RESOLUCIÓ de 20 de maig de 2016, de la Direcció General de Centres i Personal Docent de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, per la qual es convoca un concurs de mèrits per a la selecció i el nomenament de funcionaris docents, per a cobrir llocs en centres públics de la Comunitat Valenciana, per mitjà de comissió de serveis, en les unitats específiques de Comunicació i Llenguatge
Texto | Texto2 | |
---|---|---|
Publicat en: | DOGV núm. 7790 de 25.05.2016 | |
Número identificador: | 2016/3712 | |
Referència Base de Dades: | 003599/2016 | |
-
Anàlisi jurídica
-
Anàlisi documental
Texto Texto Texto2 Origen de disposició: Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport Grup temàtic: Ocupació pública Descriptors: Temàtics: concursos de trasllats, cossos docents no universitaris, B/A2, A/A1
RESOLUCIÓ de 20 de maig de 2016, de la Direcció General de Centres i Personal Docent de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, per la qual es convoca un concurs de mèrits per a la selecció i el nomenament de funcionaris docents, per a cobrir llocs en centres públics de la Comunitat Valenciana, per mitjà de comissió de serveis, en les unitats específiques de Comunicació i Llenguatge (aules CIL), en les unitats pedagògiques hospitalàries, en els centres amb programa experimental plurilingüe, en els centres dels establiments penitenciaris, en els serveis psicopedagògics escolars de sector, en les seccions d'Educació Secundària dels centres de Reeducació, en els centres integrats de Formació Professional, en el Centre Específic d'Educació a Distància (CEED), en el centre de les residències del Complex Educatiu de Cheste i del Centre Integrat de Formació Professional «Costa de Azahar» de Castelló, i en determinats llocs de centres catalogats d'especial dificultat. [2016/3712]
La Llei Orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'Educació, modificada per la Llei Orgànica 8/2013, de 9 de desembre, per a la millora de la qualitat educativa, estableix en la disposició addicional sisena la facultat de les comunitats autònomes per a ordenar la seua funció pública docent, en el marc de les seues competències respectives, respectant en tot cas les normes bàsiques que conté, així com les bases del règim estatutari dels funcionaris públics docents constituïdes per les disposicions contingudes en la Llei 30/1984, de 2 d'agost, de Mesures per a la Reforma de la Funció Pública, modificada pel Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic.
En l'article 64 del Reial Decret 364/1995, de 10 de març, pel qual s'aprova el Reglament general d'ingrés del personal al servei de l'Administració General de l'Estat i de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris civils de l'Administració General de l'Estat figuren els casos en què podran acordar-se comissions de servei, així com el règim econòmic dels funcionaris en comissió de serveis, i l'esmentada comissió de serveis es configura com una forma extraordinària d'exercici de llocs de treball.
En l'àmbit de la nostra comunitat autònoma hi ha tal previsió en l'article 104 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, que estableix que la comissió de serveis és una forma temporal de provisió de llocs de treball que és procedent quant aquests queden deserts en les convocatòries corresponents, es troben pendents de la seua provisió definitiva o estan subjectes a reserva per imperatiu legal.
D'altra banda, aquesta comunitat autònom compta en la seua xarxa de centres públics amb determinada tipologia de llocs de treball, singulars i de característiques especials, en els quals es requereix que els funcionaris que els ocupen reunisquen determinats requisits. Per tal d'atorgar una resposta adequada per part de l'Administració educativa a aquesta necessitat i mantindre un model educatiu de qualitat del sistema educatiu, naix la necessitat d'una convocatòria específica per a cobrir, per mitjà de comissió de serveis, els llocs de treball vacants, en les aules específiques de Comunicació i Llenguatge (aules CIL), en les unitats pedagògiques hospitalàries, en els centres amb programa experimental plurilingüe, en els centres dels establiments penitenciaris, en els serveis psicopedagògics escolars de sector, en les seccions d'Educació Secundària en els centres de Reeducació, en els centres integrats de Formació Professional, en el Centre Específic d'Educació a Distància (CEED), en el centre de les residències del Complex Educatiu de Cheste i del Centre Integrat de Formació Professional «Costa de Azahar» de Castelló i en llocs d'especial dificultat, atenent els principis de transparència, publicitat, igualtat, mèrit i capacitat que ha d'estar present en tota convocatòria de selecció de personal en la funció pública.
I. El Decret 39/1998, de 31 de març, del Govern Valencià, d'ordenació de l'educació per a l'atenció de l'alumnat amb necessitats educatives especials, indica que, per a aconseguir una adequada atenció educativa, la Conselleria de Cultura, Educació i Ciència podrà determinar centres d'Educació Infantil, Primària i Secundària que escolaritzen preferentment determinat alumnat amb necessitats educatives especials, quan la resposta a les seues necessitats requerisca dotacions i equipaments singulars o una especialització professional difícilment generalitzable, i que la conselleria competent en matèria d'educació dotarà els centres docents sostinguts amb fons públics de recursos, suports i mitjans complementaris als establits amb caràcter general, quan el nombre d'alumnat amb necessitats educatives especials escolaritzats en els centres esmentats i la naturalesa de les necessitats mencionades així ho requerisca.
En aquest sentit, es van implantar les unitats específiques de Comunicació i Llenguatge en determinats centres ordinaris d'Infantil i Primària i d'Educació Secundària, amb la finalitat de proporcionar una resposta educativa adequada a les necessitats de l'alumnat amb trastorn de l'espectre autista (TEA) o trastorn de comunicació social (TCS) que tinga dificultats evidents per a compartir el currículum ordinari, inclús amb les adaptacions curriculars pertinents, i requerisca una atenció més especialitzada.
La singularitat d'aquestes unitats requereix, entre altres coses, l'adaptació del seu personal docent a les característiques, condicions i necessitats peculiars de l'alumnat.
II. Les unitats pedagògiques hospitalàries (UPH) estan regulades en l'Ordre de 21 de novembre de 2006, de la Conselleria de Cultura, Educació i Esport, per la qual es determinen els criteris i procediments per a l'atenció hospitalària i domiciliària de l'alumnat que requerisca compensació educativa en Educació Primària i Educació Secundària Obligatòria.
L'objecte d'aquestes unitats serà facilitar la continuïtat del procés educatiu de l'alumnat hospitalitzat de manera que es possibilite el seu desenvolupament integral durant el període de temps que estiga hospitalitzat de forma contínua o intermitent.
La singularitat de l'educació en les unitats pedagògiques hospitalàries requereix, entre altres coses, l'adaptació del seu personal docent a les característiques, condicions i necessitats peculiars.
III. El Pla experimental de centres d'educació plurilingüe es regula en l'Ordre de 19 de maig de 2009, de la Conselleria de Cultura i Educació. Es pretenia, per mitjà d'una elevada exposició a la llengua anglesa a través de la vehiculació d'un 80 % dels continguts, aconseguir els objectius marcats per la Llei Orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'Educació: aconseguir per part de l'alumnat una bona competència comunicativa lingüística en la llengua oficial i cooficial i en una o més llengües estrangeres.
La singularitat d'aquesta experimentació requereix, entre altres coses, l'adaptació del personal docent a les característiques, condicions i necessitats de l'experimentació. És necessari comptar amb un professorat format en: didàctica de la llengua estrangera, la lectoescriptura amb mètodes fònics, la integració de llengües en edats primerenques, el tractament integrat de llengües i continguts, i amb una competència lingüística adequada en llengua estrangera.
IV. Els centres públics dels establiments penitenciaris de la Comunitat Valenciana estan regulats pel Decret 14/2004, de 6 de febrer, del Consell de la Generalitat Valenciana (DOGV 10.02.2004), pel qual van ser creats i l'Ordre de 13 de juliol de 2005, de la Conselleria de Cultura, Educació i Esport, per la qual es modifica la composició per unitats dels centres públics de Formació de Persones Adultes, de titularitat de la Generalitat Valenciana (DOGV 12.09.2005).
Entre les finalitats d'aquests centres públics en els establiments penitenciaris de la Comunitat Valenciana es troba l'atenció educativa de les persones adultes de cara a la seua reinserció social. El personal docent que desenvolupe la seua tasca en aquests centres haurà d'adaptar-se a les seues característiques, condicions i necessitats peculiars.
V. Els serveis psicopedagògics escolars de sector (SPE) estan regulats en el Decret 131 de 5 de juliol del Govern Valencià, pel qual es regulen els serveis especialitzats d'Orientació Educativa, Psicopedagògica i Professional (DOGV 28.07.1994), en l'Ordre de 10 de març de 1995, de la Conselleria d'Educació i Ciència, per la qual es determinen les funcions i es regulen aspectes bàsics del funcionament dels serveis psicopedagògics escolars de sector (DOGV 15.06.1995) i per la Resolució d'11 de juny de 2015, de les direccions generals d'Innovació, Ordenació i Política Lingüística, i de Centres i Personal Docent, per la qual es dicten les instruccions per a l'organització dels serveis psicopedagògics escolars de sector (SPE) i gabinets psicopedagògics autoritzats, l'elaboració del seu pla d'activitats i de la seua memòria durant el curs 2015-2016.
Els serveis psicopedagògics escolars de sector (SPE) són equips integrats per diferents professionals. Aquests serveis tenen com a principal finalitat l'exercici de funcions especialitzades d'orientació, avaluació i intervenció educativa i, en general, de suport al sistema escolar en els seus diferents nivells educatius.
El personal docent que desenvolupe la seua tasca en aquests serveis haurà d'adaptar-se a les seues característiques, condicions i necessitats peculiars.
VI. Les seccions d'Educació Secundària en centres de Reeducació escolaritzen els menors internats en els centres de Reeducació, que es troben sota mesura judicial d'internament en qualsevol dels distints tipus o règims d'internament establits en la Llei Orgànica 5/2000. L'objectiu prioritari de la mesura és disposar d'un ambient que proveïsca de les condicions educatives adequades perquè el menor puga reorientar aquelles disposicions o deficiències que han caracteritzat el seu comportament antisocial, quan per a això siga necessari, almenys de manera temporal, assegurar la seua estada en qualsevol dels règims establits.
La Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport dota aquests centres del professorat necessari per a garantir el dret del menor d'edat civil a rebre una educació i formació integral en tots els àmbits. Per això, el personal docent que atén l'alumnat ingressat en aquests centres ha d'adaptar-se a les característiques, condicions i necessitats peculiars d'aquests.
