Ficha disposicion

Ficha disposicion





DECRET 72/2005, de 8 d'abril, del Consell de la Generalitat, pel qual s'aprova el Reglament del Cos Superior d'Interventors i Auditors de la Generalitat.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 4983 de 12.04.2005
Número identificador:  2005/X3783
Referència Base de Dades:  1836/2005
 



DECRET 72/2005, de 8 d'abril, del Consell de la Generalitat, pel qual s'aprova el Reglament del Cos Superior d'Interventors i Auditors de la Generalitat. [2005/X3783]

La Llei 16/2003, de 17 de desembre, de Mesures Fiscals, de Gestió Administrativa i Financera, i d'Organització de la Generalitat, va incorporar una nova disposició addicional, la dotzena, al text refós de la Llei de la Funció Pública Valenciana, aprovat per Decret Legislatiu de 24 d'octubre de 1995, del Consell de la Generalitat, per mitjà de la qual es va crear un nou cos de funcionaris, corresponent al grup A de titulació, denominat Cos Superior d'Interventors i Auditors de la Generalitat.

La creació d'este cos respon a la necessitat dotar l'administració de la Generalitat d'un grup de funcionaris de la màxima qualificació i especialització en l'exercici de la funció interventora, que contribuïsca a reforçar la Intervenció General en la triple vessant centre de control intern, centre de control financer i de centre directiu de la comptabilitat pública atribuida a la Generalitat.

Els funcionaris i funcionàries pertanyents al referit cos exerciran, tal com determina la norma de creació mencionada, les funcions que la Llei d'Hisenda Pública de la Generalitat atribuïx a la Intervenció. Així mateix, la disposició addicional mencionada preveu que, per a l'ingrés en el Cos Superior d'Interventors i Auditors de la Generalitat, s'exigisca la titulació superior en Dret, en Economia o en Administració i Direcció d'Empreses, així com la superació de l'oposició lliure corresponent i, si és el cas, d'un posterior curs selectiu de formació.

No obstant això, la regulació de l'àmbit i extensió de les funcions que tenen atribuïdes els funcionaris del cos, així com el seu règim jurídic, necessita del corresponent desplegament reglamentari. Com a conseqüència d'això, este decret té com a objecte l'aprovació dels aspectes reglamentaris bàsics del Cos Superior d'Interventors i Auditors de la Generalitat, la qual cosa està justificada, com s'ha vist abans, per l'especialització que fa falta per a l'exercici de les funcions d'intervenció i comptabilitat de rang superior; per a això s'utilitza la via reglamentària habilitada per la mencionada disposició addicional dotzena del Text Refós de la Llei de la Funció Pública Valenciana.

D'esta manera, el Reglament s'estructura en cinc capítols, el primer d'ells dedicat al seu objecte i règim jurídic, el segon a l'estructura orgànica i funcional de la Intervenció, el tercer a les funcions, els deures i les facultats dels interventors-auditors, el quart a l'ingrés en el cos i el cinqué i últim a la provisió dels llocs de treball corresponents.

Per tot això, a proposta del conseller d'Economia, Hisenda i Ocupació i del conseller de Justícia i Administracions Públiques, comforme amb el Consell Jurídic Consultiu de la Comunitat Valenciana i amb la deliberació prèvia del Consell de la Generalitat, en la reunió del dia 8 d'abril de 2005,

DECRETE

Article únic

S'aprova el Reglament del Cos Superior d'Interventors i Auditors de la Generalitat, que s'hi inserix com annex.

DISPOSICIÓ DEROGATÒRIA

Es deroguen els articles 21 i 22 del Decret 112/2003, d'11 de juliol, del Consell de la Generalitat, pel qual es va aprovar el Reglament Orgànic i Funcional de la Conselleria d'Economia, Hisenda i Ocupació. L'estructura orgànica i funcional de la Intervenció General queda regulada, amb l'entrada en vigor d'este decret, en el capítol II del Reglament del Cos Superior d'Interventors i Auditors de la Generalitat.

DISPOSICIONS FINALS

Primera

Es faculta el conseller d'Economia, Hisenda i Ocupació i el conseller de Justícia i Administracions Públiques per a dictar, en l'àmbit de les seues respectives competències, les normes de desplegament d'este decret.

