Ficha disposicion

Ficha disposicion





RUniversitat Politècnica de València. ESOLUCIÓ de 23 de juny de 2016, del rector, per la qual es convoca procés específic de promoció interna per a accedir al grup C, subgrup C1, sector d'administració general, categoria professional d'ajudant de serveis, en aplicació de la disposició addicional quarta del Decret 33/1999, de 9 de març, del Govern Valencià.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 7823 de 07.07.2016
Número identificador:  2016/4924
Referència Base de Dades:  004983/2016
 



RESOLUCIÓ de 23 de juny de 2016, del rector, per la qual es convoca procés específic de promoció interna per a accedir al grup C, subgrup C1, sector d'administració general, categoria professional d'ajudant de serveis, en aplicació de la disposició addicional quarta del Decret 33/1999, de 9 de març, del Govern Valencià. [2016/4924]

Aquesta convocatòria té en compte el principi d'igualtat de tracte entre dones i homes pel que fa a l'accés a l'ocupació pública, i s'hi utilitza un llenguatge inclusiu, d'acord amb l'article 14 de la Constitució espanyola i la Llei 3/2007, de 22 de març.



A fi d'atendre les necessitats de personal en aquesta administració pública encarregada del servei públic de l'Educació Superior, aquest Rectorat, de conformitat amb el que es disposa en l'article 75 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'Universitats; el Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, i la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, acorda:

Convocar proves d'accés al grup C, subgrup C1, sector d'administració general, categoria professional d'ajudant de Serveis de la Universitat Politècnica de València, conformement a les bases següents.





Primera. Objecte de la convocatòria

1.1. La present convocatòria té com a objecte la selecció de personal per a cobrir llocs del grup C, subgrup C1, sector d'administració general, categoria professional d'ajudant de serveis de la Universitat Politècnica de València, pel torn de promoció interna, en aplicació de la disposició addicional quarta del Decret 33/1999, de 9 de març, del Govern Valencià.

1.2. La realització de les presents proves selectives s'ajustarà al que preveu la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, i a la corresponent normativa de desenvolupament.



Segona. Condicions generals dels aspirants

2.1. Per a ser admesos a aquestes proves selectives, els aspirants han de reunir els requisits següents:

a) Els aspirants que concórreguen a les presents proves selectives han de ser personal funcionari de carrera de la Universitat Politècnica de València, grup C, subgrup C2, sector d'administració general, haver prestat serveis efectius durant almenys dos anys com a funcionari de carrera en la categoria d'auxiliar de serveis en el grup C, subgrup C2, i complir els requisits següents:

1. Trobar-se exercint el lloc amb destinació definitiva.

2. Que el lloc de treball ocupat es trobe classificat en la relació de llocs de treball d'aquesta Universitat Politècnica de València per a ser proveït pel grup de titulació C, subgrups C1/C2, sector d'administració general, en llocs d'auxiliar de serveis o coordinador de serveis.



b) Estar en possessió del títol de batxiller o tècnic o haver superat la prova d'accés per a majors de 25 anys a la Universitat, o titulació equivalent (*), o haver complit les condicions per a obtenir-ho en la data en què acabe el termini de presentació d'instàncies, o tenir una antiguitat de 10 anys en el grup C, subgrup C2, o de 5 anys i haver superat un curs específic de formació. En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, caldrà estar en possessió de la credencial que n'acredite l'homologació, o bé de la credencial de reconeixement per a l'exercici de les professions considerades com regulades en virtut del Reial Decret 1837/2008, de 8 de novembre.

(*) D'acord amb el que es disposa en l'Ordre EDU/1603/2009, de 10 de juny, per la qual s'estableixen equivalències amb els títols de Graduat en Educació Secundària Obligatòria i de Batxiller regulats en la Llei Orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'Educació, modificada per l'Ordre EDU/520/2011, de 7 de març.

La superació de la prova d'accés a la universitat per a majors de 25 anys serà equivalent al títol de Batxiller, únicament als efectes d'accés a llocs de treball públics i privats, sempre que s'acredite algun dels requisits següents: o bé estar en possessió del títol de Graduat en Educació Secundària Obligatòria o equivalent a efectes acadèmics o a efectes professionals, o bé haver superat almenys 15 crèdits ECTS dels estudis universitaris.

