Ficha disposicion

Ficha disposicion





ORDE de 31 de març de 2005, de la Conselleria de Sanitat, per la qual es regula les targetes d'identificació del personal que treballa en els centres sanitaris del sistema sanitari públic valencià.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 5012 de 24.05.2005
Número identificador:  2005/X5084
Referència Base de Dades:  2702/2005
 



ORDE de 31 de març de 2005, de la Conselleria de Sanitat, per la qual es regula les targetes d'identificació del personal que treballa en els centres sanitaris del sistema sanitari públic valencià. [2005/X5084]

Amb l'aprovació de la Llei 3/2003, de 6 de febrer, de la Generalitat Valenciana, d'Ordenació Sanitària de la Comunitat Valenciana, es crea l'Agència Valenciana de Salut com a organisme autònom de caràcter administratiu, de la Generalitat, adscrit a la Conselleria de Sanitat. Els seus estatuts es van aprovar pel Decret 25/2005, de 4 de febrer, del Consell de la Generalitat Valenciana.

L'Agència Valenciana de Salut té competències en matèria de gestió i administració de tots els centres, servicis i establiments sanitaris de protecció de la salut.

És per això que cal incloure l'anagrama de l'Agència Valenciana de Salut en les targetes identificatives que porte el personal que treballa en els centres, servicis i establiments d'assistència sanitària públics de la Comunitat Valenciana.

La Conselleria de Sanitat és conscient de la importància d'identificar no sols el personal que presta servicis d'atenció directa als pacients, sinó tot el personal per tal de garantir un major nivell de seguretat i control.

D'esta manera es pretén que tot el personal dels centres sanitaris dependents del sistema sanitari públic valencià dispose de targetes en què se'n puga fàcilment identificar la categoria professional i el nom i cognoms.

Per això, fent ús de les facultats que em conferix l'article 35 de la Llei 5/1983, de 30 de desembre, de Govern Valencià,

ORDENE

Article 1

La present orde té com a objecte determinar les targetes que identificaran el personal que treballa en els servicis, centres i establiments sanitaris del sistema sanitari públic valencià.

Article 2

Les targetes d'identificació personal han de ser de material de PVC blanc, de grandària norma ISO per a targetes de crèdit, en la qual ha de figurar:

En la part superior esquerra l'anagrama de la Generalitat Valenciana, segons el manual d'identitat visual corporativa.

En la part superior dreta, el nom del centre d'assistència sanitària, amb lletra tipus Modern de color negre i cos 9.

En la part central esquerra la fotografia del personal del centre sanitari, alineat a la dreta de la fotografia el nom i cognoms del personal del centre sanitari amb lletra tipus Univers en color negre i cos 16.

En la part inferior dreta de la targeta ha de figurar la categoria professional amb lletra tipus Univers de color negre i cos 16.

Categoria professional amb lletra tipus Univers de color negre i cos 12.

En la part inferior dreta la imatge corporativa de l'Agència Valenciana de Salut, segons el manual d'identitat visual corporativa.

Article 3

El personal destinatari de la present orde ha de portar la targeta identificativa durant tota la jornada laboral.

DISPOSICIÓ DEROGATÒRIA

Queden derogats els articles 6, 7 i 8 pel que fa a les targetes identificatives de l'Orde de 29 d'abril de 2002, de la Conselleria de Sanitat.

DISPOSICIÓ FINAL

La present orde entrarà en vigor l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

València, 31 de març de 2005

El conseller de Sanitat,

Mapa web