VII. Els centres integrats de Formació Professional constitueixen una tipologia de centre prevista en el Decret 115/2008, d'1 d'agost, del Consell, pel qual es regulen els centres integrats de Formació Professional a la Comunitat Valenciana.
Els dits centres tenen atribuïdes, entre d'altres, les funcions d'impartir ofertes formatives conduents a títols de Formació Professional i certificats de professionalitat, implementar un sistema integrat d'informació i orientació professional i col·laborar en els procediments d'avaluació i acreditació de les competències professionals adquirides a través de l'experiència professional o de procediments no formals. Aquestes funcions confereixen una singularitat que requereix l'adaptació del seu personal docent a les característiques de les accions que han de desenvolupar-se.
VIII. El Centre Específic d'Educació a Distància (CEED) està regulat en l'Ordre de 12 de setembre de 2002, de la Conselleria de Cultura i Educació, publicada en el DOGV núm. 4340, de 20.09.2002.
Una de les seues finalitats és donar una resposta òptima en paràmetres de qualitat a les necessitats formatives de l'alumnat adult, tenint en compte la realitat socioeconòmica, cultural i lingüística de la Comunitat Valenciana, així com la situació personal i laboral del dit alumnat a l'hora de dissenyar accions formatives adaptades dins d'un horari flexible.
La singularitat de l'educació a distància requereix, entre altres coses, l'adaptació del perfil professional del seu personal docent a les característiques, condicions i necessitats peculiars de la modalitat.
IX. D'altra banda, es fa necessària una convocatòria específica per a cobrir els llocs de treball corresponents al centre de les residències del Complex Educatiu de Cheste i del Centre Integrat de Formació Professional «Costa de Azahar» de Castelló perquè l'horari i les especials característiques del treball que en aquests centres s'exerceixen estan clarament diferenciats de les funcions docents habituals en els centres educatius ordinaris.
X. Així mateix, i ateses les característiques específiques de la població escolar en els centres amb llocs catalogats d'especial dificultat en els centres d'Educació Secundària, així com en els llocs d'acció compensatòria catalogats en els centres d'acció educativa singular (CAES) regulats en l'Ordre de 4 de juliol de 2001, de la Conselleria de Cultura i Educació, per la qual es regula l'atenció a l'alumnat amb necessitats de compensació educativa, és necessari arbitrar un procediment que permeta donar continuïtat als projectes que garanteixen les condicions d'escolarització més adequades a aquests col·lectius.
Per tot això, i en virtut de les competències que m'atribueix l'article 10 del Decret 155/2015, de 18 de setembre, de 2015, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament orgànic i funcional de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, resolc:
Convocar un concurs de mèrits per a la selecció i el nomenament de persones funcionàries docents per a cobrir llocs, per mitjà de comissió de serveis, en centres públics de la Comunitat Valenciana, en les unitats específiques de Comunicació i Llenguatge (aules CIL), en les unitats pedagògiques hospitalàries, en els centres amb programa experimental plurilingüe, en els establiments penitenciaris, en els serveis psicopedagògics escolars de sector, en les seccions d'Educació Secundària dels centres de Reeducació, en els centres integrats de Formació Professional, en el Centre Específic d'Educació a Distància (CEED), en el centre de les residències del Complex Educatiu de Cheste i del Centre Integrat de Formació Professional «Costa de Azahar» de Castelló, i en llocs d'especial dificultat, d'acord amb les bases següents:
Primera. Objecte
La present resolució té com a objecte realitzar convocatòria pública de concurs de mèrits, d'acord amb les bases que es determinen en la present resolució i les especificacions que es determinen en l'annex I, per a la provisió, per mitjà de comissió de serveis, dels llocs docents singulars que a continuació apareixen, entre les persones funcionàries de carrera dels cossos docents no universitaris al servei de l'Administració educativa valenciana, per al curs acadèmic 2016/2017 i següents:
Unitats Específiques de Comunicació i Llenguatge (aules CIL).
Unitats pedagògiques hospitalàries.
Centres amb programa experimental plurilingüe.
Centres dels establiments penitenciaris.
Serveis psicopedagògics escolars de sector (SPE).
Seccions d'Educació Secundària en centres de reeducació
Centres Integrats de Formació Professional.
Centre Específic d'Educació a Distància (CEED).
Centre de les residències del Complex Educatiu de Cheste i del Centre Integrat de Formació Professional «Costa de Azahar» de Castelló.
Llocs d'acció compensatòria en els centres catalogats com a CAES i llocs d'especial dificultat en centres d'Educació Secundària Obligatòria.
Segona. Cossos i especialitats acollits a la convocatòria
Els llocs, per cossos i especialitats, objecte de la present resolució són els que apareixen en l'annex I per a cada tipologia de llocs convocats.
Tercera. Participants i requisits
1. Podran participar en la convocatòria les persones funcionàries de carrera en servei actiu que ocupen o tinguen reservat un lloc de treball amb destinació definitiva, o el tinguen adjudicat amb efectes d'1 de setembre de 2016 en centres o serveis educatius de l'àmbit de gestió de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, dels cossos i especialitats a què corresponguen els llocs convocats.
2. Les persones que desitgen participar en aquesta convocatòria hauran de complir els següents requisits generals:
a) Estar en possessió del Certificat de Capacitació o del Diploma de Mestre de València excepte en el cas que la persona participant estiga habilitat en Filologia: Valencià o equivalent.
b) Tindre disponibilitat per a l'elaboració de materials didàctics, propostes i informes respecte de l'organització i el desenvolupament de la pràctica docent en els llocs convocats així com per a l'adaptació de l'horari i la jornada a les característiques del lloc.
3. A més, per a cada tipus de lloc apareixen en l'annex I els requisits específics corresponents.
Quarta. Documentació i presentació de sol·licituds
1. Les persones que desitge participar en aquesta convocatòria hauran de presentar la documentació següent:
a) Sol·licitud, segons model normalitzat, que figura com a annex IIA a què s'acompanyarà degudament omplit l'imprés d'autovaloració que figura com a annex II-B i declaració expressa de disponibilitat prevista en la base tercera, punt b) segons el model que figura com a annex II-C.
En la sol·licitud, a més, s'hauran d'indicar les places sol·licitades per ordre de preferència.
b) Documentació justificativa dels mèrits al·legats per a la seua baremació, segons l'annex III. Amb aquesta finalitat, només es tindran en compte els mèrits perfeccionats, com a funcionaris de carrera, a partir d'1 de gener de 2009, a excepció del punt 1 del barem referit a antiguitat i experiència docent, en el qual es valorarà tota la vida administrativa de la persona sol·licitant des que va adquirir la condició de funcionari de carrera.
Els documents presentats hauran de ser originals o fotocòpies acompanyades de les diligències de compulsa o confrontació, d'acord amb el que estableix la Circular 5/99, de 14 de juny, de la Secretaria General de la Conselleria de Cultura, Educació i Ciència sobre compulsa o confrontació de documents en els establiments docents, i en la Circular 3/99, de 25 de maig, de la Secretaria General de la Conselleria de Cultura, Educació i Ciència, sobre compulsa o confrontació de documents.
De la presentació dels mèrits s'exceptuen els llocs convocats en l'últim bloc denominats: llocs catalogats d'especial dificultat en centres d'Educació Secundària, així com els llocs d'acció compensatòria catalogats en els centres d'Acció Educativa Singular (CAES).
c) El projecte de treball original i d'elaboració pròpia, amb les especificacions que s'indiquen en l'annex I per als llocs que així se sol·liciten, en el format i l'extensió que s'assenyala.
Tots els elements que formen el projecte, inclosa la unitat didàctica o proposta d'intervenció educativa sol·licitada, si és el cas, es presentaran tant en format digital (arxiu Acrobat amb extensió.pdf), en un CD/DVD o memòria USB, com imprés amb suport paper.
El tipus de lletra ha de ser Times New Roman 12 punts i interlineat 1,5 i una extensió màxima de 20 pàgines, incloent-hi tant la portada com qualsevol altre element que forme part del document. El projecte no contindrà cap marca referida a la identitat personal, ni en els textos ni imatges que el componguen ni en les possibles metadades.
El document en suport paper juntament amb l'arxiu en suport digital hauràn d'entregar-se en un sobre tancat. La identificació de la persona aspirant es farà en el nom de l'arxiu digital segons el model següent:
Projecte_apellido1_apellido2_nombre.pdf.
L'incompliment d'aquest requisit constituirà causa immediata d'exclusió del procediment.
2. No es consideraran aquells projectes o mèrits presentats fora de termini, ni els mèrits que s'al·leguen i hagen sigut obtinguts després de la data en què finalitze el termini de presentació d'instàncies.
3. Les persones concursants que ho desitgen i complisquen els requisits, podran presentar-se a més d'un dels llocs objecte d'aquesta convocatòria. En aquest cas hauran de presentar la sol·licitud i documentació dels mèrits al·legats de manera individualitzada per a cada una de les tipologies de llocs als quals es presenten.
A més, i depenent dels llocs als quals es presente, la persona sol·licitant haurà de presentar la documentació específica que es detalla, si és el cas, en l'annex I.
Cinquena. Llocs de presentació i termini
1. Les sol·licituds junt amb la documentació complementària que acredite els mèrits al·legats, i el projecte de treball, si és el cas, seran presentades preferentment en els registres de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport i/o en les direccions territorials d'Educació, Investigació, Cultura i Esport de la província on tinga la destinació definitiva el personal funcionari docent, les adreces del qual són les següents:
Direcció Territorial d'Educació, Investigació, Cultura i Esport d'Alacant
C/ Carratalà, 47
3007 Alacant
Direcció Territorial d'Educació, Investigació, Cultura i Esport de Castelló
Avinguda del Mar, 23
12003 Castelló de la Plana
Direcció Territorial d'Educació, Investigació, Cultura i Esport de València
C/ Gregori Gea, 14
46009 València
Així mateix, les persones participants podran presentar la sol·licitud i la documentació corresponent en qualsevol de les altres dependències a què es refereix l'art. 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú. En el cas que s'opte per presentar una sol·licitud en una oficina de correus, es farà en sobre obert, perquè la sol·licitud siga datada i segellada, pel funcionari de correus abans de ser certificada, si no és així, no podrà considerar-se com a presentada en aqueixa data.
2. El termini de presentació de sol·licituds serà de 10 dies hàbils comptats a partir del següent al de la publicació de la present resolució en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana.
