Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 7 de juny de 2016, de la Direcció General de Centres i Personal Docent, per la qual es convoca procediment d'adjudicació de destinacions amb caràcter provisional, en pràctiques i interí, en els cossos docents de catedràtics d'Ensenyança Secundària i de professors d'Ensenyança Secundària, de catedràtics d'escoles oficials d'idiomes i de professors d'escoles oficials d'idiomes, professors tècnics de Formació Professional, de catedràtics de música i arts escèniques i de professors de música i arts escèniques, de catedràtics i de professors d'arts plàstiques i disseny i de mestres de taller d'arts plàstiques i disseny per al curs 2016-2017.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 7810 de 21.06.2016
Número identificador:  2016/4504
Referència Base de Dades:  004437/2016
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: concursos de trasllats, cossos docents no universitaris, A/A1



RESOLUCIÓ de 7 de juny de 2016, de la Direcció General de Centres i Personal Docent, per la qual es convoca procediment d'adjudicació de destinacions amb caràcter provisional, en pràctiques i interí, en els cossos docents de catedràtics d'Ensenyança Secundària i de professors d'Ensenyança Secundària, de catedràtics d'escoles oficials d'idiomes i de professors d'escoles oficials d'idiomes, professors tècnics de Formació Professional, de catedràtics de música i arts escèniques i de professors de música i arts escèniques, de catedràtics i de professors d'arts plàstiques i disseny i de mestres de taller d'arts plàstiques i disseny per al curs 2016-2017. [2016/4504]





La present convocatòria té com a finalitat establir un procediment de provisió de llocs per a l'inici del curs escolar. Per a això s'ha determinat un procediment de sol·licitud telemàtic que possibilita una gestió eficient, compta amb les degudes garanties procedimentals per al professorat participant i permet agilitzar la incorporació del personal funcionari de carrera, en pràctiques i interí als centres educatius amb el temps suficient per a participar en les tasques d'inici del curs escolar.



En la tramitació d'aquesta resolució s'ha complit el que preveuen l'article 37 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, i l'article 153 i següents de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana.



D'acord amb el que s'ha exposat i fent ús de les atribucions conferides per l'article fent ús de les atribucions conferides per l'article 10 del Decret 155/2015, de 18 de setembre, del Consell, pel qual aprova el Reglament orgànic i funcional de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, la Direcció General de Centres i Personal Docent acorda convocar procediment d'adjudicació de destinacions amb caràcter provisional, en pràctiques i interí en els cossos docents de catedràtics d'Ensenyança Secundària i de professors d'Ensenyança Secundària, de catedràtics d'escoles oficials d'idiomes i de professors d'escoles oficials d'idiomes, professors tècnics de Formació Professional, de catedràtics de música i arts escèniques i de professors de música i arts escèniques, de catedràtics i de professors d'arts plàstiques i disseny i de mestres de taller d'arts plàstiques i disseny per al curs 2016-2017, d'acord amb les bases següents:



I. Participants

Primera. Participació voluntària

Poden participar de forma voluntària en aquesta convocatòria, el personal funcionari de carrera del cos de catedràtics d'Ensenyança Secundària i de professors d'Ensenyança Secundària, de catedràtics d'escoles oficials d'idiomes i de professors d'escoles oficials d'idiomes, professors tècnics de Formació Professional, de catedràtics de música i arts escèniques i de professors de música i arts escèniques, de catedràtics i de professors d'arts plàstiques i disseny i de mestres de taller d'arts plàstiques i disseny dependents de la Generalitat, que trobant-se en qualsevol de les situacions d'excedència que impliquen pèrdua de la destinació definitiva, desitgen reingressar al servei actiu i complisquen els requisits per a això. (Apartat de participació, 1-Reingressats).





Segona. Participació forçosa

Estan obligats a participar en aquesta convocatòria:

1. El personal funcionari de carrera del cos de catedràtics d'Ensenyança Secundària i de professors d'Ensenyança Secundària, de catedràtics d'escoles oficials d'idiomes i de professors d'escoles oficials d'idiomes, professors tècnics de Formació Professional, de catedràtics de música i arts escèniques i de professors de música i arts escèniques, de catedràtics i de professors d'arts plàstiques i disseny i de mestres de taller d'arts plàstiques i disseny que durant el curs escolar 2015-2016 estiga prestant serveis amb caràcter provisional en centres dependents de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, i també els funcionariat adscrit a l'estranger que estiga obligat a reingressar al servei actiu en el curs 2016-2017. Hauran de participar sempre que no hagen obtingut destinació definitiva per cap de les convocatòries del concurs de trasllats, ni hagen obtingut destinació provisional per al curs 2016-2017 per qualsevol altre procediment de provisió de llocs de treball. (Apartat de participació, 2– Provisionals).



