Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 18 de juliol de 2016, de la Universitat de València, per la qual es convoca concurs de mèrits per a les funcionàries i els funcionaris del grup A



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 7833 de 21.07.2016
Número identificador:  2016/5744
Referència Base de Dades:  005496/2016
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Universitat de Valencia
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: concursos de trasllats, A/A1



RESOLUCIÓ de 18 de juliol de 2016, de la Universitat de València, per la qual es convoca concurs de mèrits per a les funcionàries i els funcionaris del grup A (subgrup A1), d'administració especial, escala tècnica superior d'informàtica, per a cobrir el lloc de treball 1274 tècnic/a de sistemes subdirector/a d'aquesta Universitat. [2016/5744]

Vacant un lloc de treball dotat pressupostàriament, la provisió del qual s'estima convenient per consideració a les necessitats del servei, aquesta Universitat, d'acord amb l'article 193 dels Estatuts, el Reial Decret Legislatiu 5/2015, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, la Llei 10/2010, de 9 de juliol de la Generalitat d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, i el Decret 33/1999, de 9 de març, pel qual s'aprova el Reglament de selecció de personal i provisió de llocs de treball, resol convocar un concurs de mèrits per a funcionàries i funcionaris del grup A (subgrup A1), d'administració especial, escala tècnica superior d'informàtica, per proveir el lloc de treball núm. 1274 tècnic/a de sistemes subdirector/a, d'acord amb les bases següents:





Bases de la convocatòria



Primera. Participants

1.1. Haurà de participar necessàriament en aquest concurs, si es donara el cas, las funcionàries o els funcionaris de carrera del grup A (subgrup A1), d'administració especial, escala tècnica superior d'informàtica, que es trobe en situació de destinació provisional en aquest lloc. Haurà de sol·licitar com a mínim, el lloc que ocupa provisionalment. Si no hi concorre quedarà sense destinació i a la disposició de la Gerència.

1.2. S'hi poden presentar les funcionàries i els funcionaris de carrera del grup A (subgrup A1), d'administració especial, escala tècnica superior d'informàtica d'aquesta Universitat, i que hagen prestat serveis almenys durant un any des de la seua adscripció a l'últim lloc de treball, segons l'article 101.3 de la Llei 10/2010, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana.

Queden exempts del requisit de permanència d'un any en el lloc de treball, les funcionàries i els funcionaris de carrera del grup A (subgrup A1), d'administració especial, escala tècnica superior d'informàtica, als quals els siga d'aplicació el disposat a l'article 101, apartat 3r de la Llei 10/2010 d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana i els qui hagen estat traslladats en aplicació de l'article 188 dels Estatuts d'aquesta Universitat.

1.3. Per interpretació de la disposició transitòria segona de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, és podrà presentar també, el personal laboral fix que ocupe llocs de treball de escala tècnica superior d'informàtica, que hagen prestat serveis almenys durant un any des de la seua adscripció a l'últim lloc de treball.



Segona. Vacants

El lloc vacant que es convoca a concurs de mèrits i les seves característiques figuren a l'annex I d'aquesta convocatòria.



Tercera. Sol·licituds i documentació a aportar

3.1. Les persones interessades han de presentar la sol·licitud amb el model que figura en l'annex II, el qual es troba a la página web del Servei de Recursos Humans (PAS), que te la següent adreça: http//www.uv.es/~pas.

A la sol·licitud s'adjuntarà el curriculum vitae i la documentació justificativa dels mèrits al·legats.

3.2. La documentació que ja consta al Registre de Personal (PAS) de la Universitat de València (certificats de serveis prestats i del grau personal consolidat) s'adjuntarà d'ofici a les sol·licituds presentades.



3.3. Els cursos que han estat impartits pel Servei de Formació Permanent i els cursos de formació de funcionaris (formació continua o continuada), caldrà relacionar-los en el currículum i aportar documentació justificativa.

3.4. Si alguna de les persones participants desitja que el Servei de Recursos Humans (PAS) aporte altra documentació que dispose aquesta Universitat, haurà de sol·licitar-ho expressament en instància separada, amb indicació de la unitat on es troba i estar referenciada al currículum corresponent.



Quarta. Termini i lloc de presentació

4.1. Les sol·licituds i la documentació han de presentar-se en el termini de 20 dies hàbils, comptats des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana (DOCV). A aquests efectes, i d'acord amb la resolució de 7 de juny de 2016, del rectorat de la Universitat de València, per la qual es declara inhàbil el mes d'agost de 2016, els terminis s'interrompran el dia 1 d'agost de 2016 i el seu còmput es reprendrà l'1 de setembre del mateix any. La presentació es pot fer en el Registre General de la Universitat (avinguda de Blasco Ibáñez, 13 - 46010 de València), per mitjà de qualsevol altre registre auxiliar dels centres universitaris, o a les oficines públiques a què fa referència l'article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.

4.2. S'adverteix a les persones interessades que el Registre General de la Universitat està obert de dilluns a divendres, de 09.00 a 14.00 hores durant el mes de juliol i a partir de l'1 de setembre l'horari serà de dilluns a divendres de 9 a 14 i de 16 a 18 hores.

4.3. Qui desitje presentar la sol·licitud i la documentació en dissabte, pot utilitzar el registre de Govern Civil o les oficines de Correus.





