Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 30 de juny de 2016, de la Direcció General d'Administració Local, per la qual es dóna publicitat a la convocatòria i a les bases per a la provisió pel sistema de lliure designació del lloc de Secretaria General d'Administració Municipal de l'Ajuntament de Castelló de la Plana.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 7848 de 10.08.2016
Número identificador:  2016/5703
Referència Base de Dades:  006108/2016
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Presidència de la Generalitat
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, A/A1



RESOLUCIÓ de 30 de juny de 2016, de la Direcció General d'Administració Local, per la qual es dóna publicitat a la convocatòria i a les bases per a la provisió pel sistema de lliure designació del lloc de Secretaria General d'Administració Municipal de l'Ajuntament de Castelló de la Plana. [2016/5703]

La Junta de Govern Local de l'Ajuntament de Castelló de la Plana en sessió de data 27 de maig de 2016 ha efectuat la convocatòria per a la provisió pel sistema de lliure designació del lloc de Secretaria General d'Administració Municipal de la corporació esmentada i aprovades les bases, de conformitat amb el que disposa l'article 92.6 bis de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases de Règim Local, en la redacció que en fa la Llei 27/2013, de 27 de desembre, de racionalització i sostenibilitat de l'Administració local, i l'article 28 del Reial Decret 1732/1994, de 29 de juliol, sobre provisió de llocs de treball a funcionaris d'Administració local amb habilitació de caràcter nacional, resolc:



Primer

Donar publicitat a la convocatòria per a la provisió pel sistema de lliure designació del lloc de Secretaria General d'Administració Municipal de l'Ajuntament de Castelló de la Plana, i a les bases que l'han de regir que figuren en l'annex de la present resolució.





Segon

La convocatòria i les seues bases a què es refereix aquesta resolució podran ser impugnades a partir de la publicació del seu extracte en el Boletín Oficial del Estado, segons el que disposa la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, segons la redacció que en fa la Llei 4/1999, així com el que disposa la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.



València, 30 de juny de 2016.– El director general d'Administració Local: Antoni Such Botella.





ANNEX

Bases que han de regir la convocatòria per a la provisió reglamentària del lloc de treball de Secretaria General d'Administració Municipal entre funcionaris d'Administració local amb habilitació de caràcter nacional,

subescala de Secretaria, categoria superior



I. Objecte

Les presents bases tenen per objecte regir la convocatòria a efectuar per la Junta de Govern Local de l'ajuntament per a cobrir pel sistema de convocatòria pública i lliure designació previst en l'article 92 bis de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases del Règim Local, introduït per la Llei 27/2013, de 27 de desembre, de racionalització i sostenibilitat de l'Administració local, i els articles 27 i següents del Reial Decret 1732/1994, de 29 de juliol, sobre Provisió de Llocs de Treball dels Funcionaris d'Administració Local amb habilitació de caràcter nacional, del següent lloc de treball reservat a funcionari d'Administració local amb habilitació de caràcter nacional les dades del qual s'expressen a continuació:



Corporació: Ajuntament de Castelló de la Plana

Denominació: Secretaria General d'Administració Municipal

Classe: primera

Nivell del complement de destinació: 30

Complement específic anual: 46.384.21 euros anuals

Sistema de provisió: lliure designació

Per Ordre de 29 d'abril de 2009, de la Conselleria de Presidència es crea i classifica el lloc de Secretaria General d'Administració Municipal de l'Ajuntament de Castelló en classe primera, reservada la seua provisió pel sistema de lliure designació entre funcionaris amb habilitació de caràcter nacional pertanyents a la subescala de Secretaria, categoria superior (DOCV 6011, 12.05.2009).

El lloc es troba inclòs en la relació de llocs de treball de l'Ajuntament de Castelló de la Plana amb el mateix sistema de provisió per lliure designació i classe de funcionaris.

Funcions: corresponen a aquest òrgan de caràcter directiu, l'exercici de les funcions previstes en l'article 126-4t i en la disposició addicional huitena lletra d) de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases de Règim Local.



II. Requisits

1. Serà requisit per a concórrer a la convocatòria i poder exercir el lloc, cas de ser nomenat, estar integrat/integrada en l'escala d'habilitació de caràcter nacional, en la subescala de Secretaria, categoria superior.



III. Convocatòria

La convocatòria i les seues bases seran aprovades per la Junta de Govern Local i remesa a la Direcció General d'Administració Local de la Presidència de la Generalitat la qual disposarà la seua íntegra publicació en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana i la remissió al Ministeri d'Hisenda i Administracions Públiques per a la seua publicació en extracte en el Boletín Oficial del Estado.



IV. Sol·licituds

1. Les sol·licituds es dirigiran a l'Alcaldia Presidència de l'Ajuntament de Castelló de la Plana dins dels quinze dies naturals següents al de la data de la publicació en el Boletín Oficial del Estado.



2. A més del contingut mínim previst en l'article 70.1 de la Llei 30/1992, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, en la sol·licitud haurà d'indicar-se el número de registre personal, la situació administrativa en què es trobe el sol·licitant, així com la seua destinació.

3. Junt amb la sol·licitud, els que participen acompanyaran els requisits, degudament acreditats a què es referix la base II, així com aquells altres documents que, a judici del sol·licitant, es considere pertinent amb vista a demostrar la seua idoneïtat per a ocupar el lloc convocat.

4. La presentació de la sol·licitud implica l'acceptació de les presents bases i la forma de provisió i procediment.



V. Nomenament

1. Conclòs el termini de presentació de sol·licituds i amb la constatació prèvia de la concurrència dels requisits exigits en la convocatòria per una Comissió de Valoració constituïda a aquest efecte per cinc membres designats pel tinent d'alcalde delegat de gestió municipal i amb els informes previs corresponents, la Junta de Govern Local procedirà a dictar la resolució corresponent en el termini d'un mes. Aquesta resolució serà motivada, amb referència al compliment per part del candidat elegit dels requisits i especificacions exigits en la convocatòria i de la competència per a procedir al nomenament.



2. De la referida resolució es donarà compte al Ple de l'ajuntament i trasllat a la Direcció General de la Funció Pública del Ministeri d'Hisenda i Administracions Públiques i a la Direcció General d'Administració Local de Presidència de la Generalitat, òrgan a què correspondrà l'anotació en el Registre corresponent. L'acord es publicarà en el Boletín Oficial del Estado.



VI. Presa de possessió

El termini possessori serà l'establit en l'article 23 del Reial Decret 1732/1994, de 29 de juliol, del Consell, per als funcionaris amb habilitació de caràcter nacional nomenats en virtut del procediment de concursos.



VII. Normativa supletòria

En alllò no previst per les presents bases, serà aplicable el capítol V del Reial Decret 1732/1994, de 29 de juliol, i les prescripcions corresponents del Reglament General d'Ingrés del Personal al Servei de l'Administració General de l'Estat i de Provisió de Llocs de Treball i Promoció Professional dels Funcionaris Civils de l'Administració General de l'Estat, aprovat per Reial Decret 364/1995, de 10 de març.





VIII. Impugnació

Contra les presents bases, que són definitives en via administrativa, i de conformitat amb el que estableix la Llei Reguladora del Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, i la Llei Reguladora de la Jurisdicció Contenciosa Administrativa, els interessats podran interposar un dels recursos següents:



a) Amb caràcter potestatiu, recurs de reposició, davant del mateix òrgan que va dictar l'acte recorregut, en el termini d'un mes comptat des de l'endemà de la publicació en extracte de la convocatòria en el Boletín Oficial del Estado.

Si transcorre un mes des de l'endemà de la interposició del recurs de reposició sense que aquest s'haja resolt, es podrà entendre que ha sigut desestimat i interposar recurs contenciós administratiu, davant del Jutjat Contenciós Administratiu en el termini de sis mesos.



b) Recurs contenciós administratiu davant del Jutjat Contenciós Administratiu de Castelló, que per ordre de repartiment corresponga, dins del termini de dos mesos des de l'endemà de la publicació en extracte de la convocatòria en el BOE.

Tot això, sense perjudici que els interessats puguen exercitar qualsevol altre recurs o acció que s'estime procedent en virtut del que disposa l'article 58.2 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.

Mapa web