Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 27 de juny de 2016, del Rectorat, per la qual es convoquen proves selectives per a la creació, pel sistema abreujat, d'una borsa de treball de l'escala tècnica mitjana d'informàtica



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 7836 de 25.07.2016
Número identificador:  2016/5203
Referència Base de Dades:  005587/2016
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Universitat Jaume I
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: borses de treball, A/A1



RESOLUCIÓ de 27 de juny de 2016, del Rectorat, per la qual es convoquen proves selectives per a la creació, pel sistema abreujat, d'una borsa de treball de l'escala tècnica mitjana d'informàtica (Innovació Tecnològica) adscrit al Gabinet de Planificació i Prospectiva Tecnològica de la Universitat Jaume I. [2016/5203]

D'acord amb el previst en el punt cinquè del document denominat: criteris per a la confecció de les convocatòries de proves selectives per a l'accés de personal funcionari (de carrera o interí) i provisió de llocs de treball (definitiu o temporal) de personal d'administració i serveis de la Universitat Jaume I, aquest Rectorat ha resolt convocar proves selectives per a la creació, pel sistema abreujat, de una borsa de treball de l'escala tècnica mitjana d'Innovació Tecnològica adscrit al Gabinet de Planificació i Prospectiva Tecnològica, d'acord amb les següents bases:





Primera. Requisits dels aspirants

a) Ser espanyol/a o nacional d'un estat membre de la Unió Europea o nacional d'aquells estats a què, en virtut de tractats internacionals celebrats per la Comunitat Europea i ratificats per Espanya, s'aplique la lliure circulació de treballadors, en els termes en què aquesta es trobe definida en el Tractat Constitutiu de la Comunitat Europea. També s'hi poden presentar aspirants amb nacionalitat diferent a la que s'ha especificat anteriorment, per a la qual cosa només cal complir els requisits que estableix la normativa vigent. En aquest cas, qui obtinga l'adjudicació del lloc de treball ofert haurà d'acreditar almenys el permís de treball i de residència al moment de la contractació.



b) Tenir fets els 16 anys.

c) Estar en possessió del títol de diplomatura, grau, enginyeria tècnica, arquitectura tècnica o equivalent, o tenir complides les condicions per a obtenir-lo en la data que finalitze el termini de presentació d'instàncies. En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger caldrà d'estar en possessió de la credencial que acredite la seua homologació o de la credencial de reconeixement per a l'exercici de les professions considerades regulades en virtut del Reial Decret 1837/2008, de 8 de novembre.

d) En el cas de l'espanyol, cal estar en possessió d'algun dels documents relacionats en l'annex I o superar la prova específica que es realitzarà als aspirants que no posseïsquen nacionalitat espanyola, i anirà destinada a comprovar que posseeixen un nivell adequat de comprensió i expressió oral i escrita en aquesta llengua. El contingut de la prova d'acreditació de coneixements d'espanyol, seguint el Reial Decret 1137/2002, de 31 d'octubre (BOE 268, 08.11.2002), pel qual s'estableixen diplomes acreditatius del coneixement d'espanyol com a llengua estrangera, contindrà una part oral i una escrita.

e) En el cas del valencià, cal acreditar coneixements de valencià de nivell C1 (suficiència) amb algun dels documents relacionats en l'annex I o superar la prova específica corresponent. Aquesta prova seguirà el programa d'aquest nivell establert per la Universitat Jaume I. S'elaborarà la prova corresponent, que contindrà una part oral i una part escrita



La realització d'ambdues proves correspon al Servei de Llengües i Terminologia de la Universitat Jaume I

f) No patir malaltia ni estar afectat per limitació física o psíquica que siga incompatible amb l'exercici de les corresponents funcions.



g) No haver sigut separat per mitjà d'expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques, ni trobar-se inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques. Els aspirants la nacionalitat dels quals no siga l'espanyola hauran d'acreditar, igualment, no estar sotmesos a sanció disciplinària o condemna penal que impedisca, en el seu estat, l'accés a la funció pública.

Aquests requisits han de posseir-se el dia de la finalització del termini de presentació de sol·licituds, i mantindre's fins al moment de la signatura del nomenament.

Si en qualsevol moment posterior a l'aprovació de la llista d'admesos i d'exclosos, fins i tot una vegada finalitzat el procés selectiu, si s'adverteix inexactitud o falsedat en les sol·licituds o en la documentació aportada pel personal aspirant, aquesta es considerarà defecte que no es pot esmenar i es resoldrà l'exclusió en el procediment.



