Ficha disposicion

Ficha disposicion





ORDRE 11/2016, de 22 d'abril, de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, per la qual es convoquen proves selectives d'accés al cos superior tècnic d'enginyeria de telecomunicació, A1-14, sector administració especial, torn de promoció interna, Convocatòria 8/2015, corresponent a l'oferta d'ocupació pública de 2015 per al personal de l'administració de la Generalitat.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 7781 de 13.05.2016
Número identificador:  2016/3201
Referència Base de Dades:  003295/2016
 



ORDRE 11/2016, de 22 d'abril, de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, per la qual es convoquen proves selectives d'accés al cos superior tècnic d'enginyeria de telecomunicació, A1-14, sector administració especial, torn de promoció interna, Convocatòria 8/2015, corresponent a l'oferta d'ocupació pública de 2015 per al personal de l'administració de la Generalitat. [2016/3201]



De conformitat amb el que estableix el Decret 219/2015, de 4 de desembre, del Consell, pel qual s'aprova l'oferta d'ocupació pública per a l'any 2015 i amb la finalitat d'atendre les necessitats de personal en l'administració de la Generalitat, aquesta Conselleria, en exercici de les atribucions establertes en l'article 9.1.i de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, acorda convocar proves selectives d'accés al cos superior tècnic d'enginyeria de telecomunicació, A1-14, sector administració especial, pel sistema de concurs-oposició, que es regirà pel que estableix el Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, el Decret 33/1999, de 9 de març, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i carrera administrativa del personal comprés en l'àmbit d'aplicació de la Llei de Funció Pública, i altra normativa de desenvolupament i, pel que disposen les següents bases de la convocatòria





1. Objecte de la convocatòria

1.1. La present convocatòria té per objecte la selecció de personal, mitjançant el sistema de concurs-oposició, per a cobrir 1 lloc de treball del cos A1-14, cos superior tècnic d'enginyeria de telecomunicació, sector administració especial, pel torn de promoció interna en les seues tres modalitats: vertical, horitzontal i mixta.



2. Condicions generals de les persones aspirants

Les persones aspirants hauran de complir, a més de les condicions establertes en l'article 56 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, els requisits següents:

2.1. Ser personal funcionari de carrera de l'Administració de la Generalitat dels cossos als quals es fa referència en el present apartat per a cadascuna de les modalitats, i haver prestat serveis efectius durant almenys dos anys com a personal funcionari de carrera en el cos o escala des del qual s'accedeix, tal com estableix l'article 119 de la mateixa llei.

Les modalitats d'accés a la promoció interna tindran en cada cas, la següent procedència:

Modalitat A. Promoció interna vertical: personal funcionari de carrera que pertanya al cos A2-11 (cos superior de gestió en enginyeria tècnica en telecomunicació, de l'annex I de la llei 10/2010 de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana.



Modalitat B. Promoció interna horitzontal: personal funcionari de carrera que pertanya a un altre cos o escala del mateix subgrup de classificació professional (qualsevol subgrup A1 de l'annex I de la llei excepte el A1-14).

Modalitat C. Promoció interna mixta: personal funcionari de carrera que pertanya a qualsevol cos o escala del subgrup A2 de l'annex I de la llei excepte el cos A2-11 corresponent a l'accés per promoció interna vertical.

El personal funcionari de carrera que no haja pogut ser integrat en els cossos que estableix l'annex I de la llei, podrà igualment accedir al cos A1-14 mitjançant promoció interna mixta si pertany al subgrup A2 o per promoció interna horitzontal si pertany al subgrup A1.



2.2. Titulació: estar en possessió del títol universitari d'Enginyeria de Telecomunicació, o bé, títol universitari oficial de grau més títol oficial de màster universitari que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habiliten per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions assignades al cos, o complides les condicions per a obtenir abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds i disposin del certificat que ho acredite.



En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger s'haurà d'estar en possessió de la credencial que acredite la seua homologació.

2.3. Les condicions per a l'admissió a les proves s'han de complir en el moment de finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantenir-se durant tot el procés selectiu, fins al moment de la presa de possessió.

2.4. No podrà participar en aquest procediment selectiu el personal que ja tinga la condició de personal funcionari de carrera del cos A1-14, subgrup A1, cos superior tècnic d'enginyeria de telecomunicació.





3. Persones aspirants amb diversitat funcional

3.1. L'Òrgan Tècnic de Selecció establirà, per a les persones amb diversitat funcional que així ho sol·liciten, les adaptacions necessàries per a la realització de les proves. A aquest efecte, les persones interessades hauran de formular la petició corresponent en la sol·licitud de participació en el present concurs-oposició, seguint les instruccions establertes en la base 6.3.2.

3.2. Si en el desenvolupament del procés selectiu se susciten dubtes raonables a l'Òrgan Tècnic de Selecció respecte de la compatibilitat funcional d'una persona admesa, podrà demanar el corresponent dictamen de la Comissió Mixta de Discapacitats, i en aquest cas la persona admesa inicialment podrà participar condicionalment en el procés selectiu, i quedarà en suspens la resolució definitiva sobre l'admissió o exclusió del procés selectiu fins a la recepció del dictamen.





4. Sol·licituds

Els que desitgen prendre part en aquestes proves selectives hauran d'emplenar la sol·licitud d'una de les següents formes:

Sol·licitud presencial: mitjançant el model que figura a l'annex IV i que els serà facilitat en les oficines públiques que s'especifiquen en l'annex V o en el portal de l'Administració de la Generalitat http://www.gva.es (apartat: «Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques - Direcció General de Funció Pública - Oposicions i concursos»).

Sol·licitud telemàtica: a través del formulari habilitat en el portal de l'Administració de la Generalitat http://www.gva.es (apartat: «Atenció al ciutadà - Guia PROP - Ocupació Pública - Descripció: cos superior tècnic d'enginyeria de telecomunicació, A1-14, Convocatòria 8/2015», tramitació amb certificat).



5. Drets d'examen

5.1. Els drets d'examen són de 28,19 euros i s'ingressaran en qualsevol de les entitats bancàries col·laboradores que figuren en la sol·licitud. El pagament de la taxa es justificarà mitjançant l'oportú justificant que l'entitat bancària emetrà atenent a la modalitat de pagament triada per la persona aspirant.

5.2. La falta de la justificació de l'abonament dels drets d'examen determinarà l'exclusió de la persona aspirant, llevat que concórreguen una de les següents circumstàncies i es faça constar en la sol·licitud de participació.

5.2.1. Les persones amb diversitat funcional igual o superior al 33 %. Per a això senyalaran amb una ics (X) en l'apartat de Exempcions «Discapacitats» de la sol·licitud presencial o telemàtica.

5.2.2. Els membres de famílies nombroses o monoparentals de categoria especial. Per a això senyalaran amb una ics (X) en l'apartat de Exempcions «Família nombrosa especial» de la sol·licitud presencial o telemàtica.

5.2.3. Els membres de famílies nombroses o monoparentals de categoria general gaudiran d'una bonificació del 50 % de l'import total de la taxa. Per a això senyalaran amb una ics (X) en l'apartat de Exempcions «Família nombrosa general» de la sol·licitud presencial o telemàtica.

5.2.4. Les víctimes d'actes de violència sobre la dona que acrediten aquesta condició mitjançant qualsevol dels mitjans de prova que estableix l'article 9.1 i 9.2 de la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat, integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana. Per a això senyalaran amb una ics (X) en l'apartat «Altres» de la sol·licitud presencial o telemàtica.

5.2.5. S'aplicarà una bonificació del 10 % de l'import total de la taxa, acumulable a la bonificació anterior, quan la presentació de la sol·licitud de participació en les proves es realitze per mitjans telemàtics.



5.3. Les persones que superen finalment les proves selectives i hagen sol·licitat una de les exempcions establertes a la base anterior hauran de presentar fotocòpia compulsada dels documents acreditatius de tal exempció. En el cas que no es presenten en el termini indicat a la base 11, no podran ser nomenades personal funcionari de carrera de la Generalitat, sense perjudici de la responsabilitat en què pogueren haver incorregut per falsedat en les sol·licituds de participació.



5.4. És procedent la devolució de les taxes per drets d'examen únicament en els supòsits i procediments establerts en l'article 9 del Text Refós de la Llei de Taxes de la Generalitat, aprovat pel Decret Legislatiu 1/2005, de 25 de febrer, del Consell de la Generalitat.





6. Presentació de sol·licituds

6.1. Les sol·licituds seran adreçades a la Direcció General de Funció Pública.

6.2. El termini per a la presentació de sol·licituds serà de 20 dies hàbils, comptats a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria al Diari Oficial de la Comunitat Valenciana.

Les sol·licituds s'han de presentar d'una de les següents formes:

Sol·licitud presencial: es presentarà la sol·licitud per les persones interessades a les oficines públiques que figuren especificades en l'annex V, un cop emplenada i abonada la taxa que es fixa en la base 5.

També es podran presentar les sol·licituds en la forma que estableix l'article 38 de la Llei de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.

Sol·licitud telemàtica: es presentarà la sol·licitud per les persones interessades a través d'internet mitjançant la signatura electrònica, un cop emplenat el formulari i realitzat el pagament telemàtic de la taxa que es fixa en la base 5. No seran vàlides aquelles sol·licituds que encara que hagen estat pagades no han estat signades electrònicament.

