Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 6 de juny de 2016, de la Direcció General de Funció Pública, per la qual es convoca la borsa d'ocupació temporal per al nomenament de personal funcionari interí del cos d'especialistes en Educació Especial de l'Administració de la Generalitat, C1-03, administració especial.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 7807 de 16.06.2016
Número identificador:  2016/4520
Referència Base de Dades:  004291/2016
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: borses de treball, personal de la Generalitat, C/C1



RESOLUCIÓ de 6 de juny de 2016, de la Direcció General de Funció Pública, per la qual es convoca la borsa d'ocupació temporal per al nomenament de personal funcionari interí del cos d'especialistes en Educació Especial de l'Administració de la Generalitat, C1-03, administració especial. [2016/4520]

Mitjançant la Resolució, de 30 d'abril de 2015, de la Direcció General de Funció Pública, es va convocar la borsa d'ocupació temporal per al nomenament de personal funcionari interí, subgrup C1, sector administració especial, Educador/a d'Educació Especial, derivada de L'oferta pública d'ocupació de l'any 2010, que continua en vigor. Considerant la necessitat de cobertura de llocs del subgrup C1, especialistes en Educació Especial, que a la vista de la llista definitiva de l'esmentada borsa no es pot afrontar, resulta necessària la constitució d'una borsa lliure. El personal que estiga inclòs en aquesta borsa, serà cridat sempre que no hi haja personal disponible en la borsa d'ocupació temporal derivada d'oferta pública d'ocupació que estiga vigent.



L'Ordre de 17 de gener de 2006, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administracions Públiques, sobre regulació de borses d'ocupació temporal per a proveir provisionalment llocs de treball de l'Administració del Govern Valencià (DOCV 25.01.2006), disposa en l'article 1, que aquesta té com a objecte regular la constitució i el funcionament de les borses d'ocupació per a l'exercici provisional de llocs de treball, mitjançant el nomenament de personal funcionari o mitjançant la contractació laboral temporal, segons corresponga a la naturalesa jurídica funcionarial o laboral dels llocs que es pretenga cobrir.



L'apartat dos de l'article 5 de l'esmentada ordre disposa així mateix, que les borses de treball es convocaran mitjançant una resolució de la direcció general competent en matèria de funció pública i que les sol·licituds d'integració seran baremades per la Comissió de Seguiment de les Borses d'Ocupació Temporal de conformitat amb el barem regulat en l'article 10.

En virtut d'això i fent ús de les facultats que té conferides aquesta Direcció General de Funció Pública, de conformitat amb el que estableix el Decret 154/2015, de 18 de setembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament orgànic i funcional de la Conselleria de Justícia,Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, resolc:



Primer. Convocatòria de la borsa d'ocupació temporal

Convocar la constitució de la borsa d'ocupació temporal per al nomenament de personal funcionari interí, subgrup C1, Administració Especial, Especialistes en Educació Especial, a fi que, quan les necessitats del servei ho requerisquen, puguen proveir-se provisionalment llocs de treball classificats per a la seua provisió pel dit personal de l'Administració de la Generalitat, de conformitat amb el que estableix l'Ordre de 17 de gener de 2006, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administracions Públiques, reguladora de l'expressada matèria.





Segon. Requisits

1. Per a formar part de la borsa fa falta:

a) Estar en possessió del títol de Batxiller o cicle formatiu de grau mitjà de Formació Professional o complides les condicions per a obtindre'l abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds. Les equivalències dels títols al·legats hauran de justificar-se per les persones interessades.

b) No estar en actiu en llocs de treball de la mateixa naturalesa jurídica, grup, sector i especialitat, proveïts per la Direcció General de Funció Pública. El dit personal podrà integrar-se en aquesta borsa després del seu cessament, de conformitat amb el que disposa el punt 5 del resolc cinqué de la present resolució.

c) Certificat negatiu del Registre Central de Delinqüents Sexuals per a persones que treballen en contacte habitual amb menors basant-se en el que disposa la Llei Orgànica 1/1996, de 15 de gener, de protecció jurídica del menor, modificada per la Llei 26/2015, de 28 de juliol, de Modificació del sistema de protecció a la infància i a l'adolescència i la Llei 45/2015, de 14 d'octubre, de Voluntariat.

