Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 30 de setembre de 2016, de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, per la qual es convoquen diverses places de personal docent i investigador en règim de contractació laboral per al curs 2016-2017. Referència 1846/16.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 7893 de 10.10.2016
Número identificador:  2016/7750
Referència Base de Dades:  007591/2016
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Universitat Miguel Hernández
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, A/A1



RESOLUCIÓ de 30 de setembre de 2016, de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, per la qual es convoquen diverses places de personal docent i investigador en règim de contractació laboral per al curs 2016-2017. Referència 1846/16. [2016/7750]

De conformitat amb el que estableix la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'Universitats, modificada per la Llei Orgànica 4/2007, de 12 d'abril, amb el Decret 174/2002, de 15 d'octubre, del Govern Valencià, sobre Règim i Retribucions del Personal Docent i Investigador Contractat Laboral de les Universitats Públiques Valencianes i sobre Retribucions Addicionals del Professorat Universitari, els Estatuts i el Reglament General del Personal Docent i Investigador de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, aprovat pel Consell de Govern en la seua sessió de 7 de juny de 2006, modificat pel Consell de Govern en sessions de 6 de juliol de 2006, 4 març de 2009, 7 juliol de 2010, 30 de maig, 25 juliol i 28 de novembre de 2012, i la resta de normativa de aplicació general, la Universitat Miguel Hernández d'Elx (UMH) convoca concurs públic per a la provisió de les places de personal docent i investigador en règim de contractació laboral, d'acord amb els punts següents:



Característiques de la convocatòria

 

Primera. Número i característiques de les places convocades

Es convoquen les places de professorat universitari que s'especifiquen en l'annex I.



Segona. Requisits generals i específics

2.1. Els requisits generals que hauran de complir els aspirants a les places convocades són els especificats a continuació:

a) Tindre complits els 16 anys i no haver complit l'edat de jubilació.



b) Estar en possessió de la titulació corresponent.

c) No haver sigut separat, per mitjà d'expedient disciplinari, del servei de l'Administració de l'Estat o de l'Administració autonòmica, local o institucional, ni trobar-se inhabilitat per sentència ferma per a l'exercici de funcions públiques. Els aspirants la nacionalitat dels quals no siga l'espanyola hauran d'acreditar, igualment, no estar sotmesos a sanció disciplinària o condemna penal que impedisca, en el seu estat, l'accés a la funció pública.

d) Posseir la capacitat funcional per a l'exercici de les tasques.

La concurrència dels requisits anteriors haurà d'estar referida a una data anterior a l'expiració del termini de presentació d'instàncies.

 

2.2. Els requisits específics per a concursar en les places de professorat universitari són els establits en l'annex II. La concurrència dels requisits anteriors haurà d'estar referida a una data anterior a l'expiració del termini de presentació d'instàncies.

A més per la categoria de professor associat en Ciències de la Salut, únicament podran presentar sol·licitud els facultatius especialistes de les àrees assistencials a què corresponguen les places convocades. Igualment, per a aquesta categoria és requisit imprescindible estar en possessió del títol de Llicenciat en Medicina i Cirurgia, Llicenciat en Farmàcia, Grau en Medicina o en Farmàcia. En els casos en què corresponga, estar en possessió del títol de Psicologia, Podologia o Fisioteràpia. En tot cas, és requisit imprescindible ocupar plaça en una de les institucions sanitàries, de les recollides en el conveni subscrit entre la Universitat Miguel Hernández, la Conselleria de Sanitat i la Diputació provincial d'Alacant (DOCV 3437, 18.02.1999), o de les aprovades per la comissió mixta del mencionat conveni.

La concurrència dels requisits anteriors haurà d'estar referida a una data anterior a l'expiració del termini de presentació d'instàncies.





Tercera. Sol·licituds

3.1. Termini

El termini de presentació de sol·licituds serà de 10 dies hàbils comptadors des del dia següent al de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana (DOCV).

3.2. Sol·licituds i documentació a presentar

Necessàriament, haurà de presentar tantes sol·licituds i documentació com a places a què s'opte.

Els interessats a prendre part en aquesta convocatòria hauran de presentar la documentació següent:

A) Instància segons model de la UMH, que es troba en l'annex IV, que li serà facilitada en el Registre General o en els centres de gestió de campus d'aquesta universitat i que està disponible a la pàgina web de la UMH, http://serviciopdi.umh.es/formularis.

