Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 3 de maig de 2016, de l'Institut Valencià d'Acció Social, per la qual es fa pública l'oferta d'una plaça de direcció en la residència per a persones amb discapacitat intel·lectual Carmen Picó d'Alzira.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 7792 de 27.05.2016
Número identificador:  2016/3822
Referència Base de Dades:  003674/2016
 



RESOLUCIÓ de 3 de maig de 2016, de l'Institut Valencià d'Acció Social, per la qual es fa pública l'oferta d'una plaça de direcció en la residència per a persones amb discapacitat intel·lectual Carmen Picó d'Alzira. [2016/3822]

En virtut de les competències que li atribueix el paràgraf 2.e de l'article 8 del Reglament d'organització i funcionament de l'Institut Valencià d'Acció Social (IVAS) (Decret 7/2013, de 4 de gener, del Consell; DOCV 6937, 07.01.2013), el director general de l'entitat resol:



Fer pública l'oferta d'una plaça de direcció de residència, d'acord amb les bases següents:



Primera. Requisits generals dels aspirants

a) Tindre nacionalitat espanyola, d'un estat membre de la Unió Europea o ser nacional d'aquells estats a què, en virtut de tractats internacionals celebrats per la Comunitat Europea i ratificats per Espanya, s'aplique la lliure circulació de treballadors, en els termes en què aquesta es troba definida en el Tractat Constitutiu de la Comunitat Europea. Així mateix, es podran presentar aspirants amb nacionalitat diferent de la mencionada en les condicions previstes en la normativa vigent



b) Tindre complits 16 anys.

c) No patir malaltia ni limitació física o psíquica que siga incompatible amb l'exercici de les corresponents funcions.

El Servei de Vigilància de la Salut de l'IVAS emetrà l'informe d'aptitud per al desenvolupament de les funcions del lloc.

d) No haver sigut objecte d'expedient disciplinari amb resolució de separació del servei en qualsevol de les administracions públiques, ni d'inhabilitació per a l'exercici de les funcions públiques. Les persones aspirants de nacionalitat diferent de l'espanyola hauran d'acreditar igualment no estar incurses en cap sanció disciplinària o condemna penal que impedisca al seu estat l'accés a la funció pública.

2. Aquests requisits hauran de posseir-se el dia de la finalització del termini de presentació de sol·licituds, i mantindre's fins al moment de la signatura del contracte de treball.



Segona. Requisits de titulació

A més dels requisits genèrics mencionats, per a participar en la convocatòria es requereix acreditar estar en possessió del títol universitari de llicenciat o equivalent, o bé, del títol universitari oficial de grau més títol oficial de màster universitari.



Tercera. Presentació de sol·licituds

Les sol·licituds, adaptades al model que es publica en l'annex I, hauran de presentar-se en el termini de 10 dies naturals comptats a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana, i presentar-les en qualsevol dels registres d'entrada de l'entitat o per qualsevol dels procediments establits en l'article 38 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre.

A la sol·licitud s'adjuntarà fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant, curriculum vitae i documentació justificativa dels mèrits al·legats en el currículum.



Quarta. Lloc de treball que es convoca

1. Lloc de treball número 188 de la RLT: direcció Residència Carmen Picó.

2. Centre de destinació: Residència Carmen Picó.

3. Localitat del lloc: Alzira (València).

4. Naturalesa: laboral.

5. Durada del contracte: des de la formalització del contracte fins a la incorporació del titular, cobertura reglamentària o amortització del lloc de treball.

6. Característiques del lloc:

– Disponibilitat i flexibilitat horària.

– Jornada: 40 hores.

7. Retribucions:

– Grup A.

– Complement de destinació: nivell 24.

– Complement específic: nivell E042.

8. Funcions:

– Dirigir el centre seguint per a això les directrius marcades per la Direcció General, a través dels responsables d'àrea (Prestació i Avaluació del Servei, Personal, Contractació i Assumptes Generals, i Econòmica), establint les activitats adequades a les necessitats de les persones residents, en col·laboració amb l'equip multiprofessional.



