Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 22 de juny de 2016, del rector, per la qual es convoca concurs per a la provisió de llocs de treball vacants del grup C, subgrup C1, sector d'administració general, escala d'administratiu



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 7823 de 07.07.2016
Número identificador:  2016/4926
Referència Base de Dades:  004984/2016
 



RESOLUCIÓ de 22 de juny de 2016, del rector, per la qual es convoca concurs per a la provisió de llocs de treball vacants del grup C, subgrup C1, sector d'administració general, escala d'administratiu (nivell 21 i nivell 19), amb destinació en aquesta universitat Politècnica de València (codi: 2016/P/FC/CM/20). [2016/4926]

Aquesta convocatòria té en compte el principi d'igualtat de tracte entre dones i homes pel que fa a l'accés a l'ocupació pública i, així mateix, està redactada amb un llenguatge inclusiu, d'acord amb l'article 14 de la Constitució espanyola i la Llei Orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la Igualtat Efectiva entre Dones i Homes.



De conformitat amb el que disposa la Llei 7/2007, de 12 d'abril, de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, i la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, i en virtut de les facultats que té conferides pel Decret 182/2011, de 25 de novembre, pel qual s'aproven els Estatuts de la Universitat Politècnica de València, aquest Rectorat resol:

Convocar un concurs per a la provisió de llocs de treball vacants en què les condicions, els requisits i, si s'escau, els mèrits s'especifiquen en l'annex I d'aquesta resolució segons les bases següents.



Primera. Participació

Pot prendre part en aquest concurs el personal funcionari de carrera d'aquesta Universitat Politècnica de València que complisca les condicions següents:

1.1. Pertànyer al grup C, subgrup C1, cos/escala d'administratiu del sector d'administració general.

Amb caràcter forçós:

El personal funcionari de carrera indicat més amunt que estiga en alguna d'aquestes situacions administratives:

1. Suspensos, una vegada complit el temps de suspensió.

2. En excedència forçosa.

3. En expectativa de destinació.

4. Adscripció provisional, ocupant llocs de treball oferits en la present convocatòria.

1.2. No pot participar en aquest concurs el personal funcionari que, en la data de publicació de la convocatòria, no faça encara dos anys que està en l'última destinació definitiva adjudicada, amb les excepcions següents:

Quan es tracte de la provisió de llocs en la mateixa unitat, i s'entén per tal cada departament, centre, servei o equivalent.

– Quan haja sigut remogut del lloc de treball obtingut per concurs.



– Quan haja sigut cessat en un lloc de lliure designació.

Quan s'haja suprimit el seu lloc de treball.

Quan estiga en situació d'expectativa de destinació o d'excedència forçosa.

– Quan es tracte de llocs de treball que tinguen assignat un nivell més alt de complement de destinació que el lloc que s'ocupa.

– Quan estiga ocupant la primera destinació definitiva que li haja sigut adjudicada.

– Quan el lloc que ocupa s'haja obtingut com a resultat d'un procés de reassignació d'efectius.

En el cas de reingrés amb reserva de lloc d'igual nivell i localitat en les situacions administratives garantides per la llei.



Segona. Peticions

2.1. Les peticions es formulen mitjançant la citació, per ordre de prioritat, del número que cada lloc de treball té adjudicat en aquest concurs, de conformitat amb el que es disposa en l'annex I.

2.2. Noves vacants que resulten de l'adjudicació definitiva.

El personal aspirant que no obtinga cap lloc de treball en aquest concurs, pot optar a les noves vacants creades d'acord amb l'oferta que amb aquesta finalitat farà la Universitat Politècnica de València.



Així mateix, els aspirants que no vulguen sol·licitar cap dels llocs oferits, però que estiguen interessats en les noves vacants que puguen derivar-se de la resolució definitiva d'aquest concurs, han de presentar la sol·licitud expressa d'acord amb el que disposa la base següent.





Tercera. Sol·licituds

3.1. Les sol·licituds per a prendre part en aquesta convocatòria s'han d'adreçar al rector o rectora de la Universitat Politècnica de València, camí de Vera, s/n, 46071 València. La sol·licitud de participació i el currículum s'ha d'imprimir i presentar tal com s'especifica en el paràgraf següent.

Les persones aspirants que vulguen participar en aquest concurs han d'emplenar la sol·licitud i el currículum corresponent, documents disponibles a la intranet de la UPV, dins de l'opció «Concurs de mèrits PAS (Bullent)».

Una de les còpies de la sol·licitud i una còpia del currículum s'ha de lliurar al Registre General de la Universitat Politècnica de València, als registres auxiliars de l'EPS de Gandia o de l'EPS d'Alcoi o, també, fent ús de qualsevol de les formes establides en l'article 38.4 de la Llei 30/1992, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, redactat d'acord amb la Llei 4/1999, de 13 de gener.

Amb aquesta finalitat, la persona interessada, abans d'emplenar la sol·licitud, pot revisar el seu expedient personal que figura en l'aplicació informàtica esmentada més amunt, Bullent, i procedir a actualitzar, si cal, les seues dades a través del Servei de Recursos Humans.



Qualsevol modificació de les dades que figuren en la sol·licitud i en el currículum, que l'aspirant una vegada presentat al Registre vulga modificar, ha de fer-se de la mateixa manera com s'ha detallat més amunt. Únicament es poden fer modificacions de les dades dins del termini de presentació de sol·licituds.

El personal funcionari de carrera que no estiga en la situació administrativa d'actiu i que, per tant, no tinga accés a l'aplicació informàtica Bullent, ha d'emplenar la instància i el currículum en suport paper i presentar-los (juntament amb la documentació acreditativa dels mèrits que no consten en el seu expedient personal del Servei de Recursos Humans d'aquesta universitat) al Registre General de la Universitat Politècnica de València, als registres auxiliars de l'EPS de Gandia o de l'EPS d'Alcoi, o en qualsevol de les formes establides en l'article 38.4 de la Llei 30/1992, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, redactat d'acord amb la Llei 4/1999, de 13 de gener.

3.2. El termini de presentació de sol·licituds és de 20 dies hàbils i comença a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana.

3.3. Les persones aspirants que només vulguen optar a les noves vacants que puga haver-hi, resultants de l'adjudicació definitiva d'aquest concurs, i que així expressament siguen oferides per aquesta Universitat Politècnica de València, han de presentar la sol·licitud en els mateixos termes que s'indiquen en l'apartat anterior.

Aquestes persones aspirants, a l'hora de seleccionar i indicar l'ordre de prioritat dels llocs vacants, han de sol·licitar únicament la vacant PF0000 i el número d'ordre és l'1, sense que hi figure cap altre lloc dels oferits.

Només poden participar com a sol·licitants en aquesta nova oferta de vacants les persones aspirants que no hagen obtingut cap lloc de treball oferit en aquesta convocatòria, o aquelles que, tot i no haver participat de forma activa en aquest concurs, hagen mostrat interés, mitjançant sol·licitud expressa, per a poder optar a les possibles vacants que aquesta Universitat Politècnica de València cree i oferisca. No s'admeten noves sol·licituds una vegada finalitzat el termini de presentació d'instàncies a què fa referència la base 3.2. d'aquesta convocatòria.





Quarta. Valoració

4.1. La valoració dels mèrits per a l'adjudicació dels llocs s'efectua d'acord amb el barem que figura en l'annex II d'aquesta convocatòria.



