Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 13 de juny de 2016, de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, per la qual es convoquen diverses places de personal docent i investigador en règim de contractació laboral per al curs 2016-2017. Referència 1063/16.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 7807 de 16.06.2016
Número identificador:  2016/4461
Referència Base de Dades:  004294/2016
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Universitat Miguel Hernández
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, A/A1



RESOLUCIÓ de 13 de juny de 2016, de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, per la qual es convoquen diverses places de personal docent i investigador en règim de contractació laboral per al curs 2016-2017. Referència 1063/16. [2016/4461]

De conformitat amb el que estableix la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'Universitats, modificada per Llei Orgànica 4/2007, de 12 d'abril, amb el Decret 174/2002, de 15 octubre, del Govern Valencià, sobre Règim i retribucions del personal docent i investigador contractat laboral de les universitats públiques valencianes i sobre retribucions addicionals del professorat universitari, els Estatuts i el Reglament general del personal docent i investigador de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, aprovat per Consell de Govern en la seua sessió de 7 de juny de 2006, modificat per Consell de Govern en sessions de 6 de juliol de 2006, 4 març de 2009, 7 juliol de 2010, 30 de maig, 25 juliol i 28 de novembre de 2012, i la resta de normativa de aplicació general, la Universitat Miguel Hernàndez d'Elx (UMH) convoca:

Concurs públic per a la provisió de les places de personal docent i investigador en règim de contractació laboral, d'acord amb els punts següents.





Característiques de la convocatòria

 

Primera. Número i característiques de les places convocades

Es convoquen les places de professorat universitari que s'especifiquen en l'annex I.



Segona. Requisits generals i específics

2.1. Els requisits generals que hauran de complir els aspirants a les places convocades són els especificats a continuació:

a) Tindre complits els 16 anys i no haver complit l'edat de jubilació.



b) Estar en possessió de la titulació corresponent.

c) No haver sigut separat, per mitjà d'expedient disciplinari, del servei de l'Administració de l'Estat o de l'Administració autonòmica, local o institucional, ni trobar-se inhabilitat per sentència ferma per a l'exercici de funcions públiques. Els aspirants la nacionalitat dels quals no siga l'espanyola hauran d'acreditar, igualment, no estar sotmesos a sanció disciplinària o condemna penal que impedisca, en el seu Estat, l'accés a la funció pública.

d) Posseir la capacitat funcional per a l'exercici de les tasques.

La concurrència dels requisits anteriors haurà d'estar referida a una data anterior a l'expiració del termini de presentació d'instàncies.

 

2.2. Els requisits específics per a concursar en les places de professorat universitari són els establits en l'annex II. La concurrència dels requisits anteriors haurà d'estar referida a una data anterior a l'expiració del termini de presentació d'instàncies.



Tercera. Sol· licituds

3.1. Termini.

El termini de presentació de sol · licituds serà de 10 dies hàbils comptats a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana (DOCV).

3.2. Sol·licituds i documentació a presentar.

Necessàriament, haurà de presentar tantes sol·licituds i documentació com places a què s'opte.

Els interessats a prendre part en aquesta convocatòria hauran de presentar la documentació següent:

A) Instància segons model de la UMH, que es troba en l'annex IV, que li serà facilitada en el Registre General o en els centres de gestió de campus d'aquesta universitat i que està disponible a la pàgina web de la UMH http://serviciopdi.umh.es.

B) Fotocòpia del DNI o, en cas d'estrangers, del document que acredite la seua identitat i data de naixement.

C) fotocòpia del títol acadèmic o resguard d'haver abonat els drets d'expedició que corresponga, d'acord amb els requisits de l'annex II. En cas de titulacions estrangeres, hauran d'acreditar l'homologació corresponent del Ministeri d'Educació i Ciència.

D) Fotocòpia del certificat acadèmic personal (expedient acadèmic).



E) Curriculum vitae, segons model d'aquesta universitat, que serà facilitat al Registre General o als centres de gestió de campus i disponible a la pàgina web de la UMH http://serviciopdi.umh.es/. També serà vàlid, a aquests efectes, el curriculum vitae segons model de l'Agència Valenciana d'Avaluació i Prospectiva.

