Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 10 de maig de 2016, de la Direcció General de Centres i Personal Docent de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, per la qual es convoca procediment d'adjudicació de llocs de treball en comissió de serveis, durant el curs 2016/2017, per a catedràtics i professors d'Ensenyament Secundari, professors tècnics de Formació Professional i funcionaris docents que imparteixen Ensenyaments de Règim Especial, en centres públics docents no universitaris dependents de la Generalitat i per a catedràtics i professors d'ensenyament secundària en centres públics de formació de persones adultes dependents de la Generalitat.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 7781 de 13.05.2016
Número identificador:  2016/3390
Referència Base de Dades:  003291/2016
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: concursos de trasllats, cossos docents no universitaris, A/A1



RESOLUCIÓ de 10 de maig de 2016, de la Direcció General de Centres i Personal Docent de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, per la qual es convoca procediment d'adjudicació de llocs de treball en comissió de serveis, durant el curs 2016/2017, per a catedràtics i professors d'Ensenyament Secundari, professors tècnics de Formació Professional i funcionaris docents que imparteixen Ensenyaments de Règim Especial, en centres públics docents no universitaris dependents de la Generalitat i per a catedràtics i professors d'ensenyament secundària en centres públics de formació de persones adultes dependents de la Generalitat. [2016/3390]





La Llei Orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'Educació, modificada per la Llei Orgànica 8/2013, de 9 de desembre, per a la Millora de la Qualitat Educativa, estableix en la seua disposició addicional sisena la facultat de les comunitats autònomes per a ordenar la seua funció pública docent, en el marc de les seues competències respectives, respectant en tot cas, les normes bàsiques contingudes en aquesta, així com les bases del règim estatutari del personal funcionari públic docent constituïdes per les disposicions contingudes en la Llei 30/1984, de 2 d'agost, de Mesures per a la Reforma de la Funció Pública, modificada pel Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic.

En l'article 64 del Reial Decret 364/1995, de 10 de març, pel qual s'aprova el Reglament general d'ingrés del personal al servei de l'Administració General de l'Estat i de provisió de llocs de treball i promoció professional del personal funcionari civil de l'Administració General de l'Estat figuren els casos en què es podran acordar comissions de servei, així com el règim econòmic del personal funcionari en comissió de serveis, i es configurarà la comissió de serveis com una forma extraordinària d'exercici de llocs de treball.

En l'àmbit de la nostra comunitat autònoma hi ha tal previsió en l'article 104 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, que estableix que la comissió de serveis és una forma temporal de provisió de llocs de treball que procedeix quant aquests queden deserts en les corresponents convocatòries, es troben pendents de la seua provisió definitiva o estiguen subjectes a reserva per imperatiu legal.

Aquesta convocatòria de comissions de serveis pretén donar resposta a situacions especials del professorat, pròpies o de familiars, relacionades amb la salut o d'índole social, totes aquestes especialment greus que difícilment tindrien solució a través del procediment general de provisió de llocs que constitueix el concurs anual, i facilitar, si és el cas, la conciliació de la vida personal, familiar i laboral.



Un segon objectiu d'aquesta convocatòria és respondre, també amb caràcter temporal a aquelles situacions que per raons docents aconsellen l'assignació d'una altra destinació temporal, en haver sigut seleccionat el personal per a realitzar les funcions de direcció en un centre docent diferent del que té la seua destinació definitiva.

Finalment, és objectiu també donar solució a una sèrie de situacions excepcionals, com són les comissions de serveis quan s'exercisquen càrrecs electes no retribuïts.

En virtut del que s'ha exposat, i fent ús de les atribucions conferides per l'article 10 del Decret 155/2015, de 18 de setembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament Orgànic i Funcional de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport (DOCV 7620, 22.09.2015), aquesta Direcció General de Centres i Personal Docent ha resolt:





Regular aquesta convocatòria, d'acord amb les bases següents.





Primera. Objecte

És objecte d'aquesta resolució establir el procediment per a la concessió de comissions de serveis a personal funcionari de carrera amb destinació definitiva dels cossos de catedràtics d'Ensenyament Secundari, professors d'Ensenyament Secundari, professors tècnics de Formació Professional i personal funcionari docent que imparteixen Ensenyaments de Règim Especial en llocs de treball existents en els centres docents públics, no universitaris, i per a catedràtics i professors d'ensenyament secundari en centres públics de formació de persones adultes dependents de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport durant el curs escolar 2016/2017.