4.2. Els llocs de treball s'adjudiquen al personal funcionari que reuneix els requisits establits per a cada lloc de treball en la relació de llocs i que figuren en l'annex I d'aquesta convocatòria.

4.3. Per als llocs oferits que tenen el requisit d'idioma, d'acord amb el que estableix la relació de llocs de treball del personal d'administració i serveis d'aquesta Universitat Politècnica, es fan les proves pertinents d'aptitud a través del Centre de Llengües d'aquesta universitat, a fi de constatar que les candidatures presentades compleixen aquest requisit.

Les persones que no compleixen aquest requisit són excloses del procés sense ser objecte de valoració en la fase de concurs d'aquests llocs de treball.

Queden exemptes d'aquesta prova d'idioma les persones aspirants que, al seu dia, a través d'una prova d'aptitud amb aquesta universitat Politècnica, van acreditar coneixements suficients de l'idioma corresponent.

4.4. La puntuació mínima requerida per a l'adjudicació dels llocs de treball és la que figura en l'annex I d'aquesta convocatòria.

La condició que es disposa en aquest apartat 4.4 no s'aplica a l'adjudicació de la primera destinació al personal funcionari de nou ingrés.



Cinquena. Adjudicació

5.1. L'ordre de prioritat per a l'adjudicació dels llocs al personal funcionari s'estableix per la puntuació obtinguda segons el barem especificat en l'annex II, sense perjudici del dret preferent del personal en situació d'excedència forçosa i excedència per atenció de familiars, per aquest ordre, en llocs de treball de nivell igual al grau personal reconegut.

5.2. La comissió resol els casos d'empat en la puntuació final del personal que no siga de nou ingrés. En primer lloc, es considera qui ha obtingut més puntuació en l'apartat d'experiència professional. Si l'empat persisteix, el lloc s'adjudica al de més antiguitat i, si l'empat continua, es fa un sorteig públic.



5.3. Les persones aspirants poden desistir de la petició de prendre part en aquest concurs abans que s'acabe el termini de presentació de sol·licituds.

Les persones aspirants poden renunciar a les destinacions obtingudes en aquest concurs únicament quan s'ha obtingut un altre lloc de treball segons resolució d'una convocatòria concurrent, de concurs o lliure designació; i en aquest cas, s'ha d'exercir l'opció oportuna dins del termini assenyalat per a la presa de possessió.

No obstant això, es pot desistir de participar en el concurs o renunciar al lloc adjudicat quan transcorren més de quatre mesos entre la convocatòria i la resolució del concurs.

5.4. El personal funcionari a qui s'adjudica un lloc de treball en aquesta convocatòria, està obligat a romandre un mínim de dos anys en l'última destinació definitiva adjudicada per a poder participar en un nou concurs de provisió de llocs, amb les excepcions que s'indiquen en l'apartat 2 de la base primera.



Sisena. Oferta de noves vacants creades per la resolució d'adjudicació definitiva de llocs d'aquesta convocatòria

6.1. Una vegada adjudicades les destinacions amb caràcter definitiu, els nous llocs vacants derivats d'aquesta adjudicació s'ofereixen als aspirants que no han obtingut cap lloc en l'adjudicació esmentada i a aquells aspirants que, tot i no haver participat activament en primera instància en aquest concurs, han manifestat, mitjançant sol·licitud expressa, interés a participar en aquesta nova oferta de vacants.



Amb aquesta finalitat, es publica a la web del Servei de Recursos Humans http://www.upv.es/rrhh la resolució del rector o de la rectora amb la relació dels nous llocs oferits.

Les persones esmentades han de presentar de nou la sol·licitud al Registre General de la Universitat Politècnica de València; als registres auxiliars de l'EPS de Gandia o de l'EPS d'Alcoi, o en qualsevol de les formes establides en l'article 38.4 de la Llei 30/1992, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, redactat d'acord amb la Llei 4 /1999, de 13 de gener.



El termini màxim per a poder presentar aquesta sol·licitud és de cinc dies, i s'hi ha de fer constar l'ordre de prioritat dels llocs sol·licitats. Les persones aspirants que, pel fet de no haver participat activament en el primer concurs, no han introduït els mèrits en l'aplicació Bullent, han de fer-ho també en aquest mateix termini de cinc dies; no obstant això, el termini que regeix a l'efecte del còmput de mèrits, és el que s'estableix en la base 3.2 d'aquesta convocatòria.



Setena. Comissió de valoració

7.1. La comissió de valoració està formada pels membres següents:



President o presidenta, per designació del rector o la rectora de la Universitat Politècnica de València, personal funcionari de carrera.

Quatre vocals, designats pel rector o la rectora de la Universitat Politècnica de València, personal funcionari de carrera.

Un secretari o secretària, per designació del rector o la rectora de la Universitat Politècnica de València, personal funcionari de carrera de la Universitat Politècnica de València, que actua amb veu però sense vot.

Així mateix, es designa una comissió de valoració suplent amb la mateixa composició.

7.2. Els membres de la comissió de valoració estan subjectes als motius i a les causes generals d'abstenció i de recusació dels articles 28 i 29 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.

7.3. Contra els actes de la comissió de valoració, les persones interessades poden interposar el recurs d'alçada que s'indica en l'article 114 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, redactat segons la Llei 4/1999, de 13 de gener, en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la recepció de la notificació o de tres mesos si no hi ha acte exprés. El recurs pot interposar-se davant de l'òrgan que ha dictat l'acte que s'impugna o davant el rector o la rectora com a òrgan competent per a resoldre'l.



Huitena. Desenvolupament del procediment

8.1. Una vegada acabat el termini de presentació de sol·licituds, el rector o la rectora dicta una resolució que es publica al tauler d'anuncis de Recursos Humans, situat a l'edifici del Rectorat, i a l'adreça d'internet següent: http://www.upv.es/rrhh (Personal d'administració i serveis; Personal funcionari; Concursos), que conté la llista provisional de les persones admeses i excloses, com també els nomenaments dels membres que componen la comissió de valoració.



8.2. Les persones aspirants poden esmenar, en cas d'error o d'exclusió, els defectes en què hagen incorregut en la sol·licitud o fer les reclamacions que consideren convenients en el termini de 10 dies hàbils comptadors des de l'endemà de publicar-se la llista esmentada en el paràgraf anterior.

8.3. Transcorregut el termini de 10 dies hàbils, esmenats els defectes si pertoca i vistes les reclamacions corresponents, es dicta una resolució que conté la llista definitiva de persones admeses i excloses, i es publica mitjançant els sistemes previstos en l'apartat 8.1.



8.4. Una vegada publicada la llista definitiva de persones admeses i excloses, la comissió de valoració procedeix a avaluar els mèrits al·legats pel personal concursant.

8.5. La comissió de valoració fa públic al tauler d'anuncis del Servei de Recursos Humans, situat a l'edifici del Rectorat, i a l'adreça d'internet següent: http://www.upv.es/rrhh (Personal d'administració i serveis; Personal funcionari; Concursos) el resultat de la valoració provisional dels mèrits al·legats, que es reflecteix en una llista on figura tot el personal concursant, ordenada de més a menys puntuació total, amb la indicació per a cada concursant de la puntuació obtinguda en cada apartat del barem. Les persones interessades disposen d'un termini improrrogable de 10 dies hàbils per a la presentació de reclamacions a través del Registre General d'aquesta universitat Politècnica de València, i també a través dels registres auxiliars de l'EPS d'Alcoi i de l'EPS de Gandia, o a través de qualsevol de les formes establides en l'article 38.4 de la Llei 30/1992, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, redactat segons la Llei 4/1999, de 13 de gener.

