Ficha disposicion

Ficha disposicion





ORDE 5/2013, de 9 de juliol, de la Conselleria de Governació i Justícia, per la qual es creen i modifiquen fitxers de dades de caràcter personal.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 7070 de 18.07.2013
Número identificador:  2013/7521
Referència Base de Dades:  007066/2013
 
  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Conselleria de Governació i Justícia
    Grup temàtic: Legislació
    Matèries: Protecció de dades
    Descriptors:
      Temàtics: dades personals, base de dades, administració regional , Conselleria de Governació i Justícia



ORDE 5/2013, de 9 de juliol, de la Conselleria de Governació i Justícia, per la qual es creen i modifiquen fitxers de dades de caràcter personal. [2013/7521]

PREÀMBUL



La Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal (d'ara en avant LOPD), establix un conjunt de mesures per a garantir i protegir els drets fonamentals a l'honor, a la intimitat personal i familiar i a la pròpia imatge, contemplats per la Constitució espanyola en l'article 18, aplicable tant als fitxers informatitzats com als manuals estructurats que continguen dades de caràcter personal, sent responsabilitat de les administracions públiques la creació, modificació o supressió de fitxers de caràcter personal que usen en l'exercici de les seues funcions.

L'article 20 de la LOPD, disposa que la creació, modificació o supressió dels fitxers de les administracions públiques únicament podrà fer-se per mitjà de disposició general publicada en el Boletín Oficial del Estado o diari oficial corresponent. Per la seua banda, el Reial Decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el reglament de desplegament de LOPD, disposa en l'article 54, el contingut que haurà de regular-se a través de la disposició o acord pel qual es crea el fitxer.



En l'àmbit de la Generalitat, el Decret 130/2012, de 24 d'agost, del Consell, pel qual s'establix l'organització de la seguretat de la informació de la Generalitat, en l'article 15.3.d, preveu la publicació en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana de l'oportuna disposició de creació del fitxer, així com la notificació dels fitxers de dades personals que es creen al Registre General de protecció de dades de l'Agència Espanyola de Protecció de Dades i, de la mateixa manera, les seues modificacions rellevants o la seua eliminació.

D'acord amb el Decret 19/2012, de 7 de desembre, del president de la Generalitat, pel qual es determina les conselleries en què s'organitza l'Administració de la Generalitat, i amb el Decret 194/2012, de 21 de desembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament Orgànic i Funcional de la Conselleria de Governació i Justícia, correspon a la Conselleria de Governació i Justícia l'exercici de les competències en matèria d'interior, protecció civil, gestió de la unitat del Cos Nacional de Policia adscrita a la Comunitat Valenciana, prevenció, extinció d'incendis i gestió de les competències en matèria de situacions d'emergència, desenrotllament estatutari, consultes populars, bandes de música, pilota valenciana, justícia, col·legis professionals, fundacions, associacions, registres, notariat, unions de fet i mediació.

Atesa la nova estructura organitzativa de la Conselleria de Governació i Justícia i la necessitat de crear, i modificar fitxers de caràcter personal per al compliment de les funcions assignades a este departament, és procedent dictar la present orde, per la qual es creen els fitxers especificats en l'annex I, i es modifiquen els fitxers continguts en l'annex II. En els annexos esmentats s'especifica el nom dels fitxers, la finalitat, l'origen de les dades, l'estructura del fitxer, les comunicacions previstes, les transferències internacionals de dades, el responsable del fitxer, els servicis o unitat davant els quals es poden exercitar els drets, i el nivell i el responsable de la seguretat del fitxer de caràcter personal.



Per tot el que s'ha dit, segons el que establix l'article 28, apartat e de la Llei 5/1983, de 30 de desembre, del Consell, i conforme amb el Consell Jurídic Consultiu de la Comunitat Valenciana



ORDENE



Article 1. Creació de fitxers

D'acord amb l'article 20 de la Llei Orgànica 15 1999/, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal, es creen els fitxers que s'enumeren i descriuen en l'annex I de la present orde.



Article 2. Modificació de fitxers

S'adscriuen a la Conselleria de Governació i Justícia, modificant-se, els fitxers enumerats i descrits íntegrament en l'annex II de la present orde.

DISPOSICIONS ADDICIONALS



Primera. Inscripció en el Registre General de Protecció de Dades

La creació i modificació dels fitxers a què es referix esta orde, de conformitat amb allò que disposa l'article 15.3.d del Decret 130/2012, de 24 d'agost, del Consell, pel qual s'establix l'organització de la seguretat de la informació de la Generalitat, serà notificada a l'Agència Espanyola de Protecció de Dades, per a la seua corresponent inscripció en el Registre General de Protecció de Dades a què es referix l'article 39.2.a de la LOPD.



Segona. Limitació del gasto

L'execució de la present orde es durà a terme amb els mitjans personals i materials de la Conselleria de Governació i Justícia i no tindrà repercussió pressupostària en els estats de gastos del pressupost de la Conselleria.



DISPOSICIÓ DEROGATÒRIA ÚNICA



a) Queden derogades les disposicions següents:

– Orde de 23 de setembre de 2009, de la Conselleria de Governació, per la qual es creen, modifiquen i suprimixen determinats fitxers de dades de caràcter personal gestionats per la Conselleria de Governació.



– Orde 11/2010, de 18 d'octubre, de la Conselleria de Governació, per la qual es creen el fitxer de dades de caràcter personal, Vot accessible, i es modifica el fitxer de dades de caràcter personal, Gestió de processos electorals i consultes populars.

– Orde de 8 de març de 2000, de la Conselleria de Justícia i Administracions Públiques, per la qual es crea el fitxer informatitzat Coordcom Database de dades del sistema d'atenció de crides i gestió d'urgències.

– Orde de 22 de setembre de 2000, de la Conselleria de Justícia i Administracions Públiques, per la qual es crea el fitxer informatitzat Debades, base de dades del registre de sol·licituds del dret a l'assistència jurídica gratuïta.

– Orde de 8 de febrer de 2001, de la Conselleria de Justícia i Administracions Públiques, per la qual es crea el fitxer informatitzat Gestió de Recursos Humans.

– Orde de 23 de novembre de 2005, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administracions Públiques, per la qual es crea el fitxer automatitzat amb dades de caràcter personal per al Control horari del personal al servici de l'Administració de justícia.

– Orde de 21 de desembre de 2001, de la Conselleria de Justícia i Administracions Públiques, per la qual es creen els fitxers denominats Registre de Parelles de Fet, Registre de Col·legis Professionals, Registre d'Associacions i Registre de Fundacions.

– Orde d'11 de gener de 2006, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administracions Públiques, per la qual es modifica l'Orde de 21 de desembre de 2001, per la qual es creen els fitxers informatitzats denominats Registre de Parelles de Fet, Registre de Col·legis Professionals, Registre d'Associacions i Registre de Fundacions.



b) Igualment queden derogades totes les disposicions que del mateix rang o d'un rang inferior s'oposen al que disposa esta orde.



DISPOSICIÓ FINAL



Única. Entrada en vigor

La present orde entrarà en vigor l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana.



València, 9 de juliol de 2013



El conseller de Governació i Justícia,

SERAFÍN CASTELLANO GÓMEZ.







ANNEX I

Fitxers que es creen



1. Seus festeres tradicionals.

Nom fitxer: Seus Festeres Tradicionals.

Finalitat: Tractament i gestió de la informació de les seus festeres ubicades als municipis de la Comunitat Valenciana que fan festes tradicionals.

Gestió de la informació de les denúncies que es presenten contra les seus festeres tradicionals.

b) Origen de les dades: administracions públiques, persones físiques o jurídiques, actes butlletins de denúncia.

Procediment de recollida:

– Formularis, sol·licituds, escrits de denúncia i actes butlletins de denúncia.

c) Estructura del fitxer:

Dades identificatives

– Tipologia de la seu festera tradicional (A, B o C).

– Denominació de la seu.

– CIF de l'associació que gestiona la seu.

– Caràcter temporal (permanent o no permanent).

– Adreça postal als efectes de notificacions.

– Telèfon fix

– Telèfon mòbil

– Correu electrònic als efectes de contacte.

– Dades personals i DNI del president o representant de la seu.

Altres dades

– Dades del denunciat i dades del denunciant.

Sistema de tractament: mixt.

d) Comunicacions previstes: altres òrgans de l'Administració local.



e) Transferències internacionals de dades: no se'n preveuen.

f) Responsable del fitxer: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria.

g) Servicis o unitat davant els quals es poden exercitar els drets: ajuntament de la localitat on tinga el seu domicili la seu festera tradicional i Conselleria de Governació i Justícia. Direcció General de Seguretat i Protecció Ciutadana.

h) Nivell de seguretat: mitjà.



2. Organismes de Certificació Administrativa (OCA).

a) Nom del fitxer: Organismes de Certificació Administrativa (OCA).

Finalitat: Gestió i control administratiu dels OCA.

b) Origen de les dades: el propi interessat o el seu representant legal, administracions públiques, altres persones físiques i jurídiques.