Segona. Participants

1. Poden participar de forma voluntària en aquest procediment d'adjudicació de llocs, en règim de comissió de serveis, el personal funcionari de carrera dels cossos de catedràtics d'Ensenyament Secundari, professors d'Ensenyament Secundari, professors tècnics de Formació Professional i personal funcionari docent que imparteixen Ensenyaments de Règim Especial en els quals concórreguen les causes establides en la base tercera, i que es troben en algun dels supòsits següents:



a) Personal funcionari de carrera dependents de la Generalitat que es troben en situació de servei actiu o d'excedència per atenció de familiars, i que ocupen o tinguen reservat, llocs de treball amb caràcter definitiu, o els tinguen adjudicats amb efectes d'1 de setembre de 2016. El personal funcionari excedent haurà d'acreditar, per mitjà de la seua sol·licitud de reingrés davant de la direcció territorial corresponent, que posa fi a la situació d'excedència, amb data efecte anterior o igual a 1 de setembre de 2016.

b) Personal funcionari en pràctiques dependents de la Generalitat que a data 1 de setembre de 2016 siguen personal funcionari de carrera i tinguen destinació definitiva.

c) Personal funcionari de carrera en situació de servei actiu o d'excedència per atenció de familiars, dependents d'altres administracions educatives que ocupen o tinguen reservat llocs de treball amb caràcter definitiu o els tinguen adjudicats amb data d'efectes 1 de setembre de 2016.

El personal dependent d'altres administracions educatives que en el període de presentació de sol·licituds no puga acreditar que ocupa lloc de treball amb caràcter definitiu, només podrà participar si se li adjudica destinació amb efectes 1 de setembre de 2016 en virtut de procediment de provisió de llocs convocat per la seua administració educativa d'origen, la qual cosa haurà d'acreditar davant de la Direcció General de Centres i Personal Docent, abans de l'1 de juliol de 2016, per mitjà de certificat emés per l'òrgan competent de la seua administració, en el qual s'indique que el personal funcionari té destinació definitiva i data d'efectes d'aquest.

Així mateix, aquest personal, si estiguera en situació d'excedència, haurà d'acreditar, davant de la Direcció General de Centres i Personal Docent i abans de l'1 de juliol de 2016, que posa fi a la seua situació d'excedència amb data efecte anterior o igual a 1 de setembre de 2016, i aportarà còpia de la seua sol·licitud de reingrés presentada a la seua administració educativa d'origen.

2. El personal funcionari que participe en aquesta convocatòria ha de tindre la seua destinació definitiva a una localitat que diste a més de 40 quilòmetres de distància de la localitat de la seua residència habitual, en la qual estiga empadronat, o centre sol·licitat. A aquests efectes junt amb la sol·licitud de participació s'haurà d'aportar certificat d'empadronament emés l'any 2016. Excepcionalment i a fi de poder atendre les circumstàncies mèdiques que puga presentar el personal, no es tindrà en compte la distància de 40 quilòmetres, entre el seu domicili habitual i el centre de destinació sol·licitat per als docents amb malaltia greu i per a les famílies monoparentals, amb fills que patisquen malaltia greu.

3. Els participants en aquesta convocatòria podran sol·licitar les places corresponents a les especialitats de què siguen titulars per als centres que figuren en l'annex VI d'aquesta resolució.

4. Per a sol·licitar llocs en centres de formació de persones adultes el personal funcionari hauran de pertànyer al cos de professors d'Ensenyament Secundari i haver adquirit l'especialitat corresponent per a poder impartir els camps de coneixement o àmbits d'experiència en què s'organitzen els ensenyaments corresponents al primer i segon nivell del cicle II de Formació de Persones Adultes, segons l'atribució d'especialitats del Cos de Professors d'Ensenyament Secundari que s'estableix en l'annex II del Decret 220/1999, de 23 de novembre, del Govern Valencià, pel qual es regulen els programes formatius que figuren en la Llei 1/1995, de 20 de gener, de la Generalitat Valenciana, de Formació de les Persones Adultes, i s'estableix el currículum dels programes d'alfabetització i programes per a adquirir i actualitzar la formació bàsica de les persones adultes fins a l'obtenció del títol de Graduat en Educació Secundària, a la Comunitat Valenciana, així com estar en possessió de les titulacions establides en l'Orde de 14 de juny de 2000, de la Conselleria de Cultura i Educació (DOGV 3781, 28.06.2000).





