Ficha disposicion

Ficha disposicion





Conselleria de Sanitat. Licitació número 499/2011. Servici d'enginyeria en gestió d'infraestructures i manteniment industrial per a la Direcció General d'Investigació i Salut Pública.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 6691 de 13.01.2012
Número identificador:  2012/241
Referència Base de Dades:  000411/2012
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Conselleria Sanitat
    Grup temàtic: Contractació administrativa
    Descriptors:
      Temàtics: contracte de serveis



Licitació número 499/2011. Servici d'enginyeria en gestió d'infraestructures i manteniment industrial per a la Direcció General d'Investigació i Salut Pública. [2012/241]

1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Generalitat Valenciana, Conselleria de Sanitat, director general de Règim Econòmic de la Sanitat.

b) Dependència que tramita l'expedient: Servici d'Aprovisionament.

c) Obtenció de documents i informació: Perfil del contractant.

1) Dependència: Servici d'Aprovisionament.

2) Domicili: carrer Misser Mascó, número 31.

3) Localitat i codi postal: València 46010.

4) Telèfon: 963 868 249.

5) Fax: 963 862 870.

6) Correu electrònic: -.

7) Direcció Internet del perfil del contractant: <http://www.contratacion.gva.es>.

8) Data límit d'obtenció de documents i informació: es podrà arreplegar fins a l'últim dia de presentació de proposicions en el lloc abans indicat. Preu 3,13 euros. (Orde de preus de 13.06.2002, DOGV de 25.06.2002).

9) Número d'expedient: 499/2011.

2. Objecte del contracte

a) Tipus: servicis.

b) Descripció: servici d'enginyeria en gestió d'infraestructures i manteniment industrial per a la direcció general d'investigació i salut pública.

c) Divisió per lots i nombre: un lot.

d) Lloc d'execució/entrega:

1) Domicili: -.

2) Localitat i codi postal: -.

e) Termini d'execució: 24 mesos a partir de la formalització del contracte.

f) Admissió de pròrroga: si.

g) Establiment d'acord marc: no.

h) Sistema dinàmic d'adquisició: -.

i) CPV: 71318000-0 Servicis d'assessorament i consultoria en enginyeria.

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert, regulació harmonitzada.

c) Subhasta electrònica: -.

d) Criteris d'adjudicació: preu (sobre 3) amb una ponderació de 55 punts; tècnica (sobre 2) amb una ponderació de 45 punts.

4. Valor estimat del contracte: tres-cents cinquanta-cinc mil cinc-cents euros (355.500,00 €), IVA Exclòs.

5. Pressupost base de licitació

Dos-cents trenta-set mil euros (237.000,00 €), IVA exclòs; quaranta-dos mil sis-cents seixanta euros import d'IVA (42.660,00€); dos-cents setanta-nou mil sis-cents seixanta euros € (279.660,00 €), IVA inclòs.



6. Garanties exigides

a) Provisional: no.

b) Definitiva: si. El 5% de l'import d'adjudicació, excloent l'IVA.



7. Requisits específics del contractista

a) Classificació

b) Solvència econòmica, financera i tècnica o professional.

1) Mitjans per a acreditar la solvència econòmica i financera: declaracions apropiades d'entitats financeres o, si és el cas, justificant de l'existència d'una assegurança d'indemnització per riscos professionals.

El valor global dels contractes justificats que siguen de naturalesa semblant als de la present contractació haurà de ser, com a mínim, la mitat del pressupost de licitació d'esta.

2) Mitjans per a acreditar la solvència tècnica i professional: les titulacions acadèmiques i professionals de l'empresari i del personal directiu de l'empresa i, en particular, del personal responsable de l'execució del contracte.

El personal responsable de l'execució del contracte en l'àmbit de la gestió d'infraestructures haurà de posseir la titulació d'enginyer industrial, mentres que per a la gestió del manteniment industrial es requerirà la titulació d'enginyer tècnic industrial.

El valor global dels contractes justificats que siguen de naturalesa semblant als de la present contractació haurà de ser, com a mínim, la mitat del pressupost de licitació d'esta.

c) altres requisits específics: -.

d) Contractes reservats: -.

8. Presentació d'ofertes o de les sol·licituds de participació

a) Data límit de presentació: fins a les 14.00 hores del 13 de febrer de 2012.

b) Modalitat de presentació: física.

c) Lloc de presentació: Conselleria de Sanitat.

1) Dependència: Servici d'Aprovisionament.

2) Domicili: carrer Misser Mascó, número 31.

3) Localitat i codi postal: València 46010.

4) Direcció electrònica: -.

d) Número previst d'empreses a què es pretén invitar a presentar ofertes (procediment restringit): no és procedent.

e) Admissió de variants: no.

f) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantindre la seua oferta: dos mesos des de l'obertura de les proposicions econòmiques.

9. Obertura de les ofertes

a) Descripció: obertura sobre documentació tècnica relativa a criteris que depenen d'un juí de valor i obertura sobre documentació tècnica relativa a criteris quantificables automàticament i proposició econòmica.

b) Direcció: carrer Misser Masco, número 31.

c) Localitat i codi postal: València 46010.

d) Data i hora: obertura de la documentació tècnica relativa a criteris que depenen d'un juí de valor (sobre núm. 2). El 20 de febrer de 2012. Hora: 12.30 hores.

El lloc, el dia i l'hora d'obertura de la documentació tècnica relativa a criteris quantificables automàticament i proposició econòmica (sobre núm. 3) es publicarà en el perfil del contractant i es notificarà als licitadors.

10. Gastos de publicitat: aniran a càrrec de l'empresa adjudicatària.

11. Data d'enviament de l'anunci al Diari Oficial de la Unió Europea: 5 de gener de 2012.

12. Altres informacions: vegeu els plecs.



València, 10 de gener de 2012.- El director general de Règim Econòmic de la Sanitat (Orde 18.01.2006, DOGV 5.185): Eloy Jiménez Cantos.

Mapa web