Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 7 de juny de 2016, de la Direcció General de Centres i Personal Docent, per la qual es convoca procediment d'adjudicació de destinació provisional per al curs 2016-2017 per al personal funcionari de carrera dels cossos docents de mestres, catedràtics i professors d'Ensenyament Secundari, de catedràtics i professors d'escoles oficials d'idiomes, de professors tècnics de Formació Professional, de catedràtics i professors de Música i Arts Escèniques i de catedràtics i professors d'Arts Plàstiques i Disseny i de mestres de taller d'Arts Plàstiques i Disseny, que tinga la condició de personal suprimit o desplaçat.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 7810 de 21.06.2016
Número identificador:  2016/4502
Referència Base de Dades:  004435/2016
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: concursos de trasllats, cossos docents no universitaris, B/A2, A/A1



RESOLUCIÓ de 7 de juny de 2016, de la Direcció General de Centres i Personal Docent, per la qual es convoca procediment d'adjudicació de destinació provisional per al curs 2016-2017 per al personal funcionari de carrera dels cossos docents de mestres, catedràtics i professors d'Ensenyament Secundari, de catedràtics i professors d'escoles oficials d'idiomes, de professors tècnics de Formació Professional, de catedràtics i professors de Música i Arts Escèniques i de catedràtics i professors d'Arts Plàstiques i Disseny i de mestres de taller d'Arts Plàstiques i Disseny, que tinga la condició de personal suprimit o desplaçat. [2016/4502]





El Decret 108/2012, de 29 de juny, del Consell, regula el procediment de recol·locació i redistribució del personal docent amb destinació definitiva en els centres docents públics no universitaris dependents de la conselleria competent en matèria d'educació.

En el marc d'aquest decret, aquesta convocatòria té la finalitat d'establir un procediment de provisió de llocs de caràcter provisional per al personal suprimit o desplaçat que garantisca els drets del personal afectat i l'estabilitat dels centres. Per a això s'ha determinat un procediment presencial per a l'adjudicació de centre i un procediment de sol·licitud telemàtic per a l'adjudicació d'àmbit de localitat, província i comunitat. Els dos processos possibiliten una gestió eficient, tenen les degudes garanties procedimentals per al personal participant i permeten agilitzar la incorporació del personal als centres educatius amb el temps suficient per a participar en les tasques d'inici del curs escolar.



En la tramitació d'esta resolució s'ha complit el que preveuen l'article 37 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei 7/2007, de 12 d'abril, de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, i l'article 153 i següents de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana.

D'acord amb el que exposa i fent ús de les atribucions conferides per l'article 10.1 del Decret 155/2015, de 18 de setembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament orgànic i funcional de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport (DOCV 7620, 22.09.2015), la Direcció General de Centres i Personal Docent acorda convocar procediment d'adjudicació de destinacions per al curs 2016-2017 per al personal funcionari de carrera dels cossos docents de mestres, catedràtics i professors d'Ensenyament Secundari, de catedràtics i professors d'escoles oficials d'idiomes, de professors tècnics de Formació Professional, de catedràtics i professors de Música i Arts Escèniques i, de catedràtics i professors d'Arts Plàstiques i Disseny i de mestres de taller d'Arts Plàstiques i Disseny, que tinga la condició de personal suprimit o desplaçat, d'acord amb les bases següents:





Primera. Objecte i àmbit d'aplicació

L'objecte d'aquesta resolució és establir el procediment d'adjudicació de destinació provisional per al personal que ha adquirit la condició de suprimit o desplaçat i que no han obtingut nova destinació definitiva o provisional en el seu propi centre de supressió o desplaçament.

Haurà de participar en aquest procediment d'acord amb el que estableix el Decret 108/2012, de 29 de juny, del Consell, pel qual es regula la recol·locació i redistribució del personal docent amb destinació definitiva en els centres docents públics no universitaris dependents de la conselleria competent en matèria d'educació, el personal funcionari de carrera:

a) Que tinga la condició de suprimit.

b) Que haja perdut, de manera provisional, la seua destinació definitiva i adquireix, d'aquesta manera, la condició de desplaçat



Segona. Criteris d'ordenació per a l'adjudicació provisional

El personal participant en aquest procediment tindrà la prioritat següent:

1r. Personal funcionari de carrera que tinga la condició de suprimit.



2n. Personal funcionari de carrera que tinga la condició de desplaçat.

El personal suprimit s'ordenarà atesos els criteris següents, que seran aplicables successivament:

a) Any més antic de supressió.

b) Pertinença al cos de catedràtics, si és el cas.

c) Més antiguitat en el cos.

d) Any més antic d'ingrés i, dins d'aquest, la major puntuació obtinguda en el procediment selectiu a través del qual es va ingressar en el cos.

El personal desplaçat s'ordenarà atesos els criteris següents, que seran aplicables successivament:

a) Pertinença al cos de catedràtics, si és el cas.

b) Més antiguitat en el cos.

c) Any més antic d'ingrés i dins d'aquest, la major puntuació obtinguda en el procediment selectiu a través del qual es va ingressar en el cos.



Tercera. Procediment telemàtic d'adjudicació

Participaran en el procediment telemàtic d'adjudicació de destinació provisional anual el personal funcionari de carrera que tinga la condició de suprimit o desplaçat que no haja obtingut destinació definitiva o provisional per al curs 2016-2017 en l'acte presencial de centre que se celebrarà a les direccions territorials d'Educació, Investigació, Cultura i Esport.