Sisena. Procés de selecció
1. El procés de selecció de les persones que concórreguen a aquests llocs, constarà de tres fases:
Fase 1: valoració de mèrits (fins a un màxim de 15 punts).
Només es valoraran els mèrits degudament acreditats conforme s'estableix en la base 4, perfeccionats a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.
La Comissió Tècnica de Selecció, una vegada ordenades les persones candidates per puntuació i vist el nombre de llocs a cobrir, publicarà el llistat de persones que passen a la fase 2. A aquests efectes, es preseleccionaran almenys el doble de candidats que llocs a cobrir.
Fase 2: Valoració del projecte o de la prova realitzada, si és el cas (fins a un màxim de 20 punts).
a) El projecte de treball constarà de dos parts que es valoraran segons els criteris següents:
a.1. Desenvolupament d'estratègies d'actuació docent:
Viabilitat i adequació al context de treball dels llocs objecte de la convocatòria (fins a 5 punts).
Claredat i concreció de les estratègies d'actuació que es plantegen en l'atenció a l'alumnat (fins a 5 punts).
a.2. Elaboració d'una unitat didàctica:
Plantejament didàctic, model pedagògic, originalitat de la tasca, caràcter innovador i adequació dels continguts al context dels llocs a cobrir: (fins a 10 punts)
b) La prova prevista per als llocs que s'assenyalen en l'annex I, consistirà en preguntes relacionades amb el treball i intervenció educativa pròpies del lloc sol·licitat. Es realitzarà de forma presencial en el dia, l'hora i el lloc que s'indique en la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, a l'efecte de avaluar la competència tècnica i pedagògica necessària, d'acord amb les especificitats del lloc convocat. Serà valorada amb un màxim de 20 punts.
Finalitzada aquesta fase 2a, la Comissió Tècnica de Selecció ordenarà les persones candidates per la puntuació resultant de la suma de les qualificacions obtingudes en aquestes dos primeres fases, i publicarà la referida llista, amb indicació de qui passa a la fase següent. En tot cas, es preseleccionaran per a passar a la fase 3 almenys un 50 % més de candidats que de llocs a cobrir.
Fase 3: Entrevista (fins a un màxim de 20 punts), per als llocs que se sol·liciten i que s'indiquen en l'annex I.
Aquesta fase consistirà en la defensa del projecte o la defensa de la prova per part de la persona concursant i a donar respostes a les preguntes que sobre aquests puga formular la Comissió Tècnica de Selecció.
La puntuació final serà la suma de les puntuacions obtingudes en cada fase. En cas d'empat, aquest es resoldrà atenent la major puntuació aconseguida en la valoració de la fase 2, major puntuació aconseguida en la fase 1, major antiguitat en l'especialitat, major antiguitat en el cos, i núm. ordre en l'oposició.
Setena. Comissió Tècnica de Selecció i Comissió de Valoració
1. La valoració tant del contingut dels projectes, o dels qüestionaris realitzats, si és el cas, com de les entrevistes, serà realitzada per les comissions tècniques de Selecció, nomenades per la Direcció General de Centres i Personal Docent. En l'annex I figura la composició, per a cada tipologia de llocs, de cada una de les comissions tècniques de Selecció.
2. Per cada persona membre de la Comissió es nomenarà una altra suplent.
3. Seran funcions de la Comissió Tècnica de Selecció:
a) Determinar les persones participants que superen les fases 1 i 2, atenent els criteris establits en aquesta resolució.
b) Establir els criteris de valoració de la fase 3, de defensa del projecte, o de la prova realitzada, si és el cas, i dur a terme la seua realització.
c) Resoldre les incidències que pogueren sorgir en el procés de la convocatòria.
d) Remetre al director general de Centres i Personal Docent la proposta amb les llistes definitives amb la puntuació final obtinguda de les persones participants.
4. Les persones que formen la Comissió Tècnica de Selecció estaran subjectes a les causes d'abstenció i recusació establides en els articles 28 i 29 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.
5. A les reunions de les comissions tècniques de Selecció podrà assistir un representant de cada un dels sindicats presents en la Mesa Sectorial d'Educació, amb veu però sense vot.
6. Per a l'avaluació dels mèrits al·legats i degudament justificats per les persones participants, es podran nomenar una o diverses comissions de valoració designades per la Direcció General de Centres i Personal Docent.
Aquestes comissions de valoració estaran integrades per un president o una presidenta i per quatre vocals funcionaris i funcionàries de carrera en actiu dels cossos docents, i actuarà com a secretari o secretària el vocal o la vocal de menor edat.
La composició d'aquestes comissions es publicarà en la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport: http://www.ceice.gva.es i els seus membres estaran subjectes a les causes d'abstenció o recusació establides en els articles 28 i 29 de la Llei de Règim Jurídic de les Administracions Púbiques i del Procediment Administratiu Comú.
Huitena. Resolució de la convocatòria
1. Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds i una vegada valorats els mèrits, la Comissió Tècnica de Selecció publicarà la llista de les persones sol·licitants admeses i excloses amb les puntuacions obtingudes en la fase 1, amb la indicació que passen a la fase 2. A continuació, i una vegada valorats els projectes o la prova, aquesta mateixa comissió publicarà la llista de les persones que han realitzat aquesta segona fase amb les puntuacions obtingudes, resultat de la suma de les qualificacions obtingudes en les fases 1 i 2. Junt amb la publicació d'aquesta llista s'indicaran les persones que hauran de concórrer a l'última fase d'aquest procés de valoració, amb indicació del lloc, la data i l'hora. En el supòsit d'exclusió, s'indicarà la causa o causes d'aquesta.
2. Finalitzada la fase 3, la Comissió Tècnica de Selecció resoldrà la publicació dels llistats provisionals de les persones participants amb la puntuació final obtinguda que és el resultat de la suma de les qualificacions obtingudes en les tres fases, que es publicaran en la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport.
Contra el que s'ha arreplegat en les llistes provisionals, es podran interposar, davant de la mateixa Comissió Tècnica de Selecció, en el termini de cinc dies naturals comptats a partir de l'endemà de la seua publicació, les al·legacions que s'estimen oportunes.
3. Llistes definitives. Una vegada resoltes les al·legacions presentades, la Comissió Tècnica de Selecció elevarà la seua proposta al director general de Centres i Personal Docent, qui dictarà la resolució en què es declaren aprovades les llistes definitives amb la puntuació total obtinguda. Aquesta resolució es publicarà en la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport. Les llistes s'ordenaran per puntuació total, conforme s'estableix en la base sisena i per cada una de les especialitats i la tipologia de llocs objecte de la convocatòria.
4. La resolució mencionada en el punt 3 inclourà els recursos que, si és el cas, càpiga interposar contra el que estableix aquesta.
Novena. Adjudicació de vacants
1. Les vacants seran adjudicades, per a ser cobertes per mitjà de comissió de serveis, amb reserva del lloc d'origen, per la Comissió Tècnica de Selecció, una vegada publicades les llistes definitives, a les persones seleccionades, i per l'ordre resultant d'acord amb la llista a què es refereix la base 8.3 de la present resolució.
En els llocs catalogats d'especial dificultat en centres d'Educació Secundària Obligatòria, així com els llocs d'acció compensatòria catalogats en els centres d'Acció Educativa Singular (CAES) l'adjudicació de vacants es realitzarà tenint en compte els informes de les direccions dels centres educatius corresponents. Solament es cobriran mitjançant comissions de serveis per aquesta convocatòria un màxim de 4 llocs per cada centre d'Educació Secundària dels que apareixen en l'aparat J de l'annex I.
2. El període de nomenament serà d'un any. La Direcció General de Centres i Personal Docent podrà prorrogar fins a quatre anys aquests nomenaments, sempre que no es modifiquen o suprimisquen els llocs ocupats. Per a aquesta pròrroga es tindran en compte els resultats de les avaluacions que durant el període de nomenament s'hagueren realitzat.
3. L'acceptació d'alguna de les vacants objecte de la present convocatòria suposarà la disponibilitat i la competència professional per a l'exercici d'aquesta per part de la persona que accepta, pel període mínim d'un curs acadèmic.
4. Les persones que hagen sigut seleccionades en diverses especialitats i/o tipologies de les convocades, hauran d'optar per una d'aquestes en el termini d'al·legacions a les llistes a què es refereix la base 8.2 de la present resolució, i quedaran excloses la resta.
Si la persona seleccionada no exercira l'opció, la comissió tècnica de selecció deixarà el participant en l'especialitat i tipologia en la qual tinga major puntuació.
Deu. Avaluació anual de la funció docent
1. L'avaluació de què parla el punt 2 de la base novena es realitzarà de forma objectiva en relació amb l'exercici de les funcions i al desenvolupament específic del mateix perfil del lloc.
2. La Direcció General de Centres i Personal Docent, en coordinació amb la inspecció educativa, demanarà la informació necessària per a realitzar les propostes de millora de l'exercici dels llocs corresponents a aquesta convocatòria.
Onze. Renúncies
Una vegada formulada la proposta de nomenament, no s'admetrà la renúncia a la plaça assignada. La valoració de les situacions excepcionals que pogueren produir-se correspondrà a la Direcció General de Centres i Personal Docent.
Dotze. Absència de candidatures. Noves vacants
Les places que no hagen sigut cobertes per absència de candidatures, o aquelles noves vacants que puguen produir-se excepcionalment una vegada finalitzat el procés selectiu, només en el cas que no hi haja aspirants que hagen superat las fases de la convocatòria, podran proveir-se en comissió de serveis, de manera provisional per al curs 2016/2017 i posteriors, a proposta de les direccions generals amb competència en la tipologia de llocs que en aquesta resolució es convoquen.
Tretze. Retirada de documents
1. Passats dos mesos des de la publicació de la resolució en la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, s'obrirà un termini de 30 dies perquè les persones participants, seleccionades i no seleccionades, puguen retirar la documentació original que estarà depositada en el Servei de Gestió i Règim Jurídic de Personal Docent de la Subdirecció General de Personal Docent.
2. La documentació no retirada, així com els protocols escrits i anotacions de les defenses dels projectes i dels qüestionaris, si n'hi ha, es conservaran, almenys, durant quatre mesos després de la publicació de la resolució definitiva.
3. En els supòsits de revisió, es conservaran fins que haja transcorregut el termini fixat en la resolució o es resolga el procediment contenciós administratiu.
Catorze. Producció d'efectes
Aquesta resolució produirà efectes l'endemà de la seua publicació en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana.
