Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 7 de juny de 2016, de la Direcció General de Funció Pública, per la qual es convoca la provisió, pel sistema de lliure designació, de diversos llocs de treball vacants de naturalesa funcionarial en la Presidència de la Generalitat, Convocatòria número 38/2016.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 7806 de 15.06.2016
Número identificador:  2016/4449
Referència Base de Dades:  004239/2016
 



RESOLUCIÓ de 7 de juny de 2016, de la Direcció General de Funció Pública, per la qual es convoca la provisió, pel sistema de lliure designació, de diversos llocs de treball vacants de naturalesa funcionarial en la Presidència de la Generalitat, Convocatòria número 38/2016. [2016/4449]

De conformitat amb l'article 80 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, i l'article 102.1 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, el procediment de lliure designació amb convocatòria pública consisteix en l'apreciació discrecional per l'òrgan competent de la idoneïtat dels candidats en relació amb els requisits exigits per a l'exercici del lloc. Així mateix, el Reial Decret Legislatiu 5/2015 estableix que les lleis de desplegament d'aquest han d'establir els criteris per a determinar els llocs que, per la seua especial responsabilitat i confiança, poden cobrir-se pel procediment de lliure designació amb convocatòria pública.

Vist que hi ha diversos llocs de treball en la Presidència de la Generalitat, el sistema de provisió dels quals és el de lliure designació, d'acord amb el que disposen l'article 102 de la Llei d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana i en les relacions de llocs de treball de la Presidència de la Generalitat i de les conselleries, així com dels organismes i entitats gestionats per la conselleria competent en matèria de funció pública, aprovades per Resolució de 18 de maig de 2016, de la consellera de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques (DOCV 7790, 25.05.2016).

Per això, fent ús de les atribucions conferides per l'article 27 del Decret 33/1999, de 9 de març, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i carrera administrativa del personal comprés en l'àmbit d'aplicació de la Llei de la funció pública valenciana, com també per l'article 11 del Decret 154/2015, de 18 de setembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament orgànic i funcional de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, resolc:





Primer

Convocar per a la provisió pel sistema de lliure designació els llocs de treball que es detallen en l'annex III d'aquesta resolució.





Segon

Aprovar les bases que regeixen aquesta convocatòria i que figuren en l'annex I.



Aquesta resolució posa fi a la via administrativa. De conformitat amb els articles 116 i 117 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, com també amb els articles 8, 14.2 i 46 de la Llei 29/1988, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, les persones interessades poden interposar recurs de reposició, amb caràcter potestatiu, davant del mateix òrgan que ha dictat aquesta resolució en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació o, alternativament, si no s'interposa el recurs de reposició esmentat, interposar recurs contenciós administratiu davant del Jutjat Contenciós Administratiu de la ciutat de València o aquell en la circumscripció del qual tinga la persona recurrent el seu domicili, en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució.



València, 7 de juny de 2016.—La directora general de Funció Pública: Eva María Coscollá Grau.









ANNEX I

Bases de la convocatòria



Primera. Requisits de participació

Pot participar en aquesta convocatòria el personal funcionari de carrera de l'Administració de la Generalitat, i en el lloc 24504, el personal funcionari de carrera d'altres administracions públiques, que reunisca els requisits i les condicions que estableix la normativa vigent i, en particular, els requisits per a la provisió del lloc de treball que es detallen en l'annex III d'aquesta resolució.

Els requisits de participació han de reunir-se en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantenir-se fins a la presa de possessió.

Aquests requisits han d'acreditar-se dins del termini de presentació d'instàncies per mitjà de còpia de la documentació acreditativa del compliment degudament compulsada, llevat que consten anotats en el Registre de Personal de la Generalitat.



Segona. Sol·licituds de participació

La sol·licitud, adaptada al model que es publica en l'annex II i que es troba disponible en la pàgina web de la Generalitat www.gva.es «Guia PROP - Ocupació pública» , o bé pàgina web de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, www.gov.gva.es, entrant als apartats següents: «Àrees - Administracions públiques - Provisió de llocs (concursos, lliure designació, etc.)», formulari sol·licitud lliure designació, ha de presentar-se en el termini de 10 dies naturals comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana, en el Registre General de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques (carrer de Castán Tobeñas, 77, torre 4, de la ciutat administrativa 9 d'octubre de València), en el dels serveis centrals i territorials de les distintes conselleries o en qualsevol de les oficines públiques a què fa referència l'article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.

Juntament amb la sol·licitud ha de presentar-se un curriculum vitae, on es facen constar les dades que es crega oportú posar de manifest i que siguen rellevants a l'efecte de l'exercici de les funcions assignades al lloc de treball, i adjuntar-hi la documentació justificativa corresponent per mitjà de còpia confrontada, llevat que conste anotada en el Registre de Personal de l'Administració de la Generalitat; en aquest cas no cal aportar-la i és suficient citar-la en la sol·licitud.

