Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 25 de febrer de 2014, del director territorial d'Educació, Cultura i Esport d'Alacant, per la qual s'establix el calendari i el procediment d'admissió de l'alumnat a les ensenyances d'Educació Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Formació Professional de grau mitjà i grau superior, en centres públics i centres privats concertats, no universitaris, per al curs 2014-2015.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 7224 de 28.02.2014
Número identificador:  2014/1729
Referència Base de Dades:  001870/2014
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Conselleria d'Educació, Cultura i Esport
    Grup temàtic: 000
    Descriptors:
      Temàtics: alumne, alumnat, calendari escolar, accés a l'educació , concert educatiu
      Descriptors toponímics: Alacant (província)



RESOLUCIÓ de 25 de febrer de 2014, del director territorial d'Educació, Cultura i Esport d'Alacant, per la qual s'establix el calendari i el procediment d'admissió de l'alumnat a les ensenyances d'Educació Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Formació Professional de grau mitjà i grau superior, en centres públics i centres privats concertats, no universitaris, per al curs 2014-2015. [2014/1729]

El Decret 33/2007 de 30 de març (DOCV 5483, 03.04.2007), modificat parcialment pel Decret 42/2013 de 22 de març (DOCV 6991, 26.03.2013), regula l'admissió de l'alumnat en els centres docents públics i centres privats concertats de la Comunitat Valenciana, que impartisquen ensenyances d'Educació Infantil, Educació Primària, ESO i Batxillerat.

En este marc normatiu, el procediment per a l'admissió del mencionat alumnat ha sigut regulat per l'Orde 14/2013 de 4 d'abril (DOCV 7001, 11.04.2013). En l'article 11 s'establix que, en el primer trimestre de l'any natural, la direcció territorial dictarà una resolució en què es determine el calendari ordinari i, si és el cas, extraordinari per al procés d'admissió i matrícula de l'alumnat en els centres docents públics i centres privats concertats del seu àmbit competencial.



D'altra banda, l'Orde 33/2011, de 18 de maig (DOCV 6528, 25.05.2011), regula l'accés, l'admissió i la matrícula per a l'alumnat que curse ensenyances de grau mitjà i de grau superior de Formació Professional en règim presencial en modalitat completa o parcial, en centres docents públics i privats amb ensenyances concertades i semipresencial o a distància en modalitat completa o parcial, en centres docents públics de la Comunitat Valenciana. En l'article 9 de l'Orde 33/2011 s'establix que les direccions territorials competents en matèria educativa dictaran una resolució en què es determine el calendari de les successives fases del procediment d'admissió i matrícula de l'alumnat per als cicles formatius de grau mitjà i superior en els centres públics i privats amb ensenyances concertades del seu àmbit competencial.



Es fa necessari per tot això establir, per al curs 2014-2015 en l'àmbit competencial de la província d'Alacant, el calendari d'admissió d'alumnes en els centres docents públics i privats concertats que impartisquen les esmentades ensenyances no universitàries, i s'assenyala que en tot el seu desenrotllament i posada en pràctica seran aplicables tant el Decret 73/2012, de 18 de maig (DOCV 6778, 21.05.2012), com l'Orde 19/2012, de 21 de maig (DOCV 6779, 22.05.2012), sobre mesures urgents de racionalització del gasto públic en l'àmbit educatiu, en els centres docents no universitaris públics i privats concertats de la Comunitat Valenciana.

Per això, i en virtut de les facultats conferides, resolc:



Primer

L'admissió de l'alumnat, per al curs 2014-2015, en els centres públics i centres privats concertats d'Educació Infantil i Primària de la província d'Alacant que impartixen ensenyances d'Educació Infantil, Educació Primària i, transitòriament, primer i segon d'Educació Secundària Obligatòria, es produirà d'acord amb el calendari que apareix en l'annex I de la present resolució.



Segon

L'admissió de l'alumnat, per al curs 2014-2015, en els centres públics i centres privats concertats d'Educació Secundària de la província d'Alacant que impartixen ensenyances d'Educació Secundària Obligatòria, es produirà d'acord amb el calendari que apareix en l'annex II de la present resolució.