Procediment de recollida: formularis, sol·licituds i escrit de denúncia.

c) Estructura del fitxer:

Dades identificatives

– Denominació de l'OCA (persona física o jurídica).

– Nom, cognoms o denominació de la persona representant de l'OCA.

– CIF de l'OCA.

– Adreça postal.

– Telèfon de contacte.

– Correu electrònic de contacte.

– Nom i cognoms, DNI i titulació acadèmica dels tècnics de l'OCA.



Dades de comprovació, certificació i informe que efectuen dins del marc de la normativa d'espectacles.

Període de validesa i inscripció.

Altres dades

– Dades del denunciat i dades del denunciant.

Sistema de tractament: mixt

d) Comunicacions previstes: altres òrgans de l'Administració local, altres òrgans de l'administració de la Comunitat Autònoma, altres òrgans de l'Administració de l'Estat i persones interessades.

e) Transferències internacionals de dades: no se'n preveuen.

f) Responsable del fitxer: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria.

g) Servicis o unitat davant els quals es poden exercitar els drets: Conselleria de Governació i Justícia. Direcció General de Seguretat i Protecció Ciutadana.

h) Nivell de seguretat: mitjà.



3. Reclamacions i felicitacions

a) Nom fitxer: Reclamacions i felicitacions

Finalitat: Anàlisi de les reclamacions i felicitacions dirigides a la Conselleria de Governació i Justícia.

b) Origen de les dades: la pròpia persona interessada o el seu representant legal, altres persones físiques i jurídiques, administracions públiques.

Procediment de recollida: formularis, sol·licituds.

c) Estructura del fitxer.

Dades identificatives

– Nom

– Cognoms

– DNI/NIF

– Adreça

– Telèfon fix

– Telèfon mòbil

– Correu electrònic

– Veu

Dades de salut

Sistema de tractament: mixt

d) Comunicacions previstes: no se'n preveuen

e) Transferències internacionals de dades: no se'n preveuen

f) Responsable del fitxer: Conselleria de Governació i Justícia, Subsecretaria

g) Servici o unitat davant la qual es poden exercitar els drets: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria. Registre d'entrada.



h) Nivell de seguretat: alt



4. Control horari

a) Nom fitxer: Control horari

Finalitat: Control horari d'accés a les instal·lacions de la Conselleria de Governació i Justícia.

b) Origen de les dades: Empleats i/o càrrecs públics, personal alié a la conselleria

Procediment de recollida: manual i mecanitzat

c) Estructura del fitxer:

Dades identificatives:

– Nom

– Cognoms

– DNI/NIF

– Telèfon fix

– Telèfon mòbil

– Número de registre personal

– Correu electrònic

Detalls d'ús

Sistema de tractament: mixt.

d) Comunicacions previstes: altres òrgans de l'Administració local, altres òrgans de l'administració de la Comunitat Autònoma, altres òrgans de l'Administració de l'Estat, altres administracions públiques, empreses públiques i privades.

e) Transferències internacionals de dades: no se'n preveuen

f) Responsable del fitxer: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria

g) Servici o unitat davant la qual es poden exercitar els drets: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria. Registre d'entrada.



h) Nivell de seguretat: bàsic



5. Usuaris dels sistemes d'informació

a) Nom del fitxer: Usuaris dels sistemes d'informació

Finalitat: Identificació, gestió i control d'usuaris que sol·liciten accés als sistemes d'informació de la Conselleria de Governació i Justícia així com seguiment d'accions formatives relacionades amb el seu maneig.

b) Origen de les dades: la pròpia persona interessada o el seu representant legal, altres persones físiques, administracions públiques, empleats, persones de contacte, sol·licitants, càrrecs públics.

Procediment de recollida:

– Formularis, sol·licituds

c) Estructura del fitxer:

Dades identificatives:

– Nom

– Cognoms

– DNI/NIF

– Adreça

– Telèfon fix

– Telèfon mòbil

– Correu electrònic

– Número de registre de personal,

– Firma electrònica

Dades acadèmiques i professionals:

– Formació

– Titulació

Detall d'ús

Sistema de tractament: mixt

d) Comunicacions previstes: no se'n preveuen

e) Transferències internacionals de dades: no se'n preveuen

f) Responsable del fitxer: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria

g) Servici o unitat davant la qual es poden exercitar els drets: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria. Registre d'entrada.



h) Nivell de seguretat: bàsic.



6. Personal bomber

a) Nom del fitxer: Personal bomber de la Comunitat Valenciana



Finalitat: Inscripció del personal que forma part dels servicis de prevenció, extinció d'incendis i salvament de la Comunitat Valenciana, a fi d'establir pautes de coordinació entre servicis de prevenció, extinció d'incendis i salvament que optimitzen la dotació de recursos, la seua gestió i l'actuació.

b) Origen de les dades: Empleats, associats o membres, representants legals, sol·licitants, el propi interessat, administracions públiques.



Procediment de recollida:

– Formulari / registre electrònic

c) Estructura del fitxer:

Dades identificatives:

– Nom

– Cognoms

– DNI/NIF

– Adreça

– Telèfon fix

– Telèfon mòbil

– Correu electrònic

– Número d'acreditació IVASPE

– Número d'identificació professional

Dades característiques personals

– Sexe

– Edat

Dades acadèmiques i professionals

– Formació

– Relació jurídica

– Situació administrativa

Detall d'ús

Sistema de tractament: mixt

d) Comunicacions previstes: altres òrgans de la Comunitat Autònoma i altres òrgans de l'Administració local.

e) Transferències internacionals de dades: no se'n preveuen

f) Responsable del fitxer: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria

g) Servici o unitat davant la qual es poden exercitar els drets: Conselleria de Governació i Justícia. Direcció General de Prevenció, Extinció d'Incendis i Emergències. Registre d'entrada.

h) Nivell de seguretat: bàsic.

7. Convenis ZAU

a) Nom del fitxer: Convenis ZAU

Finalitat: Seguiments de nous convenis i renovació de convenis vigents dirigits a la prevenció d'incendis en zones ZAU (Zones d'Actuació Urgent).

b) Origen de les dades: Ciutadans i residents, propietaris i arrendataris, sol·licitants, el propi interessat o el seu representant legal, entitat privada.

Procediment de recollida:

– Formulari escrits

c) Estructura del fitxer:

Dades identificatives:

– Nom

– Cognoms

– DNI/NIF

– Adreça

– Telèfon fix

– Telèfon mòbil

– Correu electrònic

Dades econòmiques / financeres,

Transaccions de béns i servicis.

Sistema de tractament: mixt

d) Comunicacions previstes: altres òrgans de la Comunitat Autònoma i altres òrgans de l'Administració local.

e) Transferències internacionals de dades: no se'n preveuen

f) Responsable del fitxer: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria

g) Servici o unitat davant la qual es poden exercir els drets: Conselleria de Governació i Justícia. Direcció General de Prevenció, Extinció d'Incendis i Emergències. Subsecretaria. Registre d'entrada.

h) Nivell de seguretat: mitjà.



8. Infraccions forestals

a) Nom del fitxer: Infraccions forestals

Finalitat: Gestió d'expedients per infracció administrativa en matèria d'incendis forestals.

b) Origen de les dades: la pròpia persona interessada o el seu representant legal, entitat privada, altres persones físiques, administracions públiques, fonts accessibles al públic, altres col·lectius (persones expedientades).

Procediment de recollida:

– Formularis

c) Estructura del fitxer:

Dades identificatives:

– Nom

– Cognoms

– DNI/NIF

– Adreça

– Telèfon fix

– Telèfon mòbil

– Correu electrònic

Sistema de tractament: mixt

d) Comunicacions previstes: òrgans judicials, altres òrgans de la Comunitat Autònoma i altres òrgans de l'Administració local.

e) Transferències internacionals de dades: no se'n preveuen

f) Responsable del fitxer: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria

g) Servici o unitat davant la qual es poden exercitar els drets: Conselleria de Governació i Justícia. Direcció General de Prevenció, Extinció d'Incendis i Emergències. Registre d'entrada.

h) Nivell de seguretat: mitjà.



9. Primes ús no foc

a) Nom del fitxer: primes ús no foc

Finalitat: Seguiment de primes derivades de l'eliminació de restes agrícoles i vegetació no desitjable sense ús del foc en cultius agrícoles llenyosos de secà, situats en una franja de 500 m al voltant de terrenys forestals inclosos en parcs naturals de la Comunitat Valenciana.



b) Origen de les dades: la pròpia persona interessada o el seu representant legal, altres persones físiques, entitats privades, associats o membres, propietaris o arrendataris, sol·licitants, representants legals.

Altres col·lectius: titulars de drets de propietat, ús o gaudi, o agrupacions d'estos.

Procediment de recollida:

– Formularis

c) Estructura del fitxer.

Dades identificatives:

– Nom

– Cognoms,

– DNI/NIF

– Adreça

– Telèfon fix

– Telèfon mòbil

– Correu electrònic

Sistema de tractament: mixt

d) Comunicacions previstes: altres òrgans de la Comunitat Autònoma i altres òrgans de l'Administració local.

e) Transferències internacionals de dades: no se'n preveuen

f) Responsable del fitxer: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria

g) Servici o unitat davant la qual es poden exercitar els drets: Conselleria de Governació i Justícia. Direcció General de Prevenció, Extinció d'Incendis i Emergències. Registre d'entrada.

h) Nivell de seguretat: mitjà.