– Planificar, organitzar, distribuir i coordinar els objectius, programes i activitats realitzades en tots els departaments del centre per a aconseguir-ne un funcionament efectiu.

– Executar les directrius marcades als centres per la Direcció General en matèria d'assistència sociosanitària, inserció laboral i integració social.

– Implantar, avaluar i controlar els programes, plans de gestió i les polítiques de qualitat en la prestació del servei a les persones residents, seguint les directrius del cap de Prestació i Avaluació del Servei.



– Planificació i control pressupostari, comptant per a això amb la col·laboració i assessorament de les àrees econòmiques i de contractació de la Direcció General.

– Gestió del personal del centre, comptant per a això amb la col·laboració i assessorament de la unitat de personal d'IVAS, i tot el personal del seu departament.

– Col·laborar en les matèries de la seua competència en els programes de formació i informació



Cinquena. Sistema selectiu

El procés de selecció constarà de dues fases: una primera de baremació de mèrits, i la segona una entrevista.

1. La fase de baremació consistirà a valorar els mèrits al·legats en el currículum presentat d'acord amb el barem que figura en l'annex II. Els mèrits que no s'hagen justificat documentalment en el termini de presentació d'instàncies, no seran tinguts en compte en la resolució del concurs. La seua valoració màxima serà de 22 punts

2. L'entrevista davant la comissió de baremació versarà sobre el contingut del currículum presentat, l'experiència professional i aptitud per a l'exercici del lloc. Tindrà una valoració màxima de 10 punts.



La puntuació mínima per a passar a la fase d'entrevista, que serà eliminatòria, es determinarà per criteri de la comissió avaluadora.

3. El resultat final d'aquest procés de selecció vindrà determinat per la suma de les puntuacions obtingudes en cada una de les fases.

4. Finalitzat el procés selectiu, es publicarà la puntuació obtinguda, la proposta de contractació de la comissió de selecció i la resolució del director general, al tauler d'anuncis dels serveis centrals de València i en els de les territorials de Castelló i Alacant.



Sisena. Comissió de selecció

1. La comissió de selecció de la present convocatòria estarà integrada per:

President: Luis Gimeno Gasca.

Vocals:

Julián Iniesta Romero.

Eugenia Fernández García.

Manuel López Serrano.

Laura Gabaldón Sahuquillo.

2. De conformitat amb el que estableix l'últim paràgraf de l'article 8 del vigent conveni col·lectiu, la participació dels sindicats en aquest procés es realitzarà per mitjà de la presència en les sessions de la comissió de selecció, amb veu però sense vot, d'un representant de cada un dels que té la condició de més representatius en IVAS.

3. El funcionament de la comissió de selecció s'adaptarà al que estableix la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, per als òrgans col·legiats.



Setena. Recursos

Aquesta resolució posa fi a la via administrativa. D'acord amb els articles 116 i 117 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, així com amb els articles 8, 14.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, els interessats poden interposar un recurs de reposició, amb caràcter potestatiu, davant de l'òrgan que ha dictat aquesta resolució, en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació.

Alternativament, si no es recorre en reposició, pot interposar-se recurs contenciós administratiu davant del Jutjat Contenciós Administratiu de la ciutat de València, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució.



València, 17 de maig de 2016.– El director general: Àngel Bonafé Osca.





ANNEX I

Model d'instància



Lloc que es convoca: director/a

Núm. lloc: ...

