Ficha disposicion

Ficha disposicion





Ajuntament de Vinaròs. Concurs per a la selecció d'un programa d'actuació integrada i un agent urbanitzador de la unitat d'execució de sòl urbà, siti al carrer Saldonar LL del Pla General d'Ordenació Urbana de Vinaròs.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 6520 de 13.05.2011
Número identificador:  2011/5150
Referència Base de Dades:  005620/2011
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Ajuntament
    Grup temàtic: Contractació administrativa, Plans d'Urbanisme
    Descriptors:
      Temàtics: altres contractes
      Descriptors toponímics: Vinaròs



Concurs per a la selecció d'un programa d'actuació integrada i un agent urbanitzador de la unitat d'execució de sòl urbà, siti al carrer Saldonar LL del Pla General d'Ordenació Urbana de Vinaròs. [2011/5150]

Poder adjudicador

Denominació oficial i direcció: Ajuntament de Vinaròs, plaça Parroquial, s/n, 12500. Telèfon: 964 407 700.

Direcció per a obtindre informació i documentació: Ajuntament de Vinaròs, carrer Sant Ramon, número 4, primer pis, 12500. Telèfon: 964 407 707. Internet: <www.vinaros.org>.

Objecte del contracte: concurs per a la selecció d'un Programa d'Actuació integrada i un Urbanitzador, per al desenrotllament urbanístic de l'àmbit establit en el punt següent.

Descripció: programa d'actuació integrada de la unitat d'execució de sòl urbà al carrer Saldonar LL.

Lloc on es realitzarà l'obra

Constituïx l'àmbit de desenrotllament del programa d'actuació integrada.

Situació i emplaçament: tram de carrer en sòl urbà, al carrer Saldonar LL, d'acord amb el pla d'emplaçament adjunt a estes.



Superfície: 4.509 m².

La superfície indicada ha d'entendre's orientativa a falta de topogràfic que la definisca amb exactitud.

L'àmbit assenyalat en els plans podrà modificar-se per a una millor consecució dels objectius del programa.

A més en la delimitació es tindran en compte les prescripcions descrites en la base IX respecte a esta.

Nomenclatura de classificació CPV: 45000000. Treballs de construcció.

Duració del contracte i termini d'execució

S'establixen els següents terminis per al desplegament i execució del programa d'actuació integrada:

a) La presentació dels textos refosos corresponents al planejament o al projecte d'urbanització haurà de produir-se en el termini màxim de dos mesos des que tinga lloc la notificació a l'urbanitzador de l'aprovació, provisional o definitiva, que impose modificacions a l'alternativa tècnica.

b) L'inici del procediment de pública concurrència per a la selecció de l'empresari constructor haurà de tindre lloc en el termini d'un mes des de la formalització del contracte entre l'urbanitzador i l'administració actuant.

c) El projecte de reparcel·lació haurà de sotmetre's a informació al públic per l'urbanitzador en el termini màxim de sis mesos des de la finalització del termini per a l'opció per modalitat de retribució previst en els articles 166 de la Llei Urbanística Valenciana i en este reglament. A este efecte, l'urbanitzador haurà de presentar davant de l'administració actuant acreditació justificativa de la pràctica de les comunicacions regulades exigibles.

d) La presentació dels textos refosos corresponents al projecte de reparcel·lació haurà de produir-se en el termini màxim de dos mesos des que tinga lloc la notificació a l'urbanitzador de les modificacions a introduir en el projecte inicialment formulat.

e) L'inici de les obres d'urbanització haurà de produir-se en el termini de tres mesos des de l'aprovació definitiva del projecte de reparcel·lació, i s'acreditarà per mitjà d'una acta de replantejament subscrita per la direcció de les obres i, almenys per un tècnic municipal. A estos efectes, l'urbanitzador haurà d'acreditar, en l'acta de replantejament, el pagament als creditors nets del compte de liquidació o bé la consignació de la dita quantitat en la Tresoreria municipal.

f) Les obres d'urbanització hauran de finalitzar en el termini màxim de 36 mesos des del seu inici. La finalització de les obres s'acreditarà per mitjà del corresponent certificat final d'obres expedit pel director facultatiu.

g) Termini màxim d'edificació dels solars (vegeu art. 125.6): quatre anys des de la recepció de les obres urbanització.

Els terminis previstos en l'apartat anterior únicament podran ser prorrogats i suspesos d'acord amb el que disposa la legislació de contractes de les administracions públiques. En particular:

a) Quant a la redacció de textos refosos i projecte de reparcel·lació, resultaran aplicables les regles pròpies del contracte administratiu de consultoria i assistència tècnica.

b) Pel que es referix a l'execució de les obres, seran aplicables els preceptes relatius al contracte administratiu d'obres.

