Ficha disposicion

Ficha disposicion





ORDRE 25/2010, de 17 de juny, de la Conselleria d'Economia, Hisenda i Ocupació, per la qual es creen els fitxers informatitzats de l'Institut Valencià de Seguretat i Salut en el Treball.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 6299 de 29.06.2010
Número identificador:  2010/7268
Referència Base de Dades:  007338/2010
 
  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Conselleria Economia, Hisenda i Ocupació
    Grup temàtic: Legislació
    Matèries: Protecció de dades
    Descriptors:
      Temàtics: dades personals, base de dades, administració regional , Institut Valencià de Seguretat i Salut en el Treball



ORDRE 25/2010, de 17 de juny, de la Conselleria d'Economia, Hisenda i Ocupació, per la qual es creen els fitxers informatitzats de l'Institut Valencià de Seguretat i Salut en el Treball. [2010/7268]

Preàmbul

La Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal (BOE núm. 298, de 14 de desembre), establix en l'article 2 que el seu àmbit d'aplicació comprén les dades de caràcter personal registrades en suport físic que les faça susceptibles de tractament, i a tota modalitat d'ús posterior d'estes dades pels sectors públic i privat. En l'article 3 entén per tractament de dades el conjunt de les operacions i procediments tècnics de caràcter automatitzat o no que permeten la recollida, la gravació, la conservació, l'elaboració, la modificació, el bloqueig i la cancel·lació, així com les cessions de dades que resulten de comunicacions, consultes i interconnexions i transferències.

Així mateix, la llei orgànica esmentada disposa en l'article 20 que la creació dels fitxers de les administracions públiques només podrà fer-se per mitjà de disposició general publicada en el Boletín Oficial del Estado o diari oficial corresponent.

D'altra banda, el Decret 96/1998, de 6 de juliol, del Govern Valencià, pel qual es regulen l'organització de la funció informàtica, la utilització dels sistemes d'informació i el Registre de Fitxers Informatitzats en l'àmbit de la Generalitat Valenciana (DOGV núm. 3291, de 22 de juliol), determina en l'article 12 el procediment d'inscripció de fitxers i establix que serà la conselleria competent en la matèria la que aprove la disposició general de creació de fitxer automatitzat.

Per tot això, segons el que establix l'article 28 de la Llei 5/1983, de 30 de desembre, del Consell, i una vegada complits els tràmits establits en l'article 12 del Decret 96/1998, de 6 de juliol, del Govern Valencià,

ORDENE

Primer

Es crea el fitxer amb dades de caràcter personal Gestió de la Prevenció INVASSAT, Gestió Administrativa de l'INVASSAT i Vigilància Videocàmera INVASSAT, que es descriuen en els annexos I, II I III de la present ordre, de conformitat amb el que establix l'article 20 de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal.

Segon

El responsable del fitxer informatitzat esmentat adoptarà les mesures que resulten necessàries per a assegurar que les dades automatitzades de caràcter personal existents s'usen per a les finalitats per a les quals van ser recollides, que són que les que es concreten en la present ordre.

Tercer

Les persones afectades pel fitxer automatitzat que es crea per la present ordre poden exercitar el seu dret d'accés, rectificació i cancel·lació de dades, quan pertoque, davant de l'òrgan que s'assenyala en els annexos de l'ordre.

Quart

En el tractament i la conservació de les dades de caràcter personal contingudes en el fitxer indicat s'actuarà d'acord amb el que establix la Llei 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal.

DISPOSICIÓ FINAL

La present ordre entrarà en vigor l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana.

València, 17 de juny de 2010

El vicepresident segon del Consell,

conseller d'Economia, Hisenda i Ocupació,

GERARDO CAMPS DEVESA

ANNEX I

1. Nom del fitxer:

Gestió de la Prevenció INVASSAT.

2. Descripció:

Gestió de la Prevenció INVASSAT en matèria de Prevenció de Riscos Laborals.