En aquest cas no tindrà validesa l'equivalència amb el títol de Graduat en Educació Secundària Obligatòria a efectes professionals obtinguda segons el que s'estableix en l'article 3.5 d'aquesta ordre.

2.2. Les condicions per a ser admés a les proves han de reunir-se en el moment de finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantenir-se durant tot el procés selectiu, fins al moment de la presa de possessió.



Tercera. Sol·licituds

3.1. Qui vulga prendre part en aquestes proves selectives ha de fer-ho constar en la sol·licitud segons el model que es facilitarà gratuïtament al Registre General de la Universitat Politècnica de València, camí de Vera, s/n, de València; al Registre de l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi, plaça Ferrándiz i Carbonell, s/n, d'Alcoi; o al Registre de l'Escola Politècnica Superior de Gandia, carrer del Paranimf, núm. 1, del Grau de Gandia.

3.2. Les sol·licituds s'han d'adreçar al Rector de la Universitat Politècnica de València, camí de Vera, s/n, CP 46071 València, en el termini de 20 dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el DOCV.

3.3. La presentació de sol·licituds es podrà efectuar al Registre General de la Universitat Politècnica de València, edifici 3F, planta baixa, al costat del Rectorat, al camí de Vera, s/n, CP 46071, de València; al Registre de l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi, plaça Ferràndiz i Carbonell, s/n, Alcoi; al Registre de l'Escola Politècnica Superior de Gandia, carrer del Paranimf, número 1, del Grau de Gandia, o en qualsevol de les formes establides en l'article 38.4 de la Llei 30/1992, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, redactat d'acord amb la Llei 4/1999, de 13 de gener.

Posat cas que s'opte per presentar la sol·licitud davant una oficina de correus, cal fer-ho en un sobre obert, a fi que la instància siga datada i segellada pel personal de correus abans de ser certificada. Si no es fa així, es considerarà presentada en la data d'entrada en qualsevol dels llocs establits en el paràgraf anterior.

Les sol·licituds subscrites a l'estranger poden cursar-se, en el termini expressat en la base 3.2, a través de les representacions diplomàtiques o consulars espanyoles corresponents, les quals les remetran seguidament a l'organisme competent.

La persona interessada ha d'adjuntar a aquesta sol·licitud un comprovant bancari d'haver satisfet els drets d'examen.

3.4. Els drets d'examen seran de quinze euros amb seixanta-cinc cèntims, que s'han d'ingressar en el compte corrent número ES97 2038 6543 9060 0001 4194 – drets d'examen -, de Bankia.

La persona interessada ha d'adjuntar a aquesta sol·licitud un comprovant bancari d'haver satisfet els drets d'examen. En cap cas la mera presentació i pagament no substituiran el tràmit de presentació de la sol·licitud dins del termini i en la forma escaient davant l'òrgan expressat en la base 3.2.

3.5. Exempcions i bonificacions en el pagament de la taxa d'examen:

3.5.1. Estaran exemptes del pagament dels drets d'examen a proves selectives les persones amb un grau de discapacitat igual o superior al 33 per cent, les quals hauran d'acompanyar la sol·licitud amb un document acreditatiu d'aquesta condició.

3.5.2. Estaran exempts del pagament dels drets d'examen a proves selectives els membres de famílies nombroses de categoria especial, els quals hauran d'acompanyar la sol·licitud amb un document acreditatiu d'aquesta condició.

3.5.3. Tindran una bonificació del 50 % del pagament dels drets d'examen a proves selectives els membres de famílies nombroses de categoria general, els quals hauran d'acompanyar la sol·licitud amb un document acreditatiu d'aquesta condició; en aquest cas els drets d'examen seran de set euros amb vuitanta-tres cèntims.

3.6. La falta de justificació del pagament dels drets d'examen o de trobar-se'n exempt determinarà l'exclusió de l'aspirant.

3.7. En cap cas la presentació i el pagament a les oficines a què es fa referència no substituiran el tràmit de presentació de la sol·licitud dins del termini i en la forma escaient.