Les persones participants que no tinguen la condició de personal funcionari de l'Administració del Consell han d'acreditar la seua condició i el compliment de la resta dels requisits per mitjà de còpia confrontada del nomenament o certificat de l'òrgan competent.

Una vegada presentada la documentació en el registre d'entrada, cal remetre la sol·licitud i el curriculum vitae, en format PDF i en un sol document, a l'adreça de correu electrònic provisio_llocs@gva.es, o preferentment al número de fax virtual 961 248 244.



Tercera. Òrgan tècnic de provisió

L'òrgan tècnic de provisió d'aquesta convocatòria té la composició següent:

Titulars:

Presidenta:

· María Teresa Morant Ventura, Presidència de la Generalitat

Vocals:

· Ana Francine Enguídanos Weyler, Presidència de la Generalitat

· José Miguel Sánchez Giménez, Presidència de la Generalitat

· Marisa Viciano Aguirre, Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques

Vocal secretària:

· Carmen Roda Zarzo, Direcció General de Funció Pública



Suplents:

Presidenta:

· Inmaculada Rovira Andreu, Presidència de la Generalitat

Vocals:

· Maria Pilar Soler Lerma, Presidència de la Generalitat

· Patricia Aura Revert, Presidència de la Generalitat

· M. Jesús Martínez Lucas, Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques

Vocal secretària:

· Carmen Jofre Garrigues, Direcció General de Funció Pública. L'òrgan tècnic de provisió té la consideració d'òrgan col·legiat de l'Administració i, com a tal, està sotmés a les normes contingudes en la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.





Quarta. Proposta d'adjudicació

A la vista de les sol·licituds presentades, la sotssecretaria de la Presidència de la Generalitat emetrà un informe sobre la persona que, si és el cas, considere més idònia per a l'exercici del lloc de treball.

Una vegada evacuat l'informe esmentat, l'òrgan tècnic de provisió, amb la comprovació prèvia del compliment dels requisits de provisió del lloc de treball i de les normes que regeixen aquesta convocatòria, formularà la proposta d'adjudicació, la qual es farà pública en el tauler d'anuncis dels serveis centrals de València i dels serveis territorials de Castelló, Alacant i València; de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, i en la pàgina web de la Generalitat www.gva.es «Guia PROP - Ocupació pública», o bé en la pàgina web www.gov.gva.es, entrant als apartats següents: «Àrees - Administracions públiques - Provisió de llocs (concursos, lliure designació, etc.», i es donarà a les persones interessades un termini de 10 dies hàbils per a al·legar i justificar el que estimen pertinent.



Les al·legacions s'han d'adreçar a l'òrgan tècnic de provisió (Conselleria de Justícia Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, Direcció General de Funció Pública, carrer de Castán Tobeñas, 77, torre 4, de la ciutat administrativa 9 d'octubre de València) en la forma establida en la base segona, i a l'adreça de correu electrònic provisio_llocs@gva.es, o preferentment al número de fax virtual 961 248 244.

Finalitzat el termini d'al·legacions, l'òrgan tècnic de provisió estudiarà i resoldrà les possibles al·legacions i elevarà la proposta d'adjudicació a la Presidència de la Generalitat.



Cinquena. Resolució de la convocatòria

A la vista de l'anterior, el/la titular de la Presidència resoldrà, de conformitat amb el que estableix l'article 102 de la Llei d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, siga l'adjudicació a la persona que considere més idònia per a l'exercici del lloc de treball, siga que es declare desert, fins i tot havent-hi personal que reunisca els requisits exigits, si considera que cap persona resulta idònia per a l'exercici del lloc de treball.

En el primer cas, la resolució ha d'indicar que el cessament en l'actual lloc de treball, si és el cas, es produirà d'ofici el mateix dia en què es publique la resolució de la convocatòria en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana, i que la presa de possessió en la nova destinació s'efectuarà l'endemà de la publicació, llevat que s'hi indique una altra data.

Així mateix, si la persona adjudicatària del lloc de treball convocat classificat com a obert a altres administracions públiques és funcionari o funcionària d'una altra administració, en la resolució es farà constar que no s'integrarà en l'Administració de la Generalitat, de conformitat amb el que disposa l'article 29 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana.

Aquesta resolució serà remesa a la Direcció General de Funció Pública per a la publicació en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana.



Sisena. Termini de resolució

Aquesta convocatòria s'ha de resoldre en un termini no superior a tres mesos, comptadors des de l'endemà de la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.

Mapa web