Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 6 de juliol de 2016, de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, per la qual es convoquen proves selectives de promoció interna per a l'accés al grup A, subgrup A2 sector administració general, escala mitjana d'administració, denominació tècnic d'administració amb destinació en el servei de control intern. Referència 1261/16.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 7860 de 29.08.2016
Número identificador:  2016/5689
Referència Base de Dades:  006491/2016
 



RESOLUCIÓ de 6 de juliol de 2016, de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, per la qual es convoquen proves selectives de promoció interna per a l'accés al grup A, subgrup A2 sector administració general, escala mitjana d'administració, denominació tècnic d'administració amb destinació en el servei de control intern. Referència 1261/16. [2016/5689]

Amb la finalitat d'atendre les necessitats de personal d'administració i serveis d'aquesta universitat, encarregada del servei públic de l'Educació Superior, d'acord amb les competències que li estan atribuïdes en l'article 2.2 de la Llei Orgànica 6/2001, d'Universitats, en relació amb l'article 75.2 d'aquesta, així com en els Estatuts de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, modificats pel Decret 105/2012, de 29 de juny, del Consell.

D'acord amb el que es disposa en els articles 114 i següents de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, i altres articles i normes concordants.

De conformitat amb acord adoptat en Consell de Govern d'aquesta universitat, en sessió de data 17 de juliol de 2015, pel qual s'aprova el procés i barem a regir en les convocatòries de promoció interna del personal d'administració i serveis de la Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Vist l'Acord del Consell de Govern de data 27 de juliol de 2015, aquest Rectorat convoca proves selectives de promoció interna per a cobrir una plaça amb número de lloc F55487 de la relació de llocs de treball d'aquesta universitat, d'accés a l'escala tècnica mitjana de biblioteques, denominació director de Secció Biblioteca d'aquesta universitat, en els termes que consten en l'annex I de la present, conforme a les següents



Bases de la convocatòria



Primera. Requisits dels aspirants

Per a ser admesos a la realització de les proves selectives, a més dels requisits ja acreditats en nomenaments anteriors, haurà de reunir els següents:

1.1.1. Estar en possessió del títol de diplomat, enginyer tècnic, arquitecte tècnic, grau o equivalent, o estar en condició d'obtenir-los abans que finalitze el termini de presentació de sol·licituds.

1.1.2. Haver prestat serveis efectius en la Universitat Miguel Hernández d'Elx durant, almenys, dos anys com a personal funcionari de carrera en cos/escala des del qual s'accedeix, escala tècnica bàsica de biblioteques, i pertànyer al grup C, subgrup C1, sector administració especial.

1.2. Les condicions al fet que es refereix en els apartats anteriors hauran de reunir-se en el moment de finalització del termini de presentació d'instàncies i gaudir-ne durant tot el procés selectiu, fins al moment de la presa de possessió.

1.3. El procediment de selecció dels aspirants serà el de la superació d'un concurs oposició, en els termes que consten en l'apartat 4 d'aquesta resolució.



Segona. Sol·licituds

2.1. Els qui desitgen prendre part en aquestes proves selectives hauran de fer-ho constar en instància, que serà facilitada gratuïtament en el Servei de Personal d'Administració i Serveis (edifici Rectorat i Consell Social), i en els centres de gestió de campus d'aquesta universitat, que es dirigirà al rector de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, i que es presentarà en el Registre General de la Universitat i en els registres auxiliars dels centres de gestió de campus, en el termini de 20 dies hàbils comptats a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana.

Es podran emprar les vies establides en l'article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre.

Les instàncies presentades en les oficines de correus es presentaran en sobre obert perquè l'empleat hi estampe el segell de dates en la part superior esquerra, havent de figurar amb claredat el nom de l'oficina i la data, i es remetran a la següent adreça: Universitat Miguel Hernández d'Elx, Registre General, edifici Rectorat i Consell Social, avinguda de la Universitat, s/n, 03202, Elx (Alacant).



Necessàriament, haurà de presentar-se tantes sol·licituds i documentació com places a les quals s'opte.