B) Fotocòpia del DNI o, en cas d'estrangers, del document que acredite la seua identitat i data de naixement.

C) Fotocòpia del títol acadèmic o resguard d'haver abonat els drets d'expedició que corresponga, d'acord amb els requisits de l'annex II. En cas de titulacions estrangeres, hauran d'acreditar l'homologació corresponent del Ministeri d'Educació i Ciència.

D) Fotocòpia del certificat acadèmic personal (expedient acadèmic).



E) Curriculum vitae, segons model d'aquesta universitat, que serà facilitat al Registre General o als centres de gestió de campus i disponible a la pàgina web de la UMH, http://serviciopdi.umh.es/formularis. També serà vàlid, a aquests efectes, el curriculum vitae segons model de l'Agència Valenciana d'Avaluació i Prospectiva.

F) Resguard que justifique el pagament de 27,36 euros en concepte de drets de participació, que s'ingressaran en el compte corrent «Concursos i oposicions» de l'entitat bancària següent :

Banc de Sabadell: ES07-0081-1017-67-0001079617 «Universitat Miguel Hernández d'Elx».

El pagament de la taxa es justificarà amb la impressió del segell de l'entitat bancària on s'haja efectuat l'ingrés o resguard original d'haver abonat els drets de participació, i on es farà constar: el nom i cognoms, número de carnet d'identitat i indicació del número de la plaça a què es concursa.

El pagament de la taxa es pot fer efectiu a través de la pàgina web www.umh.es/rebuts, tipus «Oposicions i concursos», subtipus «Concurs docent». Si s'utilitza aquesta via, l'acreditació del pagament es realitzarà presentant el justificant en què conste el codi d'autorització i la referència de la plaça per la qual es realitza aquest, o mitjançant el rebut degudament segellat pel banc.

Aquells que acrediten ser beneficiaris de família nombrosa de primera o general abonaran el 50 % de la totalitat de la taxes.

Estaran exempts del pagament de la taxa els aspirants que acrediten patir una discapacitat en grau igual o superior al 33 %, mitjançant certificació de reconeixement de la discapacitat, i aquells que acrediten ser beneficiaris de família nombrosa de segona i honor o especial.



La realització de l'ingrés, en cap cas, suposarà substitució del tràmit de presentació en temps i forma de la sol·licitud.

Serà motiu d'exclusió no esmenable del procediment l'absència d'ingrés efectiu dels drets d'examen en el termini previst per a la presentació de sol·licituds.

L'exclusió per no complir algun dels requisits de la convocatòria o la no-presentació a la prova no comportarà el dret a la devolució de les taxes.

G) Per a les categories a continuació indicades, a més:

G.1. Places de professor associat:

S'acreditarà l'exercici de l'activitat professional remunerada, fora de l'àmbit acadèmic universitari, amb alguna de la documentació següent:

a) Fotocòpia d'informe de vida laboral expedit per la Tresoreria General de la Seguretat Social.

b) En cas de ser empleats públics (funcionaris o laborals), fotocòpia del certificat de servicis prestats.

c) Qualsevol altra documentació que acredite el compliment dels requisits establits en l'annex II.

G.2. Places de professor associat en Ciències de la Salut:

S'acreditarà l'exercici de l'activitat professional remunerada, fora de l'àmbit acadèmic universitari, amb alguna de la documentació següent:

a) Certificació de serveis prestats on s'acredite que presta serveis en la institució sanitària on es convoca la plaça.

3.3. La documentació abans referida es presentarà en el Registre General de la UMH o en els centres de gestió de campus, en horari de 09.00 a 14.00 hores, o per qualsevol dels procediments establits en la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú. L'oficina de Registre General de la Universitat Miguel Hernández està situada en l'avinguda de la Universitat, s/n, Edifici Rectorat i Consell Social, CP 03202 Elx (Alacant).

Les sol·licituds que es presenten a través de les oficines de Correus hauran de contindre's en sobre obert per a ser datades i segellades pel funcionari de Correus, abans de la seu certificació, i haurà de figurar clarament el número de l'oficina i la data.



Quarta. Protecció de dades personals

Les dades de caràcter personal que aporten els aspirants per mitjà de les instàncies s'incorporaran al fitxer automatitzat de concursos del Servei de Personal Docent i Investigador i de Gestió Econòmica dels Recursos Humans, sota la responsabilitat de la Secretaria General de la UMH, per a la gestió de les convocatòries per a proveir places de personal docent i investigador contractat i la gestió de recursos administratius contra les propostes de provisió de les dites places.

