Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 23 de juny de 2016, de la Universitat Jaume I, per la qual es convoquen dues places pel sistema de promoció interna per a l'accés al cos de catedràtics d'universitat.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 7832 de 20.07.2016
Número identificador:  2016/5098
Referència Base de Dades:  005447/2016
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Universitat Jaume I
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, A/A1



RESOLUCIÓ de 23 de juny de 2016, de la Universitat Jaume I, per la qual es convoquen dues places pel sistema de promoció interna per a l'accés al cos de catedràtics d'universitat. [2016/5098]

De conformitat amb el que es disposa en l'article 63 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'Universitats (a partir d'ara, LOU), modificada per la Llei Orgànica 4/2007, de 12 d'abril; el Reial Decret 1313/2007, de 5 d'octubre, pel qual es regula el règim dels concursos d'accés a cossos docents universitaris (a partir d'ara, RDA); la normativa per al desenvolupament dels concursos d'accés a cossos de funcionariat docent universitari i dels concursos de selecció de professorat col·laborador i contractat doctor de la Universitat Jaume I de Castelló, aprovada pel Consell de Govern de 24 de maig de 2012 (a partir d'ara, Normativa del Consell de Govern); disposició final segona (Modificació de l'article 62.2 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'Universitats) així com en l'article 20 de la Llei 48/2015, de 29 d'octubre, de Pressupostos Generals de l'Estat per a l'any 2016 (BOE 260, 30.10.2015), mitjançant la Resolució d'aquest Rectorat de 7 de juny de 2016, publicada en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana, es va publicar l'oferta pública d'ocupació 2016, del personal docent i investigador de la Universitat Jaume I, que consistia en dues places de titular d'universitat, dues de catedràtic d'universitat i tres de contractat doctor i en virtut de l'acord de data 19 d'abril de 2016 del Consell de Govern de la Universitat Jaume I.



Aquest Rectorat, en ús de les competències previstes en l'article 100 dels Estatuts de la Universitat Jaume I, aprovats pel Decret 116/2010, de 31 d'agost, del Consell de la Generalitat (a partir d'ara, EUJI), convoca una plaça pel sistema de promoció interna per a l'accés al cos de catedràtics d'universitat, plaça que es relaciona en l'annex I d'aquesta resolució, d'acord amb les següents bases:





Primera. Àmbit d'aplicació i règim jurídic

Aquest concurs es regirà per les presents bases, pel que disposa la LOU, el RDA, els EUJI, la Llei 7/2007, de 12 d'abril, per la qual s'aprova l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, per la Normativa del Consell de Govern i, amb caràcter supletori, pel que preveu la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, modificada parcialment per la Llei 4/1999, de 13 de gener (a partir d'ara LRJ-PAC) i la legislació general de funcionaris civils de l'Estat.



Segona. Requisits generals dels candidats

2.1. Per a ser admesos en la present convocatòria els aspirants hauran de reunir els següents requisits generals:

a) Ser espanyol. No obstant açò, podran participar en idèntiques condicions que els espanyols els nacionals d'algun dels altres Estats membres de la Unió Europea o d'algun Estat al que, en virtut dels tractats internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya, li siga aplicable la lliure circulació de treballadors.

També podran participar el cònjuge dels espanyols, dels nacionals d'algun dels altres estats membres de la Unió Europea i dels nacionals d'algun Estat al que, en virtut dels tractats internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya, li siga aplicable la lliure circulació de treballadors, sempre que no estiguen separats de dret, així com els seus descendents i els de el cònjuge, menors de vint-i-un anys o majors d'aquesta edat però que visquen a les seues expenses.



b) Tenir complits els 16 anys i no haver complit els 70 anys d'edat.



c) Estar en possessió del títol de doctor.

d) No haver sigut separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial.

En el cas dels aspirants que no ostenten la nacionalitat espanyola, no estar sotmesos a sanció disciplinària o condemna penal que impedisquen, en el seu estat, l'accés a la funció pública.

e) Posseir la capacitat funcional per a l'acompliment de les tasques corresponents a professor d'Universitat.



Tercera. Requisits específics dels candidats

3.1. Els sol·licitants hauran de reunir els requisits específics que a continuació s'assenyalen:

a) Estar acreditats per al cos docent de catedràtics d'universitat d'acord amb l'establit en l'article 13 del Reial Decret 1312/2007, de 5 d'octubre, pel qual s'estableix l'acreditació nacional per a l'accés als cossos docents universitaris.