El calendari que regirà l'admissió de l'alumnat per al curs 2014-2015 corresponent a les ensenyances de Formació Professional bàsica i, si és el cas, als programes de qualificació professional inicial serà objecte d'una resolució posterior.





Tercer

Per a les ensenyances postobligatòries de Batxillerat, l'admissió de l'alumnat, per al curs 2014-2015, es farà d'acord amb el calendari que apareix com a annex II de la present resolució.



Quart

Quant a les ensenyances de Formació Professional, tant de grau mitjà com de grau superior, l'admissió de l'alumnat per al curs 2014-2015 es farà d'acord amb el calendari que apareix en l'annex III de la present resolució.



Quint

Únicament els alumnes nascuts l'any 2008 podran matricular-se en el primer curs d'Educació Primària i els alumnes nascuts en 2011 en el primer curs del segon cicle de l'Educació Infantil. En ambdós supòsits hauran de complir els 6 i 3 anys, respectivament, fins al 31 de desembre de 2014.



Sext

Els alumnes admesos hauran de formalitzar matrícula en les dates establides en esta resolució. Es consideraran places vacants per renúncia les assignades a aquells alumnes admesos en els processos d'escolarització que no hagen formalitzat matrícula en els terminis fixats en esta resolució (article 30 del Decret 33/2007). En este cas, les places vacants produïdes per abandó, renúncia o altres causes, més les vacants existents que hagen sigut reservades i detretes de l'oferta inicial a l'empara del que establix l'article 9 del Decret 42/2013 i que no hagen sigut ocupades, s'oferiran als que seguisquen en l'orde de puntuació de la llista de no admesos, havent de formalitzar estos la matrícula en el termini que se'ls assigne abans de la finalització del procés ordinari i, si és el cas, extraordinari d'admissió, sense perjuí d'allò que s'ha determinat per a les ensenyances de Formació Professional. La no-matriculació serà entesa, així mateix, com a renúncia.



Quan es tracte d'alumnes procedents d'altres centres presentaran, en el moment de matricular-se, la certificació de baixa del centre anterior (amb efectes del curs 2014-2015) amb expressió de la seua situació acadèmica.

La documentació aportada haurà d'acreditar que l'alumne complix els requisits acadèmics exigits per l'ordenament jurídic vigent per al nivell educatiu i curs a què pretén accedir.

Esta certificació serà lliurada pel centre d'origen i s'ajustarà al model vigent, i hi constaran els estudis que realitza o ha realitzat l'alumne en eixe any acadèmic (article 53 punt 1.b de l'Orde 14/2013 de 4 d'abril)



Sèptim

En els centres d'Ensenyança Secundària i centres integrats de Formació Professional, l'accés a una modalitat de Batxillerat o a un cicle formatiu de la Formació Professional requerirà la participació en el procés d'admissió, amb independència que l'alumne estiga cursant altres ensenyances, fins i tot no obligatòries, en el mateix centre.



Els alumnes d'Educació Secundària Obligatòria, Batxillerat i Formació Professional que hagen superat totes les assignatures o mòduls en l'avaluació final de juny, formalitzaran la matrícula per al següent curs en el període de matriculació de juny/juliol. Així mateix, els alumnes en condicions de promocionar dins de la mateixa etapa, també podran formalitzar matrícula per al curs següent en el període de matriculació de juny/juliol, encara que tinguen alguna o algunes assignatures o mòduls pendents d'avaluació en les proves extraordinàries.





Octau

Quan es tracte d'alumnat escolaritzat anteriorment en altres centres d'ensenyança secundària presentaran, en el moment de matricular-se, la certificació de baixa del centre anterior (amb efectes del curs 2014-2015) amb expressió de la seua situació acadèmica.

L'alumnat repetidor de Batxillerat i cicles formatius de Formació Professional, quan desitge canviar de centre, participarà en el procés extraordinari d'admissió.

Nové

El canvi de curs, cicle, etapa o nivell educatiu dins del mateix centre o recinte escolar i fins a la finalització de l'educació bàsica, no requerirà procés d'admissió d'aquells alumnes que, promocionant a un nivell totalment sostingut amb fons públics, procedisquen d'un parcialment sostingut amb fons públics en l'ingrés del qual es va seguir el procés d'admissió legalment establit llevat que la promoció s'efectue del primer cicle d'Educació Infantil al segon cicle d'esta mateixa etapa, cas en que caldrà dur a terme un nou procés d'admissió.