2. La possessió dels requisits de titulació s'acreditarà dins del termini de presentació de sol·licituds, llevat que ja conste acreditat i inscrit en el Registre de Personal de l'Administració de la Generalitat, i en aquest cas bastarà al·legar-ho. La resta dels requisits exigits hauran d'acreditar-se abans del seu nomenament, en el termini que per l'òrgan competent es concedisca a aquest efecte.

3. L'ordre de prelació en la formació de la borsa s'obtindrà de la suma de la puntuació obtinguda d'acord amb el barem de mèrits que s'expressa en l'apartat següent. En cas d'igualtat de puntuació, primarà l'obtinguda pel personal discapacitat. Si l'empat es produeix entre persones discapacitades, es triarà la de major percentatge de minusvalidesa. Si encara persisteix l'empat, caldrà ajustar-se a la puntuació obtinguda en cada apartat del barem, començant pel primer. Finalment, es dirimirà a favor de la persona sol·licitant de major edat.

4. No formarà part d'aquesta borsa el personal que complisca els requisits per a ser integrant de la borsa derivada de l'oferta d'ocupació pública vigent.



Tercer. Barem de mèrits

Les persones aspirants seran ordenades prenent en consideració els mèrits i les situacions següents:

1. Experiència professional:

– Temps de serveis prestats en llocs de treball de naturalesa funcionarial, classificats per a la seua provisió per personal del subgrup C1, especialistes en educació especial, les competències dels quals en matèria de personal s'exercisquen per la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, segons el que disposa l'article 9 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana: 0,35 punts per cada mes complet de servei en actiu.

– Temps de serveis prestats en llocs de treball de l'Administració de la Generalitat, les competències dels quals en matèria de personal s'exercisquen per la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, segons el que disposa l'article 9 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, no previstos en l'anterior apartat: 0,13 punts per cada mes complet de servei en actiu.

– Temps de serveis prestats en altres administracions públiques en llocs de treball de naturalesa funcionarial amb contingut funcional anàleg al del personal del subgrup C1, especialistes en educació especial: 0,05 punts per cada mes complet de servei en actiu.

El màxim de punts a obtindre pel present apartat serà de 28 punts.



2. Valencià:

El coneixement de valencià es puntuarà d'acord amb la distribució següent:

– Certificat de Coneixement Oral: 0,75 punts.

– Certificat de Grau Elemental: 1 punt.

– Certificat de Grau Mitjà: 2 punts.

– Certificat de Grau Superior: 4 punts.

Només es computarà el certificat de major nivell.

3. Idiomes comunitaris:

Pel coneixement d'idiomes comunitaris, fins a 2 punts, a raó de 0,40 punts per curs o la seua equivalència si es tracta de cicles d'escola oficial d'idiomes, així com 0,40 punts per cada 12 crèdits d'idioma comunitari, corresponent a títol oficial expedit per la universitat, de llicenciatura en les distintes filologies, o de mestre: especialitat llengües estrangeres, sempre que els dits títols no hagen sigut objecte de valoració per un altre apartat del barem.

4. Altres titulacions oficials:

Per la possessió de títols acadèmics iguals o superiors, al que siga exigit per a l'exercici dels llocs a cobrir: 1,5 punts per títol addicional expedit oficialment fins a un màxim de 3 punts. Es requerirà en tot cas, la presentació de totes les titulacions al·legades, inclosa la que figura com a requisit per a ingressar en borsa, i no es presumirà la possessió de les titulacions de nivell inferior.

La superació de les proves d'accés als diferents nivells educatius, únicament s'entendran vàlides com a compliment del requisit d'accés en defecte de no estar en possessió de la titulació exigida, i, en cap cas, seran valorades com a mèrit.

5. Personal discapacitat:

– Quan el grau de discapacitat siga igual o superior al 33 per cent: 2,5 punts.

– Quan el grau de discapacitat siga igual o superior al 65 per cent: 5 punts.