Així mateix, podran presentar-se els qui resultaren habilitats o habilitades al cos de catedràtics d'universitat conforme a l'establit en el Reial Decret 774/2002, de 26 de juliol, pel qual es regula el sistema d'habilitació nacional per a l'accés a cossos de funcionaris docents universitaris i el règim dels concursos d'accés respectius.



b) Ser funcionari de carrera del cos de professors titulars d'universitat o de l'escala d'investigadors científics dels organismes públics de recerca i haver prestat, com a mínim, dos anys de serveis efectius sota aquesta condició.

3.2. La concurrència dels requisits generals i específics haurà d'estar referida sempre a una data anterior a l'expiració del termini fixat per a sol·licitar la participació en el concurs i mantenir-se fins al moment de la presa de possessió.



Quarta. Sol·licituds

4.1. Les persones que desitgen prendre part en la prova selectiva han de presentar el model oficial de la sol·licitud que s'adjunta en l'annex II, dirigida al Rectorat de la Universitat Jaume I, i presentar-la en el Registre de la Universitat Jaume I, sense perjudici del que disposa l'article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú. El termini començarà a partir de l'endemà a la data de la publicació en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana o en el Boletín Oficial del Estado, i finalitzarà transcorreguts 20 dies hàbils des de l'última publicació. Juntament amb la sol·licitud que s'adjunta en l'annex II, s'haurà de lliurar la documentació següent que acredita els requisits necessaris per a participar en aquest concurs:



a) Fotocòpia del document nacional d'identitat vigent. En el cas de les persones que no tinguen la nacionalitat espanyola, s'haurà de presentar una fotocòpia del document acreditatiu de la nacionalitat, targeta d'identitat o una fotocòpia del passaport.

b) Certificacions en què s'acredita el compliment dels requisits específics que assenyala la base tercera per a participar en el concurs d'accés.

c) Justificant d'ingrés o abonament, mitjançant el resguard original de la transferència bancària de la quantitat de 27,07 euros, en concepte de drets d'examen, en el compte corrent de la Universitat Jaume I (ES36 Banco Santander, entitat 0049, sucursal 4898, DC 95, núm. compte 2816129170). A més del nom i els cognoms, s'indicarà el número del document nacional d'identitat i el número de la plaça.

d) Justificant d'ingrés o abonament, fent el pagament mitjançant targeta de crèdit o dèbit en el mateix Registre General de la Universitat Jaume I.

4.2. Seran motius d'exclusió, i no seran esmenables, entre altres, la falta de signatura de la instància per part de l'interessat així com la falta d'abonament dels drets d'examen corresponents, no posseir o no acreditar de forma suficient la possessió dels requisits exigits per a cadascuna de les places convocades i presentar la sol·licitud fora del termini establit.

4.3. Conforme a l'establert en l'article 33 bis de la Llei 12/1997, de 23 de desembre, de Taxes de la Generalitat Valenciana, redactat conforme a la Llei 12/2004, de 27 de desembre, estan exempts del pagament de la taxa establida en el paràgraf anterior, els aspirants amb una discapacitat igual o superior al 33 %. Aquests aspirants hauran de presentar certificació de la Conselleria de Benestar Social o òrgans competents d'altres administracions públiques, que acredite discapacitat igual o superior al 33 %. També estaran exempts del pagament de la taxa els membres de famílies nombroses de categoria especial. Així mateix, gaudiran d'una bonificació del 50 % de la quota els membres de famílies nombroses de categoria general. El concepte i categoria de famílies nombroses està previst en els articles 2 i 4, respectivament, de la Llei 40/2003, de 18 de novembre, de protecció a les famílies nombroses (BOE 19.11.2003).

Estaran exemptes del pagament les persones que figuren com a demandants d'ocupació durant el termini, almenys, d'un mes anterior a la data de la convocatòria. Per al gaudi de l'exempció serà requisit que no hagueren rebutjat, en el termini de què es tracte, oferta d'ocupació adequada ni s'hagueren negat a participar, excepte causa justificada, en accions de promoció, formació o reconversió professionals i que, així mateix, no gaudisquen de rendes superiors, en còmput mensual, al salari mínim interprofessional. La certificació relativa a la condició de demandant d'ocupació, amb els requisits previstos en la llei se sol·licitarà en la corresponent oficina de l'Institut Nacional d'Ocupació. Quant a l'acreditació de les rendes, s'acreditarà amb una declaració escrita del sol·licitant. Tots dos documents hauran d'adjuntar-se inexcusablement a la sol·licitud de participació en aquestes proves selectives (article 17 de la Llei 50/1998).