Segona

El present decret entrarà en vigor l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

València, 8 d'abril de 2005

El president de la Generalitat,

FRANCISCO CAMPS ORTIZ

El conseller d'Economia, El conseller de Justícia i

Hisenda i Ocupació, Administracions Públiques,

GERARDO CAMPS DEVESA MIGUEL PERALTA VIÑES

ANNEX

REGLAMENT DEL COS SUPERIOR D'INTERVENTORS I AUDITORS DE LA GENERALITAT.

CAPÍTOL I

Objecte i règim jurídic

Article 1. Objecte

1. El present reglament té com a objecte la regulació dels aspectes reglamentaris següents del Cos Superior d'Interventors i Auditors de la Generalitat:

a) Estructura orgànica i funcional de la Intervenció General.

b) Funcions, deures i drets dels interventors-auditors de la Generalitat.

c) Procediment d'ingrés en el Cos Superior d'Interventors i Auditors de la Generalitat.

d) Sistema de provisió dels llocs de treball reservats al Cos Superior d'Interventors i Auditors de la Generalitat.

2. L'organització i el funcionament del cos es regiran, sense perjudici de l'aplicació de la normativa bàsica de l'Estat, per les normes següents:

a) Pel text refós de la Llei de la Funció Pública Valenciana, aprovat per Decret Legislatiu de 24 d'octubre de 1995, del Consell de la Generalitat.

b) Pel present reglament, així com per les normes de rang inferior dictades en el seu desplegament i aplicació.

c) En tot allò no previst en este reglament i en les seues disposicions de desplegament, resultaran aplicables les normes reglamentàries generals de la funció pública valenciana.

CAPÍTOL II

Estructura orgànica i funcional de la Intervenció

Article 2. Intervenció General

1. Adscrita orgànicament a la Conselleria d'Economia, Hisenda i Ocupació, i amb plena independència funcional, la Intervenció General, a la qual se li reconeix el rang de Sotssecretaria, exercirà les funcions establides en la Llei d'Hisenda Pública de la Generalitat, i, en concret, el control de tots els actes de l'administració de la Generalitat, les seues entitats autònomes i empreses públiques, que donen lloc al reconeixement de drets i obligacions de contingut econòmic, així com dels ingressos i pagaments que se'n deriven, i de la recaptació, inversió o aplicació en general dels seus cabals, a fi d'assegurar que l'administració de la seua hisenda s'ajuste a les disposicions aplicables en cada cas.

2. Per al millor exercici de les funcions que té atribuïdes, la Intervenció General s'organitza en Viceintervencions Generals, Intervencions Delegades i Intervencions Delegades Adjuntes.

Article 3. Viceintervencions generals

1. Les viceintervencions generals, que conformen l'estructura central de la Intervenció General, són les següents:

– Viceintervenció General de Funció Interventora.

– Viceintervenció General d'Auditories.

– Viceintervenció General de Comptabilitat Pública.

– Viceintervenció General per a l'administració Sanitària.

2. A la Viceintervenció General de Funció Interventora li corresponen les funcions següents:

a) La coordinació de l'activitat fiscalitzadora de les Intervencions Delegades en els distints òrgans de la Generalitat.

b) La tramitació d'expedients sobre discrepàncies.

c) L'estudi i proposta d'instruccions en matèries pròpies de la seua competència.

d) Els assumptes interns i de personal de la Intervenció General.

e) L'elaboració i proposta d'aprovació del pla anual de control financer permanent.

f) L'elaboració de la proposta d'informes d'actuació que s'han d'elevar al Consell de la Generalitat que es deriven de l'exercici del control financer permanent.

g) L'avaluació, en la forma que es dispose reglamentàriament, del grau d'economia, eficiència i eficàcia en l'execució dels programes de les seccions i servicis de l'administració de la Generalitat, i dels seus organismes autònoms administratius.

3. A la Viceintervenció General d'Auditories li corresponen les funcions següents:

a) L'elaboració i la proposta d'aprovació del pla anual d'auditories d'empreses públiques, ens públics no administratius i universitats.

b) L'elaboració i la proposta d'aprovació del pla anual de control de perceptors de Fons Europeus.

c) L'elaboració dels plans específics d'auditories a persones físiques o jurídiques que gaudisquen de subvencions, préstecs, avals i altres ajudes de la Generalitat.

d) La direcció i revisió dels treballs d'auditoria realitzats en aplicació dels plans anteriorment exposats.

e) L'aplicació dels controls de qualitat establits per la Intervenció General, tant per als treballs que es realitzen en col·laboració amb firmes privades d'auditoria, com per als que s'efectuen per mitjans propis.

f) L'emissió d'informes especials, dictàmens i certificats relatius al control financer.

g) L'estudi i la proposta d'instruccions en l'àmbit de la seua competència.

