Ficha disposicion

Ficha disposicion





Licitació número CNMY14/DGTI/35. Servici d'anàlisi, disseny, desenrotllament i implantació d'un nou sistema informàtic, GESPERJU-2, que permeta la gestió, el control i el seguiment de totes les tasques de la gestió de personal al servici de l'Administració de Justícia.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 7391 de 29.10.2014
Número identificador:  2014/9788
Referència Base de Dades:  009549/2014
 



Licitació número CNMY14/DGTI/35. Servici d'anàlisi, disseny, desenrotllament i implantació d'un nou sistema informàtic, GESPERJU-2, que permeta la gestió, el control i el seguiment de totes les tasques de la gestió de personal al servici de l'Administració de Justícia.

[2014/9788]

1. Entitat adjudicadora. Dades generals i dades per a l'obtenció de la informació

Organisme: Conselleria d'Hisenda i Administració Pública.

Dependència que tramita l'expedient: Subsecretaria.

Obtenció de documentació i informació: Conselleria d'Hisenda i Administració Pública.

Domicili: carrer del Palau, 12.

Localitat i codi postal: València, 46003

Telèfon

Informació juridicoadministrativa: 961 613 291

Telefax: 961 613 055

Adreça electrònica: ‹contratacion_hacienda@gva.es›.

Informació sobre el plec tècnic: ‹http://www.dgti.gva.es/gesperju›.

Adreça d'Internet del perfil del contractant: ‹www.contratacion.gva.es›.

Data límit d'obtenció de documentació i informació: 1 de desembre de 2014.

Número d'expedient: CNMY14/DGTI/35



2. Objecte del contracte

Tipus: servici.

Descripció: servici d'anàlisi, disseny, desenrotllament i implantació d'un nou sistema informàtic, GESPERJU-2, que permeta la gestió, el control i el seguiment de totes les tasques de la gestió de personal al servici de l'Administració de Justícia.

Termini d'execució/entrega: 22 mesos.

Admissió de pròrroga: no.

CPV (referència de nomenclatura): 72222300-0, servicis de tecnologia de la informació.

Lots: no.



3. Tramitació i procediment

Tramitació: ordinària.

Procediment: obert, atenent diversos criteris d'adjudicació, subjecte a regulació harmonitzada

Criteris d'adjudicació: vegeu-ne els plecs



Orde Ponderació Concepte Punts Sobre

1r 60 % Preu 60 3

2n 40 % Visió global del projecte 40 2

Total 100 % 100





4. Pressupost de base de licitació

Import net: 450.000,00 euros.

21 % d'IVA: 94.500,00 euros.

Import total: 544.500 euros.

Valor estimat: 495.000,00 €

Finançament europeu: sí. FEDER. Programa operatiu 2014-2020. Percentatge de finançament: 50 % – 50 %



5. Garanties exigides

a) Provisional: no se n'exigix.

b) Definitiva: 5 % de l'import d'adjudicació, l'IVA exclòs.



6. Requisits específics del contractista

Classificació: grup V, subgrup 2, categoria B.

Compromís d'adscripció de mitjans: sí, vegeu-ne els plecs

Altres requisits específics: els indicats en l'apartat L de l'annex I del plec de clàusules administratives del contracte de servicis.



7. Presentació d'ofertes o de solicituds de participació

Data límit de presentació: 1 de desembre de 2014.

Modalitat de presentació: de conformitat amb el que establix el plec de clàusules administratives particulars.

Lloc de presentació: Conselleria d'Hisenda i Administració Pública, o en qualsevol altre lloc de presentació previst en l'article 38 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, modificada per la Llei 4/1999, de 13 de gener, i en este cas haurà d'anunciar a l'òrgan de contractació, fax 961 613 055, la remissió de l'oferta per mitjà de tèlex, fax o telegrama en el mateix dia.

Horari: l'horari per a presentar les ofertes serà amb caràcter general de:

Dilluns a dijous, de 09.00 a 15.00 hores.

Divendres de 09.00 a 14.30 hores.

Sense perjuí de l'horari específic que per a les oficines de registre preveu l'article 19 del Decret 68/2012, de 4 de maig, del Consell, pel qual es regulen les condicions de treball del personal al servici de l'Administració del Consell (DOGV 6768, 07.05.2012).

Dependència: Registre General.

Domicili: carrer del Palau, 12.

Localitat i codi postal: València, 46003.

Admissió de variants, si és procedent: no se'n permeten

Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantindre la seua oferta: dos mesos



8. Obertura d'ofertes

Domicili: carrer del Palau, 12.

Localitat i codi postal: València, 46003.

Data i hora:

Sobre 2: 12 de desembre de 2014.

Sobre 3: 30 de desembre de 2014.

Hora: 10.30



9. Gastos de publicitat

Aniran a càrrec de l'adjudicatari.



10. Data d'enviament de l'anunci al Diario Oficial de la Unió Europea

20 d'octubre de 2014.



11. Altres informacions

Vegeu-ne els plecs.

Les proposicions es presentaran en tres sobres tancats en els quals constarà el títol de l'expedient, el número d'este i el nom del licitador, amb els subtítols següents:

Sobre 1: documentació administrativa.

Sobre 2: criteris ponderables en funció d'un juí de valor.

Sobre 3: criteris avaluables de forma automàtica per aplicació de fórmules.



València, 23 d'octubre de 2014.– El conseller d'Hisenda i Administració Pública, p. d. f. (R 31.05.2012), la subsecretària: Carmela Cots Soler.

Mapa web