Cinquena. Admissió d'aspirants

5.1. Finalitzat el període de presentació de sol·licituds, si totes les sol·licituds presentades s'ajusten en tots els seus extrems a la convocatòria, el Rectorat de la Universitat Jaume I dictarà en el termini màxim de 20 dies hàbils una resolució en la qual elevarà a definitiva la llista de persones aspirants admeses. En cas contrari, i en el mateix termini, el Rectorat dictarà una resolució en la qual es declararà aprovada la llista provisional de persones admeses i excloses, i s'indicarà, pel que fa a aquestes últimes, la causa d'exclusió, i indicarà a les persones interessades que, si no ho esmenen en el termini improrrogable de 10 dies hàbils, perdran el dret. Finalitzat aquest termini, s'elevarà a definitiva la llista provisional amb les modificacions que procedisquen.

5.2. Aquestes resolucions es publicaran en el tauler d'anuncis i en la pàgina web del Servei de Recursos Humans, http://www.uji.es/serveis/rrhh/. Per a accedir-hi, cal seguir la següent ruta: «Convocatòries en vigor - Accés funcionari de carrera - Concurs d'accés al cos de funcionaris docents» i cercar el concurs concret, dins de la convocatòria corresponent.

5.3. Contra la resolució que aprova la llista definitiva de persones admeses, les que hagen resultat excloses podran interposar un recurs en els termes previstos en els articles 107 i 116 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.



Sisena. Comissió del concurs de promoció interna al cos de catedràtics d'universitat

6.1. El concurs de provisió de promoció interna serà jutjat per una comissió, la composició de la qual s'ajustarà als principis d'imparcialitat i professionalitat dels seus components, i es procurarà una composició equilibrada entre dones i homes, llevat que no siga possible per raons fundades i objectives degudament motivades.

6.2. Les persones que componen les comissions hauran de pertànyer al professorat de l'àrea de coneixement a què es refereix la plaça o d'una àrea afí, de categoria igual o superior a la plaça objecte del concurs i hauran de tenir, almenys, dos sexennis de recerca en el cas de les catedràtiques i catedràtics d'universitat. La designació de la composició de les comissions recaurà en professorat funcionari dels cossos docents universitaris, preferentment de la Universitat Jaume I i de l'àrea de coneixements de la plaça, tenint en compte les previsions de l'article 89.2 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'Universitats. En la data de publicació de la convocatòria del concurs en el Boletín Oficial del Estado, podran trobar-se, en qualssevol de les situacions administratives a les quals es refereix l'article 85 de la Llei 7/2007, de 12 d'abril, de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, excepte en les d'excedència i suspensió de funcions.



Únicament procedirà la proposta de professorat d'àrees afins en el cas que no es dispose de professorat de l'àrea de coneixement a la Universitat Jaume I amb els requisits legals per a formar part de les comissions.

El professorat jubilat, llevat que estiga contractat com a professorat emèrit, no pot formar part de les comissions

6.3. El Rectorat nomenarà la comissió encarregada de resoldre aquests concursos, que estarà formada per:

· La presidència, designada pel Rectorat entre professorat catedràtic de l'àrea de coneixement.

· Una o un vocal designat pel departament.

· Una o un vocal nomenat pel Rectorat i designat pel Consell de Govern entre un mínim de cinc persones proposades pel departament, de les quals almenys tres han de pertànyer a l'àrea de coneixement de la plaça.

Per a cada comissió es nomenaran tants membres suplents com de titulars.

En les comissió actuarà com a secretari o secretària la persona de menor antiguitat dins del cos de catedràtics d'universitat.

6.4. Per a garantir la transparència i objectivitat en el nomenament de les persones que componen les comissions que resoldran els concursos de provisió de vacants, la Universitat Jaume I publicarà el contingut dels currículums d'aquestes, respecte a les dades incloses en l'annex del Reial Decret 1312/2007, de 5 d'octubre, pel qual s'estableix l'acreditació nacional per a l'accés als cossos docents universitaris, d'acord amb l'article 62.3 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'Universitats, en la seua nova redacció donada per la Llei Orgànica 4/2007, de 12 d'abril.

