Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 13 de juliol de 2016 de la Direcció General de Funció Pública, per la qual es convoca la provisió, pel sistema de lliure designació, d'uns quants llocs de treball vacants de naturalesa funcionarial en la Presidència de la Generalitat, convocatòria número 71/2016.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 7832 de 20.07.2016
Número identificador:  2016/5649
Referència Base de Dades:  005435/2016
 



RESOLUCIÓ de 13 de juliol de 2016 de la Direcció General de Funció Pública, per la qual es convoca la provisió, pel sistema de lliure designació, d'uns quants llocs de treball vacants de naturalesa funcionarial en la Presidència de la Generalitat, convocatòria número 71/2016. [2016/5649]

De conformitat amb l'article 80 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic i l'article 102.1 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, el procediment de lliure designació amb convocatòria pública consisteix en l'apreciació discrecional per l'òrgan competent de la idoneïtat dels candidats en relació amb els requisits exigits per a l'exercici del lloc. Així mateix, el Reial Decret Legislatiu 5/2015, estableix que les lleis del seu desplegament establiran els criteris per a determinar els llocs que, per la seua especial responsabilitat i confiança, puguen cobrir-se pel procediment de lliure designació amb convocatòria pública.



Vist que hi ha uns quants llocs de treball en la Presidència de la Generalitat el sistema de provisió del qual és el de lliure designació, d'acord amb el que disposa l'article 102 Llei d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, i les relacions de llocs de treball de la Presidència de la Generalitat i de les conselleries, així com dels organismes i entitats gestionats per la conselleria competent en matèria de funció pública, aprovades per Resolució de 18 de maig de 2016, de la consellera de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques (DOCV 7790, 25.05.2016).

Per això, fent ús de les atribucions conferides per l'article 27 del Decret 33/1999, de 9 de març, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i carrera administrativa del personal comprés en l'àmbit d'aplicació de la Llei de la Funció Pública Valenciana, així com per l'article 11 del Decret 154/2015, de 18 de setembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament orgànic i funcional de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, resolc:





Primer

Convocar per a la seua provisió pel sistema de lliure designació els llocs de treball que es detallen en l'annex III de la present resolució.





Segon

Aprovar les bases que regiran la present convocatòria i que figuren en l'annex I.



Aquesta resolució posa fi a la via administrativa. De conformitat amb els articles 116 i 117 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, així com amb els articles 8, 14.2 i 46 de la Llei 29/1988, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, les persones interessades podran interposar recurs de reposició, amb caràcter potestatiu, davant del mateix òrgan que ha dictat aquesta resolució en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la publicació o, alternativament, de no interposar l'esmentat recurs de reposició, interposar recurs contenciós-administratiu davant del Jutjat Contenciós Administratiu de la ciutat de València, o aquell en la circumscripció del qual tinga la persona recurrent el seu domicili, en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució.



València, 13 de juliol de 2016.– La directora general de Funció Pública: Eva Maria Coscollà Grau.









ANNEX I

Bases de la convocatòria



Primera. Requisits de participació

Podrà participar en aquesta convocatòria el personal funcionari de carrera de l'administració de la Generalitat que reunisca els requisits i les condicions que estableix la normativa vigent i, en particular, els requisits per a la provisió del lloc de treball que es detallen en l'annex III la present resolució.

Els requisits de participació hauran de reunir-se en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantindre's fins a la presa de possessió.

Aquests requisits hauran d'acreditar-se dins del termini de presentació d'instàncies per mitjà de còpia de la documentació acreditativa del seu compliment degudament compulsada, llevat que consten anotats en el Registre de Personal de la Generalitat.



Segona. Sol·licituds de participació

La sol·licitud es presentarà en el Registre electrònic de la Generalitat, a través de la pàgina web de la Generalitat (www.gva.es, Guia PROP, ocupació pública, apartat descripció –indicar núm. de convocatòria i any (ex. 01/2016, entrant en convocatòria, certificat telemàtic), o bé a través de la pàgina web de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques:

http://www.justicia.gva.es/ca/web/recursos-humanos/provision-de-puestos-concursos-libre-designacion-etc-

No obstant la sol·licitud, adaptada al model que es publica en l'annex II i que es troba disponible en la pàgina web de la Generalitat (www.gva.es, Guia PROP, ocupació pública, o bé pàgina web de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, www.gov.gva.es, entrant als apartats següents: àrees, administracions públiques, provisió de llocs -concursos, lliure designació, etc., formulari sol·licitud lliure designació), podrà també presentar-se en el Registre General de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques (carrer Castán Tobeñas, 77, Torre 4 de la ciutat administrativa 9 d'Octubre de València), en els dels serveis centrals i territorials de les distintes conselleries o en qualsevol de les oficines públiques a què fa referència l'article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.