La present resolució posa fi a la via administrativa, i contra aquesta es podrà interposar recurs potestatiu de reposició davant del director general de Centres i Personal Docent de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la seua publicació, d'acord amb el que disposen els articles 116 i 117 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, o directament recurs contenciós administratiu davant del jutjat competent del contenciós, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà a la data de la seua publicació, d'acord amb el que estableixen els articles 9 i 14 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa
València, 20 de maig de 2016. El director general de Centres i Personal Docent. José Joaquín Carrión Candel.
ANNEX I
A. UNITATS ESPECIFIQUES DE COMUNICACIÓ I LLENGUATGE (AULES CIL)
1. Participants
Per a cobrir els llocs de les aules CIL les persones participants hauran de pertànyer als cossos i especialitats següents d'acord amb el lloc al qual s'opta:
Cos: Mestres
Codi Especialitats
127/152 Pedagogia Terapèutica
126/151 Audició i Llenguatge
Centres d'Educació Infantil i Primària
03014149 CEIP Voramar Alacant
03011239 CEIP Miguel Hernández Orihuela
03015956 CEIP L'Arenal Xàbia
12006810 CEIP Regina Violant Almassora
12004382 CEIP Mestre Eduardo Martínez Ródenas Benicarló
12000613 CEIP Penyagolosa Borriana
12001277 CEIP Bernat Artola Castelló
12000790 CEIP Isidoro Andrés Villarroya Castelló
12007051 CEIP Juan G. Ripollés Castelló
12006731 CEIP Manel García Grau Castelló
12006585 CEIP Tombatossals Castelló
12008028 CEIP Vicent Marzà Castelló
12006445 CEIP El Pinar Grau -
Castelló
12000133 CEIP Francisco Grangel Mascarós L'Alcora
12002543 CEIP Eleuterio Pérez La Vall d'Uixó
12002567 CEIP Recaredo Centelles La Vall d'Uixó
12003389 CEIP La Cova La Vall d'Uixó
12004345 CEIP Mestre Caballero Onda
12004357 CEIP Botànic Calduch Vila-real
12003021 CEIP Escultor Ortells Vila-real
12002865 CEIP Pius XII Vila-real
12003067 CEIP Sant Sebastià Vinaròs
46000171 CEIP Bonavista Alaquàs
46027942 CEIP La Balaguera Albal
46000304 CEIP El Castell Albalat dels Sorells
46000444 CEIP Cervantes Alboraya
46015514 CEIP La Fila Alfafar
46000997 CEIP Orba Alfafar
46001205 CEIP Cervantes Algemesí
46000699 CEIP Ausiàs March Alzira
46008731 CEIP Gregori Mayans i Císcar Bellreguard
46002672 CEIP Navarro Daràs Carcaixent
46017419 CEIP Benipeixcar Gandia
46004231 CEIP Roís de Corella Gandia
46006801 CEIP Lluís Vives La Pobla de Vallbona
46004838 CEIP Sant Vicent Ferrer Llíria
46004978 CEIP Sant Francesc de Borja Llombai
46005120 CEIP Benjamín Benlloch Manises
46015605 CEIP El Cid Mislata
46005511 CEIP Gregori Mayans i Císcar Mislata
46006483 CEIP Villar Palasí Paterna
46006291 CEIP El Parc Paterna - la Canyada
46003238 CEIP Sant Onofre Quart de Poblet
46007153 CEIP Serrano Clavero Requena
46007700 CEIP Villar Palasí Sagunt
46007529 CEIP Mestre Tarazona Sagunt-Port
46015681 CEIP Alfàndec Tavernes de la Valldigna
46008731 CEIP Federico Maicas Torrent
46029689 CEIP Les Terretes Torrent
46015782 CEIP Angelina Carnicer València
46012641 CEIP Cavite-Isla del Hierro València
46012197 CEIP Jaime Balmes València
46012732 CEIP Les Arts València
46018345 CEIP Lluís Guarner València
46023900 CEIP Mare Nostrum València
46019866 CEIP Mestalla València
46026421 CEIP Tomás de Montañana València
46012446 CEIP Torrefiel València
46013426 CEIP Raquel Payá València
46012771 CEIP Rodríguez Fornos València
46004759 CEIP Beato Jacinto Castañeda Xàtiva
Centres Educació Secundària
12000704 IES Jaume I Borriana
12005799 IES Bovalar Castelló
12004217 IES Caminàs Castelló
12002661 IES Honori García La Vall d'Uixó
12003080 IES Leopoldo Querol Vinaròs
12002889 IES Francesc Tàrrega Vila-real
Cos: mestres
Codi Especialitats
126/151 Audició i Llenguatge
Centres d'Educació Infantil i Primària
46014901 CEIP Mestre Serrano Mislata
46006197 CEIP L'Horta Paiporta
46012227 CEIP Pràctiques València
12004242 CEIP Gaetà Huguet Castelló
Cos: mestres
Codi Especialitats
127/152 Pedagogia Terapèutica
Centres d'Educació Secundària
46000705 IES Rei en Jaume Alzira
46016361 IES La Moreria Mislata
46024965 Secció IES Henri Matisse Paterna- la Canyada
46013086 IES Isabel de Villena València
46018138 IES Orriols València
Aquestes persones especialistes podran optar a les comissions de serveis oferides en els centres d'educació Infantil i Primària o en els instituts d'Educació Secundària.
En cas d'optar a més d'una especialitat, les persones participants hauran de presentar una sol·licitud per a cada una d'aquestes.
2. Requisits específics
a) Tindre formació en trastorns de l'espectre autista, acreditada amb els certificats corresponents, i capaci-
tats i desenvolupament d'habilitats en l'atenció a aquest alumnat, acreditada mitjançant la presentació i defensa del projecte de treball que inclourà un programa d'intervenció educativa amb l'alumnat.
b) Tindre coneixements i competència professional en l'ús de les tecnologies de la informació i de la comunicació (TIC) com a ferramenta didàctica, així com competències professionals basades en metodologies d'aprenentatge actives i d'aprenentatge per projectes, la qual cosa s'haurà d'acreditar mitjançant la presentació i defensa del projecte de treball.
3. Documentació específica
Projecte de treball, original i d'elaboració pròpia per a l'exercici de la funció docent en les unitats específiques de comunicació i llenguatge, amb les característiques indicades en la base quarta. Aquest projecte inclourà els apartats següents:
Metodologia
Mesures d'atenció a la diversitat i inclusió
Activitats de sensibilització per a la comunitat educativa
Coordinació i col·laboració amb els professionals que intervenen amb aquest alumnat.
Les persones participants podran optar per la presentació d'un projecte de treball, per a una unitat específica de comunicació i llenguatge ubicada en un centre d'Educació Infantil i Primària o per un projecte de treball per a una unitat específica ubicada en un Institut d'Educació Secundària, segons l'opció d'accés sol·licitada. En el cas d'optar als dos tipus d'unitats, hauran de presentar un projecte de treball per a cada opció.
4. Comissió Tècnica de Selecció
La Comissió Tècnica de Selecció per a cobrir els llocs de les unitats específiques de Comunicació i Llenguatge (aules CIL) estarà formada per:
a) La subdirectora general d'Ordenació, que actuarà com a presidenta.
b) El cap de Servei d'Ordenació Acadèmica.
c) Un tècnic o una tècnica designats per la Direcció General de Política Educativa relacionat amb les unitats específiques de comunicació i llenguatge.
d) Un inspector o inspectora d'educació amb experiència en aquest àmbit designat per la Inspecció General d'Educació.
e) Una persona funcionària amb experiència en aquest àmbit designada pel Servei de Formació del Professorat.
f) Una persona funcionària de la Direcció General de Política Educativa, que actuarà com a secretària de la Comissió, amb veu i vot.
B. UNITATS PEDAGÒGIQUES HOSPITALÀRIES (UPH)
1. Participants
Per a cobrir els llocs de les unitats pedagògiques hospitalàries (UPH) les persones participants hauran de pertànyer als cossos i les especialitats següents d'acord amb el lloc al qual s'opte:
Cos: Mestres
Codi Especialitat
127/152 Pedagogia Terapèutica
Centres:
Hospital La Fe València.
Hospital Dr. Peset València.
Hospital Clínic València.
Hospital Sagunt.
Hospital de Xàtiva.
Hospital de Gandia.
Hospital General Castelló.
Hospital General d'Alacant.
Hospital Sant Joan d'Alacant.
Hospital d'Elda.
Hospital Marina Salut de Dénia.
Hospital d'Elx.
Hospital Universitari Vinalopó Elx.
Hospital d'Orihuela.
Hospital de Torrevieja.
Cos: professors d'Ensenyament Secundari
Codi 276 Àmbit Científic i Tecnològic. El professorat que opta a aquesta matèria podrà pertànyer a una de les especialitats següents: Matemàtiques, Física i Química, Biologia i Geologia, Tecnologia i Informàtica.
Codi 277 Àmbit Lingüístic i Social. El professorat que opte a aquesta matèria podrà pertànyer a una de les especialitats següents: Filosofia, Grec, Llatí, Llengua Castellana i Literatura, Geografia i Història, Francés, Anglés, Alemany, Italià i Llengua i Literatura Valenciana.
Centre:
Hospital La Fe / Clínic de València (compartida)
2. Requisits específics
a) Estar en possessió, com a mínim, del Certificat de Coneixement d'Anglés de nivell B1 emés per les escoles oficials d'idiomes, o qualsevol altre de nivell equivalent dels relacionats en el Decret 61/2013, del Consell, de 17 de maig, modificat per l'Ordre 93/2013, d'11 de novembre, de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, així com les entitats reconegudes per resolucions posteriors.
b) Tindre els coneixements i la competència professional en l'ús de les TIC com a ferramenta didàctica, així com competències professionals basades en metodologies d'aprenentatge actives i d'aprenentatge per projectes, la qual cosa s'haurà d'acreditar mitjançant la presentació i defensa del projecte de treball i la unitat didàctica.
c) Comptar amb formació i experiència en la gestió de l'animació sociocultural i del temps lliure, la qual cosa s'haurà d'acreditar mitjançant la presentació i defensa del projecte de treball i de la unitat didàctica.
3. Documentació específica
Projecte de treball en què es desenvolupe una proposta raonada de les estratègies d'actuació docent en aquestes UPH i una unitat didàctica adaptada al lloc, original i d'elaboració pròpia, amb les característiques indicades en les bases quarta i sisena.
4. Comissió Tècnica de Selecció
La Comissió Tècnica de Selecció per a cobrir els llocs de les unitats pedagògiques hospitalàries estarà formada:
a) Pel subdirector general d'Innovació i Qualitat, que actuarà com a president.
b) Pel cap del Servei d'Avaluació i Estudis.
c) Per un tècnic o una tècnica designats per la Direcció General de Política Educativa relacionat amb les unitats pedagògiques hospitalàries.
d) Per un inspector o inspectora d'educació, amb experiència en aquest àmbit, designat per la Inspecció General d'Educació.
e) Per una persona funcionària, amb experiència en aquest àmbit, designada pel Servei de Formació del Professorat.
f) Per una persona funcionària de la Direcció General de Política Educativa, que actuarà com a secretària de la comissió, amb veu i vot.
C. CENTRES EXPERIMENTALS PLURILINGÜES
1. Persones participants
Per a cobrir els llocs en centres amb programa experimental plurilingüe, les persones participants hauran de pertànyer al cos de mestres i a les especialitats que a continuació s'indiquen:
Codi Especialitats
120 Educació Infantil
121 Llengua Estrangera Anglés
123 Educació Física
124 Educació Musical
126 Audició i Llenguatge
127 Pedagogia Terapèutica
128 Educació Primària
Centres:
CEIP Costa Blanca d'Alacant
CEIP Bautista Lledó de Benidorm
CEIP Sanchis Yago de Castelló de la Plana
CEIP José Serrano Ramos de Vila-real
CEIP Gloria Fuertes d'Alzira
CEIP Vil·la Romana de Catarroja
2. Requisits específics
a) La persona que opte a aquests llocs haurà d'estar en possessió del Certificat de Capacitació Lingüística en Llengües Estrangeres (Anglés) o titulació equivalent, o estar habilitada en Llengua Estrangera / Anglés.
b) Tindre coneixements i competència professional en enfocaments plurilingües integrats tant en l'ensenyament (Tractament Integrat de Llengua) com en l'ús vehicular (Tractament Integrat de Llengua i Contingut) la qual cosa s'haurà d'acreditar mitjançant la presentació i defensa del projecte de treball i de la unitat didàctica.
c) Tindre coneixements i competència professional en l'ús de les TIC com a ferramenta didàctica, així com competències professionals basades en metodologies d'aprenentatge actives i d'aprenentatge per projectes, la qual cosa s'haurà d'acreditar mitjançant la presentació i defensa del projecte de treball i de la unitat didàctica.
3. Documentació específica
Projecte de treball en què es desenvolupe una proposta raonada de les estratègies d'actuació docent en un centre experimental plurilingüe i una unitat didàctica adaptada, original i d'elaboració pròpia, amb les característiques indicades en les bases quarta i sisena.
4. Comissió Tècnica de Selecció
La Comissió Tècnica de Selecció per a cobrir els llocs en centres amb programa experimental plurilingüe estarà formada:
a) Per la subdirectora general d'Ordenació de la Direcció General de Política Educativa, que actuarà com a presidenta.
b) Pel cap del Servei d'Educació Plurilingüe.
c) Per un tècnic o una tècnica designats per la Direcció General de Política Educativa relacionat amb el programa experimental de centres plurilingües.
d) Per un inspector o inspectora d'educació amb experiència en aquest àmbit designat per la Inspecció General d'Educació.
e) Per una persona funcionària amb experiència en aquest àmbit designada pel Servei de Formació del Professorat.
f) Per una persona funcionària de la Direcció General de Política Educativa, que actuarà com a secretària de la comissió, amb veu i vot.
D. CENTRES DE FORMACIÓ DE PERSONES ADULTES EN ESTABLIMENTS PENITENCIARIS
1. Persones participants
a) Per a poder cobrir els llocs en els centres de Formació de Persones Adultes dels establiments penitenciaris per a impartir ensenyaments en el I Cicle de Formació de Persones Adultes, les persones sol·licitants hauran d'estar habilitades en l'especialitat de Primària, per a poder impartir els camps de coneixement o àmbits d'experiència en què s'organitzen els ensenyaments corresponents.
Així mateix, i de conformitat en el que estableix la disposició transitòria primera del Reial Decret 1594/2011, de 4 de novembre (BOE núm. 270, de 9 de novembre de 2011), pel qual s'estableixen les especialitats docents del cos de mestres que exerceixen les seues funcions en les etapes d'Educació Infantil i d'Educació Primària, aquells mestres que amb anterioritat a l'entrada en vigor de la Llei Orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'Educació, estigueren ocupant plaça definitiva en un centre de Formació de Persones Adultes, en el nivell equivalent a 1r i 2n d'Educació Secundària Obligatòria podrà demanar comissió de serveis a llocs d'aquest mateix nivell.
b) Per a cobrir els llocs en aquests centres, per a impartir els ensenyaments corresponents al primer i segon nivell del Cicle II de Formació de Persones Adultes, les persones sol·licitants hauran de pertànyer al cos de professors d'Ensenyament Secundari que tinguen les especialitats que en aquest mateix apartat es determinen, segons l'atribució d'especialitats del cos de professors d'Ensenyament Secundari que s'estableix en l'annex II del Decret 220/1999, de 23 de novembre, del Govern Valencià, pel qual es regulen els programes formatius que figuren en la Llei 1/1995, de 20 de gener, de la Generalitat Valenciana, de Formació de les Persones Adultes, i s'estableix el currículum dels programes d'alfabetització i programes per a adquirir i actualitzar la formació bàsica de les persones adultes fins a l'obtenció del títol de Graduat en Educació Secundària, a la Comunitat Valenciana, així com estar en possessió de les titulacions establides en l'Ordre de 14 de juny de 2000, de la Conselleria de Cultura i Educació (DOGV núm. 3781, de 28 de juny de 2000).
Cos: Mestres
Codi Especialitat:
121 Lengua Extranjera:Inglés
122 Lengua Extranjera: Francés
153 FPA Primària
153 FPA Primària (amb requisit de Diploma de Mestre en Valencià)
Cos: professors de Secundària
Codi Especialitat:
292 FPA Científic/Tecnològic. El professorat que opte a aquesta matèria podrà pertànyer a una de les especialitats següents: Matemàtiques, Física i Química, Biologia i Geologia, Tecnologia i Anàlisi i Química Industrial.
293 FPA Ciències Socials. El professorat que opte a aquesta matèria podrà pertànyer a una de les especialitats següents: Filosofia, Geografia i Història, Orientació Educativa, Formació i Orientació Laboral, Intervenció Sociocomunitària i Economia
294 FPA Comunicació (Anglés)
295 FPA Comunicació (Valencià/Anglés). El professorat que opte a aquesta matèria podrà pertànyer a una de les especialitats següents: Valencià, Anglés, Llengua Castellana i Literatura, amb els requisits de Capacitació en Valencià
296 FPA Comunicació (Francés)
297 FPA Comunicació (Valencià)
Centres:
FPA Pla de la Vallonga d'Alacant
FPA La Atalaya de Villena
FPA d'Albocàsser
FPA Victoria Kent de Castelló de la Plana
FPA núm. 3 de Picassent (Edifici Preventius)
FPA Presentación Sáez de Picassent (Edifici Compliment)
Cos: professors d'Ensenyament Secundari
Codi Especialitat
Formació i Orientació Laboral
236 Assessoria i Processos d'Imatge Personal
268 Processos de Producció Agrària
276 Àmbit Científic i Tecnològic. El professorat que opte a aquesta matèria podrà pertànyer a una de les especialitats següents: Matemàtiques, Física i Química, Biologia i Geologia, Tecnologia i Informàtica.
277 Àmbit Lingüístic i Social. El professorat que opte a aquesta matèria podrà pertànyer a una de les especialitats següents: Filosofia, Grec, Llatí, Llengua Castellana i Literatura, Geografia i Història, Francés, Anglés, Aleman Italià i Llengua i Literatura Valenciana
Centre:
Secció d'Educació Secundària núm. 1 de Picassent
2. Requisits específics
Tindre coneixements i competència professional en les metodologies i especificitats de la formació de persones adultes, així com en l'ús de les TIC com a ferramenta didàctica, la qual cosa s'haurà d'acreditar
mitjançant la presentació i defensa del projecte de treball i de la unitat didàctica.
3. Documentació específica
Projecte de treball en què es desenvolupe una proposta raonada de les estratègies d'actuació docent en formació de persones adultes amb les particularitats pròpies d'un establiment penitenciari i una unitat didàctica adaptada, original i d'elaboració pròpia, amb les característiques indicades en les bases quarta i sisena
4. Comissió Tècnica de Selecció
La Comissió Tècnica de Selecció per a cobrir els llocs en els establiments penitenciaris estarà formada:
a) Per la subdirectora general d'Ordenació de la Direcció General de Política Educativa, que actuarà com a presidenta.
b) Pel cap de Servei d'Ordenació Acadèmica.
c) Per un tècnic o una tècnica designats per la Direcció General de Política Educativa.
d) Per un inspector o inspectora d'educació, amb experiència en aquest àmbit, designat per la Inspecció General d'Educació.
e) Per una persona funcionària, amb experiència en aquest àmbit, designada pel Servei de Formació del Professorat.
f) Per una persona funcionària de la Direcció General de Política Educativa, que actuarà com a secretària de la comissió, amb veu i vot.
E. SERVEIS PSICOPEDAGÒGICS ESCOLARS DE SECTOR (SPE)
1. Persones participants
Per a cobrir els llocs dels serveis psicopedagògics escolars de sector (SPE), les persones participants hauran de pertànyer a les especialitats i els cossos següents, d'acord amb el lloc al qual s'opte:
Cos de mestres:
Codi Especialitat
126/151 Audició i Llenguatge
Cos de professors d'Ensenyament Secundari:
Codi Especialitat
218/289/299 Orientació Educativa de SPES en zona
Centres
SPES A01 Alacant
SPES A07 Alacant
SPES A03 Alcoi
SPES A12 Almoradí
SPES A05 Altea
SPES A11 Dénia
SPES A04 Elda
SPES A02 Elx
SPES A08 Elx
SPES A09 Ibi
SPES A10 Novelda
SPES A06 Orihuela
SPES C03 Borriana
SPES C02 Castelló
SPES C04 Castelló
SPES C05 Segorbe
SPES C01 Vinaròs
SPES V16 Alberic
SPES V06 Alzira
SPES V08 Buñol
SPES V13 Burjassot
SPES V05 Gandia
SPES V07 Lliria
SPES V15 Ontinyent
SPES V14 Quart de Poblet
SPES V03 Sagunt
SPES V04 Torrent
SPES V17 Utiel
SPES V01 València
SPES V02 València
SPES V10 València
SPES V11 València
SPES V12 València
SPES V09 Xàtiva
2. Requisits específics
a) Tindre coneixements i competència professional en el funcionament i les tasques pròpies dels serveis psicopedagògics escolars de sector, la qual cosa s'haurà d'acreditar mitjançant la presentació del projecte de treball.
b) Tindre coneixements i competència professional en l'ús de les TIC com a ferramenta de treball en aquests llocs, la qual cosa s'haurà d'acreditar mitjançant la presentació i defensa del projecte de treball i l'entrevista que es realitze a aquest efecte.
3. Procés de selecció
Les persones sol·licitants presentaran un projecte de treball relacionat amb la normativa específica d'aquests serveis i que avaluarà, a més, les competències tècniques i pedagògiques necessàries per a l'exercici d'aquests llocs i que constarà:
D'un Pla d'activitats per al SPE.
Un Pla individual d'intervenció en un centre docent.
4. Comissió Tècnica de Selecció
La Comissió Tècnica de Selecció per a cobrir els llocs en els serveis psicopedagògics escolars de sector (SPE) estarà formada:
a) Per la subdirectora general d'Ordenació de la Direcció General de Política Educativa, que actuarà com a presidenta.
b) Pel cap del Servei d'Ordenació Acadèmica.
c) Per un tècnic o una tècnica designats per la Direcció General de Política Educativa.
d) Per un inspector o inspectora d'educació amb experiència en aquest àmbit, designat per la Inspecció General d'Educació.
e) Per una persona funcionària, amb experiència en aquest àmbit, designada pel Servei de Formació del Professorat.
f) Per un director o directora d'un servei psicopedagògic escolar designat pel Servei d'Ordenació Acadèmica.
g) Per una persona funcionària de la Direcció General de Política Educativa, que actuarà com a secretària de la comissió, amb veu i vot.
F. SECCIONS D'EDUCACIÓ SECUNDÀRIA EN CENTRES DE REEDUCACIÓ I CAES
1. Persones participants
Per a cobrir els llocs de les seccions d'Educació Secundària en els centres de Reeducació i CAES, les persones participants hauran de pertànyer als cossos i les especialitats següents d'acord amb el lloc al qual s'opte:
Cos de mestres
Codi Especialitat
127/152 Educació Especial: Pedagogia Terapèutica
Centres:
Secció de l'IES Antonio Navarro Santafé de Villena
Secció de l'IES Figueras Pacheco El Bacarot
Secció de l'IES Matilde Salvador de Castelló
Secció de l'IES José Vilaplana de Vinaròs
Secció de l'IES Federica Montseny de Burjassot
Secció de l'IES Jaume I de Picassent
Secció de l'IES Conselleria de València
Cos de professors d'Ensenyament Secundari
Codi Especialitats
204 Llengua i Literatura Castellana
205 Geografia i Història
206 Matemàtiques
207 Física i Química
208 Biologia i Geologia
209 Dibuix
211 Anglés
216 Música
217 Educació Física
218 Orientació Educativa
219 Tecnologia
232 Processos i Productes en Fusta i Moble
256 Llengua i Literatura Valenciana
268 Processos de Producció Agrària
Cos de professors tècnics de Formació Professional
Codi Especialitats
333 Fabricació i Instal·lació Fusteria i Moble
341 Oficina de Projectes de Construcció
345 Operacions i Equips de Producció Agrària
356 Sistemes i Aplicacions Informàtiques
Centres:
Secció de l'IES Antonio Navarro Santafé de Villena
Secció de l'IES Figueras Pacheco El Bacarot
Secció de l'IES Matilde Salvador de Castelló
Secció de l'IES José Vilaplana de Vinaròs
Secció de l'IES Federica Montseny de Burjassot
Secció de l'IES Jaume I de Picassent
Secció de l'IES Conselleria de València
2. Requisits específics
a) Tindre coneixements i competència professional en programes específics d'atenció a la diversitat i en la programació d'àmbits de coneixement, la qual cosa s'haurà d'acreditar mitjançant la presentació i defensa del projecte de treball i de la unitat didàctica corresponent.
b) Tindre coneixements i competència professional en l'ús de les TIC com a ferramenta didàctica, així com competències professionals basades en metodologies d'aprenentatge actives i d'aprenentatge per projectes, la qual cosa s'haurà d'acreditar mitjançant la presentació i defensa del projecte de treball i de la unitat didàctica corresponent.
3. Documentació específica
Projecte de treball adaptat a les peculiaritats d'una secció associada a un centre de Reeducació i una unitat didàctica corresponent a un àmbit de coneixement, original i d'elaboració pròpia, per a l'exercici de la funció docent en un centre de Reeducació, amb les característiques indicades en les bases quarta i sisena.
4. Comissió Tècnica de Selecció
La Comissió Tècnica de Selecció per a cobrir els llocs dels centres de Reeducació estarà formada:
a) Pel subdirector general d'Innovació i Qualitat, que actuarà com a president.
b) Pel cap del Servei d'Avaluació i Estudis.
c) Per un tècnic o una tècnica designats per la Direcció General de Política Educativa relacionat amb els centres de Reeducació.
d) Per un inspector o inspectora d'educació, amb experiència en aquest àmbit, designat per la Inspecció General d'Educació.
e) Per una persona funcionària, amb experiència en aquest àmbit, designada pel Servei de Formació del Professorat.
f) Per una persona funcionària de la Direcció General de Política Educativa, que actuarà com a secretària de la comissió amb veu i vot.
G. CENTRES INTEGRATS DE FORMACIÓ PROFESSIONAL
1. Persones participants
Per a cobrir els llocs dels centres integrats de Formació Professional, les persones participants hauran de pertànyer als cossos i les especialitats següents d'acord amb el lloc al qual s'opte:
Cos: professors d'Ensenyament Secundari
Cos: professors tècnics de Formació Professional
2. Llocs a cobrir
Només es cobrirà, a través d'aquesta convocatòria, mitjançant comissió de serveis, un lloc per centre i especialitat, sempre que el nombre de vacants no cobertes amb caràcter definitiu siga més d'una.
3. Centres:
Centre Integrat de Formació Professional Batoi d'Alcoi
Cos: professors de Secundària
Codi Especialitat
242 Intervenció Sociocomunitària
270 Processos Diagnòstic Clínic i Producte Ortoprotètic
Cos: professors tècnics de Formació Professional
Codi Especialitat
330 Cuina i Pastisseria
347 Perruqueria
348 Procediments Diagnòstic Clínic i Ortoprotètic
349 Procediments Sanitaris i Assistencials
354 Serveis a la Comunitat
355 Serveis de Restauració
356 Sistemes i Aplicacions Informàtiques
Centre Integrat de Formació Professional Canastell de Sant Vicent del Raspeig
Cos: professors de Secundària
Codi Especialitat
218 Orientació Educativa
227 Organització i Processos de Manteniment de Vehicles
266 Organització i Projectes de Sistemes Energètics
270 Processos Diagnòstic Clínic i Producte Ortoprotètic
274 Sistemes Electrotècnics i Automàtics
Cos: professors tècnics de Formació Professional
Codi Especialitat
330 Cuina i Pastisseria
331 Equips Electrònics
334 Instal·lació i Manteniment d'Equips Tèrmics i de Fluids
335 Instal·lacions Electrotècniques
338 Manteniment de Vehicles
349 Procediments Sanitaris i Assistencials
Centre Integrat de Formació Professional de Benicarló
Cos: professors de Secundària
Codi Especialitat
243 Hostaleria i Turisme
Cos: professors tècnics de Formació Professional
Codi Especialitat
330 Cuina i Pastisseria
334 Instal·lació i Manteniment d'Equips Tèrmics i de Fluids
345 Operacions i Equips de Producció Agrària
Centre Integrat de Formació Professional Costa de Azahar de Castelló
Cos: professors de Secundària
Codi Especialitat
243 Hostaleria i Turisme
Cos: professors tècnics de Formació Professional
Codi Especialitat
330 Cuina i Pastisseria
355 Serveis de Restauració
Centre Integrat de Formació Professional Luis Suñer d'Alzira
Cos: professors de Secundària
Codi Especialitat
266 Organització i Projectes de Sistemes Energètics
Cos: professors tècnics de Formació Professional
Codi Especialitat
331 Equips Electrònics
334 Instal·lació i Manteniment d'Equips Tèrmics i de Fluids
Centre Integrat de Formació Professional de Catarroja
Cos: professors de Secundària
Codi Especialitat
266 Organització i Projectes de Sistemes Energètics
Cos: professors tècnics de Formació Professional
Codi Especialitat
333 Fabricació i Instal·lació de Fusteria i Moble
334 Instal·lació i Manteniment d'Equips Tèrmics i de Fluids
Centre Integrat de Formació Professional de Cheste
Cos: professors de Secundària
Codi Especialitat
268 Processos de Producció Agrària
Cos: professors tècnics de Formació Professional
Codi Especialitat
330 Cuina i Pastisseria
338 Manteniment de Vehicles
345 Operacions i Equips de Producció Agrària
355 Serveis de Restauració
Centre Integrat de Formació Professional de Mislata
Cos: professors de Secundària
Codi Especialitat
243 Hostaleria i Turisme
254 Informàtica
265 Organització i Gestió Comercials
270 Processos Diagnòstic Clínic i Producte Ortoprotètic
Cos: professors tècnics de Formació Professional
Codi Especialitat
348 Procediments Diagnòstic Clínic i Ortoprotètic
351 Processos de Gestió Administrativa
Centre Integrat de Formació Professional Faitanar de Quart de Poblet
Cos: professors de Secundària
Codi Especialitat
242 Intervenció Sociocomunitària
Cos: professors tècnics de Formació Professional
Codi Especialitat
338 Manteniment de Vehicles
340 Mecanitzat i Manteniment de Màquines
354 Serveis a la Comunitat
Centre Integrat de Formació Professional Ausiàs March de València
Cos: professors de Secundària
Codi Especialitat
270 Processos Diagnòstic Clínic i Producte Ortoprotètic
Cos: professors tècnics de Formació Professional
Codi Especialitat
348 Procediments Diagnòstic Clínic i Ortoprotètic
349 Procediments Sanitaris i Assistencials
Centre Integrat de Formació Professional Ciutat de l'Aprenent de València
Cos: professors de Secundària
Codi Especialitat
237 Processos i Productes en Arts Gràfiques
271 Processos Sanitaris
Cos: professors tècnics de Formació Professional
Codi Especialitat
330 Cuina i Pastisseria
335 Instal·lacions Electrotècniques
338 Manteniment de Vehicles
340 Mecanitzat i Manteniment de Màquines
343 Operacions i Equips d'Elaboració de Productes
Alimentaris
346 Patronatge i Confecció
349 Procediments Sanitaris i Assistencials
357 Soldadura
Centre Integrat de Formació Professional Misericòrdia de València
Cos: professors de Secundària
Codi Especialitat
226 Sistemes Electrònics
242 Intervenció Sociocomunitària
263 Administració d'Empreses
Cos: professors tècnics de Formació Professional
Codi Especialitat
331 Equips Electrònics
351 Processos de Gestió Administrativa
354 Serveis a la Comunitat
Centre Integrat de Formació Professional Vicente Blasco Ibáñez de València
Cos: professors de Secundària
Codi Especialitat
264 Anàlisi i Química Industrial
Cos: professors tècnics de Formació Professional
Codi Especialitat
337 Laboratori
340 Mecanitzat i Manteniment de Màquines
Centre Integrat de Formació Professional la Costera de Xàtiva
Cos: professors de Secundària
Codi Especialitat
242 Intervenció Sociocomunitària
270 Processos Diagnòstic Clínic i Producte Ortoprotètic
271 Processos Sanitaris
Cos: professors tècnics de Formació Professional
Codi Especialitat
338 Manteniment de Vehicles
349 Procediments Sanitaris i Assistencials
4. Requisits específics
a) Tindre coneixements i competència professional en l'ús de les TIC com a ferramenta didàctica, així com competències professionals basades en metodologies d'aprenentatge actives i d'aprenentatge per projectes, la qual cosa s'haurà d'acreditar mitjançant la presentació del projecte de treball.