Les dades de caràcter personal seran tractades d'acord amb les previsions del Reial Decret 1720/2007, de 21 desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desenvolupament de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal.

Els drets d'accés, de rectificació, de cancel·lació i d'oposició podran exercitar-se, per escrit, dirigit a la Secretària General de la UMH, d'acord amb el que estableix la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades.



Cinquena. Composició de les comissions de contractació

5.1. Les comissions de contractació dels concursos per a la provisió de places de personal docent i investigador contractat estaran formades per cinc membres titulars i els seus corresponents suplents, i correspondrà al rector el nomenament dels seus membres i la designació de les tres cinquenes parts d'aquests i la del president de la comissió d'entre aquests. La resta de membres seran nomenats pel rector, oït el departament, que no tindrà caràcter vinculant.

5.2. La composició nominal concreta de cada una de les comissions es farà pública en el tauler d'anuncis del Registre General i, a títol informatiu, en la pàgina web http: //serviciopdi.umh.es/.



Sisena. Criteris de valoració de les comissions de contractació

6.1. Una vegada constituïda, la comissió corresponent fixarà i farà públics amb anterioritat a l'acte d'obertura de la documentació presentada pels candidats, els criteris per a la valoració dels mèrits d'aquests i la puntuació mínima a obtindre pels candidats.

6.2. Cada un dels candidats podrà obtindre un màxim de 10 punts, dels quals 7 correspondran als mèrits aportats i 3 a l'adequació del sol·licitant a l'activitat docent i, si és el cas, d'investigació a realitzar.

 

6.3. Els 7 punts a atorgar per mèrits aportats seran concedits per la comissió de contractació, d'acord amb els següents criteris generals:



6.3.1. Per a places d'associats

a) Valoració de les activitats professionals extrauniversitàries, o, si es el cas, obra artística. Màxim 5 punts.

b) Altres mèrits. Màxim 2 punts.

6.3.2. Per a places d'associats en Ciències de la Salut

a) Valoració de les activitats professionals extrauniversitàries. Màxim 5 punts.

b) Altres mèrits. Màxim 2 punts.

6.4. Els 3 punts a atorgar per adequació del sol·licitant a l'activitat docent o d'investigació a realitzar, seran concedits per la comissió de contractació en atenció a les necessitats específiques de la Universitat posades de manifest en la convocatòria de la plaça.



Setena. De les proves

Els concursos per a la provisió de places de personal docent i investigador (PDI) es realitzaran en qualsevol dels campus de la UMH i constaran d'una primera prova d'avaluació, i si la comissió ho entén necessari, d'una segona prova consistent en la realització d'una entrevista. Al transcurs dels seus treballs, la comissió de contractació podrà sol·licitar els informes que crega oportuns per al millor exercici de les seues funcions.



7.1. Admissió de sol·licituds

Els sol·licitants hauran de presentar tantes sol·licituds i documentació com a places a què s'opte, indicant en cada una d'aquestes el contingut de la convocatòria.

Transcorregut el termini de presentació de sol·licituds, es publicarà la llista provisional d'admesos i exclosos i els motius d'exclusió en el tauler del Registre General i, a títol informatiu, en la pàgina web http://serviciopdi.umh.es/.

A través del Registre General, els interessats que ho entenguen necessari, podran formular reclamacions dirigides al responsable del Servei de Personal Docent i Investigador i de Gestió Econòmica dels Recursos Humans en un termini de cinc dies hàbils a comptar de la publicació de les llistes. Revisades les reclamacions es publicarà la relació definitiva d'admesos i exclosos en el tauler del Registre General i, a títol informatiu, en la pàgina web http://serviciopdi.umh.es/.



7.2. Primera prova

La primera prova consistirà en la valoració per la comissió dels mèrits del candidat i de l'adequació del sol·licitant a les necessitats de la Universitat expressades en la convocatòria.

En el termini fixat, el president procedirà a la constitució de la comissió i a establir els criteris d'avaluació específics, que hauran de conformar allò establit, amb caràcter general, a la present convocatòria. De tot això es donarà publicitat en el tauler d'anuncis del Registre General i, a títol informatiu, a la pàgina web http://serviciopdi.umh.es/.



