Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 28 d'abril de 2016, de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, per la qual es convoca concurs de mèrits per a la provisió del lloc de treball vacant del grup A, subgrup A1/A2 administració especial, complement de destinació 24, complement específic E038 amb destinació en el Servei de Comunicació. Referència 767/16.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 7786 de 19.05.2016
Número identificador:  2016/3156
Referència Base de Dades:  003452/2016
 



RESOLUCIÓ de 28 d'abril de 2016, de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, per la qual es convoca concurs de mèrits per a la provisió del lloc de treball vacant del grup A, subgrup A1/A2 administració especial, complement de destinació 24, complement específic E038 amb destinació en el Servei de Comunicació. Referència 767/16. [2016/3156]

Atés que es troba vacant el lloc de treball de naturalesa funcionarial indicat en l'annex I, dotat pressupostàriament, i inclòs en la relació de llocs de treball del Personal d'Administració i Serveis d'aquesta Universitat Miguel Hernández d'Elx,

D'acord amb el que estableix l'article 66 dels Estatuts d'aquesta universitat, l'article 99 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, i la resta d'articles i normes concordants.

En virtut de l'Acord d'aprovació del barem que ha de regir en convocatòries de concurs de mèrits, del personal d'administració i serveis de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, aprovat pel Consell de Govern en data 27 de maig de 2015, 27 de juliol de 2015, i 23 de setembre de 2015.

Vist l'Acord del Consell de Govern de data 27 de juliol de 2015.



Aquest Rectorat resol convocar concurs específic de mèrits per a proveir el lloc de treball que es relaciona en l'annex I, d'acord amb les següents bases de la convocatòria



Primera. Requisits dels aspirants

1.1. Podran prendre part en el present concurs els funcionaris de carrera de la Universitat Miguel Hernández, sempre que complisquen els requisits que s'indiquen en l'annex I en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds de participació, siga quina siga la seua situació administrativa, excepte el suspens en ferm, mentre dure la suspensió, i l'excedent voluntari per interés particular durant el termini legal obligatori de permanència en la dita situació.



Segona. Vacants

El lloc vacant que es convoca a concurs de mèrits, i les seues característiques, són les que s'indiquen en l'annex I de la present convocatòria.



Tercera. Sol·licituds

3.1. Els que desitgen prendre part en el concurs hauran de fer-ho constar en instància, que serà facilitada gratuïtament en el Servei de Personal d'Administració i Serveis (edifici Rectorat i Consell Social) i en els centres de gestió de campus d'aquesta universitat, que es dirigirà al rector de la Universitat Miquel Hernández d'Elx, i que es presentarà en el Registre General de la Universitat i en els registres auxiliars dels centres de gestió de campus, en el termini de 15 dies hàbils comptats a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana.

Es podran emprar les vies establides en l'article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre.

Les instàncies presentades en les oficines de Correus es presentaran en sobre obert perquè l'empleat hi estampe el segell de dates en la part superior esquerra, i hi haurà de figurar amb claredat el nom de l'oficina i la data, i es remetran a l'adreça següent: Universitat Miguel Hernández d'Elx, Registre General, edifici Rectorat i Consell Social, avinguda de la Universitat, s/n, 03202 Elx (Alacant).



3.2. A la sol·licitud s'unirà la documentació següent:

a) Una fotocòpia del document nacional d'identitat.

b) Documentació fefaent acreditativa dels mèrits que al·leguen cada un dels aspirants.

c) Resguard d'haver abonat els drets de participació en convocatòria.

3.3. La justificació de les circumstàncies personals i administratives del concursant, així com la seua situació i antiguitat, ha d'efectuar-se per mitjà de certificacions, que hauran de ser expedides per la unitat a què corresponga la gestió del personal de la universitat o administració en què preste, o hi haja prestat serveis el funcionari.

Les titulacions acadèmiques hauran de justificar-se per mitjà de títols originals o certificats expedits, bé pels centres oficials on s'hagen superat els corresponents estudis, bé pels propis òrgans gestors de personal al·ludits en l'anterior apartat.

També haurà d'acreditar-se, documentalment, els mèrits que els interessats al·leguen com a determinants de la seua idoneïtat.

Els que participen en el concurs trobant-se en situació de suspensos, hauran d'aportar certificat oficial en què conste la data de compliment de la sanció; i, per al cas de l'excedent voluntari per interés particular, certificació de les dates per la qual la dita excedència ha sigut sol·licitada.

Les dades relatives a les circumstàncies personals i administratives dels concursants, així com les concernents als mèrits que al·leguen, hauran d'acreditar-se degudament i han de ser les que, en efecte, corresponguen a la data de la terminació de presentació de sol·licituds de participació.

La indicada data servirà de referència per a efectuar els còmputs que hagen de realitzar-se, però no justificarà, en cap cas, l'adjudicació de les places a qui amb posterioritat a aquesta haguera quedat en situació de suspens, o hi haguera deixat de reunir els requisits exigits, quant a cos o escala, per a accedir al lloc sol·licitat. En aquests supòsits, els concursants estaran obligats a manifestar per escrit els impediments en qüestió.



3.4. Els drets de participació en la convocatòria s'ingressaran en el següent compte corrent «Concursos i oposicions»:

SabadellCAM: ES07 0081-1017-67-0001079617.

I seran:

– Si l'accés es al subgrup A1: de 27,36 €.

– Si l'accés es al subgrup A2: 18,26 €.

El pagament haurà d'efectuar-se de forma obligatòria per mitjà de rebut que serà generat des de la pàgina web: www.umh.es/rebuts, fent referència expressa a la convocatòria a la que es presenta. Per a facilitar aquest tràmit s'habilitaran, a disposició dels interessats, ordenadors tant en els centres de gestió de campus com en el Registre General de la Universitat Miguel Hernández d'Elx. El pagament de la taxa es farà efectiu preferentment a través de la pàgina web: www.umh.es/rebuts, o bé amb el rebut degudament segellat pel banc. Si s'utilitza aquesta primera via, l'acreditació del pagament es realitzarà presentant el justificant en què conste el codi d'autorització, i la referència de la convocatòria per la qual es realitza aquell. El pagament de la taxa es justificarà en la impressió del segell de l'entitat bancària on s'haja efectuat l'ingrés o resguard original d'haver-hi abonat els drets d'examen, havent de fer constar-hi, nom, cognoms, concepte i referència de la convocatòria.



3.5. En cap cas el tràmit de pagament en l'oficina bancària serà substitutiu de l'esmenat tràmit de presentació, dins el termini i en la forma escaient, de l'imprès de la sol·licitud davant l'òrgan expressat anteriorment, o del justificant en què conste el codi de l'autorització.

3.6. Els mers erros de fet de la sol·licitud que pogueren corregir-se com a tals, podran esmenar-se en qualsevol moment, d'ofici o a petició de l'interessat.

3.7. Les dades de caràcter personal aportades pels aspirants quedaran incloses en un fitxer automatitzat d'aquesta universitat, que es compromet a no fer-ne un ús diferent.

La Universitat Miguel Hernández d'Elx informa així mateix, de la possibilitat d'exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i, si és el cas, d'oposició, que preveu l'article 5 de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal; que han de ser exercits per escrit davant de la gerent de la Universitat.





Quarta. Admissió d'aspirants

4.1. Una vegada expirat el termini de presentació d'instàncies, amb la verificació prèvia del compliment de tots els requisits de participació assenyalats en aquesta convocatòria, el rector dictarà resolució que contindrà al relació provisional d'admesos i exclosos. Necessàriament, en la dita relació hauran de constar els cognoms, nom i document nacional d'identitat de tots els aspirants i motius d'exclusió si és el cas.

4.2. Els aspirants o les aspirants exclosos podran, en el termini de 10 dies hàbils, comptats a partir de l'endemà de la publicació de la llista provisional d'admesos i exclosos, d'acord amb el que estableix l'article 71 de la Llei de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, esmenar el defecte que haja motivat la seua exclusió, o realitzar les al·legacions que consideren oportunes.



4.3. Transcorregut el termini de 10 dies, esmenats els defectes si pertoca, i vistes les al·legacions que corresponguen, es dictarà una resolució que contindrà la relació definitiva d'admesos i exclosos.

4.4. Seran causes d'exclusió, a més de l'incompliment del que s'ha establit en aquestes bases, no abonar, dins del termini, les taxes de participació; així com la no-presentació d'una fotocòpia del DNI vigent i l'omissió de la firma en la sol·licitud.

4.5. Les resolucions abans esmentades es publicaran als taulers d'anuncis del Registre General de la Universitat i en els registres auxiliars dels centres de gestió de campus d'aquesta Universitat Miguel Hernández d'Elx.



