Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 20 de maig de 2016, de la Direcció General de Centres i Personal Docent de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, per la qual es convoca un concurs de mèrits per a la selecció i el nomenament de funcionaris docents, per a cobrir llocs en centres públics de la Comunitat Valenciana, per mitjà de comissió de serveis, en les unitats específiques de Comunicació i Llenguatge



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 7790 de 25.05.2016
Número identificador:  2016/3712
Referència Base de Dades:  003599/2016
 



RESOLUCIÓ de 20 de maig de 2016, de la Direcció General de Centres i Personal Docent de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, per la qual es convoca un concurs de mèrits per a la selecció i el nomenament de funcionaris docents, per a cobrir llocs en centres públics de la Comunitat Valenciana, per mitjà de comissió de serveis, en les unitats específiques de Comunicació i Llenguatge (aules CIL), en les unitats pedagògiques hospitalàries, en els centres amb programa experimental plurilingüe, en els centres dels establiments penitenciaris, en els serveis psicopedagògics escolars de sector, en les seccions d'Educació Secundària dels centres de Reeducació, en els centres integrats de Formació Professional, en el Centre Específic d'Educació a Distància (CEED), en el centre de les residències del Complex Educatiu de Cheste i del Centre Integrat de Formació Professional «Costa de Azahar» de Castelló, i en determinats llocs de centres catalogats d'especial dificultat. [2016/3712]

La Llei Orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'Educació, modificada per la Llei Orgànica 8/2013, de 9 de desembre, per a la millora de la qualitat educativa, estableix en la disposició addicional sisena la facultat de les comunitats autònomes per a ordenar la seua funció pública docent, en el marc de les seues competències respectives, respectant en tot cas les normes bàsiques que conté, així com les bases del règim estatutari dels funcionaris públics docents constituïdes per les disposicions contingudes en la Llei 30/1984, de 2 d'agost, de Mesures per a la Reforma de la Funció Pública, modificada pel Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic.



En l'article 64 del Reial Decret 364/1995, de 10 de març, pel qual s'aprova el Reglament general d'ingrés del personal al servei de l'Administració General de l'Estat i de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris civils de l'Administració General de l'Estat figuren els casos en què podran acordar-se comissions de servei, així com el règim econòmic dels funcionaris en comissió de serveis, i l'esmentada comissió de serveis es configura com una forma extraordinària d'exercici de llocs de treball.



En l'àmbit de la nostra comunitat autònoma hi ha tal previsió en l'article 104 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, que estableix que la comissió de serveis és una forma temporal de provisió de llocs de treball que és procedent quant aquests queden deserts en les convocatòries corresponents, es troben pendents de la seua provisió definitiva o estan subjectes a reserva per imperatiu legal.

D'altra banda, aquesta comunitat autònom compta en la seua xarxa de centres públics amb determinada tipologia de llocs de treball, singulars i de característiques especials, en els quals es requereix que els funcionaris que els ocupen reunisquen determinats requisits. Per tal d'atorgar una resposta adequada per part de l'Administració educativa a aquesta necessitat i mantindre un model educatiu de qualitat del sistema educatiu, naix la necessitat d'una convocatòria específica per a cobrir, per mitjà de comissió de serveis, els llocs de treball vacants, en les aules específiques de Comunicació i Llenguatge (aules CIL), en les unitats pedagògiques hospitalàries, en els centres amb programa experimental plurilingüe, en els centres dels establiments penitenciaris, en els serveis psicopedagògics escolars de sector, en les seccions d'Educació Secundària en els centres de Reeducació, en els centres integrats de Formació Professional, en el Centre Específic d'Educació a Distància (CEED), en el centre de les residències del Complex Educatiu de Cheste i del Centre Integrat de Formació Professional «Costa de Azahar» de Castelló i en llocs d'especial dificultat, atenent els principis de transparència, publicitat, igualtat, mèrit i capacitat que ha d'estar present en tota convocatòria de selecció de personal en la funció pública.



I. El Decret 39/1998, de 31 de març, del Govern Valencià, d'ordenació de l'educació per a l'atenció de l'alumnat amb necessitats educatives especials, indica que, per a aconseguir una adequada atenció educativa, la Conselleria de Cultura, Educació i Ciència podrà determinar centres d'Educació Infantil, Primària i Secundària que escolaritzen preferentment determinat alumnat amb necessitats educatives especials, quan la resposta a les seues necessitats requerisca dotacions i equipaments singulars o una especialització professional difícilment generalitzable, i que la conselleria competent en matèria d'educació dotarà els centres docents sostinguts amb fons públics de recursos, suports i mitjans complementaris als establits amb caràcter general, quan el nombre d'alumnat amb necessitats educatives especials escolaritzats en els centres esmentats i la naturalesa de les necessitats mencionades així ho requerisca.

En aquest sentit, es van implantar les unitats específiques de Comunicació i Llenguatge en determinats centres ordinaris d'Infantil i Primària i d'Educació Secundària, amb la finalitat de proporcionar una resposta educativa adequada a les necessitats de l'alumnat amb trastorn de l'espectre autista (TEA) o trastorn de comunicació social (TCS) que tinga dificultats evidents per a compartir el currículum ordinari, inclús amb les adaptacions curriculars pertinents, i requerisca una atenció més especialitzada.

La singularitat d'aquestes unitats requereix, entre altres coses, l'adaptació del seu personal docent a les característiques, condicions i necessitats peculiars de l'alumnat.

II. Les unitats pedagògiques hospitalàries (UPH) estan regulades en l'Ordre de 21 de novembre de 2006, de la Conselleria de Cultura, Educació i Esport, per la qual es determinen els criteris i procediments per a l'atenció hospitalària i domiciliària de l'alumnat que requerisca compensació educativa en Educació Primària i Educació Secundària Obligatòria.

L'objecte d'aquestes unitats serà facilitar la continuïtat del procés educatiu de l'alumnat hospitalitzat de manera que es possibilite el seu desenvolupament integral durant el període de temps que estiga hospitalitzat de forma contínua o intermitent.

La singularitat de l'educació en les unitats pedagògiques hospitalàries requereix, entre altres coses, l'adaptació del seu personal docent a les característiques, condicions i necessitats peculiars.

III. El Pla experimental de centres d'educació plurilingüe es regula en l'Ordre de 19 de maig de 2009, de la Conselleria de Cultura i Educació. Es pretenia, per mitjà d'una elevada exposició a la llengua anglesa a través de la vehiculació d'un 80 % dels continguts, aconseguir els objectius marcats per la Llei Orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'Educació: aconseguir per part de l'alumnat una bona competència comunicativa lingüística en la llengua oficial i cooficial i en una o més llengües estrangeres.

La singularitat d'aquesta experimentació requereix, entre altres coses, l'adaptació del personal docent a les característiques, condicions i necessitats de l'experimentació. És necessari comptar amb un professorat format en: didàctica de la llengua estrangera, la lectoescriptura amb mètodes fònics, la integració de llengües en edats primerenques, el tractament integrat de llengües i continguts, i amb una competència lingüística adequada en llengua estrangera.

IV. Els centres públics dels establiments penitenciaris de la Comunitat Valenciana estan regulats pel Decret 14/2004, de 6 de febrer, del Consell de la Generalitat Valenciana (DOGV 10.02.2004), pel qual van ser creats i l'Ordre de 13 de juliol de 2005, de la Conselleria de Cultura, Educació i Esport, per la qual es modifica la composició per unitats dels centres públics de Formació de Persones Adultes, de titularitat de la Generalitat Valenciana (DOGV 12.09.2005).



Entre les finalitats d'aquests centres públics en els establiments penitenciaris de la Comunitat Valenciana es troba l'atenció educativa de les persones adultes de cara a la seua reinserció social. El personal docent que desenvolupe la seua tasca en aquests centres haurà d'adaptar-se a les seues característiques, condicions i necessitats peculiars.

V. Els serveis psicopedagògics escolars de sector (SPE) estan regulats en el Decret 131 de 5 de juliol del Govern Valencià, pel qual es regulen els serveis especialitzats d'Orientació Educativa, Psicopedagògica i Professional (DOGV 28.07.1994), en l'Ordre de 10 de març de 1995, de la Conselleria d'Educació i Ciència, per la qual es determinen les funcions i es regulen aspectes bàsics del funcionament dels serveis psicopedagògics escolars de sector (DOGV 15.06.1995) i per la Resolució d'11 de juny de 2015, de les direccions generals d'Innovació, Ordenació i Política Lingüística, i de Centres i Personal Docent, per la qual es dicten les instruccions per a l'organització dels serveis psicopedagògics escolars de sector (SPE) i gabinets psicopedagògics autoritzats, l'elaboració del seu pla d'activitats i de la seua memòria durant el curs 2015-2016.

Els serveis psicopedagògics escolars de sector (SPE) són equips integrats per diferents professionals. Aquests serveis tenen com a principal finalitat l'exercici de funcions especialitzades d'orientació, avaluació i intervenció educativa i, en general, de suport al sistema escolar en els seus diferents nivells educatius.

El personal docent que desenvolupe la seua tasca en aquests serveis haurà d'adaptar-se a les seues característiques, condicions i necessitats peculiars.

VI. Les seccions d'Educació Secundària en centres de Reeducació escolaritzen els menors internats en els centres de Reeducació, que es troben sota mesura judicial d'internament en qualsevol dels distints tipus o règims d'internament establits en la Llei Orgànica 5/2000. L'objectiu prioritari de la mesura és disposar d'un ambient que proveïsca de les condicions educatives adequades perquè el menor puga reorientar aquelles disposicions o deficiències que han caracteritzat el seu comportament antisocial, quan per a això siga necessari, almenys de manera temporal, assegurar la seua estada en qualsevol dels règims establits.



La Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport dota aquests centres del professorat necessari per a garantir el dret del menor d'edat civil a rebre una educació i formació integral en tots els àmbits. Per això, el personal docent que atén l'alumnat ingressat en aquests centres ha d'adaptar-se a les característiques, condicions i necessitats peculiars d'aquests.

VII. Els centres integrats de Formació Professional constitueixen una tipologia de centre prevista en el Decret 115/2008, d'1 d'agost, del Consell, pel qual es regulen els centres integrats de Formació Professional a la Comunitat Valenciana.

