Ficha disposicion

Ficha disposicion





Ajuntament de Riba-roja de Túria. Aprovació de l'expedient d'iniciació procediment de concurs per al desplegament i execució del Programa d'Actuació Integrada de la Unitat d'Execució Casc 8.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 6724 de 29.02.2012
Número identificador:  2012/1818
Referència Base de Dades:  002198/2012
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Ajuntament
    Grup temàtic: Plans d'Urbanisme
    Descriptors:
      Temàtics: pla d'urbanisme, administració local
      Descriptors toponímics: Riba-roja de Túria



Aprovació de l'expedient d'iniciació procediment de concurs per al desplegament i execució del Programa d'Actuació Integrada de la Unitat d'Execució Casc 8. [2012/1818]

El Ple de l'Ajuntament, en sessió celebrada el dia 6 de febrer del 2012, va adoptar, entre altres, l'acord següent:

Primer. Aprovar la gestió indirecta per al desenvolupament del PAI UE CASC 8, classificat i qualificat pel Pla General d'Ordenació Urbana de Riba-roja de Túria com a Sòl Urbà Residencial Plurifamiliar UE Casc 8.

Segon. Aprovar les bases particulars reguladores del PAI UE CASC 8, classificat pel PGOU de Riba-roja de Túria com a Sòl Urbà Residencial Plurifamiliar UE Casc 8, en els termes del text que s'unix com annex.

Tercer: Ordenar la publicació del corresponent anunci del concurs per a l'aprovació i adjudicació del PAI UE Casc 8, que es remetrà tant al Diari Oficial de la Unió Europea com al Diari Oficial de la Comunitat Valenciana, i s'exposarà en el Tauler d'Anuncis d'este Ajuntament.



Contra la present resolució que posa fi a la via administrativa, es podrà interposar, en el termini d'un mes , a comptar de la recepció d'esta notificació, el recurs de reposició a què es referix l'art. 116 i ss de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, per la qual s'aprova la Llei del Règim Jurídic de les Administracions Públiques i Procediment Administratiu Comú, o bé directament l'interessat podrà interposar en el termini de 2 mesos, Recurs Contenciós Administratiu davant del Jutjat/Sala del Tribunal Superior de Justícia contenciosa administrativa de la ciutat de València/la Comunitat Valenciana, segons el que disposa l'art. 46.1 i 3 de la Llei 29/1998, Reguladora de la Jurisdicció contenciosa administrativa. Una vegada transcorregut el termini sense que s'haja interposat recurs, l'acte quedara ferm i no serà impugnable.



No obstant això, l'interessat podrà interposar qualsevol altre que estime pertinent en defensa dels seus drets i interessos.



Riba-roja de Túria, 8 de febrero de 2012.- L'alcalde: Francisco Tarazona Zaragoza.





Bases particulars per a la selecció i adjudicació del programa d'actuació integrada Unitat d'Execució Casc 8 del Pla General d'Ordenació Urbana de Riba-roja de Túria



PROGRAMA D'ACTUACIÓ INTEGRADA

UNITAT D'EXECUCIÓ Casc 8



I. Objecte del contracte

1.1. El present contracte té com a objecte el desplegament i execució del programa d'actuació integrada que s'especifica en les presents bases particulars, en les que es regulen les condicions de caràcter tècnic, jurídic, econòmic i administratiu, per a la selecció d'una proposta de programa d'actuació integrada i d'un urbanitzador per al desenvolupament urbanístic de l'actuació relativa a la Unitat d'Execució Casc 8.



1.2. En l'annex I es detallaran l'ordenació urbanística vigent en l'àmbit de l'actuació integrada objecte del contracte, la memòria de necessitats i objectius a satisfer amb el programa d'actuació integrada i la fitxa de gestió.

1.3. La sol·licitud d'inici de tràmit ho va anar a instància de Martinsa Fadesa, SA, en data 20 de desembre del 2011.



II. Règim jurídic (art. 286.1.d del Reglament d'Ordenació i Gestió Territorial i Urbanística)

El present contracte té naturalesa administrativa especial, i en tot el no previst en les presents bases particulars, s'aplicaran la Llei 16/2005, de 30 de desembre, de la Generalitat, Urbanística Valenciana i el Reglament d'Ordenació i Gestió Territorial i Urbanística, aprovat per Decret 67/2006, de 19 de maig, del Consell de la Generalitat, la seua Modificació aprovada per Decret 36/2007, de 13 d'abril, i les bases generals de programació.

S'aplicaran supletòria les disposicions contingudes en el títol II del llibre IV de l a Llei 30/2007, de 30 d'octubre, de Contractes del Sector Públic (LCSP) i les establides en el Reglament General de la Llei de Contractes de les Administracions Públiques, aprovat per Reial Decret 1098/2001, de 12 d'octubre, així com les normes que regulen la contractació administrativa de les entitats locals que se li apliquen.



En cas de contradicció entre els documents contractuals abans citats, l'orde de prelació serà el següent: bases particulars de programació, bases generals de programació i contracte per al desplegament i execució del programa d'actuació integrada.



III. Ordenació urbanística vigent (art. 131.2.a Llei Urbanística Valenciana)

L'ordenació urbanística vigent en l'àmbit d'actuació és la que figura en l'apartat B de l'annex I.



IV. Memòria de necessitats i objectius del programa d'actuació integrada (art. 131.2.b Llei Urbanística Valenciana)

1. Memòria de necessitats:

El programa d'Actuació Integreu, tenint en quanta que ens trobem davant d'una Unitat d'Execució que es delimita sobre Sòl Urbà sense urbanitzar i confrontant amb el Nucli Urbà, és la transformació jurídica dels terrenys mantenint l'ordenació proposada en el Pla General.



2. Objectius de la programació:

a) Gestionar la transformació jurídica de les finques afectades pel Programa. En este sentit l'urbanitzador estarà obligat a:

• Demanar, dels corresponents registres (de la Propietat i Cadastre), tota la informació de les finques i titulars de drets i deures inclosos en l'actuació.

• Fitar i delimitar les parcel·les aportades a la reparcel·lació amb caràcter previ a la redacció del projecte.

• En cas d'existir, efectuar un estudi fefaent de les parcel·les semi-consolidadas, amb proposta de solució en els termes previstos en el capítol III del títol I de la Llei Urbanística Valenciana.

• Presentar per a la seua aprovació el projecte de reparcel·lació.

• Pagar als creditors nets abans que la reparcel·lació accedisca al Registre de la Propietat.

• Inscriure en el Registre de la Propietat les noves finques resultants, especialment les destinades al domini públic.

• Fer constar en el Registre de la Propietat les afeccions existents (carreteres, ferrocarril, barrancs i altres)

• Cancel·lar les finques cadastrals aportades a la Reparcel·lació i inscriure les resultants en el Cadastre.

• Qualssevol altres actuacions necessàries per a la transformació jurídica de les finques afectades.

b) Urbanitzar completament la unitat o unitats d'execució que constituïxen l'objecte del programa i realitzar les obres públiques addicionals que es precisen, amb subjecció a les previsions temporals i econòmiques del programa (definint-se, a nivell general, aquelles obres necessàries per a garantir els servicis urbanístics i la seua connexió amb les infraestructures generals).

c) Connectar i integrar adequadament la urbanització amb les xarxes d'infraestructures d'energia, comunicacions i servicis públics existents, devent per a això:

• Aportar informes de les administracions sectorials les competències de les quals resulten afectades per l'actuació (carreteres, xarxa ferroviària, domini públic hidràulic, domini públic marítim-terrestre i altres)

• Presentar, si és el cas, estudis i informes favorables per a realitzar les connexions amb les corresponents companyies subministradores (llum, aigua, gas, telefonia i altres).