Segon. Presentació de sol·licituds

Les sol·licituds (annex IV), emplenades d'acord amb el model que figura a la direcció electrònica: http://www.uji.es/serveis/rrhh/base/pas/impresos/, s'han de presentar al Registre General de la Universitat Jaume I o per qualsevol dels procediments establits en l'article 38 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, en el termini de 10 dies naturals a partir del dia següent a la seua publicació al tauler d'anuncis de Recursos Humans.

En l'apartat Codi de la sol·licitud haurà de figurar el número 16247.



Les instàncies presentades a les oficines de correus hauran de complir amb el procediment establit en l'article 205.3 del Reglament dels serveis de correus: Les instàncies es presentaran en sobre obert per tal que l'empleat/ada estampe el segell de dates en la part superior esquerra d'aquestes, i hi haurà de figurar amb claredat el nom de l'oficina i la data.

A la sol·licitud cal afegir la següent documentació:

a) Una fotocòpia del document nacional d'identitat.

b) Una fotocòpia del document que acredite els coneixements dels idiomes oficials de la Universitat Jaume I, establits a la base primera d'aquesta convocatòria Els aspirants que no posseïsquen la nacionalitat espanyola i tinguen dret a participar hauran de presentar fotocòpia del document que acredite la seua nacionalitat.



Tercera. Objecte

L'objecte d'aquesta convocatòria és la creació, pel sistema abreujat, d'una borsa de treball de l'escala tècnica mitjana d'Innovació Tecnològica adscrit al Gabinet de Planificació i Prospectiva Tecnològica de la Universitat Jaume I.



Quarta. Sistema de selecció

Consisteix en la realització de dos exercicis, un exercici teòric, que puntuarà sobre 10 punts, i un exercici pràctic, que puntuarà sobre 10 punts.

– L'exercici teòric serà obligatori i eliminatori, i consistirà en la resolució per escrit d'un qüestionari tipus test amb quatre respostes alternatives, de les quals només una es pot considerar correcta, sobre el temari que figura en l'annex II d'aquesta convocatòria. Les contestacions errònies es valoren negativament amb una penalització equivalent a un terç del valor de cada contestació correcta. Es proposaran, com a màxim, 100 preguntes. La durada màxima d'aquest exercici és de noranta minuts. Aquest exercici es puntua de 0 a 10 punts. Només accediran a l'exercici pràctic els aspirants que obtinguen una nota igual o superior a 5 sobre 10

– L'exercici pràctic consistirà en la realització d'una prova pràctica relacionada amb el temari de la convocatòria. El temps màxim per a la realització d'aquest exercici serà de una hora. Aquest exercici se puntuarà de 0 a 10 punts.

La borsa de treball es formarà ordenant, en funció del número total de punts, als aspirants que hagen obtingut la puntuació mínima requerida als exercicis. Al ser una borsa de treball, es faculta al tribunal per establir la puntuació mínima per estar inclòs en la borsa.





Quinta, Tribunal de selecció

L'estructura del tribunal de selecció és la que figura en l'annex III d'aquesta convocatòria

Els membres del tribunal hauran d'abstenir-se d'intervenir quan coincidisca en ells alguna circumstància de les previstes als articles 28 i 29 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.

El president podrà sol·licitar als membres del tribunal una declaració expressa de no trobar-se en cap de les circumstàncies previstes en els articles esmentats.

El tribunal resoldrà tots els dubtes que puguen sorgir de l'aplicació d'aquestes normes, així com en allò que es puga produir dels casos no previstos

El procediment d'actuació del tribunal s'ajustarà en tot moment a allò que dispose la llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.



Sexta. Llista d'admesos i realització de les proves

Finalitzat el termini per a presentar instàncies, el rector dictarà una resolució per la qual s'aprovarà la llista d'admesos i exclosos en aquest procés selectiu, així com la composició del tribunal de selecció encarregat de jutjar-lo.

La data de realització de la prova eliminatòria s'anunciarà, amb una antelació mínima de 48 hores, al tauler d'anuncis de Recursos Humans i a la pàgina web de Recursos Humans https://e-ujier.uji.es/pls/www/!gri_www.euji05702?p_tab=1



Sèptima. Recursos

Aquesta convocatòria, les seues bases i tots els actes administratius que se'n puguen derivar i de les actuacions del tribunal, podran ser impugnats pels interessats en els casos i forma que estableix la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.