4. A la Viceintervenció General de Comptabilitat Pública li corresponen les funcions següents:

a) L'estudi del Pla General de Comptabilitat de la Generalitat per a la seua elevació al conseller d'Economia, Hisenda i Ocupació, conforme al Pla Marc de Comptabilitat de l'administració General de l'Estat.

b) L'estudi dels Plans Especials per a la seua elevació a la Intervenció General.

c) L'obtenció i l'examen de tota aquella documentació que siga necessària per a l'adequada elaboració del Compte General de la Generalitat.

d) La preparació i tramesa del Compte General de la Generalitat a la Sindicatura de Comptes i al Tribunal de Comptes, així com de tots aquells altres documents que siguen sol·licitats per estos òrgans.

e) L'estudi i la proposta en l'elaboració d'instruccions en l'àmbit de la seua competència.

f) L'estudi i la proposta dels comptes del sector públic de la Generalitat de forma homogènia als comptes nacionals.

g) La direcció i coordinació amb els distints departaments implicats de les aplicacions corporatives que servixen de suport al sistema comptable de la Generalitat.

5. A la Viceintervenció General per a l'administració Sanitària li corresponen les funcions següents:

a) La coordinació de l'activitat fiscalitzadora de les intervencions delegades en aquells òrgans de la Generalitat amb competències en matèria sanitària.

b) La determinació de les directrius a seguir en l'execució dels controls financers permanents per les intervencions delegades en òrgans de l'administració sanitària, i la preparació del pla anual corresponent.

c) L'elaboració de la proposta d'informes d'actuació que puguen derivar-se de l'exercici del control financer permanent per les intervencions delegades en òrgans de l'administració sanitària.

d) L'estudi i la proposta d'instruccions en l'àmbit de la seua competència.

Article 4. Intervencions Delegades i Intervencions Delegades Adjuntes

1. A més de l'estructura central a què fa referència l'article anterior, la Intervenció General tindrà una Intervenció Delegada, i sota la seua dependència una o diverses Intervencions Delegades Adjuntes, en els servicis centrals de les conselleries, en els servicis territorials de la Conselleria d'Economia, Hisenda i Ocupació, en la Tresoreria de la Generalitat i en el Servici Valencià d'Ocupació i Formació, així com en les unitats administratives les característiques i el volum pressupostari de les quals ho facen aconsellable. A les dites Intervencions Delegades els correspon l'exercici de les funcions comptables i de control intern sobre les actuacions dels òrgans o organismes que tinguen assignats, i poden estructurar-se administrativament en servicis.

2. Per a l'exercici del control financer permanent en l'àmbit de l'administració sanitària es podran adscriure, així mateix, sota la dependència directa de la Viceintervenció General per a l'administració Sanitària, Intervencions Delegades en aquells centres hospitalaris les característiques i el volum pressupostari dels quals així ho facen aconsellable.

CAPÍTOL III

Funcions, deures i drets dels interventors-auditors

Article 5. Funcions

1. Correspon als funcionaris pertanyents al Cos Superior d'Interventors i Auditors de la Generalitat l'exercici de les funcions que el títol III del text refós de la Llei d'Hisenda Pública de la Generalitat atribuïx a la Intervenció, i, en especial, el control intern de la gestió economicofinancera del sector públic, així com l'establiment, la direcció i el control de la comptabilitat pública.

2. En el desenvolupament d'este control intern, que es realitzarà per mitjà de l'exercici de la funció interventora i del control financer, els funcionaris del Cos Superior d'Interventors i Auditors de la Generalitat gaudiran de plena autonomia i independència respecte de les autoritats i la resta d'entitats subjectes a fiscalització, i les seues actuacions s'hauran d'ajustar a les instruccions impartides a este efecte per la Intervenció General de la Generalitat.