3. Finalitat i usos del fitxer:

3.1. Descripció detallada de la finalitat i usos previstos del fitxer:

- Prevenció de Riscos Laborals.

- Elaboració de plans d'actuació contra la sinistralitat laboral i investigació d'accidents laborals i malalties professionals a la Comunitat Valenciana.

3.2. Tipificació corresponent a la finalitat i als usos descrits:

- Prevenció de riscos laborals.

- Procediments administratius.

- Altres registres administratius.

- Publicacions.

- Fins científics, històrics o estadístics.

- Gestió d'estadístiques internes.

- Inspecció i control de seguretat.

- Formació professional.

- Funció estadística publica.

4. Persones o col·lectius sobre els quals es pretén obtindre dades de caràcter personal:

- Treballadors.

- Autònoms.

- Directors de centres de treball.

- Tècnics de Seguretat i Salut en el Treball.

5. Procediment de recollida de dades:

- Procedència de les dades.

- Persones físiques o jurídiques subministradores de dades.

- Procediment de recollida i suport físic utilitzat.

5.1. Procedència de les dades de caràcter personal del fitxer:

- Entitat privada.

- Administracions públiques.

- El mateix interessat o el seu representant legal.

5.2. Procediment de recollida:

- Enquestes o entrevista.

- Formularis o cupons.

- Transmissió electrònica de dades.

5.3. Suport utilitzat per a l'obtenció:

- Paper.

- Via telemàtica.

6. Estructura bàsica i descripció dels tipus de dades de caràcter personal incloses en el fitxer:

6.1. Dades de caràcter identificatius:

- DNI/NIF.

- Núm. SS/Mutualitat.

- Nom i cognoms.

- Adreça.

- Telèfon.

6.2. Dades acadèmiques i professionals:

- Formació

6.3. Dades d'ocupació i carrera administrativa:

- Lloc de treball.

7. Òrgan responsable del fitxer:

7.1. Administració a què pertany:

- Organisme públic de les comunitats autònomes.

7.2. Dades de l'òrgan administratiu:

- Conselleria d'Economia, Hisenda i Ocupació. Institut Valencià de Seguretat i Salut en el treball (INVASSAT).

7.3. Adreça de l'òrgan administratiu:

- Cronista Carreres, 11 3r A

- Província: València

- Localitat: València

- Codi postal: 46003

- Telèfon: 9616222050

- Fax: 961622051

- CIF: Q4601139A

- A/e: <secretaria.invassat@gva.es>

8. Servici o centre directiu en què es poden exercitar els drets d'accés, rectificació i cancel·lació:

- Institut Valencià de Seguretat i Salut en el Treball (INVASSAT).

- Cronista Carreres, 11 3ª A

- Província: València

- Localitat: València

- Codi postal: 46003

- Telèfon: 961622050

- Fax: 961622051

- CIF: Q4601139A

- A/e: <secretaria.invassat@gva.es>

9. Mesures de seguretat: nivell bàsic.

ANNEX II

1. Nom del fitxer:

Gestió Administrativa de l'INVASSAT.

2. Descripció:

Gestió Administrativa i Registre d'Entrada i Eixida.

3. Finalitat i usos del fitxer:

3.1. Descripció detallada de la finalitat i usos previstos del fitxer:

- Gestió administrativa interna i Registre.

3.2. Tipificació corresponent a la finalitat i als usos descrits:

- Gestió de personal.

- Control horari.

- Procediment administratiu.

- Registre d'entrada i eixida de documents.

- Altres registres administratius.

- Concessió i gestió de permisos i llicències.

- Gestió d'estadístiques internes.

4. Persones o col·lectius sobre els quals es pretén obtindre dades de caràcter personal:

- Personal pertanyent a l'INVASSAT i presentadors de documents objecte de registre.

5. Procediment de recollida de dades:

5.1. Procedència de les dades de caràcter personal del fitxer:

- Administracions públiques.