2.2. A cada sol·licitud s'unirà la següent documentació:

a) Una fotocòpia del document nacional d'identitat.

b) Certificat del Servei de Personal d'Administració i Serveis acreditatiu que es compleixen els requisits continguts en la base 1.1.2



c) Document justificatiu d'haver abonat les taxes corresponents.



d) Documentació acreditativa dels mèrits a valorar.

e) Annex, on es faça constar, la llengua cooficial en la qual es realitzaran els exercicis de les proves selectives corresponents, podent optar entre el castellà o el valencià (annex II). Si l'aspirant no optara expressament per cap de les llengües, s'entendrà que ha exercit el dret d'opció sobre la llengua castellana, sense que puga tornar a exercir aquest dret durant la realització de les proves selectives.



2.3. Els drets d'examen seran de 18,26 euros i s'ingressaran en el compte corrent de qualsevol de les següents entitats bancàries:



SabadellCAM: ES07 0081-1017-67-0001079617.

El pagament de la taxa es justificarà amb la impressió del segell de l'entitat bancària on s'haja efectuat l'ingrés o resguard original d'haver abonat els drets d'examen, havent de fer-hi constar nom, cognoms i concepte i referència de la convocatòria.

El pagament de la taxa podrà fer-se efectiu a través de la pàgina web: www.umh.es/rebuts

Si s'utilitza aquesta via, l'acreditació del pagament es realitzarà presentant el justificant en el qual conste el codi d'autorització, i la referència de la convocatòria per la qual es realitza aquest, o mitjançant el rebut degudament segellat pel banc.

2.4. En cap cas el tràmit de pagament en l'oficina bancària serà substitutiu del tràmit de presentació esmentat, dins del termini i en la forma escaient, de l'imprès de la sol·licitud davant l'òrgan expressat anteriorment.

2.5. Els mers errors de fet que de la sol·licitud pogueren corregir-se com a tals, podran esmenar-se en qualsevol moment, d'ofici o a petició de l'interessat.

2.6. Les dades de caràcter personal aportades pels aspirants quedaran incloses en un fitxer automatitzat d'aquesta universitat, que es compromet a no fer-ne un ús diferent.

La Universitat Miguel Hernández d'Elx informa així mateix, sobre la possibilitat d'exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i, si escau, d'oposició, que preveu l'article 5 de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal; que han de ser exercits per escrit davant el gerent de la Universitat.





Tercera. Admissió d'aspirants

3.1. Una vegada haja expirat el termini de presentació d'instàncies, amb la verificació prèvia del compliment de tots els requisits de participació assenyalats en aquesta convocatòria, el rector dictarà una resolució que contindrà relació provisional d'admesos i exclosos a la realització de les proves selectives que es publicarà als taulers d'anuncis oficials de la Universitat Miguel Hernández d'Elx. Necessàriament, en aquesta relació hauran de constar els cognoms, nom i document nacional d'identitat de tots els aspirants i motius d'exclusió si escau.

3.2. Els aspirants o les aspirants exclosos podran, en el termini de 10 dies hàbils, comptats a partir de l'endemà de la publicació de la llista provisional d'admesos i exclosos, d'acord amb el que estableix l'article 71 de la Llei de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, esmenar el defecte que haja motivat la seua exclusió, o realitzar les al·legacions que consideren oportunes.



3.3. Una vegada transcorregut el termini de 10 dies, esmenats els defectes si pertoca, i vistes les al·legacions que corresponguen, es dictarà una resolució que contindrà la relació definitiva d'admesos i exclosos que es publicarà als taulers d'anuncis oficials de la Universitat Miguel Hernández d'Elx.

3.4. Seran causes d'exclusió, a més de l'incompliment del que s'estableix en aquestes bases, no abonar, dins del termini, les taxes de participació, així com, la no-presentació de fotocòpia de DNI vigent i l'omissió de la signatura en la sol·licitud.



Quarta. Procediment de selecció

El procediment de selecció es realitzarà pel sistema de concurs oposició en torn de promoció interna, amb màxim de 52 punts.

4.1. Fase d'oposició:

La puntuació màxima en aquesta fase és de 30 punts.

La prova pràctica estarà relacionada amb les funcions del lloc a convocar i constarà de dos supòsits pràctics, a triar d'entre tres, amb preguntes de respostes tipus test i respostes curtes de forma proporcional, que arrepleguen, entre tots ells, el contingut global del temari.



La prova tindrà caràcter eliminatori, i serà necessari obtenir un mínim de 15 punts per a superar-la i passar a la fase concurs.

4.2. Fase de concurs:

La puntuació màxima en aquesta fase és de 22 punts.