10. Voluntariat forestal

a) Nom del fitxer: Voluntariat forestal

Finalitat: Gestió de tràmits per a la participació en el programa de voluntariat forestal.

b) Origen de les dades: la pròpia persona interessada o el seu representant legal, persones de contacte, sol·licitants.

Procediment de recollida:

– Formularis no automatitzats.

c) Estructura del fitxer:

Dades identificatives:

– Nom

– Cognoms

– Adreça

– Firma

– DNI / NIF

– Telèfon fix

– Telèfon mòbil

– Correu electrònic

– Transaccions de béns i servicis.

Dades característiques personals:

– Sexe.

– Edat

– Data de naixement

Un altre tipus de dades: nom / cognoms i telèfon de persona de contacte en cas d'urgència.

Sistema de tractament: mixt

d) Comunicacions previstes: altres òrgans de la Comunitat Autònoma.

e) Transferències internacionals de dades: no se'n preveuen

f) Responsable del fitxer: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria

g) Servici o unitat davant la qual es poden exercitar els drets: Conselleria de Governació i Justícia. Direcció General de Prevenció, Extinció d'Incendis i Emergències. Registre d'entrada.

h) Nivell de seguretat: bàsic.



11. Projectes d'investigació

a) Nom del fitxer: Projectes d'investigació

Finalitat: Gestió i control dels dades relacionades amb els projectes d'investigació desenrotllats per la Conselleria de Governació i Justícia.



b) Origen de les dades: la pròpia persona interessada, personal investigador, personal col·laborador

Procediment de recollida:

– Formularis

c) Estructura del fitxer:

Dades identificatives:

– Nom

– Cognoms

– Adreça

– Firma

– DNI / NIF

– Telèfon fix

– Telèfon mòbil

– Correu electrònic

Dades característiques personals:

– Sexe.

– Edat

– Data de naixement

Altres dades especialment protegides

– Salut

– Dades relacionades amb violència de gènere

– Dades relacionades amb comissió de delictes

Un altre tipus de dades: nom / cognoms i telèfon de persona de contacte en cas d'urgència.

Sistema de tractament: mixt

d) Comunicacions previstes: altres òrgans de la Comunitat Autònoma.

e) Transferències internacionals de dades: no se'n preveuen

f) Responsable del fitxer: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria

g) Servici o unitat davant la qual es poden exercitar els drets: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria. Registre d'entrada.



h) Nivell de seguretat: alt.



12. Cita Prèvia Registre Civil

a) Nom fitxer: Cita Prèvia Registre Civil

Finalitat: Gestió de la cita prèvia dels registre civils de la Comunitat Valenciana.

b) Origen de les dades: la pròpia persona interessada o el seu representant legal

Procediment de recollida:

– Formulari electrònic

c) Estructura del fitxer:

Dades identificatives

– Nom

– Cognoms

– DNI/NIF

– Adreça

– Telèfon

– Correu electrònic

– Tipus d'expedient a tramitar

Sistema de tractament: automatitzat

d) Comunicacions previstes: Registres Civils

e) Transferències internacionals de dades: no se'n preveuen

f) Responsable del fitxer: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria

g) Servicis o unitat davant els quals es poden exercitar els drets: Conselleria de Governació i Justícia. Direcció General de Justícia

h) Nivell de seguretat: bàsic



13. Sol·licitud certificats de Registre Civil

a) Nom fitxer: Sol·licitud certificats de Registre Civil

Finalitat: Registre de les sol·licituds de certificats als registres civils de la Comunitat Valenciana realitzades a través del portal Registre Civil online

b) Origen de les dades: la pròpia persona interessada o el seu representant legal

Procediment de recollida:

– Formulari electrònic

c) Estructura del fitxer:

Dades identificatives

– Nom

– Cognoms

– DNI/NIF

– Adreça

– Telèfon

– Correu electrònic

Sistema de tractament: automatitzat

d) Comunicacions previstes: Registres civils

e) Transferències internacionals de dades: no se'n preveuen

f) Responsable del fitxer: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria

g) Servicis o unitat davant els quals es poden exercitar els drets: Conselleria de Governació i Justícia. Direcció General de Justícia.

h) Nivell de seguretat: bàsic



14. Videovigilància de seus judicials

a) Nom fitxer: Videovigilància de seus judicials

Finalitat: Gravar imatges dels accessos en edificis de seus judicials en l'àmbit de la Comunitat Valenciana per a la seua seguretat.

b) Origen de les dades: la pròpia persona interessada

Procediment de recollida:

– Gravació d'imatges per mitjà de càmeres de vídeo

c) Estructura del fitxer:

Dades identificatives

– Imatges

Sistema de tractament: mixt

d) Comunicacions previstes: òrgans judicials

e) Transferències internacionals de dades: no se'n preveuen

f) Responsable del fitxer: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria

g) Servicis o unitat davant els quals es poden exercitar els drets: Conselleria de Governació i Justícia. Direcció General de Justícia. Registre d'Entrada

h) Nivell de seguretat: bàsic



15. Control d'accés del personal de seus judicials

a) Nom fitxer: Control d'accés de personal de seus judicials



Finalitat: Gestió i control de l'accés del personal que treballa en seus judicials

b) Origen de les dades: la pròpia persona interessada

Procediment de recollida:

– Directament de l'interessat

c) Estructura del fitxer:

Dades identificatives

– Nom

– Cognoms

– DNI/NIF

– Imatge fotogràfica

Detalls de l'ús

– Cos o categoria

– Destinació

Sistema de tractament: automatitzat

d) Comunicacions previstes: no se'n preveuen

e) Transferències internacionals de dades: no se'n preveuen

f) Responsable del fitxer: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria

g) Servicis o unitat davant els quals es poden exercitar els drets: Conselleria de Governació i Justícia. Direcció General de Justícia

h) Nivell de seguretat: bàsic



16. Gestió d'Identitats de l'Administració de justícia de la Comunitat Valenciana

a) Nom del fitxer: Gestió d'Identitats de l'Administració de justícia de la Comunitat Valenciana

Finalitat: Gestió, manteniment i control dels comptes dels usuaris amb dret d'accés als sistemes d'informació de l'Administració de justícia de la Comunitat Valenciana per a la seua identificació i autenticació.



b) Origen de les dades: la pròpia persona interessada o el seu representant legal, òrgans competents sobre els cossos o carreres a què pertanguen els usuaris.

Procediment de recollida:

– Formularis/ registre electrònic

c) Estructura del fitxer:

Dades identificatives:

– Nom

– Cognoms

– DNI/NIF

– Correu electrònic

– Firma electrònica

Detall d'ús

– Cos o carrera professional

– Òrgan o oficina de destinació

– Sistemes d'informació amb dret d'accés

Sistema de tractament: automatitzat

d) Comunicacions previstes: no se'n preveuen

e) Transferències internacionals de dades: no se'n preveuen

f) Responsable del fitxer: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria

g) Servici o unitat davant la qual es poden exercitar els drets: Conselleria de Governació i Justícia. Direcció General de Justícia

h) Nivell de seguretat: bàsic.



17. Control de pagaments en Justícia

a) Nom fitxer: Control de pagaments en Justícia

Finalitat: Control de pagaments a realitzar a proveïdors i intervinents en causes judicials (testimonis, perits i integrants de jurat)

b) Origen de les dades: la pròpia persona interessada o el seu representant legal

Procediment de recollida:

– Documents aportats per l'interessat

c) Estructura del fitxer:

Dades identificatives

– Nom

– Cognoms

– DNI/NIF

– Adreça

– Telèfon

– Firma

– Correu electrònic

Dades econòmiques, financers i d'assegurances

Sistema de tractament: mixt

d) Comunicacions previstes: no se'n preveuen

e) Transferències internacionals de dades: no se'n preveuen

f) Responsable del fitxer: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria

g) Servicis o unitat davant els quals es poden exercitar els drets: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria

h) Nivell de seguretat: bàsic



18. Registre del Servici Específic d'Admissió dels establiments públics

a) Nom fitxer: Registre del Servici Específic d'Admissió dels establiments públics.

Finalitat: Gestionar les sol·licituds per a formar part dels servicis específics d'admissió dels establiments públics.

b) Origen de les dades: la pròpia persona interessada

Procediment de recollida:

– Formularis, sol·licituds

c) Estructura del fitxer:

Dades identificatives

– Nom

– Cognoms

– DNI/NIF

– Firma

– Adreça

– Telèfon fix

– Telèfon mòbil

– Fax

– Correu electrònic

Detalls d'ús

– Càrrec o lloc de treball exercit

Dades acadèmiques i professionals

– Formació

Altres dades especialment protegides

– Dades de salut

– Antecedents penals

Sistema de tractament: mixt

d) Comunicacions previstes: no se'n preveuen

e) Transferències internacionals de dades: no se'n preveuen

f) Responsable del fitxer: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria.

g) Servicis o unitat davant els quals es poden exercitar els drets: Conselleria de Governació i Justícia. Direcció General de Seguretat i Protecció Ciutadana. Registre d'Entrada

h) Nivell de seguretat: alt





ANNEX II

Fitxers que es modifiquen



1. Gestió i control d'establiments públics

a) Nom del fitxer. Gestió i control de Establiments públics.