Tercera. Motius de la sol·licitud i la seua acreditació

Per a l'obtenció de la destinació en comissió de serveis, es valorarà per part de la comissió avaluadora la concurrència en els sol·licitants de les circumstàncies medicosocials següents, per l'ordre de prioritat següent i tenint en compte el barem que es recull en l'annex V d'aquesta resolució:

1. Violència sobre la dona, que s'acreditarà amb l'ordre de protecció a favor de la víctima i, de manera excepcional, en tant es dicte la necessària ordre de protecció, amb l'informe del Ministeri Fiscal que indique l'existència d'indicis que l'empleada pública és víctima de violència sobre la dona.

2. Per raons d'exercici del càrrec de director de centres docents públics.

3. Informe d'aptitud medicolaboral per al lloc de treball, expedit pel Servei de Prevenció de Riscos Laborals del personal propi de la Generalitat Valenciana, en el qual es prescriga el canvi a un altre lloc docent, per l'existència de risc laboral causat per les condicions del treball docent, que estableix la Llei 31/1995, de Prevenció de Riscos Laborals. A aquests efectes la distància entre el lloc elegit pel personal docent per a residir i el centre on tinga la seua destinació definitiva el personal esmentat no es pot considerar part de les condicions de treball. Aquest informe s'incorporarà d'ofici per l'Administració a l'expedient.



4. Malaltia greu del funcionari sol·licitant que no exigisca la declaració d'incapacitat permanent quan, d'acord amb el criteri de la unitat mèdica de la direcció territorial d'Educació, Investigació, Cultura i Esport corresponent, la comissió de serveis puga suposar millora i/o reduir la probabilitat de llicència per malaltia. La malaltia greu haurà de ser una de les previstes en el Reial Decret 1148/2011, de 29 de gener, per a l'aplicació i el desenvolupament, en el Sistema de la Seguretat Social, de la prestació econòmica per atenció de menors afectats per càncer o una altra malaltia greu (BOE 182, 30.07.2011). Així mateix, es tindrà en compte qualsevol altra malaltia la gravetat del qual siga semblant a les previstes en aquest reial decret, i es prestarà especial interés a les malalties rares. Per al seu examen per la unitat mèdica corresponent, el sol·licitant haurà d'omplir el document que figura en aquesta resolució com a annex II, a què adjuntarà, degudament omplit un informe mèdic segons model que figura com a annex III.



5. Per raons d'exercici d'un càrrec electiu en les corporacions locals. El personal docent funcionari de carrera que ostente la condició de membre electe de les corporacions locals i no tinga dedicació exclusiva podrà sol·licitar comissió de serveis a centres del municipi a l'entitat local de la qual pertanga o a algun dels municipis pròxims. Haurà d'adjuntar certificat expedit per la secretaria de la corresponent corporació local on es faça constar aquesta circumstància.



6. Malaltia greu del cònjuge o familiars en primer grau. En cas de malaltia greu del cònjuge o familiars convivents en primer grau de consanguinitat o afinitat i no hi haja possibilitat d'una correcta atenció o tractament a la localitat o província de la seua destinació. A aquests efectes la malaltia haurà de ser una de les previstes en el Reial Decret 1148/2011, de 29 de gener, per a l'aplicació i desenvolupament, en el sistema de la Seguretat Social, de la prestació econòmica per atenció de menors afectats per càncer o una altra malaltia greu (BOE 182, 30.07.2011). Així mateix es tindrà en compte qualsevol altra malaltia la gravetat del qual siga semblant a les previstes en aquest reial decret, i prestar especial interés a les malalties rares. Haurà d'adjuntar la documentació justificativa següent:

a) Informes mèdics actualitzats expedits en els tres mesos anteriors al termini de presentació de sol·licitud, que acrediten la malaltia al·legada.

b) Fotocòpia del llibre de família o documentació oportuna que acredite el grau de parentiu.

c) Si és procedent, grau de minusvalidesa de la persona malalta.