Quarta. Admissió d'aspirants

4.1. Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, el rector dictarà una resolució que es publicarà en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana, i que contindrà la relació provisional de persones admeses i excloses a la realització de les proves, així com el nomenament dels membres del tribunal de selecció.

4.2. La persona interessada podrà, en cas d'error o exclusió, esmenar els defectes en què haja incorregut en la seua sol·licitud, o realitzar les reclamacions que considere convenients en el termini de 10 dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació de la relació provisional de sol·licituds admeses i excloses en el DOCV.

4.3. En tot cas, a fi d'evitar errors i en el supòsit que se'n produïsquen, per a possibilitar-ne l'esmena dins del termini i en la forma escaient, les persones interessades han de comprovar fefaentment no solament que no figuren recollits en la relació provisional de persones excloses, sinó també que els seus noms i les seues dades consten correctament en les pertinents relacions de persones admeses.

4.4. Transcorregut el termini de 10 dies hàbils, esmenats els defectes si n'hi ha, i vistes les reclamacions que corresponguen, es dictarà una resolució que contindrà la relació definitiva de persones admeses i excloses, i almenys amb una antelació de quinze dies hàbils, la data, el lloc i l'hora de celebració i començament dels exercicis, que es publicarà en el DOCV. Si escau es publicarà també l'ordre d'actuació dels aspirants segons el que es disposa en la base 7.2.

4.5. Els errors de fet que puguen advertir-se podran esmenar-se en qualsevol moment, d'ofici o a petició de la persona interessada.



Cinquena. Proves selectives

5.1. El procediment de selecció constarà d'un únic exercici, obligatori i eliminatori. Aquest exercici constarà al seu torn de dues parts, que es faran en una única sessió.

5.1.1. La primera part es farà per escrit i versarà sobre els coneixements que s'especifiquen en el temari de l'annex I d'aquesta convocatòria.

Aquesta part es configurarà en forma de qüestionari tipus test amb quatre alternatives de resposta, únicament una de les quals serà la correcta. Les respostes en blanc i les errònies no penalitzaran.

La durada d'aquesta part de l'exercici la fixarà el tribunal amb antelació suficient.

5.1.2. La segona part es farà per escrit i consistirà, d'acord amb el temari especificat en l'annex I i les funcions que cal desenvolupar en el lloc de treball, a resoldre en un temps mínim de 2 hores i màxim de 3, que determinarà el tribunal, dos supòsits pràctics entre tres proposats pel tribunal. Aquesta part s'ha de fer utilitzant el programa de tractament de textos Word 2010 de Microsoft en l'entorn Windows.

La durada d'aquesta part de l'exercici la fixarà el tribunal amb antelació suficient.

5.2. Durant el procés, el tribunal adoptarà les mesures que calguen per a garantir l'anonimat en la valoració, sempre que ho permeta la tipologia de l'exercici, i s'anul·laran tots aquells exercicis que continguen alguna marca que puga identificar l'autoria.





Sisena. Qualificació de l'exercici

6.1. La primera part de l'exercici es puntuarà de 0 a 10 punts, i caldrà obtenir-hi una qualificació igual o superior a 5 punts per a ser declarat apte.

6.2. La segona part es puntuarà de 0 a 10 punts, i caldrà obtenir-hi una qualificació igual o superior a 5 punts per a ser declarat apte.



6.3. Els criteris de correcció es faran públics abans de la realització de l'exercici.

6.4. Els qui hagen obtingut la qualificació d'aptes en les dues parts, conformaran la relació de persones aprovades.

6.5. Resoltes les possibles al·legacions i esmenes, el tribunal dictarà un acord en què es fixe la relació definitiva d'aspirants aprovats.

Setena. Desenvolupament de les proves selectives

7.1. L'exercici tindrà lloc a la ciutat de València.

L'exercici es farà al lloc, en la data i en l'hora que s'establisquen en la resolució per la qual s'aprove i publique en el DOCV la llista definitiva de persones admeses i excloses de les proves objecte d'aquesta convocatòria, amb una antelació no inferior a quinze dies hàbils.