Amb posterioritat a la publicació dels criteris d'avaluació, el president procedirà a obrir la documentació i a aplicar aquests als concursants admesos.

En el termini màxim de tres dies hàbils des de la finalització dels treballs de la comissió, es farà pública al tauler d'anuncis del Registre General i, a títol informatiu, en la pàgina web http://serviciopdi.umh.es/ la valoració dels candidats en la primera prova i el resultat d'aquesta, així com la proposta de provisió de la plaça en el cas que no siga necessari, segons el parer de la comissió, passar a la segona prova.



La comissió podrà realitzar la segona prova quan finalitzada la primera hi haja concursants que superen el mínim quantitatiu establit en els criteris de valoració i, a més, obtinguen el vot favorable, almenys, de tres dels seus membres.

7.3. Segona prova

Si és el cas, amb la publicació de la valoració dels candidats en la primera prova, se'ls citarà per a la realització de la segona prova, i s'hi indicarà lloc, dia i hora. El termini per a la realització de la segona prova no podrà ser inferior a tres dies hàbils ni superior a 10 dies hàbils, des que es publique la citació.

La segona prova, que serà pública, consistirà en una entrevista en què la comissió debatrà amb el concursant, durant un temps màxim de tres hores, sobre els documents presentats en la primera prova, i de tots aquells aspectes curriculars i documentals que considere rellevants per a la seua millor selecció.

Amb anterioritat al començament de la segona prova, la comissió de contractació publicarà, en el lloc de realització d'aquesta, els criteris de valoració qualitativa d'aquesta.

Finalitzada la segona prova i en el termini màxim de tres dies hàbils, la comissió farà públics els resultats de l'avaluació que en aquesta prova li mereix cada candidat, així com la proposta de provisió de la plaça.





Huitena. De la proposta de provisió

8.1. En tot cas, el temps transcorregut entre la publicació de les llistes definitives d'admesos i la proposta de provisió del concurs no podrà excedir de quatre mesos.

Les comissions de contractació proposaran al rector la relació dels candidats proposats per a la seua contractació.

En els concursos en què no siga necessari passar a la segona prova, la proposta de provisió s'ordenarà de major a menor puntuació, sempre que els candidats superen el mínim quantitatiu establit en els criteris de valoració i, a més, obtinga el vot favorable d'almenys tres dels membres de la comissió. En cas d'empat, el president de la comissió tindrà vot de qualitat. En cas d'empat, el president de la comissió tindrà vot de qualitat.

Quan s'hagen convocat unes quantes places de la mateixa categoria en una mateixa Àrea de coneixement i amb idèntiques activitats docents i investigadores, se citarà els concursants proposats per l'ordre de valoració que s'haja efectuat d'aquests, perquè procedisquen a triar vacant.



En les places d'associats, l'ordre de puntuació dels candidats establit en la primera prova quedarà constituït com a llista de reserva per al curs acadèmic en què es convoque la plaça.

En cap cas, es podran realitzar més propostes de provisió que places convocades. Tots els concursos podran resoldre's amb l'absència de proposta de provisió de la plaça o places.

Els concursants que no hagen sigut proposats per ser nomenats per a la plaça objecte de concurs no podran al·legar cap dret sobre places vacants.

8.2. Expedient administratiu del concurs

El següent dia hàbil al de finalitzar l'actuació de la Comissió, el secretari d'aquesta entregarà en la Secretaria General de la Universitat, a través del Registre General o auxiliars, l'expedient administratiu del concurs, que incorporarà els documents següents:

a) Acta de constitució de la comissió.

b) Criteris de valoració de la primera prova.

c) Acta en què conste la valoració de la primera prova i la motivació del vot dels membres de la comissió, per a cada concursant.



d) Si és procedent, acta en què conste la motivació del vot dels membres de la comissió respecte de la segona prova, per a cada concursant.

e) Acta de proposta de provisió dels concursants que procedisca, per ordre de preferència per a la contractació.

f) Documentació presentada pels concursants, així com qualsevol altra que la comissió haja tingut en compte en el seu treball.

Els concursants que no hagen obtingut plaça, amb la sol·licitud prèvia a la Secretaria General de la UMH, podran retirar la documentació presentada al concurs en el termini d'un mes des que resulte ferm la resolució administrativa (o judicial, si es el cas) del concurs. A partir del dit termini, la Universitat disposarà de la dita documentació, i procedirà a la seua destrucció.