Cinquena. Barem

La valoració dels mèrits per a l'adjudicació de la plaça s'efectuarà d'acord amb el barem establit en l'annex II d'aquesta convocatòria.





Sisena. Comissió de valoració

Els mèrits seran valorats per una comissió integrada per cinc membres que hauran de pertànyer a cossos o escales de grup de titulació igual o superior a l'exigit per als llocs convocats.

Els membres de la comissió de valoració seran nomenats pel rector, atenent al que disposa l'article 79 i concordants del Text Refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, mitjançant una resolució que es farà pública en el Registre General de la Universitat i en els registres auxiliars dels centres de gestió de campus.



El seu funcionament s'adaptarà al que estableix la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.

Contra els actes de la comissió, els interessats podran interposar el recurs d'alçada previst en l'article 114 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Regim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, redactat conforme a la Llei 4/1999, de 13 de gener, en el termini d'un mes, comptat des de l'endemà de la seua publicació, o recepció de la notificació, si és el cas, o de tres mesos si no hi ha acte exprés. El recurs podrà interposar-se davant de l'òrgan que va dictar l'acte que s'impugna o davant del rector, com a òrgan competent per a resoldre'l.

La comissió de valoració podrà disposar la incorporació als seus treballs d'assessors especialistes per a les proves corresponents dels exercicis que estimen pertinents els quals es limitaran a prestar la seua col·laboració en les seues especialitats tècniques. La designació de tals assessors haurà de comunicar-se al rector de la Universitat.

A efectes de comunicació i la resta d'incidències la comissió tindrà la seua seu en el Servei de Personal d'Administració i Serveis (edifici Rectorat i Consell Social) d'aquesta universitat.



Setena. Proposta d'adjudicació

La comissió corresponent elevarà al rector la corresponent proposta per a l'adjudicació de la plaça, d'acord amb les avaluacions que consten en acta alçada a aquest efecte, i aprovada en la mateixa sessió, i en ordre de major a menor puntuació; tot això, sense perjudici del que s'estableix en els següents apartats.

El resultat de la dita avaluació i adjudicació provisionals es reflectirà en una relació comprensiva de la totalitat del personal concursant, ordenada de major a menor puntuació total, amb indicació per a cada un d'ells de l'obtinguda segons el barem que consta en l'annex II, i amb expressió del lloc adjudicat.

En el cas que diversos aspirants al mateix lloc de treball tinguen la mateixa puntuació, s'estarà al que es dispose en l'annex II, «Resolució d'empats».

La comissió podrà declarar vacant el lloc de treball en el cas que els aspirants no aconseguiren la puntuació mínima exigida o en el cas de que els mèrits específics al·legats no determinen la seua idoneïtat per al lloc.

La proposta d'adjudicació serà exposada al públic durant 10 dies hàbils al tauler d'anuncis del Registre General de la Universitat i en els registres auxiliars dels centres de gestió de campus, en el termini dels quals podran els interessats formular reclamacions.

Una vegada transcorregut el termini indicat, i resoltes les reclamacions presentades, la comissió formularà proposta de relació definitiva d'adjudicació de llocs, i la remetrà al rector, per a la formulació de resolució, que es publicarà en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana, i al tauler d'anuncis del Registre General de la Universitat i en els registres auxiliars dels centres de gestió de campus.



Huitena. Irrenunciabilitat de les destinacions

8.1. Els participants poden desistir de la sol·licitud dins del termini de presentació de sol·licituds. Després de transcorregut aquest termini no s'acceptarà cap desistiment i els participants quedaran vinculats al resultat del concurs.

8.2. Les destinacions adjudicades són irrenunciables, llevat que abans de finalitzar el termini de presa de possessió s'haguera obtingut una altra destinació per convocatòria pública, i en aquest cas hauria de comunicar-se per escrit a la gerent.



Novena. Presa de possessió

En la resolució administrativa resolutòria del concurs s'indicarà la data de presa de possessió, que no serà superior a tres dies hàbils, si no implica canvi de residència, o d'un mes si comporta tal canvi o reingrés al servei actiu.

El termini de presa de possessió es començarà a comptar a partir de l'endemà del cessament.

El còmput dels terminis possessoris es considerarà de servei actiu a tots els efectes i s'iniciarà quan finalitzen els permisos o llicències que hagen sigut concedits als interessats, llevat que per causes justificades s'acorde la suspensió del gaudiment d'aquests.



Deu. Participació

La participació en el concurs implica l'acceptació de totes les bases.