• Incloure en el projecte d'urbanització la construcció de les obres complementàries que anessen necessàries. Segons es descriu en l'annex I.

d) Suplementar les infraestructures i espais públics o reserves dotacionales en el que és necessari per a no minvar ni desequilibrar els nivells de qualitat, quantitat o capacitat de servicis existents i exigibles reglamentàriament.

e) Obtindre els sòls dotacionales públics de l'àmbit de l'actuació a favor de l'administració gratuïtament. A estos efectes:

• L'urbanitzador efectuarà la seua inscripció en el Registre de la Propietat i en traslladarà a l'administració la corresponent certificació acreditativa.

• Els entregarà en perfectes condicions, una vegada concloses les obres d'urbanització, alçat la corresponent Acta d'entrega.

• Els transformadors d'energia elèctrica es consideraran equipament privat i s'entregaran a la companyia subministradora. Tant el sòl necessari per a la seua implantació com el cost d'esta haurà de ser assumit per tots els propietaris afectats.

f) Obtindre l'aprofitament que legalment corresponga, amb destí al patrimoni públic del sòl a favor de l'administració actuant de forma gratuïta.

g) Ordenar el repartiment equitatiu de les càrregues i beneficis de l'actuació entre els afectats. (L'Ajuntament, en els supòsits en què pertoque el deure de cessió previst en l'article 13.6 de la Llei 4/2004, de 30 de juny, d'Ordenació del Territori i Protecció del Paisatge, haurà d'establir els criteris de valoració i la seqüència per a fer efectiu el deure.)



h) Establir terminis per a edificar els solars resultants de l'actuació urbanitzadora, incloent un cronograma en què s'indique expressament el termini d'edificació dels terrenys propietat de l'urbanitzador o d'altres propietaris adherits a la seua iniciativa de programa.

i) Si és el cas, i amb caràcter complementari, es fixen com a objectius a càrrec de l'urbanitzador, l'execució dels programes de restauració paisatgística, dins de l'àmbit del programa d'actuació integrada, conforme a les directrius establides en la Llei 4/2004, de 30 de juny, d'Ordenació del Territori i Protecció del Paisatge. Tot això de conformitat amb allò que s'ha establit en apartat C de l'annex I.



V. Paràmetres urbanístics (art. 131.2.c Llei Urbanística Valenciana)

Els paràmetres urbanístics són els establits en la fitxa de gestió que figura en l'apartat D de l'annex I



VI. Criteris i objectius territorials (art. 131.2.d Llei Urbanística Valenciana)

Els criteris i objectius territorials són els que s'establixen en l'apartat E de l'annex I



VII. Criteris d'ordenació urbanística (art. 131.2.d Llei Urbanística Valenciana)

Els criteris d'ordenació urbanística són els que s'establixen en l'apartat E de l'annex I.



VIII. Objectius d'edificació privada (art. 131.2.e Llei Urbanística Valenciana)

1ª. Els objectius d'edificació privada són els establits en l'apartat F de l'annex I.

2ª. Les condicions de les parcel·les edificables, el volum i forma dels edificis, les condicions estètiques de l'edificació, així com la reserva d'aparcaments, seran els establits en els instruments de planejament que siguen d'aplicació i concretats en la IX.

3ª. S'establix l'obligació de simultaniejar la urbanització i l'edificació en el percentatge mínim establit en l'apartat F de l'annex I.



IX. Prescripcions tècniques dels documents d'ordenació i gestió (art. 131.2.f Llei Urbanística Valenciana)

Hauran d'enumerar-se detalladament tots els documents tècnics d'ordenació i gestió que hauran de ser presentats per l'aspirant a urbanitzador (pla de reforma interior, document de justificació integració territorial, estudi de paisatge...) així com les prescripcions tècniques i formals que hauran de respectar-se en la seua elaboració i presentació davant de l'Administració (maqueta, suport digital...) de conformitat amb el que establix l'apartat G de l'annex I.

El llistat de documents necessaris, que s'establix amb caràcter no excloent, seria:

Memòria del programa

Projecte d'urbanització

Estudi preliminar de plantacions, construccions i instal·lacions a eradicar per a quantificar les possibles indemnitzacions.

X. Prescripcions tècniques del projecte urbanització (art. 131.2.h Llei Urbanística Valenciana)

El projecte d'urbanització haurà de definir els detalls tècnics amb precisió suficient perquè puga ser executat, eventualment, sota la direcció de tècnic diferent del seu redactor original, havent de complir el que establix l'article 52 del Text Refós de la Llei de Contractes de les Administracions Públiques. No podrà modificar les previsions del pla que desenvolupa. En cap cas, podrà contindre determinacions sobre ordenació, règim del sòl o de l'edificació. Comprendrà tots i cada un dels documents assenyalats en l'Art. 156.1 de la Llei Urbanística Valenciana i en l'article 350 del Reglament d'Ordenació i Gestió Territorial i Urbanística.



XI. Preu de licitació (art. 286.1.h del Reglament d'Ordenació i Gestió Territorial i Urbanística)

El preu de licitació, que servix exclusivament de base per al càlcul de la garantia provisional, és l'establit en l'apartat I de l'annex I, d'acord amb el que preveu l'Art. 140.1 de la Llei Urbanística Valenciana.





XII. Terminis de desplegament i execució del programa (art. 131.2.i Llei Urbanística Valenciana i art. 286.1.i del Reglament d'Ordenació i Gestió Territorial i Urbanística)

S'establixen, en l'apartat J de l'annex I els següents terminis màxims per a l'execució de les següents actuacions per part de l'urbanitzador:



A) Termini màxim per a la selecció de l'empresari-constructor de l'obra civil d'urbanització, comptat des de l'aprovació del projecte de reparcel·lació.

B) Termini màxim per a la presentació del projecte de reparcel·lació.

C) Termini màxim per a l'execució de les obres d'urbanització comptat des de la selecció de l'empresari-constructor.

D) Termini màxim d'edificació dels solars comptat des de la recepció de les obres d'urbanització.



XIII. Capacitat per a ser urbanitzador

1ª. Podran participar en el concurs per a la selecció i adjudicació del present programa d'actuació integrada totes les persones, naturals o jurídiques, espanyoles o estrangeres, que tinguen plena capacitat d'obrar, siguen o no propietàries dels terrenys afectats i reunisquen les condicions de solvència econòmica i financera, tècnica i professional exigibles segons les presents bases.

2ª. En cap cas podran ser urbanitzadors ni promoure programes d'actuació integrada les persones en què concórrega alguna prohibició de contractar de les previstes en l'article 20 del Text Refós de la Llei de Contractes de les Administracions Públiques.



XIV. Solvència econòmica i financera (art. 131.2.m Llei Urbanística Valenciana)

La justificació de la solvència econòmica i financera de l'urbanitzador s'acreditarà per un o alguns dels mitjans següents:

1ª. Informe d'institucions financeres o, si procedix, justificant l'existència d'una assegurança d'indemnització per riscos professionals.

2ª. Si es tractara de persones jurídiques, presentació dels comptes anuals o d'extracte d'estos, en el cas en què la publicació d'estos siga obligatòria en la legislació del país on l'aspirant a urbanitzador estiga establit.