Així mateix, l'administració, si escau, podrà revisar les resolucions del tribunal, d'acord amb l'esmentada norma.



Castelló de la Plana, 27 de juny de 2016. – El rector: Vicent Climent Jordà.







ANNEX I



1. Acreditació coneixements d'espanyol

a) Titulació universitària expedida per una universitat espanyola.

b) Títol de Batxillerat (BUP) o Batxillerat (LOGSE) expedit per l'Estat espanyol.

c) Títol de Tècnic Especialista (FP2) expedit per l'Estat espanyol.



d) Títol de Graduat Escolar expedit a l'Estat espanyol.

e) Diploma d'Espanyol com a Llengua Estrangera (DELE) de nivell B2, segons el Reial Decret 1137/2002, de 31 d'octubre, modificat pel Reial Decret 264/2008, de 22 de febrer, de 2008.

f) Graduat escolar.

2. Acreditació coneixements del nivell C1 (suficiència) de valencià



– Certificat nivell C1 (suficiència), expedit per la Universitat Jaume I o equivalent segons l'acord publicat a la següent adreça electrònica:



http://www.uji.es/serveis/slt/base/adf/arxiugral/acreditacio/arxiuacreditacio/proves/2015/taulesequiv/TaulaEquiCa/catala.pdf /

– Acreditació d'haver cursat i aprovat valencià en tots els cursos de Batxillerat Unificat i Polivalent.

– Acreditació d'haver cursat i aprovat valencià en tots els cursos de Formació Professional.

– Acreditació d'haver cursat i aprovat valencià en tots els cursos de Batxillerat i quart curs d'ESO.

– Certificat d'haver superat la prova de valencià nivell C1 (suficiència) en altres convocatòries per a la provisió de llocs de treball de la Universitat Jaume I.





ANNEX II

Temari



1. Metodologia d'anàlisi i gestió de riscos dels actius d'informació: MAGERIT.

2. Gestió de la seguretat de la informació: família de normes ISO 27000.

3. Seguretat de la informació. Incidents de seguretat. Amenaces. Vulnerabilitats. Atac i defensa. Seguretat perimetral. Bastionat d'equips.



4. Administració electrònica. Lleis 39/2015, 40/2015 i codi d'administració electrònica del MINHAP.

5. Instruments tècnics per a l'aplicació de l'administració electrònica. Mecanismes d'autenticació i autorització. Firma electrònica. Documents electrònics. Preservació de documents. Notificació electrònica. Segellat de temps.

6. Reial Decret 3/2010 de l'esquema nacional de seguretat.

7. Reial Decret 4/2010 de l'esquema nacional d'interoperabilitat.

8. Protecció de dades de caràcter personal. La Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal i el seu desenvolupament reglamentari.

9. Aspectes tècnics de l'administració electrònica a la Universitat Jaume (UJI). Política de seguretat de la Universitat. Normativa pròpia en matèria de seguretat de la informació.





ANNEX III

Tribunal de selecció



Tribunal titular

President: un vicerector o vicerectora de la Universitat Jaume I.

Vocals: quatre en representació de la Universitat Jaume I.

Secretari: un funcionari o funcionària de carrera del Servei de Recursos Humans, que actuarà com a secretari o secretària amb veu però sense vot.

Tribunal suplent: la mateixa estructura.





ANNEX IV

Sol·licitud



Dades personals

Primer cognom: ...

Segon cognom: ...

Nom: ...

Data de naixement: ...

DNI: ...

Telèfon: ...

Adreça electrònica: ...

Adreça i codi postal: ...

Localitat/comarca o província: ...



SOL·LICITE l'admissió en el procés selectiu per la creació, pel sistema abreujat, d'una borsa de treball de l'escala tècnica mitjana d'informàtica (Innovació Tecnològica), convocat per la Resolució de data ... d ... de 2016.



Codi 16247



DECLARE que són certes les dades consignades en aquesta i que reunisc les condicions exigides per a l'ingrés en la funció pública i les especialment assenyalades en aquesta convocatòria.



La persona interessada,



Castelló de la Plana, … d … de …



RECTORAT DE LA UNIVERSITAT JAUME

Mapa web