b) Complir almenys amb una de les condicions següents que seran acreditades per la persona sol·licitant:
Estar en possessió de l'habilitació o de la formació acreditativa per a participar en procediments d'avaluació i acreditació de les competències professionals adquirides a través de l'experiència professional o de procediments no formals.
Haver participat en l'assessorament o avaluació en procediments d'avaluació i acreditació de les competències professionals adquirides a través de l'experiència professional o de procediments no formals.
Haver impartit oferta formativa conduent a l'obtenció de certificats de professionalitat.
Haver col·laborat amb els centres de referència nacional o observatoris de professions i ocupacions.
Haver desenvolupat i impulsat projectes d'innovació i desenvolupament amb el teixit productiu.
Haver participat en projectes europeus de mobilitat, cooperació o perfeccionament professional.
Haver col·laborat en l'anàlisi de qualificacions professionals amb la coordinació de l'Institut Nacional de les Qualificacions Professionals o de la direcció general competent en matèria de formació professional de la conselleria competent en matèria d'educació
Haver impulsat l'establiment de mesures de gestió de qualitat.
Les persones que opten a llocs d'orientació hauran de tindre coneixement i experiència en un enfocament d'orientació professional. Aquest requisit s'acreditarà per haver superat o impartit cursos de formació específica en orientació professional, organitzats per les administracions educatives o universitats.
5. Documentació específica
Projecte de treball en què es desenvolupe una proposta raonada de les estratègies d'actuació docent adaptat al lloc i relacionat amb el Sistema Integral de Formació Professional, original i d'elaboració pròpia, amb les característiques indicades en les bases quarta i sisena.
6. Procés de selecció
El procés de selecció de les persones que concórreguen a aquests llocs, constarà només de les dues primeres fases previstes en la base sisena de la present resolució, valoració de mèrits i valoració del projecte.
7. Comissió Tècnica de Selecció
La Comissió Tècnica de Selecció per a cobrir els llocs dels centres integrats de Formació Professional estarà formada:
a) Pel subdirector general de Formació i Qualificació Professional, que actuarà com a president.
b) Pel cap del Servei de Gestió i Formació Professional.
c) Per un tècnic o una tècnica designats per la Direcció General de Formació Professional i Ensenyaments de Règim Especial.
d) Per un inspector o inspectora d'educació, amb experiència en aquest àmbit, designat per la Inspecció General d'Educació.
e) Per una persona funcionària, amb experiència en aquest àmbit, designada pel Servei de Formació del Professorat.
f) Per una persona funcionària de la Direcció General de Formació Professional i Ensenyaments de règim especial, que actuarà com a secretària de la comissió, amb veu i vot.
H. CENTRE ESPECÍFIC D'EDUCACIÓ A DISTÀNCIA (CEED)
1. Persones participants
a) Per a poder cobrir els llocs per a impartir ensenyaments en el I Cicle de Formació de Persones Adultes, les persones sol·licitants hauran d'estar habilitades en l'especialitat de Primària, per a poder impartir els camps de coneixement o àmbits d'experiència en què s'organitzen els ensenyaments corresponents.
Així mateix, i de conformitat en el que estableix la disposició transitòria primera del Reial Decret 1594/2011, de 4 de novembre (BOE núm. 270, de 9 de novembre de 2011), pel qual s'estableixen les especialitats docents del cos de mestres que exerceixen les seues funcions en les etapes d'Educació Infantil i d'Educació Primària, aquells mestres que amb anterioritat a l'entrada en vigor de la Llei Orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'Educació, estigueren ocupant plaça definitiva en un centre de Formació de Persones Adultes, en el nivell equivalent a 1r i 2n d'Educació Secundària obligatòria, podrà demanar comissió de serveis a llocs d'aquest mateix nivell.
b. Per a cobrir els llocs per a impartir els ensenyaments corresponents al primer i segon nivell del Cicle II de Formació de Persones Adultes, les persones sol·licitants hauran de pertànyer al cos de professors d'Ensenyament Secundari que tinguen les especialitats que en aquest mateix apartat es determinen, segons l'atribució d'especialitats del cos de professors d'Ensenyament Secundari que s'estableix en l'annex II del Decret 220/1999, de 23 de novembre, del Govern Valencià, pel qual es regulen els programes formatius que figuren en la Llei 1/1995, de 20 de gener, de la Generalitat Valenciana, de Formació de les Persones Adultes, i s'estableix el currículum dels programes d'alfabetització i programes per a adquirir i actualitzar la formació bàsica de les persones adultes fins a l'obtenció del títol de Graduat en Educació Secundària, a la Comunitat Valenciana, així com estar en possessió de les titulacions establides en l'Ordre de 14 de juny de 2000, de la Conselleria de Cultura i Educació (DOGV núm. 3781, de 28 de juny de 2000).
c) Per a cobrir la resta dels llocs del Centre Específic d'Educació a Distància (CEED), les persones participants hauran de pertànyer als cossos i les especialitats següents, d'acord amb el lloc al qual s'opte:
Cos: mestres
Codi Especialitat
153 FPA Primària
Cos: professors d'Ensenyament Secundari
Codi Especialitats
201 Filosofia
211 Anglés
204 Castellà
205 Geografia i Història
206 Matemàtiques
207 Física i Química
208 Biologia i Geologia
209 Dibuix
216 Música
218 Orientació
219 Tecnologia (*)
222 Formació i Orientació Laboral
243 Hostaleria i Turisme
254 Informàtica (*)
256 Llengua i Literatura Valenciana
261 Economia
263 Administració d'Empreses (*)
265 Organització i Gestió Comercial (*)
288 FPA Comunicació Castellà
292 FPA Científic i Tecnològic. El professorat que opte a aquesta matèria podrà pertànyer a una de les especialitats següents: Matemàtiques, Física i Química, Biologia i Geologia, Tecnologia I Anàlisi i Química Industrial.
293 FPA Ciències Socials. El professorat que opte a aquesta matèria podrà pertànyer a una de les especialitats següents: Filosofia, Geografia i Història, Orientació Educativa, Formació i Orientació laboral, Intervenció Sociocomunitària i Economia.
294 FPA Comunicació Anglés
295 FPA Comunicació: Valencià Anglés. El professorat que opte a aquesta matèria podrà pertànyer a una de les especialitats següents: Valencià, Anglés, Llengua Castellana i Literatura, amb els requisits de Capacitació en Valencià. (*)
297 FPA Comunicació: Valencià
Cos: professors tècnics de Formació Professional
Codi: especialitat:
350 Processos Comercials (*)
351 Processos de Gestió Administrativa (*)
356 Sistemes i Aplicacions Informàtiques(*)
2. Requisits específics
a) Tindre coneixements i competència professional en l'ús de les TIC com a ferramenta didàctica, així com competències professionals basades en metodologies d'aprenentatge específiques de la modalitat a distància, la qual cosa s'haurà d'acreditar mitjançant la realització d'una prova i de l'entrevista que es realitze a aquest efecte.
b) Les persones sol·licitants de les especialitats assenyalades amb (*) en el punt anterior hauran d'estar en possessió del certificat oficial de coneixements de nivell B2 d'anglés emés per les escoles oficials d'idiomes, o qualsevol altre de nivell equivalent dels relacionats en el Decret 61/2013, del Consell, de 17 de maig, modificat per l'Ordre 93/2013, d'11 de novembre, de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, així com les entitats reconegudes per resolucions posteriors.
3. Procés de selecció
En la fase 2 del procés de selecció, base sisena, les persones sol·licitants realitzaran una prova. Aquesta prova consistirà en preguntes relacionades amb el treball i la intervenció educativa pròpies del lloc sol·licitat i específiques d'un centre d'Educació a Distància. A més, el procés de selecció es completarà amb una entrevista corresponent a la fase 3, en la qual la persona sol·licitant defendrà la prova realitzada i contestarà les preguntes que li siguen formulades per les persones integrants de la Comissió Tècnica de Selecció.
4. Comissió Tècnica de Selecció
La Comissió Tècnica de Selecció per a cobrir els llocs del Centre Específic d'Educació a Distància (CEED) estarà formada:
a) Per la subdirectora general de personal de la Direcció General de Centres i Personal Docent, que actuarà com a presidenta.
b) Per un funcionari o funcionària designat per la Direcció General de Formació Professional i Ensenyaments de Règim Especial relacionat amb el seguiment dels ensenyaments impartits en la modalitat a distància.
c) Per un funcionari o funcionària designat per la Direcció General de Política Educativa relacionat amb la formació de persones adultes.
d) Per un inspector o inspectora d'educació, amb experiència en aquest àmbit, designat per la Inspecció General d'Educació.
e) Per una persona funcionària, amb experiència en aquest àmbit, designada pel Servei de Formació del Professorat.
f) Per una persona funcionària de la Subdirecció General de Personal, que actuarà com a secretària de la comissió, amb veu i vot.