2. El personal funcionari de carrera del cos de catedràtics d'Ensenyança Secundària i de professors d'Ensenyança Secundària, de catedràtics d'escoles oficials d'idiomes i de professors d'escoles oficials d'idiomes, professors tècnics de Formació Professional, de catedràtics de música i arts escèniques i de professors de música i arts escèniques, de catedràtics i de professors d'arts plàstiques i disseny i de mestres de taller d'arts plàstiques i disseny reingressat en el servei actiu durant el curs escolar 2015-2016 i que no haja obtingut destinació definitiva en els concursos de trasllats convocats, ni haja obtingut destinació provisional per al curs escolar 2015-2016 per qualsevol altre procediment de provisió de llocs de treball. (Apartat de participació, 2– Provisionals).



3. Qualsevol funcionària o funcionari que no tinga destinació definitiva per suspensió de funcions, una vegada complida la sanció. (Apartat de participació, 2– Provisionals).

4. Aspirants seleccionats en els procediments selectius convocats per la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport que han realitzat les pràctiques durant el curs escolar 2015-2016. Hauran de participar sempre que no hagen obtingut destinació definitiva per cap de les convocatòries del concurs de trasllats, ni hagen obtingut destinació provisional per al curs 2016-2017 per qualsevol altre procediment de provisió de llocs de treball. (Apartat de participació, 2– Provisionals).



5. Aspirants seleccionats en procediments selectius i que hagen d'incorporar-se a la realització del període de pràctiques, així com aspirants seleccionats que tinguen concedida pròrroga per a la realització de la fase de pràctiques o hagen resultat no aptes en convocatòries anteriors. (Apartat de participació, 3– Pràctiques).

6. El personal funcionari interí integrant de la borsa de treball descrita en l'article 4 de l'Acord de 23 de novembre de 2010 subscrit per la Conselleria d'Educació i les organitzacions sindicals pel qual s'estableix el sistema de provisió de llocs de treball en règim d'interinitat publicat per Resolució de 26 de novembre de 2010, del director general de Personal. (Apartat de participació, 4– Interins).





II. Prioritats

Tercera. Prioritat en l'adjudicació

Per a l'obtenció de destinació, la prioritat vindrà determinada per al funcionariat comprés en la base primera i en la segona en els punts 1 a 4, per la promoció d'ingrés més antiga i dins d'aquesta, per la puntuació obtinguda en el procés selectiu.

El professorat que tinga reconeguda una o diverses habilitacions transitòries, s'ordenarà en les dites habilitacions darrere del personal funcionari de carrera o en pràctiques de la corresponent especialitat, amb prioritat respecte al personal funcionaris interí. Sempre que no hi haja llocs de la seua especialitat.

Per a l'obtenció de destinació els compresos en la base segona, punt 5, s'ordenaran de la manera següent: en primer lloc aspirants seleccionats que tinguen concedida pròrroga per a la realització de la fase de pràctiques, a continuació aspirants que hagen resultat seleccionats en les convocatòries d'oposició de 2016 i finalment aspirants que hagen resultat no aptes en convocatòries anteriors, entre ells s'ordenaran d'acord amb la respectiva llista d'aspirants seleccionats.



Per als compresos en la base segona, punt 6, l'obtenció de destinació es determinarà per l'ordre que posseïsquen en la respectiva llista d'interines i interins.



III. Vacants

Quarta. Publicitat de codis i vacants

A fi que el personal participant en aquesta convocatòria pueda realitzar les seues peticions, es publicarà en la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport la relació de centres existents en les diferents localitats compreses en l'àmbit de gestió de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, així com les àrees i subàrees en les quals s'han agrupat. També es publicarà la relació d'especialitats i la seua codificació als efectes de la presentació d'instàncies.



Amb 48 hores d'antelació a la resolució del present procediment, es publicarà en la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, la llista de vacants amb què es realitzarà el procediment, tenint en compte que totes elles han de correspondre a llocs de treball previstos en la planificació educativa. En la llista els llocs de titulars que es troben prestant serveis en altres destinacions però que normativament poden tornar al ocupar els seus llocs d'origen al llarg del curs escolar (places afectades) apareixeran consignats amb un asterisc.





IV. Format i ompliment de les sol·licituds

Cinquena. Sol·licituds

Tots el personal participant haurà de presentar instància, que serà tramitada a través de la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, http://www.ceice.gva.es. No s'admetrà la presentació de la inscripció en cap registre físic.

La presentació per mitjans telemàtics de la sol·licitud de participació s'efectuarà per mitjà del codi d'usuari i contrasenya que s'establisquen en l'aplicació.

Per a efectuar consultes sobre els resultats que obtinga en un procés concret, la persona interessada pot accedir amb el codi d'usuari i la contrasenya que s'establisquen en l'aplicació.

L'ús dels mitjans telemàtics per a participar en el procés comporta el consentiment de la persona sol·licitant al tractament de les seues dades de caràcter personal que siguen necessàries per a la tramitació del procés d'acord amb la normativa vigent.

Sol·licituds del personal funcionari de carrera i pràctiques, comprés en els apartats de participació 1-Reingressats, 2-Provisionals i 3-Pràctiques.

La participació del personal funcionari de carrera es realitzarà a través de l'aplicació d'adjudicació de principi de curs.

Sol·licituds del personal funcionari interí, comprés en l'apartat de participació 4-Interins.

La participació del personal funcionari interí es realitzarà a través de l'aplicació d'adjudicació contínua regulada en la Resolució de 16 de febrer de 2016, de la Direcció General de Centres i Personal Docent.





Sisena. Peticions

1. Funcionariat de carrera i en pràctiques

El nombre de peticions que cada participant podrà sol·licitar no podrà excedir 300. Als efectes d'obtenció d'un lloc, aquelles persones que participen consignaran els codis de centres, localitats, subàrea, àrea i província i tipus de places que sol·liciten per ordre de preferència.



Les peticions es poden fer a centre concret, localitat, subàrea, àrea i província, i són compatibles totes les modalitats. En els quatre últims casos s'adjudicarà el primer centre de la localitat, subàrea, àrea i província amb lloc vacant en el mateix ordre en què apareguen anunciats.



Els personal docent que puga participar per més d'una especialitat haurà de prioritzar-les en el lloc reservat per a això en la instància de participació, i es combinaran en l'ordre successiu que establisca cada participant amb les seues peticions de centre, localitat, subàrea, àrea i província.

Aspirants seleccionats en procediments que s'hagen d'incorporar a la realització del període de pràctiques i aspirants que tinguen concedida pròrroga per a la realització de la fase de pràctiques o hagen resultat no aptes en convocatòries anteriors, no podran sol·licitar llocs de naturalesa mixta o àmbits (lloc per a impartir matèries de més d'una especialitat en el mateix centre).

Si es demana més d'un lloc-especialitat d'un mateix centre, localitat, subàrea, àrea i província és necessari repetir el centre, localitat, subàrea, àrea i província tantes vegades com llocs sol·licitats. No obstant això, a fi de simplificar i facilitar al professorat participant la realització de les seues peticions, qualsevol interessada o interessat que desitge sol·licitar tots els centres corresponents a una localitat, subàrea, àrea i província podran, en compte de realitzar la petició consignant els codis de tots i cada un dels centres per ordre de preferència, anotar únicament els codis corresponents a la localitat, subàrea, àrea, província i lloc-especialitat, i en aquest cas s'entendrà que sol·liciten tots els centres de la localitat, subàrea, àrea o província de què es tracte en el mateix ordre de preferència amb què apareixen publicats. Si respecte a tots els centres d'una localitat, subàrea, àrea o província se'n vol sol·licitar-se algun o alguns prioritàriament, aquests centres s'hauran de consignar com a peticions individualitzades per ordre de preferència i a continuació consignar el codi corresponent a la localitat, subàrea, àrea o província i lloc-especialitat, i s'entendran incorporats a les seues peticions la resta de centres en el mateix ordre en què apareixen publicats.