Deu

Les rendes anuals de la unitat familiar es valoraran segons supere o no 1,5 vegades el valor de l'IPREM, indicador públic de renda a efectes múltiples fixat en 7455,14 euros, segons el que disposa la Llei 2/2012, de 29 de juny, de 2012, de Pressupostos Generals de l'Estat per a l'any 2012 (BOE 156, 30.06.2012).



Onze

La lletra determinada per sorteig que s'utilitzarà per a dirimir els empats en cicles formatius de Formació Professional és la V segons la Resolució de 27 de setembre de 2010 (DOCV 14.10.2010), de la Conselleria de Justícia i Administracions Públiques, per la qual es determina la lletra per a fixar l'orde d'intervenció dels aspirants a totes les proves selectives que es realitzen durant l'any 2010, del conjunt de les administracions públiques valencianes.



Dotze

Per a la formalització de la matrícula, tant els espanyols com els estrangers residents, hauran d'aportar la documentació a què es referix l'article 53 de l'Orde 14/2013 de 4 d'abril. No obstant això, en l'ensenyança obligatòria, en el cas que en el moment de la matrícula no es puga aportar tota la documentació requerida, es podrà efectuar la matrícula, condicionada a la posterior entrega de l'esmentada documentació, exceptuant la documentació que certifique la situació acadèmica.



En les ensenyances postobligatòries a més hauran de pagar en el moment de la matrícula les taxes per servicis administratius derivats de l'activitat acadèmica de nivell no universitari.



Tretze

1. En el moment d'efectuar la matrícula, o amb anterioritat a l'inici del curs escolar, en el primer curs d'Educació Infantil, Educació Primària, Educació Secundària Obligatòria, Batxillerat i cicles formatius de Formació Professional l'alumnat o els seus representants legals hauran de presentar l'informe de salut de l'escolar publicat per Orde de 27 de febrer de 2002, de la Conselleria de Sanitat (DOCV 4218, 27.03.2002).



2. Este document es facilitarà en els centres sanitaris i serà omplit gratuïtament pel facultatiu que tinga a càrrec seu el control sanitari de l'alumne/a, sense perjuí del lliure exercici professional.



Catorze

Als alumnes que accedisquen al tercer curs d'Educació Secundària Obligatòria, la Tresoreria de la Seguretat Social els atorgarà el número de la Seguretat Social (NUSS) d'acord amb el que establix el Reial Decret 84/1996, de 26 de gener, pel qual s'aprova el Reglament general sobre inscripció d'empreses i afiliació, altes, baixes i variacions de dades de treballadors en la Seguretat Social (BOE 27.02.1996). A fi de facilitar als alumnes la gestió del NUSS, els centres podran sol·licitar a la Tresoreria General de la Seguretat Social el model TA. TA.1 (sol·licitud d'afiliació a la Seguretat Social, assignació de NUSS i variació de dades). Este model serà remés novament a la Tresoreria General de la Seguretat Social, una vegada omplit pels alumnes, per a l'assignació del NUSS corresponent.



Quinze

Els sol·licitants i els centres poden obtindre per mitjans telemàtics la normativa aplicable en este procés d'admissió, els models oficials d'instància i els annexos i programes necessaris per a la gestió del procediment en la pàgina web ‹http://www.cece.gva.es›, en la icona d'admissió d'alumnat establida amb esta finalitat.



Setze

Per a la gestió del procediment d'admissió d'alumnat, els centres docents utilitzaran el programa informàtic ITACA, complementat, si és el cas, amb aquells altres suports que es necessiten.

Esta ferramenta ha de ser utilitzada per tots els centres públics i privats concertats que, en aplicació de la normativa vigent, resulten obligats a dur a terme el procés reglat per a admetre l'alumnat en els seus centres.

La introducció de les dades que figuren en la sol·licitud d'admissió és imprescindible i obligatòria. Esta actuació ha de ser realitzada per tots els centres encara que tinguen menys sol·licituds que places vacants disponibles.