6.3. Les persones aspirants, en l'emplenament de la seua sol·licitud, hauran d'observar les instruccions següents:

6.3.1. En l'apartat número 30 de l'imprés de sol·licitud presencial, «forma d'accés», les persones aspirants que accedisquen pel torn de promoció interna, senyalaran amb una ics (X) sobre la lletra «P». En la sol·licitud telemàtica es triarà l'opció corresponent en el desplegable de l'apartat «forma d'accés».

En l'apartat número 38 de l'imprés de sol·licitud presencial, i apartat G «altres dades segons la convocatòria» de la sol·licitud telemàtica «dada addicional 1», s'indicarà la modalitat de promoció interna per la qual s'opta, marcant amb una ics (X) en el número corresponent d'acord amb la següent classificació:

1) Modalitat A: promoció interna vertical.

2) Modalitat B: promoció interna horitzontal.

3) Modalitat C: promoció interna mixta.

Si l'aspirant no s'indica aquesta opció, s'entendrà que opta per la promoció interna vertical sempre que complisca amb els requisits d'accés a aquesta.

6.3.2. Les persones amb diversitat funcional, que sol·liciten mesures d'adaptació, hauran de senyalar amb una ics (X) en la casella 33 de la sol·licitud presencial, el tipus de diversitat funcional: (F) Física, (P) Psíquica, (S) Sensorial. Podran sol·licitar les mesures d'adaptació que necessiten establertes en els apartats 34 i 35 de l'imprés de sol·licitud presencial, d'acord amb la següent classificació:

1) Eliminació de barreres arquitectòniques i taula adaptada a la cadira de rodes.

2) Ampliació del temps de durada de la prova. Per poder dur a terme aquesta mesura d'adaptació les persones aspirants hauran d'acompanyar obligatòriament el certificat expedit per l'òrgan oficial competent que especifique: diagnòstic i el temps (nombre de minuts) d'ampliació que sol·licita.

3) Augment de la grandària dels caràcters del qüestionari, per dificultat de visió.

4) Necessitat d'intèrpret, a causa de sordesa.

5) Sistema braille d'escriptura, o ajuda d'una persona per invident.



6) Altres, especificant quines.

En la sol·licitud telemàtica, les persones amb diversitat funcional que sol·liciten mesures d'adaptació, hauran de marcar les caselles habilitades a l'efecte en l'apartat I «Diversitat funcional».

6.3.3. En la sol·licitud haurà de constar que s'ha realitzat el corresponent ingrés dels drets d'examen, mitjançant la validació per l'entitat col·laboradora en què es realitze l'ingrés, a través de certificació mecànica o, si no n'hi ha, segell i signatura, llevat que hi concórrega una de les causes d'exempció establertes a la base 5.2 i es faça constar a l'imprès de sol·licitud.

6.3.4. En cap cas el pagament de les taxes en l'entitat col·laboradora suposarà la substitució del tràmit de presentació davant l'administració pública, en temps i forma, de la sol·licitud presencial o telemàtica d'acord amb el que disposa la base 6.2.



7. Admissió de les persones aspirants

7.1. Les persones aspirants queden vinculades a les dades que hagen fet constar en les sol·licituds, podent únicament demandar la seua modificació mitjançant escrit motivat, dins del termini establert en la base 6.2 per a la presentació de sol·licituds.

7.2. Acabat el termini de presentació de sol·licituds, després de verificar que s'ha realitzat el pagament dels drets d'examen, l'òrgan convocant dictarà resolució, que es publicarà al Diari Oficial de la Comunitat Valenciana, que contindrà la relació provisional de persones admeses i excloses a la realització de les proves, per cada un dels torns i modalitats.

7.3. Les persones aspirants podran, en el cas d'error o exclusió, esmenar els defectes en què hagen incorregut en la sol·licitud, o realitzar les al·legacions que tinguen per convenient en el termini de 10 dies hàbils a comptar de l'endemà de la publicació de la relació provisional de persones admeses i excloses, d'acord amb el que estableix l'article 71 de la Llei de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.

7.4. En tot cas, a fi d'evitar errors i, en el supòsit de produir-se, possibilitar la seua esmena en temps i forma, les persones aspirants han de comprovar no només que no figuren recollides en la relació provisional de persones excloses sinó, a més, que les seues dades personals, torn triat i modalitat consten correctament en les pertinents relacions de persones admeses.

7.5. Transcorregut el termini anterior, vistes les al·legacions i esmenats els defectes, si és procedent, es dictarà una resolució que elevarà a definitiva la llista de persones admeses i excloses a la realització de les proves per a cada un dels torns i modalitats que es publicarà al Diari Oficial de la Comunitat Valenciana.

7.6. En la resolució mitjançant la qual es faça pública la llista definitiva de persones admeses a la realització de les proves s'establirà, amb almenys 15 dies d'antelació, la data, el lloc de celebració i l'hora de començament de les proves, i també l'ordre de crida de les persones admeses, que s'iniciarà en la lletra M, conformement amb el resultat del sorteig celebrat el dia 7 de març de 2016 (DOCV 7740, 14.03.2016).





8. Proves selectives

8.1. El procediment de selecció serà el de concurs-oposició, i constarà d'una fase d'oposició, de caràcter obligatori i eliminatori, i d'una fase de concurs, de caràcter obligatori.

8.2. Desenvolupament de la fase d'oposició:

L'oposició constarà de tres exercicis obligatoris i eliminatoris.

Les persones aspirants que accedisquen per la modalitat A, promoció interna vertical, i modalitat B, promoció interna horitzontal, estaran exemptes del primer exercici.

8.2.1. Primer exercici.

Correspon a les persones aspirants que accedisquen per la modalitat C, promoció interna mixta.

Consistirà a contestar per escrit a un qüestionari de 120 preguntes, sobre matèries comunes recollides en l'annex I (part general), amb quatre respostes alternatives de les quals només una serà la correcta.



El temps de realització de l'examen serà determinat prèviament per l'Òrgan Tècnic de Selecció i en cap cas serà inferior a 50 segons per pregunta.

8.2.2. Segon exercici.

Consistirà en el desenvolupament per escrit, durant un temps mínim de tres hores i màxim de quatre, a determinar per l'Òrgan Tècnic de Selecció, de dos temes elegits d'entre tres extrets a l'atzar del programa que figura en l'annex II (part especial), de la convocatòria:

A les persones aspirants que accedisquen per la modalitat A, promoció interna vertical els correspondrà el temari establert a l'annex II (part especial, modalitat A).

A les persones aspirants que accedisquen per la modalitat B, promoció interna horitzontal i modalitat C, promoció interna mixta els correspondrà el temari establert a l'annex II (part especial, modalitats B i C).



Una vegada conclosa la prova, els exercicis seran introduïts en sobre tancat i quedaran sota la custòdia de l'Òrgan Tècnic de Selecció, el qual cridarà individualment les persones aspirants per a la lectura pública dels temes que hagen desenvolupat, que s'iniciarà per la lletra « M », conformement amb el resultat del sorteig celebrat el dia 7 de març de 2016 (DOCV 7740, 14.03.2016).

L'Òrgan Tècnic de Selecció podrà formular preguntes aclaridores sobre els temes exposats.

El lloc, dates i hores de lectura d'aquest exercici s'anunciarà per l'Òrgan Tècnic de Selecció amb l'antelació escaient.

8.2.3. Tercer exercici.

Consistirà a resoldre per escrit, en un temps mínim de tres hores i màxim de quatre, a determinar per l'Òrgan Tècnic de Selecció, dos supòsits pràctics referits a matèries contingudes en el temari específic de l'annex II (part especial), de la convocatòria:

A les persones aspirants que accedisquen per la modalitat A, promoció interna vertical, els correspondrà el temari establert a l'annex II (part especial, modalitat A).

A les persones aspirants que accedisquen per la modalitat B, promoció interna horitzontal, i modalitat C, promoció interna mixta, els correspondrà el temari establert a l'annex II (part especial, modalitats B i C).

8.3. Qualificació dels exercicis.

La puntuació màxima a obtenir en la fase d'oposició serà de 65 punts, que es distribuirà de la següent manera:

8.3.1. Primer exercici: La qualificació del primer exercici serà d'apte/a / no apte/a.

Es considerarà que han superat l'exercici les persones aspirants que obtinguen la qualificació d'apte/a per a superar-lo.

El nivell de coneixements mínims exigits per a aconseguir la qualificació d'apte en l'exercici serà contestar el 50 % de respostes correctes netes. Les contestacions errònies es valoraran negativament amb una penalització equivalent a un terç del valor de cada contestació correcta i les contestacions en blanc ni puntuen ni penalitzen. La fórmula de correcció serà:

Respostes correctes netes = nombre d'encerts – (nombre d'errors / 3).

8.3.2. Segon exercici: l'exercici es qualificarà de 0 a 35 punts, sent necessari obtenir per a superar un mínim de 17,5 punts

8.3.3. Tercer exercici: l'exercici es qualificarà de 0 a 30 punts, sent necessari obtenir per a superar un mínim de 15 punts.

8.4. Qualificació final de la fase d'oposició.

Per superar la fase d'oposició serà necessari obtenir un mínim de 32,5 punts, puntuació que vindrà determinada per la suma de les puntuacions obtingudes en els exercicis.

8.5. Fase de concurs.

Només podran participar en la fase de concurs les persones admeses que hagen superat la fase d'oposició.

Els mèrits al·legats per les persones participants hauran d'haver sigut obtinguts o computats fins a la data de finalització del termini de presentació d'instàncies.

La puntuació màxima en la fase de concurs serà de 35 punts que es distribuiran d'acord amb el barem que figura en l'annex IV.

8.6. Puntuació final del concurs oposició

La puntuació final del concurs-oposició s'obtindrà sumant la puntuació obtinguda en ambdues fases.

A continuació es configurarà una llista, ordenada per puntuació de major a menor que s'interromprà quan el nombre de persones incloses en ella coincidisca amb el nombre de llocs convocats. Aquestes constituiran les llistes definitives de persones aprovades.

Els casos d'empat que es produïsquen es dirimiran de la següent manera: s'atendrà, en primer lloc, a la major puntuació obtinguda en la fase d'oposició i, si persisteix l'empat, aquest es dirimirà per la major puntuació obtinguda en els distints apartats del barem del concurs, pel mateix ordre en què figuren relacionats.

En cas de persistir l'empat s'atendrà, en tercer lloc, a la major puntuació obtinguda en el segon exercici. En quart lloc, si l'empat fos entre persones de diferent sexe, es dirimirà a favor del sexe infrarepresentat dins el col·lectiu de persones que formen part del cos superior tècnic d'enginyeria de telecomunicació, A1-14, en la data de publicació de la present convocatòria.

Si encara persisteix l'empat, aquest es dirimirà finalment per ordre alfabètic del primer cognom de les persones aspirants empatades, iniciant-se l'esmentat orde per la lletra M, conformement amb el resultat del sorteig celebrat el dia 7 de març de 2016 (DOCV 7740, 14.03.2016).



9. Desenvolupament de les proves selectives

9.1. El primer exercici es realitzarà al lloc, la data i l'hora que s'establisca en la resolució per la qual s'aprove i publique al Diari Oficial de la Comunitat Valenciana la llista definitiva de persones admeses a la realització de les proves.

9.2. Les persones admeses seran convocades per a la realització de cada exercici en crida única. Quedaran decaigudes en el seu dret quan es personen en els llocs de celebració una vegada iniciades les proves o per la inassistència a aquestes, tot i que siga per causes justificades. Si es tracta de proves orals o d'altres de caràcter individual i successiu, l'Òrgan Tècnic de Selecció podrà apreciar les causes al·legades i admetre la persona aspirant, sempre que les proves no hagen finalitzat i aquesta admissió no menyscabe el principi d'igualtat amb la resta del personal.



Les persones aspirants hauran d'observar en tot moment les instruccions dels membres de l'Òrgan Tècnic de Selecció o del personal ajudant o assessor durant la celebració de les proves, amb vista al desenvolupament adequat d'aquestes. Qualsevol alteració en el desenvolupament normal de les proves per part d'una persona aspirant, quedarà reflectida en l'acta corresponent, però podrà continuar la persona aspirant el desenvolupament de l'exercici amb caràcter condicional fins que resolga l'Òrgan Tècnic de Selecció sobre l'incident.

Abans de l'inici de cada exercici i sempre que s'estime convenient durant el desenvolupament d'aquest, els membres de l'Òrgan Tècnic de Selecció, el personal ajudant o assessor comprovaran la identitat de les persones admeses mitjançant la presentació del DNI del NIE, del passaport o del permís de residència a Espanya, sense que amb aquest efecte siguen vàlides les fotocòpies compulsades d'aquests documents; ni tampoc, si és el cas, de l'exemplar per a les persona interessada de la sol·licitud d'admissió a les proves.

Si en qualsevol moment del procés arriba a coneixement de l'Òrgan Tècnic de Selecció que alguna de les persones admeses no posseeix la totalitat dels requisits exigits, haurà de requerir l'acreditació dels tals requisits. Si els requisits en qüestió no foren acreditats en el termini de 10 dies hàbils següents a la notificació del requeriment, l'Òrgan Tècnic de Selecció realitzarà proposta d'exclusió de la mateixa, indicant les inexactituds o falsedats formulades per la persona aspirant a l'òrgan convocant, el qual, després de les verificacions oportunes, dictarà una resolució motivada que exclourà la persona admesa del concurs-oposició.

9.3. Començades les proves, l'anunci de la celebració dels restants exercicis es farà públic pel Òrgan Tècnic de Selecció en les seus de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques d'Alacant, Castelló i València, a la web de la Direcció General de Funció Pública, amb una antelació mínima de 12 hores si la crida és per a la sessió següent d'un mateix exercici i de 48 hores com a mínim si es tracta de la convocatòria per a un exercici distint, d'acord amb el que disposa l'article 10.4 del Decret del Consell 33/1999, de 9 de març, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i carrera administrativa del personal comprés en l'àmbit d'aplicació de la Llei de la Funció Pública Valenciana.



9.4. En totes les proves, excepte les orals o les que incloguen lectura pública, l'Òrgan Tècnic de Selecció ha de prendre les mesures que siguen necessàries per garantir l'anonimat en la valoració d'aquestes, i s'anul·laran tots aquells exercicis en què es continga alguna marca que puga identificar la seua autoria.



10. Publicitat de les llistes

10.1. En finalitzar cada un dels exercicis de la fase d'oposició l'Òrgan Tècnic de Selecció publicarà a les seus de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques d'Alacant, Castelló i València, i a la pàgina web de la Direcció General de Funció Pública: la relació de persones que han superat la prova amb expressió del seu nom, cognoms, document d'identitat, el torn d'accés i la puntuació obtinguda. S'entendrà que han superat la prova únicament aquelles persones aspirants que hagen obtingut la puntuació mínima exigida per a superar els exercicis segons el que disposa la base 8.



10.2. Un cop finalitzada la fase d'oposició, l'Òrgan Tècnic de Selecció, mitjançant anunci, publicarà a les seus de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques d'Alacant, Castelló i València, i a la pàgina web de la Direcció General de Funció Pública les llistes amb la qualificació final de la fase d'oposició a què fa referència la base 8.4 que constituirà la llista de les persones admeses que han superat la fase d'oposició en cada un dels torns per ordre de puntuació i que han de passar a la fase de concurs.



A les persones incloses en les esmentades llistes se'ls concedirà un termini de 10 dies hàbils perquè presenten, obligatòriament, un currículum acompanyat de tots aquells documents acreditatius dels mèrits establerts en l'annex III, compulsats com cal. Si els mèrits que s'al·leguen ja consten en el registre de personal de la Generalitat, únicament caldrà esmentar-los en el currículum, sense aportar els documents corresponents. Només es valoraran els mèrits al·legats en el currículum.



10.3. Una vegada baremats els mèrits, l'Òrgan Tècnic de Selecció exposarà a les seus de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, i a la pàgina web de la Direcció General de Funció Pública, les llistes provisionals de persones aspirants amb la puntuació obtinguda en la fase de concurs per cada un dels torns, desglossada en els distints apartats del barem, i els concedirà un termini de 10 dies hàbils perquè formulen les reclamacions que estimen pertinents en relació amb la baremació.



10.4. Resoltes les possibles reclamacions, l'Òrgan Tècnic de Selecció, mitjançant un anunci, publicarà a les seus de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques d'Alacant, Castelló i València, i a la pàgina web de la Direcció General de Funció Pública, les llistes definitives amb la puntuació obtinguda en la fase de concurs, desglossada en els distints apartats del barem, servirà de notificació a les persones interessades, i també la relació definitiva de persones aprovades en cada un dels torns pel seu ordre de puntuació total a què es refereix la base 8.6.



En cap cas l'Òrgan Tècnic de Selecció podrà declarar que han aprovat el procés selectiu un nombre superior al de llocs de treball convocats, tenint en compte el que estableix la base 12 d'aquesta convocatòria.



11. Relació definitiva i presentació de documents

11.1. L'Òrgan Tècnic de Selecció elevarà a la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques per a la seua publicació al Diari Oficial de la Comunitat Valenciana la relació definitiva de persones aprovades, per ordre de puntuació total, perquè, en el termini de 20 dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació, aporten davant la Direcció General de Funció Pública els següents documents:

11.1.1. Fotocòpia compulsada del títol acadèmic exigible segons el que estableix la base 2.2. de la convocatòria o certificació acadèmica que acredite haver realitzat tots els estudis per a l'obtenció del títol. En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger fotocòpia compulsada de la credencial que acredite l'homologació que corresponga.



11.1.2. Els que superen les proves selectives, acreditaran els seus coneixements de valencià mitjançant la presentació dels certificats, diplomes o títols que hagen estat homologats per la Generalitat, o mitjançant la realització d'un exercici específic a aquest efecte. El personal que no puga acreditar aquests coneixements haurà de realitzar els cursos de perfeccionament que amb aquesta finalitat es realitzaran a través de l'Institut Valencià d'Administració Pública (IVAP) en coordinació amb la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià.

11.2. Les persones que superen les proves selectives i que van sol·licitar una de les exempcions establertes a la base 5.2 han de presentar fotocòpia compulsada dels documents acreditatius de tal exempció.