Barem



A. Antiguitat i grau. Màxim 13 punts.

A.1. Antiguitat (màxim 11 punts).

Antiguitat: es valorarà fins a un màxim d'11 punts.

Es valorarà 0,065 punts per cada mes complet de serveis en actiu en el grup immediatament inferior en la Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Es valorarà 0,032 punts per cada mes complet de serveis en actiu en el grup immediatament inferior en altres administracions públiques diferent de l'anterior, fins a un màxim de 5 punts, a l'empara del que es disposa en la Llei 70/1978, de 26 de desembre, de reconeixement dels serveis previs en l'administració pública.

A.2. Grau (màxim 2 punts).

Grau: es valorarà fins a un màxim de 2 punts, de la forma següent:



a) Grau consolidat igual o superior al del lloc sol·licitat: 2 punts.



b) Grau consolidat inferior, com a màxim 4 nivells al del lloc sol·licitat: 1.5 punt.

c) Grau consolidat inferior en més de 4 nivells al del lloc sol·licitat: 1 punt.

B) Formació: màxim 9 punts.

B.1. Cursos de formació i perfeccionament: fins a un màxim de 4,95 punts.

Es valoraran els cursos de formació i perfeccionament, específics de la plaça que es convoca, a 0,0236 punts per hora, amb un mínim de 3 hores i fins a un màxim de 210 hores, que hagen sigut cursats per l'interessat, i que hagen sigut convocats o homologats per la universitat o per qualsevol centre o organisme públic, dins dels seus plans de formació.



Es valoraran els cursos de formació i perfeccionament, generals relacionats amb l'acompliment de la funció pública, a 0,0118 punts per hora, amb un mínim de 3 hores i fins a un màxim de 420 hores, que hagen sigut cursats per l'interessat, i que hagen sigut convocats o homologats per la Universitat o per qualsevol centre o organisme públic, dins dels seus plans de formació

En cap cas es puntuaran en el present subapartat els cursos de valencià i d'idiomes, ni els cursos pertanyents a una carrera universitària, cursos de doctorat i els de els diferents instituts de les universitats quan formen part del pla d'estudis del centre ni els cursos derivats de processos selectius, promoció interna, plans d'ocupació i adaptació del règim jurídic a la naturalesa dels llocs que s'ocupen.



Així mateix, el tribunal podrà valorar dins d'aquest apartat cursos de formació impartits per entitats privades de reconegut prestigi, el contingut del qual siga específic de la plaça que es convoca.

B.2. Valencià:

El coneixement del valencià es valorarà, prèvia acreditació d'estar en possessió del corresponent certificat expedit o homologat per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, o per la Universitat Miguel Hernández d'Elx, o per altres universitats valencianes, a 0,405 punts cada nivell, fins a un màxim d'1,62 punts:

Només es valorarà la de major nivell acreditat.

Nivell Oral (A2): 0,405 punts.

Nivell Elemental (B1): 0,81 punts.

Nivell Mitjà (C1) 1,215 punts.

Nivell Superior (C2): 1,62 punts.

B.3. Idiomes comunitaris:

El coneixement de l'idioma comunitari es valorarà, amb l'acreditació prèvia d'estar en possessió del corresponent certificat a 0,27 punts per cada nivell, amb un màxim d'1,62 punts, d'acord amb la següent escala.

Només es valorarà la de major nivell acreditat:

Nivell A1: 0,27 punts.

Nivell A2: 0,54 punts.

Nivell B1: 0,81 punts.

Nivell B2: 1,08 punts.

Nivell C1: 1,35 punts.

Nivell C2: 1,62 punts.

Les equivalències d'estudis establides d'acord amb la legislació actual, pel que fa als nivells de certificació de competència lingüística, són les publicades en l'Ordre 93/2013, d'11 de novembre, de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, per la qual es modifica l'annex únic denominat certificats i diplomes que acrediten la competència en llengües estrangeres del Decret 61/2013, de 17 de maig.



Els cursos d'idiomes comunitaris convocats o homologats per la Universitat Miguel Hernández es valoraran amb la mateixa puntuació que els anteriors.

Per a la valoració d'aquests idiomes en cap cas es consideraran els cursos superats d'idiomes inclosos en els plans d'estudis reglats, així com aquells que es consideren cursos de formació.

B.4. Altres titulacions: 0,81 punts com a màxim.