La introducció de les dades dels sol·licitants facilitarà als centres les posteriors actuacions a realitzar al llarg del procés, evita haver de tornar a introduir-les en cada fase i, si és el cas, detectarà les sol·licituds duplicades.



Dèsset

No es podrà emetre cap model en què se sol·liciten dades diferents de les que figuren en els referits models oficials, sense l'expressa autorització d'esta direcció territorial.



Alacant, 25 de febrer de 2014.– El director territorial d'Educació, Cultura i Esport d'Alacant: José Antonio Rovira Jover.





ANNEX I

Calendari d'admissió per a Educació Infantil i Primària



Este procés d'admissió afecta les ensenyances d'Educació Infantil, Educació Primària i primer i segon curs d'Educació Secundària Obligatòria impartits transitòriament en centres d'Educació Infantil i Primària, i s'organitzarà en les fases que s'indiquen a continuació:



1. Actuacions prèvies al procés d'admissió i actes administratius conseqüents amb el procés de confirmació

Confirmació de plaça d'alumnat adscrit, en els supòsits previstos en l'article 13 de l'Orde 14/2013, de 4 d'abril, i l'article 7. a, 1, 2, 3 del Decret 33/2007.

1.1. Termini de presentació d'instàncies de confirmació en el centre d'origen: fins al 6 de març.

1.2. Els centres d'origen elaboraran les llistes provisionals d'alumnes adscrits admesos i es publicaran el 7 de març tant en el centre d'origen com en el de destinació.

1.3. A estes llistes provisionals s'hi podran presentar al·legacions en el centre d'origen fins a l'11 de març.

1.4. Una vegada resoltes les possibles reclamacions pel centre d'origen, es publicarà tant en el centre d'origen com en el de destinació la llista definitiva d'alumnes adscrits admesos, el 12 de març.

1.5. Els centres receptors de les instàncies de confirmació de plaça les remetran als centres de destinació d'adscripció fins al 21 de març.



1.6. Remissió de la documentació acadèmica i personal dels alumnes, per part dels centres d'origen als centres d'adscripció, i procés de formalització dels actes administratius de la confirmació de plaça en el centre de destinació fins al 12 de juny.



2. Canvi de modalitat lingüística

2.1. Les sol·licituds de canvi de modalitat lingüística per als alumnes d'un centre adscrit que hagen confirmat plaça podran presentar-les en el centre de destinació fins al 14 de març.

2.2. Les sol·licituds de canvi de modalitat lingüística per als alumnes del centre les hi podran presentar fins al 21 de març.



3. Procés d'admissió d'alumnes

3.1. Constitució de les comissions municipals d'escolarització i de districte en les localitats on n'hi haja: fins al 31 de març, inclusivament.



3.2. Publicació de les àrees d'influència i limítrofs: fins a l'1 d'abril.



3.3. Publicació de vacants existents en els centres educatius per al procés d'admissió d'alumnes i de la circumstància específica fixada pel centre: el 4 d'abril.

3.4. Presentació de sol·licituds d'admissió i de la documentació corresponent en el centre de primera opció: del 7 al 14 d'abril.

3.5. Comprovació de duplicitats: fins al 30 d'abril.

3.6. Baremació de les sol·licituds i remissió per part dels consells escolars dels centres públics i dels titulars de centres privats concertats a la corresponent comissió d'escolarització de les llistes d'alumnat admés i no admés: 1a opció (del 5 al 7 de maig); 2a opció (del 8 al 12 de maig); 3a opció (13 i 14 de maig); 4a opció (15 i 16 de maig); 5a opció (19 i 20 de maig); 6a opció (21 i 22 de maig); 7a opció (23 de maig); 8a opció (26 de maig); 9a opció (27 de maig); 10a opció (28 de maig).



Comissió d'escolarització: 29 i 30 de maig.

3.7. Elaboració i publicació de les llistes provisionals d'admesos: el 2 de juny.

3.8. Presentació de reclamacions davant del Consell Escolar del centre: fins al 5 de juny.

3.9. Contestació per escrit a les reclamacions presentades davant del Consell Escolar del centre: fins al 6 de juny. En cas que no se n'efectue cap contestació expressa, la reclamació es considerarà estimada o denegada segons si l'alumne figura en la llista definitiva d'admesos o de no admesos.