7.2. Les persones aspirants seran convocats en crida única. Els membres del tribunal de selecció i el personal col·laborador no permetran l'accés a la sala on es faça l'exercici a aquelles persones que hi compareguen una vegada conclosa la crida dels aspirants convocats.



Posat cas que l'exercici es faça en diverses sessions, l'ordre d'intervenció dels aspirants començarà per la lletra M, i se seguirà l'ordre alfabètic de cognoms segons la Resolució de 8 de març de 2016, de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques (DOCV 7740, 14.03.2016).

S'haurà d'acreditar la personalitat mitjançant la presentació del DNI, o del resguard amb fotografia, del passaport o del permís de conduir, sense que a aquest efecte siguen vàlides les fotocòpies confrontades d'aquests documents, així com de l'exemplar per a la persona interessada de la sol·licitud d'admissió a les proves.

Els aspirants perdran el seu dret quan es presenten als llocs de celebració una vegada s'hagen iniciat les proves o per inassistència a aquestes, encara que es dega a causes justificades.



Vuitena. Publicitat de les llistes

El tribunal elevarà al rector les llistes definitives dels aspirants que hagen superat les proves, per a la inserció en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana.



Novena. Coneixements de valencià

9.1. L'acreditació dels coneixements de valencià pels aspirants que hagen superat les proves selectives, que disposa l'article 53.2 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'Ordenació i Gestió de la Funció Pública Valenciana, podrà fer-se mitjançant la presentació d'algun dels documents següents:

a) Títol de Batxiller o equivalent cursat a la Comunitat Valenciana, amb superació de les assignatures de valencià.

b) Títol de l'Escola Oficial d'Idiomes corresponent al tercer curs de coneixements de valencià.

c) Certificat de nivell mitjà de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià.

d) Certificat de grau mitjà de coneixements de valencià expedit o homologat per l'Àrea de Promoció i Normalització Lingüística de la Universitat Politècnica de València.

9.2. Els qui no puguen acreditar aquests coneixements, segons el que s'estableix en el punt anterior, hauran de realitzar el curs específic de valencià a què es refereix l'article 53.2 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'Ordenació i Gestió de la Funció Pública Valenciana.



Deu. Presentació de documents

10.1. En el termini de 20 dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la publicació en el DOCV de les relacions definitives de persones aprovades, els aspirants proposats hauran de remetre al Servei de Recursos Humans d'aquesta universitat Politècnica de València, a través del Registre General de la Universitat Politècnica de València, camí de Vera, s/n, CP 46071, de València; del Registre de l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi, plaça Ferràndiz i Carbonell, s/n, d'Alcoi; del Registre de l'Escola Politècnica Superior de Gandia, carrer del Paranimf, 1, del Grau de Gandia o en qualsevol de les formes establides en l'article 38.4 de la Llei 30/1992, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, redactat d'acord amb la Llei 4/1999, de 13 de gener, la documentació següent:



a) Llevat que conste en l'expedient personal, còpia confrontada del títol acadèmic exigible segons la present convocatòria o certificació acadèmica que acredite haver realitzat tots els estudis per a l'obtenció del títol. En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger caldrà adjuntar la credencial que n'acredite l'homologació.

b) Les persones amb discapacitat hauran de presentar certificació de la Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives o òrgans competents d'altres administracions públiques que acredite una discapacitat igual o superior al 33 %, així com que estan capacitats per a exercir les funcions que corresponguen a les vacants oferides.

c) Certificat mèdic acreditatiu de posseir la capacitat física i psíquica que cal per a l'acompliment de les funcions dels llocs de treball oferits. A aquests efectes els reconeixements es faran a través del Servei Integrat de Prevenció de Riscos Laborals de la Universitat Politècnica de València, a fi de que aquest porte a terme el reconeixement mèdic pertinent i expedisca el certificat mèdic que corresponga.



10.2. Els aspirants seleccionats que dins del termini establit en el punt anterior, i llevat de casos de força major, no presenten la documentació acreditativa, o bé es deduïsca d'aquesta que els manca algun dels requisits exigits, no podran ser nomenats funcionaris de carrera, sense perjudici de la responsabilitat que en què puguen haver incorregut per falsedat en les seues sol·licituds de participació.