Els funcionariat de carrera que participe amb caràcter forçós i els funcionariat en pràctiques hauran de fer constar necessàriament l'ordre de preferència de les províncies. Si no s'han consignat els criteris de prioritat o s'han esgotat els consignats o, si és el cas, no s'ha confirmat la sol·licitud, seran adjudicats d'ofici en qualsevol de les places disponibles. A aquest efecte, s'adjudicarà el primer centre de la localitat, subàrea, àrea o, si és el cas, província amb lloc en el mateix ordre en què apareguen publicats.



2. Personal funcionari interí.

La forma de participació del personal funcionari interí s'ajustarà al procediment establit en la Resolució de 16 de febrer de 2016, de la Direcció General de Centres i Personal Docent, per la qual es regulen els procediments d'adjudicació contínua de llocs de treball i de provisió de llocs de difícil cobertura.

No serà necessari modificar la sol·licitud de l'adjudicació contínua, serà vàlida l'última sol·licitud presentada per a obtindre destinació en este procediment de provisió.

Els aspirants que estiguen desactivats en el moment que s'òbriga novament l'aplicació telemàtica contínua continuaran estant desactivats llevat que s'activen per a esta adjudicació, tot això de conformitat amb el que establix l'article 1.2 de la Resolució de 21 de desembre de 2015 per la qual es modifica el sistema de provisió de llocs de treball en règim d'interinitat aprovat per Resolució de 26 de novembre de 2010.



3. Normes comunes

Les peticions de centre de les escoles oficials d'idiomes i les relatives als serveis psicopedagògics escolars (SPE) per a l'especialitat d'Orientació Educativa es realitzaran d'acord amb la codificació establida en la relació de centres. Als efectes de l'assignació de les places adjudicades en aularis en escoles oficials d'idiomes i en els SPE, les directores i directors procediran a assignar en acte públic, en defecte d'acord unànime de tots el personal adjudicat en la corresponent especialitat, durant el primer dia de setembre les seus en què s'impartirà docència, d'acord amb l'ordre d'adjudicació de la relació de participants definitiva.



Així mateix, si els llocs que se sol·liciten tenen caràcter d'itinerant/compartit o si sol·liciten llocs de titulars que es troben prestant serveis en altres destinacions però que normativament poden tornar als llocs dels quals són titulars al llarg del curs escolar (places afectades) o llocs a temps parcial, s'haurà de fer constar aquesta circumstància en l'espai reservat a aquest efecte en l'apartat de petició de la instància.



Només el personal funcionari interí podrà sol·licitar llocs de qualsevol titular que es trobe prestant serveis en una altra destinació però que normativament pot tornar al lloc de què és titular al llarg del curs escolar (places afectades) i llocs a temps parcial.



Sèptima. Terminis

El termini de presentació i modificació d'instàncies serà des de les 10 hores del dia 13 de juliol de 2016 fins a les 10 hores del dia 28 de juliol de 2016.

Per al personal funcionari de carrera, únicament s'admetran a tràmit les sol·licituds de peticions confirmades telemàticament a l'Administració educativa dins del termini indicat en el paràgraf anterior. Per al personal funcionari interí, que realitzarà la petició a través de l'aplicació d'adjudicació contínua regulada en la Resolució de 16 de febrer de 2016, de la Direcció General de Centres i Personal Docent, serà valida l'última sol·licitud presentada en el procediment. En el cas que es presente en termini i forma més d'una sol·licitud de peticions, només es tindrà en compte l'última presentada. Finalitzat el termini de presentació d'instàncies, per cap concepte s'alteraran les peticions.





V. Normes d'adjudicació

Octava. Adjudicació

L'adjudicació de les vacants es realitzarà d'acord amb el que estableixen les bases tercera i sisena d'aquesta resolució.

Amb anterioritat a la resolució definitiva de la convocatòria es publicarà la relació de participants amb l'ordre d'adjudicació. Contra la relació es podran presentar reclamacions en el termini de dos dies hàbils, que es dirigiran a la Direcció General de Centres i Personal Docent i que únicament podran presentar-se per via telemàtica. Una vegada revisades les reclamacions es publicarà la llista definitiva de participants.



Novena. Resolucions

La Direcció General de Centres i Personal Docent publicarà la relació definitiva de l'adjudicació en els taulers d'anuncis de les direccions territorials i en la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, http://www.ceice.gva.es. Per mitjà d'aquesta publicació s'entendrà notificat a tots els efectes el personal participant.