3.10. Publicació en els centres de les llistes definitives d'alumnes admesos: el 9 de juny.

3.11. Les reclamacions contra les llistes definitives, quan la plaça sol·licitada siga per a centres públics, es formularà en el termini de dos dies hàbils des de la publicació davant de la comissió d'escolarització (fins a l'11 de juny). Les dites reclamacions es resoldran i contestaran per escrit fins al dia 12 de juny.

Contra esta resolució, els interessats podran interposar un recurs d'alçada davant del director territorial corresponent en el termini d'un mes. L'alumnat que sol·licite plaça en centres privats concertats podrà interposar davant de les llistes definitives d'admesos una denúncia davant de la direcció territorial corresponent, d'acord amb el que preveu l'article 51.3 de l'Orde 14/2013.

3.12. Termini de formalització de matrícula: del 12 al 25 de juny.

3.13. Termini de formalització de matrícula per a cobrir les places vacants per renúncia o excedents: del 26 al 30 de juny.

3.14. Remissió per la comissió d'escolarització de les vacants resultants a les direccions territorials: fins al 2 de juliol.







ANNEX II

Calendari d'admissió per a Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat



Este procés d'admissió afecta els centres públics i centres privats concertats que impartisquen les ensenyances d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, i s'organitzarà en les fases que s'indiquen a continuació:

1. Actuacions prèvies al procés d'admissió i actes administratius conseqüents amb el procés de confirmació en ESO.

Confirmació de plaça d'alumnat adscrit, en els supòsits previstos en l'article 13 de l'Orde 14/2013, de 4 d'abril, i l'article 7.a, 1, 2, 3 del Decret 33/2007.

1.1. Termini de presentació d'instàncies de confirmació en el centre d'origen: fins al 6 de març.

1.2. Els centres d'origen d'adscripció elaboraran les llistes provisionals d'alumnes adscrits admesos i les publicaran el 7 de març, tant en el centre d'origen com en el de destinació.

1.3. A estes llistes provisionals s'hi podran presentar al·legacions en el centre d'origen fins a l'11 de març. En cas que no se n'efectue cap contestació expressa, la reclamació es considerarà estimada o denegada, segons si l'alumne figura en la llista definitiva d'admesos o de no admesos.

1.4. Una vegada resoltes les possibles reclamacions pel centre d'origen, es publicarà tant en el centre d'origen com en el de destinació la llista definitiva d'alumnes adscrits admesos el 12 de març.

1.5. Els centres receptors d'instàncies de confirmació de plaça les remetran als centres de destinació d'adscripció: fins al 21 de març.



1.6. Introducció, a través d'ÍTACA, del requisit acadèmic: fins al 25 de juny. Remissió de la documentació acadèmica i personal dels alumnes, per part dels centres d'origen als centres d'adscripció, i procés de formalització dels actes administratius de la confirmació de plaça: fins al 10 de juliol.



2. Canvi de modalitat lingüística

2.1. Les sol·licituds de canvi de modalitat lingüística per als alumnes d'un centre adscrit que hagen confirmat plaça podran presentar-les en el centre de destinació: fins al 14 de març.

2.2. Les sol·licituds de canvi de modalitat lingüística per als alumnes del centre les hi podran presentar fins al 9 de maig.



3. Procés ordinari d'admissió d'alumnes en l'Ensenyança Secundària Obligatòria (ESO) i Batxillerat

3.1. Constitució de les comissions municipals d'escolarització, de districte i sectorials en les localitats on n'hi haja: fins al 31 de març, inclusivament.

3.2. Publicació de les àrees d'influència i limítrofs: fins a l'1 d'abril.



3.3. Introducció a través del sistema ÍTACA per part dels centres educatius públics i privats concertats de les dades corresponents a les previsions d'alumnat que repetix, passa de curs, confirma, etc., necessàries per a la determinació d'unitats i vacants de places escolars: del 7 al 30 d'abril.

3.4. Publicació de vacants existents en els centres educatius per al procés d'admissió d'alumnes i de la circumstància específica fixada pel centre: el 23 de maig.

3.5. Presentació de sol·licituds d'admissió per a ESO i de la documentació corresponent en el centre de primera opció: del 26 de maig al 2 de juny, ambdós inclosos.

3.6. Comprovació de duplicitats: 5 i 6 de juny.

3.7. Els centres expediran als alumnes sol·licitants de plaça en ESO o en Batxillerat una certificació de qualificacions o equivalents fins al 25 de juny.

3.8. Presentació del requisit acadèmic (certificació de notes, nota mitjana d'ESO o equivalents), pels alumnes en el centre de 1a opció: fins al 25 de juny.

3.9. Baremació de les sol·licituds i remissió per part dels consells escolars dels centres públics i per part dels titulars de centres privats concertats a la corresponent comissió d'escolarització de les llistes d'alumnat admés i no admés: 1a opció (26 i 27 de juny); 2a opció (30 de juny i 1 de juliol); 3a opció (2 de juliol); resta d'opcions (3 de juliol).



Comissió d'escolarització: 4 de juliol.

3.10. Elaboració i publicació de les llistes provisionals d'admesos: el 4 de juliol.

3.11. Presentació de reclamacions davant del Consell Escolar del centre: fins al 9 de juliol.

3.12. Publicació en els centres de les llistes definitives d'alumnes admesos: el 10 de juliol.

3.13. Presentació de reclamacions davant de la comissió municipal d'escolarització: fins al 14 de juliol.

3.14. Resolució de reclamacions per part de la comissió municipal d'escolarització: fins al 15 de juliol. Contra la dita resolució, els interessats podran interposar un recurs d'alçada davant del director territorial corresponent en el termini d'un mes. L'alumnat que sol·licite plaça en centres privats concertats podrà interposar davant de les llistes definitives d'admesos una denúncia davant de la direcció territorial corresponent, d'acord amb el que preveu l'article 51.3 de l'Orde de 4 d'abril de 2013.

3.15. Termini de formalització de matrícula per als alumnes admesos en el procés ordinari: del 15 al 16 de juliol.

3.16. Termini de formalització de matrícula per a cobrir les places vacants per renúncia o excedents per als alumnes que han participat en el procés ordinari: 17 de juliol.

4. Procés extraordinari d'admissió d'alumnes en l'Ensenyança Secundaria Obligatòria (ESO) i Batxillerat

4.1. Introducció a través del sistema ÍTACA per part dels centres educatius públics i privats concertats de les dades corresponents a l'alumnat que repetix, passa de curs, etc., necessàries per a la determinació d'unitats i vacants de places escolars del 16 i 17 de juliol.



4.2. Publicació de vacants: el 18 de juliol.

4.3. Presentació de sol·licituds d'admissió (en l'ESO per als alumnes que canvien de domicili la documentació corresponent), incloent-hi el requisit acadèmic: 21 i 22 de juliol.

4.4. Baremació de les sol·licituds i remissió per part dels consells escolars dels centres públics i per part dels titulars de centres privats concertats a la corresponent comissió d'escolarització de les llistes d'alumnat admés i no admés: 1a opció (23 de juliol); 2a opció (24 de juliol); 3r opció (25 de juliol).

Comissió d'escolarització: 25 de juliol.

4.5. Elaboració i publicació de llistes provisionals: el 25 de juliol.

4.6. Presentació de reclamacions davant del Consell Escolar del centre: fins al 29 de juliol.

4.7. Publicació de les llistes definitives: el 30 de juliol.

4.8. Presentació de reclamacions davant de la comissió municipal d'escolarització: fins al 31 de juliol.

4.9. Termini de formalització de la matrícula per als alumnes admesos en el procés extraordinari: 2 i 3 de setembre.

4.10. Termini de formalització de matrícula per a cobrir les places vacants per renúncia o excedents: 4 de setembre.

4.11. Remissió per part de la comissió d'escolarització de les vacants resultants a les direccions territorials: fins al 9 de setembre.