Novena. De la contractació

9.1. Contractació del candidat

A la vista de la proposta de provisió feta per la comissió, i si ho creu oportú, el rector determinarà l'efectivitat de la proposta. El Servei de Personal Docent i Investigador i de Gestió Econòmica dels Recursos Humans comunicarà la incorporació de nou professorat als departaments implicats.

9.2. Tràmits de la contractació

El centre de gestió de campus que corresponga citarà el candidat proposat perquè, en un termini màxim de tres dies hàbils, es persone en el dit centre a fi d'aportar la documentació acreditativa de complir els requisits establits en la convocatòria i procedir, si és el cas, a la firma de tota la documentació que siga necessària per a la formalització de la seua contractació, i que serà remés immediatament al Servei de Personal Docent i Investigador i de Gestió Econòmica dels Recursos Humans per a la seua tramitació. Transcorregut aquest termini sense haver-se personat, el candidat perdrà el seu dret i es procedirà a citar el següent i, si és el cas, successius.

En el cas de renúncia explícita d'un candidat, amb anterioritat a la presentació de la documentació acreditativa dels requisits, s'aplicarà el mateix procediment de citació de l'apartat anterior.



Desena. Dels recursos

Contra les resolucions de les comissions de contractació es podrà interposar recurs d'alçada, previst en l'article 114 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, en el termini d'un mes, comptador des del dia següent a la publicació de les resolucions. El recurs es podrà interposar davant l'òrgan que va dictar l'acte que s'impugna o davant el rector de la UMH com a òrgan competent per a resoldre'l.



Onzena. Característiques dels contractes

Els contractes laborals de personal docent i investigador tenen naturalesa especial (art. 2.2 del Decret 174/2002).

Els contractes de personal docent i investigador contractat en règim laboral es formalitzaran per escrit d'acord amb el model que a aquest efecte ha aprovat el Consell de Govern d'aquesta universitat.

Les retribucions són les determinades en el Decret 174/2002, de 15 d'octubre, del Govern Valencià, considerant-se, si és el cas, aquelles variacions que aproven els òrgans competents d'aquesta Universitat.

Les retribucions íntegres mensuals seran les establides en l'annex III.

En l'annex I s'especifica el codi o número de la plaça, el tipus de contracte, la dedicació, el departament, l'Àrea de coneixement a què s'adscriu la plaça, activitats a exercir i duració del contracte. La data d'inici del contracte que figura en l'annex I estarà vinculada a la firma d'aquest amb anterioritat o en el mateix dia de l'assenyalat com a inici, en cas contrari l'inici del contracte coincidirà amb la data de formalització d'aquest.



Abreviatures utilitzades



ASO: professor associat

ASOCCS: professor associat en Ciències de la Salut

P06 (6+6): dedicació a temps parcial (6 h. lectives + 6 h. tutories/setm.)

P05 (5+5): dedicació a temps parcial (5 h. lectives + 5 h. tutories/setm.)

P04 (4+4): dedicació a temps parcial (4 h. lectives + 4 h. tutories/setm.)

P03 (3+3): dedicació a temps parcial (3 h. lectives + 3 h. tutories/setm.)

DFC: des de la firma del contracte



Dotzena. Règim de recursos

Les convocatòries de places de personal docent i investigador contractat i tots els actes administratius que se'n deriven, podran ser impugnades en els casos i en la forma establits per la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.

Tots els actes de notificació dels procediments que s'inicien com a conseqüència d'admetre els recursos regulats en la present resolució, es faran amb text íntegre, en els taulers del Registre General i, a títol informatiu, a la pàgina web http://serviciopdi.umh.es/.





Elx, 30 de setembre de 2016.– La vicerectora de Professorat, p. d. (R 0730/11, 19.05.2011, DOCV 6530, 27.05.2011, i R 646/15, 29.04.2015, DOCV 7522, 11.05.2015): Eva Aliaga Agulló.