Cinquena. Barem

5.1. El concurs de mèrits es resoldrà per l'aplicació del barem aprovat per la Junta de Govern de la Universitat de València, de 22 d'octubre de 1991, modificat per acord de Junta de Govern de 21 de juliol de 1998. Hi ha una còpia a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS).

5.2. Es realitzarà una entrevista en aplicació del punt 4 de l'annex I del barem.



Sisena. Comissió avaluadora

6.1. La Comissió avaluadora que realitzarà la selecció del lloc de treball convocat a concurs ha de tenir la composició que figura en el Reglament de composició i funcionament de les comissions de valoracions per a la provisió de llocs de treball de la plantilla de personal d'administració i serveis, aprovat pel Consell de Govern (ACGUV 184/2012) d'aquesta Universitat. Hi ha una còpia a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS)

El seu funcionament s'adaptarà a allò que estableix el Reglament de composició i funcionament de les comissions de valoracions, i en allò no previst s'ajustarà a la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

La seua composició haurà d'ajustar-se al principi d'imparcialitat i professionalitat dels seus membres i tendiran en la seua composició a la paritat entre homes i dones, en compliment del que s'estableix en l'article 53 de la Llei Orgànica 3/2007, de 22 de març per a la igualtat efectiva de dones i homes, en l'article 60.1 del Reial Decret Legislatiu 5/2015 pel qual s'aprova el Text Refós de la llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, i en l'acord del Consell de Govern de la Universitat de València d'1 de desembre de 2009 (ACGUV 204/2009) pel qual s'aprova l'I Pla d'Igualtat de la Universitat de València.



6.2. Els noms de les persones que formaran part de la Comissió avaluadora es faran públics abans que finalitze el termini de presentació de sol·licituds, al tauler d'anuncis del Servei de Recursos Humans (PAS), a l'Av. de Blasco Ibáñez, 13, 46010 de València, i en la pàgina web d'aquest Servei.



Setena. Irrenunciabilitat de les destinacions

7.1. Les i els participants poden desistir de la sol·licitud dins el termini de presentació de sol·licituds. Després que haja transcorregut aquest termini no s'acceptarà cap desistiment i els participants quedaran vinculats al resultat del concurs.

7.2. La destinació adjudicada és irrenunciable, excepte que abans de finalitzar el termini de presa de possessió s'haguera obtingut una altra destinació per convocatòria pública, i en aquest cas hauria de comunicar-se per escrit a la Gerència.



Vuitena. Participació

La participació en el concurs implica l'acceptació de totes les bases.





Novena. Cessament i presa de possessió

La resolució d'aquest concurs es farà pública en el tauler d'anuncis i en la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS).

En la resolució s'indicarà expressament la data de cessament i de presa de possessió.



Desena. Informació respecte de les dades recollides

10.1 Les dades subministrades per les persones interessades podran quedar incorporades en un fitxer automatitzat que constitueix la Base de dades de personal, de conformitat amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal (LOPD).

10.2 El fitxer quedarà sota la responsabilitat de la Secretaria General de la UVEG (Avinguda de Blasco Ibàñez, 13; 46010 València).



10.3 La informació obtinguda serà processada exclusivament per a la gestió de personal.

10.4. Les dades de caràcter personal seran tractades amb el grau de protecció que estableix el Reial Decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel que s'aprova el Reglament de desenvolupament de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, adoptant-se les mesures de seguretat necessàries per a garantir la confidencialitat i la integritat de la informació.

10.5. Les persones interessades podran exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en compliment del que estableix la LOPD, davant del Servei de Recursos Humans (PAS) de la Universitat de València, a l'avinguda Blasco Ibáñez núm. 13, 46010 València.



Onzena. Recursos

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar potestativament un recurs de reposició en el termini d'un mes a partir de l'endemà de la notificació o publicació davant el mateix òrgan que dicte la resolució, o un recurs contenciós administratiu davant els òrgans de la jurisdicció contenciosa administrativa de la Comunitat Valenciana en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de la seua publicació.



València, 18 de juliol de 2016.– El rector p. d. (DOCV 23.06.2016), el gerent, Joan E. Oltra i Vidal.







ANNEX I

Característiques del lloc de treball ofertat segon la relació de llocs de treball



1) Denominació del lloc: tècnic/a de sistemes subdirector/a

Núm. lloc: 1274

Classificació: A 24 E46

Requisit de formació específica: 10

Destinació: Servei d'Informàtica



Requisit de formació específica:

10. Coneixement del valencià a nivell mitjà.



Puntuació mínima per a l'adjudicació de les vacants:

La puntuació mínima que cal obtenir es de 8 punts segons estableix la disposició quarta del barem.







ANNEX II

Sol·licitud



DADES PERSONALS



Primer cognom: Segon cognom: Nom:





DNI: Grup a què pertanyeu:



Data de naixement:

Adreça: Localitat/Província: Telèfon:











DADES PROFESSIONALS



Destinació: Tel. oficial:





Denominació del lloc de treball: Classificació:





Adreça electrònica:











DEMANE: L'admissió en el concurs de mèrits del grup A (subgrup A1) sector d'administració especial, escala tècnica superior d'informàtica, convocat per resolució de 18 de juliol de 2016, per a cobrir el lloc de treball que s'indica a l'annex I.





(signatura)



València, ... de ... de 2016





El o la signant declara que són certes les dades que figuren en aquesta sol·licitud, i assumeix en cas contrari les responsabilitats que poguessen derivar-se de les inexactituds que hi consten



RECTORAT DE LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA

Mapa web