Finalitat: Gestió i control de la informació relativa a les llicències d'obertura atorgades pels Ajuntaments de la Comunitat Valenciana i de les certificacions emeses pels Organismes de Certificació Administrativa (OCA). Així mateix, gestió i control de les comunicacions d'obertura presentades per l'interessat en l'Ajuntament: cartells de reserva del dret d'admissió; sessions per a menors; ampliació d'horaris; reducció d'horaris; mesures provisionals i de policia adoptades; denúncies rebudes.



b) Origen de les dades: el propi interessat o el seu representant legal, administracions públiques, altres persones físiques

Procediment de recollida:

– Formularis, sol·licituds, declaracions responsables, actes butlletins de denúncia.

c) Estructura del fitxer:

Dades identificatives

– Cognoms i nom

– DNI / NIF

– Adreça postal

– Firma

– Telèfon fix

– Telèfon mòbil

– Fax

– Correu electrònic als efectes de contacte.

Dades econòmiques, financeres i d'assegurances

Altres dades

– Dades del denunciat.

– Dades del denunciant.

Dades relatives a infraccions administratives

Dades relatives a mesures provisionals i de policia

Sistema de tractament: mixt.

d) Comunicacions previstes: altres òrgans de l'Administració de l'Estat, altres òrgans de la Comunitat Autònoma, altres òrgans de l'Administració local, òrgans de la Unió Europea.

e) Transferències internacionals de dades: no se'n preveuen.

f) Responsable del fitxer: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria.

g) Servicis o unitat davant els quals es poden exercitar els drets: Conselleria de Governació i Justícia. Direcció General de Seguretat i Protecció Ciutadana. Registre d'Entrada

h) Nivell de seguretat: mitjà.



2. Gestió i control d'espectacles públics

a) Nom del fitxer. Gestió i control d'espectacles públics.

Finalitat: gestió i control d'expedients d'autoritzacions d'espectacles públics i declaracions responsables. Autoritzacions de proves esportives, espectacles i activitats extraordinaris amb increment de risc, espectacles i activitats singulars o excepcionals, espectacles taurins, festejos taurins tradicionals (bous al carrer).



Declaracions responsables d'espectacles i activitats extraordinaris sense increment de risc.

Control de denúncies, assignar número d'actuació i centralitzar les dades referents a espectacles denunciats.

b) Origen de les dades: el propi interessat o el seu representant legal, entitats privades, altres persones físiques.

Procediment de recollida:

– Formularis, sol·licituds, declaracions responsables, actes butlletins de denúncia.

c) Estructura del fitxer:

Dades identificatives

– Cognoms i nom.

– DNI / NIF.

– Adreça postal.

– Firma.

– Telèfon fix

– Telèfon mòbil

– Fax

– Correu electrònic als efectes de contacte.

– Dades econòmiques, financeres i d'assegurança.

Altres dades

– Dades del denunciat.

– Dades del denunciant.

Dades relatives a infraccions administratives

Sistema de tractament: mixt.

d) Comunicacions previstes: altres òrgans de l'administració de l'Estat, altres òrgans de la Comunitat Autònoma, altres òrgans de l'Administració local, òrgans de la Unió Europea.

e) Transferències internacionals de dades: no se'n preveuen.

f) Responsable del fitxer: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria.

g) Servicis o unitat davant els quals es poden exercitar els drets: Conselleria de Governació i Justícia. Direcció General de Seguretat i Protecció Ciutadana. Registre d'Entrada

h) Nivell de seguretat: mitjà.



3. Currículum

a) Nom del fitxer: Currículum

Finalitat: Conservar els currículum de les persones que l'entreguen per decisió pròpia

b) Origen de les dades: la pròpia persona interessada o el seu representant legal.

Procediment de recollida:

– Formularis, sol·licituds.

c) Estructura del fitxer.

Dades identificatives:

– Nom

– Cognoms

– DNI/NIF

– Adreça

– Telèfon fix

– Telèfon mòbil

– Correu electrònic

Dades acadèmiques i professionals

– Formació

– Titulació

Sistema de tractament: mixt

d) Comunicacions previstes: no se'n preveuen

e) Transferències internacionals de dades: no se'n preveuen

f) Responsable del fitxer: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria

g) Servici o unitat davant la qual es poden exercitar els drets: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria. Registre d'entrada.



h) Nivell de seguretat: bàsic



4. CoordCom Data

a) Nom del fitxer: CoordCom Data

Finalitat: Gestió d'incidències / emergències, estadístiques sobre tipus d'incidents/emergències i seguiment de la qualitat en la prestació del servici.

b) Origen de les dades: la pròpia persona interessada o el seu representant legal, altres persones físiques.

Altres col·lectius: usuaris del telèfon «112 Comunitat Valenciana» afectats per situacions d'urgència / emergència

Procediment de recollida:

– Telefònica (usuaris del telèfon 112 Comunitat Valenciana)

c) Estructura del fitxer.

Dades identificatives:

– Nom

– Cognoms

– Adreça

– Telèfon fix

– Telèfon mòbil

– Correu electrònic

– Salut

– Veu

Un altre tipus de dades:

Direcció, veu, telèfon i nom/cognoms poden ser referits també al qui crida, no exclusivament a l'afectat per la situació d'urgència / emergència.

Sistema de tractament: mixt

d) Comunicacions previstes: òrgans judicials, forces i cossos de seguretat, altres òrgans de l'Administració de l'Estat, altres òrgans de la Comunitat Autònoma, altres òrgans de l'Administració local.



e) Transferències internacionals de dades: no se'n preveuen

f) Responsable del fitxer: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria.

g) Servici o unitat davant la qual es poden exercitar els drets: Conselleria de Governació i Justícia. Direcció General de Prevenció, Extinció d'Incendis i Emergències. Registre d'entrada.

h) Nivell de seguretat: alt



5. Control registre accés físic

a) Nom del fitxer: Control i registre d'accés físic

Finalitat: Registrar i gestionar les dades de persones que accedixen als diferents edificis de la Conselleria de Governació i Justícia.

b) Origen de les dades: la pròpia persona interessada o el seu representant legal.

Altres col·lectius: Representants de col·lectius, persones que accedixen als locals de la Conselleria de Governació i Justícia.

Procediment de recollida:

– Directament de l'interessat o del representant legal/ del col·lectiu.



c) Estructura del fitxer:

Dades identificatives:

– Nom

– Cognoms

– DNI/NIF

– Adreça

– Telèfon fix

– Telèfon mòbil

– Correu electrònic

– Imatge, persona a qui visita, institució / empresa a què pertany.



Sistema de tractament: mixt

d) Comunicacions previstes: no se'n preveuen.

e) Transferències internacionals de dades: no se'n preveuen

f) Responsable del fitxer: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria

g) Servici o unitat davant la qual es poden exercitar els drets: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria. Registre d'entrada.



h) Nivell de seguretat: bàsic



6. Agenda de contactes de la Conselleria de Governació i Justícia

a) Nom fitxer: Agenda de contactes de la Conselleria de Governació i Justícia

Finalitat: Gestionar les dades de contacte de persones, entitats i organismes per al funcionament normal de la Conselleria de Governació i Justícia.

b) Origen de les dades: la pròpia persona interessada.

Procediment de recollida:

– Entrevistes personals, entrevistes telefòniques, bases de dades, llistats web o fax

c) Estructura del fitxer:

Dades identificatives

– Nom

– Cognoms

– Adreça professional

– Telèfon fix

– Telèfon mòbil

– Fax

– Correu electrònic

– Forma de contacte

– Detalls d'ús

– Empresa

– Lloc de treball i categoria

Sistema de tractament: mixt

d) Comunicacions previstes: no se'n preveuen

e) Transferències internacionals de dades: no se'n preveuen

f) Responsable del fitxer: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria

g) Servicis o unitat davant els quals es poden exercitar els drets: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria. Registre d'Entrada



h) Nivell de seguretat: bàsic



7. Registre d'entrada i eixida de documents

a) Nom fitxer: Registre d'entrada i eixida de documents

Finalitat: Efectuar un registre per al seguiment dels documents que entren i ixen de la Conselleria de Governació i Justícia.

b) Origen de les dades: la pròpia persona interessada

c) Estructura del fitxer:

Dades identificatives

Nom

Cognoms

Adreça

DNI/NIF

Telèfon fix

Telèfon mòbil

Fax

Correu electrònic

Firma

Sistema de tractament: mixt

d) Comunicacions previstes: no se'n preveuen

e) Transferències internacionals de dades: no se'n preveuen

f) Responsable del fitxer: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria

g) Servicis o unitat davant els quals es poden exercitar els drets: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria. Registre d'Entrada



h) Nivell de seguretat: bàsic



8. Videovigilància en edificis de la Conselleria de Governació i Justícia

a) Nom fitxer: Videovigilància en edificis

Finalitat: Gravar imatges de diversos accessos en edificis de la Conselleria de Governació i Justícia per a augmentar la seguretat en el control d'accés físic.

b) Origen de les dades: la pròpia persona interessada

Procediment de recollida:

– Gravació d'imatges per mitjà de càmeres de vídeo

c) Estructura del fitxer:

Dades identificatives

– Imatges

Sistema de tractament: mixt

d) Comunicacions previstes: òrgans judicials

e) Transferències internacionals de dades: no se'n preveuen

f) Responsable del fitxer: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria

g) Servicis o unitat davant els quals es poden exercitar els drets: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria. Registre d'Entrada



h) Nivell de seguretat: bàsic



9. Gestió de Personal

a) Nom fitxer: Gestió de Personal

Finalitat: Portar un control de la ubicació del personal de la Conselleria i eventuals, el seu possible venciment en llocs personals. Control de permisos i llicències, control del personal que es troba de baixa per incapacitat temporal. Control dels expedients personals dels empleats de la Conselleria de Governació i Justícia i un altre personal eventual.

b) Origen de les dades: la mateixa persona interessada, administracions públiques.