Els dits centres tenen atribuïdes, entre d'altres, les funcions d'impartir ofertes formatives conduents a títols de Formació Professional i certificats de professionalitat, implementar un sistema integrat d'informació i orientació professional i col·laborar en els procediments d'avaluació i acreditació de les competències professionals adquirides a través de l'experiència professional o de procediments no formals. Aquestes funcions confereixen una singularitat que requereix l'adaptació del seu personal docent a les característiques de les accions que han de desenvolupar-se.

VIII. El Centre Específic d'Educació a Distància (CEED) està regulat en l'Ordre de 12 de setembre de 2002, de la Conselleria de Cultura i Educació, publicada en el DOGV núm. 4340, de 20.09.2002.

Una de les seues finalitats és donar una resposta òptima en paràmetres de qualitat a les necessitats formatives de l'alumnat adult, tenint en compte la realitat socioeconòmica, cultural i lingüística de la Comunitat Valenciana, així com la situació personal i laboral del dit alumnat a l'hora de dissenyar accions formatives adaptades dins d'un horari flexible.



La singularitat de l'educació a distància requereix, entre altres coses, l'adaptació del perfil professional del seu personal docent a les característiques, condicions i necessitats peculiars de la modalitat.

IX. D'altra banda, es fa necessària una convocatòria específica per a cobrir els llocs de treball corresponents al centre de les residències del Complex Educatiu de Cheste i del Centre Integrat de Formació Professional «Costa de Azahar» de Castelló perquè l'horari i les especials característiques del treball que en aquests centres s'exerceixen estan clarament diferenciats de les funcions docents habituals en els centres educatius ordinaris.

X. Així mateix, i ateses les característiques específiques de la població escolar en els centres amb llocs catalogats d'especial dificultat en els centres d'Educació Secundària, així com en els llocs d'acció compensatòria catalogats en els centres d'acció educativa singular (CAES) regulats en l'Ordre de 4 de juliol de 2001, de la Conselleria de Cultura i Educació, per la qual es regula l'atenció a l'alumnat amb necessitats de compensació educativa, és necessari arbitrar un procediment que permeta donar continuïtat als projectes que garanteixen les condicions d'escolarització més adequades a aquests col·lectius.

Per tot això, i en virtut de les competències que m'atribueix l'article 10 del Decret 155/2015, de 18 de setembre, de 2015, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament orgànic i funcional de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, resolc:

Convocar un concurs de mèrits per a la selecció i el nomenament de persones funcionàries docents per a cobrir llocs, per mitjà de comissió de serveis, en centres públics de la Comunitat Valenciana, en les unitats específiques de Comunicació i Llenguatge (aules CIL), en les unitats pedagògiques hospitalàries, en els centres amb programa experimental plurilingüe, en els establiments penitenciaris, en els serveis psicopedagògics escolars de sector, en les seccions d'Educació Secundària dels centres de Reeducació, en els centres integrats de Formació Professional, en el Centre Específic d'Educació a Distància (CEED), en el centre de les residències del Complex Educatiu de Cheste i del Centre Integrat de Formació Professional «Costa de Azahar» de Castelló, i en llocs d'especial dificultat, d'acord amb les bases següents:





Primera. Objecte

La present resolució té com a objecte realitzar convocatòria pública de concurs de mèrits, d'acord amb les bases que es determinen en la present resolució i les especificacions que es determinen en l'annex I, per a la provisió, per mitjà de comissió de serveis, dels llocs docents singulars que a continuació apareixen, entre les persones funcionàries de carrera dels cossos docents no universitaris al servei de l'Administració educativa valenciana, per al curs acadèmic 2016/2017 i següents:



– Unitats Específiques de Comunicació i Llenguatge (aules CIL).

– Unitats pedagògiques hospitalàries.

– Centres amb programa experimental plurilingüe.

– Centres dels establiments penitenciaris.

– Serveis psicopedagògics escolars de sector (SPE).

– Seccions d'Educació Secundària en centres de reeducació

– Centres Integrats de Formació Professional.

– Centre Específic d'Educació a Distància (CEED).

– Centre de les residències del Complex Educatiu de Cheste i del Centre Integrat de Formació Professional «Costa de Azahar» de Castelló.

– Llocs d'acció compensatòria en els centres catalogats com a CAES i llocs d'especial dificultat en centres d'Educació Secundària Obligatòria.



Segona. Cossos i especialitats acollits a la convocatòria

Els llocs, per cossos i especialitats, objecte de la present resolució són els que apareixen en l'annex I per a cada tipologia de llocs convocats.



Tercera. Participants i requisits

1. Podran participar en la convocatòria les persones funcionàries de carrera en servei actiu que ocupen o tinguen reservat un lloc de treball amb destinació definitiva, o el tinguen adjudicat amb efectes d'1 de setembre de 2016 en centres o serveis educatius de l'àmbit de gestió de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, dels cossos i especialitats a què corresponguen els llocs convocats.



2. Les persones que desitgen participar en aquesta convocatòria hauran de complir els següents requisits generals:

a) Estar en possessió del Certificat de Capacitació o del Diploma de Mestre de València excepte en el cas que la persona participant estiga habilitat en Filologia: Valencià o equivalent.

b) Tindre disponibilitat per a l'elaboració de materials didàctics, propostes i informes respecte de l'organització i el desenvolupament de la pràctica docent en els llocs convocats així com per a l'adaptació de l'horari i la jornada a les característiques del lloc.

3. A més, per a cada tipus de lloc apareixen en l'annex I els requisits específics corresponents.



Quarta. Documentació i presentació de sol·licituds

1. Les persones que desitge participar en aquesta convocatòria hauran de presentar la documentació següent:

a) Sol·licitud, segons model normalitzat, que figura com a annex IIA a què s'acompanyarà degudament omplit l'imprés d'autovaloració que figura com a annex II-B i declaració expressa de disponibilitat prevista en la base tercera, punt b) segons el model que figura com a annex II-C.

En la sol·licitud, a més, s'hauran d'indicar les places sol·licitades per ordre de preferència.

b) Documentació justificativa dels mèrits al·legats per a la seua baremació, segons l'annex III. Amb aquesta finalitat, només es tindran en compte els mèrits perfeccionats, com a funcionaris de carrera, a partir d'1 de gener de 2009, a excepció del punt 1 del barem referit a antiguitat i experiència docent, en el qual es valorarà tota la vida administrativa de la persona sol·licitant des que va adquirir la condició de funcionari de carrera.

Els documents presentats hauran de ser originals o fotocòpies acompanyades de les diligències de compulsa o confrontació, d'acord amb el que estableix la Circular 5/99, de 14 de juny, de la Secretaria General de la Conselleria de Cultura, Educació i Ciència sobre compulsa o confrontació de documents en els establiments docents, i en la Circular 3/99, de 25 de maig, de la Secretaria General de la Conselleria de Cultura, Educació i Ciència, sobre compulsa o confrontació de documents.

De la presentació dels mèrits s'exceptuen els llocs convocats en l'últim bloc denominats: llocs catalogats d'especial dificultat en centres d'Educació Secundària, així com els llocs d'acció compensatòria catalogats en els centres d'Acció Educativa Singular (CAES).



c) El projecte de treball original i d'elaboració pròpia, amb les especificacions que s'indiquen en l'annex I per als llocs que així se sol·liciten, en el format i l'extensió que s'assenyala.

Tots els elements que formen el projecte, inclosa la unitat didàctica o proposta d'intervenció educativa sol·licitada, si és el cas, es presentaran tant en format digital (arxiu Acrobat amb extensió.pdf), en un CD/DVD o memòria USB, com imprés amb suport paper.

El tipus de lletra ha de ser Times New Roman 12 punts i interlineat 1,5 i una extensió màxima de 20 pàgines, incloent-hi tant la portada com qualsevol altre element que forme part del document. El projecte no contindrà cap marca referida a la identitat personal, ni en els textos ni imatges que el componguen ni en les possibles metadades.

El document en suport paper juntament amb l'arxiu en suport digital hauràn d'entregar-se en un sobre tancat. La identificació de la persona aspirant es farà en el nom de l'arxiu digital segons el model següent:

Projecte_apellido1_apellido2_nombre.pdf.

L'incompliment d'aquest requisit constituirà causa immediata d'exclusió del procediment.

2. No es consideraran aquells projectes o mèrits presentats fora de termini, ni els mèrits que s'al·leguen i hagen sigut obtinguts després de la data en què finalitze el termini de presentació d'instàncies.



3. Les persones concursants que ho desitgen i complisquen els requisits, podran presentar-se a més d'un dels llocs objecte d'aquesta convocatòria. En aquest cas hauran de presentar la sol·licitud i documentació dels mèrits al·legats de manera individualitzada per a cada una de les tipologies de llocs als quals es presenten.

A més, i depenent dels llocs als quals es presente, la persona sol·licitant haurà de presentar la documentació específica que es detalla, si és el cas, en l'annex I.



Cinquena. Llocs de presentació i termini

1. Les sol·licituds junt amb la documentació complementària que acredite els mèrits al·legats, i el projecte de treball, si és el cas, seran presentades preferentment en els registres de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport i/o en les direccions territorials d'Educació, Investigació, Cultura i Esport de la província on tinga la destinació definitiva el personal funcionari docent, les adreces del qual són les següents:

– Direcció Territorial d'Educació, Investigació, Cultura i Esport d'Alacant

C/ Carratalà, 47

3007 Alacant



– Direcció Territorial d'Educació, Investigació, Cultura i Esport de Castelló

Avinguda del Mar, 23

12003 Castelló de la Plana

– Direcció Territorial d'Educació, Investigació, Cultura i Esport de València

C/ Gregori Gea, 14

46009 València



Així mateix, les persones participants podran presentar la sol·licitud i la documentació corresponent en qualsevol de les altres dependències a què es refereix l'art. 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú. En el cas que s'opte per presentar una sol·licitud en una oficina de correus, es farà en sobre obert, perquè la sol·licitud siga datada i segellada, pel funcionari de correus abans de ser certificada, si no és així, no podrà considerar-se com a presentada en aqueixa data.

2. El termini de presentació de sol·licituds serà de 10 dies hàbils comptats a partir del següent al de la publicació de la present resolució en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana.



Sisena. Procés de selecció

1. El procés de selecció de les persones que concórreguen a aquests llocs, constarà de tres fases:

Fase 1: valoració de mèrits (fins a un màxim de 15 punts).

Només es valoraran els mèrits degudament acreditats conforme s'estableix en la base 4, perfeccionats a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.

