Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ d'1 de juliol de 2016, del Rectorat, per la qual es convoca concurs públic de mèrits per a cobrir places de personal investigador doctor per a suport dels grups d'investigació de la Universitat Jaume I per obra o servei determinat.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 7822 de 06.07.2016
Número identificador:  2016/5093
Referència Base de Dades:  004932/2016
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Universitat Jaume I
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, A/A1



RESOLUCIÓ d'1 de juliol de 2016, del Rectorat, per la qual es convoca concurs públic de mèrits per a cobrir places de personal investigador doctor per a suport dels grups d'investigació de la Universitat Jaume I per obra o servei determinat. [2016/5093]

La Universitat Jaume I de Castelló convoca concurs públic de mèrits per a cobrir places de personal investigador doctor per obra o servei determinat que es detalla en l'annex I adjunt, d'acord amb les següents bases:



Primera. Normes generals

Aquest concurs es regirà pel que disposa la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'Universitats (BOE 24.12.2001); pel Reial Decret Legislatiu 1/1995, de 24 de març, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut dels Treballadors; modificat en part pel Reial Decret Llei 10/2010, de 16 de juny, de mesures urgents per a la reforma del mercat de treball; els Estatuts d'aquesta Universitat i el que disposen aquestes bases.



Segona. Requisits

a) Tenir fets els 16 anys i no superar l'edat de jubilació.

b) Estar en possessió del títol de doctor. En el cas de titulacions obtingudes en l'estranger s'haurà d'estar en possessió de la credencial que acredita l'homologació. En cas de candidats amb títols de la Unió Europea hauran de presentar be l'homologació o be la credencial de reconeixement dirigit a l'exercici de la professió.

c) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de l'administració de l'estat, o de l'administració autonòmica o local, ni trobar-se inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques.

d) No patir malaltia ni defecte físic o psíquic que impedeix el desenvolupament de les funcions corresponents a les places convocades.



3. Presentació de sol·licituds

Les sol·licituds s'han de presentar al Registre General de la Universitat Jaume I, edifici de Rectorat i serveis centrals, campus del Riu Sec, així com en els registres enumerats en l'article 38.4 de la Llei 30/1992 (BOE 27 de novembre), de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.



Cada sol·licitud s'haurà d'acompanyar d'un únic exemplar de la documentació següent:

– Fotocòpia del DNI o del passaport en vigor.

– Curriculum vitae, segons el model que figura en la següent adreça electrònica.

http://www.uji.es/serveis/rrhh/base/pdi/impresos/

– Certificat de l'expedient acadèmic.

– Un exemplar de les publicacions.

– Documents acreditatius de cadascun dels mèrits consignats en el currículum

Les instàncies presentades a les oficines de correus hauran de complir el procediment establert en l'article 205.3 del Reglament dels Serveis de Correus: les instàncies es presentaran en sobre obert perquè l'empleat estampe el segell de la data en la part superior esquerra de les instàncies, i hi haurà de figurar clarament el nom de l'oficina i la data.





Quarta. Documents acreditatius de cadascun dels mèrits al·legats en el currículum

Els mèrits al·legats en el currículum que no s'hagen justificat documentalment no seran tinguts en compte en la resolució del concurs.



Les persones que opten a mes d'una plaça hauran de presentar una sol·licitud per cadascuna d'aquestes, acompanyada en cada cas de la documentació complementària.

Els documents acreditatius dels requisits presentats en un idioma distint dels oficials de la Universitat Jaume I s'han de presentar acompanyats de la traducció jurada a qualsevol dels idiomes oficials de la Universitat Jaume I.

Cinquena. Termini de presentació dels sol·licituds

Vint dies naturals des de l'endemà de la data de publicació en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana.



Sisena. Comissions de contractació

Les comissions de contractació tindran l'estructura que figura en l'annex III d'aquesta convocatòria.

Els membres de les comissions hauran d'abstenir-se de participar quan coincideix en ells alguna circumstància de les previstes en els articles 28 i 29 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de le

s Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.

El president podrà sol·licitar als membres de la comissió una declaració expressa de no trobar-se en cap de les circumstàncies previstes en els articles esmentats.

Les comissions resoldran tots els dubtes que pugen sorgir de l'aplicació d'aquestes normes, així com els que pugen produir-se dels casos no previstos.

El procediment d'actuació de les comissions s'ajustarà en tot moment al què estableix la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.

La comissió podrà declarar desert el concurs o establir un mínim de puntuació per a poder ser seleccionat.



Setena. Protecció de dades personals

Les dades de caràcter personal aportades pels aspirants quedaran incloses en un fitxer automatitzat. La Universitat Jaume I es compromet a no fer un ús distint d'aquell per al qual han estat demanades, d'acord amb la Llei 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal.