Procediment de recollida:

– Directament de l'interessat

c) Estructura del fitxer:

Dades identificatives

– Nom

– Cognoms

– DNI/NIF

– Adreça

– Telèfon fix

– Telèfon mòbil

– Número de targeta de seguretat social

– Número de Registre personal

– Correu electrònic

– Firma

Dades acadèmiques i professionals

– Titulació

Detalls d'ús

– Escala i categoria

Sistema de tractament: mixt

d) Comunicacions previstes: altres òrgans de l'administració de l'Estat, altres òrgans de la Comunitat Autònoma, altres òrgans de l'Administració local.

e) Transferències internacionals de dades: no se'n preveuen

f) Responsable del fitxer: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria

g) Servicis o unitat davant els quals es poden exercitar els drets: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria. Registre d'Entrada



h) Nivell de seguretat: bàsic



10. Gestió de Nòmines

a) Nom fitxer: Gestió de Nòmines

Finalitat: Elaboració de les incidències de nòmines, així com l'elaboració dels informes per al pagament de les nòmines del personal de la Conselleria.

b) Origen de les dades: la pròpia persona interessada

Procediment de recollida:

– Directament de l'interessat

c) Estructura del fitxer:

Dades identificatives

– Nom

– Cognoms

– DNI/NIF

– Número de Registre personal

– Dades econòmiques, financeres i d'assegurances

– Codi de compte

– Import

Sistema de tractament: mixt

d) Comunicacions previstes: Organismes de la Seguretat Social, Hisenda Pública i Administració Tributària i altres òrgans de la Comunitat Autònoma.

e) Transferències internacionals de dades: no se'n preveuen

f) Responsable del fitxer: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria

g) Servicis o unitat davant els quals es poden exercitar els drets: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria. Registre d'Entrada



h) Nivell de seguretat: bàsic



11. Pagaments a proveïdors i col·laboradors de la Conselleria

a) Nom fitxer: Pagaments a proveïdors i col·laboradors

Finalitat: Gestió del pagament als col·laboradors i proveïdors de la Conselleria.

b) Origen de les dades: la pròpia persona interessada, administracions públiques

Procediment de recollida:

– Directament de l'interessat, formularis

c) Estructura del fitxer:

Dades identificatives

– Nom

– Cognoms

– DNI/NIF

– Adreça

– Telèfon fix

– Telèfon mòbil

– Fax

Detalls d'ús

– Nom de l'empresa

Dades econòmiques, financeres i d'assegurances

– Codi de compte

– Import

Sistema de tractament: mixt

d) Comunicacions previstes: no se'n preveuen

e) Transferències internacionals de dades: no se'n preveuen

f) Responsable del fitxer: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria

g) Servicis o unitat davant els quals es poden exercitar els drets: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria. Registre d'Entrada



h) Nivell de seguretat: bàsic



12. Sol·licitants subvencions

a) Nom fitxer: Sol·licitants subvencions

Finalitat: Gestió de les sol·licituds de subvencions i gestió de la relació amb les entitats sol·licitants, amb la finalitat de requerir-los la documentació que puga ser necessària en cada moment i posar en el seu coneixement les decisions que s'hi puguen adoptar.

b) Origen de les dades: la pròpia persona interessada

Procediment de recollida:

– Formularis, sol·licituds

c) Estructura del fitxer:

Dades identificatives

– Nom del representant

– Cognoms del representant

– DNI/NIF

– Firma

– Adreça professional

– Telèfon fix

– Telèfon mòbil

– Fax

– Correu electrònic

Detalls d'ús

– Càrrec o lloc de treball exercit

Sistema de tractament: mixt

d) Comunicacions previstes: no se'n preveuen

e) Transferències internacionals de dades: no se'n preveuen

f) Responsable del fitxer: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria

g) Servicis o unitat davant els quals es poden exercitar els drets: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria. Registre d'Entrada



h) Nivell de seguretat: bàsic



13. Acreditacions realitzades per la Conselleria de Governació i Justícia

a) Nom fitxer: Acreditacions

Finalitat: Gestió d'acreditacions realitzades per la Conselleria de Governació i Justícia.

b) Origen de les dades: la pròpia persona interessada

Procediment de recollida:

– Formularis, sol·licituds

c) Estructura del fitxer:

Dades identificatives

– Nom

– Cognoms

– DNI/NIF

– Firma

– Adreça

– Telèfon fix

– Telèfon mòbil

– Fax

– Correu electrònic

Detalls d'ús

– Càrrec o lloc de treball exercit

Dades acadèmiques i professionals

– Formació

Sistema de tractament: mixt

d) Comunicacions previstes: no se'n preveuen

e) Transferències internacionals de dades: no se'n preveuen

f) Responsable del fitxer: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria.

g) Servicis o unitat davant els quals es poden exercitar els drets: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria. Registre d'Entrada



h) Nivell de seguretat: bàsic



14. Premis, distincions i condecoracions atorgats per la Conselleria de Governació i Justícia

a) Nom fitxer: Premis, distincions i condecoracions.

Finalitat: Concessió de premis, distincions i condecoracions atorgats a membres de distints col·lectius.

b) Origen de les dades: la pròpia persona interessada o el seu representant legal, administracions públiques.

Procediment de recollida:

– A través d'escrits i fax

c) Estructura del fitxer:

Dades identificatives

– Nom

– Cognoms

– Telèfon fix

– Telèfon mòbil

– Correu electrònic

– Dades acadèmiques i professionals

– Titulació

– Altres dades de curriculum vitae

Altres dades especialment protegides

– Salut

– Dades relacionades amb violència de gènere

– Dades relacionades amb la comissió de delictes

Detalls d'ús

– Escala i categoria

Sistema de tractament: mixt

d) Comunicacions previstes: no se'n preveuen

e) Transferències internacionals de dades: no se'n preveuen

f) Responsable del fitxer: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria

g) Servicis o unitat davant els quals es poden exercitar els drets: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria. Registre d'Entrada



h) Nivell de seguretat: alt



15. Veterinaris i assessors

a) Nom fitxer: Veterinaris i assessors

Finalitat: Gestió del nomenament i designació de veterinaris i assessors per a espectacles taurins.

b) Origen de les dades: la pròpia persona interessada, a través del col·legi professional

Procediment de recollida:

– Sol·licituds

c) Estructura del fitxer:

Dades identificatives

– Nom

– Cognoms

– Adreça

– Telèfon fix

– Telèfon mòbil

– DNI/NIF

– Correu electrònic

Sistema de tractament: mixt

d) Comunicacions previstes: no se'n preveuen

e) Transferències internacionals de dades: no se'n preveuen

f) Responsable del fitxer: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria

g) Servicis o unitat davant els quals es poden exercitar els drets: Conselleria de Governació i Justícia. Direcció General de Seguretat i Protecció Ciutadana. Registre d'Entrada

h) Nivell de seguretat: bàsic



16. Víctimes del terrorisme

a) Nom fitxer: Víctimes del terrorisme

Finalitat: Gestió de les ajudes a víctimes del terrorisme i concessió de distincions.

b) Origen de les dades: la pròpia persona interessada o el seu representant legal

Altres col·lectius: institucions i entitats.

Procediment de recollida:

– Formularis

c) Estructura del fitxer:

Dades identificatives

– Nom

– Cognoms

– DNI/NIF

– Adreça

– Firma

– Telèfon fix

– Telèfon mòbil

Altres dades especialment protegides

– Salut

Dades de transaccions béns i servicis

– Compensacions/Indemnitzacions

Dades econòmiques, financeres i d'assegurances

– Codi de compte

– Import

Sistema de tractament: mixt

d) Comunicacions previstes: altres òrgans de l'administració de l'Estat, altres òrgans de la Comunitat Autònoma, altres òrgans de l'Administració local.

e) Transferències internacionals: no se'n preveuen

f) Responsable del fitxer: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria

g) Servicis o unitat davant els quals es poden exercitar els drets: Conselleria de Governació i Justícia. Direcció General de Seguretat i Protecció Ciutadana. Registre d'Entrada

h) Nivell de seguretat: alt



17. Tribunals policia local

a) Nom fitxer: Tribunals policia local

Finalitat: Nomenament de tècnic especialista proposat per la Generalitat en tribunals d'accés a places de policia.

b) Origen de les dades: Membres de tribunals d'accés als Cossos de Policia Local, Administració local.