8.6. Transcorregut aquest termini, la comissió resol les reclamacions presentades i formula la valoració definitiva dels mèrits i, també, l'adjudicació provisional dels llocs de treball. Les persones interessades disposen d'un termini improrrogable de 10 dies hàbils per a presentar reclamacions contra aquesta adjudicació provisional dels llocs.

8.7. Transcorregut aquest termini, la comissió resol les reclamacions presentades, formula l'adjudicació definitiva dels llocs de treball i l'eleva al Rectorat perquè es publique, mitjançant resolució, al Diari Oficial de la Comunitat Valenciana.

8.8. En la resolució d'adjudicació del concurs s'indica la data en què ha d'efectuar-se el cessament en els llocs de treball actuals i la presa de possessió de les destinacions adjudicades. Excepte en casos de força major degudament justificats, el termini de presa de possessió comença a partir de l'endemà del cessament.

No obstant el contingut de l'apartat anterior, les persones responsables de les diverses unitats poden sol·licitar a la Gerència l'ajornament del cessament per necessitats del servei fins a un màxim de 20 dies hàbils.

En els casos de nou ingrés o de reingrés des de la situació d'excedència voluntària, es disposa d'un mes de termini per a prendre possessió de la destinació. Si es fa ús d'aquest termini, mentre dura no es merita cap retribució.

El canvi de lloc de treball amb motiu de la participació en un concurs o en una convocatòria de lliure designació no comporta, en cap cas, la percepció de cap mena d'indemnització.



Novena. Informació sobre les dades recollides

9.1. De conformitat amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal (LOPD), les dades subministrades per les persones interessades poden quedar incorporades a un fitxer automatitzat personal, titularitat de la Universitat Politècnica de València, per a la gestió de les proves i dels concursos convocats per la Universitat i, també, per a la gestió de la borsa de treball que es puga constituir en acabar-se el procés selectiu.

9.2. El fitxer personal queda sota la responsabilitat del Rectorat de la Universitat Politècnica de València, situat al camí de Vera, s/n, CP 46071 València.

9.3. La informació obtinguda és processada exclusivament per a la gestió de personal.

9.4. Les dades de caràcter personal són tractades tal com s'estableix en el Reial Decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el reglament que desplega la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, i es prenen les mesures de seguretat necessàries a fi de garantir la confidencialitat i la integritat de la informació.

9.5. Les persones interessades poden exercir sobre les seues dades els drets d'accés, de rectificació, de cancel·lació i d'oposició, en compliment del que estableix la LOPD, davant del Servei de Recursos Humans (PAS) de la Universitat Politècnica de València, situat al camí de Vera, s/n, CP 46071 València.



Deu. Recursos

Contra aquesta convocatòria i les seues bases, que esgoten la via administrativa, es pot interposar potestativament un recurs de reposició davant de l'òrgan que l'ha dictada, en el termini d'un mes des de la publicació en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana, d'acord amb el que estableixen els articles 116 i 117 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, o directament un recurs contenciós administratiu davant de l'òrgan competent, en el termini de dos mesos des que aquesta resolució es publique en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana.



València, 22 de juny de 2016.– El rector: Francisco José Mora Mas





ANNEX I

Relació de llocs oferits nivell 21



Funcions generals per a tots els llocs d'escala administrativa de Centres, Departaments i Serveis Centrals (amb nivell 21):

Nota. El terme servei s'ha d'entendre referit a centre, departament, institut de recerca o servei central, segons l'adscripció de cada lloc.



D'acord amb el nivell de responsabilitat i dificultat tècnica dels llocs i atesa la classificació d'aquests, han de dur a terme les funcions generals que hi ha tot seguit:

– Tramitació d'expedients i processos administratius seguint unes pautes de procediment prèviament establides, utilitzant els mitjans adequats, inclosos els informàtics.

– Seguint instruccions dels superiors jeràrquics, assumir la responsabilitat de la coordinació del personal de menor qualificació professional en la pròpia àrea funcional per a la realització de tasques concretes.

– Revisar i proposar impresos i formularis.

– Proporcionar atenció i informació especialitzada sobre els serveis que presta la unitat.

– Gestió i ús de les aplicacions informàtiques vinculades als processos de la unitat de destinació.

– Organitzar, fotocopiar, escanejar, registrar i arxivar la documentació.

– Preparar propostes de resolució dels assumptes de competència de la unitat.

– Actualitzar i gestionar els continguts de la microweb de la unitat.



– Donar suport als tribunals de selecció del PAS i participar-hi.

– Maneig de PC a nivell d'usuari, havent d'utilitzar paquets informàtics de tractament de textos, fulls de càlcul, bases de dades o aplicacions similars.

– Gestió de residus en l'àmbit del propi lloc de treball.

– Participar en els equips i grups de millora que s'establisquen en la unitat per al desenvolupament de plans de millora.

– I totes les funcions inherents al lloc de treball d'acord amb la categoria professional.



Centres



Codi Unitat Subunitat Lloc Subgrup N C-E

PF1981 ETS d'Enginyeria Industrials ETS d'Enginyeria Industrials Administratitu C1 21 E023



Puntuació mínima per a l'obtenció d'aquests llocs: (C1 21). 6 punts





Funcions específiques del lloc d'Administratiu

Sota la dependència del responsable corresponent, ha de dur a terme les funcions que hi ha tot seguit:

• Atendre i facilitar informació als alumnes que en demanen, personalment, telefònicament o per qualsevol altre mitjà que es considere convenient.

• Dur a terme la gestió administrativa dels assumptes acadèmics que afecten el centre:

– Plans d'estudis.

– Matrícula.

– Certificacions acadèmiques.

– Títols oficials i tots els temes generals sobre els estudis que s'imparteixen al centre.

• Donar suport en el control, el lliurament i la custòdia d'actes acadèmiques.

• Dur a terme la gestió econòmica dels assumptes de l'àrea competencial de la unitat.

• Dur a terme la gestió administrativa de recursos i reclamacions.





Departaments



Codi Unitat Subunitat Lloc Subgrup N C-E

PF870 Dep. Termodinàmica Aplicada ETS d'Enginyeria Industrial Administrador de departament C1 21 E023



Puntuació mínima per a l'obtenció d'aquests llocs: (C1 21). 6 punts





Funcions específiques del lloc Administratiu de Departament

Sota la dependència del responsable corresponent, ha de dur a terme:

• Control i gestió de tots els assumptes de personal, tant docent i investigador com d'administració i serveis, que actualment tinguen atribuïts, com també els que en un futur s'hi pogueren assignar, seguint les directrius del Servei de Recursos Humans.

• Gestió i correcta imputació comptable de les propostes de pagament del departament.

• Gestió de la tramitació dels estudis de doctorat en coordinació amb el Servei d'Alumnat i lectura de tesi.

• Facilitar la informació comptable que requerisquen els superiors.