6.5. El nomenament com a membre d'una comissió és irrenunciable, excepte quan concórrega causa justificada que impedisca la seua actuació com a component d'aquesta. En aquest cas, l'apreciació de la causa al·legada correspondrà al Rectorat, que resoldrà en el termini de cinc dies hàbils comptadors des de la recepció de l'escrit de renúncia, i es procedirà, si escau, al nomenament de la persona suplent corresponent com a membre de la comissió titular.

6.6. En el cas que concórrega algun dels motius d'abstenció i recusació als quals es refereix l'article 28.2 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, les persones afectades hauran d'abstenir-se d'actuar en la comissió i manifestar al Rectorat el motiu concurrent.

6.7. Quan es produïsca la recusació a la qual es refereix l'article 29 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, que podrà tenir lloc en qualsevol moment del concurs, la persona recusada manifestarà si es dóna o no en ell o ella la causa al·legada. En el primer cas, el Rectorat podrà acordar la seua substitució per la persona suplent. Si el recusat o la recusada nega la recusació, el Rectorat resoldrà en el termini de tres dies, amb els informes previs i comprovacions que considere oportuns.

6.8. En els casos de renúncia justificada, abstenció o recusació que impedisquen l'actuació d'alguna de les persones que componen la comissió titular, aquesta serà substituïda pel seu respectiu suplent.

En el cas que també en la persona suplent de què es tracte concorreguera alguna de les circumstàncies d'impediment citades anteriorment, la seua substitució es farà per ordre correlatiu de nomenament entre les suplents. Si tampoc fóra possible aquesta substitució, el Rectorat procedirà al nomenament de noves persones, titulars i suplents, mitjançant el procediment previst en la present normativa. La substitució de les persones titulars de la comissió per les suplents es durà a terme mitjançant una resolució del Rectorat.

6.9. Les composicions de les comissions seran les que figuren en l'annex I d'aquesta convocatòria.



Setena. Procediment dels concursos

7.1. El procediment que regirà els concursos haurà de permetre valorar l'historial acadèmic, docent i investigador del candidat o candidata, el seu projecte docent i investigador, així com contrastar les seues capacitats per a l'exposició i el debat davant la comissió en la corresponent matèria o especialitat en sessió pública.

7.2. En els concursos hauran de quedar garantits, en tot moment, la igualtat d'oportunitats de les persones aspirants, el respecte als principis de mèrit i capacitat i el principi d'igualtat de tracte i d'oportunitats entre dones i homes. Haurà de garantir-se així mateix la igualtat d'oportunitats de les persones amb discapacitat, per a la qual cosa s'adoptaran les oportunes mesures d'adaptació a les seues necessitats.

Vuitena. Constitució de la comissió

8.1. Per a la constitució vàlida de la comissió s'exigeix l'assistència de la totalitat dels membres. Els membres titulars que no concórreguen al citat acte cessaran i seran substituïts conforme al previst en l'apartat 6 de la base sisena.

8.2. La comissió de selecció es constituirà en el termini màxim de quatre mesos des de la publicació de la llista definitiva de persones admeses al concurs. Amb aquesta finalitat el president o presidenta de la comissió, una vegada realitzades les consultes oportunes amb la resta de membres, notificarà, amb una antelació mínima de 10 dies naturals, la convocatòria de l'acte de constitució, i assenyalarà el lloc, data i hora.

8.3. Transcorregut el termini de constitució sense que aquesta haguera tingut lloc, el Rectorat procedirà d'ofici a la substitució de la presidència de la comissió. El nou president o presidenta convocarà la constitució de la nova comissió en un termini d'un mes des comptador de la publicació del seu nomenament.

8.4. Una vegada constituïda la comissió, en cas d'absència del president o presidenta serà substituït pel professor o professora de més antiguitat i major categoria. En el cas d'absència del secretari o secretària, serà substituït per un membre vocal.

8.5. Perquè la comissió puga actuar vàlidament serà necessària la participació de dos dels seus components.

8.6. La comissió establirà i farà públics els criteris d'avaluació específics, d'acord amb els criteris generals que apareixen en l'annex I de la Normativa del Consell de Govern.