La presentació de sol·licituds s'efectuarà mitjançant sistema telemàtic a través de la pàgina de web de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport. No s'admetrà la presentació de la inscripció en cap registre físic.

La presentació per mitjans telemàtics de la sol·licitud de participació s'efectuarà per mitjà del codi d'usuari i contrasenya que s'establisquen en l'aplicació.

La participació en el procés telemàtic comporta el consentiment del personal sol·licitant al tractament de les seues dades de caràcter personal que siguen necessàries per a la tramitació del procés, d'acord amb la normativa vigent.

El personal suprimit o desplaçat podrà seleccionar els llocs oferits per a impartir matèries de les especialitats de les quals siga titular o les habilitacions transitòries que tinga reconegudes, així com els llocs d'àmbit als quals estiga vinculada la seua especialitat.

Al personal suprimit i desplaçat, si no participa en aquest procediment d'adjudicació de destinació provisional, l'Administració educativa li adjudicarà, d'ofici, una destinació provisional anual, en l'àmbit de la província on radica el centre des del qual va ser suprimit o desplaçat. Si això no és possible se li adjudicarà, d'ofici, un lloc provisional anual en un centre docent públic de la Comunitat Valenciana. No obstant això, l'adjudicació d'ofici no es podrà fer respecte de les habilitacions transitòries que tinga reconegudes la persona interessada.



El termini de presentació d'instàncies serà des de les 10 hores del dia 8 de juliol de 2016 fins a les 10.00 hores del dia 11 de juliol de 2016.

Si es confirma en termini i forma més d'una sol·licitud de peticions, només es tindrà en compte l'última confirmada. Únicament s'admetran a tràmit les sol·licituds confirmades telemàticament a l'Administració educativa fins a les 10.00 hores del dia 8 de juliol de 2016. Finalitzat el termini de presentació d'instàncies, les peticions no s'alteraran per cap concepte.



Quarta. Publicitat de participants

Amb anterioritat a l'inici de la petició telemàtica de destinacions, es publicarà en la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport la relació provisional de participants amb l'ordre corresponent. A partir de l'endemà de la publicació, s'obrirà un període de dos dies hàbils per a presentar reclamacions, les quals s'hauran de presentar per escrit davant de la corresponent direcció territorial d'Educació, Investigació, Cultura i Esport atenent l'àmbit a què estiga adscrita la plaça des de la qual és personal suprimit o desplaçat. Esmenades les deficiències observades i resoltes les reclamacions presentades, es publicarà en la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Investigació Cultura i Esport la relació definitiva de participants amb l'ordre corresponent.



Cinquena. Publicitat de vacants

Amb caràcter previ a l'inici de la petició presencial i telemàtica de destinacions, es publicarà en la pàgina web de la Conselleria la llista de llocs existents en els diferents centres de les localitats compreses en l'àmbit de gestió de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport.



Sisena. Resolució de l'adjudicació

L'adjudicació de les vacants es farà d'acord amb el que estableix la Decret 108/2012, de 29 de juny, del Consell, pel qual es regula la recol·locació i redistribució del personal docent amb destinació definitiva en els centres docents públics no universitaris dependents de la conselleria competent en matèria d'educació.

La Direcció General de Centres i Personal Docent publicarà en la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport les relacions provisionals i definitives de participants que hagen obtingut destinació provisional per al curs 2016-2017. Mitjançant aquesta publicació s'entendran notificats a tots els efectes el personal participant.

Les destinacions obtingudes tindran validesa per al curs escolar 2016-2017.

La presa de possessió de la nova destinació tindrà lloc, a efectes econòmics i administratius, l'1 de setembre de 2016 en els centres on els ha sigut adjudicada la destinació.

Les destinacions adjudicades en la resolució definitiva d'aquesta convocatòria seran irrenunciables. No obstant això, la situació de personal desplaçat es revisarà amb anterioritat a l'inici de les activitats escolars. En el cas que, com a conseqüència de la configuració de la plantilla definitiva del centre, sorgisca una vacant en el centre de l'especialitat o de les especialitats de què siga titular, lloc d'àmbit al qual la seua especialitat estiga vinculada o de les habilitacions transitòries que tinga reconegudes, la persona afectada serà retornada al seu centre de destinació sempre que així ho faça constar en l'acta de la reunió que se celebre en el centre educatiu a fi de determinar quin professorat pot resultar afectat per falta d'horari, i quedarà sense efecte la destinació provisional adjudicada.



Setena. Requisits

Totes les condicions que s'exigeixen en aquesta convocatòria s'han de complir amb anterioritat a l'adjudicació de destinació.

Podrà ser anul·lada la destinació obtinguda per qualsevol participant que no s'haja ajustat a les normes de la convocatòria.



La present resolució posa fi a la via administrativa, i contra aquesta es podrà interposar un recurs potestatiu de reposició davant de la Direcció General de Centres i Personal Docent en el termini d'un mes, a comptar de l'endemà de ser publicada, d'acord amb el que disposen els articles 116 i 117 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú o directament recurs contenciosos administratiu davant del jutjat contenciós competent, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la data de la seua publicació, d'acord amb el que estableixen els articles 8 i 14 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.





València, 7 de juny de 2016.– El director general de Centres i Personal Docent: Joaquín Carrión Candel.

Mapa web