5.2. Procediment de recollida:

- Formularis o cupons.

- Transmissió electrònica de dades.

5.3. Suport utilitzat per a l'obtenció:

- Paper.

- Via telemàtica.

6. Estructura bàsica i descripció del tipus de dades de caràcter personal incloses en el fitxer:

6.1. Dades de caràcter identificatives:

- DNI/NIF

- Núm. SS/Mutualitat

- Nom i cognoms

- Adreça

- Telèfon

- NRP

6.2. Dades de caràcter personal:

- E. Civil

- Família.

- Dades de naixement.

- Sexe.

6.3. Dades acadèmiques i professionals:

- Formació

- Exp. Professional

6.4. Dades d'ocupació i carrera administrativa:

- Cos/Escala

- Categoria/Grau

- Lloc de treball

- Dades no econòmics de nòmina

7. Òrgan responsable del fitxer:

7.1. Administració a què pertany:

- Organisme públic de les comunitats autònomes.

7.2. Dades de l'òrgan administratiu:

- Conselleria d'Economia, Hisenda i Ocupació. Institut Valencià de Seguretat i Salut en el Treball (INVASSAT).

7.3. Adreça de l'òrgan administratiu:

- Cronista Carreres, 11 3r A

- Província: València

- Localitat: València

- Codi postal: 46003

- Telèfon: 9616222050

- Fax: 961622051

- CIF: Q4601139A

- A/e: <secretaria.invassat@gva.es>

8. Servici o centre directiu en què es poden exercitar els drets d'accés, rectificació i cancel·lació:

- Institut Valencià de Seguretat i Salut en el Treball (INVASSAT).

- Cronista Carreres, 11 3ª A

- Província: València

- Localitat: València

- Codi postal: 46003

- Telèfon: 961622050

- Fax: 961622051

- CIF: Q4601139A

- A/e: <secretaria.invassat@gva.es>

9. Mesures de seguretat: nivell bàsic.

ANNEX III

1. Nom del fitxer:

Vigilància Videocàmera INVASSAT.

2. Descripció:

Sistema de vigilància videocàmera en centres INVASSAT

3. Finalitat i usos del fitxer:

3.1. Descripció detallada de la finalitat i usos previstos del fitxer:

- Seguretat i control intern d'accés als centres INVASSAT..

3.2. Tipificació corresponent a la finalitat i als usos descrits:

- Seguretat i control intern

4. Procediment de recollida de dades:

4.1. Procedència de les dades de caràcter personal del fitxer:

- El mateix interessat o el seu representant legal.

4.2. Procediment de recollida:

- Altres.

4.3. Suport utilitzat per a l'obtenció:

- Altres.

5. Estructura bàsica i descripció dels tipus de dades de caràcter personal incloses en el fitxer:

5.1. Dades de caràcter identificatius:

- Imatge/Veu

6. Òrgan responsable del fitxer:

6.1. Administració a què pertany:

- Organisme públic de les comunitats autònomes.

6.2. Dades de l'òrgan administratiu:

- Conselleria d'Economia, Hisenda i Ocupació. Institut Valencià de Seguretat i Salut en el treball (INVASSAT).

6.3. Adreça de l'òrgan administratiu:

- Cronista Carreres, 11 3r A

- Província: València

- Localitat: València

- Codi postal: 46003

- Telèfon: 9616222050

- Fax: 961622051

- CIF: Q4601139A

- A/e: <secretaria.invassat@gva.es>

7. Servici o centre directiu en què es poden exercitar els drets d'accés, rectificació i cancel·lació:

- Institut Valencià de Seguretat i Salut en el Treball (INVASSAT).

- Cronista Carreres, 11 3ª A

- Província: València

- Localitat: València

- Codi postal: 46003

- Telèfon: 961622050

- Fax: 961622051

- CIF: Q4601139A

- A/e: <secretaria.invassat@gva.es>

8. Mesures de seguretat: nivell bàsic.

Mapa web