Procediment de recollida:

– A través d'escrits i fax

c) Estructura del fitxer:

Dades identificatives

– Nom

– Cognoms

– Telèfon fix

– Telèfon mòbil

– Correu electrònic

Dades acadèmiques i professionals

– Titulació

– Altres dades de curriculum vitae

Detalls d'ús

– Escala i categoria

Sistema de tractament: mixt

d) Comunicacions previstes: no se'n preveuen

e) Transferències internacionals de dades: no se'n preveuen

f) Responsable del fitxer: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria

g) Servicis o unitat davant els quals es poden exercitar els drets: Conselleria de Governació i Justícia. Direcció General de Seguretat i Protecció Ciutadana. Registre d'Entrada

h) Nivell de seguretat: bàsic



18. Gestió docent de l'IVASPE

a) Nom fitxer: Gestió docent de l'IVASPE

Finalitat: Gestió dels professors i alumnes de l'IVASPE incloent els currículum vitae dels professors i els expedients professionals dels alumnes.

b) Origen de les dades: la pròpia persona interessada

Procediment de recollida:

– Entrevistes, formularis

c) Estructura del fitxer:

Dades identificatives

– Nom

– Cognoms

– DNI/NIF

– Correu electrònic

– Telèfon fix

– Telèfon mòbil

– Sexe

Dades acadèmiques i professionals

– Titulació

Detalls d'ús

– Lloc de treball i categoria/grau

Un altre tipus de dades

– Característiques personals

Sistema de tractament: mixt

d) Comunicacions previstes: Hisenda Pública i Agència Tributària, organismes de la Seguretat Social, altres òrgans de la Comunitat Autònoma, altres òrgans de l'Administració de l'Estat, altres òrgans de l'Administració local.

e) Transferències internacionals de dades: no se'n preveuen

f) Responsable del fitxer: Conselleria de Governació Justícia. Subsecretaria

g) Servicis o unitat davant els quals es poden exercitar els drets: Conselleria de Governació i Justícia. Direcció General de Seguretat i Protecció Ciutadana. Registre d'Entrada

h) Nivell de seguretat: bàsic



19. Gestió d'informes psicològics d'alumnes IVASPE

a) Nom fitxer: Gestió d'informes psicològics d'alumnes IVASPE



Finalitat: Gestió d'informes psicològics d'alumnes IVASPE candidats a policies locals.

b) Origen de les dades: Alumnes de l'IVASPE, empleats.

Procediment de recollida:

– Entrevistes, formularis

c) Estructura del fitxer:

Dades identificatives

– Nom

– Cognoms

– DNI/NIF

– Correu electrònic

– Telèfon fix

– Telèfon mòbil

– Sexe

Dades acadèmiques i professionals

– Titulació

Detalls d'ús

– Lloc de treball i categoria/grau

Dades especialment protegides

– Salut

Sistema de tractament: mixt

d) Comunicacions previstes: no se'n preveuen

e) Transferències internacionals de dades: no se'n preveuen

f) Responsable del fitxer: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria

g) Servicis o unitat davant els quals es poden exercitar els drets: Conselleria de Governació i Justícia. Direcció General de Seguretat i Protecció Ciutadana. Registre d'Entrada

h) Nivell de seguretat: alt



20. Registre i acreditació de Policies Locals de la Comunitat Valenciana

a) Nom fitxer: Registre i acreditació de Policies Locals de la Comunitat Valenciana

Finalitat: Control del Registre de Policies Locals i atorgament del número d'identificació professional corresponent.

b) Origen de les dades: administracions públiques.

Procediment de recollida:

– Formularis

c) Estructura del fitxer:

Dades identificatives

– Nom

– Cognoms

– Adreça

– DNI/NIF

– Número d'identificació professional

– Correu electrònic

– Data de naixement

– Lloc de naixement

Dades acadèmiques i professionals

– Titulació

Dades relatives a infraccions

– Dades d'infraccions administratives

– Dades d'infraccions penals

Detalls d'ús

– Lloc de treball i categoria/grau

Un altre tipus de dades

– Premis, distincions i condecoracions

– Canvi de situació administrativa

Sistema de tractament: mixt

d) Comunicacions previstes: no se'n preveuen

e) Transferències internacionals de dades: no se'n preveuen

f) Responsable del fitxer: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria

g) Servicis o unitat davant els quals es poden exercitar els drets: Conselleria de Governació i Justícia. Direcció General de Seguretat i Protecció Ciutadana. Registre d'Entrada

h) Nivell de seguretat: mitjà.



21. Gestió de personal de la Unitat del Cos Nacional de Policia adscrita a la Comunitat Valenciana.

a) Nom fitxer: Gestió de personal de la Unitat del Cos Nacional de Policia adscrita a la Comunitat Valenciana.

Finalitat: Portar la gestió de personal de la Unitat del Cos Nacional de Policia adscrita a la Comunitat Valenciana. Control de permisos i llicències, assistència a juís, assistència a les juntes locals de seguretat i control del telefonema

b) Origen de les dades: la pròpia persona interessada, administracions públiques

Procediment de recollida:

– Directament de l'interessat

c) Estructura del fitxer:

Dades identificatives

– Nom

– Cognoms

– DNI/NIF

– Telèfon fix

– Telèfon mòbil

– Número de registre personal

– Fotografia

– Fax

– Correu electrònic

Detalls d'ús

– Escala i categoria

Sistema de tractament: mixt

d) Comunicacions previstes: altres òrgans de l'administració de l'Estat, altres òrgans de la Comunitat Autònoma, altres òrgans de l'Administració local, administracions públiques, òrgans judicials

e) Transferències internacionals de dades: no se'n preveuen

f) Responsable del fitxer: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria

g) Servicis o unitat davant els quals es poden exercitar els drets: Conselleria de Governació i Justícia. Direcció General de Seguretat i Protecció Ciutadana. Registre d'Entrada

h) Nivell de seguretat: bàsic



22. Gestió d'incapacitats temporals de la Unitat del Cos Nacional de Policia adscrita a la Comunitat Valenciana.

a) Nom fitxer: Gestió d'incapacitats temporals de la Unitat del Cos Nacional de Policia adscrita a la Comunitat Valenciana

Finalitat: Control d'incapacitats temporals del personal de la Unitat del Cos Nacional de Policia adscrita a la Comunitat Valenciana



b) Origen de les dades: la pròpia persona interessada, administracions públiques

Procediment de recollida:

– Directament de l'interessat

c) Estructura del fitxer:

Dades identificatives

– Nom

– Cognoms

– Número afiliació mútua

Altres dades especialment protegides

– Salut

Sistema de tractament: mixt

d) Comunicacions previstes: altres òrgans de l'administració de l'Estat, altres òrgans de la Comunitat Autònoma, altres òrgans de l'Administració local, administracions públiques, òrgans judicials.

e) Transferències internacionals de dades: no se'n preveuen

f) Responsable del fitxer: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria

g) Servicis o unitat davant els quals es poden exercitar els drets: Conselleria de Governació i Justícia. Direcció General de Seguretat i Protecció Ciutadana. Registre d'Entrada

h) Nivell de seguretat: alt



23. Servicis realitzats per la Unitat del Cos Nacional de Policia adscrita a la Comunitat Valenciana

a) Nom fitxer: Servicis realitzats per la Unitat del Cos Nacional de Policia adscrita a la Comunitat Valenciana.

Finalitat: Portar el control dels distints servicis realitzats per la Unitat del Cos Nacional de Policia adscrita a la Comunitat Valenciana, també s'utilitzen les dades amb fins estadístics

b) Origen de les dades: la pròpia persona interessada, administracions públiques

Procediment de recollida:

– Directament de l'interessat o administracions públiques

c) Estructura del fitxer:

Dades identificatives

– Nom

– Cognoms

– Adreça

– DNI/NIF

Dades relatives a infraccions

– Dades d'infraccions administratives

– Dades d'infraccions penals

Altres dades especialment protegides

– Salut

– Dades amb fins policials

– Dades relacionades amb violència de gènere

– Dades relacionades amb la comissió de delictes

– Dades de menors

Sistema de tractament: mixt

d) Comunicacions previstes: òrgans judicials, forces i Cossos de Seguretat.

e) Transferències internacionals de dades: no se'n preveuen

f) Responsable del fitxer: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria

g) Servicis o unitat davant els quals es poden exercitar els drets: Conselleria de Governació i Justícia. Direcció General de Seguretat i Protecció Ciutadana. Registre d'Entrada

h) Nivell de seguretat: alt



24. Sol·licitants beques i premis escolars

a) Nom fitxer: Sol·licitants beques i premis escolars

Finalitat: Gestió de les sol·licituds de beques i premis escolars i gestió de la relació amb els sol·licitants, amb la finalitat de requerir-los la documentació que puga ser necessària en cada moment i posar en el seu coneixement les decisions que es puguen adoptar.

b) Origen de les dades: la pròpia persona interessada o el seu representant legal

Procediment de recollida:

– Formularis, sol·licituds

c) Estructura del fitxer:

Dades identificatives

– Nom

– Cognoms

– DNI/NIF

– Firma

– Adreça professional

– Telèfon fix

– Telèfon mòbil

– Fax

– Correu electrònic

– Nom de participants

– Cognoms de participants

Dades acadèmiques i professionals

– Titulació

Sistema de tractament: mixt

d) Comunicacions previstes: no se'n preveuen

e) Transferències internacionals de dades: no se'n preveuen

f) Responsable del fitxer: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria

g) Servicis o unitat davant els quals es poden exercitar els drets: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria. Registre d'Entrada



h) Nivell de seguretat: bàsic



25. Gestió de processos electorals i consultes populars.

a) Nom fitxer: Gestió de processos electorals i consultes populars.



Finalitat: Organització i coordinació dels processos electorals i consultes populars competència de la Generalitat Valenciana, de conformitat amb la normativa aplicable.

b) Origen de les dades: l'Administració electoral, les administracions públiques, els partits polítics, federacions, coalicions i agrupacions d'electors, i els propis interessats o el seu representant legal.

Procediment de recollida:

– Formularis (paper/electrònic), bases de dades, llistats web, fax i correu electrònic.

c) Estructura del fitxer:

Dades identificatives

– Nom

– Cognoms

– DNI/NIF

– Firma

– Adreça

– Telèfon fix

– Telèfon mòbil

– Fax

– Correu electrònic

– Organització/empresa

– Funcions

Dades especialment protegides

– Ideologia

Sistema de tractament: mixt

d) Comunicacions previstes: Administració electoral, Unitat del Cos Nacional de Policia adscrita a la Comunitat Valenciana, empreses col·laboradores en la gestió electoral

e) Transferències internacionals de dades: no se'n preveuen

f) Responsable del fitxer: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria

g) Servicis o unitat davant els quals es poden exercitar els drets: Conselleria de Governació i Justícia. Direcció General de Seguretat i Protecció Ciutadana. Registre d'Entrada

h) Nivell de seguretat: bàsic



26. Entrega de diplomes en activitats divulgatives.

a) Nom fitxer: Entrega de diplomes en activitats divulgatives.



Finalitat: Entregar diplomes per la participació en activitats divulgatives relacionades amb les matèries sobre les quals ostenta competència la Conselleria de Governació i Justícia.

b) Origen de les dades: Els propis interessats.

Procediment de recollida:

– Formularis, entrevistes telefòniques, bases de dades, llistats web, fax i correu electrònic.

c) Estructura del fitxer:

Dades identificatives

– Nom dels participants

– Cognoms dels participants

– DNI/NIF

– Firma

– Adreça professional

– Telèfon fix

– Telèfon mòbil

– Fax

– Correu electrònic

Sistema de tractament: mixt

d) Comunicacions previstes: no se'n preveuen

e) Transferències internacionals de dades: no se'n preveuen

f) Responsable del fitxer: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria

g) Servicis o unitat davant els quals es poden exercitar els drets: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria. Registre d'Entrada



h) Nivell de seguretat: bàsic



27. Dades del personal del 112CV

a) Nom fitxer: Dades del personal del 112CV

Finalitat: Registres de personal i seguiment professional del personal (currículum, informes valoració, avaluacions, incidències, quadrants/vacacions.)

b) Origen de les dades: la pròpia persona interessada

Procediment de recollida:

– Directament de l'interessat

c) Estructura del fitxer:

Dades identificatives

– Nom

– Cognoms

– DNI/NIF

Detalls d'ús

– Empresa

– Lloc de treball i categoria

Sistema de tractament: mixt

d) Comunicacions previstes: no se'n preveuen

e) Transferències internacionals de dades: no se'n preveuen

f) Responsable del fitxer: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria

g) Servicis o unitat davant els quals es poden exercitar els drets: Conselleria de Governació i Justícia. Direcció General de Prevenció, Extinció d'Incendis i Emergències. Registre d'Entrada

h) Nivell de seguretat: bàsic



28. Seguretat Radiològica

a) Nom fitxer: Seguretat Radiològica

Finalitat: Gestió de la informació relativa a les instal·lacions radioactives.

b) Origen de les dades: la pròpia persona interessada o el seu representant legal i administracions públiques.

Procediment de recollida:

– Formularis, entrevistes

c) Estructura del fitxer:

Dades identificatives

– Nom

– Cognoms

– DNI/NIF

– Adreça

Detalls d'ús

– Lloc de treball i categoria

Sistema de tractament: mixt

d) Comunicacions previstes: Consell de Seguretat Nuclear

e) Transferències internacionals de dades: no se'n preveuen

f) Responsable del fitxer: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria

g) Servicis o unitat davant els quals es poden exercitar els drets: Conselleria de Governació i Justícia. Direcció General de Prevenció, Extinció d'Incendis i Emergències. Registre d'Entrada

h) Nivell de seguretat: bàsic



29. Control de salut radiològica

a) Nom fitxer: Control de salut radiològica

Finalitat: Gestió de la informació relacionada amb el control de la salut radiològica.

b) Origen de les dades: la pròpia persona interessada o el seu representant legal i administracions públiques.

Procediment de recollida:

– Formularis, entrevistes

c) Estructura del fitxer:

Dades identificatives

– Nom

– Cognoms

Altres dades especialment protegides

– Salut

Sistema de tractament: mixt

d) Comunicacions previstes: Consell de Seguretat Nuclear

e) Transferències internacionals de dades: no se'n preveuen

f) Responsable del fitxer: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria

g) Servicis o unitat davant els quals es poden exercitar els drets: Conselleria de Governació i Justícia. Direcció General de Prevenció, Extinció d'Incendis i Emergències. Registre d'Entrada

h) Nivell de seguretat: alt



30. Plans d'autoprotecció d'establiments

a) Nom fitxer: Plans d'autoprotecció d'establiments

Finalitat: Registre i control dels plans d'autoprotecció d'establiments de la Comunitat Valenciana.

b) Origen de les dades: la pròpia persona interessada o representant legal

Procediment de recollida:

– Formularis i entrevistes

c) Estructura del fitxer:

Dades identificatives

– Nom

– Cognoms

– DNI/NIF

Detalls d'ús

– Lloc de treball i categoria

Sistema de tractament: mixt

d) Comunicacions previstes: no se'n preveuen

e) Transferències internacionals de dades: no se'n preveuen

f) Responsable del fitxer: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria

g) Servicis o unitat davant els quals es poden exercitar els drets: Conselleria de Governació i Justícia. Direcció General de Prevenció, Extinció d'Incendis i Emergències. Registre d'Entrada

h) Nivell de seguretat: bàsic



31. Registre dels Servicis de Voluntariat de Protecció Civil de la Comunitat Valenciana

a) Nom fitxer: Registre dels Servicis de Voluntariat de Protecció Civil de la Comunitat Valenciana

Finalitat: Inscripció de tots els col·lectius que formen part dels Servicis del Voluntariat de Protecció Civil que s'indiquen en el Reglament Autonòmic dels Servicis del Voluntariat de Protecció Civil i Estatut del Voluntariat de Protecció Civil.

b) Origen de les dades: la pròpia persona interessada, administracions públiques, altres persones físiques.

Procediment de recollida:

– Formularis i entrevistes

c) Estructura del fitxer:

Dades identificatives

– Nom

– Cognoms

– DNI/NIF

– Adreça

– Telèfon fix

– Telèfon mòbil

– Correu electrònic

Dades característiques personals

– Sexe

– Edat

– Data de naixement

Dades acadèmiques i professionals

– Formació

– Titulació

Sistema de tractament: mixt

d) Comunicacions previstes: no se'n preveuen

e) Transferències internacionals de dades: no se'n preveuen

f) Responsable del fitxer: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria

g) Servicis o unitat davant els quals es poden exercitar els drets: Conselleria de Governació i Justícia. Direcció General de Prevenció, Extinció d'Incendis i Emergències. Registre d'Entrada

h) Nivell de seguretat: bàsic



32. Gestió de Recursos Humans

a) Nom fitxer: Gestió de Recursos Humans

Finalitat: Gestió de personal al servici de l'Administració de justícia de la Comunitat Valenciana, gestió dels documents per a les nòmines, acció social. Control de permisos i llicències i vacacions. Control del personal que es troba en baixa per incapacitat temporal. Gestió de la formació. Altres finalitats pròpies de la gestió de recursos humans.



Gestió de les borses de treball de funcionaris interins per a cobrir temporalment llocs de personal al servici de l'Administració de justícia.



b) Origen de les dades: la pròpia persona interessada o el seu representant legal, administracions públiques

Procediment de recollida:

– Declaracions o formularis

– Dades que es troben en els expedients personals dels afectats

c) Estructura del fitxer:

Dades identificatives

– Nom

– Cognoms

– DNI/NIF

– Adreça

– Telèfon

– Número de targeta de seguretat social /Mutualitat

– Número de Registre personal

– Correu electrònic

– Firma

Detalls d'ús

– Cos

– Relació jurídica dels afectats

– Dades relatives a situacions administratives

– Dades relatives a reconeixement d'antiguitat i triennis.

– Dades relatives a autorització i reconeixement de compatibilitats



– Dades relatives a permisos i llicències

– Dades relatives a expedients administratius en què els afectats figuren com a interessats.

– Acadèmiques

Dades especialment protegides

– Afiliació sindical

Altres dades especialment protegides

– Salut

Sistema de tractament: mixt

d) Comunicacions previstes: organismes de la seguretat social; Hisenda Pública i Administració Tributària; altres òrgans de l'administració de l'Estat; altres òrgans de la comunitat autònoma; sindicats i juntes de personal; mútues d'accidents i malalties professionals.

e) Transferències internacionals de dades: no se'n preveuen

f) Responsable del fitxer: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria.

g) Sevicis o unitat davant els quals es poden exercitar els drets: Conselleria de Governació i Justícia. Direcció General de Justícia

h) Nivell de seguretat: alt



33. Control horari al servici del personal al servici de l'Administració de justícia

a) Nom fitxer: Control horari al servici del personal al servici de l'Administració de justícia

Finalitat: Control de presència i d'absentisme laboral del personal al servici de l'administració de Justícia a la Comunitat Valenciana.

b) Origen de les dades: la pròpia persona interessada o el seu representant legal, administracions públiques

Procediment de recollida:

– Dades que es troben en els expedients personals dels afectats

c) Estructura del fitxer:

Dades identificatives

– Nom

– Cognoms

– DNI/NIF

– Telèfon

– Número de targeta de seguretat social /Mutualitat

– Firma

– Patró de l'empremta digital de la mà dreta i esquerra

– Firma electrònica

Característiques personals

Detalls d'ús

Sistema de tractament: mixt

d) Comunicacions previstes: No n'està prevista la cessió

e) Transferències internacionals de dades: no se'n preveuen

f) Responsable del fitxer: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria

g) Servicis o unitat davant els quals es poden exercitar els drets: Conselleria de Governació i Justícia. Direcció General de Justícia

h) Nivell de seguretat: bàsic



34. Assistència jurídica gratuïta

a) Nom fitxer: Debades

Finalitat: Gestionar les sol·licituds del reconeixement del dret a l'assistència jurídica gratuïta, les resolucions recaigudes en aquelles i les impugnacions presentades contra estes.

b) Origen de les dades: la pròpia persona interessada o el seu representant legal, administracions públiques, entitat privada

Procediment de recollida:

– Formularis /registre electrònics

– Declaracions de l'interessat

– Dades sol·licitats a altres administracions

c) Estructura del fitxer:

Dades identificatives

– Nom

– Cognoms

– DNI/NIF

– Adreça

– Telèfon

– Firma

Dades característiques personals

Dades acadèmiques i professionals

Dades circumstàncies socials

Dades econòmiques, finançament i d'assegurances

Dades de procediments judicials:

– Tipus i número de procediment

– Òrgan judicial davant del que es tramita

Altres dades especialment protegides

– Salut

– Dades derivades de violència de gènere

Sistema de tractament: mixt

d) Comunicacions previstes: òrgans judicials

e) Transferències internacionals de dades: no se'n preveuen

f) Responsable del fitxer: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria.

g) Servicis o unitat davant els quals es poden exercitar els drets: Conselleria de Governació i Justícia. Direcció General de Justícia

h) Nivell de seguretat: alt



35. Registre d'Associacions

a) Nom fitxer: Registre Autonòmic d'Associacions de la Comunitat Valenciana.

Finalitat: Inscripció de les Associacions i Federacions d'associacions de la Comunitat Valenciana d'acord amb la Llei Orgànica 1/2002, de 22 de març, reguladora del Dret d'Associació.

b) Origen de les dades: els propis interessats o el seu representant legal

c) Estructura del fitxer:

Dades identificatives

– Nom

– Cognoms

– DNI/NIF

– Adreça

– Telèfon

– Firma

Sistema de tractament: mixt

d) Comunicacions previstes: registres públics.

e) Transferències internacionals de dades: no se'n preveuen

f) Responsable del fitxer: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria

g) Servicis o unitat davant els quals es poden exercitar els drets: Conselleria competent en matèria de Justícia. Direcció General de Justícia

h) Nivell de seguretat: bàsic



36. Registre de Fundacions

a) Nom fitxer: Registre de Fundacions

Finalitat: Inscripció de les Fundacions de la Comunitat Valenciana, delegacions de Fundacions i la resta d'actes inscriptibles d'acord amb la Llei 8/98, de 9 de desembre, de Fundacions de la Comunitat Valenciana. Depòsit i arxiu de documents comptables i legalització de llibres.



b) Origen de les dades: la pròpia persona interessada o el seu representant legal

Procediments de recollida:

– Declaracions o formularis

c) Estructura del fitxer:

Dades identificatives

– Nom

– Cognoms

– DNI/NIF

– Adreça

– Telèfon

– Firma

Dades econòmiques i financers

Dades de transaccions

Sistema de tractament: mixt

d) Comunicacions previstes: registres públics

e) Transferències internacionals de dades: no se'n preveuen

f) Responsable del fitxer: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria

g) Servicis o unitat davant els quals es poden exercitar els drets: Conselleria de Governació i Justícia. Direcció General de Justícia

h) Nivell de seguretat: bàsic



37. Registre de col·legis professionals

a) Nom fitxer: Registre de col·legis professionals

Finalitat: Inscripció dels Consells i dels Col·legis Professionals de la Comunitat Valenciana d'acord amb la Llei 6/1997, de 4 de desembre, de Consells i Col·legis Professionals de la Comunitat Valenciana.



b) Origen de les dades: la pròpia persona interessada o el seu representant legal

Procediments de recollida:

– Declaracions o formularis

c) Estructura del fitxer:

Dades identificatives

– Nom

– Cognoms

– DNI/NIF

– Adreça

– Telèfon

– Firma

Sistema de tractament: mixt

d) Comunicacions previstes: registres públics

e) Transferències internacionals de dades: no se'n preveuen

f) Responsable del fitxer: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria

g) Servicis o unitat davant els quals es poden exercitar els drets: Conselleria de Governació i Justícia. Direcció General de Justícia

h) Nivell de seguretat: bàsic



38. Registre d'Unions de Fet

a) Nom fitxer: Registre de Parelles de Fet

Finalitat: Inscripció de la unions de fet formalitzades de la Comunitat Valenciana d'acord amb la Llei 5/2012, de la Generalitat. Manteniment de les inscripcions de les unions de fet de la Comunitat Valenciana tramitades d'acord amb la Llei 1/2001, de 6 d'abril.



b) Origen de les dades: la pròpia persona interessada o el seu representant legal

Procediments de recollida:

– Declaracions o formularis

c) Estructura del fitxer:

Dades identificatives

– Nom

– Cognoms

– NIF/NIE

– Adreça

– Telèfon

– Firma

Característiques personals

– Estat civil

– Nacionalitat

– Sexe

– Data de naixement

Sistema de tractament: mixt

d) Comunicacions previstes: no se'n preveuen

e) Transferències internacionals de dades: no se'n preveuen

f) Responsable del fitxer: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria

g) Servicis o unitat davant els quals es poden exercitar els drets: Conselleria de Governació i Justícia. Direcció General de Justícia

h) Nivell de seguretat: bàsic



39. Vot accessible

a) Nom del fitxer: Vot accessible

Finalitat del fitxer i usos previstos per al mateix: gestió del vot accessible regulat en el Reial Decret 1612/2007, de 7 de desembre, pel qual es regula un procediment de vot accessible que facilita a les persones amb discapacitat visual l'exercici del dret de sufragi.



b) Origen de les dades: la pròpia persona interessada.

Procediment de recollida:

– Comunicació al telèfon gratuït habilitat per l'administració per a eixe efecte

c) Estructura del fitxer:

Dades identificatives

– Nom

– Cognoms

– DNI

– Telèfon de contacte

– Adreça postal

Dades especialment protegides relacionades amb la salut de les persones

– Grau de discapacitat visual igual o superior al 33%

Característiques personals

– Declaració de capacitat lectora en Braille i/o afiliació a l'ONCE



Sistema de tractament: mixt

d) Comunicacions previstes: a l'Institut Nacional d'Estadística (Oficina de Cens Electoral) i a l'Administració electoral

e) Transferències internacionals de dades: no se'n preveuen

f) Responsable del fitxer: Conselleria de Governació i Justícia. Subsecretaria

g) Servicis o unitat davant els quals es poden exercitar els drets: Conselleria de Governació i Justícia. Direcció General de Seguretat i Protecció Ciutadana

h) Nivell de seguretat: bàsic.

Mapa web