3ª. Declaració sobre el volum global de negocis i, si pertoca, sobre el volum de negocis relacionat amb el desenvolupament i la promoció d'actuacions semblants que són objecte de concurs, corresponent com a màxim als tres últims exercicis.



XV. Solvència tècnica i professional (art. 131.2.m Llei Urbanística Valenciana)

1ª. La justificació de la solvència tècnica i professional de l'urbanitzador s'acreditarà per un o alguns dels mitjans següents:

a) Presentació d'una relació dels programes d'actuació integrada, o instruments o contractes relacionats amb el planejament i la gestió urbanística semblants, promoguts i gestionats pel concursant.

b) Indicació de l'equip tècnic, estiga o no integrat en l'estructura organitzativa de l'urbanitzador, que vaja a participar en la gestió del programa d'actuació integrada, i especialment dels responsables del control de qualitat.

c) Titulacions acadèmiques i professionals del personal de direcció de l'urbanitzador.

d) Declaració que indique la mitjana anual de personal, amb menció, si és el cas, del grau d'estabilitat en l'ocupació i la plantilla del personal directiu durant els tres últims anys.

e) Declaració del material, instal·lacions i equip tècnic amb què compte l'urbanitzador per al compliment dels seus compromisos.

f) Declaració de les mesures adoptades per a controlar la qualitat durant el desplegament i execució del programa d'actuació integrada, incloent els mitjans d'estudi i investigació de què es dispose.



g) Declaració de les mesures de gestió mediambiental que el concursant està disposat a aplicar durant el desplegament i execució del programa d'actuació integrada.

2ª. Si per raons justificades en cada cas concret l'urbanitzador no estiguera en condicions de presentar la documentació sol·licitada per l'Ajuntament, podrà acreditar la seua solvència tècnica i professional basant-se en la solvència d'altres entitats, amb independència dels vincles jurídics que tinguen establits entre ells, havent de demostrar en este cas davant de l'ajuntament que comptarà amb els mitjans necessaris per a l'execució del programa d'actuació integrada, presentant els compromisos o documents d'anàloga naturalesa que hagen subscrit entre ambdós. L'anterior s'aplicarà, en tot cas, quan concórrega a la licitació una agrupació d'interés urbanístic.

3ª. La justificació de la solvència tècnica i professional de les agrupacions d'interés econòmic, unions temporals d'empreses o altres agrupacions de persones naturals o jurídiques que decidisquen concórrer conjuntament al concurs podrà basar-se en els requisits de solvència de, almenys, un dels seus membres.



XVI. Garanties

1. Els que desitgen participar en el procediment de licitació d'un programa d'actuació integrada hauran de constituir en la forma i als efectes previstos en la Llei Urbanística Valenciana i, subsidiàriament en la Llei de Contractes del Sector Públic, una garantia provisional equivalent al 2 per cent de l'estimació aproximada de les càrregues del programa, IVA no inclòs, la qual ascendix a la quantitat que s'establix en l'apartat K de l'annex I.

2. La garantia provisional respondrà del manteniment de les propostes de programa pels licitadors fins a l'adjudicació, i de la proposta de l'adjudicatari fins a la formalització del contracte per al desplegament i execució dels programes d'actuació integrada.

3. La garantia provisional serà confiscada a aquells licitadors que retiren injustificadament la seua proposició abans de l'adjudicació definitiva.

4. La garantia definitiva, a constituir en la forma i als efectes previstos en la Llei Urbanística Valenciana i, subsidiàriament en la Llei de Contractes del Sector Públic, s'establix en un 5 per cent del valor de les càrregues d'urbanització, IVA no inclòs, del programa d'actuació integrada aprovat. S'ingressarà en termini màxim de 15 dies a comptar de la notificació de l'acord d'aprovació i adjudicació del programa.

5. Procedirà elevar la garantia definitiva al 10 per cent en els supòsits d'aprovació de programes d'actuació integrada en els que les càrregues urbanístiques es troben sotmeses en presumpció de temeritat.





XVII. Presentació de proposicions

1. Els que desitgen prendre part en la licitació hauran de presentar en el termini i lloc que s'establix en l'apartat M de l'annex I, les seues proposicions, integrades per tres sobres, identificats en el seu exterior amb la indicació de la licitació a què concórreguen i firmats pel licitador o persona que ho represente i indicant el nom i cognoms o raó social del proponent amb la següent documentació en idioma castellà o valencià:



• Sobre A. Alternativa tècnica, es presentarà obert.

• Sobre B. Proposició juridicoeconòmica, es presentarà en sobre tancat.

La documentació obrant en estos sobres serà objecte de valoració als efectes d'aprovació del programa i adjudicació de la condició d'urbanitzador.

• SOBRE C. Es presentarà amb el títol de "Documentació" i contindrà la documentació següent:

A) Si concorreguera una societat mercantil, haurà de presentar escriptura de constitució inscrita en el Registre Mercantil. Tractant-se d'una agrupació d'interés urbanístic, es presentarà escriptura pública de constitució, així com inscripció en el registre d'agrupacions d'interés urbanístic dependent de la conselleria competent en urbanisme.



B) Els que compareguen o firmen proposicions en nom d'un altre o en representació de societat o persona jurídica, presentaran escriptura de poder inscrita, si és el cas, en el registre mercantil o registre públic corresponent.

C) Quan l'oferent actue en nom propi i siga empresa individual, haurà de presentar DNI o fotocòpia legalitzada d'este.

D) Resguard acreditatiu d'haver constituït la garantia provisional en els termes exigits en la XVI.

E) Declaració responsable de no estar sotmés en cap de les prohibicions per a contractar establides per la legislació reguladora de la contractació administrativa, incloent el fet de trobar-se al corrent en el compliment de les obligacions tributàries i amb la seguretat social imposades per les disposicions vigents.

F) Els documents que acrediten els requisits de solvència tècnica i professional, econòmica i financera.

G) Els concursants estrangers hauran d'adjuntar una declaració de sotmetiment exprés a la jurisdicció dels jutjats i tribunals espanyols de qualsevol orde, per a totes les incidències que, de manera directa o indirecta, pogueren sorgir durant el procediment d'adjudicació i durant el desplegament i execució del programa d'actuació integrada, amb renúncia expressa, si procedix, al fur jurisdiccional estranger que poguera correspondre'ls.

H) Declaració jurada o acta notarial acreditativa d'haver-se practicat o intentat practicar els avisos a què es referix l'article 134.4 de la LUV. En tot cas, amb caràcter previ a l'adjudicació, l'ajuntament requerirà a l'adjudicatari proposat la justificació documental íntegra d'estos aspectes.

I) En cas de concórrer a la licitació diverses empreses, compromeses a la constitució d'una unió temporal, cada una d'elles haurà d'acreditar la seua personalitat jurídica i capacitat, indicant els noms i circumstàncies dels empresaris que subscriuen les proposicions, la participació de cada una d'elles, i designant la persona o entitat que, durant la vigència del contracte, ha d'ostentar la representació de la unió davant de l'Administració, així com el compromís formal de constituir-se en Unió Temporal d'Empreses en cas de resultar adjudicataris.



2. Cada concursant no podrà presentar més d'una proposició, ni formular variants. Tampoc podrà subscriure cap proposta en unió temporal amb altres si ho ha fet individualment o figurar en més d'una agrupació. L'incompliment d'estes normes donarà lloc a la no admissió de totes les propostes de programa presentades per este.



Si l'últim dia del termini de presentació de proposicions coincidira amb dissabte, diumenge o festiu, el termini es prolongarà fins al següent dia hàbil.