11.3 Les persones aspirants seleccionades que dins del termini indicat i excepte casos de força major, no presenten la documentació acreditativa o d'aquesta es deduïra que no tenen algun dels requisits exigits, no podran ser nomenades personal de l'Administració de la Generalitat, sense perjudici de la responsabilitat en què pogueren haver incorregut per falsedat en les sol·licituds de participació.

12. Nomenament de personal funcionari de carrera.

Transcorregut el termini de presentació de la documentació es dictarà resolució, que es publicarà al Diari Oficial de la Comunitat Valenciana, i es procedirà al nomenament com a personal funcionari de carrera del cos superior tècnic d'enginyeria de telecomunicació, A1-14, sector administració especial, a les persones aprovades a què fa referència la base 10.4, després de l'adjudicació d'un lloc de treball d'acord amb la puntuació obtinguda.

Per tal d'assegurar la cobertura de les places convocades, quan es produïsquen renúncies de les persones seleccionades, abans del seu nomenament o presa de possessió, l'òrgan convocant podrà requerir de l'Òrgan Tècnic de Selecció relació complementària de les persones que seguisquen a les proposades, per al seu possible nomenament com a personal funcionari de carrera.



13. Òrgans tècnics de selecció

13.1. L'Òrgan Tècnic de Selecció de la convocatòria, estarà compost per: president/a, secretari/ària i tres vocals, i es designarà el mateix nombre de suplents.

13.2. La relació nominal dels membres de l'Òrgan Tècnic de Selecció serà publicada amb una antelació mínima d'un mes a la data de començament de les proves, mitjançant una resolució que es publicarà al Diari Oficial de la Comunitat Valenciana, una vegada hagen sigut publicades les llistes provisionals de persones admeses i excloses.

13.3. L'Òrgan Tècnic de Selecció, per a la realització de les proves podrà designar el personal col·laborador, ajudant i assessor especialista que considere oportú.

13.4. Correspon a l'Òrgan Tècnic de Selecció les funcions relatives a la determinació concreta del contingut de les proves i a la qualificació de les persones admeses, tant en la fase de l'oposició com en la fase del concurs, i també, en general, l'adopció de totes mesures siguen necessàries per al correcte desenvolupament de les proves selectives.



13.5. Les persones integrants de l'Òrgan Tècnic de Selecció, i també el personal assessor, se i poden ser recusades per les persones interessades quan hi concórreguen circumstàncies de les establertes en els articles 28 i 29 de la Llei de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del procediment administratiu comú.

Així mateix, s'han d'abstenir aquells membres que hagueren realitzat tasques de preparació de persones aspirants en els cinc anys anteriors a la publicació d'aquesta convocatòria.

13.6. Als efectes de comunicacions i de qualssevol altra incidència l'Òrgan Tècnic de Selecció tindrà la seu a la Direcció General de Funció Pública (c/ Castán Tobeñas, 77, torre 4, 46018 València).

13.7 L'Òrgan Tècnic de Selecció, als efectes de gratificacions i indemnitzacions, es regirà pel que disposa el Decret 95/2014, de 13 de juny, del Consell, pel qual es modifica el Decret 24/1997, d'11 de febrer, i el Decret 175/2006, de 24 de novembre (DOCV 7229, 19.06.2014).



13.8. El funcionament de l'Òrgan Tècnic de Selecció s'adaptarà al que estableix la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu comú, i la resta de normativa vigent.



14. Recursos

14.1. La present convocatòria, les bases i tots els actes administratius que siguen dictats en el seu desenvolupament, excepte les actuacions de l'Òrgan Tècnic de Selecció, podran ser impugnats per les persones interessades mitjançant la interposició del recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de la publicació, davant del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, de conformitat amb el que disposen els articles 109 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, i també els articles 10, 14.2, 25.1 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa. No obstant això, es podrà interposar potestativament un recurs de reposició davant del mateix òrgan que va dictar l'acte contra el qual es recorre, en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà de la publicació, o qualsevol altre recurs que estime procedent per a la defensa dels seus interessos.

14.2. Contra els actes de l'Òrgan Tècnic de Selecció es podrà interposar un recurs d'alçada davant el conseller de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques en el termini d'un mes, a partir de l'endemà de la publicació del corresponent acord de l'Òrgan Tècnic de Selecció.



València, 22 d'abril de 2016.– La consellera de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques: Gabriela Bravo Sanestanislao.





ANNEX I

PART GENERAL



MODALITAT C, PROMOCIÓ INTERNA MIXTA



I. DRET CONSTITUCIONAL I ORGANITZACIÓ ADMINISTRATIVA



1. El Govern. El president del govern. El Consell de Ministres. Estatut dels membres del Govern. Les funcions del govern. El Consell d'Estat. Relacions entre el Govern i les Corts Generals.



2. L'Administració pública: principis constitucionals que la informen. Govern i Administració. Règim jurídic del sector públic. L'Administració General de l'Estat: organització administrativa.



3. L'organització territorial de l'Estat. Les comunitats autònomes. Organització política i administrativa. El sistema de distribució de competències en la Constitució. La legislació bàsica de l'Estat. Les competències pròpies de les comunitats autònomes.. El control de l'Estat sobre les comunitats autònomes.

4 Llei Orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes. Llei Orgànica 1/2004, de 28 de desembre, de mesures de protecció integral contra la violència de gènere.





II. DRET AUTONÒMIC



5. El president de la Generalitat. Elecció i estatut personal. Atribucions. El Consell. Composició, procés de formació i funcions. La potestat reglamentària. Relacions entre el Consell i les Corts.

6. Govern i Administració. Els consellers. Estatut personal. L'Administració Pública de la Generalitat. Organització, competència i estructura. Organització territorial de les conselleries. L'Administració institucional de la Generalitat. Responsabilitat dels membres del Consell i de l'Administració pública de la Generalitat.

7. Les competències de la Generalitat en l'estatut d'autonomia.

8. La llei 1/2015, de 6 de febrer de la Generalitat, d'Hisenda Pública, del sector Instrumental i de Subvencions: àmbit d'aplicació i hisenda pública de la Generalitat. Els pressupostos de la Generalitat.



9. Llei 9/2003, de 2 d'abril, de la Generalitat, per a la igualtat de dones i homes.





III. UNIÓ EUROPEA



10. Característiques de l'ordenament jurídic de la Unió Europea. Fonts del Dret de la Unió Europea. Tractats constitutius. Actes jurídics de la Unió. Els reglaments. Les Directives.

11. Les institucions de la Unió Europea: El Parlament Europeu. El Consell Europeu. El Consell. La Comissió Europea. El Tribunal de Justícia de la Unió Europea. El Banc Central Europeu. El Tribunal de Comptes.





IV. DRET ADMINISTRATIU



12. La llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Administracions públiques: Àmbit d'aplicació i principis generals. La iniciativa legislativa i la potestat per dictar reglaments i altres disposicions.

13. La llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic: disposicions generals.

14. Els òrgans de les administracions públiques. Principis d'actuació i funcionament. Classes d'òrgans. Òrgans col·legiats. La competència: naturalesa, classes i criteris de delimitació. Les relacions interorgàniques: coordinació i jerarquia. Desconcentració i delegació de competències. Delegació de signatura. Encàrrec de gestió. Avocació



15. Els interessats en el procediment. L'activitat de les administracions públiques. Normes generals. Termes i terminis.

16. Les disposicions administratives. Requisits dels actes administratius. Eficàcia dels actes. Nul·litat i anul·labilitat.

17. Disposicions generals sobre els procediments administratius. Iniciació. Ordenació. Instrucció. Finalització. Execució.

18. La revisió dels actes en via administrativa. La revisió d'ofici. Recursos administratius. Les reclamacions prèvies a l'exercici d'accions civils i laborals.

19. La potestat sancionadora. Principis. Procediment per a l'exercici de la potestat sancionadora.

20. La responsabilitat patrimonial de l'Administració Pública. Procediments. Responsabilitat de les autoritats i personal al seu servei.



21. Objecte i àmbit d'aplicació del Reial Decret Legislatiu 3/2011, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic. Delimitació dels tipus contractuals. Parts del contracte. Objecte, preu i quantia del contracte. Garanties exigibles en la contractació del sector públic. Normes generals de la preparació i adjudicació de contractes per les Administracions públiques.





V. OCUPACIÓ PÚBLICA



22. Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic. Llei d'Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques. Llei de reconeixement de serveis previs en l'Administració pública.



23. Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana.

24. La selecció, provisió de llocs de treball i la carrera professional del personal al servei del personal de l'administració de la Generalitat. Les condicions de treball del personal al servei de l'Administració de la Generalitat. Normativa reguladora.

25. II Conveni col·lectiu per al personal laboral al servei de l'administració de la Generalitat: disposicions vigents.





ANNEX II

PART ESPECIAL



MODALITAT A. PROMOCIÓ INTERNA VERTICAL



1. Normalització tècnica. Institucions i organitzacions nacionals i internacionals de normalització de les telecomunicacions i les tecnologies de la informació: ITU, ISO-IEC ETSE, IEEE, AENOR. L'avaluació de la conformitat dels equips i aparells de telecomunicacions. Conceptes bàsics de compatibilitat electromagnètica. Certificat d'acceptació d'equips terminals.

2. Regulació de les telecomunicacions: domini públic radioelèctric. La gestió i ús de l'espectre radioelèctric. El Quadre Nacional d'Atribució de Freqüències (CNAF). La Secretaria d'Estat de Telecomunicacions i per a la Societat de la Informació – Espectre radioelèctric. Condicions de protecció del domini públic radioelèctric, restriccions a les emissions radioelèctriques. Mesures de protecció sanitària enfront d'emissions radioelèctriques.

3. El servei de televisió digital terrestre (TDT). Característiques bàsiques. Estàndards DVB per a la difusió digital terrestre. Planificació de xarxes TDT. Sistemes de transmissió i distribució primària de televisió digital terrestre. Incidències en xarxes TDT i mètodes de resolució. Disseny i optimització de xarxes de freqüència única (SFN).

4. Infraestructures per a xarxes de telecomunicacions. Torres i suports. Canalitzacions subterrànies. Arquetes i cambres de registre. Trams interurbans. Línies aèries. Instal·lació en façana.

5. Sistemes de cablejat en edificis. El cablejat estructurat. Planificació i instal·lació. Les instal·lacions físiques en els centres de procés de dades (CPD). Sistemes d'alimentació i refrigeració en els CPD. Avaluació ambiental dels CPD. Noves Tendències.

6. Comunicacions per satèl·lit. Recursos orbitals i espectrals. Sistemes de recepció individual i col·lectius.Companyies i consorcis de comunicació per satèl·lit. Sistemes de posicionament i transmissió de dades. Telefonia mòbil per satèl·lit. Aplicacions i tendències.

7. Radiodifusió per satèl·lit. Sistemes de televisió digital per satèl·lit. Estàndards DVB per a la difusió per satèl·lit. Tipus de serveis proporcionats.

8. Comunicacions mòbils. Sistemes de comunicacions mòbils GSM (incloent GPRS i EDGE), W-CDMA (incloent HSPA) i LTE. Evolució i tendències dels sistemes de telefonia mòbil digital.

9. Xarxes de comunicacions mòbils en grup tancat d'usuaris amb tecnologia digital. Conceptes bàsics. Estàndards. Freqüències reservades. Disseny de xarxes. Assignació de freqüències.

10. Estàndards TETRA. Arquitectura del sistema. Serveis. Serveis de dades. Seguretat. Aplicacions. Interfícies. Evolució i tendències per a serveis de dades en banda ampla.

11. Gestió operativa de xarxes de comunicacions mòbils en grup tancat d'usuaris. Planificació, assignació i configuració d'identificadors, grups i permisos. Planificació i configuració d'autenticació i xifrat. Configuració de terminals i llocs de despatx. Eines de gestió operativa.



12. Xarxes de comunicacions mòbils d'emergències i seguretat d'àmbit estatal i autonòmic. Marc normatiu. Xarxa de comunicacions mòbils d'emergències i seguretat de la Comunitat Valenciana. Solucions de comunicacions de seguretat i emergència sobre xarxes LTE. La xarxa COMDES de la Generalitat Valenciana.

13. Xarxes d'accés sense fils. Tecnologia WIMAX i l'estàndard 802.16. Arquitectura i capes. Solucions d'accés i troncals. Serveis suportats. Seguretat i QoS. Equips i interoperabilitat. Aplicacions. Tendències.

14. Xarxes d'àrea local (LAN). Mitjans de transmissió. Maneres d'accés al medi. Topologies i components de xarxa. Protocols. Estàndards. Gestió de xarxes d'àrea local. Evolució i tendències. Interconnexió de xarxes i encaminament.

15. Xarxes d'àrea local sense fils (WLAN). Mode d'accés al medi. Canalitzacions i Freqüències. Topologies i components de xarxa. Protocols. Estàndards. Seguretat en xarxes sense fils. Evolució i tendències.



16. Xarxes sense fils d'àrea personal (WPAN). Bluetooth. ZigBee. Sistemes d'identificació per ràdio freqüència: RFID. Comunicacions sense fils de curt abast: NFC. Evolució i tendències.

17. Sistemes d'automatització i internet de les coses (IOT). Tecnologies i serveis de connectivitat per IOT. Smart City. Concepte, regulació, gestió, infraestructura.

18. Serveis de dades corporatives. Conceptes d'intranets, extranets i xarxes privades virtuals. Planificació, disseny i gestió de xarxes privades virtuals. Aplicacions i tendències. La Xarxa Corporativa de Telecomunicacions de la Generalitat Valenciana.

19. Xarxa Telefònica. Serveis corporatius vocals i de xarxa intel·ligent. Arquitectura d'una xarxa intel·ligent. Serveis i facilitats generals. Centraletes digitals. Terminals telefònics centres d'atenció al client call-centers, l'IVR i la integració CTI: components i funcionalitats.



20. Serveis de comunicacions sobre IP. Serveis de veu i fax sobre IP. Característiques bàsiques, requisits de QoS i solucions. Protocols de senyalització. Protocols de codificació de vídeo. Serveis multimèdia sobre xarxes de paquets.

21. Sistemes d'emmagatzematge de dades. Sistemes d'arxius. Redundància. Consolidació. Arquitectura, components, protocols i interfícies de l'emmagatzematge remot (DAS, NAS SAN). Servidors. Clustering. Noves tendències en prestació de serveis i computació (cloud computing, grid computing, altres).

22. Gestió de xarxes de telecomunicacions. Conceptes bàsics. Arquitectures i models lògics de gestió de xarxa. El model TMN. El model de gestió de xarxa OSI. El model SNMP Gestió d'Incidències. Gestió de nivells del servei i els acords de nivell de servei (SLA).



23. Sistemes oberts i programari de fonts obertes. Elements conceptuals i arquitectura de sistemes oberts. Beneficis i avantatges dels sistemes oberts. Sistemes oberts i estàndards. Interoperabilitat, escalabilitat i portabilitat. Organitzacions relacionades amb els sistemes oberts. El projecte de programari de fonts obertes (GNU). Tipus de llicències de programari de fonts obertes.

24. Els sistemes d'informació. Concepte, classificació i evolució dels Sistemes d'Informació. El procés d'implantació d'un Sistema d'Informació. Gestió i operació d'un Sistema d'Informació. Principals sistemes d'informació de la Generalitat Valenciana.

25. La gestió de serveis i infraestructures en les tecnologies de la informació: marcs de treball; bones pràctiques; models de processos. ITIL. COBIT. CMMI. La qualitat i la gestió en els serveis d'informació de l'Administració.

26. Incorporació de la Component Geogràfica en els Sistemes d'Informació. Model conceptual. Interoperabilitat. Tipus de dades. Aplicacions client: clients lleugers, clients pesants. Dispositius mòbils.



27. Infraestructures de Dades Espacials (IDE). Definició i components. Legislacions vigents (INSPIRE i LISIGE). Arquitectura d'una IDE. Serveis web d'una IDE: mapes, catàleg, objectes geogràfics, geoprocessament i observació de sensors. Aplicacions servidor i bases de dades geoespacials.

28. La seguretat de les tecnologies de la informació (I): objectius, estratègies, polítiques, organització i planificació de la seguretat nacional i autonòmica. L'avaluació i certificació de la seguretat de les tecnologies de la informació. L'Esquema Nacional de Seguretat. Eines d'anàlisi i gestió de riscos.

29. La seguretat de les tecnologies de la informació (II): mesures de seguretat física i lògica dels sistemes d'informació. Tècniques de hacking i intrusió. Seguretat perimetral Tallafocs i sistemes de detecció d'intrusos. Sistemes d'assegurament. Eines d'anàlisi de vulnerabilitats. Sistemes de xifrat, signatura i certificació digital.



30. La protecció de dades de caràcter personal. La conservació de dades relatives a les comunicacions electròniques i a les xarxes públiques de comunicacions. Regulació nacional i europea. L'Agència Espanyola de Protecció de Dades.

31. Societat de la Informació. L'Agenda Digital Europea. Plans estratègics i programes per al desenvolupament de la Societat de la Informació a Europa. Mètrica i indicadors de la Societat de la Informació. L'Agenda Digital Espanyola. Plans i programes nacionals de suport a la Societat de la Informació. L'Agenda Digital Valenciana. Principals projectes de la Generalitat Valenciana per al desenvolupament de la Societat de la Informació.

32. Contractació a internet i comerç electrònic: marc regulador nacional i europeu. La confiança en els serveis de la societat de la informació i de comerç electrònic. Mitjans de pagament. Infraestructures tecnològiques i eines relacionades amb el comerç electrònic La signatura electrònica i el seu marc regulador. El DNI electrònic.

33. L'Administració Electrònica: polítiques i estratègies nacionals i europees. La interoperabilitat en l'àmbit de l'Administració Electrònica. L'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics. Projectes i plataformes de la Generalitat Valenciana per a la implantació de l'Administració Electrònica.

34. La contractació de béns i serveis de tecnologies de la informació i les comunicacions en l'Administració Pública. Preparació dels contractes, expedients de contractació i plecs de condicions. Adjudicació dels contractes, procediments d'adjudicació.

35. Automatització de procediments administratius. Workflows. Conceptes bàsics. Especificacions per al tractament de fluxos automatitzats en les administracions públiques. Els sistemes d'informació per a la tramitació electrònica a la Generalitat Valenciana.