Així mateix, en els supòsits de malaltia de familiars, diferents del cònjuge o fills, s'haurà d'aportar una declaració responsable relativa a la necessitat d'atenció del familiar conforme s'assenyala en l'annex IV, el certificat d'empadronament del familiar esmentat en el domicili del sol·licitant i, d'existir més familiars que pogueren atendre el malalt, adjuntarà els documents que acrediten la impossibilitat de la seua atenció (certificat d'empadronament, certificat d'empresa, entre altres).



7. Per ser família educadora de la Comunitat Valenciana i tindre en acolliment algun menor tutelat de la Generalitat menor de 12 anys. S'haurà d'acreditar per mitjà de certificat emés pel Servei Territorial de la Generalitat, competent en matèria de protecció de menors.

8. Conciliació de la vida laboral i familiar, per a l'atenció de fills menors de 12 anys. S'haurà d'aportar junt amb la sol·licitud i el certificat d'empadronament, fotocòpia del llibre de família.

Es té en compte als efectes del barem el ser família nombrosa, família monoparental així com el nombre de fills i edats d'aquests.



Als efectes de calcular l'edat dels fills, aquesta es computarà a data 1 gener 2016.



Quarta. Model, lloc de presentació i forma de participació

1. El personal funcionari de carrera al servei de la Generalitat de la Comunitat Valenciana i el personal funcionari de carrera al servei d'altres administracions, que complisquen els requisits establits en aquesta convocatòria, i desitgen participar, hauran d'omplir i presentar, en el termini assenyalat en la base cinquena punt 1, la sol·licitud, segons model que figura com annex I. La sol·licitud anirà acompanyada del certificat d'empadronament així com de la documentació acreditativa de les causes al·legades.

2. El personal funcionari de carrera en situació de servei actiu i excedència per atenció de familiars dependents d'altres administracions educatives que complisca els requisits de la convocatòria (ocupe lloc de treball amb caràcter definitiu o el tinga adjudicat amb efectes des de l'01.09.2016), haurà d'anunciar la participació en el procediment per mitjà d'instància específica a l'efecte que figura com a annex VII i que una vegada omplida es presentarà, en el termini assenyalat en el punt 2 de la base cinquena, preferentment en els registres de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport i les seues direccions territorials, sense perjuí del que preveu l'article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.

A aquest anunci hauran d'acompanyar documentació acreditativa del coneixement exigit del valencià, així com certificat expedit per l'òrgan competent de l'administració de què depén el centre en què tinguen la seua destinació, amb indicació expressa de les dades següents:



– Nom, cognoms i DNI

– Cos a què pertany

– L'especialitat o especialitats de què és titular i té reconegudes



– Situació administrativa actual

– Destinació definitiva o a falta d'això documentació acreditativa de la seua participació en procediment de provisió pendent de resolució, i queda condicionada la seua participació a l'obtenció de destinació definitiva amb efectes d'1 de setembre de 2016, que s'haurà d'acreditar abans de l'1 de juliol de 2016 davant de la Direcció General de Centres i Personal Docent.

Aquests personal funcionari haurà d'assenyalar en la instància, necessàriament, la comunitat autònoma de què depèn.

3. Si la sol·licitud no reunira els requisits establits o no fóra acompanyada de la documentació exigida en aquesta base, es requerirà la persona sol·licitant, a través del correu electrònic, perquè, en un termini de 10 dies esmene la falta o acompanye els documents preceptius, amb indicació que, si així no ho fa, es considerarà que ha desistit de la seua petició.

Si la persona sol·licitant no reunira els requisits establits, serà exclosa del procediment.



Cinquena. Terminis de presentació de sol·licituds i documentació

1. El personal funcionari de carrera al servei de la Generalitat de la Comunitat Valenciana així com el personal funcionari de carrera al servei d'altres administracions hauran de presentar les sol·licituds de participació en aquest procediment, junt amb la documentació exigida en les bases tercera i setena punt dos, en el termini de 10 dies hàbils comptats a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana.

Conclòs el termini de presentació de sol·licituds, no serà tinguda en compte cap sol·licitud ni cap modificació d'aquesta ni documentació referida a les causes al·legades.

2. L'anunci de participació en el procediment de provisió de llocs de treball per mitjà de comissió de serveis per al personal funcionari de carrera en situació de servei actiu o d'excedència per atenció de familiars dependents d'altres administracions educatives s'haurà de presentar en el termini de cinc dies hàbils comptats a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana.