Es valorarà qualsevol altra titulació acadèmica oficial de nivell igual o superior a l'exigit per a accedir al grup objecte de la convocatòria, excepte la que va servir de base per a això, amb un màxim de 0,81 punts. A aquests efectes, es puntuarà el nivell més alt de titulació acreditada, entenent inclòs en aquest aquelles altres titulacions necessàries per a la seua obtenció.



Cinquena. Publicitat dels resultats

5.1. Una vegada finalitzat el procediment i realitzada l'avaluació, el tribunal farà pública als taulers d'anuncis oficials de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, la llista d'aspirants que hagen superat el procés selectiu, amb la qualificació obtinguda. Es donarà un termini de reclamacions de 10 dies hàbils.

5.2. Finalitzat el termini de reclamacions, es publicarà la relació definitiva d'aspirants que han superat el procés selectiu i que seran proposats per al seu nomenament com a funcionaris de carrera de l'escala tècnica mitjana de biblioteques, denominació director de Secció Biblioteca, de la Universitat Miguel Hernández d'Elx.

5.3. Els òrgans de selecció podran proposar el nomenament de major nombre d'aspirants que el de places convocades amb la finalitat d'assegurar la cobertura d'aquestes, per al supòsit que es produïsquen renúncies dels aspirants seleccionats, abans del seu nomenament o presa de possessió.

5.4. En el termini de 20 dies hàbils, comptats des de l'endemà de la publicació de la relació definitiva, els aspirants proposats hauran de presentar en el Servei de Personal d'Administració i Serveis, fotocòpia compulsada del títol acadèmic exigible segons la present convocatòria.





5.5. La falta de presentació de documentació, dins del termini indicat o la falsedat de documents, donaran lloc a la invalidesa de les actuacions de l'aspirant i, respecte d'aquest, la nul·litat subsegüent dels actes del tribunal, sense perjudici de les responsabilitats en què l'aspirant haguera pogut incórrer.

5.6. La presa de possessió serà efectuada en el termini d'un mes comptat des de la data de publicació del seu nomenament en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana.





Sisena. El tribunal

6.1. Els membres del tribunal i els seus assessors se subjectaran en el seu règim i funcionament a l'establit en l'article 22 i següents de la Llei 30/1992, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i Procediment Administratiu Comú, a les causes generals d'abstenció i recusació contingudes en l'esmentada llei i a allò previst en l'article 57 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana.

6.2. Amb anterioritat a la iniciació del procés selectiu, si fóra el cas, es publicarà resolució amb nomenament de nous membres del tribunal en substitució dels quals hagueren perdut la seua condició.

6.3. Prèvia convocatòria del president, es constituirà el tribunal amb l'assistència del president i secretari i de la meitat, almenys, dels seus membres titulars o suplents.

6.4. Durant el procés selectiu, el tribunal resoldrà tots els dubtes que pogueren sorgir en l'aplicació d'aquestes normes, així com el que s'haja de fer en els casos no previstos.

6.5. El tribunal podrà disposar la incorporació als seus treballs d'assessors especialistes per a les proves corresponents dels exercicis que estimen pertinents limitant-se aquests a prestar la seua col·laboració en les seues especialitats tècniques. La designació de tals assessors haurà de comunicar-se al rector de la Universitat.

6.6. El tribunal qualificador adoptarà les mesures precises en aquells casos en què resulte necessari, de manera que els aspirants amb minusvalideses, gaudisquen de similars condicions per a la realització dels exercicis que la resta dels altres participants. En aquest sentit s'establiran, per a les persones amb minusvalideses que ho sol·liciten les adaptacions possibles en temps i mitjans per a la seua realització.

6.7. A l'efecte de comunicació i altres incidències el tribunal tindrà la seua seu en el Servei de Personal d'Administració i Serveis de la Universitat, edifici de Rectorat i Consell Social, campus d'Elx.

6.8. Composició del tribunal

Els membres del tribunal qualificador seran nomenats pel rector, atenent al que es disposa en l'article 79, i concordants el Text Refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, mitjançant una resolució que es farà pública als taulers d'anuncis oficials de la Universitat Miguel Hernández d'Elx.

El Tribunal qualificador haurà d'especificar els criteris de valoració i qualificació dels exercicis, havent de fer-los públics amb antelació a la celebració dels mateixos per a coneixement dels aspirants.