F) Resguard que justifique el pagament de 27,36 euros en concepte de drets de participació que s'ingressaran en el compte corrent «Concursos i oposicions» de la següent entitat bancària:

SabadellCAM: 0081 -1017-67-0001079617 Universitat Miguel Hernández d'Elx.

El pagament de la taxa es justificarà amb la impressió del segell de l'entitat bancària on s'haja efectuat l'ingrés o resguard original d'haver abonat els drets de participació, i on es farà constar: el nom i cognoms, número de carnet d'identitat i indicació del número de la plaça a què es concursa.

El pagament de la taxa es pot fer efectiu a través de la pàgina web: www.umh.es/recibos «Tipus - Oposicions i concursos», «Subtipo - Concurs docent». Si s'utilitza aquesta via, l'acreditació del pagament es realitzarà presentant el justificant en què conste el codi d'autorització i la referència de la plaça per la qual es realitza aquest, o mitjançant el rebut degudament segellat pel banc.

Aquells que acreditin ser beneficiaris de família nombrosa de primera o general abonaran el 50 per cent de la totalitat de la taxes.

Estaran exempts del pagament de la taxa els aspirants que acrediten patir una discapacitat en grau igual o superior al 33 per cent, mitjançant certificació de reconeixement de la discapacitat, i aquells que acrediten ser beneficiaris de família nombrosa de segona i honor o especial.



La realització de l'ingrés, en cap cas, suposarà substitució del tràmit de presentació en temps i forma de la sol·licitud.

Serà motiu d'exclusió no esmenable del procediment l'absència d'ingrés efectiu dels drets d'examen en el termini previst per a la presentació de sol· licituds.              

L'exclusió per no complir algun dels requisits de la convocatòria o la no-presentació a la prova no comportarà el dret a la devolució de les taxes.

G) Per a les categories a continuació indicades:

G.1. Places de professor ajudant doctor:

a) Acreditació requisits específics establits en l'annex II.

b) S'aportarà fotocòpia d'avaluació positiva de l'Agència Nacional d'Avaluació de la Qualitat i Acreditació o de l'Agència Valenciana d'Avaluació i Prospectiva.

G.2. Places d'ajudant:

a) Acreditació requisits específics establits en l'annex II.

H) Els interessats a formar part d'aquesta convocatòria per a les places corresponents a les àrees de coneixement de Dibuix, Escultura, així com Estètica i Teoria de les Arts hauran de presentar, juntament amb la documentació abans requerida, un dossier d'obra artística, així com els dossiers justificatius dels seus respectius mèrits.

3.3. La documentació abans referida es presentarà en el Registre General de la UMH o en els centres de gestió de campus, en horari de 09.00 a 14.00 hores, o per qualsevol dels procediments establits en la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú. L'oficina de Registre General de la Universitat Miguel Hernández, està situada a l'avinguda de la Universitat, s/n, edifici Rectorat i Consell Social, CP 03202 Elx (Alacant).

Excepcionalment, durant el mes d'agost només podrà presentar-se documentació en el Registre General de la UMH o per qualsevol dels procediments establits en la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.

Les sol· licituds que es presenten a través de les oficines de Correus hauran de contindre's en sobre obert per a ser datades i segellades pel funcionari de Correus, abans del seu certificat, i haurà de figurar clarament el número de l'oficina i la data.





Quarta. Protecció de dades personals

Les dades de caràcter personal que aporten els aspirants per mitjà de les instàncies s'incorporaran al fitxer automatitzat de concursos del Servei de Personal Docent i Investigador i de Gestió Econòmica dels Recursos Humans, sota la responsabilitat de la Secretària General de la UMH, per a la gestió de les convocatòries per a proveir places de personal docent i investigador contractat i la gestió de recursos administratius contra les propostes de provisió de les dites places.

Les dades de caràcter personal seran tractades d'acord amb les previsions del Reial Decret 1720/2007, de 21 desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desplegament de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal.

Els drets d'accés, de rectificació, de cancel·lació i d'oposició podran exercitar-se, per escrit, dirigit a la Secretària General de la UMH, d'acord amb el que estableix la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal.