3. Durant el mes de juny de 2016, s'obrirà un termini de cinc dies naturals del 13 al 17 de juny perquè aquells participants que hagueren presentat en termini la seua sol·licitud de participació puguen sol·licitar per via telemàtica les peticions concretes a centre o localitat a través de la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, http://www.ceice.gva.es.



Sisena. Sol·licitud telemàtica

1. A fi de facilitar als participants l'ompliment telemàtic de les peticions, els participants disposaran, dins de l'horari d'atenció al públic, dels recursos materials i humans necessaris en els centres de Formació, Innovació i Recursos Educatius (CEFIRE).



2. Als efectes d'obtenció d'un lloc, els participants consignaran els codis de centres o localitats i tipus de places que sol·liciten per ordre de preferència i que figuren en l'annex VI d'aquesta resolució.



El nombre de peticions que cada participant podrà sol·licitar no podrà excedir de 300.

Les peticions es poden fer a un centre concret o localitat, i les dos modalitats són compatibles. En aquest últim cas s'adjudicarà el primer centre de la localitat amb lloc susceptible de ser cobert en comissió de serveis durant el curs 2016/2017 en el mateix ordre en què apareixen en l'annex. Si es demana més d'un lloc especialitat d'un mateix centre o localitat és necessari repetir el centre o localitat tantes vegades com llocs sol·licitats.

No obstant això, a fi de simplificar i facilitar als participants la realització de les seues peticions, els interessats que desitgen sol·licitar tots els centres corresponents a una localitat podran, en compte de realitzar la petició consignant els codis de tots i cada un dels centres per ordre de preferència, anotar únicament els codis corresponents a la localitat i lloc-especialitat, i s'entendrà, en aquest cas, que sol·liciten tots els centres de la localitat que es tracte en el mateix ordre de preferència amb què apareixen publicats en l'annex corresponent de la convocatòria i sempre referits als centres que apareixen en aquest annex.



Si respecte a tots els centres d'una localitat es vol sol·licitar algun o alguns d'aquests prioritàriament, aquests centres es podran consignar com a peticions individualitzades per ordre de preferència i a continuació consignar el codi corresponent a la localitat i lloc especialitat, i es consideraran incorporats a les seues peticions la resta de centres en el mateix ordre en què apareixen publicats en l'annex corresponent de la convocatòria i sempre referits als centres que apareixen en aquest annex.

Si els llocs que se sol·liciten tenen caràcter d'itinerant s'haurà de fer constar aquesta circumstància en la casella corresponent.

3. En el cas que es presentara en termini i forma més d'una sol·licitud telemàtica de peticions, només es tindrà en compte l'última presentada.

4. Amb la finalitat que els participants en aquestes convocatòries puguen realitzar les seues peticions, s'adjunta annex VI a aquesta resolució amb la relació de localitats i centres compresos en l'àmbit de gestió de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport.



Setena. Documentació acreditativa de les causes al·legades

1. Els sol·licitants hauran de presentar la documentació acreditativa de la/les causa/es al·legada/es en el mateix termini assenyalat en la base cinquena, punt 1, en el sobre, que podran retirar en les direccions territorials i en les oficines PROP, on hauran d'indicar les seues dades personals i el cos docent a què pertany.

2. De conformitat amb el que disposa la base segona punt 1 apartat c, el personal dependent d'altres administracions educatives que no haguera acreditat la possessió de destinació definitiva en el termini establit per a l'anunci de la seua sol·licitud, per estar pendent de la resolució d'un procediment de provisió convocat per la seua administració d'origen, haurà d'acreditar abans de l'1 de juliol de 2016 davant de la Direcció General de Centres i Personal Docent que ha obtingut destinació definitiva. Si no s'acredita aquest requisit abans de l'1 de juliol de 2016 la sol·licitud serà exclosa del procediment. Per a acreditar aquest requisit la persona interessada haurà de presentar el certificat corresponent expedit per la seua administració.

3. Els sol·licitants que es troben en situació d'excedència per atenció de familiars hauran de presentar còpia de la sol·licitud de reingrés, assenyalada en la base segona, punt 1.