Setena. Consulta via telemàtica

La present convocatòria i els actes que d'ella es deriven que requerisquen publicació podran ser consultats en el lloc web de la Universitat Miguel Hernández d'Elx l'adreça de la qual és:

http://serviciopas.umh.es/



Vuitena. Norma final

Contra la convocatòria, les seues bases i tots els actes administratius que se'n deriven, que esgoten la via administrativa, pot interposar-se recurs contenciós administratiu davant del Jutjat Contenciós Administratiu d'Elx en el termini de dos mesos comptats a partir de l'endemà de publicar-se, de conformitat amb el que s'estableix en l'article 109 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, en l'article 6.4 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'Universitats, i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, i potestativament podran interposar recurs de reposició en el termini d'un mes comptat a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució, davant el rector, de conformitat amb el que es disposa en l'article 116 de la Llei 30/1992, redactat conforme a la Llei 4/1999, de 13 de gener. Tot això, sense perjudici que s'utilitze qualsevol altra via que es considere oportuna.



Davant de les actuacions del tribunal, podrà interposar-se un recurs d'alçada previst en l'article 114 de la Llei 30/1992, redactat conforme a la Llei 4/1999, de 13 de gener, dins del termini d'un mes comptat des de l'endemà de les seues publicacions o notificacions. El recurs podrà interposar-se davant l'òrgan que va dictar l'acte que s'impugna o davant el rector com a òrgan competent per a resoldre'l.

Tots els actes de notificació dels procediments que s'inicien com a conseqüència d'admetre els anteriors recursos, es faran, amb text íntegre, als taulers d'anuncis oficials de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, i amb ressenya indicativa en el Butlletí Oficial de la Província d'Alacant.



Elx, 6 de juliol de 2016.– La rectora en funcions, vicerectora de Professorat, p. d. (R 644/15, 29.04.2015): Eva Aliaga Agulló.







ANNEX I



Grup A Subgrup A2

Lloc 55039 tècnic d'administració

Unitat SERVEI DE CONTROL INTERN

Funcions Les funcions generals establides per als grups A, subgrup A1/A2 (tècnics), en Acord adoptat pel Consell de Govern reunit en data 27 de gener de 2015, pel qual s'aproven les funcions corresponents als llocs de treball de l'estructura vertical que conforma la relació de llocs de treball del personal d'administració i serveis de la Universitat Miguel Hernández d'Elx

Matèries específiques 1. La Llei Orgànica d'Universitats. Del règim econòmic i financer de les universitats públiques.

2. La Llei Orgànica d'Universitats. Del professorat de les universitats públiques. Del personal d'administració i serveis.



3. L'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic. Classes de personal. Drets retributius.

4. El pressupost de la UMH. Normes d'execució i funcionament.

5. El control intern en la Universitat Miguel Hernández. Marc jurídic i pla d'actuacions del servei.

6. La Llei General Pressupostària. Àmbit d'aplicació. De la gestió pressupostària.

7. La Llei General Pressupostària. Del control de la gestió economicofinancera. Responsabilitats.

8. La Llei d'Hisenda Pública de la Generalitat Valenciana. El control intern de la gestió economicofinancera.

9. La Llei d'Hisenda Pública de la Generalitat Valenciana. Subvencions.

10. La Llei General de Subvencions. Disposicions comunes a les subvencions públiques. Del control financer de les subvencions.

11. Normes d'auditoria del sector públic de la Intervenció General de l'Administració de l'Estat. Objectiu i classes d'auditoria.

12. Normes d'Auditoria del Sector Públic de la Intervenció General de l'Administració de l'Estat. Normes sobre l'execució del treball.

13. Els contractes del sector públic: tipus de contractes i les parts en els contractes del sector públic. Meses de contractació. Els contractes menors.

14. Fiscalització de la contractació pública: actuacions de control, en les diferents fases del contracte: preparació, adjudicació, execució i liquidació.







ANNEX II



(Nom i cognoms) ...

Amb DNI ...

Participant en la convocatòria:

Grup ... Categoria ... Ref. ...

Per accés

Lliure Data DOCV______________

Promoció interna Data BOE________________

Quota de discapacitats Data de la resolució_______



EXPOSA

Que la llengua elegida per la realització de las proves és:

(marcar sols una opció)



CASTELLÀ VALENCIÀ



..., ... d ... de ...





Signat.: ...

Mapa web