Onze. Norma final

Contra la convocatòria, les seues bases i tots els actes administratius que se'n deriven, que esgoten la via administrativa, pot interposar-se recurs contenciós administratiu davant el Tribunal del Contenciós Administratiu d'Elx en el termini de dos mesos comptats a partir de l'endemà de la seua publicació, de conformitat amb el que estableix l'article 109 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Regim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, l'article 6.4 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'Universitats, i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, i potestativament podran interposar recurs de reposició en el termini d'un mes comptat a partir de l'endemà de la publicació de la present resolució, davant del rector, de conformitat amb el que disposa l'article 116 de la Llei 30/1992, redactat d'acord a la Llei 4/1999, de 13 de gener. Tot això, sense perjudici que s'utilitze qualsevol altra via que es considere oportuna.



Davant les actuacions del tribunal, podrà interposar-se recurs d'alçada previst en l'article 114 de la Llei 30/1992, redactat d'acord amb la Llei 4/1999, de 13 de gener, en el termini d'un mes comptat des de l'endemà de les seues publicacions o notificacions. El recurs podrà interposar-se davant de l'òrgan que va dictar l'acte que s'impugna o davant del rector com a òrgan competent per a resoldre'l.

Tots els actes de notificació dels procediments que s'inicien com a conseqüència d'admetre els anteriors recursos, es faran, amb text íntegre, als taulers d'anuncis oficials de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, i amb ressenya indicativa en el Butlletí Oficial de la Província d'Alacant.



Elx, 28 d'abril de 2016.– El rector: Jesús Tadeo Pastor Ciurana.







ANNEX I

Requisits i característiques del lloc vacant convocat



Número de lloc: F55426.

Sector: administració especial

Grup: A

Nivell complement destinació: 24.

Subgrup A1/A2. Nivell de complement específic: E038.

Unitat: Servei de Comunicació.

Àrea funcional assimilada: Àrea Audiovisual Comunicació i Arts Plàstiques.

Requisit: ser funcionari de carrera de la UMH del grup A subgrup A1 sector administració especial, de l'escala tècnica superior de comunicació o, ser funcionari de carrera de la UMH del grup A subgrup A2 sector administració especial escala tècnica mitjana de comunicació.

Igualment podran participar funcionaris de carrera del grup A, subgrup A1 de l'escala tècnica superior de laboratoris o funcionaris de carrera del grup A, subgrup A2 d'escala tècnica mitjana de laboratoris, sempre que estiga comprès dins de l'itinerari professional de Comunicació, segons Acord de Consell de Govern de 27 de maig de 2015.



Funcions:

Les funcions generals establides per als grups A, subgrups A1/A2 (tècnics), en Acord adoptat pel Consell de Govern reunit en data 27 de gener de 2015, pel qual s'aproven les funcions corresponents als llocs de treball de l'estructura vertical que conforma la relació de llocs de treball del personal d'administració i serveis de la Universitat Miguel Hernández d'Elx.





ANNEX II

Barem per al lloc



La puntuació màxima que es pot obtindre per tots els apartats serà de 30 punts i com a requisit per a l'obtenció del lloc s'haurà obtindre un mínim de 9 punts, en la suma dels apartats B, D, E i els punts 1 i 4 de l'apartat C.

Per a obtindre la puntuació mínima i amb relació als punts 1 i 4 de l'apartat C, únicament se tindran en compte els cursos de formació específics de la plaça que es convoca (màxim de 5,5 punts) i la titulació, en cas que es tracte de titulació relacionada amb les funcions del lloc (màxim de 0,9 punts).

A) Antiguitat i grau. La puntuació màxima possible a obtindre en este apartat serà de 8,76 punts.

1. Antiguitat. Fins un màxim de 6,76 punts.

· Es valorarà 0,04 punts per cada mes complet de serveis en actiu en la Universitat Miguel Hernández d'Elx.

· Es valorarà 0,02 punts per cada mes complet de serveis en actiu en altres administracions públiques distintes a l'anterior, fins un màxim de 3,38 punts, a l'empara del que es disposa en la Llei 70/1978, de 26 de desembre, de reconeixement dels serveis previs en l'administració pública.

2. Grau. El grau personal consolidat pels aspirants es valorarà en la forma següent:

a) Grau consolidat igual o superior al del lloc sol·licitat: 2 punts.



b) Grau consolidat inferior, com a màxim 4 nivells al del lloc sol·licitat: 1.5 punt.

c) Grau consolidat inferior en més de 4 nivells al del lloc sol·licitat: 1 punt.