Quart. Acreditació dels mèrits i situacions

Els mèrits que s'acaben de mencionar s'acreditaran:

1. Experiència professional: certificats oficials expedits per l'òrgan competent de l'administració corresponent.

Només als efectes del present barem, els llocs de treball la naturalesa jurídica dels quals s'haja modificat es considerarà que sempre han tingut la mateixa que posseïsquen en el moment de sol·licitud d'integració en la borsa.

Respecte dels serveis prestats en llocs de treball de l'Administració de la Generalitat, gestionats per la Direcció General de Funció Pública, seran comprovats d'ofici.

2. Valencià: certificats oficials expedits o homologats per la Junta Qualificadora de Coneixements del Valencià. Únicament es valoraran els certificats provisionals, en tant que la Junta Qualificadora de Coneixements del València no haja expedit els certificats definitius corresponents.

3. Idiomes comunitaris: títols oficials expedits o homologats per òrgan competents o certificats oficials emesos per les escoles oficials d'idiomes. Les paperetes no serviran com a acreditació.



4. Altres titulacions: fotocòpia compulsada del títol acadèmic oficial expedit per òrgan competent.

En aquells supòsits en què l'expedició del títol estiga en tràmit, la titulació es podrà acreditar mitjançant la presentació del certificat acadèmic de finalització d'estudis expedit per la Universitat, junt amb el rebut d'abonament de les taxes corresponents.

Respecte de les titulacions acadèmiques no universitàries, si no es presenta el títol oficial, podrà acreditar-se aquesta mitjançant certificat de l'autoritat educativa competent, en el qual haurà de constar necessàriament número de registre, número de sèrie i data d'expedició, i, si és el cas, indicació del llibre i foli.

En el supòsit d'estar en tràmit l'expedició del títol, podrà presentar-se certificat acadèmic de finalització d'estudis expedit per l'òrgan competent junt amb el rebut de l'abonament de les taxes corresponents.



5. Personal discapacitat:

– Certificat justificatiu del grau de discapacitat igual o superior al 33 per cent expedit per l'òrgan competent.

– Certificat de capacitats als efectes de demanda d'ocupació, o si és el cas, l'acreditació d'haver-lo sol·licitat i certificat de compatibilitat del lloc.

Tota la documentació haurà d'anar degudament confrontada. En cas contrari, es tindrà per no presentada.



Cinqué. Sol·licituds de participació i procediment de constitució

1 Les persones aspirants hauran de presentar la sol·licitud d'inscripció, el full d'autobaremació i la documentació acreditativa del compliment dels requisits a què es refereix l'apartat segon, així com dels mèrits al·legats, en el termini de 10 dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la publicació de la present resolució en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana, en qualsevol de les oficines públiques previstes en l'article 38 de la Llei 30/1992, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.



La sol·licitud d'inscripció i el full d'autobaremació a què es refereix l'apartat anterior, està disponible en l'enllaç següent de la pàgina web de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques

http://www.justicia.gva.es/web/recursos-humanos/bolsas-empleo-temporal.

S'haurà d'emplenar en el web i hi ha 2 formes de presentar la documentació segons es dispose de firma electrònica o no:

– El personal aspirant que dispose de firma electrònica presentarà tota la documentació telemàticament sense necessitat acudir a cap registre presencial.

– El personal aspirant que no dispose de firma electrònica haurà de presentar la documentació en el Registre d'Entrada de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques (c/ Castán Tobeñas, 77, Torre 4 Ciutat Administrativa) o en qualsevol de les oficines establides en l'apartat anterior.

2. La Comissió de Seguiment de les Borses d'Ocupació Temporal prevista en l'article 12 de l'Ordre de 17 de gener de 2006, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administracions Públiques, analitzarà les sol·licituds i efectuarà la baremació de mèrits al·legats per les persones aspirants, i es procedeix a la seua integració en la borsa d'acord amb la puntuació resultant. La composició provisional d'aquesta es farà pública en la pàgina web de la Direcció General de Funció Pública i en els taulers d'anuncis de la seu central i ded les direccions territorials de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques

http://www.justicia.gva.es/web/recursos-humanos/bolsas-empleo-temporal.