En el moment de formular la sol·licitud, s'annexarà, en format PDF, el curriculum vitae en què es faran constar les dades que es crega oportú i que siguen rellevants als efectes de l'exercici de les funcions assignades a cada lloc de treball i adjuntar-hi la documentació justificativa corresponent, llevat que conste anotada en el Registre de Personal de l'Administració de la Generalitat, i en aquest cas no en caldrà l'aportació i serà suficient citar-la en la sol·licitud.

Si es presenta la sol·licitud a través de qualsevol dels registres previstos en l'article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, es remetrà amb el curriculum vitae, en format PDF i en un sol document, a l'adreça de correu electrònic provisio_llocs@gva.es, o preferentment al número de fax virtual 961 248 244



El termini de presentació serà, en tot cas, de 10 dies naturals comptats des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana.



Tercera. Òrgan tècnic de provisió

L'òrgan tècnic de provisió de la present convocatòria tindrà la composició següent:

Titulars:

Presidenta:

– Vicenta Grau Figueres, Presidència de la Generalitat.

Vocals:

– Rosa Ferrer Ocaña, Presidència de la Generalitat.

– José Miguel Sánchez Giménez, Presidència de la Generalitat.

– Marisa Viciano Aguirre, Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques.

Vocal secretaria:

– Carmen Roda Zarzo, Direcció General de Funció Pública.

Suplents:

Presidenta:

– Inmaculada Martínez Navarro, Presidència de la Generalitat.

Vocals:

– Ana Barrera Martínez, Presidència de la Generalitat.

– M.ª Dolores Uixera Bernat, Presidència de la Generalitat.

– Pilar Fuertes Puente, Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques.

Vocal secretària:

– Carmen Jofré Garrigues, Direcció General de Funció Pública.

L'òrgan tècnic de provisió tindrà la consideració d'òrgan col·legiat de l'administració i, com a tal, estarà sotmès a les normes contingudes en la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.





Quarta. Proposta d'adjudicació.

A la vista de les sol·licituds presentades, la sotssecretaria de la Presidència de la Generalitat emetrà un informe sobre la persona que, si és el cas, considere més idònia per a l'exercici de cada lloc de treball.



Evacuat l'esmentat informe, l'òrgan tècnic de provisió, prèvia comprovació del compliment dels requisits de provisió de cada lloc de treball i de les normes que regeixen la present convocatòria, formularà proposta d'adjudicació, que es farà pública al tauler d'anuncis dels serveis centrals de València i dels serveis territorials de Castelló, Alacant i València, de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques i en la pàgina web de la Generalitat (www.gva.es, Guia PROP, ocupació pública), o bé en la pàgina web www.gov.gva.es, entrant als apartats següents: àrees, administracions públiques, provisió de llocs (concursos, lliure designació, etc.), concedint a les persones interessades un termini de 10 dies hàbils per a al·legar i justificar el que estimen pertinent.



Les al·legacions es dirigiran a l'òrgan tècnic de provisió (Conselleria de Justícia Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, Direcció General de Funció Pública, carrer Castán Tobeñas, 77, Torre 4 de la ciutat administrativa 9 d'Octubre de València) en la forma establida en la base segona, i a l'adreça de correu electrònic provisio_llocs@gva.es, o preferentment al número de fax virtual 961248244.

Finalitzat el termini d'al·legacions, l'òrgan tècnic de provisió estudiarà i resoldrà les possibles al·legacions i elevarà la seua proposta d'adjudicació a la Presidència de la Generalitat.



Cinquena. Resolució de la convocatòria

A la vista de l'anterior, el/la titular de la Presidència resoldrà, de conformitat amb el que estableix l'article 102 de la Llei d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, bé la seua adjudicació a la persona que considere més idònia per a l'exercici de cada lloc de treball, bé que es declare desert, inclús existint personal que reunisca els requisits exigits, si considera que cap persona no resulta idònia per al seu exercici.

En el primer cas, la resolució haurà d'indicar que el cessament en l'actual lloc de treball, si és el cas, es produirà d'ofici el mateix dia en què es publique la resolució de la convocatòria en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana, i que la presa de possessió en la nova destinació s'efectuarà l'endemà de la publicació, llevat que s'hi dispose una altra data.

La resolució esmentada serà remesa a la Direcció General de Funció Pública per a la seua publicació en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana.



Sisena. Termini de resolució

La present convocatòria es resoldrà en un termini no superior a tres mesos, comptats des de l'endemà de la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.

Mapa web