4. La sol·licitud, junt amb el sobre que continga la documentació justificativa de les causes al·legades i la resta de documentació requerida en aquesta convocatòria, es dirigirà a la Direcció Territorial d'Educació, Investigació, Cultura i Esport de la província on tinga la destinació definitiva el personal funcionari docent o en qualsevol de les direccions territorials de l'administració educativa valenciana en el cas de funcionaris de carrera dependents d'altres administracions educatives, les direccions del qual són les següents:

– Direcció Territorial d'Educació, Investigació, Cultura i Esport d'Alacant

C/ Carratalà, núm. 47

3007 Alacant

– Direcció Territorial d'Educació, Investigació, Cultura i Esport de Castelló

Avinguda del Mar, núm. 23

12003 Castelló de la Plana

– Direcció Territorial d'Educació, Investigació, Cultura i Esport de València

C/ Gregorio Gea, núm. 14

46009 València



Així mateix, els participants podran presentar la sol·licitud i la documentació corresponent en qualsevol de les altres dependències a què es refereix l'article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú. En el cas que s'optara per presentar una sol·licitud en una oficina de correus, es farà en sobre obert, perquè la sol·licitud siga datada i segellada, pel funcionari o funcionària de correus abans de ser certificada, si no és així, no es podrà considerar com a presentada en aquesta data.



Huitena. Comissió avaluadora i comissió tècnica

Per a l'avaluació de les causes al·legades i la documentació aportada pels participants es designarà una o diverses comissions de valoració segons el nombre de participants per la Direcció General de Centres i Personal Docent.

Aquestes comissions de valoració, que les nomenarà el director general de Centres i Personal Docent, estaran integrades per un president o una presidenta i per quatre vocals funcionaris i funcionàries de carrera en actiu, dels cossos docents, i actuaran com a secretari o secretària el vocal o la vocal de menor edat.

La composició d'aquestes comissions es publicarà en la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, http://www.ceice.gva.es, i els seus membres estaran subjectes a les causes d'abstenció i/o recusació establides en els articles 28 i 29 de la Llei de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.

D'altra banda i a fi de resoldre els possibles dubtes i fixar criteris per a la valoració per part de les comissions de valoració, es constituirà una comissió tècnica, la qual estarà formada pels membres següents:



a) La subdirectora general de Personal Docent, que actuarà com a presidenta.

b) El cap del Servei de Gestió i Règim Jurídic.

c) Un inspector o inspectora d'educació designat per la Inspecció General d'Educació.

d) Un metge o una metgessa de les unitats mèdiques de personal docent no universitari designat per la Direcció General de Centres i Personal Docent.

e) Un tècnic o una tècnica, designat per la Direcció General de Centres i Personal Docent, relacionat amb la gestió de les comissions de serveis, que actuarà com a secretària amb veu i vot.

A les reunions d'aquesta comissió tècnica podrà assistir un representant de cada un dels sindicats presents en la Mesa Sectorial d'Educació, amb veu però sense vot.

Per cada persona membre de la comissió, es nomenarà una altra suplent.



Novena. Inalterabilitat de la sol·licitud, irrenunciabilitat i revocació



1. Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds telemàtiques, per cap concepte s'alterarà aquesta, ni encara que es tracte de l'ordre de prelació dels centres sol·licitats.

2. Qualsevol dada omesa o consignada erròniament per la persona interessada no podrà ser invocada per aquest a l'efecte de futures reclamacions, ni considerar per tal motiu lesionats els seus interessos i drets.

3. S'entendrà que la persona interessada desisteix de la seua participació en la convocatòria quan no formulara sol·licitud telemàtica en el termini previst en la base cinquena punt 3.

4. Una vegada transcorregut el termini de sol·licitud telemàtica, previst en la base cinquena punt 3, no serà possible desistir de les sol·licituds efectuades.

5. Les destinacions adjudicades seran irrenunciables excepte força major, degudament acreditada i acceptada pels òrgans competents.

6. La falsedat o inexactitud de les dades al·legades en la sol·licitud o en la documentació aportada suposarà l'anul·lació o revocació de la comissió de serveis concedida sense perjudici de les responsabilitats que, si és el cas, es pogueren exigir.



Deu. Data compliment de les condicions exigides

Totes les condicions i requisits que s'exigeixen en aquesta convocatòria s'han de tindre complits o reconeguts en la data de terminació del termini de presentació de sol·licituds, establit en la base cinquena punt 1, excepte la tinença de destinació definitiva per al qual la data de referència és l'1 de setembre de 2016.