Article 6. Deures

1. Els funcionaris del Cos Superior d'Interventors i Auditors de la Generalitat hauran de guardar el degut sigil en relació amb els assumptes que coneguen en l'exercici de les seues funcions. Les dades, els informes o antecedents obtinguts en l'exercici del control intern només podran utilitzar-se per als fins assignats en este i, si és el cas, per a formular la corresponent denúncia de fets que puguen ser constitutius d'infracció administrativa, responsabilitat comptable o penal.

2. Quan en la pràctica d'un control l'interventor actuant aprecie que els fets acreditats en l'expedient poden ser susceptibles de constituir una infracció administrativa o de responsabilitats comptables o penals, ho haurà de comunicar a la Intervenció General de la Generalitat, la qual, si és procedent, trametrà les actuacions a l'òrgan competent per a la iniciació dels procediments oportuns.

Article 7. Drets i garanties

1. Els consellers, els secretaris autonòmics i la resta d'autoritats, així com els caps o directors d'oficines públiques, organismes autònoms i societats de la Generalitat, i els que, en general, exercisquen funcions públiques o desenvolupen el seu treball en les dites entitats, hauran de prestar la deguda col·laboració i suport als funcionaris del Cos Superior d'Interventors i Auditors de la Generalitat, en l'exercici de les funcions que tenen encomanades en virtut del que disposa este reglament i el text refós de la Llei d'Hisenda Pública de la Generalitat.

2. Els funcionaris del Cos Superior d'Interventors i Auditors de la Generalitat no podran ser separats del servici sinó per acord del Consell de la Generalitat, en virtut d'expedient disciplinari incoat i tramitat conforme a les disposicions legals aplicables.

3. Els funcionaris del Cos Superior d'Interventors i Auditors de la Generalitat que, en ocupar llocs de lliure designació, siguen cessats, tindran dret a ser adscrits provisionalment a un lloc vacant d'entre els reservats als membres del cos, i quedaran obligats a participar en la següent i successives convocatòries que es publiquen per a la provisió dels llocs de treball esmentats.

CAPÍTOL IV

Ingrés en el cos d'Interventors i Auditors

Article 8. Ingrés

1. L'ingrés en el cos requerirà la superació de la corresponent oposició lliure i, si és el cas, quan així ho preveja la respectiva convocatòria, la realització amb aprofitament d'un curs selectiu de formació, a més del nomenament conferit per òrgan competent, després d'obtindre destinació entre els llocs reservats a este, i la corresponent presa de possessió.

2. L'oposició lliure haurà de ser convocada, a proposta de la Conselleria d'Economia, Hisenda i Ocupació, pel conseller de Justícia i Administracions Públiques.

3. Els llocs de treball reservats al Cos d'Interventors es proveiran d'acord amb el sistema de provisió especificat per a cada lloc en la Relació de Llocs de Treball.

Article 9. Requisits dels aspirants

1. Per a ser admesos a les proves d'ingrés en el cos, els aspirants hauran de reunir els requisits recollits en l'article 12 del text refós de la Llei de la Funció Pública Valenciana, aprovat per Decret Legislatiu de 24 d'octubre de 1995, del Consell de la Generalitat, i estar en possessió, als efectes del que disposa l'apartat 1.c) del referit precepte, del títol de Llicenciat en Dret, Economia o Administració i Direcció d'Empreses.

2. Els requisits a què fa referència l'apartat anterior s'hauran de complir l'últim dia del termini de presentació de sol·licituds per a participar en les corresponents proves d'ingrés en el cos.

Article 10. Oposició lliure

1. L'oposició lliure constarà de quatre exercicis, dels quals seran eliminatoris els tres primers.

El primer exercici consistirà en una prova per escrit sobre les matèries del programa que a este efecte es determine.

El segon exercici consistirà en l'exposició oral d'un mínim de tres temes, extrets a l'atzar per l'aspirant, dels inclosos en el programa corresponent.

El tercer exercici consistirà en la resolució d'un o diversos supòsits pràctics.

El quart i últim exercici tindran com a finalitat valorar els coneixements de valencià dels aspirants, i no tindrà caràcter eliminatori. Per a la dita valoració, el tribunal comptarà amb la col·laboració d'un grup d'experts en esta matèria, constituït per tres membres amb titulació idònia, que serà l'encarregat de determinar les qualificacions definitives dels aspirants que realitzen este quart exercici.

