RESOLUCIÓ de 19 de maig de 2016, del Rectorat, per la qual es convoca la provisió pel sistema de lliure designació del lloc de treball número 1272 cap de Servei d'Informàtica director/a.
Texto | Texto2 | |
---|---|---|
Publicat en: | DOGV núm. 7798 de 06.06.2016 | |
Número identificador: | 2016/3652 | |
Referència Base de Dades: | 003947/2016 | |
-
Anàlisi documental
Texto Texto Texto2 Origen de disposició: Universitat de Valencia Grup temàtic: Ocupació pública Descriptors: Temàtics: concursos de trasllats, A/A1
RESOLUCIÓ de 19 de maig de 2016, del Rectorat, per la qual es convoca la provisió pel sistema de lliure designació del lloc de treball número 1272 cap de Servei d'Informàtica director/a. [2016/3652]
Atès que es troba vacant el lloc de treball número 1272 anomenat cap del Servei d'Informàtica director/a, aquest Rectorat fent ús de les competències que li atribueix l'article 20 en relació amb el 2.2, de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'Universitats; modificada per la Llei 4/2007 de 12 d'abril, la llei 10/2010 de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, i d'acord amb el que estableix l'article 190 dels Estatuts de la Universitat de València, i atenent també les condicions que per a aquest lloc figuren en la relació de llocs treball (RLT) i l'aplicació subsidiària dels articles 27 i següents del Decret 33/1999, del Govern Valencià, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i carrera administrativa del personal que comprèn l'àmbit d'aplicació de la Llei de Funció Pública Valenciana, en allò que no contradiga el contingut de la Llei 10/2010, resol:
Convocar mitjançant el sistema de lliure designació l'ocupació del lloc de treball que s'indica en aquesta convocatòria, d'acord amb les següents bases
Primera. Participants
S'hi poden presentar els funcionaris i funcionàries de carrera del grup A d'administració especial, escala tècnica superior d'informàtica d'aquesta universitat, i els funcionaris i funcionàries de cossos o escales d'informàtica de qualsevol altra administració pública.
Segona. Característiques
Les característiques del lloc de treball que s'ofereix segons la RLT, són:
Número del lloc: 1272.
Denominació: cap del servei d'informàtica-director/a.
Localització: Servei d'Informàtica.
Grup: A (A1).
Complement de destinació: 28.
Complement específic: E050.
Sistema de provisió: 5.
Requisit formació específica: 10.
Sistema de provisió:
5. Lliure designació obert a altres administracions públiques.
Requisits de formació específica:
10. Coneixement del valencià a nivell mitjà
Tercera. Sol·licituds, lloc i termini de presentació
3.1. Els participants han de presentar la sol·licitud segons el model que s'adjunta com annex I d'aquesta convocatòria.
A la sol·licitud s'adjuntarà el curriculum vitae i la documentació justificativa dels mèrits al·legats, al registre d'entrada de la Gerència d'aquesta universitat (av. Blasco Ibáñez, núm. 13, 46010 València), a través de qualsevol altre registre auxiliar dels centres universitaris, o a les oficines públiques a què fa referència l'article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.
3.2. El termini de presentació de sol·licituds serà de 10 dies naturals a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana.
3.3. La documentació que ja consta en el registre de Personal del Servei de Recursos Humans (PAS) de la Universitat de València, tal com els certificats dels serveis prestats i del grau personal consolidat, s'adjuntaran d'ofici a les sol·licituds presentades.
Quarta. Comissió i funcionament
4.1. La comissió que realitzarà la selecció del lloc de treball convocat, serà nomenada pel rector de la Universitat de València i ha tenir la composició que figura al reglament aprovat a l'ACGUV 184/2012 d'aquesta Universitat.
4.2. El seu funcionament s'adaptarà a allò que estableix la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.
4.3. Els noms dels seus components es faran públics abans que acabe el termini de presentació de sol·licituds al tauler d'anuncis de la Gerència (av. Blasco Ibáñez, núm. 13, 46010 València) i a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS) http://www.uv.es/~pas/.
4.4. La comissió, podrà convocar, una vegada estudiades les sol·licituds i la documentació presentada, a tots el aspirants o els que considere necessari a la realització d'una entrevista.
Cinquena. Presa de possessió
5.1. Finalitzat el procés, la resolució final es farà pública al tauler d'anuncis del Rectorat de la Universitat de València i a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS).
5.2. En la resolució s'indicarà expressament la data de presa de possessió.
Sisena. Informació respecte de les dades recollides
6.1. Les dades subministrades per l'interessat o la interessada podran quedar incorporats en un fitxer automatitzat que constitueix la base de dades corresponent a aquest tipus de personal d'aquesta Universitat, de conformitat amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal (LOPD).
6.2. El fitxer quedarà sota la responsabilitat de la Secretària General de la Universitat de València (av. Blasco Ibáñez, núm. 13, 46010 de València).
6.3. La informació obtinguda serà processada exclusivament per a la gestió de la base de dades d'aquest personal.
6.4. Les dades de caràcter personal seran tractades amb el grau de protecció que estableix el Reial Decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament que desplega la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal. I s'han d'adoptar les mesures de seguretat necessàries per garantir la confidencialitat i la integritat de la informació.
6.5. Els interessats o les interessades podran exercir els seus drets d'accés, rectificació cancel·lació i oposició, en compliment del que estableix la LOPD, davant del Servei de Recursos Humans (PAS) de la Universitat de València, (av. Blasco Ibáñez núm. 13 nivell 1, 46010 València).
Setena. Recursos
Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar, potestativament, un recurs de reposició en el termini d'un mes a partir de l'endemà de la seua publicació, davant del mateix òrgan que dictà la resolució, o un recurs contenciós administratiu davant dels òrgans de la jurisdicció contenciosa administrativa de la Comunitat Valenciana en el termini de dos mesos, comptadors de l'endemà de la seua publicació en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana (DOCV).
València, 19 de maig de 2016. El rector p. d. (DOCV 10.03.2016), el gerent: Joan E. Oltra i Vidal.
ANNEX I
Sol·licitud
A) Dades personals
Primer cognom Segon cognom Nom
Adreça Localitat
DNI Telèfon
B) Dades professionals
Denominació del lloc de treball actual
Destinació actual:
Telèfon oficial Correu electrònic
DEMANA
Ser admés/a en la convocatòria per a proveir, pel sistema de lliure designació, el lloc de treball número 1272, cap del Servei d'informàtica director/a, i declara que són certes les dades que figuren en aquest currículum, i assumeix en cas contrari les responsabilitats que pogueren derivar-se de les inexactituds que hi consten.
Signatura,
València, de ...de 2016
RECTORAT DE LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA