Ficha disposicion

Ficha disposicion





Conselleria de Medi Ambient, Aigua, Urbanisme i Habitatge. Correcció d'errades de la licitació número CNMY11/17. Canonada des del brollador del barranc de Castro fins al depòsit a Alfondeguilla



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 6445 de 25.01.2011
Número identificador:  2011/756
Referència Base de Dades:  000823/2011
 



Correcció d'errades de la licitació número CNMY11/17. Canonada des del brollador del barranc de Castro fins al depòsit a Alfondeguilla (Castelló). [2011/756]

S'ha observat una errada en la publicació de l'anunci esmentat (DOCV núm. 6444, de 24.01.2011), que consisteix a l'omissió de part del contingut de l'anunci que es publica íntegrament tot seguit.

1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Conselleria de Medi Ambient, Aigua, Urbanisme i Habitatge.

b) Dependència que tramita l'expedient: Servei de Contractació i Assumptes Generals.

c) Número d'expedient: CNMY11/17.

2. Objecte del contracte

a) Descripció de l'objecte: canonada des del brollador del barranc de Castro fins al depòsit a Alfondeguilla (Castelló).

b) Divisió per lots i nombre: 1.

c) Lloc d'execució: Castelló.

d) Termini d'execució: set mesos.

3. Tramitació, procediment i forma d'adjudicació

a) Tramitació: ordinària, anticipada.

b) Procediment: obert.

c) Forma: oferta econòmica més avantatjosa en funció del preu.

4. Pressupost base de licitació

Import total, IVA exclòs: dos-cents noranta-un mil nou-cents vuitanta-tres euros amb noranta-sis cèntims (291.983,96 euros)

Import de l'IVA: cinquanta-dos mil cinc-cents cinquanta-set euros amb onze cèntims (52.557,11 euros)

5. Garanties

Provisional: es dispensa

Definitiva: 5% de l'import de l'adjudicació

6. Obtenció de documentació i informació

a) Informació i obtenció de plecs: 961 973 507. Poden obtenir-se en la pàgina web de licitació electrònica: <www.contratacion.gva.es>.

Consulta de plecs: Servei de Contractació i Assumptes Generals.

b) Obtenció d'informació administrativa: Secció de Contractació. Tel: 961 973 620.

c) Obtenció d'informació tècnica: Servei d'Infraestructures Hidràuliques Urbanes. Tel: 963 862 186.

d) Adreça: c/ de Francesc Cubells, 7.

e) Localitat i codi postal: València, 46011.

f) Tel.: 961 973 500.

g) Fax: 961 973 870.

h) Data límit d'obtenció de documents i informació: fins a l'últim dia de presentació de proposicions

7. Requisits específics del contractista

Els que s'estableixen en l'apartat G del quadre de característiques del plec de clàusules administratives particulars

8. Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació

a) Data límit de presentació: fins a les 14.00 hores del vint-i-sisé dia natural comptador des de l'endemà de la publicació d'aquest anunci en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana. Si coincideix en dissabte, s'ha de prorrogar fins al primer dia hàbil següent.

b) Documentació que s'ha de presentar:

Sobre A, amb la documentació general. Sobre B, amb la proposició econòmica. Les ofertes econòmiques s'han d'ajustar al model establit en el plec de clàusules administratives particulars.

c) Lloc de presentació:

Registre General de la Conselleria a València: c/ de Francesc Cubells, 7.

Direcció Territorial d'Alacant: c/ de Churruca, 29.

Direcció Territorial de Castelló de la Plana: av. dels Germans Bou, 47.

d) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir l'oferta: 15 dies des de l'obertura de proposicions econòmiques.

e) Admissió de variants: no s'hi admeten variants.

9. Obertura d'ofertes

A la sala de juntes d'aquesta Conselleria, 2a planta; el desé dia natural a partir de la data límit de recepció d'ofertes, a les 12.00 hores, en acte públic. Si coincideix en dissabte, l'obertura s'efectuarà el següent dia hàbil

10. Despeses d'anunci

Són a càrrec de l'adjudicatari.

11. L'adjudicació del contracte està condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de la Generalitat per a l'any 2011.

València, 29 de desembre de 2010.- La secretària autonòmica, p. d. (Ordre de 14 d'octubre de 2009, DOCV núm. 6129, de 23.10.2009): M. Ángeles Ureña Guillem.

Mapa web