B) Experiència en l'exercici de llocs d'igual o diferent grup/subgrup o àrea funcional assimilada. La puntuació màxima que es pot obtindre en aquest apartat serà de 5,6 punts distribuïts de la manera que segueix:



Experiència en l'exercici de lloc dins de la Universitat Miguel Hernández:

– Mesos complets exercint llocs d'igual subgrup de titulació i en àrea funcional assimilada: 0,033 punts/mes.

– Mesos complets exercint llocs d'inferior subgrup o grup de titulació i en àrea funcional assimilada: 0,025 punts/mes.

– Mesos complets exercint llocs d'igual subgrup de titulació en distinta àrea funcional: 0,016 punts/mes.

– Mesos complets exercint llocs d'inferior subgrup o grup de titulació i en distinta àrea funcional: 0,014 punts/mes.

Experiència en l'exercici del lloc en altres universitats/administracions públiques, amb un màxim de 2,8 punts:

– Mesos complets exercint llocs d'igual subgrup de titulació en altres Universitats i en àrea funcional assimilada: 0,011 punts/mes.



– Mesos complets exercint llocs d'igual subgrup de titulació en altres administracions públiques distintes i en àrea funcional assimilada: 0,010 punts/mes.

– Mesos complets exercint llocs d'inferior subgrup o grup de titulació en altres universitats i en àrea funcional assimilada: 0,008 punts/mes.

– Mesos complets exercint llocs d'inferior subgrup o grup de titulació en altres administracions públiques i en àrea funcional assimilada: 0,007 punts/mes.

C) Formació. La puntuació màxima possible a obtindré en este apartat serà de 9,64 punts.

1. Cursos de formació i perfeccionament: fins un màxim de 5,5 punts.

Es valoraran els cursos de formació i perfeccionament, específics de la plaça convocada, a 0,023 punts per hora, amb un mínim de 3 hores i fins un màxim de 240 hores, que hagen sigut cursats per l'interessat, i que hagen sigut convocats u homologats per la Universitat o per qualsevol centre u organisme públic, dins dels seus plans de formació.



Es valoraran els cursos de formació i perfeccionament, generals relacionats amb l'exercici de la funció pública, a 0,011 punts per hora, amb un mínim de 3 hores i fins un màxim de 233 hores, que hagen sigut cursats per l'interessat, i que hagen sigut convocats u homologats per la Universitat o per qualsevol centre u organisme públic, dins els seus plans de formació. La puntuació màxima a obtindre en estos cursos serà de 2,75 punts.

En cap cas es puntuaran en aquest subapartat els cursos de valencià i d'idiomes, ni els cursos pertanyents a una carrera universitària, cursos de doctorat i els dels diferents instituts de les universitats quan formen part del pla d'estudis del centre ni els cursos derivats de processos selectius, promoció interna, plans d'ofici i adaptació del règim jurídic a la naturalesa dels llocs que s'ocupen.



Així mateix, el tribunal podrà valorar dins d'aquest apartat cursos de formació impartits per entitats privades de reconegut prestigi, el contingut dels quals siga específic de la plaça que es convoca.

2. Valencià:

El coneixement del valencià es valorarà, amb l'acreditació prèvia d'estar en possessió del corresponent certificat expedit o homologat per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, o per la Universitat Miguel Hernández d'Elx, o per altres universitats valencianes, a 0,405 punts cada nivell, fins un màxim d'1,62 punts:

Sols es valorarà la de major nivell acreditat.

Nivell Oral (A2): 0,405 punts.

Nivell Elemental (B1): 0,81 punts.

Nivell Mitjà (C1) 1,215 punts.

Nivell Superior (C2): 1,62 punts.

3. Idiomes comunitaris:

El coneixement de l'idioma comunitari es valorarà, amb l'acreditació prèvia d'estar en possessió del corresponent certificat, a 0,27 punts per cada nivell amb un màxim d'1,62 punts, d'acord amb la següent escala.

Sols es valorarà la de major nivell acreditat:

Nivell A1: 0,27 punts.

Nivell A2: 0,54 punts.

Nivell B1: 0,81 punts.

Nivell B2: 1,08 punts.

Nivell C1: 1,35 punts.

Nivell C2: 1,62 punts.