Onze. Nomenament de funcionaris

Conclòs el procés selectiu i transcorregut el termini de presentació de la documentació, els qui l'hagen superat seran nomenats personal funcionari de carrera del grup C, subgrup C1, sector d'administració general, categoria professional d'Ajudant de Serveis d'aquesta universitat Politècnica de València, mitjançant una resolució que es publicarà en el DOCV, i quedaran adscrits com a funcionaris d'aquest grup als llocs de treball que hagueren estat ocupant amb caràcter definitiu.





Dotze. Informació respecte de les dades recollides

12.1. De conformitat amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal (LOPD), les dades subministrades per les persones interessades podran quedar incorporades a un fitxer automatitzat personal, el titular del qual és la Universitat Politècnica de València, per a la gestió de les proves i els concursos convocats per la Universitat, així com per a la gestió de la borsa de treball que poguera constituir-se en concloure el procés selectiu.

12.2. El fitxer personal quedarà sota la responsabilitat del Rectorat de la Universitat Politècnica de València, situat al camí de Vera, s/n, CP 46071 València.

12.3. La informació obtinguda es processarà exclusivament per a la gestió del personal.

12.4. Les dades de caràcter personal es tractaran d'acord amb el que s'estableix en el Reial decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desenvolupament de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, i s'adoptaran les mesures de seguretat que calguen per a garantir la confidencialitat i la integritat de la informació.

12.5. Les persones interessades podran exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en compliment del que estableix la LOPD, davant el Servei de Recursos Humans (PAS) de la Universitat Politècnica de València, situat al camí de Vera, s/n, CP 46071 València.



Tretze. Tribunal

13.1. El tribunal de selecció d'aquestes proves selectives el nomenarà el rector en la resolució que faça pública la relació provisional de persones admeses i excloses, amb una antelació mínima d'un mes respecte a la data del començament de les proves, i el compondran:

·El president o presidenta, amb designació del Rector de la Universitat Politècnica de València, personal funcionari de carrera.

·Quatre vocals, amb designació del Rector de la Universitat Politècnica de València, personal funcionari de carrera.

·Un secretari o secretària, amb designació del Rector de la Universitat Politècnica de València, personal funcionari de carrera, que hi actuarà amb veu però sense vot.

Així mateix, es nomenarà un tribunal suplent amb la mateixa composició.

D'acord amb l'article 60.3 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el tex refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, la pertinença als òrgans de selecció serà sempre a títol individual, i no podrà detenir-se en representació o per compte de ningú.

13.2. El tribunal, per a la realització de les proves, podrà designar el personal col·laborador, ajudant i assessor especialista que considere oportú.

13.3. Els membres del tribunal, així com el personal col·laborador, ajudant i assessor especialista, hauran d'abstenir-se i podran ser recusats per les persones interessades quan concórreguen en ells circumstàncies de les previstes en els articles 28 i 29 de la Llei de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.



Així mateix, hauran d'abstenir-se aquells qui hagen portat a terme tasques de preparació d'aspirants durant els cinc anys anteriors a la publicació d'aquesta convocatòria.

Tots els membres del tribunal hauran de reunir els requisits establits en l'article 57.3 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'Ordenació i Gestió de la Funció Pública Valenciana, i almenys la meitat més un haurà de tenir una titulació corresponent a la mateixa àrea de coneixements exigida per a l'ingrés.



13.4. El tribunal, així com els col·laboradors, els ajudants i el personal especialista, podrà exigir dels aspirants, en qualsevol moment, que acrediten la seua identitat, de conformitat amb el que es preveu en la base 7.2.

13.5. A l'efecte de comunicacions i de qualssevol altres incidències, el tribunal tindrà la seu a la Universitat Politècnica de València, camí de Vera, s/n, CP 46071 València.

13.6. Serà aplicable al tribunal el que s'estableix en els articles 21 i 24.2 de l'annex IV, de Normativa sobre indemnitzacions per comissions de servei i gratificacions per assistències del pressupost de la Universitat Politècnica de València.

El tribunal tindrà la consideració d'òrgan col·legiat de l'administració, i com a tal estarà sotmès a les normes contingudes en la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, modificada per la Llei 4/1999, de 13 de gener.