La Comissió Tècnica de Selecció, una vegada ordenades les persones candidates per puntuació i vist el nombre de llocs a cobrir, publicarà el llistat de persones que passen a la fase 2. A aquests efectes, es preseleccionaran almenys el doble de candidats que llocs a cobrir.



Fase 2: Valoració del projecte o de la prova realitzada, si és el cas (fins a un màxim de 20 punts).

a) El projecte de treball constarà de dos parts que es valoraran segons els criteris següents:

a.1. Desenvolupament d'estratègies d'actuació docent:

– Viabilitat i adequació al context de treball dels llocs objecte de la convocatòria (fins a 5 punts).

– Claredat i concreció de les estratègies d'actuació que es plantegen en l'atenció a l'alumnat (fins a 5 punts).

a.2. Elaboració d'una unitat didàctica:

– Plantejament didàctic, model pedagògic, originalitat de la tasca, caràcter innovador i adequació dels continguts al context dels llocs a cobrir: (fins a 10 punts)

b) La prova prevista per als llocs que s'assenyalen en l'annex I, consistirà en preguntes relacionades amb el treball i intervenció educativa pròpies del lloc sol·licitat. Es realitzarà de forma presencial en el dia, l'hora i el lloc que s'indique en la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, a l'efecte de avaluar la competència tècnica i pedagògica necessària, d'acord amb les especificitats del lloc convocat. Serà valorada amb un màxim de 20 punts.



Finalitzada aquesta fase 2a, la Comissió Tècnica de Selecció ordenarà les persones candidates per la puntuació resultant de la suma de les qualificacions obtingudes en aquestes dos primeres fases, i publicarà la referida llista, amb indicació de qui passa a la fase següent. En tot cas, es preseleccionaran per a passar a la fase 3 almenys un 50 % més de candidats que de llocs a cobrir.



Fase 3: Entrevista (fins a un màxim de 20 punts), per als llocs que se sol·liciten i que s'indiquen en l'annex I.

Aquesta fase consistirà en la defensa del projecte o la defensa de la prova per part de la persona concursant i a donar respostes a les preguntes que sobre aquests puga formular la Comissió Tècnica de Selecció.



La puntuació final serà la suma de les puntuacions obtingudes en cada fase. En cas d'empat, aquest es resoldrà atenent la major puntuació aconseguida en la valoració de la fase 2, major puntuació aconseguida en la fase 1, major antiguitat en l'especialitat, major antiguitat en el cos, i núm. ordre en l'oposició.







Setena. Comissió Tècnica de Selecció i Comissió de Valoració

1. La valoració tant del contingut dels projectes, o dels qüestionaris realitzats, si és el cas, com de les entrevistes, serà realitzada per les comissions tècniques de Selecció, nomenades per la Direcció General de Centres i Personal Docent. En l'annex I figura la composició, per a cada tipologia de llocs, de cada una de les comissions tècniques de Selecció.

2. Per cada persona membre de la Comissió es nomenarà una altra suplent.

3. Seran funcions de la Comissió Tècnica de Selecció:

a) Determinar les persones participants que superen les fases 1 i 2, atenent els criteris establits en aquesta resolució.

b) Establir els criteris de valoració de la fase 3, de defensa del projecte, o de la prova realitzada, si és el cas, i dur a terme la seua realització.

c) Resoldre les incidències que pogueren sorgir en el procés de la convocatòria.

d) Remetre al director general de Centres i Personal Docent la proposta amb les llistes definitives amb la puntuació final obtinguda de les persones participants.

4. Les persones que formen la Comissió Tècnica de Selecció estaran subjectes a les causes d'abstenció i recusació establides en els articles 28 i 29 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.



5. A les reunions de les comissions tècniques de Selecció podrà assistir un representant de cada un dels sindicats presents en la Mesa Sectorial d'Educació, amb veu però sense vot.

6. Per a l'avaluació dels mèrits al·legats i degudament justificats per les persones participants, es podran nomenar una o diverses comissions de valoració designades per la Direcció General de Centres i Personal Docent.

Aquestes comissions de valoració estaran integrades per un president o una presidenta i per quatre vocals funcionaris i funcionàries de carrera en actiu dels cossos docents, i actuarà com a secretari o secretària el vocal o la vocal de menor edat.

La composició d'aquestes comissions es publicarà en la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport: http://www.ceice.gva.es i els seus membres estaran subjectes a les causes d'abstenció o recusació establides en els articles 28 i 29 de la Llei de Règim Jurídic de les Administracions Púbiques i del Procediment Administratiu Comú.



Huitena. Resolució de la convocatòria

1. Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds i una vegada valorats els mèrits, la Comissió Tècnica de Selecció publicarà la llista de les persones sol·licitants admeses i excloses amb les puntuacions obtingudes en la fase 1, amb la indicació que passen a la fase 2. A continuació, i una vegada valorats els projectes o la prova, aquesta mateixa comissió publicarà la llista de les persones que han realitzat aquesta segona fase amb les puntuacions obtingudes, resultat de la suma de les qualificacions obtingudes en les fases 1 i 2. Junt amb la publicació d'aquesta llista s'indicaran les persones que hauran de concórrer a l'última fase d'aquest procés de valoració, amb indicació del lloc, la data i l'hora. En el supòsit d'exclusió, s'indicarà la causa o causes d'aquesta.

2. Finalitzada la fase 3, la Comissió Tècnica de Selecció resoldrà la publicació dels llistats provisionals de les persones participants amb la puntuació final obtinguda que és el resultat de la suma de les qualificacions obtingudes en les tres fases, que es publicaran en la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport.

Contra el que s'ha arreplegat en les llistes provisionals, es podran interposar, davant de la mateixa Comissió Tècnica de Selecció, en el termini de cinc dies naturals comptats a partir de l'endemà de la seua publicació, les al·legacions que s'estimen oportunes.

3. Llistes definitives. Una vegada resoltes les al·legacions presentades, la Comissió Tècnica de Selecció elevarà la seua proposta al director general de Centres i Personal Docent, qui dictarà la resolució en què es declaren aprovades les llistes definitives amb la puntuació total obtinguda. Aquesta resolució es publicarà en la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport. Les llistes s'ordenaran per puntuació total, conforme s'estableix en la base sisena i per cada una de les especialitats i la tipologia de llocs objecte de la convocatòria.

4. La resolució mencionada en el punt 3 inclourà els recursos que, si és el cas, càpiga interposar contra el que estableix aquesta.



Novena. Adjudicació de vacants

1. Les vacants seran adjudicades, per a ser cobertes per mitjà de comissió de serveis, amb reserva del lloc d'origen, per la Comissió Tècnica de Selecció, una vegada publicades les llistes definitives, a les persones seleccionades, i per l'ordre resultant d'acord amb la llista a què es refereix la base 8.3 de la present resolució.

En els llocs catalogats d'especial dificultat en centres d'Educació Secundària Obligatòria, així com els llocs d'acció compensatòria catalogats en els centres d'Acció Educativa Singular (CAES) l'adjudicació de vacants es realitzarà tenint en compte els informes de les direccions dels centres educatius corresponents. Solament es cobriran mitjançant comissions de serveis per aquesta convocatòria un màxim de 4 llocs per cada centre d'Educació Secundària dels que apareixen en l'aparat J de l'annex I.

2. El període de nomenament serà d'un any. La Direcció General de Centres i Personal Docent podrà prorrogar fins a quatre anys aquests nomenaments, sempre que no es modifiquen o suprimisquen els llocs ocupats. Per a aquesta pròrroga es tindran en compte els resultats de les avaluacions que durant el període de nomenament s'hagueren realitzat.



3. L'acceptació d'alguna de les vacants objecte de la present convocatòria suposarà la disponibilitat i la competència professional per a l'exercici d'aquesta per part de la persona que accepta, pel període mínim d'un curs acadèmic.

4. Les persones que hagen sigut seleccionades en diverses especialitats i/o tipologies de les convocades, hauran d'optar per una d'aquestes en el termini d'al·legacions a les llistes a què es refereix la base 8.2 de la present resolució, i quedaran excloses la resta.

Si la persona seleccionada no exercira l'opció, la comissió tècnica de selecció deixarà el participant en l'especialitat i tipologia en la qual tinga major puntuació.



Deu. Avaluació anual de la funció docent

1. L'avaluació de què parla el punt 2 de la base novena es realitzarà de forma objectiva en relació amb l'exercici de les funcions i al desenvolupament específic del mateix perfil del lloc.

2. La Direcció General de Centres i Personal Docent, en coordinació amb la inspecció educativa, demanarà la informació necessària per a realitzar les propostes de millora de l'exercici dels llocs corresponents a aquesta convocatòria.



Onze. Renúncies

Una vegada formulada la proposta de nomenament, no s'admetrà la renúncia a la plaça assignada. La valoració de les situacions excepcionals que pogueren produir-se correspondrà a la Direcció General de Centres i Personal Docent.



Dotze. Absència de candidatures. Noves vacants

Les places que no hagen sigut cobertes per absència de candidatures, o aquelles noves vacants que puguen produir-se excepcionalment una vegada finalitzat el procés selectiu, només en el cas que no hi haja aspirants que hagen superat las fases de la convocatòria, podran proveir-se en comissió de serveis, de manera provisional per al curs 2016/2017 i posteriors, a proposta de les direccions generals amb competència en la tipologia de llocs que en aquesta resolució es convoquen.





Tretze. Retirada de documents

1. Passats dos mesos des de la publicació de la resolució en la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, s'obrirà un termini de 30 dies perquè les persones participants, seleccionades i no seleccionades, puguen retirar la documentació original que estarà depositada en el Servei de Gestió i Règim Jurídic de Personal Docent de la Subdirecció General de Personal Docent.



2. La documentació no retirada, així com els protocols escrits i anotacions de les defenses dels projectes i dels qüestionaris, si n'hi ha, es conservaran, almenys, durant quatre mesos després de la publicació de la resolució definitiva.

3. En els supòsits de revisió, es conservaran fins que haja transcorregut el termini fixat en la resolució o es resolga el procediment contenciós administratiu.



Catorze. Producció d'efectes

Aquesta resolució produirà efectes l'endemà de la seua publicació en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana.

La present resolució posa fi a la via administrativa, i contra aquesta es podrà interposar recurs potestatiu de reposició davant del director general de Centres i Personal Docent de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la seua publicació, d'acord amb el que disposen els articles 116 i 117 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, o directament recurs contenciós administratiu davant del jutjat competent del contenciós, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà a la data de la seua publicació, d'acord amb el que estableixen els articles 9 i 14 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa



València, 20 de maig de 2016.– El director general de Centres i Personal Docent. José Joaquín Carrión Candel.