No obstant això, els aspirants que, en la data de realització d'este exercici, puguen acreditar els seus coneixements de valencià per mitjà de la presentació de certificats, diplomes o títols que hagen sigut homologats per la Generalitat, podran optar per realitzar l'exercici o aportar la corresponent acreditació dels seus coneixements.

2. La qualificació dels exercicis a què fa referència l'apartat anterior serà la següent:

a) La del primer exercici, “apte” o “no apte”.

b) El segon i el tercer exercici seran qualificats entre 0 i 60 punts, i serà necessari obtindre en cada un d'ells un mínim de 30 per a superar-los.

c) El quart exercici es valorarà de 0 a 10 punts. Quan s'hagen presentat certificats, diplomes o títols de valencià, que hagen sigut homologats per la Generalitat, es valoraran segons el barem següent:

Orals: 1,50

De nivell elemental: 3

De nivell mitjà: 6,50

De nivell superior: 10

Quan l'aspirant justifique diversos nivells de coneixement es computarà únicament el de major nivell.

La qualificació final de l'opositor s'obtindrà per mitjà de la suma de les puntuacions obtingudes en els exercicis segon, tercer i quart.

3. En les convocatòries per a l'ingrés en el Cos Superior d'Interventors i Auditors de la Generalitat podrà establir-se l'exempció del primer exercici per a aquells aspirants que reunisquen la condició de personal funcionari del grup superior de titulació de la Generalitat o de qualsevol altra administració pública i acrediten que els coneixements que s'exigixen per a la superació d'este ja els van ser exigits per a l'ingrés en la seua corresponent escala, subescala, cos o classe d'origen.

4. Amb subjecció als termes assenyalats en el present capítol, correspon a la Conselleria d'Economia, Hisenda i Ocupació elevar, davant de la Conselleria de Justícia i Administracions Públiques, la proposta d'aprovació de les bases i els temaris sobre els quals versaran els exercicis de l'oposició, així com el contingut del curs selectiu a què es referix l'article següent.

Article 11. Curs selectiu de formació

1. El curs de formació tindrà una duració màxima de sis mesos, i es valorarà de 0 a 100 punts, considerant la totalitat de les assignatures impartides en ell. La dita valoració del curs es realitzarà en funció de la ponderació de les notes obtingudes en les diferents assignatures i el nombre d'hores impartides, si bé per a superar-lo amb aprofitament haurà d'obtindre's en les diferents assignatures, almenys, el 50% de la puntuació que cada una d'elles tinga assignada.

2. Els aspirants que no superen inicialment el curs podran realitzar una prova sobre les assignatures no aprovades, que serà convocada en el termini màxim de dos mesos comptat des de l'endemà de la publicació, en el tauler d'anuncis de la conselleria competent en matèria de funció pública, de la relació d'aspirants que han superat la totalitat de les assignatures impartides. En el cas d'obtindre's l'aprovat, se sumarà la qualificació a l'aconseguida en les assignatures superades durant el curs. Els aspirants que, finalitzada la prova referida, no hagen superat totes les assignatures, decauran en tots els seus drets i no seran nomenats funcionaris de carrera del cos.

3. La valoració de l'aprofitament de les assignatures impartides en el curs de formació s'efectuarà a través dels exàmens corresponents, pels professors que les hagen impartit, els quals enviaran les qualificacions al Tribunal perquè este, després d'afegir-les a les obtingudes en la fase d'oposició, dicte una resolució que fixe la relació definitiva d'aspirants aprovats pel seu ordre de puntuació.

4. Els que superen el procés selectiu i no hagen pogut acreditar els seus coneixements de valencià per mitjà de la presentació d'un dels documents previstos en l'article 16.1 del Reglament aprovat pel Decret 33/1999, de 9 de març, del Consell de la Generalitat, hauran d'assistir als cursos específics que a este efecte es convoquen. Aquells que no els superen seguiran obligats a realitzar els successius cursos que l'administració organitze per a l'adquisició del coneixement de valencià exigible.