Catorze. Recursos

14.1. Contra la present convocatòria i les bases corresponents, que exhaureixen la via administrativa, podrà interposar-se potestativament recurs de reposició davant l'òrgan que l'ha dictada, en el termini d'un mes comptador des de la publicació de la convocatòria en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana, d'acord amb el que es preveu en els articles 116 i 117 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, del Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, o bé directament recurs contenciós administratiu davant l'òrgan competent, en el termini de dos mesos comptadors des de la publicació en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana d'aquesta resolució.

14.2. Contra els actes del tribunal podrà interposar-se recurs d'alçada davant el rector d'aquesta universitat en el termini d'un mes, comptador des de l'endemà de la publicació del corresponent acord del tribunal.



València, 23 de juny de 2016.– El rector de la Universitat Politècnica de València: Francisco José Mora Mas.





ANNEX I



Funcions del lloc:

Sota la dependència de la direcció del centre, la unitat o el servei de destinació, ha de portar a terme, d'acord amb el nivell de responsabilitat així com la dificultat tècnica del lloc, i tenint en compte la classificació d'aquest, les funcions següents:

Informació als usuaris sobre els serveis oferits en la seua unitat, així com la forma de fer-ne ús.

Atenció telefònica, correu electrònic i presencial.

Suport a les tasques administratives pròpies del centre, la unitat o el servei de destinació:

Lliurament i recollida de sol·licituds i certificats.

Recollida de documentació per a la tramitació de beques.

Lliurament d'instàncies genèriques i específiques.

Lliurament i validació de programes d'assignatures i plans d'estudis per a sol·licituds de convalidacions en altres universitats.

Organitzar, classificar i arxivar la documentació generada al seu servei o la seua unitat administrativa.

Reproducció i ensobrament d'enviaments massius de correspondència.

Preparació de documentació per als òrgans de govern, així com per a qualsevol altra reunió o convocatòria de la unitat de destinació.

Col·locació i retirada dels informes de signatures del professorat.

Destrucció de documentació.

Trasllat dels TFG al lloc de lectura així com retirada d'aquests.

Ajuda al suport de matricula inclòs el suport a les aules d'automatrícula.

Preparació de la documentació que calga per a la sol·licitud de títols dels estudiants.

Utilitzar les aplicacions informàtiques (Word, PowerPoint, web, correu electrònic, etc.) per a l'acompliment de les tasques pròpies del lloc:

Publicar i retirar de la televisió informació general del centre, la unitat o el servei (activitats i novetats que s'hi produiran).



Utilitzar els programes de reserva d'espais i d'equipament i altres materials.

Atenció i suport a les diferents unitats i dependències del centre, la unitat o el servei:

Pràctiques en empreses, internacionals, departaments, etc.; així com als becaris (delegació, convergència, enquestes, etc.).

Control de les diferents dependències del centre, la unitat o el servei.

De conformitat amb les instruccions dels seus superiors jeràrquics, obertura, vigilància, cura, revisió i tancament del centre, la unitat o el servei de destinació.

Col·locació i retirada d'anuncis, notes, beques, etc. dels taulers i les vitrines del centre, la unitat o el servei.

Arranjament d'aules, seminaris i altres dependències del centre, la unitat o el servei.

Trasllat al servei de manteniment del centre, la unitat o el servei de les anomalies, avaries, etc. que s'hi detecten.

Ús i control de màquines fotocopiadores, així com maneig d'enquadernadores, plastificadores, etc.

Revisió, subministrament i reposició de materials, equipament i instal·lacions existents al centre, la unitat o el servei de destinació, procurant que es troben en condicions d'ús normal o esmenant-ne les possibles anomalies i desperfectes, llevat que aquests requerisquen una qualificació professional especial.

Connexió i desconnexió d'equips de tota mena instal·lats a les dependències al seu càrrec.

Realitzar el trasllat d'estris, equips o material de treball entre les dependències del seu centre, unitat o servei o fins al vehicle que haja de transportar-los, si s'escau.

Gestió dels magatzems del centre, la unitat o el servei (material, mobiliari, etc.).

