Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 8 de setembre de 2016, de la Universitat de València, per la qual es convoca concurs de mèrits per als funcionaris i funcionàries del grup A



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 7876 de 19.09.2016
Número identificador:  2016/7051
Referència Base de Dades:  007002/2016
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Universitat de Valencia
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: concursos de trasllats, A/A1, B/A2



RESOLUCIÓ de 8 de setembre de 2016, de la Universitat de València, per la qual es convoca concurs de mèrits per als funcionaris i funcionàries del grup A (subgrups A1 i A2), d'administració general de les següents escales: escala de tècnics de gestió i escala de gestió universitària. [2016/7051]

Hi han vacants diversos llocs de treball dotats pressupostàriament, la provisió dels quals es considera convenient ateses les necessitats del servei, per la qual cosa la Universitat de València, d'acord amb l'article 193 dels Estatuts, el Reial Decret Legislatiu 5/2015, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, la Llei 10/2010, de 9 de juliol de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana i el Decret 33/1999, de 9 de març, pel qual s'aprova el Reglament de selecció de personal i provisió de llocs de treball, resol convocar un concurs de mèrits per a funcionàries i funcionaris del grup A (subgrups A1 i A2), d'administració general de les següents escales: escala de tècnics de gestió i escala de gestió universitària, per proveir els llocs de treball vacants que es relacionen en l'annex I d'aquesta convocatòria, d'acord amb les bases següents:





Bases de la convocatòria



Primera. Participants

1.1. Hauran de participar necessàriament en aquest concurs els funcionaris o funcionàries de carrera del grup A (subgrups A1 i A2), d'administració general de les següents escales: escala de tècnics de gestió i escala de gestió universitària d'aquesta Universitat, que es troben en situació de destinació provisional i tinguen el mateix grup i nivell que els llocs convocats. Hauran de sol·licitar com a mínim, el lloc que ocupen provisionalment. Si no hi concorren quedaran sense destinació i a la disposició de la Gerència.

1.2. S'hi poden presentar els funcionaris o funcionàries de carrera del grup A (subgrups A1 i A2), d'administració general de les següents escales: escala de tècnics de gestió i escala de gestió universitària d'aquesta Universitat, que presten serveis en la Universitat de València i hagen estat un any o més en una destinació definitiva, segons l'article 101.3 de la Llei 10/2010, de la Generalitat, d'Ordenació i gestió de la funció pública valenciana.

1.3. Queden exempts del requisit de permanència d'un any en el lloc de treball, els funcionaris o funcionàries de carrera del grup A (subgrups A1 i A2), d'administració general de les següents escales: escala de tècnics de gestió i escala de gestió universitària d'aquesta Universitat, als qualssevol siga d'aplicació l'article 101, apart. 3r de la Llei 10/2010 d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana i els qui hagen estat traslladats en aplicació de l'art. 188 dels Estatuts d'aquesta Universitat.



1.4 per interpretació de la disposició transitòria segona del Text Refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, es podrà presentar també, el personal laboral fix que ocupe llocs de treball de tècnic de gestió i de gestió universitària d'aquesta Universitat, que hagen prestat serveis almenys durant un any des de la seua adscripció a l'últim lloc de treball.



Segona. Vacants

Es convoquen a concurs de mèrits els llocs vacants que figuren a l'annex I d'aquesta convocatòria.



Tercera. Sol·licituds i documentació a aportar.

3.1. Les persones interessades han de presentar la sol·licitud amb el model que figura a l'annex II i l'ordre de prioritats segon el model que figura en l'annex III, els quals es troben a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), que te la següent adreça: http//www.uv.es/~pas.

A la sol·licitud s'adjuntarà el curriculum vitae i la documentació justificativa dels mèrits al·legats.

3.2. La documentació que ja consta al Registre de Personal (PAS) de la Universitat de València (certificats de serveis prestats i del grau personal consolidat) s'adjuntarà d'ofici a les sol·licituds presentades.