Article 12. Tribunals de selecció

1. Els tribunals de selecció de personal de nou ingrés en el cos, que són els òrgans col·legiats encarregats de l'execució del procediment d'ingrés i de l'avaluació dels distints exercicis d'este, d'acord amb el que disposa este reglament i en les bases de la respectiva convocatòria, estaran formats per sis membres, d'acord amb la distribució següent:

a) Tres funcionaris de carrera pertanyents al Cos Superior d'Interventors i Auditors de la Generalitat o a alguna de les escales, subescales, classes o cossos superiors d'Intervenció en qualsevol administració pública, un dels quals actuarà com a president del Tribunal, i tindrà, en eixe cas, vot de qualitat per a dirimir els empats.

b) Un catedràtic o professor titular d'universitat, pertanyent a alguna de les àrees de coneixement que apareguen previstes en el corresponent temari de l'oposició.

c) Un funcionari de carrera del grup A de la Generalitat que serà proposat, de comú acord, per les organitzacions sindicals, i que actuarà en representació del conjunt d'estes.

d) Un funcionari de carrera del grup A de la Direcció General d'Administració Autonòmica, que exercirà les funcions de secretari del tribunal.

Per cada titular haurà de nomenar-se, almenys, un suplent, que haurà de reunir les mateixes condicions que aquell.

El nomenament dels membres titulars dels tribunals de selecció i dels seus suplents correspondrà al conseller que tinga atribuïda la competència en matèria de funció pública.

2. Per al millor compliment de la seua comesa, els tribunals a què fa referència este article podran sol·licitar i obtindre l'assessorament d'especialistes en aquelles proves en què ho estimen necessari o convenient, sense que esta col·laboració puga excedir l'àmbit de la seua respectiva especialitat o comprendre funcions decisòries, excepció feta del supòsit que es preveu en l'apartat 1 de l'article 10 per a la valoració del quart exercici.

3. Els tribunals de selecció tindran la consideració d'òrgans col·legiats de l'administració i, en qualitat d'això, estaran sotmesos a les causes generals d'abstenció i recusació dels seus membres contingudes en la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú. Les causes esmentades d'abstenció i recusació resultaran aplicables també al personal assessor a què fa referència l'apartat 2 d'este article.

CAPÍTOL V

Provisió de llocs de treball

del Cos d'Interventors i Auditors

Article 13. Provisió de llocs de treball

1. En la forma prevista en les relacions corresponents, els llocs de viceinterventor general, interventor delegat i interventor delegat adjunt seran proveïts amb personal funcionari pertanyent al Cos Superior d'Interventors i Auditors de la Generalitat.

2. La Direcció General d'Administració Autonòmica serà l'òrgan competent per a convocar la provisió dels referits llocs de treball, a proposta de la Intervenció General. La dita convocatòria, que s'haurà de publicar en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, haurà de contindre, en tot cas, les dades que s'assenyalen en l'article 27 del Reglament de Selecció, Provisió de Llocs de Treball i Carrera Administrativa del Personal comprés en l'àmbit d'aplicació de la Llei de la Funció Pública Valenciana, aprovat pel Decret 33/1999, de 9 de març, del Consell de la Generalitat.

3. Quan existint algun lloc vacant no hi haja personal funcionari del Cos Superior d'Interventors i Auditors de la Generalitat a qui oferir-lo, aquell es podrà ocupar per mitjà d'adscripció en comissió de servicis de personal funcionari pertanyent a alguna de les escales, subescales, classes o cossos superiors d'Intervenció de qualsevol administració pública.

Article 14. Comissions de Valoració

1. La Direcció General d'Administració Autonòmica nomenarà una Comissió de Valoració, que després de l'avaluació dels mèrits del personal concursant, haurà d'elevar-ne la proposta a la Conselleria d'Economia, Hisenda i Ocupació, òrgan competent per a dictar l'oportuna resolució d'adjudicació.

2. Les Comissions de Valoració estaran formades per sis membres, d'acord amb la distribució següent:

a) Tres funcionaris del Cos Superior d'Interventors i Auditors de la Generalitat, un dels quals actuarà com a president de la Comissió, i tindrà, en eixe cas, vot de qualitat per a dirimir els empats.

b) Un funcionari de carrera del grup A, nomenat a proposta de la Direcció General d'Administració Autonòmica, i que exercirà les funcions de secretari de la Comissió.

c) Un funcionari de carrera del grup A de la Generalitat, que serà proposat, de comú acord, per les organitzacions sindicals, i que actuarà en representació del conjunt d'estes.

d) Un funcionari de carrera del grup A nomenat a proposta de la Sotssecretaria de la conselleria competent en matèria d'hisenda.

Mapa web