• Gestió de la caixa fixa, si el departament en té, o dels fons a justificar.

• Redactar, despatxar i gestionar la correspondència del departament, sota la supervisió dels responsables del departament.

• Preparar propostes de resolucions dels assumptes competència de la unitat que no suposen una dificultat especial.

• Col·laborar en la gestió dels màsters propis del departament.





Serveis Centrals



Codi Unitat Subunitat Lloc Subgrup N C-E

PF1954 Institut de Ciències de l'Educació ICE Administratiu C1 21 E023

PF676 Institut Universitari Mixt de Biologia Molecular i Cel·lular de Plantes IUMBMCP Administratiu C1 21 E023



Puntuació mínima per a l'obtenció d'aquests llocs: (C1 21). 6 punts.







Funcions específiques per a cadascun dels llocs d'Administratiu



PF1954. ADMINISTRATIU DE L'INSTITUT DE CIÈNCIES DE L'EDUCACIÓ (ICE)

Sota la dependència de la persona responsable corresponent, ha de dur a terme les funcions següents:

• Col·laborar en la gestió i el control dels projectes de l'Institut de Ciències de l'Educació.

• Fer-se càrrec de la gestió econòmica dels assumptes de l'àrea competencial en la unitat.



PF1312. ADMINISTRATIU DE L'INSTITUT UNIVERSITARI MIXT DE BIOLOGIA MOLECULAR I CEL·LULAR DE PLANTES (IUMBMCP)

Ateses les funcions assignades a aquests llocs de treball, són incompatibles amb la percepció de remuneracions per a fer activitats de l'article 83 de la LOU.

Sota la dependència de la persona responsable corresponent, ha de dur a terme les funcions següents:

• Gestionar econòmicament els assumptes de l'àrea competencial en la unitat.

• Gestionar convenis o contractes d'R+D+I.

• Gestionar les activitats realitzades a l'empara de l'article 83 de la LOU amb finançament públic o privat.

• Donar suport en la presentació de sol·licituds a convocatòries públiques de projectes de recerca.

• Atendre l'equip de direcció de l'institut.

• Ajudar en la preparació de congressos, reunions i seminaris.

• Donar suport en l'elaboració de memòries i informes i altra documentació que requerisca la direcció.





RELACIÓ DE LLOCS OFERITS NIVELL 19



Funcions generals per a tots els llocs d'escala administrativa de Centres, Departaments i Serveis Centrals (amb nivell 19):

Nota. El terme servei s'ha d'entendre referit a centre, departament, institut de recerca o servei central, segons l'adscripció de cada lloc.

D'acord amb el nivell de responsabilitat i dificultat tècnica dels llocs i atesa la classificació d'aquests, han de dur a terme les funcions generals que hi ha tot seguit:

– Tramitació d'expedients i processos administratius seguint unes pautes de procediment prèviament establides, utilitzant els mitjans adequats, inclosos els informàtics.

– Seguint instruccions dels superiors jeràrquics, assumir la responsabilitat de la coordinació del personal de menor qualificació professional en la pròpia àrea funcional per a la realització de tasques concretes.

– Revisar i proposar impresos i formularis.

– Proporcionar atenció i informació especialitzada sobre els serveis que presta la unitat.

– Gestió i ús de les aplicacions informàtiques vinculades als processos de la unitat de destinació.

– Organitzar, fotocopiar, escanejar, registrar i arxivar la documentació.

– Preparar propostes de resolució dels assumptes de competència de la unitat.

– Actualitzar i gestionar els continguts de la microweb de la unitat.



– Donar suport als tribunals de selecció del PAS i participar-hi.

– Maneig de PC a nivell d'usuari, havent d'utilitzar paquets informàtics de tractament de textos, fulls de càlcul, bases de dades o aplicacions similars.

– Gestió de residus en l'àmbit del propi lloc de treball.

– Participar en els equips i grups de millora que s'establisquen en la unitat per al desenvolupament de plans de millora.

– I totes les funcions inherents al lloc de treball d'acord amb la categoria professional.



Centres



Codi Unitat Subunitat Lloc Subgrup N C-E

PF123 ETS d'Enginyeria Agronòmica i Medi Natural ETS d'Enginyeria Agronòmica i Medi Natural Cap de grup C1 19 E023

PF14 ETS d'Enginyeria Informàtica ETS d'Enginyeria Informàtica Cap de grup C1 19 E023

PF93 ETS d'Enginyeria Informàtica ETS d'Enginyeria Informàtica Cap de grup C1 19 E023

PF176 ETS d'Enginyeria de Telecomunicació ETS d'Enginyeria de Telecomunicació Cap de grup C1 19 E023

PF109 Facultat de Belles Arts BBAA Cap de grup C1 19 E023





Puntuació mínima per a l'obtenció d'aquests llocs: (C1 19). 5 punts.





Funcions específiques del lloc de cap de grup

Sota la dependència del responsable corresponent, ha de dur a terme les funcions que hi ha tot seguit:

• Atendre i facilitar informació als alumnes que en demanen, personalment, telefònicament o per qualsevol altre mitjà que es considere convenient.

• Dur a terme la gestió administrativa dels assumptes acadèmics que afecten el centre:

– Plans d'estudis.

– Matrícula.

– Certificacions acadèmiques.

– Títols oficials i tots els temes generals sobre els estudis que s'imparteixen al centre.

• Donar suport en el control, el lliurament i la custòdia d'actes acadèmiques.

• Dur a terme la gestió econòmica dels assumptes de l'àrea competencial de la unitat.

• Dur a terme la gestió administrativa de recursos i reclamacions.

Departaments





Codi Unitat Subunitat LLOC Subgrup N C-E

PF209 Departament de Construccions Arquitectòniques ETS d'Arquitectura Responsable administratiu de departament C1 19 E023

PF571 Departament de Dibuix BBAA Responsable administratiu de departament C1 19 E023

PF179 Departament d'Economia i Ciències Socials Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses Responsable administratiu de departament C1 19 E023

PF186 Departament de Física Aplicada ETS Gestió en l'Edificació Responsable administratiu de departament C1 19 E023

PF570 Departament d'Enginyeria Hidràulica i Medi Ambient ETS d'Enginyers de Camins, Canals i Ports Responsable administratiu de departament C1 19 E023

PF208 Departament d'Enginyeria Mecànica i de Materials ETS d'Enginyeria Industrials Responsable administratiu de departament C1 19 E023

PF197 Departament d'Organització d'Empreses ETS d'Enginyeria Industrials Responsable administratiu de departament C1 19 E023

PF533 Departament de Projectes Arquitectònics ETS d'Arquitectura Responsable administratiu de departament C1 19 E023

PF206 Departament de Sistemes Informàtics i Computació ETS d'Enginyeria Informàtica Responsable administratiu de departament C1 19 E023





Puntuació mínima per a l'obtenció d'aquests llocs: (C1 19). 5 punts.





Funcions específiques del lloc responsable administratiu de departament

Sota la dependència del responsable corresponent, ha de dur a terme:

• Control i gestió de tots els assumptes de personal, tant docent i investigador com d'administració i serveis, que actualment tinguen atribuïts, com també els que en un futur s'hi pogueren assignar, seguint les directrius del Servei de Recursos Humans.

• Gestió i correcta imputació comptable de les propostes de pagament del departament.