ANNEX III

Calendari d'admissió per a ensenyances de cicles formatius de grau mitjà i superior de Formació Professional



Este procés d'admissió afecta els centres públics i els centres privats concertats que impartisquen les ensenyances de Formació Professional de grau mitjà i superior, i s'organitzarà en les fases que s'indiquen a continuació:

1. Procés ordinari d'admissió d'alumnes en cicles formatius de grau mitjà i superior

1.1. Constitució de les comissions sectorials d'escolarització: fins al 15 d'abril.

1.2. Introducció a través d'ÍTACA per part dels centres educatius públics i privats concertats les dades corresponents dels quals a les previsions d'alumnat que repetix, passa de curs, etc., siguen necessàries per a la determinació d'unitats i vacants de places escolars: del 7 al 30 d'abril.

1.3. Publicació de vacants existents en els centres educatius per al procés d'admissió d'alumnes: el 30 de maig.

1.4. Presentació de sol·licituds d'admissió per a cicles formatius de grau mitjà i superior d'FP i de la documentació corresponent, en el centre de primera opció: del 31 de maig a l'11 de juny, ambdós inclosos. (Per a les sol·licituds a CF en règim presencial i en semipresencial o a distància es farà ús previ de l'assistent telemàtic).

1.5. Comprovació de duplicitats: 16 i 17 de juny.

1.6. Els centres expediran als alumnes sol·licitants de plaça de cicles formatius, certificació de qualificacions de l'ESO, Batxiller o equivalents; o certificació de complir el requisit acadèmic per haver aprovat la prova d'accés a cicles formatius de grau mitjà o superior: fins al 25 de juny.

1.7. Presentació del requisit acadèmic d'accés a cicles formatius de grau mitjà i superior d'FP específica: fins al 26 de juny.

1.8. Elaboració i publicació de les llistes provisionals d'admesos: el 30 de juny.

1.9. Presentació de reclamacions davant del Consell Escolar/Consell Social del centre: fins al 3 de juliol.

1.10. Publicació en els centres de les llistes definitives d'alumnes admesos: el 4 de juliol.

1.11. Presentació de reclamacions davant de la comissió sectorial: fins al 8 de juliol.

1.12. Resolució de les reclamacions a les llistes definitives per part de la comissió sectorial: fins al 14 de juliol. Contra esta resolució, els interessats podran interposar un recurs d'alçada davant del director territorial corresponent en el termini d'un mes.

L'alumnat que sol·licite plaça en centres privats concertats podrà interposar davant de les llistes definitives d'admesos una denúncia davant de la direcció territorial corresponent, d'acord amb el que preveu l'article 38.5 de l'Orde de 27 d'abril de 2007.

1.13. Termini de formalització de matrícula per als alumnes admesos en el procés ordinari: de l'11 al 15 de juliol.

1.14. Termini de formalització de matrícula per a cobrir les places vacants per renúncia per als alumnes que han participat en el procés ordinari d'admissió: 16 de juliol.



2. Procés extraordinari d'admissió d'alumnes en cicles formatius de grau mitjà i superior

2.1. Introducció a través del sistema ÍTACA per part dels centres educatius públics i privats concertats de les dades corresponents a l'alumnat que repetix, passa de curs, etc., necessàries per a la determinació d'unitats i vacants de places escolars: del 16 al 17 de juliol.



2.2. Publicació de vacants: el 21 de juliol.

2.3. Presentació de sol·licituds d'admissió amb requisit acadèmic: del 22 al 24 de juliol.

2.4. Elaboració i publicació de llistes provisionals d'admesos: el 28 de juliol.

2.5. Presentació de reclamacions davant del Consell Escolar/Consell Social del centre: fins al 31 de juliol.

2.6. Publicació de les llistes definitives d'alumnes admesos: el 2 de setembre.

2.7. Presentació de reclamacions davant de la comissió sectorial: fins al 4 de setembre.

2.8. Resolució de les reclamacions a les llistes definitives per part de la comissió sectorial: fins al 10 de setembre. Contra esta resolució, els interessats podran interposar un recurs d'alçada davant del director territorial corresponent en el termini d'un mes.

L'alumnat que sol·licite plaça en centres privats concertats podrà interposar davant de les llistes definitives d'admesos una denúncia davant de la direcció territorial corresponent, d'acord amb el que preveu l'art. 38.5 de l'Orde de 27 d'abril de 2007.