Així mateix, els licitadors hauran d'incorporar a les seues propostes de programa una acta notarial acreditativa del sotmetiment a informació pública pel termini d'un mes dels documents establits en l'article 293.1 i 307 del Reglament d'Ordenació i Gestió Territorial i Urbanística. A este efecte, els concursants protocol·litzaran els documents assenyalats anteriorment per mitjà d'acta autoritzada per un notari amb competència territorial en el municipi afectat i depositarà una còpia d'estos en la seu de l'Ajuntament, exposant-los al públic pels seus propis mitjans, inserint un anunci en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana i en un diari no oficial d'àmplia difusió en la localitat, només als efectes de la presentació d'al·legacions.



Igualment compliran amb el que establix l'article 7 de l'Orde de 26 d'abril del 2007, de la Conselleria de Territori i Habitatge, per la qual s'establix l'obligació de presentar les propostes i documentació annexa necessària en suport informàtic en format pdf, estructurat de la mateixa manera i amb el mateix contingut que en la pàgina web de la Generalitat.



XVIII. Contingut mínim de l'alternativa tècnica

L'alternativa tècnica del programa d'actuació integrada tindrà el contingut següent:

a) Identificació del document de planejament que regule l'ordenació detallada a desenvolupar, si el mateix estiguera ja aprovat amb anterioritat al present concurs. En qualsevol altre cas, l'alternativa tècnica haurà d'anar acompanyada necessàriament d'un document de planejament que incloga una proposta d'ordenació detallada per a l'àmbit d'actuació.



b) Àmbit de l'actuació. Es permetrà la redelimitació de l'àmbit territorial a programar per part de l'alternativa tècnica en les condicions establides en l'apartat L de l'annex I En defecte de previsió expressa, únicament tindrà lloc quan tinga com a objecte l'ampliació de la xarxa primària i secundària prevista en el planejament vigent. En tot cas, s'ha d'assegurar el suplement de dotacions de Xarxa Primària i de Xarxa Secundària que exigisca l'ampliació i la seua deguda integració en l'estructura urbanística del Pla.

c) Justificació del compliment de les condicions d'integració de l'actuació amb l'entorn.

d) Existència o no d'agrupació d'interés urbanístic i, si és el cas, estatuts i acords socials d'esta.

e) Terminis que es proposen per al desenvolupament de l'actuació, determinant-se tant el corresponent a les obres d'urbanització com a les obres d'edificació dels solars resultants.

f) Projecte d'urbanització.

g) Enunciat dels objectius complementaris que es proposen conforme al que disposa la Llei Urbanística Valenciana, amb indicació expressa, si és el cas, dels compromisos d'edificació simultània a la urbanització que estiga disposat a assumir per damunt del mínim legal.



h) Mesures de control de qualitat i compliment de les normes de qualitat ambiental, si és el cas.

i) Inventari preliminar de construccions, plantacions i instal·lacions la demolició del qual, destrucció o eradicació exigisca la urbanització.

j) Estimació preliminar i general d'aquells gastos d'urbanització variables l'import del qual, inclús sent repercutible els propietaris, no es puga determinar per la concurrència d'ofertes.

k) Si la proposta de Programa modificara l'ordenació estructural, haurà d'incorporar la documentació establida per a tals supòsits en la Llei Urbanística Valenciana. Haurà de contindre's el compromís del licitador d'edificar de forma simultània a l'execució de la urbanització un percentatge mínim establit en l'apartat G de l'annex I.



XIX. Proposició juridicoeconòmica

1. La proposició juridicoeconòmica haurà d'incloure necessàriament la documentació relativa als següents aspectes, de conformitat amb el que establix l'apartat N de l'annex I:

A) Regulació de les relacions de l'urbanitzador i els propietaris i, en particular, la modalitat de retribució al promotor i informació suficient que permeta als propietaris conéixer les conseqüències econòmiques que comporte per a ells la proposta i l'elecció de cada modalitat de retribució.

B) Expressió de les magnituds urbanístiques rellevants establides pel planejament que incidisquen en la determinació dels drets d'adjudicació.

C) Acreditació de la titularitat i identificació gràfica i registral dels terrenys, dins de l'àmbit de l'actuació i a disposició de l'urbanitzador, siguen de la seua propietat o d'altres propietaris amb què tinga contracte suficient, que hagen de quedar afectes, amb garantia real inscrita en el Registre de la Propietat, al compliment de les obligacions pròpies de tal urbanitzador, amb ocasió de la firma del contracte, per a assegurar l'execució dels objectius imprescindibles o complementaris del programa. L'afecció es traslladarà a les finques de resultat que s'adjudiquen després de la reparcel·lació.

D) Full resum de les dades econòmiques rellevants segons model que s'aprove reglamentàriament.

E) Descripció dels següents elements economicofinancers relatius a les càrregues urbanístiques:

a. Pressupost de licitació de l'obra d'urbanització: amb l'abast previst en l'article 168.1.a i b de la Llei Urbanística Valenciana.

b. Cost de projectes: cost de redacció i direcció dels projectes tècnics, especificant cada projecte, que es referix l'article 168.1.c de la Llei Urbanística Valenciana.

c. Gastos de gestió: gastos de gestió de l'urbanitzador, calculats en un percentatge del que represente la suma de les partides corresponents a conceptes anteriors.

d. Benefici de l'urbanitzador: benefici empresarial de l'urbanitzador, calculat en un percentatge de la suma dels conceptes expressats en els apartats anteriors, que, en cap cas, podrà superar el 10%.

e. Càrregues d'urbanització: càrregues d'urbanització que l'urbanitzador es compromet a repercutir, com a màxim, als propietaris afectats pels conceptes anteriorment expressats.

f. Coeficient de canvi: part alíquota de l'aprofitament objectiu, expressada en tant per u, que correspon a l'urbanitzador en concepte de retribució en sòl per les càrregues d'urbanització, aplicable respecte als propietaris acollits a la dita modalitat de retribució.

g. Preu del sòl a efectes de canvi: preu del sòl a què, en coherència amb el coeficient de canvi, es descomptaran de les càrregues d'urbanització els terrenys d'aquells propietaris que retribuïsquen amb ells a l'urbanitzador.

h. Finançament: condicions de finançament oferides per l'urbanitzador per al pagament de les quotes d'urbanització aquells propietaris que acollits a elles, si és el cas, recolzades per una entitat financera degudament registrada.

i. Informació sobre la possibilitat d'optar per la modalitat de retribució en diners, i mode, condicions i termini per a l'exercici d'eixa opció de retribució.

j. Estimació preliminar de la repercussió unitària per metre quadrat dels gastos variables i de la indemnització individualitzada que corresponga als interessats per construccions i plantacions que hagen de desaparéixer o per altres conceptes.

2ª. La proposició juridicoeconòmica es presentarà degudament firmada i datada.

3ª. No s'acceptaran aquelles proposicions que tinguen omissions, errors o ratllades que impedisquen conéixer clarament tot allò que l'Ajuntament estime fonamental per a la proposició juridicoeconòmica.



XX. Admissibilitat de variants (art. 131.2.g de la Llei Urbanística Valenciana)

1. Únicament es consideraran variants les modificacions de caràcter tècnic i mai les de caràcter econòmic, sempre que, estes últimes no alteren substancialment l'ordenació urbanística proposta.