8.7. Els membres que estigueren absents en alguna de les proves a les persones que concursen cessaran en la seua qualitat de membres de la comissió.

8.8. Correspondran al secretari o secretària les actuacions administratives i la gestió econòmica pròpies de la comissió, auxiliat pels serveis administratius de la Universitat.



Novena. Acte de presentació

9.1. El president o presidenta de la comissió, una vegada realitzades les consultes amb la resta de membres, notificarà a totes les persones admeses al concurs, amb una antelació mínima de 10 dies naturals, la convocatòria per a l'acte de presentació, i assenyalarà el lloc, la data i l'hora de la seua celebració, que pot tenir lloc immediatament després de la constitució de la comissió i en tot cas en el termini màxim de 72 hores.

9.2. En l'acte de presentació, que serà públic, les persones admeses lliuraran al president o presidenta de la comissió la següent documentació:

a) L'historial acadèmic, docent i investigador, per triplicat, així com un exemplar de les publicacions i documents acreditatius que s'al·leguen.

b) El projecte docent i investigador, per triplicat.

9.3. En l'acte de presentació es determinarà, mitjançant un sorteig, l'ordre d'actuació de les persones participants i es fixaran el lloc, la data i l'hora del començament de les proves, circumstàncies que farà públiques la comissió en el tauler d'anuncis corresponent. Les proves començaran en el termini màxim de 10 dies, comptadors des de l'endemà de l'acte de presentació.

9.4. El secretari o secretària de la comissió garantirà que la documentació lliurada en l'acte de presentació estiga disponible perquè puga ser examinada per totes les persones participants abans de l'inici de les proves.



Deu. Prova

10.1. El concurs de promoció interna constarà d'una única prova, que serà pública i es realitzarà en el lloc de la Universitat Jaume I que establisca la presidència.

10.2. La prova consistirà en l'exposició oral per part de les persones participants durant un temps màxim de dues hores, en els concursos d'accés a places de professorat titular d'universitat, i d'un màxim de tres hores, per a les places de catedràtic o catedràtica d'universitat, del seu historial acadèmic, docent i investigador i del projecte docent i investigador. A continuació la comissió debatrà amb l'aspirant sobre el currículum i projecte docent, durant un temps màxim de dues hores.

10.3. Finalitzada la prova, la comissió realitzarà l'avaluació de cada aspirant, ajustada als criteris generals (annex III) i específics de valoració prèviament establits per la comissió, que avaluaran l'historial acadèmic, docent i investigador, el projecte docent i investigador així com les seues capacitats per a l'exposició i el debat davant la comissió demostrades durant la prova. La valoració es motivarà numèricament, desglossada per cada aspecte a avaluar, per aspirant i per cada membre de la comissió.



Onzena. Proposta de provisió de places i nomenaments

11.1. A la vista de la puntuació atorgada a les persones aspirants en la prova, la comissió procedirà a realitzar la proposta de la candidatura per a ocupar la plaça, tenint en compte que en cap cas la comissió pot proposar que ha superat el procés selectiu un nombre superior d'aspirants al de places convocades. Qualsevol proposta de persones aprovades que contravinga l'establert serà nul·la de ple dret.



11.2. El concurs pot concloure amb la proposta de la comissió de no provisió de plaça tenint en compte el que es disposa en la normativa d'aplicació.

11.3. La proposta motivada de provisió es farà pública en el termini màxim de cinc dies comptadors des de l'endemà a la finalització de la prova, en el lloc de celebració del concurs i en el tauler d'anuncis del departament on estiga adscrita la plaça. La proposta de provisió indicarà els possibles mitjans d'impugnació que podran utilitzar les persones interessades i estarà exposada, almenys, fins a la finalització del termini per a interposar recurs administratiu.

11.4. El president o presidenta de la comissió, una vegada efectuada i publicada la proposta de provisió, remetrà al Rectorat, en un termini màxim de cinc dies naturals, un exemplar de totes les actes i informes, juntament amb una certificació del secretari o secretària de la comissió sobre l'inici del període d'exposició pública de la proposta de provisió.



11.5. La persona proposada haurà de presentar en els vint dies hàbils següents al de la finalització de l'actuació de la comissió, en el Registre General de la Universitat o per qualsevol dels altres procediments assenyalats en l'article 38.4 de la LRJPAC:

– La documentació acreditativa del compliment dels requisits establits en la convocatòria.