Les equivalències d'estudis establides d'acord amb la legislació actual, respecte dels nivells de certificació de competència lingüística, són les publicades en l'Ordre 93/2013, d'11 de novembre, de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, per la qual es modifica l'annex únic denominat certificats i diplomes que acrediten la competència en llengües estrangeres del Decret 61/2013, de 17 de maig.

Els cursos d'idiomes comunitaris convocats o homologats per la Universitat Miguel Hernández es valoraran amb la mateixa puntuació que els anteriors.

Per a la valoració d'aquests idiomes en cap cas es consideraran els cursos superats d'idiomes inclosos en els plans d'estudis reglats, així com aquells que es consideren cursos de formació.

4. Altres titulacions: 0,9 punts màxim.

Es valorarà qualsevol altra titulació acadèmica oficial de nivell igual o superior a l'exigit per a accedir al grup objecte de la convocatòria, excepte la que li serveix de base amb un màxim de 0,9 punts, si es tracta de titulació relacionada amb les funcions del lloc i amb un màxim de 0,6 si es tracta d'una titulació general, no relacionada amb les funcions del lloc. A estos efectes, es puntuarà el nivell mes alt de titulació acreditada, entenent inclòs en ell aquelles altres titulacions necessàries per a la seua obtenció.

D) Altres mèrits

Es valoraran els cursos impartits relacionats amb el lloc de treball, a raó de 0,015 punts per hora impartida, així com la participació activa en congressos, publicacions relacionades amb les funcions del lloc i altres actuacions realitzades per l'interessat en activitats relacionades amb les funcions del lloc, fins un màxim de 2 punts.

E) Prova pràctica

La puntuació màxima a obtindre en este apartat serà de 4 punts.

Amb la finalitat de comprovar i valorar els coneixements dels aspirants en relació amb el lloc convocat s'establixen les següents proves:



Prova escrita: que consistirà en la resolució de 10 preguntes tipus test, d'un supòsit pràctic, a triar d'entre dos supòsits, proposats pel tribunal. Els supòsits versaran sobre el temari de la convocatòria. La puntuació màxima de la prova serà de 2 punts.

Memòria. El contingut de la memòria serà determinat per la comissió de valoració, així com el termini per a la seua presentació.

Els aspectes a valorar pel tribunal seran la qualitat dels continguts, l'ordre, la claredat i concreció, el rigor en l'anàlisi i la creativitat, i fonamentació.

La convocatòria que realitze la comissió per a la presentació de la memòria haurà d'arreplegar l'extensió d'aquesta memòria i qualsevol altra circumstancia que hagen de tenir en compte els aspirants.



Resolució d'empats:

Els empats es resoldran segons la puntuació obtinguda en l'apartat A) Antiguitat i grau. Si persisteix l'empat s'atendrà a l'apartat C) Formació, si persisteix s'atendrà la puntuació en l'apartat B) Exercici de llocs i, finalment, si persisteix es tindria en compte l'apartat E) Prova pràctica i memòria.





Annex III

Temes del lloc número F55426 amb destinació en el Servei de Comunicació



1. Comunicació institucional i la seua relació amb els mitjans de comunicació.

2. Comunicació interna. Procediments per a publicar en Notícies UMH.

3. Convocatòria de rodes de premsa. Procediments i aspectes a considerar.

4. Periodisme científic universitari. El cas d'UMH Sapiens: objectius, continguts i periodicitat.

5. Televisió universitària. Elements a considerar en l'elaboració de l'escaleta d'Informatius UMHTV. El reportatge universitari.

6. Informatius radiofònics universitaris. Elements a considerar en l'elaboració de l'escaleta d'Informatius Radi UMH.

7. Servei Comunicació UMH. Relació i planificació d'accions conjuntes entre premsa i màrqueting.





Model de sol·licitud per a participar en la convocatòria de concurs de mèrits de la Universitat Miguel Hernández d'Elx



DADES PERSONALS:

Primer cognom

Segon cognom

Nom

Categoria

Grup

Titulació acadèmica



EXPOSA

Que havent-se publicat convocatòria de concurs de mèrits, mitjançant una resolució de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, de referència ... , de data ...



SOL·LICITA

Participar en la convocatòria per al lloc següent.

Número de lloc ...

Destinació: ...

Als efectes, se adjunta a la present, documentació acreditativa de mèrits segons el barem establert en la convocatòria de referència ...





..., ... de ... de 20...



(Firma) ...



RECTORAT DE LA UNIVERSITAT MIGUEL HERNÁNDEZ D'ELX

Mapa web