2. No es consideraran variants, per la qual cosa seran admissibles en tot cas, les modificacions de l'àmbit territorial que suposen mers retocs o ajustos de detall en algun punt perimetral de l'actuació o de les seues connexions viàries, o quan el terreny afegit, per la seua escassa dimensió, no siga tècnicament susceptible de programació autònoma.

3. En cas d'admetre's, cada aspirant a urbanitzador podrà presentar una única variant.

4. La presentació d'una variant en cap cas legitimarà la presentació d'una nova Proposició juridicoeconòmica.

5. L'Ajuntament podrà triar, d'entre l'alternativa original i la variada, aquella que millor satisfaça els interessos públics, aplicant-se-li la Proposició juridicoeconòmica formulada i sense poder modificar en cap cas el contingut de les bases particulars.

6. No s'entendrà com a alternativa tècnica l'avanç de planejament que formule qui inste la iniciació del procediment de programació. En conseqüència, el referit aspirant podrà presentar alternativa tècnica, que no es considerarà variant del seu avanç de programació, tot això amb respecte al que disposen les bases generals i particulars que regulen el procediment.



XXI. Criteris d'adjudicació (art. 286.1.j del Reglament d'Ordenació i Gestió Territorial i Urbanística)

Els criteris d'adjudicació són els establits en l'apartat O de l'annex I.



XXII. Adjudicació del programa (art. 286.1.g del Reglament d'Ordenació i Gestió Territorial i Urbanística)

1. El programa d'actuació integrada s'aprovarà condicionat a l'efectiva realització de les obres assenyalades en l'apartat P de l'annex I.

2. Amb anterioritat a la firma del contracte amb l'Ajuntament l'adjudicatari del programa d'actuació integrada haurà de presentar resguard acreditatiu d'haver constituït la garantia definitiva en els termes previstos en la XVI de les presents bases particulars i aportar certificació positiva de trobar-se al corrent de les seues obligacions tributàries i amb la Seguretat Social i resguard acreditatiu d'haver constituït la garantia definitiva del cost de les indemnitzacions, preus justos i gastos de reallotge necessaris per a realitzar l'actuació, la totalitat del cost de les obres d'urbanització complementàries i un 7 per 100 del cost de les obres d'edificació.



XXIII. Formalització del contracte

1. En el termini d'un mes a partir de la notificació de l'acord d'aprovació i adjudicació del programa d'actuació integrada a l'adjudicatari, es procedirà a la formalització en document administratiu del contracte per al desplegament i execució del programa d'actuació integrada. El document de formalització serà firmat per l'alcalde, l'urbanitzador i el secretari de la corporació a efectes de fedatari públic, annexant al mateix un exemplar de les bases particulars de programació.



2. El contracte podrà elevar-se a escriptura pública quan ho sol·licite alguna de les parts. En tot cas, els gastos derivats del seu atorgament seran assumits per l'urbanitzador.

3. Si per causa imputable a l'urbanitzador no poguera formalitzar-se el contracte dins del termini indicat, l'Ajuntament podrà acordar la resolució d'este, seguint a este efecte el procediment establit en la Llei de Contractes del Sector Públic.



XXIV. Dictamen del consell del territori i paisatge (art. 286.1.c del Reglament d'Ordenació i Gestió Territorial i Urbanística)



En els supòsits establits en la Llei Urbanística Valenciana haurà de demanar-se l'Informe del Consell del Territori i Paisatge.



XXV. Compliment

1. 1. El contracte s'entendrà complit amb motiu de l'adequada execució de la totalitat de les prestacions incloses en el mateix, extingint-se una vegada l'urbanitzador haja procedit al seu total compliment per mitjà de la recepció de les obres d'urbanització a favor de l'Ajuntament.

2. Una vegada finalitzades les obres d'urbanització, l'urbanitzador realitzarà oferiment formal a l'Ajuntament de la recepció de les obres d'urbanització, prèvia remissió per l'urbanitzador de totes les certificacions d'obres, les factures emeses per l'empresari constructor i la documentació que justifique el pagament efectiu de les obres.

3. Perquè puga operar la recepció definitiva de les obres, de forma tàcita o expressa, haurà d'haver-se liquidat prèvia i definitivament el Programa. L'urbanitzador realitzarà a càrrec seu el control de qualitat que acredite la correcta execució de l'obra pública.

4. L'Ajuntament disposarà d'un termini de tres mesos per a inspeccionar les obres d'urbanització i, si és el cas, requerir a l'urbanitzador l'esmena d'aquelles deficiències apreciades, amb indicació del termini per al seu compliment, que es consignarà en una acta de recepció provisional. A l'acte de recepció assistiran, en tot cas, un facultatiu designat per l'Ajuntament, el facultatiu encarregat de la direcció de les obres, l'urbanitzador i el contractista, ambdós assistits, si ho estimen oportú, per un facultatiu. Una vegada esmenades les deficiències apreciades, l'Ajuntament alçarà una acta de recepció definitiva que acreditarà el compliment del contracte i la seua extinció, començant llavors el termini de garantia.

5. La recepció de les obres d'urbanització s'entendrà produïda als tres mesos del seu oferiment formal a l'Ajuntament sense resposta administrativa expressa, o des que queden obertes a l'ús públic.

6. El termini de garantia serà de dotze mesos des del moment que s'entenguen rebudes per l'Ajuntament. Durant eixe període, el contractista respondrà dels defectes constructius que es manifesten. Finalitzat este període, procedirà la devolució de les garanties prestades per l'adjudicatari.



XXVI. Resolució

1. 1. Són causes de resolució del contracte les previstes en el Text Refós de la Llei de Contractes de les Administracions Públiques, així com les derivades de la incapacitat legal sobrevinguda de l'urbanitzador i les altres previstes en la legislació general aplicable a les seues relacions amb l'Administració.

2. Són també causes de resolució del contracte les següents:

a) La mort o incapacitat sobrevinguda de l'urbanitzador o l'extinció de la seua personalitat jurídica.

b) La declaració de fallida, de suspensió de pagaments, de concurs de creditors o d'insolvent fallit en qualsevol procediment o l'acord de lleva i espera, tot això sense perjuí del que acorde en este sentit el jutge del concurs.

c) La falta de prestació en termini de la garantia definitiva.

d) La no formalització del contracte en termini.

e) La demora injustificada en el compliment dels terminis fixats en les bases generals i particulars de programació, i la resta de terminis establits en la Llei Urbanística Valenciana i les normes que la desenvolupen.

f) La inactivitat injustificada de l'urbanitzador durant un període de sis mesos consecutius o nou alterns en el desplegament i execució del programa d'actuació. S'entendrà produïda la inactivitat o l'abandó quan el desplegament i execució del programa d'actuació haja deixat de desenvolupar-se o no es desenvolupe amb la regularitat adequada o amb els mitjans humans o materials precisos per a la seua normal execució en termini. No obstant, quan es done este supòsit, l'Ajuntament, abans de procedir a la resolució, requerirà a l'urbanitzador perquè regularitze la situació en el termini de cinc dies a comptar del requeriment, llevat que la precisió de la seua execució exigisca un termini major.



g) La imposició d'alguna sanció a l'urbanitzador per infraccions urbanístiques o mediambientals greus o molt greus en relació amb l'àmbit programat serà causa de resolució del contracte. A este efecte, es requerirà que la resolució del corresponent expedient sancionador haja guanyat fermesa o lloc fi a la via administrativa.

h) L'obstaculització per l'urbanitzador de l'exercici dels drets i deures urbanístics dels afectats per la programació. S'entén inclòs dins d'esta causa de resolució l'incompliment per l'urbanitzador de l'obligació de facilitar informació perquè els propietaris puguen optar per la modalitat de retribució i perquè estos puguen exercitar plenament els drets que la Llei Urbanística Valenciana els atorga.



i) La resolució anticipada de l'adjudicació per a la seua gestió directa per causa justificada d'interés públic, sense perjuí de les compensacions econòmiques a què això done lloc i que haurà d'avaluar l'acord corresponent.

j) La suspensió de llicències en l'àmbit programat, l'aprovació de plans o projectes incompatibles amb el desenvolupament del programa, així com les resolucions administratives que impedisquen prosseguir-ho o paralitzen el seu desenvolupament material o econòmic per inactivitat de l'Administració durant més de sis mesos i de manera rellevant, tenint dret l'urbanitzador a instar la resolució amb les compensacions procedents.

k) La renúncia de l'urbanitzador davant d'una retaxació de càrregues fundada en causa legal que implique un increment de l'import de les càrregues previst en la proposició juridicoeconòmica superior al 20 per 100.

l) La realització per l'urbanitzador de pràctiques manifestament restrictives de la competència en el mercat immobiliari relacionades amb el programa d'actuació. S'entendrà per pràctiques manifestament restrictives de la competència la inobservança de les regles d'exclusió d'entitats en la selecció de l'empresari constructor, els acords de repartiment de mercat i aquelles altres que, d'alguna altra manera, defrauden o falsegen la lliure competència.

m) El descobriment de condicions territorials no tingudes en compte a l'acordar el programa d'actuació i que facen legalment inviable la prossecució d'esta, sense perjuí de les compensacions que procedisquen, si és el cas, o de la possibilitat d'esmenar les seues previsions, si això fóra possible, sense desvirtuar-les substancialment.

n) Incórrer el contractista, durant la vigència del contracte en alguna de les prohibicions de contractar previstes en la Llei de Contractes del Sector Públic.

o) Les reiterades deficiències en l'execució del contracte.

p) L'incompliment greu dels deures essencials de l'urbanitzador directament imposats per esta llei.

q) L'incompliment d'alguns dels compromisos oferits.

r) La caducitat del programa per transcurs del termini total per a escometre-ho i, si és el cas, la pròrroga.

s) El mutu acord entre l'Ajuntament i l'urbanitzador, sense perjuí de les indemnitzacions que, si és el cas, procedisquen en benefici dels propietaris de terrenys o altres afectats.

t) La subcontractació total o parcial de prestacions que siguen objecte del contracte sense la amb l'autorització prèvia expressa de l'Ajuntament.

u) La suspensió, per causa imputable a l'Ajuntament, de la iniciació del contracte per un termini superior a sis mesos a partir de la data assenyalada en el mateix per al seu començament.

v) El desistiment o la suspensió del contracte per un termini superior a un any acordada per l'Ajuntament.

3. Per a la resolució del contracte entre l'Ajuntament i l'urbanitzador serà preceptiva la prèvia emissió d'informe favorable pel Consell del Territori i el Paisatge.

L'Ajuntament, al resoldre l'adjudicació, podrà acordar que l'urbanitzador continue l'execució del programa davall les seues mateixes condicions, durant el temps indispensable per a evitar perjuís a l'interés públic.

La resolució de l'adjudicació s'acordarà per l'Ajuntament, amb audiència prèvia a l'urbanitzador per un termini de 10 dies hàbils, i previ Dictamen del Consell del Territori i el Paisatge, que podrà ser instat també per l'urbanitzador. Sense perjuí de les responsabilitats econòmiques que procedisquen, això determinarà la cancel·lació de la programació i la subjecció de l'àmbit de l'Actuació al règim del sòl urbanitzable sense programació.



XXVII. Prerrogatives de l'administració (art. 286.1.e del Reglament d'Ordenació i Gestió Territorial i Urbanística)

L'Ajuntament ostenta totes les prerrogatives que, en general, reconeix la legislació de contractes de les administracions públiques, entre elles, les d'interpretar el present contracte administratiu especial, resoldre els dubtes que oferisca el seu compliment, modificar els termes de l'adjudicació per causes imprevistes o no previstes en les presents bases i que siguen d'interés públic, acordar la seua resolució i determinar els efectes d'esta.



XXVIII. Jurisdicció competent (art. 286.1.f del Reglament d'Ordenació i Gestió Territorial i Urbanística)

És competent l'orde jurisdiccional contenciós-administratiu per a conéixer de les qüestions que puguen suscitar-se en la preparació, resolució, i execució del contracte administratiu especial entre l'Administració i l'urbanitzador seleccionat en pública concurrència.



PER L'AJUNTAMENT L'ADJUDICATARI



(Firma) (Firma)



P.p. P.p.

(Firma) (Firma)





ANNEX I



QUADRO RESUM



A) Objecte del contracte

Àmbit del programa d'actuació: Unitat d'execució Casc 8



B) Ordenació urbanística vigent en l'àmbit de l'actuació.

L'ordenació urbanística vigent en el Municipi de Riba-roja de Túria ve establida en el Pla General d'Ordenació Urbana aprovat mitjançant un acord de la Comissió Teritorial d'Urbanisme de data 23 d'octubre d'1.996 (BOP núm. 117 de 19 de maig de 1997.

Este Pla General ha sigut objecte, a més, de 15 modificacions puntuals.

L'àmbit de la Unitat d'Execució Casc 8, està ordenat detalladament en el Pla General, sent esta ordenació urbanísticament adequada.



Paràmetres urbanístics (segons fitxa de gestió)

Superfície de l'àmbit total del Sector: 16.572 m².

Els límits d'estesón:

- Al nord: sòl urbà consolidat, línia de metre al mig.

- A l'est: franja de sòl no urbanitzable comú grau 0.

- A l'oest: sòl urbà consolidat.

- Al sud: sector urbanitzable no programat NPR3.

Classificació del sòl:

Urbà

Qualificació urbanística

Residencial intensiu. Eixamplament

Cessió addicional:

No procedix.



C) Memòria de necessitats i objectius a satisfer amb el programa d'actuació.

La memòria haurà de contindre les previsions precises per a complir els següents objectius:

- Gestionar la transformació jurídica de les finques afectades pel programa d'actuació. En este sentit l'urbanitzador estarà obligat a :

- Demanar, dels corresponents registres (de la Propietat i Cadastre), tota la informació de les finques i titulars de drets i deures inclosos en l'actuació.

- Fitar i delimitar les parcel·les aportades a la reparcel·lació amb caràcter previ a la redacció del Projecte.

- En cas d'existir, efectuar un estudi fefaent de les parcel·les semi-consolidadas, amb proposta de solució en els termes previstos en el capítol III del títol I de la Llei Urbanística Valenciana. (No és d'aplicació en este cas)

- Presentar per a la seua aprovació el projecte de reparcel·lació.

- Pagar als creditors nets abans que la peparcel·lació accedisca al Registre de la Propietat.

- Inscriure en el Registre de la Propietat les noves finques resultants, especialment les destinades al domini públic.

- Fer constar en el Registre de la Propietat les afeccions existents (carreteres, ferrocarril, barrancs i altres).

- Cancel·lar les finques cadastrals aportades a la reparcel·lació i inscriure les resultants en el cadastre.

- Qualssevol altres actuacions necessàries per a la transformació jurídica de les finques afectades.

- Urbanitzar completament la unitat d'execució que constituïsca l'objecte del programa.