ANNEX I



Número de plaça: DC2708

Categoria: ASO

Dedicació: P03 (3+3)

Departament: Ciència Jurídica

Àrea de coneixement: Dret Penal

Perfil: Docència en Dret Penal

Duració del contracte: des del 01.01.2017 fins al 30.09.2017



Número de plaça: DC2742

Categoria: ASO

Dedicació: P06 (6+6)

Departament: Estudis Econòmics i Financers

Àrea de coneixement: Economia Financera i Comptabilitat

Perfil: Docència en Economia Financera i Comptabilitat

Duració del contracte: des del 01.01.2017 fins al 30.09.2017



Número de plaça: DC1991

Categoria: ASO

Dedicació: P06 (6+6)

Departament: Estudis Econòmics i Financers

Àrea de coneixement: Organització d'Empreses

Perfil: Docència en Organització d'Empreses

Duració del contracte: des del 01.01.2017 fins al 30.09.2017



Número de plaça: DC2714

Categoria: ASO

Dedicació: P06 (6+6)

Departament: Farmacologia, Pediatria i Química Orgànica

Àrea de coneixement: Química Orgànica

Perfil: Docència en Química Orgànica

Duració del contracte: des del 01.11.2016 fins al 31.10.2017



Número de plaça: DC1270

Categoria: ASO

Dedicació: P04 (4+4)

Departament: Fisiologia

Àrea de coneixement: Fisiologia

Perfil: Docència en Fisiologia

Duració del contracte: des del 01.03.2017 fins al 31.08.2017



Número de plaça: DC1529

Categoria: ASO

Dedicació: P03 (3+3)

Departament: Patologia i Cirurgia

Àrea de coneixement: Medicina Legal i Forense

Perfil: Docència en Salut Laboral i Valoració

Mèdica

Duració del contracte: des del 01.01.2017 fins al 30.09.2017



Número de plaça: DC291 (2/2)

Categoria: ASOCCS

Dedicació: P03 (3+3)

Departament: Patologia i Cirurgia

Àrea de coneixement: Otorinolaringologia

Perfil: Docència en Otorinolaringologia. Hospital Universitari de Sant Joan d'Alacant

Duració del contracte: des del 01.04.2017 fins al 30.09.2017

Centre assistencial: Hospital Universitari de Sant Joan d'Alacant



Número de plaça: DC361

Categoria: ASOCCS

Dedicació: P03 (3+3)

Departament: Patologia i Cirurgia

Àrea de coneixement: Otorinolaringologia

Perfil: Docència en Otorinolaringologia. Hospital General Universitari d'Alacant

Duració del contracte: des del 01.01.2017 fins al 30.09.2017

Centre assistencial: Hospital General Universitari d'Alacant



Número de plaça: DC2743

Categoria: ASO

Dedicació: P04 (4+4)

Departament: Psicologia de la Salut

Àrea de coneixement: Personalitat, Avaluació i Tractament Psicològic

Perfil: Docència en Personalitat, Avaluació i Tractament Psicològic

Duració del contracte: des del 01.01.2017 fins al 30.09.2017





ANNEX II

Requisits específics per a participar en concursos docents a places de contractació



Professor associat

Especialistes de reconeguda competència que acrediten exercir la seva activitat professional fora de l'àmbit acadèmic universitari.



Professor associat en Ciències de la Salut

Especialistes de reconeguda competència que acrediten exercir la seua activitat professional en la institució sanitària on es convoca la plaça.



ANNEX III

Retribucions mensuals de personal docent i investigador contractat laboral (*)



Professor associat i professor associat en Ciències de la Salut



Sou Complement de destinació Total mensual

Temps parcial P03 (3+3) 163,48 € 94,02 € 257,50 €

Temps parcial P04 (4+4) 217,97 € 125,36 € 343,33 €

Temps parcial P05 (5+5) 272,46 € 156,70 € 429,16 €

Temps parcial P06 (6+6) 326,95 € 188,03 € 514,98 €





(*) Les pagues extraordinàries es percebran pels imports que establisca la legislació vigent sempre que no es perceben càrrec d'una altra administració pública.





ANNEX IV

Model de sol·licitud per a places de personal docent i investigador en règim de contractació laboral



Nom i cognoms ...

Amb DNI ..., expedit a ...

Nascut a ... Data ...

Domicili a ... Província de ...

Carrer ... Número ...

Codi postal ... Telèfon/s ...



Exposa

Que havent-se convocat diverses places de personal docent i investigador en règim de contractació laboral, mitjançant la Resolució de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, de data ... (DOCV ...),



Sol·licita

Participar en el concurs per a la plaça següent (una sol·licitud per plaça)



Codi de la plaça: ...

Categoria: ...

Departament: ...

Àrea: ...

Perfil: ...



... , ... d ... de ...



Signatura: ...



RECTOR DE LA UNIVERSITAT MIGUEL HERNÁNDEZ D'ELX.

Mapa web