La Universitat Jaume I informa sobre la possibilitat d'exercir els drets d'accés, de rectificació, de cancel·lació i, si escau, d'oposició, que preveu l'article 5 de la Llei 15/1999. Aquests drets han de ser exercits, per escrit, davant de la secretària general d'aquesta Universitat.



Vuitena. Accés electrònic

Es pot accedir a tota la informació de la convocatòria, bases, instàncies, barems, en l'adreça

http://www.uji.es/serveis/rrhh/



Novena. Resolució del concurs.

La valoració del concurs és realitzarà segons el barem genèric que s'indica en l'annex II. D'acord amb aquest barem, cada comissió de contractació podrà acordar l'elaboració d'un barem específic ajustat al perfil dels places convocades segons l'annex I.

Els acords de les comissions de contractació i el resultat del concurs s'exposaran en el tauler d'anuncis del servei de Recursos Humans, edifici de Rectorat i Serveis Centrals i en l'adreça http://www.uji.es/serveis/rrhh/ «PDI - Convocatòries en vigor». Aquesta publicació substituirà la notificació personal als interessats i produirà els mateixos efectes, d'acord amb el que disposa l'article 59.5.b de la Llei 30/1992, de 26 de novembre.



Deu. Formalització dels contractes de treball

Els aspirants seleccionats que ocupen un lloc de treball en el sector públic o privat i resulte incompatible amb aquest contracte, hauran d'optar per un dels dos abans de la signatura del contracte. En cas contrari, s'entendrà que opten pel contracte de personal investigador derivat d'aquesta convocatòria. Si es tracta de llocs susceptibles de compatibilitat, amb l'autorització prèvia, s'haurà de demanar en els deu primers dies des de la publicació del resultat indicat en el paràgraf anterior, entenent-se prorrogat mentre recau resolució.

La signatura del contracte, i, per tant, l'inici de la relació laboral, s'haurà de produir abans de 10 dies hàbils comptadors des de la data de publicació de la resolució del concurs, tret que per raons acadèmiques degudament justificades pel responsable del grup d'investigació s'acorde demorar la formalització del contracte. En aquest últim cas, la durada màxima del contracte, prevista en l'apartat següent, es computarà des dels 10 dies següents a la resolució del concurs.





Onze. Durada, jornada i retribucions dels contractes

La durada d'aquests contractes laborals estarà vinculada a la durada del projecte d'investigació corresponent.

La jornada del contracte de treball serà a temps complet.

Les retribucions integres mensuals, seran equiparades a les d'ajudant doctor tipus I, en quant a les corresponents a l'any 2016, seran de 1.593,48 €, amb el següent detall :

Sou: 896,09 €.

Complement de destinació: 697,39 €.

És tindrà dret a les pagues extraordinàries a l'any d'acord amb la normativa vigent.

No s'admetrà la suspensió del contracte de treball, prevista en l'article 45.1.A de l'Estatut dels Treballadors, durant la vigència del contracte per un període superior a un any.



Dotze. Altres especificacions

El personal investigador contractat a l'empara d'aquesta convocatòria, s'adscriurà a una de les àrees de coneixement a què pertanyen els membres del grup sol·licitant, i tindrà la consideració, a tots els efectes, d'una figura de personal docent i investigador amb dedicació a temps complet en el departament al qual s'adscriu.

No s'admetrà el canvi d'àrea de coneixement d'adscripció del contracte.

L'extinció del contracte de treball per qualsevol de les causes previstes en la normativa vigent o la finalització del contracte no suposarà la creació o consolidació de cap altra figura de professorat funcionariat o contractual.

El personal investigador contractat a l'empara d'aquesta convocatòria podrà impartir, per cada curs acadèmic, fins a 9 crèdits; per la qual cosa es requerirà l'autorització de l'investigador coordinador del grup d'investigació i del director del departament, així com la sol·licitud i concessió de la corresponent venia docendi.

El personal investigador seleccionat en aquesta convocatòria te l'obligació d'incorporar-se al grup d'investigació al qual s'ha assignat la plaça i de complir el pla de treball establert. El no-compliment d'aquesta obligació serà causa de l'anul·lació del contracte.

Aquest personal investigador contractat podrà gaudir durant el temps de vigència del contracte, d'aquelles llicències d'estudis que, vinculades amb els projectes que es volen desenvolupar, afavorisquen la realització dels projectes o la seua formació investigadora en Universitats i centres d'investigació de prestigi a l'estranger. Aquestes llicències en cap cas superaran els 12 mesos de durada.