Els nomenaments derivats d'aquest procediment s'estendran des de l'1 de setembre de 2016 fins al 31 d'agost de 2017.



Deu. Normes d'adjudicació i sol·licitud de província per a l'adscripció d'ofici del personal funcionari interí

Per a participants de la base 2.6, funcionariat interí, tots els llocs seran de petició voluntària però d'acceptació obligatòria si han sigut sol·licitats. Les vacants oferides són d'acceptació obligatòria en el cas que corresponguen a les preferències provincials triades pels aspirants. Per al supòsit que els llocs no hagen sigut sol·licitats en les seues peticions voluntàries per cap participant, seran adjudicats en ordre invers en la respectiva borsa de treball a aquell participant que estiga obligat per la seua preferència provincial.





Onze. Desactivació temporal i exclusió de les borses al personal funcionari interí

Es consideraran en situació de desactivació temporal en les borses, aspirants que en el moment de produir-se l'adjudicació es troben desactivats de conformitat amb l'apartat 1 de la Resolució de 21 de desembre de 2015, del director general de Centres i Personal Docent pel qual s'acorda la publicació de l'addenda subscrita per la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport i les organitzacions sindicals per la qual es modifica el sistema de provisió de llocs de treball en règim d'interinitat aprovat per Resolució de 26 de novembre de 2010.



Serà exclós de les borses el personal funcionari interí que, havent participat i obtingut destinació, incórrega en algun dels supòsits d'exclusió regulats en l'article 8 de l'esmentat acord.



Dotze. Requisits

La disposició addicional de la Resolució de 9 de maig de 2014, de la Direcció General de Centres i Personal Docent, per la qual es regula el registre de titulacions per als procediments de provisió de llocs de personal docent no universitari de la Comunitat Valenciana, estableix un termini perquè el personal integrant de les borses de treball que, per modificacions legislatives o reglamentàries, no estiga en possessió de la titulació acadèmica que faculta per a l'ingrés en el cos i especialitat en què està inscrita o inscrit i, si és el cas, de la certificació o títol que acredite la possessió de la formació pedagògica i didàctica exigible puga desactivar-se de la borsa de treball. El personal funcionari interí que no complisca els requisits exigits i no haja sol·licitat la desactivació, si se li adjudica un lloc i no disposa de la titulació corresponent, serà exclòs de la borsa de treball.

És requisit imprescindible perquè siga adjudicat un lloc determinat posseir l'especialitat i si és el cas els requisits lingüístics del lloc. Aquests requisits no hauran de ser justificats pel personal participant per estar en poder d'aquesta administració.

Totes les condicions que s'exigeixen en aquesta convocatòria han de complir-se en la data de terminació del termini de presentació d'instàncies.

Podrà ser anul·lada la destinació obtinguda per qualsevol participant que no s'haja ajustat a les normes de la convocatòria.



Tretze. Irrenunciabilitat de les destinacions

Les destinacions adjudicades en la resolució definitiva d'aquesta convocatòria seran irrenunciables.



Catorze. Personal funcionari suprimit i desplaçat

Amb anterioritat a l'adjudicació de destinacions previstes en la present resolució, la Direcció General de Centres i Personal Docent procedirà a adjudicar destinació provisional al personal funcionari de carrera del cos de catedràtics d'Ensenyança Secundària i de professors d'Ensenyança Secundària, de catedràtics d'escoles oficials d'idiomes i de professors d'escoles oficials d'Idiomes, professors tècnics de Formació Professional, de catedràtics de música i arts escèniques i de professors de música i arts escèniques, de catedràtics i de professors d'arts plàstiques i disseny i de mestres de taller d'arts plàstiques i disseny que haja sigut declarat personal funcionari suprimit o desplaçat.





Quinze. Recursos

Contra la present resolució que posa fi a la via administrativa es podrà interposar un recurs potestatiu de reposició davant de la Direcció General de Centres i Personal Docent en el termini d'un mes, a comptar de l'endemà de la seua publicació, d'acord amb el que disposen els articles 116 i 117 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, o directament un recurs contenciós administratiu davant del jutjat contenciós competent, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació, d'acord amb el que estableixen els articles 8 i 14 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.





València, 7 de juny de 2016.– El director general de Centres i Personal Docent: José Joaquín Carrión Candel.

Mapa web