36. Planificació estratègica i operativa. Planificació de la gestió pública. Anàlisi i planificació d'inversions. Mètodes per mesurar la rendibilitat i el risc de la inversió Metodologies d'anàlisi cost-benefici. Estructura i funció del pla de negoci com a instrument de valoració d'un projecte d'inversió.

37. El sector de les telecomunicacions. Anàlisi del sector a Espanya: infraestructures, comunicacions fixes, comunicacions mòbils, serveis d'accés a internet, serveis audiovisuals. Principals paràmetres del mercat nacional. Operadors i quotes de mercat. Serveis tipus oferts pels operadors.

38. Regulació de les telecomunicacions (I): el marc regulador de les xarxes i serveis de comunicacions electròniques a la Unió Europea. Evolució i tendències en el marc regulador europeu. Els processos de liberalització, harmonització i normalització. Principals directives del marc regulador.

39. Regulació de les telecomunicacions (II): el marc regulador de les telecomunicacions a Espanya. Mesures liberalitzadores. Privatització i règim de competència. Llei 9/2014, de 9 de maig, general de telecomunicacions. Situació actual i tendències en el procés de regulació.



40. Regulació de les telecomunicacions (III): l'Administració de les telecomunicacions. Distribució de competències entre la Unió Europea, l'Administració General de l'Estat les Comunitats Autònomes i l'Administració Local. L'Organisme de Reguladors Europeus de les Comunicacions Electròniques. Les autoritats reguladores nacionals (ARN) a la UE. La Comissió Nacional dels Mercats i la Competència (CNMC) – Direcció de Telecomunicacions i serveis audiovisuals: fins, composició, funcions, actuacions i règim jurídic.



41. Regulació de les telecomunicacions (IV): Obligacions de servei públic i drets i obligacions de caràcter públic en l'explotació de xarxes i en la prestació de serveis de comunicacions electròniques. Regulació del servei universal. Els drets dels usuaris en relació amb les xarxes i els serveis de comunicacions electròniques. La protecció de la intimitat en el sector de les comunicacions electròniques i la protecció dels consumidors.

42. Regulació de les telecomunicacions (V): l'accés a les xarxes i recursos associats i al seu interconnexió. L'oferta d'interconnexió de referència. Ofertes majoristes regulades a Espanya: ofertes d'accés al bucle d'abonat i a la línia telefònica; ofertes d'accés a registres i conductes; ofertes d'accés a centres emissors; altres ofertes majoristes. La planificació de la numeració telefònica. Portabilitat conservació i migració de la numeració telefònica.

43. El sector audiovisual (I): normativa bàsica de comunicació audiovisual. El marc regulador de la ràdio i la televisió de titularitat estatal. La Corporació de Ràdio i Televisió Espanyola (RTVE). El marc regulador de la televisió pública de titularitat autonòmica.

44. El sector audiovisual (II): la televisió digital a Espanya. Marc regulador de la televisió digital terrestre (TDT). Implantació de la TDT a Espanya. Especificacions tècniques regulades. Les televisions locals per ones terrestres a la Comunitat Valenciana. Xarxes i concessionaris dels múltiples digitals d'àmbit estatal, autonòmic i local.

45. Continuïtat de serveis i operacions. Gestió de nivells de servei i incidències. Seguretat de dades. Plans d'emergència i resposta a catàstrofes.



MODALITAT B. PROMOCIÓ INTERNA HORITZONTAL

MODALITAT C, PROMOCIÓ INTERNA MIXTA



1. Normalització tècnica. Institucions i organitzacions nacionals i internacionals de normalització de les telecomunicacions i les tecnologies de la informació: ITU, ISO-IEC ETSE, IEEE, AENOR. L'avaluació de la conformitat dels equips i aparells de telecomunicacions. Conceptes bàsics de compatibilitat electromagnètica. Certificat d'acceptació d'equips terminals.

2. Regulació de les telecomunicacions: domini públic radioelèctric. La gestió i ús de l'espectre radioelèctric. El Quadre Nacional d'Atribució de Freqüències (CNAF). La Secretaria d'Estat de Telecomunicacions i per a la Societat de la Informació – Espectre radioelèctric. Condicions de protecció del domini públic radioelèctric, restriccions a les emissions radioelèctriques. Mesures de protecció sanitària enfront d'emissions radioelèctriques.

3. Senyals i sistemes de comunicació. Transmissió en banda base. Mètodes i tipus de modulació del senyal. Modulacions digitals. Mètodes de multiplexació. Mètodes de multicanalització. La jerarquia digital plesiòcrona (PDH). La jerarquia digital síncrona (SDH).

4. Fonaments de telecomunicacions digitals. Teoria de la informació. Quantització de la informació. Capacitat de canal. Codificació i compressió de dades. Detecció i correcció d'errors. Teoria de cues. Models de trànsit. Modelatge i dimensionat de xarxes.

5. Fibra òptica: composició i transmissió de llum. Tipologies, components i especificacions d'una fibra òptica. Cables de fibra òptica. Multiplexació per divisió de longitud d'ona conceptes i modalitats. Equips de transmissió, inserció i extracció. Xarxes òptiques de transport.

6. Radiocomunicacions: conceptes fonamentals. Serveis de radiocomunicacions. Estacions radioelèctriques i maneres d'explotació. Sistemes radiants. Tipus d'antenes. Diagrama de radiació. Maneres de propagació d'ones radioelèctriques.

7. La radiodifusió sonora: radiodifusió sonora en ones mitjanes; radiodifusió sonora en freqüència modulada i radiodifusió sonora digital. Normalització i característiques del senyal. Tipus de servei suportats. Serveis de difusió de dades. Regulació bàsica de la radiodifusió sonora a Espanya.

8. Sistemes de televisió. Estàndards de codificació i compressió del senyal de vídeo i del senyal d'àudio. L'estàndard DVB. Serveis interactius. Televisió d'alta definició.

9. El servei de televisió digital terrestre (TDT). Característiques bàsiques. Estàndards DVB per a la difusió digital terrestre. Planificació de xarxes TDT. Sistemes de transmissió i distribució primària de televisió digital terrestre. Incidències en xarxes TDT i mètodes de resolució. Disseny i optimització de xarxes de freqüència única (SFN).

10. Les infraestructures comunes als edificis per a l'accés als serveis de telecomunicació (ICT). Reglament regulador i normes tècniques. Contingut i estructura de projecte tècnic d'ICT. El desenvolupament de l'activitat d'instal·lació i manteniment d'equips i sistemes de telecomunicació.

11. Infraestructures per a xarxes de telecomunicacions. Torres i suports. Canalitzacions subterrànies. Arquetes i cambres de registre. Trams interurbans. Línies aèries. Instal·lació en façana.

12. Sistemes de cablejat en edificis. El cablejat estructurat. Planificació i instal·lació. Les instal·lacions físiques en els centres de procés de dades (CPD). Sistemes d'alimentació i refrigeració en els CPD. Avaluació ambiental dels CPD. Noves Tendències.

13. Comunicacions per satèl·lit. Recursos orbitals i espectrals. Sistemes de recepció individual i col·lectius.Companyies i consorcis de comunicació per satèl·lit. Sistemes de posicionament i transmissió de dades. Telefonia mòbil per satèl·lit. Aplicacions i tendències.

14. Radiodifusió per satèl·lit. Sistemes de televisió digital per satèl·lit. Estàndards DVB per a la difusió per satèl·lit. Tipus de serveis proporcionats.

15. Comunicacions mòbils. Sistemes de comunicacions mòbils GSM (incloent GPRS i EDGE), W-CDMA (incloent HSPA) i LTE. Evolució i tendències dels sistemes de telefonia mòbil digital.

16. Xarxes de comunicacions mòbils en grup tancat d'usuaris amb tecnologia digital. Conceptes bàsics. Estàndards. Freqüències reservades. Disseny de xarxes. Assignació de freqüències.

17. Estàndards TETRA. Arquitectura del sistema. Serveis. Serveis de dades. Seguretat. Aplicacions. Interfícies. Evolució i tendències per a serveis de dades en banda ampla.

18. Gestió operativa de xarxes de comunicacions mòbils en grup tancat d'usuaris. Planificació, assignació i configuració d'identificadors, grups i permisos. Planificació i configuració d'autenticació i xifrat. Configuració de terminals i llocs de despatx. Eines de gestió operativa.



19. Xarxes de comunicacions mòbils d'emergències i seguretat d'àmbit estatal i autonòmic. Marc normatiu. Xarxa de comunicacions mòbils d'emergències i seguretat de la Comunitat Valenciana. Solucions de comunicacions de seguretat i emergència sobre xarxes LTE. La xarxa COMDES de la Generalitat Valenciana.

20. Xarxes de telecomunicacions per cable. Xarxes HFC. Mitjans de transmissió, topologia de xarxa i xarxes d'accés. Els estàndards DOCSIS. El servei de televisió per cable: els estàndards DVB per a la difusió per cable. Aspectes de regulació i de normalització.

21. Xarxes d'accés cablejades. Tecnologies d'accés a través de les xarxes telefòniques de coure. Tecnologies de bucle d'abonat digital (xDSL). Característiques principals de les modalitats ADSL, HDSL, VDSL i les seues versions evolucionades.