ANNEX I



A. UNITATS ESPECIFIQUES DE COMUNICACIÓ I LLENGUATGE (AULES CIL)

1. Participants

Per a cobrir els llocs de les aules CIL les persones participants hauran de pertànyer als cossos i especialitats següents d'acord amb el lloc al qual s'opta:



Cos: Mestres

Codi Especialitats

127/152 Pedagogia Terapèutica

126/151 Audició i Llenguatge



Centres d'Educació Infantil i Primària

03014149 CEIP Voramar Alacant

03011239 CEIP Miguel Hernández Orihuela

03015956 CEIP L'Arenal Xàbia

12006810 CEIP Regina Violant Almassora

12004382 CEIP Mestre Eduardo Martínez Ródenas Benicarló

12000613 CEIP Penyagolosa Borriana

12001277 CEIP Bernat Artola Castelló

12000790 CEIP Isidoro Andrés Villarroya Castelló

12007051 CEIP Juan G. Ripollés Castelló

12006731 CEIP Manel García Grau Castelló

12006585 CEIP Tombatossals Castelló

12008028 CEIP Vicent Marzà Castelló

12006445 CEIP El Pinar Grau -

Castelló

12000133 CEIP Francisco Grangel Mascarós L'Alcora

12002543 CEIP Eleuterio Pérez La Vall d'Uixó

12002567 CEIP Recaredo Centelles La Vall d'Uixó

12003389 CEIP La Cova La Vall d'Uixó

12004345 CEIP Mestre Caballero Onda

12004357 CEIP Botànic Calduch Vila-real

12003021 CEIP Escultor Ortells Vila-real

12002865 CEIP Pius XII Vila-real

12003067 CEIP Sant Sebastià Vinaròs

46000171 CEIP Bonavista Alaquàs

46027942 CEIP La Balaguera Albal

46000304 CEIP El Castell Albalat dels Sorells

46000444 CEIP Cervantes Alboraya

46015514 CEIP La Fila Alfafar

46000997 CEIP Orba Alfafar

46001205 CEIP Cervantes Algemesí

46000699 CEIP Ausiàs March Alzira

46008731 CEIP Gregori Mayans i Císcar Bellreguard

46002672 CEIP Navarro Daràs Carcaixent

46017419 CEIP Benipeixcar Gandia

46004231 CEIP Roís de Corella Gandia

46006801 CEIP Lluís Vives La Pobla de Vallbona

46004838 CEIP Sant Vicent Ferrer Llíria

46004978 CEIP Sant Francesc de Borja Llombai

46005120 CEIP Benjamín Benlloch Manises

46015605 CEIP El Cid Mislata

46005511 CEIP Gregori Mayans i Císcar Mislata

46006483 CEIP Villar Palasí Paterna

46006291 CEIP El Parc Paterna - la Canyada

46003238 CEIP Sant Onofre Quart de Poblet

46007153 CEIP Serrano Clavero Requena

46007700 CEIP Villar Palasí Sagunt

46007529 CEIP Mestre Tarazona Sagunt-Port

46015681 CEIP Alfàndec Tavernes de la Valldigna

46008731 CEIP Federico Maicas Torrent

46029689 CEIP Les Terretes Torrent

46015782 CEIP Angelina Carnicer València

46012641 CEIP Cavite-Isla del Hierro València

46012197 CEIP Jaime Balmes València

46012732 CEIP Les Arts València

46018345 CEIP Lluís Guarner València

46023900 CEIP Mare Nostrum València

46019866 CEIP Mestalla València

46026421 CEIP Tomás de Montañana València

46012446 CEIP Torrefiel València

46013426 CEIP Raquel Payá València

46012771 CEIP Rodríguez Fornos València

46004759 CEIP Beato Jacinto Castañeda Xàtiva









Centres Educació Secundària



12000704 IES Jaume I Borriana

12005799 IES Bovalar Castelló

12004217 IES Caminàs Castelló

12002661 IES Honori García La Vall d'Uixó

12003080 IES Leopoldo Querol Vinaròs

12002889 IES Francesc Tàrrega Vila-real







Cos: mestres

Codi Especialitats

126/151 Audició i Llenguatge



Centres d'Educació Infantil i Primària

46014901 CEIP Mestre Serrano Mislata

46006197 CEIP L'Horta Paiporta

46012227 CEIP Pràctiques València

12004242 CEIP Gaetà Huguet Castelló







Cos: mestres

Codi Especialitats

127/152 Pedagogia Terapèutica



Centres d'Educació Secundària

46000705 IES Rei en Jaume Alzira

46016361 IES La Moreria Mislata

46024965 Secció IES Henri Matisse Paterna- la Canyada

46013086 IES Isabel de Villena València

46018138 IES Orriols València







Aquestes persones especialistes podran optar a les comissions de serveis oferides en els centres d'educació Infantil i Primària o en els instituts d'Educació Secundària.

En cas d'optar a més d'una especialitat, les persones participants hauran de presentar una sol·licitud per a cada una d'aquestes.

2. Requisits específics

a) Tindre formació en trastorns de l'espectre autista, acreditada amb els certificats corresponents, i capaci-

tats i desenvolupament d'habilitats en l'atenció a aquest alumnat, acreditada mitjançant la presentació i defensa del projecte de treball que inclourà un programa d'intervenció educativa amb l'alumnat.

b) Tindre coneixements i competència professional en l'ús de les tecnologies de la informació i de la comunicació (TIC) com a ferramenta didàctica, així com competències professionals basades en metodologies d'aprenentatge actives i d'aprenentatge per projectes, la qual cosa s'haurà d'acreditar mitjançant la presentació i defensa del projecte de treball.

3. Documentació específica

Projecte de treball, original i d'elaboració pròpia per a l'exercici de la funció docent en les unitats específiques de comunicació i llenguatge, amb les característiques indicades en la base quarta. Aquest projecte inclourà els apartats següents:

– Metodologia

– Mesures d'atenció a la diversitat i inclusió

– Activitats de sensibilització per a la comunitat educativa

– Coordinació i col·laboració amb els professionals que intervenen amb aquest alumnat.

Les persones participants podran optar per la presentació d'un projecte de treball, per a una unitat específica de comunicació i llenguatge ubicada en un centre d'Educació Infantil i Primària o per un projecte de treball per a una unitat específica ubicada en un Institut d'Educació Secundària, segons l'opció d'accés sol·licitada. En el cas d'optar als dos tipus d'unitats, hauran de presentar un projecte de treball per a cada opció.

4. Comissió Tècnica de Selecció

La Comissió Tècnica de Selecció per a cobrir els llocs de les unitats específiques de Comunicació i Llenguatge (aules CIL) estarà formada per:

a) La subdirectora general d'Ordenació, que actuarà com a presidenta.

b) El cap de Servei d'Ordenació Acadèmica.

c) Un tècnic o una tècnica designats per la Direcció General de Política Educativa relacionat amb les unitats específiques de comunicació i llenguatge.

d) Un inspector o inspectora d'educació amb experiència en aquest àmbit designat per la Inspecció General d'Educació.

e) Una persona funcionària amb experiència en aquest àmbit designada pel Servei de Formació del Professorat.

f) Una persona funcionària de la Direcció General de Política Educativa, que actuarà com a secretària de la Comissió, amb veu i vot.





B. UNITATS PEDAGÒGIQUES HOSPITALÀRIES (UPH)

1. Participants

Per a cobrir els llocs de les unitats pedagògiques hospitalàries (UPH) les persones participants hauran de pertànyer als cossos i les especialitats següents d'acord amb el lloc al qual s'opte:



Cos: Mestres

Codi Especialitat

127/152 Pedagogia Terapèutica



Centres:

Hospital La Fe València.

Hospital Dr. Peset València.

Hospital Clínic València.

Hospital Sagunt.

Hospital de Xàtiva.

Hospital de Gandia.

Hospital General Castelló.

Hospital General d'Alacant.

Hospital Sant Joan d'Alacant.

Hospital d'Elda.

Hospital Marina Salut de Dénia.

Hospital d'Elx.

Hospital Universitari Vinalopó Elx.

Hospital d'Orihuela.

Hospital de Torrevieja.



Cos: professors d'Ensenyament Secundari

Codi 276 Àmbit Científic i Tecnològic. El professorat que opta a aquesta matèria podrà pertànyer a una de les especialitats següents: Matemàtiques, Física i Química, Biologia i Geologia, Tecnologia i Informàtica.

Codi 277 Àmbit Lingüístic i Social. El professorat que opte a aquesta matèria podrà pertànyer a una de les especialitats següents: Filosofia, Grec, Llatí, Llengua Castellana i Literatura, Geografia i Història, Francés, Anglés, Alemany, Italià i Llengua i Literatura Valenciana.



Centre:

Hospital La Fe / Clínic de València (compartida)



2. Requisits específics

a) Estar en possessió, com a mínim, del Certificat de Coneixement d'Anglés de nivell B1 emés per les escoles oficials d'idiomes, o qualsevol altre de nivell equivalent dels relacionats en el Decret 61/2013, del Consell, de 17 de maig, modificat per l'Ordre 93/2013, d'11 de novembre, de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, així com les entitats reconegudes per resolucions posteriors.

b) Tindre els coneixements i la competència professional en l'ús de les TIC com a ferramenta didàctica, així com competències professionals basades en metodologies d'aprenentatge actives i d'aprenentatge per projectes, la qual cosa s'haurà d'acreditar mitjançant la presentació i defensa del projecte de treball i la unitat didàctica.

c) Comptar amb formació i experiència en la gestió de l'animació sociocultural i del temps lliure, la qual cosa s'haurà d'acreditar mitjançant la presentació i defensa del projecte de treball i de la unitat didàctica.



3. Documentació específica

Projecte de treball en què es desenvolupe una proposta raonada de les estratègies d'actuació docent en aquestes UPH i una unitat didàctica adaptada al lloc, original i d'elaboració pròpia, amb les característiques indicades en les bases quarta i sisena.