– Els requisits generals per a l'accés a la funció pública:

a) Una fotocòpia del document nacional d'identitat o, si no es té la nacionalitat espanyola, del document oficial equivalent que acredite la seua nacionalitat en vigor.

b) El certificat mèdic oficial que acredite la possessió de la capacitat física i psíquica necessària per al desenvolupament de les funcions pròpies del professorat universitari.

c) Una declaració jurada de no haver estat separat o separada per resolució ferma d'expedient disciplinari, del servei de cap administració pública (de l'Estat, autonòmica, local o institucional), ni estar inhabilitat o inhabilitada per sentència ferma per a l'exercici de les funcions públiques.

Si es tracta de persones nacionals de la resta d'estats membres de la Unió Europea o d'algun estat en què en virtut dels tractats internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya, s'aplique la lliure circulació de treballadors i treballadores, aquestes hauran d'acreditar mitjançant declaració jurada o promesa que no es troben sotmeses a sanció disciplinària o condemna penal que impedisca, al seu Estat, l'accés a la funció pública, de conformitat amb l'establit en l'article 7.2 del Reial Decret 543/2001, de 18 de maig.

d) La documentació acreditativa de reunir els requisits que estableix l'article 4 del RDA.

Les persones que tinguen la condició de funcionaris o funcionàries de carrera en actiu estan exemptes de justificar la documentació i els requisits, però han de presentar un certificat del ministeri o l'organisme de què depenen per a acreditar aquesta condició i totes les circumstàncies que consten en el seu full de serveis.

11.6. El Rectorat, en un termini màxim de 30 dies hàbils comptadors des de l'endemà a la publicació de la proposta de provisió, procedirà al nomenament de les persones proposades. Els nomenaments, que s'inscriuran en el corresponent registre de personal i especificaran la denominació de la plaça, el cos i l'àrea de coneixement i el centre al fet que s'adscriuen i també el número corresponent en la relació de llocs de treball, seran publicats en el Boletín Oficial del Estado i en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana i comunicats als registres corresponents i al Consell d'Universitats.

11.7. En el termini màxim de 20 dies hàbils comptadors des de l'endemà de publicació del nomenament, la persona nomenada prendrà possessió de la seua plaça, moment en el qual s'adquirirà la condició de funcionari o funcionària del cos docent universitari de què es tracte, amb els drets i els deures que li són propis.

11.8. La plaça obtinguda després del concurs de promoció interna haurà d'exercir-se durant dos anys, almenys, abans de poder participar en un nou concurs per a obtenir una plaça en una altra universitat.



Dotze. Protecció de dades personals

12.1. Les dades de caràcter personal recollides en els documents aportats per les persones que presenten la sol·licitud de participació quedaran incloses en un fitxer automatitzat. La Universitat Jaume I es compromet a no fer un ús diferent d'aquell per al qual s'han sol·licitat, d'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades.

12.2. La Universitat Jaume I informa sobre la possibilitat d'exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i, si escau, d'oposició, d'acord amb l'article 5 de la Llei 15/1999. Aquests drets s'exerciran per escrit davant la Secretaria General de la Universitat.



Tretzena. Reclamacions

13.1. Contra la proposta de la comissió es podran presentar reclamació davant Rectorat en el termini màxim de 10 dies. Admesa a tràmit la reclamació, se suspendran els nomenaments fins a la seua resolució definitiva.

13.2. La proposta de resolució al Rectorat d'aquestes reclamacions correspondrà a la comissió de reclamacions prevista en l'article 66.2 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'Universitats, i en l'article 103 dels Estatuts d'aquesta universitat.

13.3 Aquesta comissió estarà formada per set catedràtics i catedràtiques d'universitat, de diferents àrees de coneixement, amb àmplia experiència docent i investigadora, elegits pel Claustre d'aquesta universitat per majoria absoluta dels seus membres i és admissible a l'efecte d'aquesta elecció el vot anticipat, per un període de quatre anys. La seua renovació es realitza a parts iguals cada dos anys. Serà presidida pel catedràtic o catedràtica d'universitat més antic i exercirà les funcions de secretaria el catedràtic o catedràtica d'universitat amb menor antiguitat.