• Gestió de la tramitació dels estudis de doctorat en coordinació amb el Servei d'Alumnat i lectura de tesi.

• Facilitar la informació comptable que requerisquen els superiors.

• Gestió de la caixa fixa, si el departament en té, o dels fons a justificar.

• Redactar, despatxar i gestionar la correspondència del departament, sota la supervisió dels responsables del departament.

• Preparar propostes de resolucions dels assumptes competència de la unitat que no suposen una dificultat especial.

• Col·laborar en la gestió dels màsters propis del departament.



Serveis Centrals



Codi Unitat Subunitat Lloc Subgrup N C-E

PF1478 Àrea Editorial Publicacions Cap de grup C1 19 E023

PF1250 Centre de Formació Permanent CFP Cap de grup C1 19 E023

PF676 Institut Universitari Mixt de Biologia Molecular i Cel·lular de Plantes IUMBMCP Cap de grup C1 19 E023

PF682 Servei de Normativa i Inspecció Normativa i inspecció Cap de grup C1 19 E023

PF1224 Servei d'Alumnat Alumnes grau Cap de grup C1 19 E023

PF1226 Servei d'Alumnat Beques Cap de grup C1 19 E023

PF79 Servei d'Esports Esports Cap de grup C1 19 E023

PF1963 Servei de Gestió de l'R+D+I Gestió de l'R+D+I Cap de grup C1 19 E023

PF1960 Servei de Gestió Econòmica Servei de Gestió Econòmica Cap de grup C1 19 E023

PF1229 Servei de Recursos Humans Concursos, oposicions i plantilles

PDI Cap de grup C1 19 E023

PF1239 Servei de Recursos Humans Convenis i beques d'investigació Cap de grup C1 19 E023

PF1228 Servei de Recursos Humans Gestió del PAS Cap de grup C1 19 E023

PF1934 Servei de Recursos Humans Gestió del PDI Cap de grup C1 19 E023

PF1939 Servei de Recursos Humans Retribucions i acció social Cap de grup C1 19 E023

PF1230 Servei de Recursos Humans Segurs socials Cap de grup C1 19 E023

PF19 Unitat de Cultura i Fons d'Art i Patrimoni

Unitat de Cultura i Fons d'Art i Patrimoni

Cap de grup C1 19 E023





Codi Unitat Subunitat Lloc Subgrup N C-E Requisit

PF167 Oficina de Programes Internacionals d'Intercanvi Oficina de Programes Internacionals d'Intercanvi Cap de grup C1 19 E023 1





1. Coneixements d'anglès equivalent al nivell B2 de l'Escola Oficial d'Idiomes



Puntuació mínima per a l'obtenció d'aquests llocs: (C1 19). 5 punts.









Funcions específiques per a cadascun dels llocs de Cap de Grup



PF1478. CAP DE GRUP DE L'ÀREA EDITORIAL (Publicacions)



Sota la dependència de la persona responsable corresponent, ha de dur a terme les funcions següents:

• Gestionar la col·lecció: reposicions, exhaurits i descatalogats.

• Atendre els autors i les autores de les obres.

• Gestionar contractes: coedicions i distribució.

• Revisar publicacions: gràfics, textos i imatges.

• Elaborar certificats: autor, avaluador i editor.

• Gestionar pressupostos amb els proveïdors.

• Gestionar el dipòsit legal.

• Controlar el flux d'avaluació: relació amb els revisors, enviaments originals i informes d'avaluació.

• Assessorar el professorat sobre tipus i qualitat de les publicacions.



• Col·laborar en el control de les característiques tècniques de les publicacions.



PF1250. CAP DE GRUP DEL CENTRE DE FORMACIÓ PERMANENT (CFP)

Sota la dependència de la persona responsable corresponent, ha de dur a terme les funcions següents:

• Atendre el professorat de la Universitat Politècnica de València que organitze i participe en activitats de formació permanent.

• Atendre l'alumnat inscrit i potencial en activitats de formació permanent.

• Gestionar econòmicament i administrativa el pressupost del Centre de Formació Permanent.

• Participar en el desenvolupament de formació interna en aspectes relatius a la qualitat.

• Col·laborar en el manteniment del sistema d'informació de suport al desenvolupament de la formació permanent de la Universitat Politècnica de València.

• Col·laborar a mantenir, administrar, planificar i coordinar logísticament les aules de formació del Centre de Formació Permanent.





PF676. CAP DE GRUP DE L'INSTITUT UNIVERSITARI MIXT DE BIOLOGIA MOLECULAR I CEL·LULAR DE PLANTES (IUMBMCP)

Ateses les funcions assignades a aquests llocs de treball, són incompatibles amb la percepció de remuneracions per a fer activitats de l'article 83 de la LOU.

Sota la dependència de la persona responsable corresponent, ha de dur a terme les funcions següents:

• Dur la gestió econòmica dels assumptes de l'àrea competencial en la unitat.

• Gestionar convenis i contractes d'R+D+I.

• Gestionar les activitats realitzades a l'empara de l'article 83 de la LOU amb finançament públic o privat.

• Donar suport en la presentació de sol·licituds a convocatòries públiques de projectes de recerca.

• Atendre l'equip de direcció de l'institut.

• Assistir en la preparació de congressos, reunions i seminaris.



PF682. CAP DE GRUP DEL SERVEI DE NORMATIVA I INSPECCIÓ (Normativa i Inspecció)

Sota la dependència de la persona responsable corresponent, ha de dur a terme les funcions següents:

• Controlar i gestionar expedients i arxius propis del servei, i fer, per tant, les confrontacions i notificacions que facen falta.

• Subministrar la informació que requerisca qui tinga la responsabilitat del servei sobre consultes, procediments i processos en curs.

• Col·laborar amb el/la cap de servei i el personal lletrat, i donar-los suport administratiu, en la preparació d'informes i dictàmens jurídics sobre qualsevol assumpte relacionat amb l'activitat pròpia de la Universitat que siga encomanat al servei.

• Col·laborar amb les persones responsables del servei, i donar-los suport administratiu, en matèria de protecció de dades de caràcter personal.

• Col·laborar i donar suport administratiu per a elaborar el Butlletí Oficial de la Universitat Politècnica de València.

• Col·laborar i donar suport administratiu en els processos electorals de la Universitat que s'assignen al servei.



PF1224. CAP DE GRUP DEL SERVEI D'ALUMNAT (Alumnes de Grau)

Sota la dependència de la persona responsable corresponent, ha de dur a terme les funcions següents:

• Tramitar la gestió corresponent a les propostes de límits d'admissió d'alumnes en els estudis universitaris de grau.

• Tramitar les sol·licituds de trasllats d'expedients acadèmics per a prosseguir estudis de la Universitat Politècnica de València.



• Atendre les qüestions derivades de l'elaboració d'oferta d'activitats per a obtenir crèdits optatius en estudis de grau de la Universitat Politècnica de València i sol·licituds d'òrgans externs.



• Participar en el procés corresponent a l'estudi i la resolució de les sol·licituds de reconeixement de crèdits i adaptació d'estudis universitaris espanyols i estrangers.

• Donar suport en els processos de gestió relatius a les sol·licituds de permanència en els estudis, reingrés i avaluació per currículum en estudis de grau.

• Participar en el procés de la tramitació de recursos administratius.