2.9. Termini de formalització de la matrícula per als alumnes admesos en el procés extraordinari: del 9 a l'11 de setembre (s'utilitzaran els mateixos formularis que en el procés d'ordinari).

2.10. Termini de formalització de matrícula per a cobrir les places vacants per renúncia o excedents: 12 de setembre.







Calendari d'admissió d'alumnes en centres docents públics i centres privats concertats, no universitaris, de la província d'Alacant



Calendari d'escolarització. Procés ordinari. Alacant. Curs: 2014-2015



Nivell Comissions municipals Presentació sol·licituts Duplicitats Baremació Llistes provisionals Reclamacions con. escolar Resolució reclamacions Llistes definitives Matrícula

Confirmació alumnes adscrits de centres d'Educació Infantil a centres d'Educació Primària fins al 06/03 07/03 07-11/03 12/03

EI/EP fins al 31/03 07-14/04 fins al 30/04 05/05-28/05 02/06 fins al 05/06 06/06 09/06 12-25/06

Confirmació alumnes adscrits de centres d'Educació Primària a centres d'Educació Secundària Obligatòria fins al 06/03 07/03 07-11/03 12/03

ESO fins al 31/03 26/05-02/06 05-06/06 26/06-03/07 04/07 fins al 09/07 10/07 10/07 15-16/07

Batxillerat fins al 31/03 26/05-02/06 05-06/06 26/06-03/07 04/07 fins al 09/07 10/07 10/07 15-16/07

CFGM i CFGS fins al 15/04 31/05-11/06 16-17/06 30/06 fins al 03/07 04/07 04/07 11-15/07









Calendari d'escolarització. procés extraordinari. Alacant. Curs: 2014-2015



Nivell Comissions Municipals Presentació sol·licituts Duplicitats Baremació Llistes provisionals Reclamacions con. escolar Resolució reclamacions Llistes definitives Matrícula

ESO 21-22/07 23/07-25/07 25/07 fins al 29/07 30/07 02-03/09

Batxillerat 21-22/07 23/07-25/07 25/07 fins al 29/07 30/07 02-03/09

CFGM i CFGS: 22-24/07 28/07 fins al 31/07 02/09 09-11/09







* * * * * *





Calendario de admisión de alumnos en centros docentes públicos y privados concertados, no universitarios, de la provincia de Alicante



Calendario de escolarización. Proceso ordinario. Alicante. Curso: 2014-2015



Nivel Comisiones municipales Presentación solicitudes Duplicidades Baremación Listas provisionales Reclamaciones con. escolar Resolución reclamaciones Listas definitivas Matrícula

Confirmación alumnos adscritos de centros de Educación Infantil a centros de Educación Primaria hasta el 06/03 07/03 07-11/03 12/03

EI/EP hasta el 31/03 07-14/04 hasta el 30/04 05/05-28/05 02/06 hasta el 05/06 06/06 09/06 12-25/06

Confirmación alumnos adscritos de centros de Educación Primaria a centros de Educación Secundaria Obligatoria hasta el 06/03 07/03 07-11/03 12/03

ESO hasta el 31/03 26/05-02/06 05-06/06 26/06-03/07 04/07 hasta el 09/07 10/07 10/07 15-16/07

Bachillerato hasta el 31/03 26/05-02/06 05-06/06 26/06-03/07 04/07 hasta el 09/07 10/07 10/07 15-16/07

CFGM y CFGS hasta el 15/04 31/05-11/06 16-17/06 30/06 hasta el 03/07 04/07 04/07 11-15/07









Calendario de escolarización. Proceso extraordinario. Alicante. Curso 2014-2015



Nivel Comisiones municipales Presentación solicitudes Duplicidades Baremación Listas provisionales Reclamaciones con. escolar Resolución reclamaciones Listas definitivas Matrícula

ESO 21-22/07 23/07-25/07 25/07 hasta el 29/07 30/07 02-03/09

Bachillerato 21-22/07 23/07-25/07 25/07 hasta el 29/07 30/07 02-03/09

CFGM y CFGS: 22-24/07 28/07 hasta el 31/07 02/09 09-11/09

Mapa web