4. Comissió Tècnica de Selecció

La Comissió Tècnica de Selecció per a cobrir els llocs de les unitats pedagògiques hospitalàries estarà formada:

a) Pel subdirector general d'Innovació i Qualitat, que actuarà com a president.

b) Pel cap del Servei d'Avaluació i Estudis.

c) Per un tècnic o una tècnica designats per la Direcció General de Política Educativa relacionat amb les unitats pedagògiques hospitalàries.

d) Per un inspector o inspectora d'educació, amb experiència en aquest àmbit, designat per la Inspecció General d'Educació.

e) Per una persona funcionària, amb experiència en aquest àmbit, designada pel Servei de Formació del Professorat.

f) Per una persona funcionària de la Direcció General de Política Educativa, que actuarà com a secretària de la comissió, amb veu i vot.





C. CENTRES EXPERIMENTALS PLURILINGÜES

1. Persones participants

Per a cobrir els llocs en centres amb programa experimental plurilingüe, les persones participants hauran de pertànyer al cos de mestres i a les especialitats que a continuació s'indiquen:



Codi Especialitats

120 Educació Infantil

121 Llengua Estrangera Anglés

123 Educació Física

124 Educació Musical

126 Audició i Llenguatge

127 Pedagogia Terapèutica

128 Educació Primària



Centres:

CEIP Costa Blanca d'Alacant

CEIP Bautista Lledó de Benidorm

CEIP Sanchis Yago de Castelló de la Plana

CEIP José Serrano Ramos de Vila-real

CEIP Gloria Fuertes d'Alzira

CEIP Vil·la Romana de Catarroja



2. Requisits específics

a) La persona que opte a aquests llocs haurà d'estar en possessió del Certificat de Capacitació Lingüística en Llengües Estrangeres (Anglés) o titulació equivalent, o estar habilitada en Llengua Estrangera / Anglés.

b) Tindre coneixements i competència professional en enfocaments plurilingües integrats tant en l'ensenyament (Tractament Integrat de Llengua) com en l'ús vehicular (Tractament Integrat de Llengua i Contingut) la qual cosa s'haurà d'acreditar mitjançant la presentació i defensa del projecte de treball i de la unitat didàctica.

c) Tindre coneixements i competència professional en l'ús de les TIC com a ferramenta didàctica, així com competències professionals basades en metodologies d'aprenentatge actives i d'aprenentatge per projectes, la qual cosa s'haurà d'acreditar mitjançant la presentació i defensa del projecte de treball i de la unitat didàctica.

3. Documentació específica

Projecte de treball en què es desenvolupe una proposta raonada de les estratègies d'actuació docent en un centre experimental plurilingüe i una unitat didàctica adaptada, original i d'elaboració pròpia, amb les característiques indicades en les bases quarta i sisena.

4. Comissió Tècnica de Selecció

La Comissió Tècnica de Selecció per a cobrir els llocs en centres amb programa experimental plurilingüe estarà formada:

a) Per la subdirectora general d'Ordenació de la Direcció General de Política Educativa, que actuarà com a presidenta.

b) Pel cap del Servei d'Educació Plurilingüe.

c) Per un tècnic o una tècnica designats per la Direcció General de Política Educativa relacionat amb el programa experimental de centres plurilingües.

d) Per un inspector o inspectora d'educació amb experiència en aquest àmbit designat per la Inspecció General d'Educació.

e) Per una persona funcionària amb experiència en aquest àmbit designada pel Servei de Formació del Professorat.

f) Per una persona funcionària de la Direcció General de Política Educativa, que actuarà com a secretària de la comissió, amb veu i vot.







D. CENTRES DE FORMACIÓ DE PERSONES ADULTES EN ESTABLIMENTS PENITENCIARIS

1. Persones participants

a) Per a poder cobrir els llocs en els centres de Formació de Persones Adultes dels establiments penitenciaris per a impartir ensenyaments en el I Cicle de Formació de Persones Adultes, les persones sol·licitants hauran d'estar habilitades en l'especialitat de Primària, per a poder impartir els camps de coneixement o àmbits d'experiència en què s'organitzen els ensenyaments corresponents.

Així mateix, i de conformitat en el que estableix la disposició transitòria primera del Reial Decret 1594/2011, de 4 de novembre (BOE núm. 270, de 9 de novembre de 2011), pel qual s'estableixen les especialitats docents del cos de mestres que exerceixen les seues funcions en les etapes d'Educació Infantil i d'Educació Primària, aquells mestres que amb anterioritat a l'entrada en vigor de la Llei Orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'Educació, estigueren ocupant plaça definitiva en un centre de Formació de Persones Adultes, en el nivell equivalent a 1r i 2n d'Educació Secundària Obligatòria podrà demanar comissió de serveis a llocs d'aquest mateix nivell.



b) Per a cobrir els llocs en aquests centres, per a impartir els ensenyaments corresponents al primer i segon nivell del Cicle II de Formació de Persones Adultes, les persones sol·licitants hauran de pertànyer al cos de professors d'Ensenyament Secundari que tinguen les especialitats que en aquest mateix apartat es determinen, segons l'atribució d'especialitats del cos de professors d'Ensenyament Secundari que s'estableix en l'annex II del Decret 220/1999, de 23 de novembre, del Govern Valencià, pel qual es regulen els programes formatius que figuren en la Llei 1/1995, de 20 de gener, de la Generalitat Valenciana, de Formació de les Persones Adultes, i s'estableix el currículum dels programes d'alfabetització i programes per a adquirir i actualitzar la formació bàsica de les persones adultes fins a l'obtenció del títol de Graduat en Educació Secundària, a la Comunitat Valenciana, així com estar en possessió de les titulacions establides en l'Ordre de 14 de juny de 2000, de la Conselleria de Cultura i Educació (DOGV núm. 3781, de 28 de juny de 2000).



Cos: Mestres

Codi Especialitat:

121 Lengua Extranjera:Inglés

122 Lengua Extranjera: Francés

153 FPA Primària

153 FPA Primària (amb requisit de Diploma de Mestre en Valencià)





Cos: professors de Secundària

Codi Especialitat:

292 FPA Científic/Tecnològic. El professorat que opte a aquesta matèria podrà pertànyer a una de les especialitats següents: Matemàtiques, Física i Química, Biologia i Geologia, Tecnologia i Anàlisi i Química Industrial.

293 FPA Ciències Socials. El professorat que opte a aquesta matèria podrà pertànyer a una de les especialitats següents: Filosofia, Geografia i Història, Orientació Educativa, Formació i Orientació Laboral, Intervenció Sociocomunitària i Economia

294 FPA Comunicació (Anglés)

295 FPA Comunicació (Valencià/Anglés). El professorat que opte a aquesta matèria podrà pertànyer a una de les especialitats següents: Valencià, Anglés, Llengua Castellana i Literatura, amb els requisits de Capacitació en Valencià

296 FPA Comunicació (Francés)

297 FPA Comunicació (Valencià)



Centres:

FPA Pla de la Vallonga d'Alacant

FPA La Atalaya de Villena

FPA d'Albocàsser

FPA Victoria Kent de Castelló de la Plana

FPA núm. 3 de Picassent (Edifici Preventius)

FPA Presentación Sáez de Picassent (Edifici Compliment)

Cos: professors d'Ensenyament Secundari

Codi Especialitat

Formació i Orientació Laboral

236 Assessoria i Processos d'Imatge Personal

268 Processos de Producció Agrària

276 Àmbit Científic i Tecnològic. El professorat que opte a aquesta matèria podrà pertànyer a una de les especialitats següents: Matemàtiques, Física i Química, Biologia i Geologia, Tecnologia i Informàtica.

277 Àmbit Lingüístic i Social. El professorat que opte a aquesta matèria podrà pertànyer a una de les especialitats següents: Filosofia, Grec, Llatí, Llengua Castellana i Literatura, Geografia i Història, Francés, Anglés, Aleman Italià i Llengua i Literatura Valenciana



Centre:

Secció d'Educació Secundària núm. 1 de Picassent



2. Requisits específics

Tindre coneixements i competència professional en les metodologies i especificitats de la formació de persones adultes, així com en l'ús de les TIC com a ferramenta didàctica, la qual cosa s'haurà d'acreditar

mitjançant la presentació i defensa del projecte de treball i de la unitat didàctica.



3. Documentació específica

Projecte de treball en què es desenvolupe una proposta raonada de les estratègies d'actuació docent en formació de persones adultes amb les particularitats pròpies d'un establiment penitenciari i una unitat didàctica adaptada, original i d'elaboració pròpia, amb les característiques indicades en les bases quarta i sisena

4. Comissió Tècnica de Selecció

La Comissió Tècnica de Selecció per a cobrir els llocs en els establiments penitenciaris estarà formada:

a) Per la subdirectora general d'Ordenació de la Direcció General de Política Educativa, que actuarà com a presidenta.

b) Pel cap de Servei d'Ordenació Acadèmica.

c) Per un tècnic o una tècnica designats per la Direcció General de Política Educativa.

d) Per un inspector o inspectora d'educació, amb experiència en aquest àmbit, designat per la Inspecció General d'Educació.

e) Per una persona funcionària, amb experiència en aquest àmbit, designada pel Servei de Formació del Professorat.

f) Per una persona funcionària de la Direcció General de Política Educativa, que actuarà com a secretària de la comissió, amb veu i vot.







E. SERVEIS PSICOPEDAGÒGICS ESCOLARS DE SECTOR (SPE)

1. Persones participants

Per a cobrir els llocs dels serveis psicopedagògics escolars de sector (SPE), les persones participants hauran de pertànyer a les especialitats i els cossos següents, d'acord amb el lloc al qual s'opte:





Cos de mestres:

Codi Especialitat

126/151 Audició i Llenguatge



Cos de professors d'Ensenyament Secundari:

Codi Especialitat

218/289/299 Orientació Educativa de SPES en zona



Centres

SPES A01 Alacant

SPES A07 Alacant

SPES A03 Alcoi

SPES A12 Almoradí

SPES A05 Altea

SPES A11 Dénia

SPES A04 Elda

SPES A02 Elx

SPES A08 Elx

SPES A09 Ibi

SPES A10 Novelda

SPES A06 Orihuela



SPES C03 Borriana

SPES C02 Castelló

SPES C04 Castelló

SPES C05 Segorbe

SPES C01 Vinaròs



SPES V16 Alberic

SPES V06 Alzira

SPES V08 Buñol

SPES V13 Burjassot

SPES V05 Gandia

SPES V07 Lliria

SPES V15 Ontinyent

SPES V14 Quart de Poblet

SPES V03 Sagunt

SPES V04 Torrent

SPES V17 Utiel

SPES V01 València

SPES V02 València

SPES V10 València

SPES V11 València

SPES V12 València

SPES V09 Xàtiva



2. Requisits específics

a) Tindre coneixements i competència professional en el funcionament i les tasques pròpies dels serveis psicopedagògics escolars de sector, la qual cosa s'haurà d'acreditar mitjançant la presentació del projecte de treball.

b) Tindre coneixements i competència professional en l'ús de les TIC com a ferramenta de treball en aquests llocs, la qual cosa s'haurà d'acreditar mitjançant la presentació i defensa del projecte de treball i l'entrevista que es realitze a aquest efecte.