• Participar en el procés de tramitació de sol·licituds de compensació de taxes a altres administracions. Liquidació de l'assegurança escolar.

• Col·laborar en les tasques administratives corresponents per a dur a terme els processos propis de la unitat.



PF1226. CAP DE GRUP DEL SERVEI D'ALUMNAT (Beques)



Sota la dependència de la persona responsable corresponent, ha de dur a terme les funcions següents:

• Tramitar i gestionar les beques de l'àmbit competencial del Servei d'Alumnat, inclosos els processos de reclamacions, recursos i revocacions de beques.

• Col·laborar en les tasques administratives corresponents per a dur a terme els processos propis de la unitat.



PF79. CAP DE GRUP DEL SERVEI D'ESPORTS (Esports)



Sota la dependència de la persona responsable corresponent, ha de dur a terme les funcions següents:

• Dur la gestió econòmica dels assumptes de l'àrea competencial de la unitat.

• Fer-se càrrec de la gestió de socis d'Esports.

• Dur la gestió administrativa de les diferents convocatòries del Servei d'Esports: convocatòries d'ajudes esportives, programes de formació, activitats, competicions, convocatòria de premis, i les que s'hi pogueren generar.

• Dur a terme la gestió de l'atenció protocol·lària en els actes i les actuacions que organitza el Servei d'Esports: competicions externes, trofeu Universitat, exposicions, i totes les que s'hi pogueren generar.

• Donar suport en el control i seguiment dels contractes administratius que gestiona el Servei d'Esports.

• Donar suport en la gestió de convenis amb entitats, empreses i concessions.



PF1963. CAP DE GRUP DEL SERVEI DE GESTIÓ DE L'R+D+I (Gestió de l'R+D+I)

Ateses les funcions assignades a aquests llocs de treball, són incompatibles amb la percepció de remuneracions per a fer activitats de l'article 83 de la LOU.

Sota la dependència de la persona responsable corresponent, ha de dur a terme les funcions següents:

• Dur la gestió econòmica i administrativa de les activitats derivades de contractes i convenis d'R+D+I i transferència, dutes a terme a l'empara de l'article 83 de la LOU.

• Donar suport a la gestió del procés de les justificacions de programes convocats per entitats privades de finançament a projectes d'R+D.



PF1960. CAP DE GRUP DEL SERVEI DE GESTIÓ ECONÒMICA (Servei de Gestió Econòmica)

Sota la dependència de la persona responsable corresponent, ha de dur a terme les funcions següents:

• Ajudar en la gestió de tots els temes relacionats amb la gestió de despeses, ingressos i crèdit pressupostari de les unitats de l'àrea de competència.



PF1229. Cap de Grup del Servei de recursos humans (Concursos, Oposicions i Plantilles del PDI)

Sota la dependència de la persona responsable corresponent, ha de dur a terme les funcions següents:

• Ajudar en la gestió administrativa dels temes relacionats amb selecció i provisió; plantilla i RLT, i incorporació del personal docent i investigador.



PF1239. CAP DE GRUP DEL SERVEI DE RECURSOS HUMANS (Convenis i Beques de Recerca)

Sota la dependència de la persona responsable corresponent, ha de dur a terme les funcions següents:

• Ajudar en la gestió administrativa dels temes relacionats amb convenis i beques de recerca.



PF1228. CAP DE GRUP DEL SERVEI DE RECURSOS HUMANS (Gestió del PAS)

Sota la dependència de la persona responsable corresponent, ha de dur a terme les funcions següents:

• Ajudar en la gestió administrativa de tots els processos relacionats amb la gestió de l'expedient administratiu del personal d'administració i serveis i investigador.



PF1934. CAP DE GRUP DEL SERVEI DE RECURSOS HUMANS (Gestió del PDI)

Sota la dependència de la persona responsable corresponent, ha de dur a terme les funcions següents:

• Ajudar en la gestió administrativa de tots els processos relacionats amb la gestió de l'expedient administratiu del personal docent i investigador.



PF1939. CAP DE GRUP DEL SERVEI DE RECURSOS HUMANS (Retribucions i Acció Social)

Sota la dependència de la persona responsable corresponent, ha de dur a terme les funcions següents:

• Ajudar en la gestió administrativa de tots els processos relacionats amb les retribucions del personal de la Universitat Politècnica de València.



PF1230. CAP DE GRUP DEL SERVEI DE RECURSOS HUMANS (Assegurances Socials)

Sota la dependència de la persona responsable corresponent, ha de dur a terme les funcions següents:

• Ajudar en la gestió administrativa de tots els processos relacionats amb les assegurances socials del personal de la Universitat Politècnica de València.



PF19. CAP DE GRUP DE LA UNITAT DE CULTURA I FONS D'ART I PATRIMONI

Sota la dependència de la persona responsable corresponent, ha de dur a terme les funcions següents:

• Dur la gestió econòmica dels assumptes de l'àrea competencial.

• Gestionar beques, convenis i projectes.

• Coordinar els assumptes de l'àrea competencial de la unitat i dur-ne la gestió administrativa.

• Col·laborar en l'elaboració de memòries i publicacions.

• Ajudar en el desenvolupament de les activitats generades des de la unitat.





PF167. CAP DE GRUP DE L'OFICINA DE PROGRAMES INTERNACIONALS D'INTERCANVI (OPII)

Sota la dependència de la persona responsable corresponent, ha de dur a terme les funcions següents:

• Gestionar tasques relacionades amb el servei d'estrangeria.

• Dur la gestió administrativa dels programes internacionals.

• Dur la gestió econòmica dels assumptes de l'àrea competencial en la unitat.

• Generar pagaments de beques de mobilitat d'alumnes enviats; del personal docent i investigador, i del personal d'administració i serveis.



• Donar suport en l'elaboració de memòries anuals i informes.





Nota molt important:

Per a aquest lloc PF167 amb destinació a l'Oficina de Programes Internacionals d'Intercanvi, cal atenir-se al que estableix la base 4.3 de la convocatòria.

«Per als llocs oferits que tinguen el requisit d'idioma, d'acord amb el que estableix la relació de llocs de treball del personal d'administració i serveis d'aquesta universitat Politècnica de València, es faran les proves pertinents d'aptitud pel Centre de Llengües d'aquesta universitat, a fi de constatar que els candidats presentats compleixen aquest requisit».

«Les persones que no complisquen aquest requisit seran excloses, sense ser objecte de valoració, en la fase de concurs d'aquests llocs».



«Estan exemptes d'aquesta prova d'idioma les persones aspirants que, amb anterioritat, a través d'una prova d'aptitud amb aquesta universitat Politècnica de València, l'acreditaren favorablement».





ANNEX II

Barem



1. Antiguitat. Es valora amb 0,25 punts cada any complet de serveis en un lloc de treball en qualsevol administració pública, ja siga amb destinació provisional o definitiva, fins a un màxim de 2,00 punts.



En aquest sentit, es computen els serveis prestats amb caràcter previ a l'ingrés al cos o a l'escala expressament reconeguts. No es computen serveis que s'hagen prestat simultàniament amb altres serveis igualment al·legats.