La baixa del grup d'investigació del registre públic de «Grups d'investigació» de la Universitat Jaume I, podrà comportar la immediata anul·lació de l'execució del projecte i del corresponent contracte, llevat d'aquells casos en què el departament implicat autoritza a un PDI funcionari del departament a exercir d'investigador responsable.





Tretze. Recursos

Contra aquesta resolució, que es definitiva en via administrativa, es podrà interposar un recurs contenciós administratiu davant del Jutjat Contenciós Administratiu de Castelló, en el termini de dos mesos comptadors a partir de l'endemà de la seua publicació en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana.

No obstant això, les persones interessades podran interposar un recurs de reposició davant del rector en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la seua publicació; en aquest cas, no es podrà interposar el recurs contenciós administratiu esmentat en el paràgraf anterior fins que no es dicte una resolució expressa o presumpta del recurs de reposició, d'acord amb els articles 116 i següents de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, modificada per la Llei 4/1999, de 13 de gener.



Castelló de la Plana, 1 de juliol de 2016.– El rector: Vicent Climent Jordà.





ANNEX I

Places convocades de personal investigador doctor



Codi Departament Àrea de coneixement Perfil de la plaça

16271 Economia

Fonaments de l'Anàlisi Econòmica Experiència acreditada en la metodologia experimental, en especial aquella aplicada a l'àmbit de l'economia.

Experiència acreditada en l'anàlisi estadística i economètric de dades en general i de dades experimentals en particular.

Coneixements bàsics de z-Tree, valorant-se en especial la seua experiència anterior en programació a tots els nivells.

Experiència acreditada en els models basats en agents i simulacions.

PICD 2015-29 GRUP 047

16272 Psicologia Bàsica, Clínica i Psicobiologia Psicologia Bàsica Experiència acreditada en la utilització de tècniques de neuroimatge mitjançant ressonància magnètica funcional

PICD 2013-10 GRUP 182

16273 Llenguatges i Sistemes Informàtics Llenguatges i Sistemes Informàtics – Doctor en Enginyeria Informàtica o Enginyeria de Telecomunicacions o Física o Matemàtiques

– Sòlida experiència investigadora en Reconeixement de Patrons, Aprenentatge Automàtic i Mineria de dades i, en concret, en el anàlisis i processament de diverses complexitats de les dades (solapament, distribucions desbalancejades, dimensionalitat, soroll)

– Experiència post doctoral

– Experiència en la participació/organització d'esdeveniments científics

– Experiència en la difusió de resultats científics (articles en revistes i congressos)

– Experiència en coordinar i codirigir treballs de investigació (tesis doctorals, treballs de fi de màster, treballs de fi de grau)



PICD 2014-03  GRUPS 191-189









ANNEX II

Barem que s'ha d'aplicar en la contractació de personal investigador de suport als grups d'investigació de la Universitat Jaume I



(*) A) Formació relacionada amb el projecte i perfil de la plaça

A.1) Expedient acadèmic: fins a 25 punts.

A.2) Beques de FPI, de suport a la investigació o homologades: fins a 15 punts.



(*) B) Experiència en activitats professionals o d'I+D relacionades amb el projecte. I perfil de la plaça (temps en el lloc de treball, publicacions, ponències i comunicacions presentades a congressos, participació en projectes d'investigació i/o contractes amb administració/empresa, estades en altres centres d'investigació: fins a 35 punts.



C) Altres mèrits

(Idiomes de d'interès científic, valencià, docència universitària, etc.): fins a 15 punts.



D) Opcionalment, si el tribunal ho estima, és podrà realitzar una prova oral o escrita, per avaluar els coneixements del candidat o candidata en relació amb les tasques a desenvolupar en el projecte: fins a 10 punts.



(*) Serà possible aplicar coeficients correctors que mesuren la relació dels mèrits al·legats amb el perfil de la plaça.





Taula d'equivalències d'idiomes (aprovada en la sessió número 48, de 26 de juny de 2014, del Consell de Govern de la Universitat Jaume I)



http://www.uji.es/serveis/slt/base/adf/arxiugral/acreditacio/arxiuacreditacio/proves/2015/taulesequiv/





ANNEX III

Composició de la comissió avaluadora per a la contractació de personal investigador doctor per a suport dels grups d'investigació de la Universitat Jaume I



President: vicerector d'investigació i postgrau o persona en qui delega.

Quatre vocals en representació de la Universitat Jaume I:

– Dos en representació del grup d'investigació.

– El director del departament en el qual s'integraria el personal investigador contractat, o persona en qui delega.

– Un en representació de la Universitat.

Secretari: el cap del servei de Recursos Humans o persona en qui delega, qui actuarà amb veu però sense vot.



Comissió avaluadora suplent: la mateixa estructura.

Mapa web