Licitació número CNMY11/1. Projecte de segellament i restauració ambiental de l'abocador de residus inerts d'Elda.
Texto | Texto2 | |
---|---|---|
Publicat en: | DOGV núm. 6427 de 29.12.2010 | |
Número identificador: | 2010/13546 | |
Referència Base de Dades: | 013780/2010 | |
-
Anàlisi jurídica
-
Anàlisi documental
Texto Texto Texto2 Origen de disposició: Conselleria Medi Ambient, Aigua, Urbanisme i Habitatge Grup temàtic: Contractació administrativa Descriptors: Temàtics: contracte d'obres
Licitació número CNMY11/1. Projecte de segellament i restauració ambiental de l'abocador de residus inerts d'Elda. [2010/13546]
1. Entitat adjudicadora
a) Organisme: Conselleria de Medi Ambient, Aigua, Urbanisme i Habitatge
b) Dependència que tramita l'expedient: Servei de Contractació i Assumptes Generals
c) Número d'expedient: CNMY11/1
2. Objecte del contracte
a) Descripció de l'objecte: projecte de segellament i restauració ambiental de l'abocador de residus inerts d'Elda (Alacant)
b) Divisió per lots i nombre: 1
c) Lloc d'execució: Alacant.
d) Termini d'execució: 6 mesos
3. Tramitació, procediment i forma d'adjudicació
a) Tramitació: ordinària, anticipada.
b) Procediment: obert.
c) Forma: oferta econòmica més avantatjosa en funció de diversos criteris.
4. Pressupost base de licitació
Import total, IVA exclòs: un milió quatre-cents seixanta-vuit mil vuit-cents seixanta-nou euros amb dívuit cèntims (1.468.869,18 )
Import de l'IVA: dos-cents seixanta-quatre mil tres-cents noranta-sis euros amb quaranta-cinc cèntims (264.396,45 )
5. Garanties
Provisional: es dispensa.
Definitiva: 5% de l'import de l'adjudicació.
6. Obtenció de documentació i informació
a) Informació i obtenció de plecs: 961 973 507. Poden obtenir-se en la pàgina web de licitació electrònica: <www.contratacion.gva.es>
Consulta de plecs: Servei de Contractació i Assumptes Generals
b) Obtenció d'informació administrativa: Secció de Contractació. Tel.: 961 973 620
c) Obtenció d'informació tècnica: Servei de Residus Urbans. Tel.: 961 973 611
d) Domicili: c/ de Francesc Cubells, 7
e) Localitat i codi postal: València 46011
f) Tel.: 961 973 500
g) Fax: 961 973 870
h) Data límit d'obtenció de documents i informació: fins a l'últim dia de presentació de proposicions
7. Requisits específics del contractista
Els que s'estableixen en l'apartat G del quadre de característiques del plec de clàusules administratives particulars
Classificació: grup A, subgrup 2; categoria E
8. Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació
a) Data límit de presentació: fins a les 14.00 hores del vint-i-sis dia natural comptador des de l'endemà de la publicació d'aquest anunci en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana. Si coincideix en dissabte, es prorrogarà fins al primer dia hàbil següent.
b) Documentació que s'ha de presentar:
Sobre A, amb la documentació general. Sobre B, amb la proposició tècnica. Sobre C, amb l'oferta econòmica. Les ofertes econòmiques s'han d'ajustar al model establit en el plec de clàusules administratives particulars.
c) Lloc de presentació:
Registre General de la Conselleria a València: c/ de Francesc Cubells, 7
Direcció Territorial d'Alacant: c/ de Churruca, 29
Direcció Territorial de Castelló de la Plana: av. Dels Germans Bou, 47
d) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seua oferta: dos mesos des de l'obertura de proposicions econòmiques.
e) Admissió de variants: no s'hi admeten variants.
9. Obertura d'ofertes
A la sala de juntes d'aquesta Conselleria, 2a planta; al mes a partir de la data límit de recepció d'ofertes, a les 12.00 hores, en acte públic. Si coincideix en dissabte, l'obertura s'efectuarà el següent dia hàbil
10. Despeses d'anunci: són a càrrec de l'adjudicatari
11. L'adjudicació del contracte està condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de la Generalitat per a l'any 2011
València, 24 de novembre de 2010.- La secretària autonòmica, p. d. (Ordre de 14 d'octubre de 2009, DOCV núm. 6129, de 23.10.2009): M. Ángeles Ureña Guillem.