I. CENTRE DE RESIDÈNCIES DEL COMPLEX EDUCATIU DE CHESTE I DEL CENTRE INTEGRAT DE FORMACIÓ PROFESSIONAL «Costa de Azahar» DE CASTELLÓ
1. Participants
Per a cobrir els llocs del centre de les residències del Complex Educatiu de Cheste i del Centre Integrat de Formació Professional «Costa de Azahar» de Castelló, les persones participants hauran de pertànyer als cossos i les especialitats següents, d'acord amb el lloc al qual s'opte:
Cos: mestres
Codi Especialitat
127/152 Pedagogia Terapèutica
Centre de les Residències del Complex Educatiu de Cheste i del Centre Integrat de Formació Professional «Costa de Azahar» de Castelló
Cos: professors Secundària
Codi Especialitat
211 Anglés
217 Educació Física
218 Orientació Educativa
254 Informàtica
276 Àmbit Científic Tecnològic. El professorat que opten a aquesta matèria podrà pertànyer a una de les especialitats següents: Matemàtiques, Física i Química, Biologia i Geologia, Tecnologia i Informàtica.
277 Àmbit Lingüístic i Social. El professorat que opte a aquesta matèria podrà pertànyer a una de les especialitats següents: Filosofia, Grec, Llatí, Llengua Castellana i Literatura, Geografia i Història, Francés, Anglés, Alemany, Italià i Llengua i Literatura Valenciana.
Centre de les Residències del Complex Educatiu de Cheste
2. Requisits específics
a) Comptar amb formació en la gestió de l'animació sociocultural i del temps lliure, acreditada mitjançant el títol de Tècnic Superior d'Animació Sociocultural, o el títol d'Animador juvenil, o el títol de Monitor de Centre de Vacances, o disposar del títol de Grau en Educació Social.
b) Tindre experiència en residències d'estudiants o en la impartició d'àmbits de coneixement en l'Educació Secundària Obligatòria, o en el Programa d'Acompanyament Escolar (PAE), o en el Programa EXIT.
c) Disposar de coneixements sobre el funcionament i les tasques associades al lloc acreditats mitjançant la resposta a una prova omplida en la fase 2, descrita en la base sisena, i en l'entrevista corresponent a la fase 3.
c) En el cas del professorat d'Educació Secundària es valorarà, a més, tindre coneixement i experiència en la impartició d'àmbits de coneixement en l'Educació Secundària Obligatòria.
3. Procés de selecció
En la fase 2 del procés de selecció, base sisena, les persones sol·licitants realitzaran una prova que avaluarà els coneixements de les persones que concórreguen a la present convocatòria pel que fa a aspectes relacionats amb l'organització i el funcionament de les residències, i la metodologia i la programació d'activitats pròpies de l'animació sociocultural. A més, el procés de selecció es completarà amb una entrevista corresponent a la fase 3, en la qual la persona sol·licitant defendrà la prova realitzada i contestarà les preguntes que li siguen formulades per les persones integrants de la Comissió Tècnica de Selecció.
4. Comissió Tècnica de Selecció
a) El director territorial d'Educació de València que actuarà com a president.
b) La cap del Servei Territorial d'Educació de Castelló.
c) Un inspector o inspectora d'educació, amb experiència en aquest àmbit, designat per la Inspecció General d'Educació.
d) Una persona funcionària amb experiència en aquest àmbit designada pel Servei de Formació del Professorat.
e) Una persona funcionària de la Direcció Territorial de València, que actuarà com a secretària de la comissió, amb veu i vot.
J. LLOCS CATALOGATS D'ESPECIAL DIFICULTAT EN CENTRES D'EDUCACIÓ SECUNDÀRIA, AIXÍ COM ELS LLOCS D'ACCIÓ COMPENSATÒRIA CATALOGATS EN ELS CENTRES D'ACCIÓ EDUCATIVA SINGULAR (CAES)
1. Participants.
Les persones sol·licitants hauran de pertànyer al cos i l'especialitat que es corresponga amb el lloc sol·licitat en cada cas.
Cos: mestres
Codi Especialitat
120 Educació Infantil
121 Llengua Estrangera: Anglés
123 Educació Física
124 Educació Musical
126 Audició i Llenguatge
127/152 Pedagogia Terapèutica.
(Segons la destinació siga en CEIP o IES)
128 Educació Primària
Centres:
CEIP Gastón Castelló d'Alacant
CEIP Illa de Tabarca d'Alacant
CEIP Mestre López Soria d'Alacant
CEIP Sant Francesc d'Asís d'Alacant
CEIP Sant Roc d'Alacant
CEIP CAES de Recepció d'Alacant
CEP Mare de Déu del Remei d'Alacant
CEIP Mare de Déu del Carme d'Aldaia
CEIP Vicente Blasco Ibáñez d'Aldaia
CEIP Salvador Andrés d'Algemesí
CEIP Mare de Déu del Pilar d'Algemesí-Carrascalet
CEIP Doctor Errando Vilar d'Almassora
CEIP Teodoro Andreu d'Alzira
CEIP Gabriel Miró de Benidorm
CEIP Francesc Roca i Alcaide de Borriana
CEIP Fernando de los Ríos de Burjassot
CEIP Mirantbó (Callosa d'En Sarrià)
CEIP Guitarrista Tárrega de Castelló de la Plana
CEIP Illes Columbretes de Castelló de la Plana
CEIP Mestre Carlos Selma de Castelló de la Plana
CEIP Sant Agustí de Castelló de la Plana
CEIP Retor Francisco Mas de Crevillent
CEIP Sant Agustí de Cullera
CEIP Casablanca d'Elx
CEIP Francisco Giner de los Ríos d'Elx
CEIP Miguel Hernández d'Elx
CEIP Les Foies de Gandia Grau i Platja
CEIP Ausiàs March de la Vall d'Uixó
CEIP Blasco Ibáñez de la Vall d'Uixó
CEIP Lleonard Mingarro de la Vall d'Uixó
CEIP Vicente Nicolau Balaguer de Manises
CEIP Gómez Navarro de Novelda
CEIP Santa Anna d'Oliva
CEIP Virgen de la Puerta d'Orihuela
CEIP Playas de Orihuela (Orihuela)
CEIP Antonio Ferrandis de Paterna
CEIP La Coma de Paterna
CEIP Miguel de Cervantes de Paterna
CEIP Sant Ignasi de Loiola de Picassent
CEIP Martín Artigot de Pilar de la Horadada
CEIP CAES Mare de Déu de l'Emparament de Real de Gandía
CEIP Baladre de Sagunt-Port de Sagunt
CEIP La Pinaeta de Sagunt-Port de Sagunt
CEIP Lluís Vives de Silla
CEIP Divina Aurora de Tavernes de la Valldigna
CEIP Sant Miquel de Tavernes de la Valldigna
CEIP Joan XXIII de Torrent
CEIP Cuba de Torrevieja
CEIP Ausiàs March de València
CEIP Ballester Fandos de València
CEIP Ciutat de l'Artista Faller de València
CEIP Comunitat Valenciana de València
CEIP Doctor Olóriz de València
CEIP Gaspar Gil Polo de València
CEIP Juan Manuel Montoya de València
CEIP L'Amistat de València
CEIP Magisteri Espanyol de València
CEIP Mare de Déu del Carme de València
CEIP Raquel Payá de València
CEIP Sant Ferran de València
CEIP Arquitecte Santiago Calatrava de València- Benimàmet-Beniferri
CEIP Santa Teresa de Villena
Cos: professors Secundària
Codi Especialitat
204 Llengua i Literatura Castellana
205 Geografia i Història
206 Matemàtiques
207 Física i Química
208 Biologia i Geologia
209 Dibuix
211 Anglés
216 Música
217 Educació Física
218 Orientació Educativa
219 Tecnologia
256 Llengua i Literatura Valenciana
Centres:
IES Canonge Tacassa (Crevillent)
IES Joanot Martorell (Elx)
IES Benigasló (la Vall d'Uixó)
IES Botànic Cavanilles (la Vall d'Uixó)
IES Honori Garcia (la Vall d'Uixó)
IES Llombai (Borriana)
Secció de l'IES Nuestra Señora de la Cueva Santa (Montanejos)
Secció de l'IES Dr. Peset Aleixandre (Paterna)
IES Font Sant Lluís (València)
IES Juan de Garay (València)
IES Ramon Muntaner (Xirivellla)
IES La Hoya ( Buñol)
IES Frances Gil ( Canals)
IES Tirant lo Blanc (Torrent)
2. Llocs a cobrir:
Només es cobriran a través d'aquesta convocatòria mitjançant comissió de serveis, un màxim de 4 llocs per cada centre d'Educació Secundària dels enumerats en el punt anterior. I en el cas dels centres CAES els llocs catalogats com a d'acció compensatòria.
3. Requisits específics
Informe de la direcció del centre a què corresponga el lloc d'especial dificultat al qual s'opta, que haurà d'adjuntar la persona sol·licitant junt amb la sol·licitud. En aquest informe s'indicarà la necessitat de donar continuïtat al projecte educatiu que s'estiga desenvolupat, i la idoneïtat de les característiques professionals de la persona proposada.
4. Procés de selecció
La persona sol·licitant aportarà el projecte de treball en què s'acredita la seua necessària implicació.
5. Comissió tècnica de selecció
Per a la revisió de les propostes i els projectes de treball acreditats es constituirà una Comissió Tècnica de Selecció constituïda:
a) Pel subdirector general d'Innovació i Qualitat, que actuarà com a president.
b) Pel cap del Servei d'Avaluació i Estudis.
c) Per un tècnic o una tècnica designats per la Direcció General de Política Educativa relacionat amb la compensació educativa.
d) Per un inspector o inspectora d'educació, amb experiència en aquest àmbit, designat per la Inspecció General d'Educació.
e) Per una persona funcionària, amb experiència en aquest àmbit, designada pel Servei de Formació del Professorat.
f) Per una persona funcionària de la Direcció General de Política Educativa, que actuarà com a secretària de la comissió, amb veu i vot.