No es podran concedir llicències d'ocupació fins a la total finalització de les obres d'urbanització i recepció de les mateixes per part de l'administració.

Admissibilitat de variants, requisits i límits

Cada concursant podrà presentar una única variant respecte a la seua proposta original.

Únicament es consideraran variants les modificacions de caràcter tècnic i mai les de caràcter econòmic, sempre que, a més, no alteren substancialment l'ordenació urbanística proposta. No es consideraran variants, per la qual cosa seran admissibles, les modificacions de l'àmbit territorial que suposen mers retocs o ajustos de detall en algun punt perimetral de l'actuació o de les seues connexions viàries, o quan el terreny afegit, per la seua escassa dimensió, no siga tècnicament susceptible de programació autònoma.

La presentació d'una variant respecte de l'alternativa tècnica inicial en cap cas legitimarà la presentació d'una nova proposició juridicoeconòmica. No obstant això, l'Ajuntament podrà triar, d'entre l'Alternativa original i la variada, aquella que millor satisfaça els interessos públics, aplicant-se-li la proposició juridicoeconòmica formulada i sense poder modificar en cap cas el contingut de les bases particulars.



No s'entendrà com a alternativa tècnica l'avanç de planejament que formule qui inste la iniciació del procediment de programació. En conseqüència, el referit aspirant podrà presentar una alternativa tècnica, que no es considerarà variant del seu avanç de programació, tot això amb respecte al que disposen les bases generals i particulars que regulen el procediment.

Depòsits i garanties

S'establix com a garantia provisional un percentatge del 2% sobre el pressupost de càrregues d'urbanització que s'establix provisionalment en 90 €/m².

Esta quantitat inclourà totes les càrregues d'urbanització, es considera preu cert de licitació i té caràcter de màxim.

La garantia definitiva s'establix en 10% del preu final adjudicat.



Condicions de participació

L'empresari constructor se seleccionarà segons el procediment establit en l'article 357 i següents del Reglament d'Ordenació i Gestió Territorial i Urbanística, en concordança amb les determinacions de la Llei Urbanística Valenciana (LUV), excepte en els casos de propietari únic o acord unànime de la totalitat de propietaris amb l'urbanitzador i el previst en l'article 120.6 de la LUV.

Per a poder ser seleccionat precisarà disposar de classificació de contractista per a l'execució d'obres per a l'administració, en els termes establits en la legislació vigent de contractació pública, excepte el que establix l'article 25 Llei de Contractes de les Administracions Públiques (LCAP).

Presentació de proposicions

Capacitat econòmica i financera: caldrà ajustar-se al que disposa l'article 5 i 6 de les bases generals aprovades per l'Ajuntament.

Capacitat tècnica: caldrà ajustar-se al que disposa l'article 5 i 6 de les Bases generals aprovades per l'Ajuntament

Tipus de procediment: obert.



Criteris d'adjudicació per a la selección de l'alternativa tècnica de programa

Els criteris ponderats que s'aplicaran per a la selecció de l'alternativa tècnica seran els següents, ordenats per orde decreixent:





















* * * * *







Per a poder optar a l'adjudicació del programa basant-se en els criteris definits a continuació, l'Ajuntament ha d'haver acceptat les figures de planejament establides, per a la qual cosa han d'haver superat el 75% de la puntuació màxima possible en estos apartats.

La selecció de l'oferta que es considere més convenient es realitzarà entre les propostes acceptades segons els criteris següents:











* * * * *











Criteris d'adjudicació per a la selecció de la proposició juridicoeconòmica.

Els criteris ponderats que s'aplicaran per a la selecció de la proposició juridicoeconòmica seran els següents, ordenats per orde decreixent:













* * * * *











Per a poder optar a l'adjudicació del programa basant-se en els criteris definits, ha de superar-se una puntuació mínima de 30 punts en l'alternativa tècnica i 20 punts en la proposició juridicoeconòmica.

Fi de termini de presentació d'ofertes pels licitadors: 1 de juliol de 2011.

Llengua en què poden presentar-se les ofertes: espanyol o valencià.

Informació addicional

Les bases generals per a l'adjudicació, desplegament i execució de programes d'actuació integrada, per mitjà de gestió indirecta en el municipi de Vinaròs han sigut publicades en el Butlletí Oficial de la Província de Castelló del 28 d'octubre de 2006, estant vigents als 15 dies de la seua íntegra publicació.

L'anunci de licitació ha sigut remés per a la seua publicació el Diari Oficial de la Unió Europea en data 1 d'abril de 2011.



Vinaròs, 5 d'abril de 2011.- L'alcalde: Jorge Romeu Llorach.

Mapa web