Cinquena. Composició de les comissions de contractació

5.1. Les comissions de contractació dels concursos per a la provisió de places de personal docent i investigador contractat estaran formades per cinc membres titulars i els seus corresponents suplents, i correspon al rector el nomenament dels seus membres i la designació de les tres cinquenes parts d'aquests i la del president de la comissió d'entre aquests. La resta de membres seran nomenats pel rector, escoltat el departament, que no tindrà caràcter vinculant.

5.2. La composició nominal concreta de cada una de les comissions es farà pública al tauler d'anuncis del Registre General i a títol informatiu, en la pàgina web http: //serviciopdi.umh.es.



Sisena. Criteris de valoració de les comissions de contractació

6.1. Una vegada constituïda, la comissió corresponent fixarà i farà públics amb anterioritat a l'acte d'obertura de la documentació presentada pels candidats, els criteris per a la valoració dels mèrits d'aquests i la puntuació mínima a obtindre pels candidats.

6.2. Cada un dels candidats podrà obtindre un màxim de 10 punts, dels quals 7 correspondran als mèrits aportats i 3 a l'adequació del sol· licitant a l'activitat docent i, si és el cas, d'investigació a realitzar.



6.3. Els 7 punts a atorgar per mèrits aportats seran concedits per la comissió de contractació, d'acord amb els següents criteris generals:



6.3.1. Per a places d'ajudant

a) Expedient acadèmic general. Màxim 1 punt.

b) Expedient acadèmic específic. Màxim 2 punts.

c) Publicacions, projectes, patents o, si és el cas, obra artística. Màxim 1,5 punts.

d) Altres mèrits. Màxim 2,5 punts.

6.3.2. Per a places de professors ajudants doctors

a) Expedient, formació acadèmica, activitat professional, gestió i vida universitària. Màxim 3 punts.

b) Activitat investigadora. Màxim 2 punts.

c) Activitat docent. Màxim 1 punt.

d) Altres mèrits. Màxim 1 punt.

6.4. Els 3 punts a atorgar per adequació del sol· licitant a l'activitat docent o d'investigació a realitzar, seran concedits per la comissió de contractació en atenció a les necessitats específiques de la Universitat posades de manifest en la convocatòria de la plaça.



Setena. De les proves

Els concursos per a la provisió de places de PDI es realitzaran en qualsevol dels campus de la UMH i constaran d'una primera prova d'avaluació, i si la comissió ho entén necessari, d'una segona prova consistent en la realització d'una entrevista. Al transcurs dels seus treballs, la comissió de contractació podrà sol·licitar els informes que crega oportuns per al millor exercici de les seves funcions.

7.1. Admissió de sol· licituds.

Els sol·licitants hauran de presentar tantes sol·licituds i documentació com a places a què s'opte, indicant en cada una d'elles el contingut de la convocatòria.

Transcorregut el termini de presentació de sol· licituds, es publicarà la llista provisional d'admesos i exclosos i els motius d'exclusió al tauler del Registre General i a títol informatiu, en la pàgina web http://serviciopdi.umh.es/.

A través del Registre General, els interessats que ho entenguen necessari, podran formular reclamacions dirigides al responsable del Servei de Personal Docent i Investigador i de Gestió Econòmica dels Recursos Humans en un termini de 5 dies hàbils a comptar de la publicació de les llistes. Revisades les reclamacions, es publicarà la relació definitiva d'admesos i exclosos al tauler del Registre General i a títol informatiu, en la página web http://serviciopdi.umh.es/.



7.2. Primera prova.

La primera prova consistirà en la valoració per la comissió dels mèrits del candidat i de l'adequació del sol·licitant a les necessitats de la Universitat expressades en la convocatòria.

En el termini fixat, el president procedirà a la constitució de la comissió i a establir els criteris d'avaluació específics, que hauran de conformar allò establit, amb caràcter general, a la present convocatòria. De tot això es donarà publicitat al tauler d'anuncis del Registre General i a títol informatiu, a la pàgina web http://serviciopdi.umh.es/.



Amb posterioritat a la publicació dels criteris d'avaluació, el president procedirà a obrir la documentació i a aplicar-los als concursants admesos.