3.3. Els cursos que han estat impartits pel Servei de Formació Permanent i els cursos de formació de funcionaris (formació continua o continuada), caldrà relacionar-los en el currículum i aportar documentació justificativa.

3.4. Si alguna de les persones participants desitja que el Servei de Recursos Humans (PAS) aporte altra documentació que dispose aquesta Universitat, haurà de sol·licitar-ho expressament en instància separada, amb indicació de la unitat on es troba, i estar referenciada al currículum corresponent.



Quarta. Termini i lloc de presentació

4.1. Les sol·licituds i la documentació hauran de presentar-se en el termini de 20 dies hàbils, comptats des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana (DOCV). La presentació es pot fer al Registre General de la Universitat (avinguda de Blasco Ibàñez núm. 13 46010 de València), per mitjà de qualsevol altre registre auxiliar dels centres universitaris, o a les oficines públiques a què fa referència l'article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

4.2. S'adverteix a les persones interessades que el Registre General de la Universitat està obert de dilluns a divendres, de 09.00 a 14.00 hores i de 16.00 a 18.00 hores.

4.3. Qui desitje presentar la sol·licitud i la documentació en dissabte, pot utilitzar el registre de la Delegació de Govern o les oficines de Correus.



Cinquena. Barem

5.1. El concurs de mèrits es resoldrà per l'aplicació del barem aprovat per la Junta de Govern de la Universitat de València, de 22 d'octubre de 1991, i modificat per l'acord de la Junta de Govern de 21 de juliol de 1998. Hi ha una còpia a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS).

5.2. En aplicació del punt 4 de l'annex I del barem, es realitzarà una entrevista.



Sisena. Comissió avaluadora

6.1. La Comissió avaluadora que realitzarà la selecció dels llocs de treball convocat a concurs ha de tenir la composició que figura en el Reglament de composició i funcionament de les comissions de valoracions per a la provisió de llocs de treball de la plantilla de personal d'administració i serveis, aprovat pel Consell de Govern (ACGUV 184/2012) d'aquesta Universitat. Hi ha una còpia a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS) que te l'adreça següent: http://www.uv.es/pas.

El seu funcionament s'adaptarà a allò que estableix el Reglament de composició i funcionament de les comissions de valoracions, i en lo no previst s'ajustarà a la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.



La seua composició haurà d'ajustar-se al principi d'imparcialitat i professionalitat dels seus membres i tendiran en la seua composició a la paritat entre homes i dones, en compliment del que s'estableix en l'article 53 de la Llei Orgànica 3/2007, de 22 de març per a la igualtat efectiva de dones i homes, en l'article 60.1 del Reial Decret Legislatiu 5/2015 pel qual s'aprova el Text Refós de la llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, La llei 10/2010 d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana i en l'acord del Consell de Govern de la Universitat de València d'1 de desembre de 2009 (ACGUV 204/2009) pel qual s'aprova el I Pla d'Igualtat de la Universitat de València.



6.2. Els noms de les persones que formaran part de la Comissió avaluadora es faran públics abans que finalitze el termini de presentació de sol·licituds al tauler d'anuncis del Servei de Recursos Humans (PAS), Avinguda Blasco Ibáñez, 13, 46010 de València, i en la pàgina web d'aquest Servei.







Setena. Irrenunciabilitat de les destinacions

7.1. Les persones participants poden desistir de la sol·licitud dins el termini de presentació de sol·licituds. Després que haja transcorregut aquest termini no s'acceptarà cap desistiment i els participants quedaran vinculats al resultat del concurs.

7.2. La destinació adjudicada serà irrenunciable, excepte que abans de finalitzar el termini de presa de possessió s'haguera obtingut una altra destinació per convocatòria pública, i en aquest cas hauria de comunicar-se per escrit a la Gerència.



Vuitena. Participació

La participació en el concurs implica l'acceptació de totes les bases.





Novena. Cessament i presa de possessió

La resolució d'aquest concurs es farà pública en el tauler d'anuncis i en la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS). En la resolució s'indicarà expressament la data de cessament i de presa de possessió.