2. Grau personal. S'adjudica un màxim de 2,00 punts per la possessió d'un determinat grau personal consolidat dins de la carrera administrativa, de la forma següent:

a) Possessió d'un grau personal superior al nivell del lloc sol·licitat: 2,00 punts.

b) Possessió d'un grau personal igual al nivell del lloc sol·licitat: 1,00 punt.

c) Possessió d'un grau personal inferior al nivell del lloc sol·licitat: 0,50 punts.



3. Experiència professional. Es valora com a màxim fins a 7,00 punts, segons l'escala següent:

a) Pel nivell de complement de destinació del lloc de treball exercit en el període comprés durant els últims tres anys, amb una antiguitat mínima de sis mesos continuats en aquest lloc, s'adjudica fins a un màxim de 3,00 punts, que es distribueixen de la manera següent:



• Per l'exercici d'un lloc de treball de nivell superior al del lloc de treball a què es concursa: fins a un màxim de 3,00 punts. El càlcul es fa de manera proporcional al temps treballat. Així, un any complet es valora amb 1 punt; un mes complet es valora amb 0,0833 punts, i els períodes inferiors a un mes no es prenen en consideració. 



• Per l'exercici d'un lloc de treball d'igual nivell que el lloc a què es concursa: fins a un màxim de 2,00 punts. El càlcul es fa de manera proporcional al temps treballat. Així, un any complet es valora amb 0,6666 punts; un mes complet es valora amb 0,0555 punts, i els períodes inferiors a un mes no es prenen en consideració.

• Per l'exercici d'un lloc de treball com a màxim inferior a dos nivells al del lloc al qual es concursa: fins a un màxim d'1,00 punt. El càlcul es fa de manera proporcional al temps treballat. Així, un any complet es valora amb 0,3333 punts; un mes complet es valora amb 0,0278 punts, i els períodes inferiors a un mes no es prenen en consideració.

En aquest sentit:

• El personal que està en situació d'excedència es considera que presta serveis en un lloc corresponent al grau reconegut al seu dia, sempre que no hagen passat més de cinc anys des que està en aquesta situació. Si ja han passat més de cinc anys o no té un grau consolidat, es considera el nivell mínim assignat al grup del seu cos, escala o categoria.





• Pel que fa al personal que procedeix de les situacions d'excedència voluntària per atenció de familiars, d'excedència voluntària per violència de gènere i en situació de serveis especials, es valora el nivell de l'últim lloc que exercia en actiu i, si no n'hi ha, el nivell mínim corresponent al grup en què es classifica el seu cos, escala o categoria. Tot això d'acord amb el que disposa la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana.



• Quan es tracta de personal que ocupa una destinació provisional, la valoració es refereix al lloc que ocupa provisionalment. En cas contrari, es considera el nivell del lloc o dels llocs anteriors que complisquen aquests requisits o, si no n'hi ha, el nivell mínim del grup d'adscripció com a personal funcionari.

• En aquest apartat no es valora el període que excedeix els dos anys en els llocs que s'ocupen en comissió de serveis. En aquest supòsit, aquest temps d'excés es valora amb el treball exercit en el lloc que el personal funcionari ocupe amb caràcter definitiu.

b) A més de la puntuació que corresponga computar per l'aplicació de l'apartat anterior, s'adjudica fins a un màxim de 4,00 punts per l'exercici dels llocs de treball que pertanyen a la mateixa o distinta unitat a què correspon el lloc convocat, segons les funcions i la responsabilitat del lloc ocupat, prorratejats entre els mesos i sense que es consideren els períodes inferiors al mes.

Així doncs, per l'exercici de llocs que pertanyen a la mateixa unitat del lloc objecte de la convocatòria, s'adjudica fins a un màxim d'1 punt per any, d'acord amb l'escala següent:



Per a llocs de nivell 21:



La mateixa unitat Lloc de nivell 21 o superior 1 punt per any

La mateixa unitat Lloc de nivell 19 0,95 punts per any

La mateixa unitat Lloc de nivell 17 0,85 punts per any





Per l'exercici de llocs que pertanyen a una unitat distinta de la del lloc objecte de la convocatòria, la puntuació que s'atorga és la següent:





Distinta unitat Lloc de nivell 21 o superior 0,75 punts per any

Distinta unitat Lloc de nivell 19 0,70 punts per any

Distinta unitat Lloc de nivell 17 0,60 punts per any







Per a llocs de nivell 19:



La mateixa unitat Lloc de nivell 19 o superior 1 punts per any

La mateixa unitat Lloc de nivell 17 0,95 punts per any





Per l'exercici de llocs que pertanyen a una unitat distinta de la del lloc objecte de la convocatòria, la puntuació que s'atorga és la següent:





Distinta unitat Lloc de nivell 19 o superior 0,75 punts per any

Distinta unitat Lloc de nivell 17 0,70 punts per any





En tot cas, per a la valoració de l'apartat b es prenen com a màxim únicament els quatre anys compresos dins dels 10 anys immediatament anteriors a aquesta convocatòria, ja siga ocupant el lloc de treball amb destinació definitiva o provisional. En aquest sentit, es prenen en consideració els quatre anys en què l'experiència professional siga més favorable.

Els expedients ferms de remoció de llocs de treball o els expedients disciplinaris ferms en què tinga part la persona interessada i que tinguen relació amb les funcions exercides al seu lloc de treball, es tenen en consideració a l'efecte de valorar l'experiència professional. Aquesta valoració es redueix en 2/3 respecte de la puntuació prevista per a aquest concepte.

No es valora com a experiència professional, en el lloc que s'ocupa en comissió de serveis, el període que excedeix els dos anys; en aquest supòsit es valora el treball realitzat al lloc que s'ocupa amb caràcter definitiu.

Les unitats que actualment s'inclouen en la relació de llocs de treball del personal d'administració i serveis d'aquesta universitat són les que s'indiquen a continuació:

– Àrea de Sistemes d'Informació i Comunicacions

– Suport a Vicerectorats

– Àrea de Comunicació

– Àrea de Cooperació per al Desenvolupament

– Àrea d'Esports

– Àrea de Medi Ambient

– Àrea Editorial

– Biblioteca General

– Centre de Llengües

– Centres (escoles i facultats)

– Centre de Formació Permanent

– Consell Social

– Centre de Suport a la Innovació, Investigació i Transferència de Tecnologia

– Defensor de la Comunitat Universitària

– Delegació d'Alumnes

– Departaments

– Escola d'Estiu

– Gabinet de Normalització Lingüística

– Institut de Gestió d'Innovació i Coneixement (INGENIO)

– Institut Universitari Mixt Biologia Molecular i Cel·lular de Plantes

– Institut de Ciències de l'Educació

– Oficina d'Acció Internacional

– Oficina de Correus

– Oficina de la Secretaria General

– Oficina de Programes Internacionals d'Intercanvi

– Registre General

– Servei d'Avaluació, Planificació i Qualitat

– Servei Integrat de Prevenció i Salut Laboral

– Secretaria General

– Servei d'Advocacia

– Servei d'Alumnat

– Servei d'Assumptes Generals

– Servei de Contractació

– Servei de Finançament i Pressupost

– Servei de Fiscalització

– Servei de Gestió Econòmica

– Servei d'Infraestructura

– Servei de Manteniment

– Servei de Recursos Humans

– Servei Integrat d'Ocupació

– Unitat de Cultura



4. Titulacions acadèmiques. Aquest apartat es valora fins a un màxim de 0,50 punts. Les titulacions acadèmiques oficials de nivell superior a l'exigida per a l'exercici del lloc de treball sol·licitat es valoren amb 0,50 punts.