En el termini màxim de tres dies hàbils des de la finalització dels treballs de la comissió, es farà pública al tauler d'anuncis del Registre General i títol informatiu, en la página web http: //serviciopdi.umh.es la valoració dels candidats en la primera prova i el resultat d'aquesta, així com la proposta de provisió de la plaça en el cas que no siga necessari, segons el parer de la comissió, passar a la segona prova.



La comissió podrà realitzar la segona prova quan finalitzada la primera hi haja concursants que superen el mínim quantitatiu establit en els criteris de valoració i, a més, obtinguen el vot favorable de, almenys, tres dels seus membres.

7.3. Segona prova.

Si és el cas, amb la publicació de la valoració dels candidats en la primera prova, seran citats per a la realització de la segona prova, indicant lloc, dia i hora. El termini per a la realització de la segona prova, no podrà ser inferior a tres dies hàbils ni superior a 10 dies hàbils, des que es publique la citació.

La segona prova que serà pública, consistirà en una entrevista en què la comissió debatrà amb el concursant, durant un temps màxim de tres hores, sobre els documents presentats en la primera prova, i de tots aquells aspectes curriculars i documentals que considere rellevants per a la seua millor selecció.

Amb anterioritat al començament de la segona prova, la comissió de contractació publicarà, en el lloc de realització d'aquesta, els criteris de valoració qualitativa d'aquesta.

Finalitzada la segona prova i en el termini màxim de tres dies hàbils, la comissió farà públics els resultats de l'avaluació que en aquesta prova li mereix cada candidat, així com la proposta de provisió de la plaça.





Huitena. De la proposta de provisió

8.1. En tot cas, el temps transcorregut entre la publicació de les llistes definitives d'admesos i la proposta de provisió del concurs no podrà excedir de quatre mesos.

Les comissions de contractació proposaran al rector la relació dels candidats proposats per a la seua contractació.

En els concursos en què no siga necessari passar a la segona prova, la proposta de provisió s'ordenarà de major a menor puntuació, sempre que els candidats superen el mínim quantitatiu establit en els criteris de valoració i, a més, obtinga el vot favorable d'almenys tres dels membres de la comissió. En cas d'empat, el president de la comissió tindrà vot de qualitat.

Quan s'hagen convocat unes quantes places de la mateixa categoria en una mateixa àrea de coneixement i amb idèntiques activitats docents i investigadores, se citarà els concursants proposats per l'ordre de valoració que s'haja efectuat d'aquests, perquè procedisquen a triar vacant.



En les places d'ajudant l'ordre de puntuació dels candidats establit en la primera prova quedarà constituït com a llista de reserva per al curs acadèmic en què es convoque la plaça.

En cap cas, es podran realitzar més propostes de provisió que places convocades. Tots els concursos podran resoldre's amb l'absència de proposta de provisió de la plaça o places.

Els concursants que no hagen sigut proposats per ser nomenats per a la plaça objecte de concurs no podran al·legar cap dret sobre places vacants.

8.2. Expedient administratiu del concurs.

El següent dia hàbil al de finalitzar l'actuació de la comissió, el secretari d'aquesta entregarà en la Secretaria General de la Universitat, a través del Registre General o auxiliars, l'expedient administratiu del concurs, que incorporarà els documents següents:

a) Acta de constitució de la comissió.

b) Criteris de valoració de la primera prova.

c) Acta en què conste la valoració de la primera prova i la motivació del vot dels membres de la comissió, per a cada concursant.



d) Si és procedent, acta en què conste la motivació del vot dels membres de la comissió respecte de la segona prova, per a cada concursant.

e) Acta de proposta de provisió dels concursants que procedisca, per ordre de preferència per a la contractació.

f) Documentació presentada pels concursants, així com qualsevol altra que la comissió haja tingut en compte en el seu treball.

Els concursants que no hagen obtingut plaça, amb la sol·licitud prèvia a la Secretaria General de la UMH, podran retirar la documentació presentada al concurs en el termini d'un mes des que resulte ferm la resolució administrativa (o judicial, si es el cas) del concurs. A partir del dit termini, la Universitat disposarà de la dita documentació, procedint a la seva destrucció.