- Connectar i integrar adequadament la urbanització amb les xarxes d'infraestructures, d'energia, comunicacions i servicis públics existents.

- Presentar, si és el cas, estudis i informes favorables per a realitzar les connexions amb les corresponents companyies subministradores (llum, aigua, gas, telefonia i altres).

- Incloure en el projecte d'urbanització la construcció de les següents obres complementàries que anessen necessàries.

- Suplementar les infraestructures i espais públics o reserves dotacionales en el que és necessari per a no minvar ni desequilibrar els nivells de qualitat, quantitat o capacitat de servici existents i exigibles reglamentàriament.

- Obtindre els sòls dotacionales públics de l'àmbit de l'actuació, o adscrits a la mateixa, a favor de l'administració gratuïtament. A estos efectes:

- L'urbanitzador efectuarà la seua inscripció en el Registre de la Propietat i traslladarà a l'administració la corresponent certificació acreditativa d'això.

- Els entregarà en perfectes condicions, una vegada concloses les obres d'urbanització, alçant la corresponent Acta d'entrega.

- Els transformadors d'energia elèctrica es consideraran equipament privat i s'entregaran a la companyia subministradora. Tant el sòl necessari per a la seua implantació com el cost d'esta hauran de ser assumits per tots els propietaris afectats.

- Obtindre l'aprofitament que legalment corresponga, amb destí al patrimoni públic del sòl a favor de l'administració actuant de forma gratuïta, 5% lliure de càrregues d'urbanització, en virtut de la nova redacció de l'article 21.2 de la LUV donada per l'article 1 del Decret Llei 1/2008, de 27 de juny, del Consell, de mesures urgents per al foment de les vivendes i el sòl.

- Ordenar el repartiment equitatiu de les càrregues i beneficis de l'actuació entre els afectats.

- Establir terminis per a edificar els solars resultants de l'actuació urbanitzadora.

- Altres objectius complementaris el cost del qual siga assumit per l'urbanitzador sense repercutir-ho als propietaris de terrenys afectats



D) Fitxa de gestió o directrius d'evolució urbana i ocupació del territori establides en el pla general.









E) Criteris i objectius urbanístics i territorials de les propostes de planejament a formular







F) Objectius d'edificació privada en l'àmbit de l'actuació







G) Prescripcions tècniques dels documents d'ordenació i gestió.













H) Prescripcions tècniques del projecte de les obres d'urbanització







I) Pressupost estimatiu de càrregues del programa d'actuació





J) Estimació de terminis per al desplegament i execució del programa d'actuació



Termini total





Terminis parcials d'execució





Possibilitat de formular pròrrogues: sí.





K) Garanties

Garantia provisional





Garantia definitiva programes d'actuació integrada





L) Variants





M) Termini i lloc de presentació de proposicions





N) Procediment d'adjudicació del programa d'actuació

1) Informe del Consell del Territori i el Paisatge:





2) Termini per a la resolució de l'adjudicació del programa d'actuació









ANNEX II



MODEL DE PRESENTACIÓ DE LES PROPOSICIONS

DE PROGRAMA D'ACTUACIÓ



AL M.I. AJUNTAMENT DE RIBA-ROJA DEL TÚRIA

D. … amb domicili a estos efectes en … (CP. …), carrer … núm. … pis …i proveït del DNI … actuant en el seu propi nom i dret/en representació de …" amb domicili en … (CP. …), carrer … núm. …, pis …, Telèfon … i CIF. …, davant d'eixe Ajuntament comparec i



EXPOSE

I. Que he tingut coneixement de l'anunci del concurs que regirà en el procediment per a l'adjudicació del programa d'actuació integrada que té com a objecte el desenvolupament de la unitat d'execució Casc 8 a Riba-roja del Túria, així com de les bases generals de programació i bases particulars de programació.

II. Que complisc/l'entitat a què represente, complix amb tots els requisits i obligacions exigits per la normativa vigent i per les Bases Generals de programació i bases particulars de programació per a l'adjudicació del present contracte.

III. Que a este efecte, per mitjà del present escrit s'acompanyen els sobres denominats "SOBRE A", "SOBRE B", i "SOBRE C", exigits en les bases particulars de programació.

IV. Que, a més, per mitjà del present escrit s'acompanya còpia dels documents protocol·litzats que han de sotmetre's a informació al públic, així com el text de l'anunci d'informació pública per a la seua inserció en el tauler d'anuncis de l'Ajuntament durant el termini d'exposició al públic.

V. Que a continuació s'indica la notaria on hauran de remetre's les al·legacions presentades.

Que en virtut d'allò que s'ha exposat, a l'Ajuntament



SOL·LICITE

Participar en el procediment de licitació del contracte en relació amb el programa d'actuació integrada que té com a objecte EL DESENVOLUPAMENT DE LA UNITAT D'EXECUCIÓ Casc 8 A RIBA-ROJA DEL TÚRIA, amb número d'expedient (Indicar expedient).



En …, a … de 201…





ANNEX III



MITJANS I CRITERIS DE SELECCIÓ PER A

L'ACREDITACIÓ DE LA SOLVÈNCIA

ECONÒMICA I FINANCERA



La solvència econòmica i financera dels concursants s'acreditarà per mitjà de l'aportació de la documentació següent:







ANNEX IV



MITJANS I CRITERIS DE SELECCIÓ PER A

L'ACREDITACIÓ DE LA SOLVÈNCIA

TÈCNICA I PROFESSIONAL



La solvència tècnica i professional dels concursants s'acreditarà per mitjà de l'aportació de la documentació següent:







ANNEX V



DECLARACIÓ RESPONSABLE CAPACITAT

PER A CONTRACTAR



D. … amb domicili a estos efectes en … (CP …), carrer … núm. … pis …i proveïda del DNI … actuant en el seu propi nom i dret/en representació de …" amb domicili en … (CP …), carrer … núm. …, pis …, Telèfon … i CIF. ….



DECLARE

Que ni ella mateixa, ni la Societat Mercantil que representa, ni les persones que integren els Òrgans de Govern de la Societat, ni els lletrats, ni els tècnics que s'encarregaren dels servicis d'assessoria, es troben sotmesos en les causes de prohibició, incapacitat o incompatibilitat per a contractar amb l'Administració enumerades en l'article 20 de la Llei de Contractes de les Administracions Públiques.

I perquè així conste a efectes de la documentació a presentar pels licitadors, per a contractar amb l'Administració expedix esta Certificació.

En …, a … de 201…

(Firma)



P.p.

(Firma)



ANNEX VI



DECLARACIÓ RESPONSABLE OBLIGACIONS

TRIBUTÀRIES I SEGURETAT SOCIAL



D. … amb domicili a estos efectes en … (CP …), carrer … núm. … pis …i proveïda del DNI … actuant en el seu propi nom i dret/en representació de …" amb domicili en … (CP …), carrer … núm. …, pis …, Telèfon … i CIF. ….



DECLARE

Que la societat mercantil que representa es troba al corrent en el compliment de les seues obligacions tributàries i de les seues obligacions amb la Seguretat Social.

I perquè així conste a efectes de la documentació a presentar pels licitadors, per a contractar amb l'Administració expedix esta Certificació.

En …, a … de 201…

(Firma)



P.p.

(Firma)

ANNEX VII



DECLARACIÓ DE L'ARTICLE 121

DE LA LLEI URBANÍSTICA VALENCIANA



D. … amb domicili a estos efectes en … (CP …), carrer … núm. … pis …i proveïda del DNI … actuant en el seu propi nom i dret/en representació de …" amb domicili en … (CP …), carrer … núm. …, pis …, Telèfon … i CIF. ….