3. Procés de selecció

Les persones sol·licitants presentaran un projecte de treball relacionat amb la normativa específica d'aquests serveis i que avaluarà, a més, les competències tècniques i pedagògiques necessàries per a l'exercici d'aquests llocs i que constarà:

– D'un Pla d'activitats per al SPE.

– Un Pla individual d'intervenció en un centre docent.



4. Comissió Tècnica de Selecció

La Comissió Tècnica de Selecció per a cobrir els llocs en els serveis psicopedagògics escolars de sector (SPE) estarà formada:



a) Per la subdirectora general d'Ordenació de la Direcció General de Política Educativa, que actuarà com a presidenta.

b) Pel cap del Servei d'Ordenació Acadèmica.

c) Per un tècnic o una tècnica designats per la Direcció General de Política Educativa.

d) Per un inspector o inspectora d'educació amb experiència en aquest àmbit, designat per la Inspecció General d'Educació.

e) Per una persona funcionària, amb experiència en aquest àmbit, designada pel Servei de Formació del Professorat.

f) Per un director o directora d'un servei psicopedagògic escolar designat pel Servei d'Ordenació Acadèmica.

g) Per una persona funcionària de la Direcció General de Política Educativa, que actuarà com a secretària de la comissió, amb veu i vot.







F. SECCIONS D'EDUCACIÓ SECUNDÀRIA EN CENTRES DE REEDUCACIÓ I CAES

1. Persones participants

Per a cobrir els llocs de les seccions d'Educació Secundària en els centres de Reeducació i CAES, les persones participants hauran de pertànyer als cossos i les especialitats següents d'acord amb el lloc al qual s'opte:



Cos de mestres

Codi Especialitat

127/152 Educació Especial: Pedagogia Terapèutica



Centres:

Secció de l'IES Antonio Navarro Santafé de Villena

Secció de l'IES Figueras Pacheco El Bacarot

Secció de l'IES Matilde Salvador de Castelló

Secció de l'IES José Vilaplana de Vinaròs

Secció de l'IES Federica Montseny de Burjassot

Secció de l'IES Jaume I de Picassent

Secció de l'IES Conselleria de València





Cos de professors d'Ensenyament Secundari

Codi Especialitats

204 Llengua i Literatura Castellana

205 Geografia i Història

206 Matemàtiques

207 Física i Química

208 Biologia i Geologia

209 Dibuix

211 Anglés

216 Música

217 Educació Física

218 Orientació Educativa

219 Tecnologia

232 Processos i Productes en Fusta i Moble

256 Llengua i Literatura Valenciana

268 Processos de Producció Agrària





Cos de professors tècnics de Formació Professional

Codi Especialitats

333 Fabricació i Instal·lació Fusteria i Moble

341 Oficina de Projectes de Construcció

345 Operacions i Equips de Producció Agrària

356 Sistemes i Aplicacions Informàtiques



Centres:

Secció de l'IES Antonio Navarro Santafé de Villena

Secció de l'IES Figueras Pacheco El Bacarot

Secció de l'IES Matilde Salvador de Castelló

Secció de l'IES José Vilaplana de Vinaròs

Secció de l'IES Federica Montseny de Burjassot

Secció de l'IES Jaume I de Picassent

Secció de l'IES Conselleria de València



2. Requisits específics

a) Tindre coneixements i competència professional en programes específics d'atenció a la diversitat i en la programació d'àmbits de coneixement, la qual cosa s'haurà d'acreditar mitjançant la presentació i defensa del projecte de treball i de la unitat didàctica corresponent.



b) Tindre coneixements i competència professional en l'ús de les TIC com a ferramenta didàctica, així com competències professionals basades en metodologies d'aprenentatge actives i d'aprenentatge per projectes, la qual cosa s'haurà d'acreditar mitjançant la presentació i defensa del projecte de treball i de la unitat didàctica corresponent.



3. Documentació específica

Projecte de treball adaptat a les peculiaritats d'una secció associada a un centre de Reeducació i una unitat didàctica corresponent a un àmbit de coneixement, original i d'elaboració pròpia, per a l'exercici de la funció docent en un centre de Reeducació, amb les característiques indicades en les bases quarta i sisena.

4. Comissió Tècnica de Selecció

La Comissió Tècnica de Selecció per a cobrir els llocs dels centres de Reeducació estarà formada:

a) Pel subdirector general d'Innovació i Qualitat, que actuarà com a president.

b) Pel cap del Servei d'Avaluació i Estudis.

c) Per un tècnic o una tècnica designats per la Direcció General de Política Educativa relacionat amb els centres de Reeducació.

d) Per un inspector o inspectora d'educació, amb experiència en aquest àmbit, designat per la Inspecció General d'Educació.

e) Per una persona funcionària, amb experiència en aquest àmbit, designada pel Servei de Formació del Professorat.

f) Per una persona funcionària de la Direcció General de Política Educativa, que actuarà com a secretària de la comissió amb veu i vot.







G. CENTRES INTEGRATS DE FORMACIÓ PROFESSIONAL

1. Persones participants

Per a cobrir els llocs dels centres integrats de Formació Professional, les persones participants hauran de pertànyer als cossos i les especialitats següents d'acord amb el lloc al qual s'opte:

Cos: professors d'Ensenyament Secundari

Cos: professors tècnics de Formació Professional



2. Llocs a cobrir

Només es cobrirà, a través d'aquesta convocatòria, mitjançant comissió de serveis, un lloc per centre i especialitat, sempre que el nombre de vacants no cobertes amb caràcter definitiu siga més d'una.