13.4 La comissió examinarà l'expedient relatiu al concurs per a vetlar pel compliment de les garanties establides en l'apartat 1 de l'article 64 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, i ratificarà o no la proposta reclamada en el termini màxim de tres mesos. En aquest últim cas, es retrotraurà l'expedient fins al moment en què es va produir el vici, i la comissió del concurs haurà de formular una nova proposta.



La citada comissió de reclamacions valorarà els aspectes purament procedimentals, i verificarà l'efectiu respecte, per part de la comissió del concurs, de la igualtat de condicions de les persones aspirants i dels principis de mèrit i capacitat de les mateixes en el procediment del concurs d'accés.

13.5 La comissió de reclamacions escoltarà els membres de la comissió contra la resolució de la qual s'haja presentat la reclamació, i les persones participants. Podrà, així mateix, sol·licitar informes d'especialistes de reconegut prestigi.

13.6 La resolució del Rectorat, prèvia proposta vinculant de la comissió de reclamacions, esgota la via administrativa i serà impugnable davant la jurisdicció contenciosa administrativa.



Castelló de la Plana, 23 de juny de 2016.– El rector: Vicent Climent Jordà.







ANNEX I



Cos: catedràtics i catedràtiques d'universitat.

Classe de convocatòria: concurs de promoció interna per a l'accés al Cos de Catedràtics d'Universitat.



1. Àrea de coneixement: Matemàtica Aplicada.

Departament al que està adscrita: Matemàtiques.



Activitats que ha de realitzar qui obtinga la plaça

Perfil docent: Matemàtiques en el grau d'administració d'empreses.



Perfil Investigador: equacions diferencials ordinàries, sistemes dinàmics.

Nombre de places: una.

Plaça nombre: 16250.



Comissió titular

President: Fernando Casas Pérez, catedràtic d'universitat, Universitat Jaume I de Castelló de la Plana.

Vocal I: Vicente Martínez García, catedràtic d'universitat, Universitat Jaume I de Castelló de la Plana.

Vocal II: Juan Ramón Torregrosa Sánchez, catedràtic d'universitat, Universitat Politècnica de València.



Comissió suplent:

President: Josep Mas Marí, catedràtic d'universitat, Universitat Politècnica de València.

Vocal I: Lluís Alsedà i Soler, catedràtica d'universitat, Universitat Autònoma de Barcelona.

Vocal II: Ana María Urbano Salvador, catedràtica d'universitat, Politècnica de València.



2. Àrea de coneixement: Química Orgànica.

Departament al que està adscrita: Química Inorgànica i Orgànica.



Activitats que ha de realitzar qui obtinga la plaça

Perfil docent: Química Orgànica.

Perfil Investigador: Química Orgànica.

Nombre de places: una

Plaça nombre: 16251.



Comissió titular

President: Santiago Vicente Luis Lafuente, catedràtic d'universitat, Universitat Jaume I de Castelló de la Plana.

Vocal I: Miguel Cardá Usó, catedràtic d'universitat, Universitat Jaume I de Castelló de la Plana.

Vocal II: Eloísa Cordoncillo Cordoncillo, catedràtica d'universitat, Universitat Jaume I de Castelló de la Plana.



Comissió suplent:

President: María Isabel Burguete Azcárate, catedràtica d'universitat, Universitat Jaume I de Castelló de la Plana.

Vocal I: Guillermo Monrós Tomás, catedràtic d'universitat, Universitat Jaume I de Castelló de la Plana.

Vocal II: Enrique García-Espanya Monsonís, catedràtic d'universitat, Universitat de València.





ANNEX III

Criteris generals d'avaluació d'aplicació per part de la comissió que ha de resoldre el concurs d'accés a la plaça de funcionari del cos docent universitari, catedràtic d'universitat, mitjançant promoció interna



Per a la valoració dels candidats i candidates en els concursos d'accés a places de funcionariat docent, les comissions fixaran uns criteris específics adequats en el perfil de les places que en tot cas seran concordants amb els següents criteris generals.



Catedràtics o catedràtiques d'universitat



Criteris generals d'avaluació Percentatge

Activitat i projecte investigador 50

Activitat i projecte docent 30

Coneixement de la llengua pròpia 5

Coneixement de la llengua anglesa 5

Experiència en gestió i administració 10

Mapa web