Compres de petit material tant dins com fora del campus: papereria, productes informàtics, claus, etc.

Control i seguiment de la neteja del centre, la unitat o el servei.

Recollida, lliurament, tractament, manipulació i classificació simple de documentació i/o correspondència, inclòs el franqueig.

Suport a la gestió, el desenvolupament i l'execució d'activitats culturals que organitze el centre, la unitat o el servei: jornades, fires d'educació, conferències, etc.

Suport a la gestió i retirada de residus mediambientals.

Gestió de la prevenció de riscos laborals en l'àmbit del propi lloc de treball.

En general, qualssevol altres funcions afins a la categoria del lloc i semblants a les descrites anteriorment, que li siguen encomanades pels superiors jeràrquics i resulten necessàries per raó del servei.







Temari:



Bloc 1

1. La Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal. Títol I. Disposicions generals. Títol II. Principis de la Protecció de Dades de Caràcter Personal. Títol III. Drets de les persones. Títol IV. Capítol I. Fitxers de titularitat pública.

2. La Llei de Prevenció de Riscos Laborals: objecte, àmbit d'aplicació i definicions. Drets i obligacions. Serveis de prevenció. Consulta i participació dels treballadors. Responsabilitats i sancions.



3. Actuació davant emergències.

Normes generals d'evacuació.

Pautes que cal seguir davant un paquet o artefacte sospitós.

Pautes que cal seguir davant una amenaça telefònica de bomba.

4. Manipulació manual de càrregues i pesos.

5. La Llei Orgànica 3/2007, de 22 març, per a la igualtat efectiva de dones i homes. Títol preliminar. Objecte i àmbit de la llei. Títol I. El principi d'igualtat i la tutela contra la discriminació. Títol II. Capítol I. Principis generals. Títol IV. Capítol I. Igualtat de tracte i d'oportunitats en l'àmbit laboral. Capítol II. Igualtat i conciliació. Capítol III. Els plans d'igualtat de les empreses i altres mesures de promoció de la igualtat. Títol V. Capítol I. Criteris d'actuació de les administracions públiques.



6. La Llei Orgànica 1/2004, de 28 desembre, de mesures de protecció integral contra la violència de gènere. Títol preliminar. Objecte de la Llei. Títol I. Capítol I. En l'àmbit educatiu. Capítol II. En l'àmbit de la publicitat i dels mitjans de comunicació. Títol II. Capítol I. Dret a la informació, a l'assistència social integral i a l'assistència jurídica gratuïta. Capítol III. Drets de les funcionàries públiques. Títol III. Article 30. Títol V. Capítol IV. Mesures judicials de protecció i de seguretat de les víctimes.





Bloc 2

7. Manteniment preventiu d'edificis i instal·lacions:

Mòdul de manteniment.

Instal·lacions d'enllumenat i força.

Protecció contra el foc.

Climatització.

Desinsectació, desinfecció i desratització.

Subministrament d'aigua i de gas natural.

8. Protocol:

Conceptes bàsics.

Precedències. Decrets de precedències en el protocol oficial.

Recepció de convidats. Recepció d'autoritats. Comiats.

Equips de protocol. Protocol, seguretat, premsa.

El cerimonial a la UPV. Actes universitaris. Actes a la Universitat. Precedències.

Protocol social. Auxiliars en un acte institucional.

9. Gestió de la qualitat. La gestió per processos. Disseny i implantació de cartes de serveis. El model d'excel·lència EFQM.

10. El procés d'implantació del sistema de gestió ambiental a la Universitat Politècnica de València.

11. Gestió dels residus no perillosos a la Universitat Politècnica de València. Normativa aplicable.





Bloc 3

12. El procediment administratiu: Disposicions Generals. L'acte administratiu i les disposicions administratives. Fases del procediment. Les persones interessades. La revisió dels actes en via administrativa. Revisió d'ofici. Els recursos administratius. Els drets dels ciutadans. Termes i terminis en l'activitat de les administracions públiques.



13. El pressupost: concepte. Cicle pressupostari. Modificacions pressupostàries. Liquidació i tancament.

14. Elaboració del pressupost de la Universitat Politècnica de València per al 2016: estat d'ingressos, estat de despeses. Normes de funcionament del pressupost de la Universitat Politècnica de València.