3. Centres:

Centre Integrat de Formació Professional Batoi d'Alcoi



Cos: professors de Secundària

Codi Especialitat

242 Intervenció Sociocomunitària

270 Processos Diagnòstic Clínic i Producte Ortoprotètic





Cos: professors tècnics de Formació Professional

Codi Especialitat

330 Cuina i Pastisseria

347 Perruqueria

348 Procediments Diagnòstic Clínic i Ortoprotètic

349 Procediments Sanitaris i Assistencials

354 Serveis a la Comunitat

355 Serveis de Restauració

356 Sistemes i Aplicacions Informàtiques





Centre Integrat de Formació Professional Canastell de Sant Vicent del Raspeig



Cos: professors de Secundària

Codi Especialitat

218 Orientació Educativa

227 Organització i Processos de Manteniment de Vehicles

266 Organització i Projectes de Sistemes Energètics

270 Processos Diagnòstic Clínic i Producte Ortoprotètic

274 Sistemes Electrotècnics i Automàtics



Cos: professors tècnics de Formació Professional

Codi Especialitat

330 Cuina i Pastisseria

331 Equips Electrònics

334 Instal·lació i Manteniment d'Equips Tèrmics i de Fluids

335 Instal·lacions Electrotècniques

338 Manteniment de Vehicles

349 Procediments Sanitaris i Assistencials

Centre Integrat de Formació Professional de Benicarló



Cos: professors de Secundària

Codi Especialitat

243 Hostaleria i Turisme



Cos: professors tècnics de Formació Professional

Codi Especialitat

330 Cuina i Pastisseria

334 Instal·lació i Manteniment d'Equips Tèrmics i de Fluids

345 Operacions i Equips de Producció Agrària





Centre Integrat de Formació Professional “Costa de Azahar” de Castelló



Cos: professors de Secundària

Codi Especialitat

243 Hostaleria i Turisme



Cos: professors tècnics de Formació Professional

Codi Especialitat

330 Cuina i Pastisseria

355 Serveis de Restauració





Centre Integrat de Formació Professional Luis Suñer d'Alzira



Cos: professors de Secundària

Codi Especialitat

266 Organització i Projectes de Sistemes Energètics



Cos: professors tècnics de Formació Professional

Codi Especialitat

331 Equips Electrònics

334 Instal·lació i Manteniment d'Equips Tèrmics i de Fluids





Centre Integrat de Formació Professional de Catarroja



Cos: professors de Secundària

Codi Especialitat

266 Organització i Projectes de Sistemes Energètics



Cos: professors tècnics de Formació Professional

Codi Especialitat

333 Fabricació i Instal·lació de Fusteria i Moble

334 Instal·lació i Manteniment d'Equips Tèrmics i de Fluids





Centre Integrat de Formació Professional de Cheste



Cos: professors de Secundària

Codi Especialitat

268 Processos de Producció Agrària



Cos: professors tècnics de Formació Professional

Codi Especialitat

330 Cuina i Pastisseria

338 Manteniment de Vehicles

345 Operacions i Equips de Producció Agrària

355 Serveis de Restauració





Centre Integrat de Formació Professional de Mislata



Cos: professors de Secundària

Codi Especialitat

243 Hostaleria i Turisme

254 Informàtica

265 Organització i Gestió Comercials

270 Processos Diagnòstic Clínic i Producte Ortoprotètic

Cos: professors tècnics de Formació Professional

Codi Especialitat

348 Procediments Diagnòstic Clínic i Ortoprotètic

351 Processos de Gestió Administrativa





Centre Integrat de Formació Professional Faitanar de Quart de Poblet



Cos: professors de Secundària

Codi Especialitat

242 Intervenció Sociocomunitària



Cos: professors tècnics de Formació Professional

Codi Especialitat

338 Manteniment de Vehicles

340 Mecanitzat i Manteniment de Màquines

354 Serveis a la Comunitat





Centre Integrat de Formació Professional Ausiàs March de València



Cos: professors de Secundària

Codi Especialitat

270 Processos Diagnòstic Clínic i Producte Ortoprotètic



Cos: professors tècnics de Formació Professional

Codi Especialitat

348 Procediments Diagnòstic Clínic i Ortoprotètic

349 Procediments Sanitaris i Assistencials





Centre Integrat de Formació Professional Ciutat de l'Aprenent de València



Cos: professors de Secundària

Codi Especialitat

237 Processos i Productes en Arts Gràfiques

271 Processos Sanitaris



Cos: professors tècnics de Formació Professional

Codi Especialitat

330 Cuina i Pastisseria

335 Instal·lacions Electrotècniques

338 Manteniment de Vehicles

340 Mecanitzat i Manteniment de Màquines

343 Operacions i Equips d'Elaboració de Productes

Alimentaris

346 Patronatge i Confecció

349 Procediments Sanitaris i Assistencials

357 Soldadura





Centre Integrat de Formació Professional Misericòrdia de València



Cos: professors de Secundària

Codi Especialitat

226 Sistemes Electrònics

242 Intervenció Sociocomunitària

263 Administració d'Empreses



Cos: professors tècnics de Formació Professional

Codi Especialitat

331 Equips Electrònics

351 Processos de Gestió Administrativa

354 Serveis a la Comunitat







Centre Integrat de Formació Professional Vicente Blasco Ibáñez de València



Cos: professors de Secundària

Codi Especialitat

264 Anàlisi i Química Industrial



Cos: professors tècnics de Formació Professional

Codi Especialitat

337 Laboratori

340 Mecanitzat i Manteniment de Màquines





Centre Integrat de Formació Professional la Costera de Xàtiva



Cos: professors de Secundària

Codi Especialitat

242 Intervenció Sociocomunitària

270 Processos Diagnòstic Clínic i Producte Ortoprotètic

271 Processos Sanitaris



Cos: professors tècnics de Formació Professional

Codi Especialitat

338 Manteniment de Vehicles

349 Procediments Sanitaris i Assistencials



4. Requisits específics

a) Tindre coneixements i competència professional en l'ús de les TIC com a ferramenta didàctica, així com competències professionals basades en metodologies d'aprenentatge actives i d'aprenentatge per projectes, la qual cosa s'haurà d'acreditar mitjançant la presentació del projecte de treball.

b) Complir almenys amb una de les condicions següents que seran acreditades per la persona sol·licitant:

– Estar en possessió de l'habilitació o de la formació acreditativa per a participar en procediments d'avaluació i acreditació de les competències professionals adquirides a través de l'experiència professional o de procediments no formals.

– Haver participat en l'assessorament o avaluació en procediments d'avaluació i acreditació de les competències professionals adquirides a través de l'experiència professional o de procediments no formals.



– Haver impartit oferta formativa conduent a l'obtenció de certificats de professionalitat.

– Haver col·laborat amb els centres de referència nacional o observatoris de professions i ocupacions.

– Haver desenvolupat i impulsat projectes d'innovació i desenvolupament amb el teixit productiu.

– Haver participat en projectes europeus de mobilitat, cooperació o perfeccionament professional.

– Haver col·laborat en l'anàlisi de qualificacions professionals amb la coordinació de l'Institut Nacional de les Qualificacions Professionals o de la direcció general competent en matèria de formació professional de la conselleria competent en matèria d'educació

– Haver impulsat l'establiment de mesures de gestió de qualitat.



Les persones que opten a llocs d'orientació hauran de tindre coneixement i experiència en un enfocament d'orientació professional. Aquest requisit s'acreditarà per haver superat o impartit cursos de formació específica en orientació professional, organitzats per les administracions educatives o universitats.



5. Documentació específica

Projecte de treball en què es desenvolupe una proposta raonada de les estratègies d'actuació docent adaptat al lloc i relacionat amb el Sistema Integral de Formació Professional, original i d'elaboració pròpia, amb les característiques indicades en les bases quarta i sisena.



6. Procés de selecció

El procés de selecció de les persones que concórreguen a aquests llocs, constarà només de les dues primeres fases previstes en la base sisena de la present resolució, valoració de mèrits i valoració del projecte.

7. Comissió Tècnica de Selecció

La Comissió Tècnica de Selecció per a cobrir els llocs dels centres integrats de Formació Professional estarà formada:

a) Pel subdirector general de Formació i Qualificació Professional, que actuarà com a president.

b) Pel cap del Servei de Gestió i Formació Professional.

c) Per un tècnic o una tècnica designats per la Direcció General de Formació Professional i Ensenyaments de Règim Especial.

d) Per un inspector o inspectora d'educació, amb experiència en aquest àmbit, designat per la Inspecció General d'Educació.

e) Per una persona funcionària, amb experiència en aquest àmbit, designada pel Servei de Formació del Professorat.

f) Per una persona funcionària de la Direcció General de Formació Professional i Ensenyaments de règim especial, que actuarà com a secretària de la comissió, amb veu i vot.







H. CENTRE ESPECÍFIC D'EDUCACIÓ A DISTÀNCIA (CEED)

1. Persones participants

a) Per a poder cobrir els llocs per a impartir ensenyaments en el I Cicle de Formació de Persones Adultes, les persones sol·licitants hauran d'estar habilitades en l'especialitat de Primària, per a poder impartir els camps de coneixement o àmbits d'experiència en què s'organitzen els ensenyaments corresponents.

Així mateix, i de conformitat en el que estableix la disposició transitòria primera del Reial Decret 1594/2011, de 4 de novembre (BOE núm. 270, de 9 de novembre de 2011), pel qual s'estableixen les especialitats docents del cos de mestres que exerceixen les seues funcions en les etapes d'Educació Infantil i d'Educació Primària, aquells mestres que amb anterioritat a l'entrada en vigor de la Llei Orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'Educació, estigueren ocupant plaça definitiva en un centre de Formació de Persones Adultes, en el nivell equivalent a 1r i 2n d'Educació Secundària obligatòria, podrà demanar comissió de serveis a llocs d'aquest mateix nivell.



b. Per a cobrir els llocs per a impartir els ensenyaments corresponents al primer i segon nivell del Cicle II de Formació de Persones Adultes, les persones sol·licitants hauran de pertànyer al cos de professors d'Ensenyament Secundari que tinguen les especialitats que en aquest mateix apartat es determinen, segons l'atribució d'especialitats del cos de professors d'Ensenyament Secundari que s'estableix en l'annex II del Decret 220/1999, de 23 de novembre, del Govern Valencià, pel qual es regulen els programes formatius que figuren en la Llei 1/1995, de 20 de gener, de la Generalitat Valenciana, de Formació de les Persones Adultes, i s'estableix el currículum dels programes d'alfabetització i programes per a adquirir i actualitzar la formació bàsica de les persones adultes fins a l'obtenció del títol de Graduat en Educació Secundària, a la Comunitat Valenciana, així com estar en possessió de les titulacions establides en l'Ordre de 14 de juny de 2000, de la Conselleria de Cultura i Educació (DOGV núm. 3781, de 28 de juny de 2000).

c) Per a cobrir la resta dels llocs del Centre Específic d'Educació a Distància (CEED), les persones participants hauran de pertànyer als cossos i les especialitats següents, d'acord amb el lloc al qual s'opte:





Cos: mestres

Codi Especialitat

153 FPA Primària



Cos: professors d'Ensenyament Secundari

Codi Especialitats

201 Filosofia

211 Anglés

204 Castellà

205 Geografia i Història

206 Matemàtiques

207 Física i Química

208 Biologia i Geologia

209 Dibuix

216 Música

218 Orientació

219 Tecnologia (*)

222 Formació i Orientació Laboral

243 Hostaleria i Turisme

254 Informàtica (*)

256 Llengua i Literatura Valenciana

261 Economia

263 Administració d'Empreses (*)

265 Organització i Gestió Comercial (*)

288 FPA Comunicació Castellà

292 FPA Científic i Tecnològic. El professorat que opte a aquesta matèria podrà pertànyer a una de les especialitats següents: Matemàtiques, Física i Química, Biologia i Geologia, Tecnologia I Anàlisi i Química Industrial.

293 FPA Ciències Socials. El professorat que opte a aquesta matèria podrà pertànyer a una de les especialitats següents: Filosofia, Geografia i Història, Orientació Educativa, Formació i Orientació laboral, Intervenció Sociocomunitària i Economia.

294 FPA Comunicació Anglés

295 FPA Comunicació: Valencià – Anglés. El professorat que opte a aquesta matèria podrà pertànyer a una de les especialitats següents: Valencià, Anglés, Llengua Castellana i Literatura, amb els requisits de Capacitació en Valencià. (*)

297 FPA Comunicació: Valencià





Cos: professors tècnics de Formació Professional

Codi: especialitat:

350 Processos Comercials (*)

351 Processos de Gestió Administrativa (*)

356 Sistemes i Aplicacions Informàtiques(*)



2. Requisits específics

a) Tindre coneixements i competència professional en l'ús de les TIC com a ferramenta didàctica, així com competències professionals basades en metodologies d'aprenentatge específiques de la modalitat a distància, la qual cosa s'haurà d'acreditar mitjançant la realització d'una prova i de l'entrevista que es realitze a aquest efecte.

b) Les persones sol·licitants de les especialitats assenyalades amb (*) en el punt anterior hauran d'estar en possessió del certificat oficial de coneixements de nivell B2 d'anglés emés per les escoles oficials d'idiomes, o qualsevol altre de nivell equivalent dels relacionats en el Decret 61/2013, del Consell, de 17 de maig, modificat per l'Ordre 93/2013, d'11 de novembre, de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, així com les entitats reconegudes per resolucions posteriors.





3. Procés de selecció

En la fase 2 del procés de selecció, base sisena, les persones sol·licitants realitzaran una prova. Aquesta prova consistirà en preguntes relacionades amb el treball i la intervenció educativa pròpies del lloc sol·licitat i específiques d'un centre d'Educació a Distància. A més, el procés de selecció es completarà amb una entrevista corresponent a la fase 3, en la qual la persona sol·licitant defendrà la prova realitzada i contestarà les preguntes que li siguen formulades per les persones integrants de la Comissió Tècnica de Selecció.

4. Comissió Tècnica de Selecció

La Comissió Tècnica de Selecció per a cobrir els llocs del Centre Específic d'Educació a Distància (CEED) estarà formada:

a) Per la subdirectora general de personal de la Direcció General de Centres i Personal Docent, que actuarà com a presidenta.

b) Per un funcionari o funcionària designat per la Direcció General de Formació Professional i Ensenyaments de Règim Especial relacionat amb el seguiment dels ensenyaments impartits en la modalitat a distància.

c) Per un funcionari o funcionària designat per la Direcció General de Política Educativa relacionat amb la formació de persones adultes.

d) Per un inspector o inspectora d'educació, amb experiència en aquest àmbit, designat per la Inspecció General d'Educació.

e) Per una persona funcionària, amb experiència en aquest àmbit, designada pel Servei de Formació del Professorat.

f) Per una persona funcionària de la Subdirecció General de Personal, que actuarà com a secretària de la comissió, amb veu i vot.