Novena. De la contractació

9.1. Contractació del candidat.

A la vista de la proposta de provisió feta per la comissió, i si ho creu oportú, el rector determinarà l'efectivitat de la proposta. El Servei de Personal Docent i Investigador i de Gestió Econòmica dels Recursos Humans comunicarà la incorporació de nou professorat als departaments implicats.

9.2. Tràmits de la contractació.

El centre de gestió de campus que corresponga citarà el candidat proposat perquè, en un termini màxim de tres dies hàbils, es persone en el dit centre a fi d'aportar la documentació acreditativa de complir els requisits establits en la convocatòria i procedir, si és el cas, a la firma de tota la documentació que siga necessària per a la formalització de la seua contractació, i que serà remés immediatament al Servei de Personal Docent i Investigador i de Gestió Econòmica dels Recursos Humans per a la seua tramitació. Transcorregut aquest termini sense haver-se personat, el candidat perdrà el seu dret i es procedirà a citar-ne el següent i, si és el cas, els successius.

En el cas de renúncia explícita d'un candidat, amb anterioritat a la presentació de la documentació acreditativa dels requisits, s'aplicarà el mateix procediment de citació de l'apartat anterior.

 

Desena. Dels recursos

Contra les resolucions de les comissions de contractació es podrà interposar recurs d'alçada, previst en l'article 114 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, en el termini d'un mes, comptat des de l'endemà de la publicació de les resolucions. El recurs es podrà interposar davant l'òrgan que va dictar l'acte que s'impugna o davant el rector de la UMH com a òrgan competent per a resoldre'l.





Onzena. Característiques dels contractes

Els contractes laborals de personal docent i investigador tenen naturalesa especial (art. 2.2. del Decret 174/2002).

Els contractes de personal docent i investigador contractat en règim laboral es formalitzaran per escrit d'acord amb el model que a aquest efecte ha aprovat el Consell de Govern d'aquesta universitat.

Les retribucions són les determinades en el Decret 174/2002, de 15 d'octubre, del Govern Valencià, considerant-se, si és el cas, aquelles variacions que aproven els òrgans competents d'aquesta universitat.



Les retribucions integres mensuals seran les establides en l'annex III.

En l'annex I s'especifica el codi o número de la plaça, el tipus de contracte, la dedicació, el departament, l'àrea de coneixement a què s'adscriu la plaça, activitats a exercir i duració del contracte. La data d'inici del contracte que figura en l'annex I estarà vinculada a la firma d'aquest amb anterioritat o en el mateix dia de l'assenyalat com a inici, en cas contrari l'inici del contracte coincidirà amb la data de formalització d'aquest.



Abreviatures utilitzades:

AYU: ajudant.

AYUDOC: professor ajudant doctor.

C08 (TC): dedicació a temps complet (37,5 h/setmana).

DFC: des de la firma del contracte.



Dotzena. Règim de recursos

Les convocatòries de places de Personal Docent i Investigador Contractat i tots els actes administratius que es deriven d'elles, podran ser impugnades en els casos i en la forma establits per la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.

Tots els actes de notificació dels procediments que s'inicien com a conseqüència d'admetre els recursos regulats en la present resolució, es faran amb text íntegre, als taulers del Registre General i a títol informatiu, a la pàgina web http://serviciopdi.umh.es/.



Elx, 13 de juny de 2016.– La vicerectora de Professorat, p. d. (R 0730/11 de 19.05.2011; DOCV 6530, 27.05.2011 i R 646/15 de 29.04.2015; DOCV 7522, 11.05.2015):

Eva Aliaga Agulló





ANNEX I



Número de plaça: DC2700.

Categoria: AYUDOC

Dedicació: C08.

Departament: Art.

Àrea de coneixement: Dibuix.

Perfil: docència e investigació en Dibuix.

Duració del contracte: DFC fins al 31.08.2019.



Número de plaça: DC2701.

Categoria: AYU.

Dedicació: C08.

Departament: Art.

Àrea de coneixement: Escultura

Perfil: docència e investigació en Escultura.

Duració del contracte: DFC fins al 31.08.2018.



Número de plaça: DC2702.

Categoria: AYUDOC

Dedicació: C08.

Departament: Art.

Àrea de coneixement: Estètica i Teoria de les Arts.