22. Xarxes d'accés suportades sobre fibra òptica. Modalitats i tecnologies d'accés FTTx. Xarxes òptiques passives (PON). Ethernet a la primera milla (EFM). Tendències. Xarxes d'accés a través de línies elèctriques (PLC).

23. Xarxes d'accés sense fils. Tecnologia WIMAX i l'estàndard 802.16. Arquitectura i capes. Solucions d'accés i troncals. Serveis suportats. Seguretat i QoS. Equips i interoperabilitat. Aplicacions. Tendències.

24. Xarxes d'àrea local (LAN). Mitjans de transmissió. Maneres d'accés al mitjà. Topologies i components de xarxa. Protocols. Estàndards. Gestió de xarxes d'àrea local. Evolució i tendències. Interconnexió de xarxes i encaminament.

25. Xarxes d'àrea local sense fils (WLAN). Mode d'accés al medi. Canalitzacions i Freqüències. Topologies i components de xarxa. Protocols. Estàndards. Seguretat en xarxes sense fils. Evolució i tendències.



26. Xarxes sense fils d'àrea personal (WPAN). Bluetooth. ZigBee. Sistemes d'identificació per ràdio freqüència: RFID. Comunicacions sense fils de curt abast: NFC. Evolució i tendències.

27. Sistemes d'automatització i internet de les coses (IOT). Tecnologies i serveis de connectivitat per IOT. Smart City. Concepte, regulació, gestió, infraestructura.

28. Serveis de dades corporatius. Conceptes d'intranets, extranets i xarxes privades virtuals. Planificació, disseny i gestió de xarxes privades virtuals. Aplicacions i tendències. La Xarxa Corporativa de Telecomunicacions de la Generalitat Valenciana.

29. Xarxa Telefònica. Serveis corporatius vocals i de xarxa intel·ligent. Arquitectura d'una xarxa intel·ligent. Serveis i facilitats generals. Centraletes digitals. Terminals telefònics Centres d'atenció al client Call-Centers, l'IVR i la integració CTI: components i funcionalitats.



30. Serveis de comunicacions sobre IP. Serveis de veu i fax sobre IP. Característiques bàsiques, requisits de QoS i solucions. Protocols de senyalització. Protocols de codificació de vídeo. Serveis multimèdia sobre xarxes de paquets.

31. Sistemes d'emmagatzematges de dades. Sistemes d'arxius. Redundància. Consolidació. Arquitectura, components, protocols i interfícies de l'emmagatzematge remot (DAS, NAS SAN). Servidors. Clustering. Noves tendències en prestació de serveis i computació (cloud computing, grid computing, altres).

32. Gestió de xarxes de telecomunicacions. Conceptes bàsics. Arquitectures i models lògics de gestió de xarxa. El model TMN. El model de gestió de xarxa OSI. El model SNMP Gestió d'incidències. Gestió de nivells del servei i els acords de nivell de servei (SLA).



33. La xarxa internet. Origen, evolució i estat actual. World Wide Web. Eines per a l'intercanvi d'informació, recerca i navegació. Accessibilitat web. Noves tendències en prestació de serveis.

34. Creació d'aplicacions a la web. Desenvolupament d'aplicacions web en el client. Desenvolupament d'aplicacions web al servidor. Portals corporatius i gestió de continguts.

35. Missatgeria electrònica a internet. Estàndards per a l'intercanvi d'informació a internet (MIME, XML, altres). Protocols per a l'intercanvi d'informació (SMTP, POP, IMAP, altres). Seguretat en la missatgeria electrònica. Serveis de directori electrònic.

36. Sistemes operatius. Concepte, evolució i tendències. Els sistemes UNIX i LINUX. Història, característiques i estructures. Sistemes Windows i OSX. Sistemes operatius mòbils. Virtualització de sistemes operatius. Virtualització del lloc de treball.

37. Sistemes oberts i programari de fonts obertes. Elements conceptuals i arquitectura de sistemes oberts. Beneficis i avantatges dels sistemes oberts. Sistemes oberts i estàndards. Interoperabilitat, escalabilitat i portabilitat. Organitzacions relacionades amb els sistemes oberts. El projecte de programari de fonts obertes (GNU). Tipus de llicències de programari de fonts obertes.

38. Bases de dades: conceptes generals. Model entitat-relació. Bases de dades relacionals. Sistemes de gestió de bases de dades (SGBD): El llenguatge SQL. Sistemes de Big Data.

39. Els sistemes d'informació. Concepte, classificació i evolució dels Sistemes d'Informació. El procés d'implantació d'un Sistema d'Informació. Gestió i operació d'un Sistema d'Informació. Principals Sistemes d'Informació de la Generalitat Valenciana.

40. La gestió de serveis i infraestructures en les tecnologies de la informació: marcs de treball; bones pràctiques; models de processos. ITIL. COBIT. CMMI. La qualitat i la gestió en els serveis d'informació de l'Administració.

41. Incorporació de la Component Geogràfica en els Sistemes d'Informació. Model Conceptual. Interoperabilitat. Tipus de Dades. Aplicacions client: clients lleugers, clients pesants. Dispositius mòbils.



42. Infraestructures de Dades Espacials (IDE). Definició i components. Legislacions vigents (INSPIRE i LISIGE). Arquitectura d'una IDE. Serveis Web d'una IDE: Mapes, Catàleg, objectes Geogràfics, Geoprocessament i Observació de Sensors. Aplicacions Servidor i Bases de Dades Geoespacials.

43. La seguretat de les tecnologies de la informació (I): objectius, estratègies, polítiques, organització i planificació de la seguretat nacional i autonòmica. L'avaluació i certificació de la seguretat de les tecnologies de la informació. L'Esquema Nacional de Seguretat. Eines d'anàlisi i gestió de riscos.

44. La seguretat de les tecnologies de la informació (II): mesures de seguretat física i lògica dels sistemes d'informació. Tècniques de hacking i intrusió. Seguretat perimetral Tallafocs i sistemes de detecció d'intrusos. Sistemes d'assegurament. Eines d'anàlisi de vulnerabilitats. Sistemes de xifrat, signatura i certificació digital.



45. La protecció de dades de caràcter personal. La conservació de dades relatives a les comunicacions electròniques i a les xarxes públiques de comunicacions. Regulació nacional i europea. L'Agència Espanyola de Protecció de Dades.

46. Societat de la Informació. L'Agenda Digital Europea. Plans estratègics i programes per al desenvolupament de la Societat de la Informació a Europa. Mètrica i indicadors de la Societat de la Informació. L'Agenda Digital Espanyola. Plans i programes nacionals de suport a la Societat de la Informació. L'Agenda Digital Valenciana. Principals projectes de la Generalitat Valenciana per al desenvolupament de la Societat de la Informació.

47. Contractació a internet i comerç electrònic: marc regulador nacional i europeu. La confiança en els serveis de la societat de la informació i de comerç electrònic. Mitjans de pagament. Infraestructures tecnològiques i eines relacionades amb el comerç electrònic La signatura electrònica i el seu marc regulador. El DNI electrònic.

48. L'Administració Electrònica: polítiques i estratègies nacionals i europees. La interoperabilitat en l'àmbit de l'Administració Electrònica. L'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics. Projectes i plataformes de la Generalitat Valenciana per a la implantació de l'Administració Electrònica.

49. La contractació de béns i serveis de tecnologies de la informació i les comunicacions en l'Administració Pública. Preparació dels contractes, expedients de contractació i plecs de condicions. Adjudicació dels contractes, procediments d'adjudicació.

50. Automatització de procediments administratius. Workflows. Conceptes bàsics. Especificacions per al tractament de fluxos automatitzats en les administracions públiques. Els sistemes d'informació per a la tramitació electrònica a la Generalitat Valenciana.

51. Planificació estratègica i operativa. Planificació de la gestió pública. Anàlisi i planificació d'inversions. Mètodes per mesurar la rendibilitat i el risc de la inversió Metodologies d'anàlisi cost-benefici. Estructura i funció del pla de negoci com a instrument de valoració d'un projecte d'inversió.

52. El sector de les telecomunicacions. Anàlisi del sector a Espanya: infraestructures, comunicacions fixes, comunicacions mòbils, serveis d'accés a internet, serveis audiovisuals. Principals paràmetres del mercat nacional. Operadors i quotes de mercat. Serveis tipus oferts pels operadors.

53. Regulació de les telecomunicacions (I): el marc regulador de les xarxes i serveis de comunicacions electròniques a la Unió Europea. Evolució i tendències en el marc regulador europeu. Els processos de liberalització, harmonització i normalització. Principals directives del marc regulador.

54. Regulació de les telecomunicacions (II): el marc regulador de les telecomunicacions a Espanya. Mesures liberalitzadores. Privatització i règim de competència.. Llei 9/2014, de 9 de maig, general de telecomunicacions. Situació actual i tendències en el procés de regulació.



55. Regulació de les telecomunicacions (III): l'Administració de les telecomunicacions. Distribució de competències entre la Unió Europea, l'Administració General de l'Estat les Comunitats Autònomes i l'Administració Local. L'Organisme de Reguladors Europeus de les Comunicacions Electròniques. Les autoritats reguladores nacionals (ARN) a la UE. La Comissió Nacional dels Mercats i la Competència (CNMC) – Direcció de Telecomunicacions i serveis audiovisuals: fins, composició, funcions, actuacions i règim jurídic.