3. En el cas que el nombre de sol·licituds siga molt superior a l'estimació de vacants que es preveja cobrir, la Comissió de Seguiment d'Ocupació Temporal podrà acordar l'exclusió d'aquelles persones sol·licitants que no superen, segons l'autobaremació efectuada, una determinada puntuació mínima.

4. Les persones interessades disposaran d'un termini de 10 dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació de la llista provisional, per a formular les al·legacions que estimen oportunes en relació amb la puntuació atorgada. La Comissió de Seguiment estudiarà les al·legacions presentades i, formularà proposta de llista definitiva a la Direcció General de Funció Pública, que dictarà una resolució i ordenarà la seua publicació en els llocs indicats anteriorment.

5. Una vegada finalitzat el termini establit en el punt 1, el personal que cesse en llocs que hagen sigut proveïts des de la Direcció General de Funció Pública, de la mateixa naturalesa jurídica, grup, sector i especialitat de la borsa convocada, disposarà igualment d'un termini de 10 dies hàbils, comptadors a partir de la notificació del cessament, o del cessament si aquest fóra posterior, per a presentar davant de la Comissió de Seguiment de les Borses d'Ocupació Temporal, la sol·licitud d'inscripció en la borsa i el full d'autobaremació junt amb la documentació acreditativa de la possessió del requisit de titulació i dels mèrits al·legats, en els mateixos llocs a què s'ha al·ludit en el primer punt.

Els mèrits que no consten inscrits i que no s'acrediten del mode establit en el resolc quart no es valoraran; les titulacions acadèmiques, acreditacions administratives i els mèrits al·legats hauran d'haver sigut obtinguts amb anterioritat a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds d'inscripció en borsa.



Sisé. Àmbit territorial de les borses

1. L'àmbit territorial d'aquesta borsa d'ocupació és de caràcter provincial i la provisió de llocs, amb caràcter temporal, s'efectuarà segons el que preveu l'article 3 i concordants de l'Ordre, de 17 de gener de 2006, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administracions Públiques.



2. Les persones interessades hauran d'indicar en la seua sol·licitud d'inscripció la província o les províncies en què estigueren interessats a obtindre destí, i no s'admetrà, excepte causa justificada acordada per la Comissió de Seguiment d'Ocupació Temporal, posteriors canvis o ampliacions de província.



Seté. Normes de funcionament

1. La present borsa s'ajustarà en el seu funcionament al que disposa l'article 14 de l'Ordre de 17 de gener de 2006, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administracions Públiques, així com als criteris de la Comissió de Seguiment de Borses.

2. Els llocs de difícil cobertura seran anunciats en el butlletí de novetats del PROP i en el web de les borses perquè les persones integrants de la borsa que estiguen interessades ho comuniquen en un termini no superior a 5 dies per correu electrònic. Els llocs seran coberts per ordre de puntuació en el barem. Si no hi ha persones interessades s'utilitzarà el procediment habitual previst en l'ordre de borses.

3. El personal que estiga inclòs en aquesta borsa, serà cridat sempre que no hi haja personal disponible en la borsa d'ocupació temporal derivada d'Oferta Pública d'Ocupació que estiga vigent.



Huité. Recursos

La present resolució posa fi a la via administrativa i en contra es pot interposar recurs de reposició, amb caràcter potestatiu, davant del mateix òrgan que l'ha dictada, en el termini d'un mes a partir de l'endemà de la publicació, de conformitat amb els articles 109, 110, 116 i 117 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.



Si no es recorre en reposició i d'acord amb el que disposen els articles 8, 14 i 46 de la Llei 29/1998, Reguladora de la Jurisdicció Contenciosa Administrativa, les persones interessades poden interposar recurs contenciós administratiu davant del Jutjat del Contenciós Administratiu de València, en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució.

Els emplaçaments en els recursos contenciosos administratius que se substancien contra la present resolució es realitzaran mitjançant la inserció del corresponent edicte en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana.



València, 6 de juny de 2016.– La directora general de Funció Pública: Eva María Coscollá Grau.

Mapa web