Perfil: docència e investigació en Tecnologies dels Mitjans Audiovisuals i Multimèdia, i Cultura de Masses.

Duració del contracte: DFC fins al 31.08.2019.



Número de plaça: DC2703.

Categoria: AYU.

Dedicació: C08.

Departament: Ciència de Materials, Òptica i Tecnologia Electrònica.



Àrea de coneixement: Tecnologia Electrònica.

Perfil: docència e investigació en Tecnologia Electrònica.

Duració del contracte: DFC fins al 31.08.2018.

Número de plaça: DC2707.

Categoria: AYU.

Dedicació: C08.

Departament: Ciència Jurídica

Àrea de coneixement: Dret Constitucional.

Perfil: docència e investigació en Dret

Constitucional.

Duració del contracte: DFC fins al 31.08.2018.



Número de plaça: DC2716.

Categoria: AYUDOC

Dedicació: C08.

Departament: ENGINYERIA

Àrea de coneixement: Farmàcia i Tecnologia Farmacèutica

Perfil: docència e investigació en Farmàcia i Tecnologia Farmacèutica.

Duració del contracte: DFC fins al 31.08.2018.



Número de plaça: DC2717.

Categoria: AYUDOC

Dedicació: C08.

Departament: Enginyeria de Sistemes i Automàtica.

Àrea de coneixement: Enginyeria de Sistemes i Automàtica.

Perfil: docència e investigació en Enginyeria de Sistemes i Automàtica.

Duració del contracte: DFC fins al 31.08.2019.



Número de plaça: DC2726.

Categoria: AYUDOC

Dedicació: C08.

Departament: Patologia i Cirurgia.

Àrea de coneixement: Fisioteràpia

Perfil: docència e investigació en Fisioteràpia.

Duració del contracte: DFC fins al 31.08.2018.



Número de plaça: DC2730.

Categoria: AYU.

Dedicació: C08.

Departament: Patologia i Cirurgia.

Àrea de coneixement: Radiologia i Medicina Física

Perfil: docència e investigació en Teràpia

Ocupacional.

Duració del contracte: DFC fins al 31.08.2018.



Número de plaça: DC2671.

Categoria: AYUDOC

Dedicació: C08.

Departament: Psicologia de la Salut.

Àrea de coneixement: Educació Física i Esportiva

Perfil: docència e investigació en Esports de Lluita.

Duració del contracte: DFC fins al 31.08.2018.





ANNEX II

Requisits específics per a participar en

concursos docents a places de contractació

 

Professor ajudant doctor

Ser doctor.

Estar en possessió d'avaluació positiva de l'Agència Nacional d'Avaluació de la Qualitat i Acreditació o de l'Agència Valenciana d'Avaluació i Prospectiva.



Ajudant

Estar admés o estar en condicions de ser admés en els estudis de doctorat.







ANNEX III

Retribucions mensuals de personal docent i investigador

contractat laboral (*)



Professor ajudant doctor



Sou Complement de destinació Total mensual

Temps complet C08 (TC) 896,09 € 697,38 € 1.593,47 €







Ajudant



Sou Complement de destinació Total mensual

Temps complet C08 (TC) 896,09 € 204,44 € 1.100,53 €







(*) Les pagues extraordinàries es percebran pels imports que establisca la legislació vigent i sempre que no es perceben càrrec d'una altra administració pública.              





ANNEX IV

Model de sol·licitud per a places de personal docent

i investigador en règim de contractació laboral



(Nom i cognoms) ...

Amb DNI ... expedit a …

Nascut a ... Data ...

Domicili a ... Província de ...

Carrer ... Número ...

Codi postal ... Telèfon/s ...



Exposa

Que havent-se convocat diverses places de personal docent i investigador en règim de contractació laboral, mitjançant una resolució de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, de data ... (DOCV ...)



SOL·LICITA

Participar en el concurs per a la plaça següent (una sol·licitud per plaça)



Codi de la plaça: ...

Categoria ...

Departament ...

Àrea ...

Perfil ...



..., ... de ... de ...





Signatura: ...



RECTORAT DE LA UNIVERSITAT MIGUEL HERNÁNDEZ D'ELX

Mapa web