Desena. Informació respecte de les dades recollides

10.1. Les dades subministrades per les persones interessades quedaran incorporades en un fitxer automatitzat que constitueix la Base de Dades de Personal, de conformitat amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal (LOPD).

10.2. El fitxer quedarà sota la responsabilitat de la Secretaria General de la UVEG a la Avinguda Blasco Ibáñez núm. 13, 46010 de València.

10.3. La informació obtinguda serà processada exclusivament per a la gestió de personal.

10.4. Les dades de caràcter personal seran tractades amb el grau de protecció que estableix el Reial Decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel que s'aprova el Reglament de desenvolupament de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, adoptant-se les mesures de seguretat necessàries per a garantir la confidencialitat i la integritat de la informació.

10.5. Les persones interessades podran exercir els seus drets d'accés, rectificació cancel·lació i oposició, en compliment del que estableix la LOPD, davant del Servei de Recursos Humans (PAS) de la Universitat de València, a la avinguda Blasco Ibáñez núm. 13, 46010 València



Onzena. Recursos

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar potestativament un recurs de reposició, en el termini d'un mes a partir de l'endemà de la notificació o publicació, davant del mateix òrgan que dicta la resolució, o un recurs contenciós administratiu, davant dels òrgans de la jurisdicció contenciós administrativa de la Comunitat Valenciana en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de la seua publicació.



València, 8 de setembre de 2016.– El rector p. d. (DOCV 23.06.2016), el gerent, Joan E. Oltra i Vidal.





Requisit de Formació Específica:

5. Grau en dret o Llicenciatura en dret

10. Coneixement del valencià a nivell mitjà.

23. Llicenciatura en economia, o CC actuarials o financeres, o en ADE.

34. Cicle superior o certificat de nivell avançat d'anglès, de l'escola oficial d'idiomes o equivalent



Mèrits preferents:

1. Coneixements d'informàtica.

3. Experiència en gestió de personal.

5. Experiència en gestió econòmica.

6. Experiència en gestió d'estudiants.

7. Experiència en procediment administratiu.

9. Coneixement d'idiomes comunitaris: francès.

10. Coneixement d'idiomes comunitaris: alemany.

12. Coneixement d'idiomes comunitaris: italià.



Barem per puntuar els mèrits:

El barem aprovat per Junta de Govern de la Universitat de València de 22 d'octubre de 1991, modificat per acord de Junta de govern del 21 de juliol de 1998.



Puntuació mínima per a l'adjudicació de les vacants:

La puntuació mínima que cal obtenir per a l'adjudicació serà, segons el que estableix la disposició quarta del barem:

– Per als llocs bàsics del subgrup A1: 5 punts

– Per als llocs de caps de secció o d'administradors o administradores, del grup i subgrup A1: 8 punts.

– Pers als llocs amb càrrec del subgrup A2: 7 punts.





ANNEX II

Sol·licitud



DADES PERSONALS

Primer cognom:

Segon cognom: Nom:



DNI:

Grup a què pertanyeu:

Data de naixement:

Adreça:

Localitat/Província: Telèfon:







DADES PROFESSIONALS

Destinació:

Tel. oficial:



Denominació del lloc de treball:

Classificació:



Adreça electrònica:







DEMANE: L'admissió en el concurs de mèrits, per a cobrir llocs del grup A (subgrup A1 i A2) d'administració general, de les següents escales: escala de tècnics de gestió o escala de gestió universitària que s'indiquen a l'annex I, acompanyant de l'annex III «ordre de prioritats».





(signatura)



València ... de ... de 2016



El o la signant declara que són certes les dades que figuren en aquest currículum, i assumeix en cas contrari les responsabilitats que poguessen derivar-se de les inexactituds que hi consten



RECTORAT DE LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA



ANNEX III

Ordre de prioritats del concurs



Núm. d'ordre Núm. del lloc

de treball Denominació del lloc de treball sol·licitat Destinació

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

Mapa web