DECLARE

Que ni ella mateixa, ni la societat mercantil que representa, ni les persones que integren els òrgans de govern de la societat, han participat en la investigació, l'experimentació, l'estudi o el desenvolupament del pla d'acció territorial o el pla general que afecte l'ordenació de l'àmbit del programa que es licita.

Que ni els lletrats, ni els tècnics que han participat en la redacció de la proposta han participat en la redacció, o en la tramitació i aprovació, provisional o definitiva, de plans d'acció territorial o de plans generals relacionats amb l'àmbit objecte del programa, en els dos anys anteriors a l'exposició al públic de la iniciativa.

I perquè així conste a efectes de la documentació a presentar pels licitadors, per a contractar amb l'Administració expedix esta certificació.

En …, a … de 201…



(Firma)



P.p.

(Firma)





ANNEX VIII



MODEL DE PROPOSICIÓ JURIDICOECONÒMICA



Les proposicions juridicoeconòmiques s'ajustaran al model següent:

I. Introducció

Hauran d'incloure's les dades següents:

- Identificació del licitador que formula la proposició juridicoeconòmica, assenyalant, domicili, DNI, CIF o document equivalent, telèfon, fax, adreça de correu electrònic, persona de contacte.

- Compromís del licitador de desplegar i executar el programa d'actuació.

Identificació de l'alternativa tècnica sobre la qual es formula la proposició juridicoeconòmica o, si és el cas, de la variant.

Expressió de les magnituds urbanístiques rellevants establides pel planejament, com ara dimensions de parcel·la mínima, aprofitament subjectiu i superfície mínima de terreny requerida per a obtindre l'adjudicació de finca de resultat independent.



II. Regulació de les relacions de l'urbanitzador i els propietaris

Hauran d'incloure's els elements següents:

8. Drets i deures dels propietaris com a conseqüència del desplegament i execució del programa d'actuació.

Drets, deures i prerrogatives de l'urbanitzador en relació amb els propietaris, com a conseqüència del desplegament i execució del programa d'actuació.

Import global de les càrregues d'urbanització i del coeficient de canvi aprovat.

Modalitat de retribució de les càrregues d'urbanització a favor de l'urbanitzador.

Informació sobre la possibilitat d'optar per la modalitat de retribució en metàl·lic

El mode, condicions i termini per a l'exercici de l'opció per la retribució en metàl·lic.

La quantia i contingut de l'aval o garantia a prestar per qui retribuïsca en diners.

Estimació preliminar de la repercussió unitària de tals gastos variables i de la indemnització individualitzada que corresponga a l'interessat per construccions i plantacions.

Qualsevol altra dada sobre les conseqüències econòmiques que comporte per als propietaris la proposta i l'elecció de cada modalitat de retribució.

Totes les anteriors magnituds econòmiques s'expressaran per metre quadrat de sòl i de sostre. Es farà indicació que tals imports seran revisats quan siguen determinats les quanties definitives corresponents als gastos variables a què es referix l'article 126.j de la Llei Urbanística Valenciana.



III. Acreditació de la titularitat dels terrenys

Hauran d'incloure's els elements següents:

- Certificació registral de domini i càrregues dels terrenys que hagen de quedar afectes, amb garantia real inscrita en el Registre de la Propietat, al compliment de les obligacions pròpies de l'urbanitzador.



Identificació gràfica d'estos dels terrenys que hagen de quedar afectes, amb garantia real inscrita en el Registre de la Propietat, al compliment de les obligacions pròpies de l'urbanitzador.

Descripció i còpia dels títols que acrediten el seu dret de propietat o els contractes celebrats amb tercer que li atorguen poder prou per a afectar les finques amb caràcter real i inscriure eixa afecció en el Registre de la Propietat.



IV. Full resum amb les dades econòmiques

Haurà d'incloure's el full resum de les dades econòmiques rellevants segons model que s'aprove reglamentàriament.



V. Magnituds econòmiques del programa d'actuació

Hauran d'incloure's els elements següents:

- Pressupost de licitació de l'obra d'urbanització, desglossat en les següents partides, en les que s'indicaran els mesuraments i els preus unitaris:

a) Pavimentació de calçades, aparcaments, voreres i xarxa de vianants.

b) Tractament dels espais lliures, incloent jardineria, arbratge i ornamentació.

c) Mobiliari urbà.

d) Senyalització.

e) Xarxes de distribució d'aigua potable, de reg i de hidrantes contra incendis.

f) Xarxa de clavegueram per a aigües residuals.

g) Sistema d'evacuació d'aigües pluvials

h) Xarxa de distribució d'energia elèctrica, gasificació i comunicacions.

i) Xarxa d'enllumenat públic.

j) Obres d'enllaç dels servicis urbanístics amb els de la xarxa primària i la resta d'obres de connexió i integració de l'actuació en el seu entorn territorial o urbà.

k) Impost sobre el valor afegit.

El pressupost indicarà si l'impost sobre el valor afegit s'entén inclòs o exclòs dels imports que es consignen. En el cas que no es faça referència expressa a l'impost sobre el valor afegit, s'entendrà inclòs.



- Cost de projectes, en el que s'incloguen el cost de redacció i direcció dels projectes tècnics, especificant cada projecte, que es referix l'article 168.1.c.

- Gastos de gestió de l'urbanitzador, calculats en un percentatge del que represente la suma de les partides corresponents a conceptes anteriors.

- Benefici empresarial de l'urbanitzador, calculat en un percentatge de la suma dels conceptes expressats en els apartats anteriors, que, en cap cas, podrà superar el 10%.

- Càrregues d'urbanització que l'urbanitzador es compromet a repercutir, com a màxim, als propietaris afectats pels conceptes anteriorment expressats. No s'inclouran les indemnitzacions que procedisquen, l'estimació de les quals preliminar ha de constar en l'alternativa tècnica i fixar-se amb caràcter definitiu en el projecte de reparcel·lació

- Coeficient de canvi: part alíquota de l'aprofitament objectiu, expressada en tant per u, que correspon a l'urbanitzador en concepte de retribució en sòl per les càrregues d'urbanització, aplicable respecte als propietaris acollits a la dita modalitat de retribució.

- Preu del sòl a efectes de canvi.

- Finançament: condicions de finançament oferides per l'urbanitzador per al pagament de les quotes d'urbanització aquells propietaris que acollits a elles, si és el cas, recolzades per una entitat financera degudament registrada.





ANNEX IX



ELEMENTS, REQUISITS I LÍMITS A COMPLIR

PER LES VARIANTS QUE ES PRESENTEN



Es podran presentar propostes de planejament, inclús ajustant l'àmbit de l'actuació, amb l'única finalitat de resoldre més adequadament la integració territorial, urbanística i d'infraestructures de l'àmbit ordenat, en el context del territori.





ANNEX X



CRITERIS D'ADJUDICACIÓ PER A LA SELECCIÓ DE L'ALTERNATIVA TÈCNICA DE PROGRAMA



Els criteris ponderats que s'aplicaran per a la selecció de l'alternativa tècnica seran els següents, ordenats per orde decreixent:









ANNEX XI



CRITERIS D'ADJUDICACIÓ PER A LA SELECCIÓ

DE LA PROPOSICIÓ JURIDICOECONÒMICA



Els criteris ponderats que s'aplicaran per a la selecció de la proposició juridicoeconòmica seran els següents, ordenats per orde decreixent:

Mapa web