I. CENTRE DE RESIDÈNCIES DEL COMPLEX EDUCATIU DE CHESTE I DEL CENTRE INTEGRAT DE FORMACIÓ PROFESSIONAL «Costa de Azahar» DE CASTELLÓ

1. Participants

Per a cobrir els llocs del centre de les residències del Complex Educatiu de Cheste i del Centre Integrat de Formació Professional «Costa de Azahar» de Castelló, les persones participants hauran de pertànyer als cossos i les especialitats següents, d'acord amb el lloc al qual s'opte:



Cos: mestres

Codi Especialitat

127/152 Pedagogia Terapèutica





Centre de les Residències del Complex Educatiu de Cheste i del Centre Integrat de Formació Professional «Costa de Azahar» de Castelló



Cos: professors Secundària

Codi Especialitat

211 Anglés

217 Educació Física

218 Orientació Educativa

254 Informàtica

276 Àmbit Científic Tecnològic. El professorat que opten a aquesta matèria podrà pertànyer a una de les especialitats següents: Matemàtiques, Física i Química, Biologia i Geologia, Tecnologia i Informàtica.

277 Àmbit Lingüístic i Social. El professorat que opte a aquesta matèria podrà pertànyer a una de les especialitats següents: Filosofia, Grec, Llatí, Llengua Castellana i Literatura, Geografia i Història, Francés, Anglés, Alemany, Italià i Llengua i Literatura Valenciana.



Centre de les Residències del Complex Educatiu de Cheste



2. Requisits específics

a) Comptar amb formació en la gestió de l'animació sociocultural i del temps lliure, acreditada mitjançant el títol de Tècnic Superior d'Animació Sociocultural, o el títol d'Animador juvenil, o el títol de Monitor de Centre de Vacances, o disposar del títol de Grau en Educació Social.



b) Tindre experiència en residències d'estudiants o en la impartició d'àmbits de coneixement en l'Educació Secundària Obligatòria, o en el Programa d'Acompanyament Escolar (PAE), o en el Programa EXIT.



c) Disposar de coneixements sobre el funcionament i les tasques associades al lloc acreditats mitjançant la resposta a una prova omplida en la fase 2, descrita en la base sisena, i en l'entrevista corresponent a la fase 3.

c) En el cas del professorat d'Educació Secundària es valorarà, a més, tindre coneixement i experiència en la impartició d'àmbits de coneixement en l'Educació Secundària Obligatòria.



3. Procés de selecció

En la fase 2 del procés de selecció, base sisena, les persones sol·licitants realitzaran una prova que avaluarà els coneixements de les persones que concórreguen a la present convocatòria pel que fa a aspectes relacionats amb l'organització i el funcionament de les residències, i la metodologia i la programació d'activitats pròpies de l'animació sociocultural. A més, el procés de selecció es completarà amb una entrevista corresponent a la fase 3, en la qual la persona sol·licitant defendrà la prova realitzada i contestarà les preguntes que li siguen formulades per les persones integrants de la Comissió Tècnica de Selecció.



4. Comissió Tècnica de Selecció

a) El director territorial d'Educació de València que actuarà com a president.

b) La cap del Servei Territorial d'Educació de Castelló.

c) Un inspector o inspectora d'educació, amb experiència en aquest àmbit, designat per la Inspecció General d'Educació.

d) Una persona funcionària amb experiència en aquest àmbit designada pel Servei de Formació del Professorat.

e) Una persona funcionària de la Direcció Territorial de València, que actuarà com a secretària de la comissió, amb veu i vot.







J. LLOCS CATALOGATS D'ESPECIAL DIFICULTAT EN CENTRES D'EDUCACIÓ SECUNDÀRIA, AIXÍ COM ELS LLOCS D'ACCIÓ COMPENSATÒRIA CATALOGATS EN ELS CENTRES D'ACCIÓ EDUCATIVA SINGULAR (CAES)

1. Participants.

Les persones sol·licitants hauran de pertànyer al cos i l'especialitat que es corresponga amb el lloc sol·licitat en cada cas.



Cos: mestres

Codi Especialitat

120 Educació Infantil

121 Llengua Estrangera: Anglés

123 Educació Física

124 Educació Musical

126 Audició i Llenguatge

127/152 Pedagogia Terapèutica.

(Segons la destinació siga en CEIP o IES)

128 Educació Primària



Centres:

CEIP Gastón Castelló d'Alacant

CEIP Illa de Tabarca d'Alacant

CEIP Mestre López Soria d'Alacant

CEIP Sant Francesc d'Asís d'Alacant

CEIP Sant Roc d'Alacant

CEIP CAES de Recepció d'Alacant

CEP Mare de Déu del Remei d'Alacant

CEIP Mare de Déu del Carme d'Aldaia

CEIP Vicente Blasco Ibáñez d'Aldaia

CEIP Salvador Andrés d'Algemesí

CEIP Mare de Déu del Pilar d'Algemesí-Carrascalet

CEIP Doctor Errando Vilar d'Almassora

CEIP Teodoro Andreu d'Alzira

CEIP Gabriel Miró de Benidorm

CEIP Francesc Roca i Alcaide de Borriana

CEIP Fernando de los Ríos de Burjassot

CEIP Mirantbó (Callosa d'En Sarrià)

CEIP Guitarrista Tárrega de Castelló de la Plana

CEIP Illes Columbretes de Castelló de la Plana

CEIP Mestre Carlos Selma de Castelló de la Plana

CEIP Sant Agustí de Castelló de la Plana

CEIP Retor Francisco Mas de Crevillent

CEIP Sant Agustí de Cullera

CEIP Casablanca d'Elx

CEIP Francisco Giner de los Ríos d'Elx

CEIP Miguel Hernández d'Elx

CEIP Les Foies de Gandia – Grau i Platja

CEIP Ausiàs March de la Vall d'Uixó

CEIP Blasco Ibáñez de la Vall d'Uixó

CEIP Lleonard Mingarro de la Vall d'Uixó

CEIP Vicente Nicolau Balaguer de Manises

CEIP Gómez Navarro de Novelda

CEIP Santa Anna d'Oliva

CEIP Virgen de la Puerta d'Orihuela

CEIP Playas de Orihuela (Orihuela)

CEIP Antonio Ferrandis de Paterna

CEIP La Coma de Paterna

CEIP Miguel de Cervantes de Paterna

CEIP Sant Ignasi de Loiola de Picassent

CEIP Martín Artigot de Pilar de la Horadada

CEIP CAES Mare de Déu de l'Emparament de Real de Gandía

CEIP Baladre de Sagunt-Port de Sagunt

CEIP La Pinaeta de Sagunt-Port de Sagunt

CEIP Lluís Vives de Silla

CEIP Divina Aurora de Tavernes de la Valldigna

CEIP Sant Miquel de Tavernes de la Valldigna

CEIP Joan XXIII de Torrent

CEIP Cuba de Torrevieja

CEIP Ausiàs March de València

CEIP Ballester Fandos de València

CEIP Ciutat de l'Artista Faller de València

CEIP Comunitat Valenciana de València

CEIP Doctor Olóriz de València

CEIP Gaspar Gil Polo de València

CEIP Juan Manuel Montoya de València

CEIP L'Amistat de València

CEIP Magisteri Espanyol de València

CEIP Mare de Déu del Carme de València

CEIP Raquel Payá de València

CEIP Sant Ferran de València

CEIP Arquitecte Santiago Calatrava de València- Benimàmet-Beniferri

CEIP Santa Teresa de Villena





Cos: professors Secundària

Codi Especialitat

204 Llengua i Literatura Castellana

205 Geografia i Història

206 Matemàtiques

207 Física i Química

208 Biologia i Geologia

209 Dibuix

211 Anglés

216 Música

217 Educació Física

218 Orientació Educativa

219 Tecnologia

256 Llengua i Literatura Valenciana



Centres:

IES Canonge Tacassa (Crevillent)

IES Joanot Martorell (Elx)

IES Benigasló (la Vall d'Uixó)

IES Botànic Cavanilles (la Vall d'Uixó)

IES Honori Garcia (la Vall d'Uixó)

IES Llombai (Borriana)

Secció de l'IES Nuestra Señora de la Cueva Santa (Montanejos)

Secció de l'IES Dr. Peset Aleixandre (Paterna)

IES Font Sant Lluís (València)

IES Juan de Garay (València)

IES Ramon Muntaner (Xirivellla)

IES La Hoya ( Buñol)

IES Frances Gil ( Canals)

IES Tirant lo Blanc (Torrent)



2. Llocs a cobrir:

Només es cobriran a través d'aquesta convocatòria mitjançant comissió de serveis, un màxim de 4 llocs per cada centre d'Educació Secundària dels enumerats en el punt anterior. I en el cas dels centres CAES els llocs catalogats com a d'acció compensatòria.



3. Requisits específics

Informe de la direcció del centre a què corresponga el lloc d'especial dificultat al qual s'opta, que haurà d'adjuntar la persona sol·licitant junt amb la sol·licitud. En aquest informe s'indicarà la necessitat de donar continuïtat al projecte educatiu que s'estiga desenvolupat, i la idoneïtat de les característiques professionals de la persona proposada.



4. Procés de selecció

La persona sol·licitant aportarà el projecte de treball en què s'acredita la seua necessària implicació.

5. Comissió tècnica de selecció

Per a la revisió de les propostes i els projectes de treball acreditats es constituirà una Comissió Tècnica de Selecció constituïda:

a) Pel subdirector general d'Innovació i Qualitat, que actuarà com a president.

b) Pel cap del Servei d'Avaluació i Estudis.

c) Per un tècnic o una tècnica designats per la Direcció General de Política Educativa relacionat amb la compensació educativa.

d) Per un inspector o inspectora d'educació, amb experiència en aquest àmbit, designat per la Inspecció General d'Educació.

e) Per una persona funcionària, amb experiència en aquest àmbit, designada pel Servei de Formació del Professorat.

f) Per una persona funcionària de la Direcció General de Política Educativa, que actuarà com a secretària de la comissió, amb veu i vot.

Mapa web