15. La Llei de Contractes del Sector Públic. Principis de contractació pública. Les parts en el contracte. La tramitació de l'expedient de contractació i l'adjudicació.





Bloc 4

16. La Llei Orgànica d'Universitats.

17. Els Estatuts de la Universitat Politècnica de València: naturalesa i finalitats. Règim jurídic. Estructura de la Universitat. Govern de la Universitat.

18. Accés a la universitat: regulació general de les proves. Regulació a la Comunitat Valenciana. Proves d'accés per a majors de 25, 40 i 45 anys. Límits d'admissió en centres universitaris. Preinscripció per a l'admissió en estudis amb límits d'admissió.

19. L'espai Europeu d'Educació Superior: desenvolupament i aplicació en la legislació espanyola. Estudis de grau, màster i doctorat.

20. Normativa i gestió de la matrícula. Expedients acadèmics. Reclamacions. Actes. Normes de règim acadèmic i avaluació de l'alumnat i de progrés i permanència a la Universitat Politècnica de València. Llei de taxes de la Generalitat Valenciana. Decret de preus públics per la prestació de serveis acadèmics universitaris. Certificacions. Compulses i confrontacions.

21. Establiment de títols universitaris oficials i regulació dels plans d'estudi que menen a obtenir-los. Estructura i continguts. Adaptació d'estudis i reconeixement de crèdits. Extinció dels estudis. Expedició dels títols universitaris oficials i del suplement europeu al títol. Els títols propis: regulació i expedició.



22. Gestió de beques. Regulació del règim de beques del Ministeri d'Educació i de la Generalitat Valenciana. Beques i ajudes de la Universitat Politècnica de València.





Bloc 5

23. Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'Ordenació i Gestió de la Funció Pública Valenciana:

Títol I. Objecte. Principis informadors i àmbit d'aplicació.

Títol III. Personal al servei de les administracions públiques:

Capítol I. Concepte i classes de personal empleat públic.

Títol IV. Estructura i ordenació de l'ocupació pública:

Capítol II. Ordenació dels llocs de treball

Capítol III. Instruments de planificació i ordenació del personal



Títol V. Naixement i extinció de la relació de servei:

Capítol I. Selecció de personal

Capítol II. Adquisició i pèrdua de la condició de personal empleat públic.

Títol VI. Drets, deures i incompatibilitats del personal empleat públic:

Capítol I. Drets del personal empleat públic.

Capítol III. Règim retributiu i de la Seguretat Social.

Capítol IV. Deures, codi de conducta i règim d'incompatibilitats.



Títol VII. Provisió de llocs i mobilitat:

Capítol I. Disposicions generals.

Capítol II. Mobilitat voluntària de les funcionàries i funcionaris de carrera.

Capítol III. Mobilitat forçosa.

Capítol IV. Mobilitat interadministrativa.

Títol VIII. Promoció professional.

Títol IX. Situacions administratives de les funcionàries i funcionaris de carrera.

Títol X. Règim disciplinari:

Capítol I. Disposicions generals.

Capítol II. Infraccions i sancions disciplinàries.

Capítol III. Procediment disciplinari.

Títol XI. Representació, negociació col·lectiva i participació institucional:

Capítol I. Dret de representació.







Bloc 6

24. Registres electrònics d'apoderaments. Registre electrònic.

25. Normativa de creació de la seu electrònica de la Universitat Politècnica de València aprovada pel Consell de Govern en la sessió d'11 de març de 2010 (DOCV 6450, 01.02.2011).

26. Conceptes bàsics per a la utilització de la seu electrònica de la Universitat Politècnica de València. Requisits de maquinari i programari (de lectors i targetes). Identificació en la seu (tipus de certificats). Signar sol·licituds i documents. Enviar correus electrònics signats.

27. La seguretat en els equips informàtics personals. Les regles bàsiques de la navegació i el correu segurs. Antivirus i tallafocs.



Enllaç d'interés:

http://www.upv.es/entidades/SRH/pas/751636normalv.html

Mapa web