Entitat: Institut Valencià d'Acció Social (IVAS)



SOL·LICITANT

Cognoms:

Nom:

DNI/NRP:

Adreça oficial:

Telèfon i fax més pròxim:

Adreça particular:

Destinació actual: (si és el cas)

Categoria:



Llista de documents que presenta: (assenyaleu amb una x)

1. Fotocòpia del document nacional d'identitat

2. Currículum

3. Certificacions relatives a:

3.1. Antiguitat

3.2. Titulacions

3.3. Treball/s realitzat/s

3.4. Cursos de formació i perfeccionament

3.5. Coneixements de valencià

3.6. Coneixements d'idiomes comunitaris

4. Altres certificats



València, ... d ... de 2016





ANNEX II



1. Barem de mèrits

1.1. Per formació, fins a un màxim d'11 punts, segons els apartats següents:

1.1.1. Titulació acadèmica. Per qualsevol títol acadèmic d'igual o superior nivell a l'exigit per a l'exercici del lloc de treball a proveir, excloent-ne el que siga necessari per a l'accés al lloc: 1,5 punts per títol, fins a un màxim de 3 punts.

Només es puntuarà el títol o títols de major nivell, i s'entenen compreses aquelles altres titulacions necessàries prèvies per a l'obtenció del de nivell superior.

1.1.2. Cursos de formació i perfeccionament. Els cursos de formació i perfeccionament que, segons el parer de la comissió, estiguen relacionats amb les funcions del lloc de treball, amb un màxim de 3 punts, d'acord amb l'escala següent:



De 100 o més hores: 2,50 punts

De 75 a menys de 100 hores: 2,00 punts

De 50 a menys de 75 hores: 1,50 punts

De 25 a menys de 50 hores: 1,00 punts

De 15 a menys de 25 hores: 0,30 punts



En aquest apartat no es puntuaran els cursos de valencià ni d'idiomes comunitaris. Tampoc no es puntuaran els cursos d'una carrera acadèmica, doctorat ni d'instituts universitaris, quan aquests formen part del pla d'estudis del centre. Tampoc no puntuaran els cursos de preparació o formació relacionats amb processos d'especialització i de selecció d'empleats públics, de promoció interna, de plans d'ocupació i d'adaptació del règim jurídic del personal a la naturalesa jurídica dels llocs de treball.

1.1.3. Valencià. Els coneixements de valencià es valoraran fins a un màxim de 2 punts, prèvia acreditació d'estar en possessió del certificat expedit o homologat per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, d'acord amb l'escala següent:



Grau elemental: 1 punt

Grau mitjà: 1,5 punts

Grau superior: 2 punts



Es puntuarà únicament el nivell més alt de coneixements de valencià que es posseïsca, sempre que no constituïsca requisit del lloc a proveir. En aquest últim cas, es valorarà exclusivament estar en possessió de certificat de coneixements de valencià superior a l'exigit com a requisit, d'acord amb la puntuació de l'anterior escala.

1.1.4. Idiomes d'altres països de la Unió Europea. Es valorarà amb 0,2 punts cada curs complet d'un idioma d'un altre país de la Unió Europea, o el seu equivalent si es tracta de cicles o, si és el cas, 12 crèdits, corresponents a títol expedit per una universitat o escola oficial d'idiomes, públiques o legalment reconegudes per a impartir estudis amb validesa oficial. Fins a un màxim de 2 punts.

1.2. Per serveis prestats, fins a un màxim d'11 punts:

1.2.1. Serveis prestats en categories dels grups A i B en residència i centres ocupacionals i de dia d'IVAS: per cada mes complet de serveis efectius, 0,06 punts.

1.2.2. Serveis prestats en IVAS sense relació amb el lloc sol·licitat: per cada mes complet de serveis efectius, 0,04 punts.

1.2.3. Serveis prestats que guarden similitud amb el lloc sol·licitat: per cada mes complet de serveis efectius, 0,03 punts.

Per a justificar el temps treballat, s'haurà d'aportar un certificat de vida laboral (que expedeix la Tresoreria de la Seguretat Social). Per a saber si el temps treballat té o no relació amb el lloc de treball, s'haurà d'aportar una còpia dels contractes i certificat d'empresa amb descripció de les funcions desenvolupades.

Mapa web