56. Regulació de les telecomunicacions (IV): Obligacions de servei públic i drets i obligacions de caràcter públic en l'explotació de xarxes i en la prestació de serveis de comunicacions electròniques. Regulació del servei universal. Els drets dels usuaris en relació amb les xarxes i els serveis de comunicacions electròniques. La protecció de la intimitat en el sector de les comunicacions electròniques i la protecció dels consumidors.

57. Regulació de les telecomunicacions (V): l'accés a les xarxes i recursos associats i al seu interconnexió. L'oferta d'interconnexió de referència. Ofertes majoristes regulades a Espanya: ofertes d'accés al bucle d'abonat i a la línia telefònica; ofertes d'accés a registres i conductes; ofertes d'accés a centres emissors; altres ofertes majoristes. La planificació de la numeració telefònica. Portabilitat conservació i migració de la numeració telefònica.

58. El sector audiovisual (I): normativa bàsica de comunicació audiovisual. El marc regulador de la ràdio i la televisió de titularitat estatal. La Corporació de Ràdio i Televisió Espanyola (RTVE). El marc regulador de la televisió pública de titularitat autonòmica.

59. El sector audiovisual (II): la televisió digital a Espanya. Marc regulador de la televisió digital terrestre (TDT). Implantació de la TDT a Espanya. Especificacions tècniques regulades. Les televisions locals per ones terrestres a la Comunitat Valenciana. Xarxes i concessionaris dels múltiples digitals d'àmbit estatal, autonòmic i local.



60. Continuïtat de serveis i operacions. Gestió de nivells de servei i incidències. Seguretat de dades. Plans d'emergència i resposta a catàstrofes.





ANNEX III

BAREM FASE CONCURS COS SUPERIOR TÈCNIC D'ENGINYERIA DE TELECOMUNICACIÓ, A1-14, SECTOR ADMINISTRACIÓ ESPECIAL. TORN DE PROMOCIÓ INTERNA.



En la fase de concurs a què es refereix la base 8.5 de la present convocatòria, la valoració dels mèrits s'efectuarà d'acord amb el següent barem:

A) Antiguitat: 20 punts.

Es valorarà a raó de 0,13 punts per cada mes complet de serveis en actiu en les distintes administracions públiques, fins a un màxim de 20 punts. A aquests efectes també es computaran els serveis reconeguts a l'empara del que disposa la Llei 70/1978, de 26 de desembre, de reconeixement de serveis previs en l'Administració pública.



B) Formació: màxim 15 punts.

1. Valencià: màxim 6 punts.

El coneixement del valencià es valorarà fins a un màxim de 6 punts, després de l'acreditació d'estar en possessió del corresponent certificat expedit o homologat per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, d'acord amb l'escala següent:

– Coneixement oral: 1,00 punt.

– Grau elemental: 2,00 punts.

– Grau mitjà: 4,00 punts.

– Grau mitjà + llenguatge administratiu o llenguatge en els mitjans de comunicació: 5 punts.

– Grau superior: 6,00 punts.

La valoració del coneixement del valencià s'efectuarà puntuant exclusivament el nivell més alt obtingut.

2. Idiomes comunitaris: màxim de 6 punts.

Es valorarà el coneixement de llengües oficials de la Unió Europea, diferents de la llengua espanyola segons els nivells especificats, caldrà acreditar documentalment mitjançant títols, diplomes i certificats expedits per les escoles oficials d'idiomes, per les universitats espanyoles que seguisquen el model d'acreditació d'exàmens de l'Associació de Centres de Llengües d'Educació Superior (ACLES), i també tots aquells indicats a l'annex del Decret 61/2013, de 17 de maig, del Consell, pel qual s'estableix un sistema de reconeixement de la competència en llengües estrangeres a la Comunitat Valenciana, tenint en compte les seues modificacions posteriors per ordre de la conselleria competent en matèria d'educació.

El coneixement de cada idioma comunitari es valorarà fins a un màxim de 3 punts, puntuant per curs o la seua equivalència si es tracta de cicles de l'escola oficial d'idiomes, o de nivells o certificats segons el Marc Comú Europeu de Referència (nivell bàsic, nivell intermedi i nivell avançat), d'acord amb l'escala que es detalla a la taula adjunta al present punt.

La valoració del coneixement de l'idioma comunitari s'efectuarà puntuant exclusivament el nivell més alt obtingut en cadascun dels idiomes comunitaris.

Les equivalències entre els ensenyaments regulats pel Reial Decret 967/1988, de 2 de setembre, i les regulades pels reials decrets 944/2003 i 1629/2006, de 29 de desembre (Llei Orgànica 2/2006, de 3 de maig) i per la disposició final primera del Decret 138/2014, de 29 d'agost (Llei Orgànica 8/2013, de 9 de desembre), són les que es detallen a la taula adjunta al present punt.



















3. Titulació acadèmica: màxim 6 punts.

Per la possessió de títols acadèmics oficials iguals o superiors a l'exigit en la convocatòria per a pertànyer al subgrup A1, excloent el necessari per a l'accés, a raó de 3 punts per títol, fins a un màxim de 6 punts.

4. Formació complementària: màxim 6 punts.

4.1. Cursos de formació:

Es valoraran els cursos de formació i perfeccionament, el contingut estigui relacionat amb les funcions de les places que es convoquen, de duració igual o superior a 15 hores, que hagen sigut cursats per la persona aspirant i que hagen sigut convocats o homologats per qualsevol centre o organisme públic de formació, d'acord amb l'escala següent:



De 100 o més hores: 0,25 punts.

De 75 o més hores: 0,20 punts.

De 50 o més hores: 0,15 punts.

De 25 o més hores: 0,10 punts.

De 15 o més hores, 0,05 punts.

En cap cas es puntuaran els cursos de valencià i d'idiomes, ni els cursos pertanyents a una carrera universitària, cursos de doctorat i els dels diferents instituts de les universitats quan formen part del pla d'estudis del centre, ni els cursos derivats de processos selectius, promoció interna, plans d'ocupació i adaptació del règim jurídic a la naturalesa dels llocs que s'ocupen.

4.2. Màsters universitaris:

Es valoraran els màster universitaris oficials o propis de cada universitat no inclosos en l'apartat titulació, d'acord amb l'escala següent:



Per màster de menys de 90 crèdits: 1 punt.

Per màster de 90 o més crèdits: 2 punts.

La formació complementària es valorarà fins a un màxim de 6 punts.

En tot cas la puntuació màxima a aconseguir, per formació, no podrà superar els 15 punts.











ANNEX V



Oficines públiques



Direcció Territorial de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques.

oficina PROP

Rambla Méndez Núñez, 41, 03002 Alacant

Castelló



Direcció Territorial de Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques.

oficina PROP

Carrer Major 78, 12001 Castelló

València



Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques.

C/ Castán Tobeñas, 77, Torre 4, 46018 València



Descàrrega del model d'instància per internet.

http://www.gva.es (Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, Direcció General de la Funció Pública, Oposicions i Concursos, Oferta 2015)



Tramitació telemàtica de la instància per internet.

Http://www.gva.es (apartat: «Atenció al ciutadà - Guia PROP - Ocupació Pública - Descripció: cos superior tècnic d'enginyeria de telecomunicació, A1-14, Convocatòria 8/15», Tramitar amb certificat).





Oficines Prop

Alacant

– Alacant – C. Churruca, 29-03.003

– Alacant – Rambla de Méndez Núñez, 41, – 03001

– Benidorm – Foietes – Colònia de Madrid, av. Beniardà, 61-03.500

– Elx – Pl. de la Mercè, 5-03.202

– Elda – PL. Constitució 1. 03600

– Oriola – C. López Pozas, s / n – 03300

– Torrevieja – C. Germans Bazán, 6, Baix – 03181



Castelló

– Germans Bou – Castelló – Av. Germans Bou, 47-12.003

– Carrer Major, núm. 76 – Castelló – 12001

– Avinguda del Mar – Castelló – Av. Del Mar, 16-12.003

– Vila-real – C. Josep Ramon Batalla, 38-12.540

– Vinaròs – Plaça de Jovellar, 2-12.500

– Segorbe – Plaça de l'Almodí, 1-12.400



València

– Gregorio Gea I – València – C. Gregorio Gea, 27 – 46009

– Gregorio Gea II – València – C. Gregorio Gea, 14. 46009

– CENTRE – València – Av. Baró de Càrcer, 36, 46001

– Alzira – Pl. Casassús, 1-46.600

– Ontinyent – C / Maians, 19-46.870

– Port Sagunt – Pl. Ramón de la Sota, s / n (Edifici Rotonda) – 46520

– Requena – Pl. De la Vila, 2-46.340

– Safor (Gandia) Av. República Argentina, 28-46.700

– Sagunt – Camí Reial, 65-67 – 46500

– Xàtiva – Albereda de Jaume I, 35, 32 – Xàtiva, 46800

– Ciutat Administrativa Nou d'Octubre, C / Castán Tobeñas, 77. Torre 1 i 4.



TELÈFON 012 D'INFORMACIÓ ADMINISTRATIVA DE LA GENERALITAT

Si es disposa de tarifa plana a números fixos o si es truca des de fora de la Comunitat Valenciana: 96 386 60 00

Mapa web