Onze. Llistats d'adjudicació de destinacions

1. La Direcció General de Centres i Personal Docent de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, publicarà la llista provisional d'adjudicació de destinacions en comissió de serveis en la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, http://www.ceice.gva.es.

2. Els sol·licitants disposaran d'un termini de dos dies naturals comptats a partir de l'endemà de la publicació de la llista esmentada per a presentar reclamacions telemàtiques a través de la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport (via de reclamació al llistat provisional d'adjudicacions en aquest procediment de provisió), sense que es puguen presentar documents addicionals a què van acompanyar la seua sol·licitud.

3. Transcorregut aquest termini i una vegada examinades les reclamacions presentades, es publicarà la resolució definitiva d'adjudicació de destinacions en comissió de serveis en la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, http://www.ceice.gva.es.

4. La concessió de la comissió de serveis sol·licitada, que és una facultat discrecional de l'administració, estarà supeditada, a l'existència de vacant determinada o necessitat específica de conformitat amb la planificació educativa, que el lloc estiga previst en les plantilles orgàniques i estiga consignat pressupostàriament en el moment de la resolució d'aquesta convocatòria, que la persona interessada estiga habilitada o posseïsca l'especialitat corresponent, a la valoració de les circumstàncies al·legades i degudament acreditades i a l'existència d'altres persones sol·licitants amb major dret.

En les actuacions i procediments relacionats amb aquesta convocatòria es protegirà la intimitat de les persones, en especial les seues dades personals, les dels seus familiars i les de qualsevol persona que estiga sota la seua guarda i custòdia.



Dotze. Anul·lació

Podrà ser anul·lada la comissió de serveis i en conseqüència el nomenament efectuat, quan no s'ajuste a les bases de la convocatòria.





Tretze. Comissió de serveis a personal funcionari d'altres administracions educatives

La concessió de comissió de serveis al personal funcionari de carrera docent d'altres administracions educatives estarà condicionada a la l'autorització prèvia de la seua Administració d'origen, que la demanarà d'ofici la Direcció General de Centres i de Personal Docent.

Així mateix es podrà veure limitada la concessió de comissió de serveis a personal funcionari d'altres comunitats per la inexistència de vacants suficients per a adjudicar a personal funcionari d'aquesta comunitat en situació d'expectativa de destinació o personal funcionari en pràctiques.



Catorze. Concurrència de llocs

En el cas que un mateix funcionari o funcionària haguera presentat sol·licitud de participació en aquesta convocatòria i sol·licitud per al concurs de mèrits per a la selecció i nomenament per mitjà de comissió de serveis, en llocs amb especials requisits, convocat per resolució d'aquesta Direcció General de Centres i Personal Docent i haguera sigut seleccionat en els dos, es concedirà la comissió de serveis en el lloc que requereix especials requisits, llevat que existira informe de l'Invassat que aconsellara el contrari.



Quinze. Retirada de documents

1. Passats dos mesos des de la publicació de la Resolució amb les llistes definitives, s'obrirà un termini de 30 dies perquè els participants puguen retirar la documentació original que estarà depositada en el Servei de Gestió i Règim Jurídic de Personal Docent de la Subdirecció General de Personal Docent.

2. La documentació no retirada, es conservarà almenys, durant quatre mesos després de la publicació de la resolució definitiva. En els supòsits de revisió, es conservaran fins que haja transcorregut el termini fixat en la resolució o es resolga el procediment contenciós administratiu.



Disposició final

De conformitat amb el que estableixen els articles 107, 116 i 117 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, i els articles 8, 14 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, aquest acte, que posa fi a la via administrativa, podrà ser recorregut potestativament en reposició o bé es podrà plantejar directament un recurs contenciós administratiu, en els terminis i davant dels òrgans que s'indiquen a continuació:

a) El recurs de reposició s'haurà d'interposar davant del director general de Centres i de Personal Docent d'aquesta Conselleria en el termini d'un mes, a comptar de l'endemà de la publicació.

b) El recurs contenciós administratiu s'ha de plantejar davant del Jutjat Contenciós Administratiu de València en el termini de dos mesos des de l'endemà de la publicació.



València, 10 de maig de 2016.– El director general de Centres i Personal Docent: José Joaquín Carrión Candel.

Mapa web