Quan es tracta de llocs de treball classificats indistintament per a dos grups, s'aplica el criteri anterior respecte del grup superior en què el lloc estiga classificat.



5. Cursos de formació i perfeccionament. Es valoren fins a un màxim de 5 punts els cursos de formació i perfeccionament que estiguen relacionats directament amb les funcions de cada lloc de treball objecte d'aquesta convocatòria.

Els cursos genèrics es consideren únicament fins a un màxim d'1,50 punts, en cas que pel concepte de cursos específics no se sobrepasse el límit màxim establit més amunt.

La valoració dels cursos específics s'efectua segons el barem següent, sense que es consideren els cursos fins a 9 hores i, en cas que hi haja dos cursos amb el mateix contingut, només es considera el de més durada:



Nombre d'hores Puntuació total

De 10 a 14 0,10

De 15 a 19 0,25

De 20 a 29 0,40

De 30 a 49 0,50

De 50 a 74 0,60

75 o més 0,75



 

La valoració dels cursos genèrics s'efectua segons el barem següent, sense que es consideren els cursos fins a 9 hores i, si hi ha dos cursos amb el mateix contingut, només es considera el de més durada:





Nombre d'hores Puntuació total

De 10 a 14 0,05

De 15 a 19 0,125

De 20 a 29 0,20

De 30 a 49 0,25

De 50 a 74 0,30

75 o més 0,375



 

Aquests cursos sols es valoren si van ser convocats o organitzats per universitats o, així mateix, si estan homologats per un organisme públic competent en el marc dels programes de formació contínua, de formació ocupacional o de formació d'empleats públics. L'aspirant ha d'acreditar aquesta circumstància mitjançant un diploma o certificat d'assistència o, si s'escau, d'aprofitament.

Es consideren a aquest efecte els cursos de formació contínua impartits per les organitzacions sindicals i que estiguen inclosos dins dels acords respectius amb l'administració.

Segons les funcions i les característiques dels llocs convocats i de conformitat amb el que disposa aquest barem, s'estableixen els criteris de valoració que van ser aprovats per la Mesa de Negociació del Personal d'Administració i Serveis i que són els que hi ha en l'adreça electrònica següent http://www.upv.es/entidades/SRH/pas/963357normalv.html.



6. Coneixement del valencià

Es valora fins a un màxim d'1,50 punts, sempre que s'acredite estar en possessió del certificat pertinent o de l'homologació expedida pel Servei de Promoció i Normalització Lingüística de la Universitat Politècnica de València, o d'un certificat equivalent segons els criteris d'equivalències de títols, diplomes i certificats de coneixements de valencià de la Universitat Politècnica de València, que inclouen, entre d'altres, els certificats expedits per la Junta Qualificadora de Coneixements del Valencià i per les universitats públiques valencianes, d'acord amb l'escala següent. En cas de tenir més d'un certificat, es valora només el del nivell més alt.



Per a llocs dels subgrups A1 o A2

Certificat de nivell B1 (elemental) 1,00 punt

Certificat de nivell B2 (intermedi) 1,15 punts.

Certificat de nivell C1 (suficiència) 1,25 punts.

Certificat de nivell C2 (superior) 1,50 punts





Per a llocs dels subgrups C1 o C2

Certificat de nivell A2 (bàsic) 0,50 punts.

Certificat de nivell B1 (elemental) 1,00 punt

Certificat de nivell B2 (intermedi) 1,15 punts.

Certificat de nivell C1 (suficiència) 1,25 punts.

Certificat de nivell C2 (superior) 1,50 punts





En els llocs de treball en què figure com a requisit específic per a la provisió un cert nivell de coneixement de valencià, només es prenen en consideració els certificats superiors a aquest nivell.

En els llocs en què figure com a requisit específic per a la provisió el fet de tenir el certificat de nivell C2 (superior), es considera com a mèrit i es valora amb 1,00 punt tenir el Certificat de Correcció de Textos expedit per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià (Ordre de 16 d'agost de 1994, de la Conselleria d'Educació i Ciència).



En termes generals, el quadre d'equivalències dels certificats més habituals està publicat en la microweb del Servei de Recursos Humans i s'hi pot accedir a través de l'enllaç següent: http://www.upv.es/entidades/SRH/pas/751636normalc.html. Per a obtenir informació sobre altres certificats equivalents, es poden consultar els criteris d'equivalències de títols, diplomes i certificats de coneixements de valencià de la Universitat Politècnica de València, criteris a què es pot accedir a través de l'enllaç següent:

http://www.upv.es/entidades/APNL/infoweb/anl/cav/criterisequivalencies.pdf

7. Coneixement d'idiomes. Es valora fins a un màxim d'1,00 punt el coneixement de les llengües oficials de la Unió Europea. Es reconeixen com a acreditacions de la capacitació lingüística i comunicativa en les llengües estrangeres esmentades els títols, els diplomes i els certificats expedits per les escoles oficials d'idiomes; pel Centre de Llengües de la Universitat Politècnica de València; per les universitats espanyoles acreditades per l'Associació Espanyola de Centres de Llengües en l'Ensenyament Superior (CertAcles), i també els que s'indiquen en la normativa vigent en matèria lingüística. Es pot accedir a aquesta informació a través de l'enllaç següent:

http://www.upv.es/entidades/ACDL/infoweb/cdl/info/852347normalc.html

En aquest apartat s'adopten els criteris establits pel Centre de Llengües de la UPV, atès que és un centre de competència reconeguda en matèria lingüística.

Per a la valoració d'aquests idiomes, en cap cas no es consideren els cursos superats d'idiomes inclosos en els plans d'estudis reglats, ni tampoc aquells que es consideren cursos de formació.



Nivell Punts

Haver obtingut el certificat A2 acreditatiu de competència lingüística 0,25

Haver obtingut el certificat B1 acreditatiu de competència lingüística 0,50

Haver obtingut el certificat B2 acreditatiu de competència lingüística 1,00





En aquells llocs en què figure com a requisit específic per a la seua provisió el nivell de coneixement B2 de qualsevol dels idiomes, es considera com a mèrit i es valora, estar en possessió dels títols, diplomes i certificats expedits per les Escoles Oficials d'Idiomes, pel Centre de Llengües de la Universitat Politècnica de València, per les Universitats espanyoles acreditades per l'Associació Espanyola de Centres de Llengües en l'Ensenyament Superior (CerAcles), així com els indicats en la normativa vigent en matèria lingüística, dels següents nivells:







Nivell Punts

Haver obtingut el certificat C1 acreditatiu de competència lingüística 0,50

Haver obtingut el certificat C2 acreditatiu de competència lingüística 1,00





Les equivalències d'estudis establides d'acord amb la legislació actual, respecte als nivells de certificat de competència lingüística, es poden consultar en l'enllaç següent:

http://www.upv.es/entidades/ACDL/infoweb/cdl/info/847058normalc.html

Tots els certificats susceptibles d'equivalència han de ser tramitats per la persona interessada, abans que s'acabe el termini de presentació d'instàncies d'aquesta convocatòria, i s'han de lliurar al Servei de Recursos Humans perquè s'incorporen a l'expedient personal.

Mapa web